3420x bekeken
| Betreft: | evenement: Oldschool madness, zaterdag 2 september 2006 om 21:00 |
Vond geluid ook klote! Aantal keren met vorige edities voorgekomen dat het geluid voor het grootste gedeelte uitviel, deze editie vond ik het geluid erg zacht! En er moet niet een line-up gepresenteerd worden die ze voor het grootste gedeelte niet waarmaken! Maar al met al heb ik me wel vermaakt!!
Precies.. hier hoef ik nix meer aan toe te voegen..
en ik hoorde dat partyraiser en angerfist wel aan het karten waren??
hoezo kunne ze dan niet de hele zaal even gek maken..
want met zulke dj`s trek je veel mensen
vallen rudeboy en tomcat daar ook niet onder?? want die draaiden wel..
volgens mij wel! pam is helemaal geen bookingsburo
en het was toch ook al lang bekend dat outblast en catscan na zwitsalland waren om daar te draaien? ben wel blij dat ik dit gemist heb dan, maar voor de mensen die wel geweest zijn volgende keer beter zeker
pam is helemaal geen bookingsburo
Gast....je weet helemaal niet waar je over lult blijkbaar. (n) Zeg dan niets.
edit:
Hier ff alle namen die via PAM te boeken zijn. (van de site geplukt voor je)
100 kilo Maarten
Catscan
Deimos
DJ Baas
Korsakoff
Metasphere
Sidephex
X-ess
laatste aanpassing
Jammer dat de gemeente enschede altijd zo dwars ligt met geluid en evenementen op hardcore gebied.
Kijk naar vorig jaar met de eerste editie van dominator op het rutbeek, dat mocht het jaar erop ook niet terugkomen, hetzelfde met het gedonder bij osm met geluidsoverlast.
Beetje jammer dat dan pop/rock festivals wel toegestaan zijn zoals afgelopen zaterdag op het rutbeek op de plek waar vorig jaar dominator nog gehouden werd.
Want kon de muziek van dat festival wel horen en woon op 1,5 km afstand.
Kortom de gemeente enschede zal wel een slecht beeld hebben van mensen die van hardcore houden. volgens hun zullen het wel allemaal pillenslikkers wezen die alles daar afbreken terwijl ik vorig jaar geen een incident heb gezien.
Kijk naar vorig jaar met de eerste editie van dominator op het rutbeek, dat mocht het jaar erop ook niet terugkomen, hetzelfde met het gedonder bij osm met geluidsoverlast.
Beetje jammer dat dan pop/rock festivals wel toegestaan zijn zoals afgelopen zaterdag op het rutbeek op de plek waar vorig jaar dominator nog gehouden werd.
Want kon de muziek van dat festival wel horen en woon op 1,5 km afstand.
Kortom de gemeente enschede zal wel een slecht beeld hebben van mensen die van hardcore houden. volgens hun zullen het wel allemaal pillenslikkers wezen die alles daar afbreken terwijl ik vorig jaar geen een incident heb gezien.
hoezo kunne ze dan niet de hele zaal even gek maken..
want met zulke dj`s trek je veel mensen
omdat die mensen graag hadden gehad dat ze vroeg konden draaien wegens nog meer optredens die avond!
dus meer optredens is ook al eerder gezegd hier!
bericht.. maar om alles mooier te hadden laten lopen hadden ze het toch beter na mijn kunnen op het feest kunnen vertellen
Dat kan je wel op het feest vertellen om 4 uur, denk alleen dat niemand het meekrijgt,kan het beter op deze manier..
laatste aanpassing
De organisatie zal samen met de locatie er alles aan gaan doen om het volgende evenement op 11 november door te laten gaan met goed geluid in deze toplocatie in enschede.
ja dat zijden ze over deze x ook ...
de laaste paar x elke x gedonder met het geluid
en elke x zeggen ze de volgende x wordt knallen ... wordt er wel een beetje moe van hoor...
maar ja ben de volgende x er wel weer bij
en heb me voor de rest ok goed vermaakt
donateur
ja idd wil ik ook wel wete
Wat er gefilmd is die avond, komt dat nog ergens online?
komt een nieuwe site aan van die jongen waar het opkomt
www.partyvids.nl
kon je stukje terug ook lezen
dat wisten we al een poosje
stelletje stakkers zijn het gewoon...stelletje kortzichtige domme mongolen met kak in hun ogen. Slappe kantoorpiemels!!!
En al die losse foto's die nu nog niet online staan.
waar blijven die?
wel 10 fotos van mij dikke kop maken, maar niet online zetten...
ja zo kan ik het ook
waar blijven die?
wel 10 fotos van mij dikke kop maken, maar niet online zetten...
ja zo kan ik het ook
Ben er zelf niet geweest, maar ik vind het jammer dat ESU zoveel water bij de wijn moet doen om toch een feest te kunnen geven... Dat waardeloze gemeentebeleid ook hier in het oosten
Overal in NL is van alles mogelijk behalve hier
Je moet vrdmm hemel en aarde bewegen om wat voor elkaar te krijgen en dan moet je ze nog te vriend te houden 
Dus een beetje (veel) respect mag zeker naar ESU !
Het nieuwsbericht vond ik zeker met een
naar mayhem, maarja.... Dat feest is overdag en dan Dj's terugtrekken gaat wel erg ver en onproffesioneel. Dat gaat ze geen goed doen.
Dat er verder geen dj's komen opdagen is niet goed te praten, maar kan ook gebeuren.
Soms heb je een goed feest, soms loopt het niet zoals het hoort, maar dat neemt niet weg dat er wel een feest is !
Laten we blij zijn dat deze feesten hier nog zijn ! En dat ze ook nog door gaan !
Euh.... amen dan maar
Dus een beetje (veel) respect mag zeker naar ESU !
Het nieuwsbericht vond ik zeker met een
Dat er verder geen dj's komen opdagen is niet goed te praten, maar kan ook gebeuren.
Soms heb je een goed feest, soms loopt het niet zoals het hoort, maar dat neemt niet weg dat er wel een feest is !
Laten we blij zijn dat deze feesten hier nog zijn ! En dat ze ook nog door gaan !
Euh.... amen dan maar
"als het erg is, laat ik hem wel op verzoek verwijderen,
want volgens mij is ie errugg lelijk."
Laat ze ze eerst maar eens online krijgen, wat duurd dit ontiegelijk lang
anyways osm was een topsfeer, ben er weer met Hang the DJ p.2
vol goede hoop.. dat we niet weer genaaid worden door de organisatie..
want volgens mij is ie errugg lelijk."
Laat ze ze eerst maar eens online krijgen, wat duurd dit ontiegelijk lang
anyways osm was een topsfeer, ben er weer met Hang the DJ p.2
vol goede hoop.. dat we niet weer genaaid worden door de organisatie..
"Als je nou ff leert ook te lezen
"
Ik heb gelezen.
je weet maar nooit!
daarom kom ik gewoon weer met goede hoop
Ik heb gelezen.
je weet maar nooit!
daarom kom ik gewoon weer met goede hoop
Gast....je weet helemaal niet waar je over lult blijkbaar. Zeg dan niets.
edit:
Hier ff alle namen die via PAM te boeken zijn. (van de site geplukt voor je)
100 kilo Maarten
Catscan
Deimos
DJ Baas
Korsakoff
Metasphere
Sidephex
X-esslaatste aanpassing 4 september 2006 13:03
Sorry thijs, maar daar voor moet je toch echt bij www.artistbookings.dj zijn