Thijs heb je de Koran wel eens gelezen?
Het is dus niet "je mag niks over moslims zeggen" (dat zal geen enkele rechter zo stellen), maar "je mag geen dingen zeggen die tegen de wet zijn". Als je Wilders daarvan zou vrijstellen, zou juist dát ongelijkheid (of te wel: klassejustitie) betekenen.
waar is de respect van de islam voor onze normen en waarden?
waarom moet ik iemand respecteren die mij niet respecteert
hun boek mag mij wel beledigen maar ik hun niet?
Maar hoe zit het dan met een religie waarvan de volgelingen of imams dingen bepleiten die tegen de wet en tegen onze normen waarden zijn?
Tja, er is nu eenmaal een verschil tussen dingen WILLEN die tegen de wet zijn en dingen DOEN die tegen de wet zijn. Er zijn bijvoorbeeld veel Pf'ers die de doodstraf opnieuw willen invoeren... dat mogen ze vinden, ze mogen het hardop zeggen en ze mogen het zelfs bepleiten, maar zodra ze het gaan toepassen...
Er zijn moslims die vinden dat homoseksualiteit zondig is, er zijn christenen die vinden dat vrouwen achter het aanrecht horen en er is een Wilders die vindt dat moslims niet in de regering of de Tweede Kamer horen. Veel verschil zie ik daar eigenlijk niet tussen.
Vertel mij eens 'Demente Taart, met welk doel die Sjeiks of andere kapitaalschieters dat doen? En of ze worden gefinancieerd door Nederlandse overheden is mij niet bekend maar het zou waanzin zijn als dit zo zou zijn.
zielig hoor dat zijn aanhangers DE HEER SPONG gaan bedreigen een zeer trieste ontwikkeling zelf onze premier zegt dr zijn grenzen en dat kan wilders niet hij misbruikt zijn mening van vrijheidsuiting en jullie lopen maar constant slap te lullen over de islam
Ongetwijfeld zullen sommige van die sjeiks een "hidden agenda" hebben (net zoals wij toen we overal zendingsposten in de bush-bush neerpootten) maar in de Islam is het gewoon goed voor je karma om je "geloofsgenoten in den vreemde" een mooi gebouw te geven.
Precies dr zijn grenzen. En op een gegeven moment moeten dingen beter gereguleerd worden en dat geld ook voor godsdienstige ontwikkelingen in Ned. Punt.
ja maar tot welke prijs jij keurt het bedreigen van een advocaat al goed en wilders is al heel lang die grens voorbij wat hij doet is extreem en gevaarlijk
Geloof je het zelf? Leg me dan ook maar eens uit wat er op het ogenblik gaande is in heel wat Afrikaanse landen zoals ethiopie, Egypte, zuid Afrika en verder ook in veel Aziatische landen....
heb 10 euro overgemaakt
De Partij voor de Vrijheid is de enige partij in de Tweede Kamer die subsidie weigert en is daarom helemaal afhankelijk van donaties van burgers zoals u.
waarom weigert hij
heeft geen zin wilders word kapot gemaakt!
* denkt aan iets zoals over 1 kam scheren*
Het voorbestaan van
de Partij voor de Vrijheid dreigt in gevaar te komen
heb 10 euro overgemaakt
en die dachten dat ze dr mee weg konden komen ik keur het doden van mensen niet goed!! maar als ik op straat iemand beledigt dan is de realiteit dat ik voor 90% klappen krijg en wilders is gewoon te ver gegaan punt uit
dat is precies wat geertje ook doet.... mensen bang maken voor moslims, door te zeggen dat het een fascistische ideologie is.....
heb 10 euro overgemaakt
als je al ze toespraken volgt, zal je zien dat hij niets heb tegen de hard werkende moslim, die gewoon normaal geintegreert is, maar hij zegt ook idd, STOP niet meer moslims, voor het behoud van de nederlandse cultuur
en hij wil relschoppers aanpakken (zowel gelovig en niet gelovig)
en hij loopt 24/7 rond met body guards zal ook niet zomaar zijn
dus die gasten waar hij over praat zijn op de teentjes getrapt
maar als jij een normale moslim bent die geen problemen veroorzaakt, of rare ideologie'en op dringt
heb je niks te vrezen van wilders
Ow, en die rechtzaak, ALS hij het overleeft zal het 1 van de grootste partij'en van de 2e kamer worden
heb 10 euro overgemaakt
Help Geert Wilders!
Geert Wilders heeft dringend uw hulp nodig. Het voorbestaan van
de Partij voor de Vrijheid dreigt in gevaar te komen. De enorme kosten van de komende strafzaak kan de PVV onmogelijk betalen. De Partij voor de Vrijheid is de enige partij in de Tweede Kamer die subsidie weigert en is daarom helemaal afhankelijk van donaties van burgers zoals u.
U kunt ons helpen door een bedrag over te maken naar:
Bankrekeningnummer: 67.04.72.344
T.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag.
Als u vanuit het buitenland geld overmaakt heeft u mogelijk de volgende nummers nodig:
IBAN: NL98 INGB 0670 4723 44
BIC: INGBNL2A
heb 10 euro overgemaakt
. De Partij voor de Vrijheid is de enige partij in de Tweede Kamer die subsidie weigert en is daarom helemaal afhankelijk van donaties van burgers zoals u.
ik zou het in ieder geval toejuichen!
ik schaam me steeds meer om Nederlander te zijn in dit land met al dat simpele volk hier die maar achter die vieze rascist Wilders aanloopt..
het ergste is nog dat ie iedere week meer stijgt in de pijlingen, dan is er toch echt iets mis in dit land als je het mij vraagt
zou me er als moslims geen reet van aantrekken, boeiend wat die vent zegt, als je een goeie moslim bent weet je wel beter....
en gelukkig trekken de meeste moslims zich geen reet aan van wilders, mensen dachten dat de hel zou losbreken na Fitna, maar het kon de meeste moslims geen fuck schelen....
is ook erg stom als dat gebeurt.
Wilders: 'de islam is een gewelddadige godsdienst'
vervolgens krijgt ie klappen van moslims....
hmmmm had wilders dan toch gelijk over gewelddadige moslims??
maar ff sirieus, waarom zouden we respect moeten hebben voor een geloof dat geen respect heb voor mij
ik heb geen hekel aan de mensen, maar wel aan hun ideologie
tjah, staan nou ook eenmaal veel haat zaaiende dingen in
zoals dat alle ongelovigen minderwaardig zijn en dood moeten...
nou zal ik net ongelovig zijn, en hebben ze 0 respect voor mij, voel me toch beetje aangesproken
maar ik moet wel respect voor hun tonen? HELL NO
mijn respect moet je verdienen
kijk als die mensen het nou niet zo sirieus namen, was er geen probleem
maar hun nemen het IETS te sirieus (met hun bedoel ik de extremistische tak)
waar er ook genoeg van in nederland lopen
al lijkt het dat ze wel allemaal nederland willen overnemen toch Q-master (zie ander topic
Ik ga er van uit dat hij deze rechtszaak gaat winnen, want zoals ik al heb gezegd, het is allemaal discutabel, maar wel binnen de wet.
Niet dat ik ook maar enige sympathie kan vinden voor de woord keuzes van Wilders, en de manier waarop.
valt niks te winnen meer leef je in sprookjes wereld ofzo>? het openbaar ministerie rookt crack vertelt fictie en de rechter oordeelte dat wilders wel degelijk strafbare feiten pleegte
ik weet even niet precies hoe dit is uitgelegd door de rechter.
Maar ik heb er echt moeite mee , dat het OM wilders niet zou vervolgen , als hij niet duidelijk over de streep is gegaan.
Maar ik heb er echt moeite mee , dat het OM wilders niet zou vervolgen , als hij niet duidelijk over de streep is gegaan.
Vergelijkingen als Koran en Mein Kampf, ik vind het in Nederland Etisch niet kunnen, maar naar mijn idee , kun je er wettelijk niets over zeggen.
de realiteit is toch echt ongeacht geloof dat als jij iemand beledigt op straat dat er voor 80% geweld tegen je word gebruikt
dat het nog slechter gaat
Wilders moest gewoon lekker (spreekwoordelijk) dood gezwegen. ( ik let wel op)
Volgende verkiezingen tien zetels, maar bij gebrek aan munitie zal de verkiezingen er na, zal dat schrikbarend zinken.
Maar met dit soort gratis publiciteitscampagnes, wordt de PVV nog eens groot.
Als een "immigratieverbod voor Joden" geen discriminatie is dan weet ik het ook niet meer.
De PVV ontvangt van de Staat wél een onkostenvergoeding van ongeveer 1,2 miljoen euro. Het is dus evenmin waar dat ze "helemaal afhankelijk" zijn van donaties.
hij beledigt mensen niet face to face, dus die vergelijking gaat niet op
zo slecht gaat t hier helemaal niet, mensen moet niet zo zeiken....
nee nog ERGER een hele bevolkings groep
dati als wilders aan de macht komt dan gaat het zeker nog slechter!!!
hij beledigt mensen niet face to face, dus die vergelijking gaat niet op.....
Daarom erkent de wet dus ook het begrip "groepsbelediging"
k keur het doden van mensen niet goed!! maar als ik op straat iemand beledigt dan is de realiteit dat ik voor 90% klappen krijg en wilders is gewoon te ver gegaan punt uit
Of geloof jij niet dat er rijke moslims bestaan die 100% oprecht in hun geloof zijn?
dat is precies wat geertje ook doet.... mensen bang maken voor moslims, door te zeggen dat het een fascistische ideologie is.....
nu zit je toch indirect geweld tegen geertje goed te praten, ik vind wilders echt een pannekoek en zou nooit op m stemmen, maar ik heb er nul begrip voor als mensen hem gaan aanvallen omdat ie wat negative dingen heeft gezegd over de islam....