| Betreft: | evenement: Oldschool madness, zaterdag 2 september 2006 om 21:00 |
Uitspraak van Japie (blauw) op zondag 3 september 2006 om 05:53:
80% van de dj's is nie op kome dage en
Dat valt echt wel mee, er waren maar een paar niet geweest..laatste aanpassing 3 september 2006 10:26
lekker toch
jaa ff lekker wel jah maar niet tijdens het kostbare laatste half uurtje
tis en blijft een b-day, dan weet je dat er dj's zijn die ook nog andere boekingen hebben.... sommigen waren wel bij t karten/eten, en daarna naar andere boekingen....
k blijf erbij dat ze dan niet in de line up gegooid moeten worden
k blijf erbij dat ze dan niet in de line up gegooid moeten worden
tis en blijft een b-day, dan weet je dat er dj's zijn die ook nog andere boekingen hebben.... sommigen waren wel bij t karten/eten, en daarna naar andere boekingen....
verder vond ik t super gezellig feestje
Dat is natuurlijk de grootste buulshit wat je daar zegt Tokkie, je trekt mensen met een bepaalde line up...als een DJ ziek wordt is het wat anders. Maar DJ's op een line up zetten die andere boekingen hebben waardoor ze niet kunnen komen is niet goed te praten
cemon victa ik vond jullie lekker draaien
Ik dacht eerst dat 't door jou kwam, omdat je al sjikker was
Vond geluid ook klote! Aantal keren met vorige edities voorgekomen dat het geluid voor het grootste gedeelte uitviel, deze editie vond ik het geluid erg zacht!
Dat eerste nummer, die knalde gewoon in een keer erin
lol, geen enkel nummer knalde erin.
het feest was verder hartstikke gezellig en heb nog lekker staan stampen! al met al goed feest
verheug me op de live acts volgende keer!
Hij was lekker wel bij ons
Ook aardig veel dezelfde nummers eigelijk
Dat is natuurlijk de grootste buulshit wat je daar zegt Tokkie, je trekt mensen met een bepaalde line up...als een DJ ziek wordt is het wat anders. Maar DJ's op een line up zetten die andere boekingen hebben waardoor ze niet kunnen komen is niet goed te praten.
Ook aardig veel dezelfde nummers eigelijk
Dikke pOep gek Osm was moOii mah dii lui moeten nii wt belove geAk..laat angerfist mah x doOr stamp'n maf landers phuu... Sleghte zaak dat ze gwoOn nii kOmen..vOlgende x betere shit..!!!
Dikke pOep gek Osm was moOii mah dii lui moeten nii wt belove geAk..laat angerfist mah x doOr stamp'n maf landers phuu... Sleghte zaak dat ze gwoOn nii kOmen..vOlgende x betere shit..!!!
Wil graag even weten wat iedereen vond van de drie lasers die op het podium hingen.
Vond ze zelf retevet namelijk....
Wil graag even weten wat iedereen vond van de drie lasers die op het podium hingen.
. kut geluid helaas
2. jammer dat sommige dj's er niet waren
er is ook de hele avond gefilmd waar kun je die film weer vinden....?laatste aanpassing 3 september 2006 17:42
nogmaals
daar was een reden voor
ik zei al dat daar niks meer over gezegd hoefde te worden
Uitspraak van = vecino = op zondag 3 september 2006 om 18:38:
die film komt op partyvids.nl.
bedoel je neit partyvibes koen??
dus waar komt het nu op te staan dan en waar op de site kun je het vinden als het online staat...?
ivm met de buren toch...? maar houdt dat in dat dan in vervolg het helemaal niet meer hard mag of hoe gaat dat gefixt worden....?
Aan de kant staan of in de gang zitten kun je thuis ook
en hang the dj part 2....?
nogmaals
daar was een reden voor
ik zei al dat daar niks meer over gezegd hoefde te worden
en die uitleg volgt ook nog dus komt helemaal goed.
Waar heb jij het over? Hoezo komt dat helemaal goed. Net of je daar je avond voor terug krijgt. Als het geluid niet harder mag van de gemeente. Of om andere redenen in go planet zoek een andere locatie. Die 2 punten die dit keer niet voor het eerst waren geven OSM wel een slechte naam. Echt zonde van zn vet feest dat het door die 2 punten verneukt word.
laatste tijd al wel vaker dat t geluid gewoon kut was, of dat t wegviel enz enz
een x is nie erg, maar moet geen gewoonte worden
denk dat veel mensen op deze manier gaan wegblijven hoor
enk het niet omdat OSM toch een feest is waar de meesten uit het oosten komen bijna iedereen kent elkaar. En aangezien ze elkaar soms helemaal niet zien alleen contact hebben via tel sms of pf is dit dus het ideale feestje om elkaar weer eens te zien. Ik vind OSM gewoon het gezellige feesten uit het oosten met altijd veel bekenden
die lasers ware super
Uitspraak van = vecino = op zondag 3 september 2006 om 17:34:
heej maar koen hoe zat dat nu met deimos en 100kilo maarten dan?
Had het nieuwsbericht idd bij mijn berichten staan, Maar als ik het goed begrijp als de 11e doorgaat blijft het geluid hetzelfde als dat het nu was?
Het bookingsburo PAM had besloten al zijn artiesten terug te trekken na aanleiding van het geplaatste nieuwsbericht " Weersverwachting 2-9, 100% Klotenweer outdoor - 200% Hardcore indoor " op Partyflock
Deimos, 100 kilo Maarten, Catscan, Korsakoff en X-ess
Vond geluid ook klote! Aantal keren met vorige edities voorgekomen dat het geluid voor het grootste gedeelte uitviel, deze editie vond ik het geluid erg zacht! En er moet niet een line-up gepresenteerd worden die ze voor het grootste gedeelte niet waarmaken! Maar al met al heb ik me wel vermaakt!!
vallen rudeboy en tomcat daar ook niet onder?? want die draaiden wel..
pam is helemaal geen bookingsburo
hoezo kunne ze dan niet de hele zaal even gek maken..
want met zulke dj`s trek je veel mensen
bericht.. maar om alles mooier te hadden laten lopen hadden ze het toch beter na mijn kunnen op het feest kunnen vertellen
De organisatie zal samen met de locatie er alles aan gaan doen om het volgende evenement op 11 november door te laten gaan met goed geluid in deze toplocatie in enschede.
ja idd wil ik ook wel wete
Wat er gefilmd is die avond, komt dat nog ergens online?
dat wisten we al een poosje
Gast....je weet helemaal niet waar je over lult blijkbaar. Zeg dan niets.
edit:
Hier ff alle namen die via PAM te boeken zijn. (van de site geplukt voor je)
100 kilo Maarten
Catscan
Deimos
DJ Baas
Korsakoff
Metasphere
Sidephex
X-esslaatste aanpassing 4 september 2006 13:03
dat we niet weer genaaid worden door de organisatie..
Heheheh!! Duzz Theun zeg maar eens wat je allemaal uitgespookt hebt bij OSM
ie nu wel Theun!!
Maar voor jou ik had er niet gestaan was tof je weer ff te zien probeer er vrijdag ook bij te zijn in Eibergen
Laterz!!laatste aanpassing 6 september 2006 13:05
maar was ook fijn om weer wat bekenden tegen te zijn gekomen op een feesje next osm ben ik als het goed is en ik van mijn kraag af ben 100%weer en blijf ik tot het eind.......
Dat zou zekerz weer mooi wezen!!
Mooi weer al die lui de gek aansteken hehehe!!
hej das nasty, je mag niet liegen!
Zie nu wel Theun!!
Praatjuhs vullen geen gaatjes
en dan nog.. ik vond dat dr donders kut werd gedraaid.. je moest echt in het midden van de zaal staan om nog wat te horen! nja kan nog wel veel meer zeggen mah kortom; DIT WAS EGT EEN KLOTE OSM!
Heeft niets met draaien zelf te maken, alleen met de kwaliteit van het geluid
scratchen is vet man.
daar verneuken ze voor mij echt geen feest mee
scratchen is vet man.
daar verneuken ze voor mij echt geen feest mee.
nou opt laatst verneukten ze de muziek wel.. die waren allemaal straal bezopen en dachten dat het leuk was.. mja misschien ben/was ik wel de enigste die het kut vond
Volgens mij ben ik de enige die zich super heeft vermaakt
En terecht, Director.
Jij snapt het.
Omdat ik mijn eigen feest maak en jullie dat niet kunnen he Theun
'Jullie' gaan naar een feest heen en kijken allemaal naar de dingen die slecht of niet goed zijn ja dan heb je ook een k*tfeestlaatste aanpassing 9 september 2006 14:41
En terecht, Director.
Jij snapt het.
Hij heeft het over mij want zo voel ik me inderdaad wel
Echt hard hoor!!
Ja lang misschien wel maar goed ook??
jammer dat et geluid niet meer altijd optimaal is kan me nog wel 2 editie's met kerst herinneren en toen ging et wel lekker hard!!!!
'Jullie' gaan naar een feest heen en kijken allemaal naar de dingen die slecht of niet goed zijn ja dan heb je ook een k*tfeest
ooooh sorry volgens mij ben ik dat geweest
nou nvbedankt dan maar whahahahahaha
Wat ben jij dan voor een sukkel!!
Koop je zelf een fiets maf!!
hahahahaha ja waarom 1 kopen als er een voor je word neergezet
En die kerel dan moet hij helemaal lopen??
hahahahaha ja waarom 1 kopen als er een voor je word neergezet
pas op he mannetje anders heb je een probleem
Uitspraak van The Director op zondag 17 september 2006 om 14:38:
Diep triest
......................wat............................
Uitspraak van WEULE op maandag 18 september 2006 om 14:30:
zielig
Uitspraak van you will never walk alone '65 op maandag 18 september 2006 om 14:32:
Twjo hey kerel met welk leger wou je komen dan??
ONTOPIC GRAAG !!
Bekvechten doe je maar in je eigen topic ...
Bekvechten doen we op www.vivaforum.nl
On topic..... The Horrorist
Maar dat zal wel een droom blijven
Uitspraak van you will never walk alone '65 op maandag 18 september 2006 om 14:32:
Uitspraak van The Director op zondag 17 september 2006 om 14:38:
Diep triest
......................wat............................
Uitspraak van WEULE op maandag 18 september 2006 om 14:30:
zielig
Uitspraak van The Director op maandag 18 september 2006 om 16:59:
Twjo hey kerel met welk leger wou je komen dan??
ONTOPIC GRAAG !!
Bekvechten doe je maar in je eigen topic ...
Voor welke live act/dj komen jullie de volgende keer?????laatste aanpassing 18 september 2006 18:01
ok koen laten we het wel gezelig houden.
wanner komt dat filmpje nu van osm op:
partyvids.nl.