Komkommer verteert alleen heel slecht....
Bestaat voor 98% uit water, dus maakt weinig uit
Maakt ook niet uit, maar het is wel zo!
Doe ik vanmorgen die broek weer aan......knalt weer die rist open....blijkt ie dus gewoon lam te zijn!
dacht toch echt dat ik al wat kwijt was, maar toch, wie weet!!
trouwens, heeft iemand nog goede ontbijtideen?
ik heb al yoghurt, fruit, boterhammetje, kracker en beschuit gehad.
ik zoek een nieuw ontbijt, maar ik weet niets
Ik heb vanavond een verjaardag en als kado heb ik dus een hele mand vol met van allerlei soorten koek/snoep/chocolade (Omdat de jarige vandeweek eindelijk zijn verstandskiezen heeft laten trekken en nu dus weer normaal kan eten)
Maarja.. die mand kijkt me dus al 2 dagen aan.. en ik hoor hem schreeuwen: "Bianca!!! Eet mij leeg"
Maakt ook niet uit, maar het is wel zo!
Maarja.. die mand kijkt me dus al 2 dagen aan.. en ik hoor hem schreeuwen: "Bianca!!! Eet mij leeg
ben ik er maar ff aan gaan ruiken!
en van die walnoten die je nog moet kraken
heeft iemand enig idee, hoe vet of ongezond die dingen zijn?
en van die walnoten die je nog moet kraken
heeft iemand enig idee, hoe vet of ongezond die dingen zijn?
Noten en zaden/pitjes zijn erg vet!
Noten en zaden/pitjes zijn erg vet! Dit komt omdat het natuurlijk het ' begin' is van iets en alles nodig heeft om uit te groeien tot bv. een boom!
Gisteren had ik het ff moeilijk, ben ik er maar ff aan gaan ruiken!
Maarja.. die mand kijkt me dus al 2 dagen aan.. en ik hoor hem schreeuwen: "Bianca!!! Eet mij leeg"
Gisteren had ik het ff moeilijk, ben ik er maar ff aan gaan ruiken!
in het boek van sonja staat volgens mij dat het wel slecht is,maar het zijn verse noten dus niet gebraden of wat ze er mee doen..dus het is wel gezond,je hebt dat zelfs afentoe nodig..
Als mijn vent weer eens asociaal chocolade zit te vreten of turkse pizza met een liter knoflooksaus zoals gisteren ruikt toch wel errug lekker eigenlijk
maar het is wel goede vet,j
en hielp he???
Opzich is het logisch....het is toch keihard zo'n komkommer in je maag!
Doe ik ook heel vaak hoor Als mijn vent weer eens asociaal chocolade zit t
Zou het fijn vinden als jullie het even door willen lezen
http://www.pro-ana-nation.com/ ... ntent&task=view&id=28
gelukkig eet mijn vent suikerloos,
Pfff mijn vent IS 1 grote suikerklont
Hij drinkt o.a. 3 liter cola per dag
je mag toch ook wel eens vis,dus zo erg zijn die noten niet,als het maar niet met suiker is of noten die gebakken zijn ofzo,die je in een zak kan kopen
3 liter?? En geen light?? Ik zou al meteen 500 kilo wegen!
En hij heeft snachts ook altijd een pak koekjes naast zijn bed staan omdat hij heel vaak wakker wordt en dan suiker nodig heeft (zegt ie )
Als er iets slecht is dan is het wel suiker eten midden in de nacht .. en het allerergste is nog dat hij geen gram aankomt.. hij is 1.75 ongeveer en weegt rond de 67 kilo ...prima gewicht dus.. eigenlijk haat ik hem best
Light vind ie vies
En hij heeft snachts ook altijd een pak koekjes naast zijn bed staan omdat hij heel vaak wakker wordt en dan suiker nodig heeft (zegt ie )
Als er iets slecht is dan is het wel suiker eten midden in de nacht .. en het allerergste is nog dat hij geen gram aankomt.. hij is 1.75 ongeveer en weegt rond de 67 kilo
Toch wel apart om tips van een pro-ana site te halen.
Bij mij komt het toch echt op zelfbeheersing aan. Net als vanmorgen bijvoorbeeld: net boodschappen gedaan en slankie en toastjes gehaald.
Zou het fijn vinden als jullie het even door willen lezen
http://www.pro-ana-nation.com/ ... ntent&task=view&id=28
Vorig jaar waren we even zwaar.
De beste vind ik nog dat je moet sporten met een lege maag, want dan verbrand je het meest. En daarna pas eten, niet te zwaar natuurlijk
Dus ik ga elke ochtend eerst naar mn werk fietsen en dan pas ontbijten
De beste vind ik nog dat je moet sporten met een lege maag, want dan verbrand je het meest.
ik ben zwaarder....maar daar gaat verandering in komen!
ik wil ook weleens in zijn armen de trap opgetild worden..
als we dat nu doen, heeft hij spntaan 3 hernia's en zijn rug gebroken
daar zijn de meningen wel over verdeeld...ik heb weleens gehoord dat je wel IETS moet eten (niet teveel) voor het sporten, bv. een banaantje, want als je wat in je maag hebt, komt je verbranding op gang... zelfde dat je soms ook niet afvalt omdat je te WEINIG hebt gegeten
Zelfbeheersing begint het natuurlijk altijd mee, maar wat betreft dat boodschappen doen:
When you go out, take only a few bucks with you, so when you walk past the pastry-shop, you simply can't afford anything.
Vond ik best een handige. Had ik nog niet zo snel over nagedacht
Vond ik best een handige. Had ik nog niet zo snel over nagedacht
ik wil ook weleens in zijn armen de trap opgetild worden.
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 13 april 2007 om 13:01:
De beste vind ik nog dat je moet sporten met een lege maag, want dan verbrand je het meest.
daar zijn de meningen wel over verdeeld...ik heb weleens gehoord dat je wel IETS moet eten (niet teveel) voor het sporten, bv. een banaantje, want als je wat in je maag hebt, komt je verbranding op gang... zelfde dat je soms ook niet afvalt omdat je te WEINIG hebt gegeten
Dus wat dat betreft zijn ze ook niet echt duidelijk, want deze tip staat maar net onder degene van dat sporten met een lege maag.
Als je lichtjes sport, zoals naar het werk fietsen ofzo, dan is het t beste om dat op lege maag te doen. Ga je heel intens sporten, dan is het idd het beste om wel wat in je maag te hebben
Uitspraak van *Jon* op vrijdag 13 april 2007 om 13:21:
k ga trouwens vanavond ws naar die tentoonstelling in de beurs van Berlage. Bodies
leuk, hoor het goeie verhalen ove
Idd, staat ook duidelijk op de site:
Don't ever skip breakfast. Your body's metabolism rate slows down at night and doesn't speed again in the morning until you've eaten something
Dus wat dat betreft zijn ze ook niet echt duidelijk, want deze tip staat maar net onder degene van dat sporten met een lege maag.
Ik denk dat dit het antwoord is:
vandaar dat jeniet met een volle maag moet sporten.
dat schiet niet op