Partyflock

Forumonderwerp · 898346
Waarschuw beheerder
80% van de dj's is nie op kome dage en t geluid was nie wat....
maar :respect: voor de dj's die wel gedraaid hebbe!!!!
vond t voor de rest zwaar tege valle....
wat is jullie mening??????
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Wil graag even weten wat iedereen vond van de drie lasers die op het podium hingen.
Vond ze zelf retevet namelijk....
Waarschuw beheerder
Ik vond ze ass-kicken :D :kwijl:
Dat maakte 't hele gebeuren nog mooier!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op zondag 3 september 2006 om 17:34:
Wil graag even weten wat iedereen vond van de drie lasers die op het podium hingen.

waren idd goed te doen zeker voor herhaling vatbaar maar als ik moest kiezen voor laser of geluid gooi die laser dan maar in de sloot en koop er een paar boxen voor. Moet je eens kijken hoeveel mensen er van ver komen om naar zo'n feest te gaan die luitjes denken van hey kikken vette line up daar gaan we heen
1. kut geluid helaas:S
2. jammer dat sommige dj's er niet waren
3. was wel gezellig op die 2 puntjes na:P

p.s er is ook de hele avond gefilmd waar kun je die film weer vinden....?
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 36429, 51003}
Waarschuw beheerder

lasers zijn altijd wel ok, vond de de extra lampen in de jump zaal ook een verbetering, wat extra in die zaal

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur

:respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 17:41:
. kut geluid helaas

nogmaals
daar was een reden voor ;)
ik zei al dat daar niks meer over gezegd hoefde te worden ;)

2. jammer dat sommige dj's er niet waren

en die uitleg volgt ook nog dus komt helemaal goed.
wat ik dus begrijp vonden jullie het dus een strak feest :D:D
Werkzaam bij De Boeskool is Lös
Waarschuw beheerder

hoooooh ja ckerz! machtig mooi :respect: super geregeld dat!

er is ook de hele avond gefilmd waar kun je die film weer vinden....?laatste aanpassing 3 september 2006 17:42

wrom werd er gefilmd trouwens:$ voor een dvd ofzo?:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T. op zondag 3 september 2006 om 18:03:
wrom werd er gefilmd trouwens voor een dvd ofzo?

gewoon om een keer terug te zien denk ik denk geen dvd. Die knakker had het ervan dat de film online kwam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:12:
Die knakker had het ervan dat de film online kwam

die film komt op partyvids.nl.
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Ben niet veel in zaal 1 geweest. Maar ik weet iig wel dat de sfeer in zaal 2 op en top was.

Tot aan de laatste seconde, hakken voor je leven! :D

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zondag 3 september 2006 om 18:38:

bedoel je neit partyvibes koen?? ;)

*edit*
heeft niks gezegd :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:00:
nogmaals
daar was een reden voor
ik zei al dat daar niks meer over gezegd hoefde te worden

ivm met de buren toch...? maar houdt dat in dat dan in vervolg het helemaal niet meer hard mag of hoe gaat dat gefixt worden....?

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:43:
Uitspraak van = vecino = op zondag 3 september 2006 om 18:38:

bedoel je neit partyvibes koen??

dus waar komt het nu op te staan dan en waar op de site kun je het vinden als het online staat...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op zondag 3 september 2006 om 18:40:
Tot aan de laatste seconde, hakken voor je leven!

En zo hoort dat! B)
Aan de kant staan of in de gang zitten kun je thuis ook 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:49:
dus waar komt het nu op te staan dan en waar op de site kun je het vinden als het online staat...?

partyvids.nl o:)

dacht ff dat ie een typfout had gemaakt, maar klopte wel.

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:49:
ivm met de buren toch...? maar houdt dat in dat dan in vervolg het helemaal niet meer hard mag of hoe gaat dat gefixt worden....?

nieuws volgt.
is voor ons en esu ook afwachten nu ;)

Uitspraak van WM op zondag 3 september 2006 om 18:50:
Aan de kant staan of in de gang zitten kun je thuis ook

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:57:
nieuws volgt.
is voor ons en esu ook afwachten nu

en hang the dj part 2....?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:58:
en hang the dj part 2....?

zoals ik al zeg
meer nieuws volgt ;)
jullie moeten je daar neit zo druk over maken.
er word teveel gespeculeerd.
uit fatsoen heeft syco nog door de mic verteld waarom deze editie het geluid even zachter moest ;)

en verder is het gewoon de nieuwtjes afwachten.
niks meer en niks minder ;)

don't worry :D

Waarschuw beheerder
donateur
de muziek en het geluid viel idd wel een beetje tegen ... Ik had geen idee welke dj's er zouden komen dus die heb ik ook niet gemist O:)

Maar gezellig was het zeker wel :cheer:
Sfeer maken doe je zelf toch? 8)

Waarschuw beheerder
nogmaals
daar was een reden voor
ik zei al dat daar niks meer over gezegd hoefde te worden

en die uitleg volgt ook nog dus komt helemaal goed.

Waar heb jij het over? Hoezo komt dat helemaal goed. Net of je daar je avond voor terug krijgt. Als het geluid niet harder mag van de gemeente. Of om andere redenen in go planet zoek een andere locatie. Die 2 punten die dit keer niet voor het eerst waren geven OSM wel een slechte naam. Echt zonde van zn vet feest dat het door die 2 punten verneukt word.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 19:19:
Waar heb jij het over? Hoezo komt dat helemaal goed. Net of je daar je avond voor terug krijgt. Als het geluid niet harder mag van de gemeente. Of om andere redenen in go planet zoek een andere locatie. Die 2 punten die dit keer niet voor het eerst waren geven OSM wel een slechte naam. Echt zonde van zn vet feest dat het door die 2 punten verneukt word.

osm is al jaren op deze locatie en kan keer fout gaan net of alle andere feesten altijd perfect zijn. Kom je de volgede keer toch lekker niet ga je maar mooi met pappa en mamme bij de kachel zitten:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 19:25:
osm is al jaren op deze locatie en kan keer fout gaan net of alle andere feesten altijd perfect zijn

laatste tijd al wel vaker dat t geluid gewoon kut was, of dat t wegviel enz enz

een x is nie erg, maar moet geen gewoonte worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rotjong65 op zondag 3 september 2006 om 19:27:
laatste tijd al wel vaker dat t geluid gewoon kut was, of dat t wegviel enz enz

een x is nie erg, maar moet geen gewoonte worden

geef ik je groot gelijk in dat het niet vaker moet gebeuren maar ja de OSM'S wat ik mee heb genaakt waren altijd wel gezellie ook al was het geluid soms zwaar kut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 19:32:
maar ja de OSM'S wat ik mee heb genaakt waren altijd wel gezellie ook al was het geluid soms zwaar kut

jup mee eens, maar goed, t blijft wel een minpunt

denk dat veel mensen op deze manier gaan wegblijven hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rotjong65 op zondag 3 september 2006 om 19:33:
denk dat veel mensen op deze manier gaan wegblijven hoor

denk het niet omdat OSM toch een feest is waar de meesten uit het oosten komen bijna iedereen kent elkaar. En aangezien ze elkaar soms helemaal niet zien alleen contact hebben via tel sms of pf is dit dus het ideale feestje om elkaar weer eens te zien. Ik vind OSM gewoon het gezellige feesten uit het oosten met altijd veel bekenden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 19:42:
enk het niet omdat OSM toch een feest is waar de meesten uit het oosten komen bijna iedereen kent elkaar. En aangezien ze elkaar soms helemaal niet zien alleen contact hebben via tel sms of pf is dit dus het ideale feestje om elkaar weer eens te zien. Ik vind OSM gewoon het gezellige feesten uit het oosten met altijd veel bekenden

kan allemaal wel zijn, maar ik, en veel bekenden van me, die vanaf de tijd van metropool al naar osm gaan, komen dr nu nie meer :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rotjong65 op zondag 3 september 2006 om 19:49:
kan allemaal wel zijn, maar ik, en veel bekenden van me, die vanaf de tijd van metropool al naar osm gaan, komen dr nu nie meer

tja beetje jammer dan doe je helaas niks aan maar OSM blijft wel lopen en ik blijf er wel komen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 19:56:
tja beetje jammer dan doe je helaas niks aan maar OSM blijft wel lopen en ik blijf er wel komen;)

en ik zal je nie tegenhouden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rotjong65 op zondag 3 september 2006 om 19:57:
en ik zal je nie tegenhouden

en wat dan nog hoe wou je dat doen dan:P
Waarschuw beheerder
donateur

die lasers ware super :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ricardo Español op zondag 3 september 2006 om 20:57:
die lasers ware super

haha ja dat ding scheen recht in me oog:vaag: was echt ff totaal verblind aan 1 oog 8)
maar wel (Y) wat ik me d rngo van kan herrineren :P
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
heb me goed vermaakt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ricardo Español op zondag 3 september 2006 om 20:57:
Uitspraak van = vecino = op zondag 3 september 2006 om 17:34:

Die waren ook (Y)

En Vecino die The Return draaide in de jump zaal!:cheer: Goeie kerel!8)

Waarschuw beheerder
donateur
over geluid is al zoveel gezegd,sinds dominator kan er blijkbaar niks meer in enschede erg jammer kan de organisatie verder niks aan doen lijkt me,verder wel vermaakt,sfeer was goed(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Leo.. op zondag 3 september 2006 om 22:01:
Die waren ook

En Vecino die The Return draaide in de jump zaal! Goeie kerel!

niks van waar joh:P
Waarschuw beheerder
Bier smaakte weer goed dus heb mij wel weer vermaakt.
Waarschuw beheerder
gert ie waren wel zo gek whehe:D:D mooie mafkees:D:P

whehe heb me zeker wel vermaakt... en alles is hier verder al besproken dj's die er niet waren kut geluid en dit en dat... ga er maar niet verder over zeuren:D

Ben benieuwd hoe dit goed gemaakt gaat worden!

Maar voor de rest die lasers :respect: die mogen eens in de tijd wel weer komen(niet teveel want dan is de lol eraf) maakte het gister goed gezellig:D

dus ik wacht op het nadere bericht over hoe en wat;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het geweldig :D paar dj's niet en geluid mocht harder maar ik mocht back stage en was echt super :respect: :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bennykuh op zondag 3 september 2006 om 23:10:
maar ik mocht back stage en was echt super

ga je dat nou overal steeds melden?:S
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Leo.. op zondag 3 september 2006 om 22:01:
En Vecino die The Return draaide in de jump zaal! Goeie kerel!

Die plaat heeft mijn draaipartner Trizz opgelegd, neemt niet weg dat het de ultieme Jumpplaat is om te draaien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 20:02:
en wat dan nog hoe wou je dat doen dan:P

daag me nie uit :D

Waarschuw beheerder
het was wel een redelijk feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Conflict Technology op maandag 4 september 2006 om 10:48:
heej maar koen hoe zat dat nu met deimos en 100kilo maarten dan?

daar krijgt iedereen zsm een bericht over te lezen hier op pf...
Waarschuw beheerder
Uitleg rondom problemen Oldschool Madness 2 september 2006.

Op 2 september jl. is Oldschool Madness niet geheel verlopen zoals de organisatie Eastside Underground had gepland, daarom deze brief met uitleg over het gebeuren van zaterdag aan de bezoekers van dit evenement. De organisatie had in de weken voor het evenement alle zaken goed onder controle en wees alles erop dat niks fout zal gaan, iets wat na zaterdag 2 september toch anders is gebleken, helaas. Zoals iedereen gewend is werd alles weer wat groter uitgepakt dan de vorige OSM, het podium in de main weer wat groter en waren er zelfs drie lasers aanwezig buiten de lichtshow die er normaal al hangt. In de tweede zaal was weer dubbel geluid aanwezig en was er dit maal iets meer aandacht besteed aan het licht. Toch zijn er op en aantal punten wat dingen fout gelopen, iets wat de organisatie echt betreurt, dit had namelijk een hele vette OSM moeten zijn, helaas kon de organisatie niks doen aan een aantal zaken die misgelopen zijn, hieronder een aantal punten.

1.
Het bookingsburo PAM had besloten al zijn artiesten terug te trekken na aanleiding van het geplaatste nieuwsbericht " Weersverwachting 2-9, 100% Klotenweer outdoor - 200% Hardcore indoor " op Partyflock . De artiesten Deimos, 100 kilo Maarten, Catscan, Korsakoff en X-ess. Aangezien PAM een nauwe samenwerking heeft met de organisatie O.G.P. die Mayhem organiseert heeft die besloten al zijn artiesten terug te trekken, iets wat wij zeer betreuren aangezien de bezoekers er nu de dupe van zijn geworden.

2.
De Locatie is een paar weken voor het evenement door de gemeente benaderd met de mededeling dat er een geluidsmeting zal gaan komen op 2 september, iets wat heel serieus genomen word door de locatie en de organisatie, zie wat er is gebeurd met Dominator vorig jaar. Alles is in het werk gesteld om geluidshinder te voorkomen, geluid anders gehangen en opgesteld, andere limiter er tussen om geluidsuitval te voorkomen en de overlast te beperken, alles leek erop dat het geholpen had, s'middags voor het evenement met de soundcheck leek alles perfect, geluid lekker hard en onder de norm van de gemeente. Toch bleek het s'nachts te hard en moesten we helaas qua geluid inleveren. Als de gemeente toch positief blijkt over het gehele evenement dan komt OSM 11 november niet in gevaar en kan die gewoon doorgaan. Zelfs de parkeerplaatsen aan de achter zijde van Go Planet waren gesloten voor bezoekers van OSM, dit om overlast te voorkomen van wegrijdende auto's met de radio op tien om vier uur s'nachts.

3.
Omdat het de verjaardag was van Vinyl Junk en mc Syco is er eerst gekart met veel artiesten bij Coronel en was er later op de avond een koud en warm buffet voor de artiesten met hun aanhang. Helaas waren er een aantal van de besproken karts leeg en waren er ook veel plekken niet bezet bij het buffet, iets wat erg jammer is gezien het feit dat alles van te voren betaald is voor de besproken plekken. Twee artiesten hebben zich afgemeld wegens ziekte en waren er helaas een paar niet komen opdagen zonder een belletje te geven, dan was er nog tijd geweest voor het regelen van een waardige vervanger.

Al met al is het een bewogen OSM onderhand, dit is zeer spijtig gezien het feit dat het feest zelf goed was en dat sfeer echt super was, iets waar OSM bekend om staat. De organisatie zal samen met de locatie er alles aan gaan doen om het volgende evenement op 11 november door te laten gaan met goed geluid in deze toplocatie in enschede.

Eastside Underground

Waarschuw beheerder
donateur
Had het nieuwsbericht idd bij mijn berichten staan, Maar als ik het goed begrijp als de 11e doorgaat blijft het geluid hetzelfde als dat het nu was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 11:47:
Had het nieuwsbericht idd bij mijn berichten staan, Maar als ik het goed begrijp als de 11e doorgaat blijft het geluid hetzelfde als dat het nu was?

LEES!

De organisatie zal samen met de locatie er alles aan gaan doen om het volgende evenement op 11 november door te laten gaan met goed geluid in deze toplocatie in enschede.

Waarschuw beheerder
We zien het wel...
Waarschuw beheerder
Wat kan gemeente Enschede zielig doen.