En dat eerste boek zelfs 2-3 weken.
dat boek over kinderen wel als je voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis.
Nou nee, maar het online afslankprogramma(en daar krijg je 1 van de 2 boeken bij, dat mag je kiezen) wat 95 euro kost wordt 75% vergoed, dus dan betaal je nog maar 23,75. Dat is maar iets duurder dan wat je voor het boek los betaald.
Dus dat wil ik wel gaan doen
Dan neem ik dat tweede boek, deel 1 heb ik nu toch al uit.
Vanavond: Gekookte aardappelen, tartaartje, broccoli
Het 1 heft het ander toch wel een beetje op, dus zo slecht is het niet
ook allemaal de nieuwsbrief ontvangen ?
er komt in mei een boek uit, 'slank de zomer in' of zoiets dergelijks.
wel leuk, en weer variatie in recepten .
Ik vind de zomer juist altijd zo moeilijk
qua eten vind ik de zomer makkelijker dan de winter!
Maar qua drank...
zat daar vanmiddag ook aan te denken... maar opzich eet ik wel minder in de zomer dan in de winter..
zijn meer de biertjes en roseetjes die een probleem vormen... (en vind het echt lastig om dat te minderen, zeker met al die leuke festivals in het verschiet)...
warm eten in de zomer vind ik echt 10 x nix
nouja, rode wijn ipv bier drinken dan maar, scheelt misschien wel weer wat
Ja en hou het dan bij 1 of 2 wijntjes, i.p.v. een halve krat wijn
Waarom heb ik altijd wel weer wat!?!?!?
Nerdje.. wat denk je van mij ik moet elke zondag verplicht naar Bloemendaal
er is altijd wel iets waardoor je een excuus hebt je er niet aan te houden natuurlijk....als je echt geen mogelijkheid hebt je er aan te houden kun je altijd nog iets nemen dat ook gezond is, zo erg is het dan niet
Wat hebben we het toch zwaar
Goeiemorgen,
Vandaag tweede dag bij mijn nieuwe werk werk in een sandwich shop. Gisteren de verleiding goed kunnen weerstaan en netjes mijn eigen dingetjes meegenomen. Kijken of het me vandaag weer lukt.
Ik moet zo ook werke maar voel me NOGAL beroerd
net als gistere maja.. pfffff
gaan der maar weer tegenaan
Vandaag tweede dag bij mijn nieuwe werk werk in een sandwich shop.
maar ik heb een schijthekel aan zoetigheid op
maar ik heb een schijthekel aan zoetigheid op brood/cracker
Ik hou er ook niet van!!! Maar doe als er bijvoorbeeld een cracker met vruchtenhagel staat een beschuit met halvajam! Die is echt super lekker (bosvruchten) Beschuitje met zoetigheid vind ik namelijk wel lekker!!!
staat er in een boek niet een vervanger die je wel lekker vind? (anijshagel ipv vruchtenhagel ofzo?)