Partyflock

Forumonderwerp · 898747
5 volgers · 67092x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben woensdag 30/08/2006 begonnen met het concept; Sonja Bakker.

Het is geen dieet, maar een voedingspatroon.

Ben benieuwd, wie er volgt en wat de ervaringen zijn...hier kunnen we tips, ervaringen en motivaties delen!!

Samen staan we sterk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 10:14:
Komkommer verteert alleen heel slecht....

da wissik niet.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 10:31:
Bestaat voor 98% uit water, dus maakt weinig uit

Maakt ook niet uit, maar het is wel zo!

toch leuk om te weten :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goedemorgen, zo ben vandaag precies een week bezig met Biamed en loopt lekker. Precies over een weekje wegen!

Laatste tijd knalde af en toe de rits open van een broek en de afgelopen dagen niet meer, dus ik dacht: yeah, afgevallen!
Doe ik vanmorgen die broek weer aan......knalt weer die rist open....blijkt ie dus gewoon lam te zijn! :S
:lol: dacht toch echt dat ik al wat kwijt was, maar toch, wie weet!!

Lekker weertje, alleen balen dat ik vannacht slaapdienst heb (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 10:57:
Doe ik vanmorgen die broek weer aan......knalt weer die rist open....blijkt ie dus gewoon lam te zijn!
dacht toch echt dat ik al wat kwijt was, maar toch, wie weet!!

:lol:

Uitspraak van *LRH* op vrijdag 13 april 2007 om 09:46:
trouwens, heeft iemand nog goede ontbijtideen?

ik heb al yoghurt, fruit, boterhammetje, kracker en beschuit gehad.
ik zoek een nieuw ontbijt, maar ik weet niets

Als Sonja met een ontbijt komt waar ik geen zin in heb dan neem ik heel vaak een pitabroodje met 30+ kaas en een beetje halvajam.. even in de oven/broodrooster doen en eten :kwijl:

Ik heb vanavond een verjaardag en als kado heb ik dus een hele mand vol met van allerlei soorten koek/snoep/chocolade (Omdat de jarige vandeweek eindelijk zijn verstandskiezen heeft laten trekken en nu dus weer normaal kan eten)
Maarja.. die mand kijkt me dus al 2 dagen aan.. en ik hoor hem schreeuwen: "Bianca!!! Eet mij leeg" :X :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 11:39:
Ik heb vanavond een verjaardag en als kado heb ik dus een hele mand vol met van allerlei soorten koek/snoep/chocolade (Omdat de jarige vandeweek eindelijk zijn verstandskiezen heeft laten trekken en nu dus weer normaal kan eten)
Maarja.. die mand kijkt me dus al 2 dagen aan.. en ik hoor hem schreeuwen: "Bianca!!! Eet mij leeg"

:lol: zet dat ding echter slot en grendel; in ieder geval uit je zicht! :)

Ik heb op mijn werk zo'n grote snoeppot staan :X Gisteren had ik het ff moeilijk, ben ik er maar ff aan gaan ruiken! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 10:31:
Maakt ook niet uit, maar het is wel zo!

nog nooit van gehoord! Vaag joh, zo leer je weer eens wat:)

moet om 12.15 bij de dokter zijn, had eigenlijk wel verwacht dak eerder terrecht kon. Heb superveel pijn in mn hoofd, ogen al op laten meten maar dat is t niej dus ff na laten kijken. Heb mijn mentor maar gesmst dat ik wel een keer een maandag in kom halen want het heeft nu ook nog maar zo weinig zin om nog te gaan. Nog geen reactie gehad dus zo maar ff bellen. Ondanks de vreetpaasdagen ben ik deze week toch nog een halve kilo afgevallen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Maarja.. die mand kijkt me dus al 2 dagen aan.. en ik hoor hem schreeuwen: "Bianca!!! Eet mij leeg

hahahahah
erg is dat he.

bij een vriendin staan er altijd lekkere noten op tafel
en van die walnoten die je nog moet kraken :kwijl:
heeft iemand enig idee, hoe vet of ongezond die dingen zijn?
ik vind dat zo lekker en die schaal heerft mij ook de hele avond staan roepen :(

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 11:42:
ben ik er maar ff aan gaan ruiken!

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op vrijdag 13 april 2007 om 11:47:
en van die walnoten die je nog moet kraken

Noten en zaden/pitjes zijn erg vet! Dit komt omdat het natuurlijk het ' begin' is van iets en alles nodig heeft om uit te groeien tot bv. een boom!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *LRH* op vrijdag 13 april 2007 om 11:47:
en van die walnoten die je nog moet kraken :kwijl:

in het boek van sonja staat volgens mij dat het wel slecht is,maar het zijn verse noten dus niet gebraden of wat ze er mee doen..dus het is wel gezond,je hebt dat zelfs afentoe nodig..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 11:51:
Noten en zaden/pitjes zijn erg vet!

maar het is wel goede vet,je kan beter dat pakken dan chips ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 11:51:
Noten en zaden/pitjes zijn erg vet! Dit komt omdat het natuurlijk het ' begin' is van iets en alles nodig heeft om uit te groeien tot bv. een boom!

:jaja:

Gisteren had ik het ff moeilijk, ben ik er maar ff aan gaan ruiken!

Doe ik ook heel vaak hoor :X Als mijn vent weer eens asociaal chocolade zit te vreten of turkse pizza met een liter knoflooksaus zoals gisteren 8) ruikt toch wel errug lekker eigenlijk :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 13 april 2007 om 11:46:
nog nooit van gehoord! Vaag joh, zo leer je weer eens wat

Opzich is het logisch....het is toch keihard zo'n komkommer in je maag! :d

Waarschuw beheerder
Maarja.. die mand kijkt me dus al 2 dagen aan.. en ik hoor hem schreeuwen: "Bianca!!! Eet mij leeg"

:lol: nog even en je bent van hem af
Gisteren had ik het ff moeilijk, ben ik er maar ff aan gaan ruiken!

:lol: en hielp he????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 13 april 2007 om 11:55:
in het boek van sonja staat volgens mij dat het wel slecht is,maar het zijn verse noten dus niet gebraden of wat ze er mee doen..dus het is wel gezond,je hebt dat zelfs afentoe nodig..

ohw, du sik mag best een paar van die noten hebben :D

nee oke, dan weet ik wat mijn tussendoortje is strx :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 11:56:
Als mijn vent weer eens asociaal chocolade zit te vreten of turkse pizza met een liter knoflooksaus zoals gisteren ruikt toch wel errug lekker eigenlijk

hahaha ja idd
vind dat met pizza ook :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 13 april 2007 om 11:55:
maar het is wel goede vet,j

gezond voor je lijf...

maar niet voor je lijn...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:02:
en hielp he???

:yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:00:
Opzich is het logisch....het is toch keihard zo'n komkommer in je maag!

maar wortels zijn ook hard en daar zit toch amper wat in!?? Ook al verteerd komkommer misschien slecht, er zitten toch amper calorieen in, dus dan lijkt het mij geen probleem!? Alleen maar beter zelfs, want dan helpt het goed tegen de honger

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 11:56:
Doe ik ook heel vaak hoor Als mijn vent weer eens asociaal chocolade zit t

:lol: gelukkig eet mijn vent suikerloos, dus hebben we geen zoet/snoep/koek enzo in huis!

Maar wel borrelnootjes :X

Waarschuw beheerder
donateur
Even iets anders dames... :)

Ik zag laatst een topic langskomen over hoe 'slecht' pro-ana-sites wel niet waren.

Ik wist zelf niet echt wat ik me erbij voor moest stellen dus ben even op onzerzoek uitgegaan een tijdje geleden op het internet.

Ik kwam idd heel veel slechte dingen tegen, maar ook 1 site waar echt bruikbare tips staan, niet zozeer pro-ana, maar wel handige kleine tips die waardevol kunnen zijn als je niet te vet en teveel wilt eten :jaja:

heb het nu meerdere keren doorgelezen, nu net nog een keer. En er staan best wel wat kleine dingetjes tussen die je kan gebruiken en logisch zijn, maar waar je niet eerder over na hebt gedacht(in mijn geval dan)

Zou het fijn vinden als jullie het even door willen lezen :jaja:

http://www.pro-ana-nation.com/v1/index.php?option=content&task=view&id=28
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:28:
Zou het fijn vinden als jullie het even door willen lezen

http://www.pro-ana-nation.com/ ... ntent&task=view&id=28

ik heb het ff snel doorgelezen.. staan wel wat handige dingetjes tussen :jaja:

gelukkig eet mijn vent suikerloos,

Pfff :S mijn vent IS 1 grote suikerklont :lol:
Hij drinkt o.a. 3 liter cola per dag :S
Waarschuw beheerder
donateur
maar niet voor je lijn...

je mag toch ook wel eens vis,dus zo erg zijn die noten niet,als het maar niet met suiker is of noten die gebakken zijn ofzo,die je in een zak kan kopen
Waarschuw beheerder
en ik hoor hem schreeuwen: "Bianca!!! Eet mij leeg" :X :[

haha :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:42:
Pfff mijn vent IS 1 grote suikerklont
Hij drinkt o.a. 3 liter cola per dag

:o 3 liter?? En geen light?? Ik zou al meteen 500 kilo wegen!

Nee, mijn vent reageert niet goed op suiker en omdat hij het nu niet meer eet ( wel natuurlijke suikers), vind hij de smaak zoet ook niet meer lekker! Wat dat betreft ben ik blij dat we dat soort dingen dus niet in huis hebben, alhoewel, zelf ben ik ook geen zoetekauw:no: ik ga liever voor een toastje met een lekker kaasje :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:42:
mijn vent IS 1 grote suikerklont

:lol: die van mij ook, die kan echt alles eten wat hij wil zonder aan te komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 13 april 2007 om 12:44:
je mag toch ook wel eens vis,dus zo erg zijn die noten niet,als het maar niet met suiker is of noten die gebakken zijn ofzo,die je in een zak kan kopen

tuurlijk mag je wel vis....en tuurlijk mag je ook weleens een taartje...maar niet teveel! Zelfde als met noten. En noten zijn erg vet, nu is het natuurlijk niet erg als je er af en toe 1 neemt, maar een hand vol is wel veel vet :yes:

Waarschuw beheerder
De meeste tips ken ik toch wel. Bij mij komt het toch echt op zelfbeheersing aan. Net als vanmorgen bijvoorbeeld: net boodschappen gedaan en slankie en toastjes gehaald. Vlak voor 12 uur open ik het eerste pak van 5 crackertjes en eet die op met slankie, daarna het 2e en daarna het 3e pak met toastjes..... Echt dom, het ging net zo lekker allemaal. Ik wilde vlak voor 12 uur nog niet aan mn lunch beginnen omdat ik een late dienst heb en dus pakte ik maar toastjes :nocheer:

Toch wel apart om tips van een pro-ana site te halen. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:46:
3 liter?? En geen light?? Ik zou al meteen 500 kilo wegen!

:no: Light vind ie vies :/
En hij heeft snachts ook altijd een pak koekjes naast zijn bed staan omdat hij heel vaak wakker wordt en dan suiker nodig heeft (zegt ie :S )
Als er iets slecht is dan is het wel suiker eten midden in de nacht .. en het allerergste is nog dat hij geen gram aankomt.. hij is 1.75 ongeveer en weegt rond de 67 kilo ...prima gewicht dus.. eigenlijk haat ik hem best :[ :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:47:
die kan echt alles eten wat hij wil zonder aan te komen.

De mijne ook. Echt gemeen! Hij denkt ook nooit aan lekkere dingen die we in huis hebben en als hij er eens aan denkt dan heb ik het al opgegeten. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:48:
En hij heeft snachts ook altijd een pak koekjes naast zijn bed staan omdat hij heel vaak wakker wordt en dan suiker nodig heeft (zegt ie )
Als er iets slecht is dan is het wel suiker eten midden in de nacht .. en het allerergste is nog dat hij geen gram aankomt.. hij is 1.75 ongeveer en weegt rond de 67 kilo ...prima gewicht dus.. eigenlijk haat ik hem best

:lol: Damn, maar zoveel suiker is echt slecht voor je lichaam! Slibben je aders van dicht volgens mij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:51:
Slibben je aders van dicht volgens mij!

En benieuwd hoelang hij zijn eigen tanden dan nog houdt want t lijkt me ook niet goed voor zn gebit 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:52:
En benieuwd hoelang hij zijn eigen tanden dan nog houdt want t lijkt me ook niet goed voor zn gebit

Er is niets mis met zijn tanden :no:
Behalve dan dat zijn tanden geen glazuur aanmaken maar dat heeft hij al vanaf jongs af aan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:53:
Er is niets mis met zijn tanden

NOG niet ..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:53:
Behalve dan dat zijn tanden geen glazuur aanmaken maar dat heeft hij al vanaf jongs af aan

juist dan moet je oppassen met suiker!

Waarschuw beheerder
Light vind ie vies
En hij heeft snachts ook altijd een pak koekjes naast zijn bed staan omdat hij heel vaak wakker wordt en dan suiker nodig heeft (zegt ie )
Als er iets slecht is dan is het wel suiker eten midden in de nacht .. en het allerergste is nog dat hij geen gram aankomt.. hij is 1.75 ongeveer en weegt rond de 67 kilo

zo erg is mijn vent niet :no:

Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat we eindelijk weer 10 kilo schelen in gewicht. Vorig jaar waren we even zwaar. Nu ben ik afgevallen en hij aangekomen. :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Toch wel apart om tips van een pro-ana site te halen.

Ja, ben ik met je eens, maar ik was dus gewoon benieuwd en deze site is zo slecht nog niet :no:
Bij mij komt het toch echt op zelfbeheersing aan. Net als vanmorgen bijvoorbeeld: net boodschappen gedaan en slankie en toastjes gehaald.

Zelfbeheersing begint het natuurlijk altijd mee, maar wat betreft dat boodschappen doen:

When you go out, take only a few bucks with you, so when you walk past the pastry-shop, you simply can't afford anything.

Vond ik best een handige. Had ik nog niet zo snel over nagedacht :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou het fijn vinden als jullie het even door willen lezen

http://www.pro-ana-nation.com/ ... ntent&task=view&id=28

Wel goeie tips :yes:

De beste vind ik nog dat je moet sporten met een lege maag, want dan verbrand je het meest. En daarna pas eten, niet te zwaar natuurlijk ;)
Dus ik ga elke ochtend eerst naar mn werk fietsen en dan pas ontbijten :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:51:
Slibben je aders van dicht volgens mij!

heel veel mensen vinden het oneerlijk als ze naar andere mensen kijken die alles kunnen eten maar niks aan komen.
maar bij sommige mensen wil je echt niet in het lichaam kijken hoor :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:00:
Vorig jaar waren we even zwaar.

Waren we maar even zwaar :rot: ik ben zwaarder....maar daar gaat verandering in komen! :lol: ik wil ook weleens in zijn armen de trap opgetild worden...als we dat nu doen, heeft hij spntaan 3 hernia's en zijn rug gebroken... :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 13 april 2007 om 13:01:
De beste vind ik nog dat je moet sporten met een lege maag, want dan verbrand je het meest. En daarna pas eten, niet te zwaar natuurlijk
Dus ik ga elke ochtend eerst naar mn werk fietsen en dan pas ontbijten

:jaja:

dat werkt idd wel.

doe ik ook nog weleens :)

Waarschuw beheerder
De beste vind ik nog dat je moet sporten met een lege maag, want dan verbrand je het meest.

daar zijn de meningen wel over verdeeld...ik heb weleens gehoord dat je wel IETS moet eten (niet teveel) voor het sporten, bv. een banaantje, want als je wat in je maag hebt, komt je verbranding op gang... zelfde dat je soms ook niet afvalt omdat je te WEINIG hebt gegeten :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:55:
NOG niet ..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:55:
juist dan moet je oppassen met suiker!

Ik weet het.,. maar leg hem dat maar eens uit ;)
Ik heb het na 2 jaar opgegeven... hij merkt het vanzelf wel een keer :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:04:
Ik weet het.,. maar leg hem dat maar eens uit
Ik heb het na 2 jaar opgegeven... hij merkt het vanzelf wel een keer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:01:
ik ben zwaarder....maar daar gaat verandering in komen!

Hier ook zo en haal hem al bijna in
ik wil ook weleens in zijn armen de trap opgetild worden..

als we dat nu doen, heeft hij spntaan 3 hernia's en zijn rug gebroken

:lol::lol::lol:

Waarschuw beheerder
De beste vind ik nog dat je moet sporten met een lege maag, want dan verbrand je het meest. En daarna pas eten, niet te zwaar natuurlijk

Ben ik niet met je eens, als ik dat zou doen dan ga ik onderuit :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
daar zijn de meningen wel over verdeeld...ik heb weleens gehoord dat je wel IETS moet eten (niet teveel) voor het sporten, bv. een banaantje, want als je wat in je maag hebt, komt je verbranding op gang... zelfde dat je soms ook niet afvalt omdat je te WEINIG hebt gegeten

Dat hangt ook af van hoe zwaar je sport :yes:
Als je lichtjes sport, zoals naar het werk fietsen ofzo, dan is het t beste om dat op lege maag te doen. Ga je heel intens sporten, dan is het idd het beste om wel wat in je maag te hebben :)
Zelfbeheersing begint het natuurlijk altijd mee, maar wat betreft dat boodschappen doen:

When you go out, take only a few bucks with you, so when you walk past the pastry-shop, you simply can't afford anything.

Vond ik best een handige. Had ik nog niet zo snel over nagedacht

Had dit ook al ergens anders gelezen en sindsdien hou ik daar idd ook rekening mee :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 13 april 2007 om 13:07:
Als je lichtjes sport, zoals naar het werk fietsen ofzo, dan is het t beste om dat op lege maag te doen. Ga je heel intens sporten, dan is het idd het beste om wel wat in je maag te hebben

Waarschuw beheerder
Vond ik best een handige. Had ik nog niet zo snel over nagedacht

Haha, helaas moest ik die toastjes en slankie voor mn sonja-dieet halen. ;)

Er staan ook handige dingen en niet eens fout (geen vinger in je keel steken of alleen een slablaadje eten ofzo).
Ik had eigenlijk eerder boodschappen moeten doen. Die staat er vlg mij niet tussen: geen boodschappen doen met honger! Die is voor mij belangrijk.

ik wil ook weleens in zijn armen de trap opgetild worden.

Nu til jij hem de trap op? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:09:
Nu til jij hem de trap op?

Nou nee, daar heb ik de kracht niet meer voor....:lol:

En al zou ik het kunnen, no way! Dan zijn de rollen wel erg omgedraaid...:lol: :vetrol:

Waarschuw beheerder
donateur
De beste vind ik nog dat je moet sporten met een lege maag, want dan verbrand je het meest.

daar zijn de meningen wel over verdeeld...ik heb weleens gehoord dat je wel IETS moet eten (niet teveel) voor het sporten, bv. een banaantje, want als je wat in je maag hebt, komt je verbranding op gang... zelfde dat je soms ook niet afvalt omdat je te WEINIG hebt gegeten

Idd, staat ook duidelijk op de site:

Don't ever skip breakfast. Your body's metabolism rate slows down at night and doesn't speed again in the morning until you've eaten something

Dus wat dat betreft zijn ze ook niet echt duidelijk, want deze tip staat maar net onder degene van dat sporten met een lege maag.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel dat het het beste is om als je dan iets eet 's ochtends, iig veel vezels moet proberen binnen te krijgen, vezels zijn belangrijk voor je darmen en die spelen weer een belangrijke rol in je stfowisseling.

Wat je eet bevindt zich maar kort in je maag. En de stofwisseling en de opname van de goede stoffen/vitamines en mineralen beginnen kort daarna in je darmen en wordt versneld door inname van genoeg vezels.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga trouwens vanavond ws naar die tentoonstelling in de beurs van Berlage. Bodies :cheer:

Laatste 24 uur dat ze open zijn helaas en om die reden zijn ze vannacht de hele nacht open, maar ben wel erg benieuwd :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:21:
k ga trouwens vanavond ws naar die tentoonstelling in de beurs van Berlage. Bodies

leuk, hoor het goeie verhalen ove (y)

ps: was ik ook maar zo mager als die gasten bij Bodies :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:17:
Dus wat dat betreft zijn ze ook niet echt duidelijk, want deze tip staat maar net onder degene van dat sporten met een lege maag.

Ik denk dat dit het antwoord is:
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 13 april 2007 om 13:07:
Als je lichtjes sport, zoals naar het werk fietsen ofzo, dan is het t beste om dat op lege maag te doen. Ga je heel intens sporten, dan is het idd het beste om wel wat in je maag te hebben

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:22:
Uitspraak van *Jon* op vrijdag 13 april 2007 om 13:21:
k ga trouwens vanavond ws naar die tentoonstelling in de beurs van Berlage. Bodies

leuk, hoor het goeie verhalen ove

Ja ik heb er ook goeie verhalen over gehoord :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:17:

Idd, staat ook duidelijk op de site:

Don't ever skip breakfast. Your body's metabolism rate slows down at night and doesn't speed again in the morning until you've eaten something

je moet sowieso ontbijten.
maar als je langer sport dan dat je zooi in je maag hebt zitten, dan ga j je vetreserves ed aanspreken.
vandaar dat jeniet met een volle maag moet sporten.
dat schiet niet op :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 13 april 2007 om 13:26:
Ik denk dat dit het antwoord is:

Ja, ik las het ook. dat is wel logisch idd :)
Uitspraak van *LRH* op vrijdag 13 april 2007 om 13:34:
vandaar dat jeniet met een volle maag moet sporten.
dat schiet niet op

Nouja, als je eenmaal op gewicht bent en je sport fanatiek, is het goed aan te raden een bord spaghetti te eten voor je gaat sporten. Moet je gewoon proberen je saus wat mager te houden, maar dat is in principe de beste 'benzine' voordat je gaat sporten :)