Ooh het weekend word het zo'n lekker weer! Krijg weer helemaal festival-zin! Pakken jullie er ook nog 1 of meer ( van dansen val je ook af ) Ik sowieso DefQon en Awakenings
ontbijt: 1 glas jus d'órange tussendoor 1kiwi lunche: 1 appel, 1 banaan 1 trosje druiven (+- 20 stuks)1 glas jus d'orange tussendoor 1 peer diner 250 gram roerbakgroente en 75 gram taartaar 's Avinds 1 glas grapefruitsap
dit is een fruitdag week 6 dag 1 maar dan met avond eten...
Goeiemorgen!!
Net lekker mijn kommetje joghurt met appel en crusli op. Zit vol. Heb het de laatste tijd steeds vaker dat ik gewoon snel vol zit. Vanavond gevuld stokbrood .
Uitspraak van Floor- op donderdag 12 april 2007 om 23:42:
day-mar is zn vriendin .. die mken je wel toch?
is dat raar?
Uitspraak van miss-Linnie op vrijdag 13 april 2007 om 08:20:
Heb het de laatste tijd steeds vaker dat ik gewoon snel vol zit
ik ook, lekker is dat he???
enik heb zoooooo'n trek in een afbakbroodje met pindakaas.
Heb al fruitontbijt en 2 appels op
Uitspraak van schorpioentje77 op donderdag 12 april 2007 om 18:22:
ontbijt: 1 glas jus d'órange tussendoor 1kiwi lunche: 1 appel, 1 banaan 1 trosje druiven (+- 20 stuks)1 glas jus d'orange tussendoor 1 peer diner 250 gram roerbakgroente en 75 gram taartaar 's Avinds 1 glas grapefruitsap
dit is een fruitdag week 6 dag 1 maar dan met avond eten...
Sorry maar als ik dit moet eten als ik werk dan ga ik van m'n stokkie.
Dit is echt veels te weinig! Logisch dat je dan gelijk een kilo kwijt ben een dag later.
Dit zou ik ook niet vol kunnen houden
Ik eet gewoon elke keer een stuk fruit als ik weer trek/honger krijg
eet je wel goed?
anders ben je morgen geen mens,na vannacht
Met een fruitdag mag je zoveel fruit als je wil...makkelijker vol te houden dan 2 crackers op een hele middag vind ik!
Met een fruitdag mag je zoveel fruit als je wil..
wel in de mate waarop ik t op een afgebakken broodje gooi
![[img width=113 height=110]http://www.riedel.nl/images/pak_as_tomaat_gr.gif[/img]](http://www.riedel.nl/images/pak_as_tomaat_gr.gif)
fruit zit ook veel suikers in he...kan ook slecht aanzetten
ja, dat kan ik met zoiets heel slecht
ik wil nog steeds boek 1 hebben
dat boek 3?
Nu al!? Je bent net bezig in week 1 van het eerste boek!
Als je zo'n glas op hebt heb je echt het gevoel alsof je een flinke kop soep op hebt
Je krijgt er écht een vol gevoel van, maar goed, je moet het wel lusten. Ik drink makkelijk een halve liter op een dag daarvan.
En het mooiste...
het bevat minder dan 20 kcal. 0gram vet, 1 gr. eiwit en 3,5 gr. koolhydraten
fruit zit ook veel suikers in he...kan ook slecht aanzetten
Ja je moet niet 10 meloenen, 3 bakken druiven, 6 annanassen gaan eten!!!
Tomaten en komkommer bijvoorbeeld? Lijkt mij gezonder en het bevat iig minder calorieën