Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 202445x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 22:33:
En ook dat is een keuze. Je kan ook genieten van de diversiteit in je stad. Hoewel dit voor sommigen onmogelijk lijkt

ik heb er zelf geen moeite mee hoor :D
juist dank zij onze multiculturele samenleving kennen we meer dan alleen maar snert en spinazie ;) 8)
:D getver moet er niet aan denken zeg :lol: elke dat aardappels eten :nocheer:

Dat is menselijk. Gewoon om dingen te snappen of eenvoudiger te maken.

zo dom zijn wij toch niet hoop ik?? :-/

Zo bang waren ze van racistische jongeren

en dan zijn we weer terug bij Geert...........hij voedt dat soort jongeren alleen maar met zijn stellingen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 22:16:
nou kan me zo voorstellen dat als je in Rotterdam of een van de andere grote steden woont, waar hele woonwijken bevolkt worden door surinamers, moslims, enz enz dat je je dan zelf buitenlander voelt in je eigen stad.......
Grote steden verpauperen, gemeentes "stoppen de buitenlanders in de huizen met de hele lage huren" ..

Dat is ook zo.. wat ik jammer vind is dat de overheid daar weer controle op wil uitoefenen dat ze "gedwongen" integreren. Allemaal dingen die men niet wil. Tijdverspilling dus. Laat mensen lekker hun gang gaan maar zorg wel dat woningen goed onderhouden worden. Lijkt me niet teveel gevraagd.. Ik woon in een buurt met veel buitenlanders en ik vind het prima. Al gun ik moslimvrouwen dat ze uitstijgen uit de klassieke onderdrukking. Ik weet zeker dat alle buitenlandse culturen al vernederlandst zijn. En ik weet ook dat o.a. Wilders daar anders over denkt...
Laatst nog iets gelezen over Ravenstein of vorig jaar over waspik? De paar buitenlanders die er wonen hebben het er vaak zwaar. Toen mijn moeder nog vluchtelingenwerk deed in het dorp waar ik opgegroeid ben wilde er door dit soort gebeurtenissen geen vluchteling meer wonen. Zo bang waren ze van racistische jongeren.

Mijn ouders hebben Libanese vluchtelingen in de buurt gehad (wonen ook in een dorp). Die waren volledig geintegreerd en werden uitgezet. Dat vind ik niet kunnen!

En de diversiteit op zich is ook goed voor iedereen om van elkaar te leren. Helaas gebeurt dat in de praktijk niet altijd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 14:03:
Die wil ik wel uitleggen Naf

duidelijk tijgertje.. respecteer je mening, deel hem alleen niet.

;)

de reden waarom ik je mening niet deel is omdat ik Geert persoonlijk ken, en hij nog de PVV doet sterk afstand van extreem recht's laat staan Hitler.

ps,overigens netjes jou mening onderbouwt! :respect: daarvoor.

op een normale nette manier. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 15:24:
Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen

nogmaals, cijfers liegen er niet om.

komt i weer: de over vertegenwoordiging in de uitkering en criminaliteit....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 14:03:
Maar aangezien wij Nederlanders nooit écht eisen én consequenties gesteld hebben aan het voeldoen van die eisen..... doet iedereen maar waar hij/zij zin in heeft.

deel je mening op dit vlak.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 22:01:
en op welke manier? Onbekend maakt onbemind of een overdosis bijvoorbeeld? Ik denk dat onbekend onbemind maakt, maar heb daar geen bewijs voor ofzo

:x

onbekend= anoniem..

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
En ook dat is een keuze. Je kan ook genieten van de diversiteit in je stad. Hoewel dit voor sommigen onmogelijk lijkt.

is geen keuze, wordt je opgedragen, en neen ik geniet er zeker niet van.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 22:16:
nou kan me zo voorstellen dat als je in Rotterdam of een van de andere grote steden woont, waar hele woonwijken bevolkt worden door surinamers, moslims, enz enz dat je je dan zelf buitenlander voelt in je eigen stad.......
Grote steden verpauperen,

toch blij dat je dit inziet tijgertje.. de meeste hebben van die oogkleppen op.

nogmaals erg netjes hoe je bepaalde dingen omschrijft en inziet. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 23:06:
Dat is ook zo.. wat ik jammer vind is dat de overheid daar weer controle op wil uitoefenen dat ze "gedwongen" integreren.

logie's juist, omdat vrijwillig niet werkt, 3/4 komt niet opdagen en leeft alleen met een schotel op het dak.

google maar eens denhaag intergratie cursus... bv

Waarschuw beheerder
Het verpauperen is het ergste.

De flats waar ik in woon horen nu ook bij de zgn. achterstandswijken van Vogelaar.
Was tien jaar geleden echt nog niet zo.

Ik ben blij met de diversiteit,heb weinig moeite met al de culturen,heb wel heel veel moeite met de criminaliteit,de houding van de jeugd van vooral de Antillianen en de marokkanen.
Het vernielen en het overlast geven.
En geen respect kunnen tonen aan anderen buiten hun eigen familie.

Maar gelukkig niet iedereen,ook hier weer de rotte appels.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 23:26:
Uitspraak van giffer RB® op woensdag 6 augustus 2008 om 15:24:
Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen

nogmaals, cijfers liegen er niet om.

komt i weer: de over vertegenwoordiging in de uitkering en criminaliteit....

Je moet beter leren quoten en antwoord geven en niet erom heen draaien.
Ik had het over
Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen en zien als het de zogenaamde buitenlanders zijn, die zij dan als last/storend ervaren.

Met nadruk op last/storend ervaren.
Dit heeft niks te maken met je antwoord en mits jij dit wel zo bedoeld, dan ben jij die zogenaamde Nlder die waarschijnlijk de zogenaamde buitenlander niks gunt.

Dus eigen volk eerst.
Maar vergeet niet dat velen van de andere soort, de NL nationaliteit hebben en sommige vanaf hun geboorte.

En daar komt ie weer: Dat is de reden dat de cijfers niet kloppen en dat men betrouwbare cijfers wilt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 23:40:
de houding van de jeugd van vooral de Antillianen en de marokkanen.

Dat komt vaak, omdat men regelmatig met de vinger naar hun wordt gewezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 23:35:
omdat vrijwillig niet werkt, 3/4 komt niet opdagen

Vind je dat raar, komt er bijv. een Colombiaanse vrouw naar de cursus die nauwelijks NL spreekt/verstaat en die moet dan oefeningen gaan doen op de computer, waarvan zij geeneens notie van heeft en dan moet de begeleider haar dat gaan uitleggen.

Wilt zij hulp van medecursist(en), dan zitten ze daar met gebarentaal, omdat zij elkaar ook niet begrijpen, doordat er verschillende
talen worden gesproken door de cursisten.
Dan zit ik ook liever thuis
alleen met een schotel op het dak.

Maar weer makkelijk om een ander daarvoor weer te verwijten.
Terwijl de inburgeringscursus op zo'n manier natuurlijk niet aanslaat.

Men moet zoeken naar de oorzaak en niet gelijk schuldigen aanwijzen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 23:33:
de meeste hebben van die oogkleppen op.

De meesten denken aan hun portemonnee en goed pensioen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 23:33:
nogmaals erg netjes hoe je bepaalde dingen omschrijft en inziet

Dus als beloning krijgt ze een ijsje. ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
logie's juist, omdat vrijwillig niet werkt, 3/4 komt niet opdagen en leeft alleen met een schotel op het dak.

google maar eens denhaag intergratie cursus... bv

Ik bedoel het anders: dat mensen geactiveerd worden richting werk vind ik juist goed (tis m'n eigen werk, dus.. :D). Ik ga wel uit van de intrinsieke motivatie van de mensen. Dwang werkt averechts, daar maak je een hoop mee kapot. Ik bedoel het meer op gebied van wonen. Dat er "gemengde wijken"worden gebouwd. Wat een onzin, laat mensen het lekker zelf bepalen waar ze willen wonen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 23:40:
k ben blij met de diversiteit,heb weinig moeite met al de culturen,heb wel heel veel moeite met de criminaliteit,de houding van de jeugd van vooral de Antillianen en de marokkanen.
Het vernielen en het overlast geven.
En geen respect kunnen tonen aan anderen buiten hun eigen familie.

Ik ben er ook blij mee. Maar ik ben niet iedereen. Dat mensen behoefte hebben hun eigen "soort" op te zoeken snap ik wel. Zelf sta ik daar wel heel anders in. en dat heb ik altijd al gehad (van kinds af aan al).
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 01:11:
Wilt zij hulp van medecursist(en), dan zitten ze daar met gebarentaal, omdat zij elkaar ook niet begrijpen, doordat er verschillende

Hm.. ik heb ook cursussen Frans gedaan met allemaal verschillende nationaliteiten. Dat vond ik juist wel leuk. Colombianen spreken Spaans en wel veel meer mensen in zo'n groep lijkt me. Het ligt er maar net aan hoe zo'n cursus wordt georganiseerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 22:40:
ik heb er zelf geen moeite mee hoor

Ik heb het ook niet over jou persoonlijk maar in zijn algemeenheid. :)

zo dom zijn wij toch niet hoop ik??

Nou ja, dom zou ik het niet noemen. Het maakt het leven gewoon een stuk simpeler. ;)

en dan zijn we weer terug bij Geert...........hij voedt dat soort jongeren alleen maar met zijn stellingen

:yes: met zijn ongenuanceerde uitspraken. Zij krijgen het idee dat ze alles kunnen maken. Op zich houd ik wel van harde taal O:) alleen gaat hij echt te ver wat mij betreft.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 08:43:
Dat er "gemengde wijken"worden gebouwd. Wat een onzin, laat mensen het lekker zelf bepalen waar ze willen wonen.

Precies en dan een goeie mix van huur- en koophuizen, dan ben je al een heel end. Daar wordt tegenwoordig al veel meer rekening mee gehouden. Gelukkig.

Waarschuw beheerder
en wel veel meer mensen in zo'n groep lijkt me.

Ik weet wel zeker, dat het niet overal voorkomt en het is zeker van:
ligt er maar net aan hoe zo'n cursus wordt georganiseerd.

en waar.

Om lijsten/klassen/dagen te kunnen maken van één en dezelfde taal en geschikte begeleiders kost tijd, energie en vooral geld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 08:55:
met zijn ongenuanceerde uitspraken.

En vragen zoals de punten aangegeven in:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 06:50:
PVV: eermoordenaars denaturaliseren en uitzetten! - Kamervragen
dinsdag 05 augustus 2008

zoals punt 6
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 06:50:
6.)
Bent u bereid om het Duitse voorbeeld te volgen en alle allochtone daders van eerwraak, zo nodig na denaturalisatie, het land uit te zetten zodra ze een zware gevangenisstraf hebben uitgezeten? Zo neen, waarom niet?

Wordt de "echte" NL die dan de NLder schap heeft en iemand vermoordt (crime passionel), verbannen of wordt er een uitzondering gemaakt omdat ze Nlder zijn.

Moord is moord in welke vorm dan ook.

Het is jammer dat Geertje ea dat waarschijnlijk niet kunnen beseffen of toch bewust onderscheid?!
Of misschien dat er 365 dagen pj mits het geen schrikkeljaar is, idd. moorden worden gepleegd enkel door eerwraak.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 00:46:
Dat komt vaak, omdat men regelmatig met de vinger naar hun wordt gewezen

Wel lieverd,die vinger is er niet voor niets gekomen.
Voorbeeldje overlast:
Gisterenavond werd om half acht door een jeugdwerker een stereotoren hierheen gesleept.
Het geval werd achter de flat neergezet en er is tot tien uur een soort van Sensation Black neergezet.
Wat gebeurd er?
ALLEEN Antilliaanse peuters en kleuters stormen naar buiten,gaan de zandbak in.
Antilliaanse pubers rennen naar buiten en gaan hangen op de bankjes en pingpongtafel.
Antillaanse volwassenen ( een stuk of 7 die je eigenlijk niet echt als "volwassen"kunt beschouwen komen naar buiten beladen met blikjes bier,ontbloot bovenlijf en gaan elkaar met de meest belachelijke MTV rapdansjes de loef afsteken,wel of niet fietsend en met fluitje in hun mond.
Winkelwagentjes die rondslingeren worden gemold en men schreeuwt boven de muziek uit.
Na tien uur gaat jeugdwerker weer weg,tot drie uur echter blijven de Antillianen hangen en overlast veroorzaken.
Nu blijft het heerlijk rustig hier,tot ongeveer een uur of vier,dan worden de Antillen weer wakker,want niemand werkt.

Ik heb geen hekel aan ze,ik groet een ieder en praat met de meeste,alhoewel ik vaak met mijn honden voor hun een storend element ben,want ze zijn als de dood voor keffertjes.

Maar dat er vingers gewezen gaan worden vind ik dus niet vreemd en enig aangepast gedrag zou toch wel wenselijk zijn.

O,ja...er zijn hier in de wijk voor de Antillianen van die bandjes,die trommelaars,worden overal voor ingezet,een prachtproject.
Houd de kinderen uit de criminaliteit,oefenen samen en voelen zich weer nuttig.
Alleen....we hebben een buurman die er in speelt,zal hem toch eens vragen waarom hij denkt te moeten/kunnen oefenen van tien uur in de avond tot een uur of twaalf in de nacht.
Dat klinkt nml. door,drie woningen breed en 11 woningen hoog...:lol:

Waarschuw beheerder
Dat er "gemengde wijken"worden gebouwd. Wat een onzin, laat mensen het lekker zelf bepalen waar ze willen wonen

In de achterstand wijken is dat dus nu het geval,men gaat nu mensen weigeren.
En hoe?
Inkomensgrens te verhogen voor deze huizen,met alleen bijstand kom je er niet meer.
Overlastgevers er na een aantal waarschuwingen direct uit te zetten.

Maar de fouten zijn al gemaakt,de huizen haast onbewoonbaar gemaakt,er huizen nml. minimaal 10 personen in 1 woning.
En enig respect voor andermans bezit is er niet.

En geloof me,men blijft elkaar opzoeken,zou jij je weg laten houden van vrienden en/of familie?
Dus overlast blijft.

Als ze nu eens zouden gaan werken en moe zouden worden en een normale dag/nachtritme zouden krijgen,dan zou dat al schelen.
En probeer in Godsnaam wat aan de problematiek van de tienermoedertjes te doen.
Alles met baby is in onze buurt rond de 15 jaar.....lopen met de buggy al telefonerend rond tot diep in de nacht...:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:48:
Wel lieverd,die vinger is er niet voor niets gekomen.

Klopt, maar men moet er niet teveel (overbodig) misbruik van maken.
En men vergeet als men naar iemand wijst, er 3 vingers (van eigen hand) terugwijzen.
Probeer het maar. ;p
En het is niet persoonlijk bedoeld!!

want ze zijn als de dood voor keffertjes.

Zal het niet aan de hond liggen ;p, heb er zelf 3
maar geen problemen.
En op de NA, heeft wel elk huishouding meerdere honden.
Hier hebben wij elektrische alarm systemen en daar gebruiken ze de honden ervoor.
Dus zal het wel aanstellerij zijn.

worden de Antillen weer wakker,want niemand werkt.

De Antillen die daar dan woont.
Ken genoeg Carabische Nederlanders (om het beestje maar bij zijn echte naam te noemen) hierbij mij in de buurt die werken.
En ook Europese Nederlanders die ook niet werken.
En ja eerstgenoemden zijn idd. vaker wat luidruchtiger, aard van het beestje.
Net zoals de kampbewoners. :O

overlast

Heeft vaak te wijten aan de buurtproject/wijkagent ed.

Nu blijft het heerlijk rustig hier,tot ongeveer een uur of vier

Wordt het dan misschien tijd om liedjes van Andre van Duin tot een uur tot 4 te draaien. :LOL:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:54:
direct uit te zetten

Dan moet het finaal uit de hand lopen, eer men direct wilt uitzetten.

er huizen nml. minimaal 10 personen in 1 woning.

Zal dan een verkeerde samenwerking zijn tussen de bevolkingsregister (stadhuis) en woonvereniging en wijkagent en eventueel CWI/UWV, als het allemaal idd. uitkeringstrekkers zijn.

zou jij je weg laten houden van vrienden en/of familie?
Dus overlast blijft.

Ze kunnen toch ook bij de ander op visite gaan, mits ze allemaal in de zelfde blok/buurt wonen.

aan de problematiek van de tienermoedertjes te doen.

Het extra stimuleren voor het gebruik van de (prik)pil en waar het eventueel niet vergoed wordt, het dan gratis veschaffen.
En gratis condooms eventueel met een smaakje. ;p
Zou al zeker wat schelen.
Een zakje van 1000 condooms kost al ongeveer € 110,00 is al veel goedkoper dan de kosten van de baby en kinderbijslag en dan kunnen ze
nog bijna elke dag 3x neuken voor die € 110,00.
En bij aankoop van/voor grootverbruik zijn de kosten lager.

Alles met baby is in onze buurt rond de 15 jaar.....lopen met de buggy al telefonerend rond tot diep in de nacht

Het veelvuldig rondhangen in de nacht met de baby (verwaarlozing): Een telefoontje plegen naar de Raad van Kinderbescherming.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 00:41:
Dit heeft niks te maken met je antwoord en mits jij dit wel zo bedoeld, dan ben jij die zogenaamde Nlder die waarschijnlijk de zogenaamde buitenlander niks gunt.

Dus eigen volk eerst.
Maar vergeet niet dat velen van de andere soort, de NL nationaliteit hebben en sommige vanaf hun geboorte.

En daar komt ie weer: Dat is de reden dat de cijfers niet kloppen en dat men betrouwbare cijfers wilt.

dan heb ik je verkeerd begrepen.

als jij praat over " Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen"

ik hoor ze niet alleen, zie ze ook, en de cijfers ,liegen er niet om...

daar reageerde ik op.

wil je dan onderbouwen wat je bedoelde met "Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen"

dank je

Waarschuw beheerder
donateur
en ik moet niks :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 14:58:
en ik moet niks

Dan moet je het ook niet van een ander eisen. :mixje:

Waarschuw beheerder
donateur

Dus eigen volk eerst.

in een andere context ben ik zeker voor eigen volk eerst.

voorbeeld:

m'n oma in het tehuis wordt niet gewassen en krijgt weinig aandacht. aangezien er geen geld is en bezuinigd is/wordt.

daar in tegen stoot het mij tegen de borst als ik lees dat er weer zoveel geld naar buitenlandsbeleid gaat.

help eerst bv de oudjes, zorg dat alles geregeld is, wat er over is geef maar weg.

en nu lijkt het omgedraaide wereld, eerst alles wat niet nederlands is wordt geholpen.

Maar vergeet niet dat velen van de andere soort, de NL nationaliteit hebben en sommige vanaf hun geboorte

dat is het ergste juist, die maken daar misbruik van ( de criminelen en de niet aangepaste allochtoon/nl )

ben ik niet met je eens, het CBS geeft ook "positieve" punten aan.

daling in werkelooheid bv onder allochtonen.. en de criminaliteit zakt ook.

toch blijft de oververtegenwoordiging allochtoon.

laat staan die een nl paspoort hebben... :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 00:46:
Dat komt vaak, omdat men regelmatig met de vinger naar hun wordt gewezen.

en ze zijn onschuldig?

bekijk eens onder google " criminaliteit onder allochtonen in nl"

staat een mooie top 5

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 14:57:
wil je dan onderbouwen wat je bedoelde met "Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen"

Zal dan nogmaals mijn reply quoten:
Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen en zien als het de zogenaamde buitenlanders zijn, die zij dan als last/storend ervaren.

Een zin begint met een hoofdletter en bestaat uit comma's ed en eindigd met een punt.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 14:57:
dank je

A.U.B.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vind je dat raar, komt er bijv. een Colombiaanse vrouw naar de cursus die nauwelijks NL spreekt/verstaat en die moet dan oefeningen gaan doen op de computer, waarvan zij geeneens notie van heeft en dan moet de begeleider haar dat gaan uitleggen.

vind dat raar ja.

er zijn "begeleiders" van alle culturen om die mensen te helpen en alles uit te leggen.

"ze" willen gewoon weg niet.

Waarschuw beheerder
donateur

niet waar.

er worden bepaalde dagen/avonden gepland met mensen uit het zelfde land.

Waarschuw beheerder
donateur
Men moet zoeken naar de oorzaak en niet gelijk schuldigen aanwijzen.

de oorzaak...

ben van mening dat ze het gewoonweg niet willen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel het anders: dat mensen geactiveerd worden richting werk vind ik juist goed (tis m'n eigen werk, dus.. ). Ik ga wel uit van de intrinsieke motivatie van de mensen. Dwang werkt averechts

mee eens.

"maar" als je het al jaren probeerd? en merkt dat er na zoveel jaar 3/4 niet komt opdagen..

dan ben je enigzins "verplicht" om het te verplichten.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat er "gemengde wijken"worden gebouwd. Wat een onzin, laat mensen het lekker zelf bepalen waar ze willen wonen.

niet met je eens.

dan krijg je denhaag...

:lol:

heb hier "apparte" wijken... jammer genoeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 15:11:
niet waar.

Wat weet jij, wat ik zelf ervaren heb.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 15:09:
er zijn "begeleiders" van alle culturen om die mensen te helpen en alles uit te leggen.

Je zal je huiswerk beter moeten doen, als je het hebt over heel NL.

En de begeleiders moeten adequaat zijn, daar worden de meesten voor betaald.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 15:12:
ben van mening dat ze het gewoonweg niet willen.

Als dat je mening is, respecteer ik dat, als het maar geen feit is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

kan het helaas niet anders omschrijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 15:08:
in een andere context ben ik zeker voor eigen volk eerst

Ben ook voor eigen volk eerst.
En met volk bedoel ik: ALLEN die in Nederland wonen.

dat is het ergste juist, die maken daar misbruik van ( de criminelen en de niet aangepaste allochtoon/nl )

Maar die zullen als eerste als zondebokken aangewezen worden.

het CBS geeft ook "positieve" punten aan

Natuurlijk geeft men ook postieve punten.

laat staan die een nl paspoort hebben...

Nogmaals er bestaat geen allochtoon met NL-paspoort!!
Een ieder met een NL-paspoort is een NLder.

allochtonen

Zoek jij dan op wat een allochtoon is en wie er onder de allochtonen vallen.
Het begrip allochtoon is niet voor iedereen van toepassing hierop NL.
Vandaar dat de cijfers niet kloppen.

Men moet anders, het beestje gewoon bij zijn naam noemen, maar zo slim zijn we nou.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 11:14:
Wordt het dan misschien tijd om liedjes van Andre van Duin tot een uur tot 4 te draaien

Ja,Gerard Cox...Het is weer voorbij die mooie zomerrrrrrrrrrrrr :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 15:13:
"maar" als je het al jaren probeerd? en merkt dat er na zoveel jaar 3/4 niet komt opdagen..

dan ben je enigzins "verplicht" om het te verplichten.

dat zou je dus voor kunnen zijn door inburgering in eigen land waar ik groot voorstander van ben.. sommigen zijn wel gemotiveerd maar niet leerbaar, anderen weer veel te veel beschermd in hun eigen kringetje.. aan de ene kant is het goed dat die mensen een soort "heropvoeding" krijgen, maar aan de andere kant kun je je afvragen wat je er mee aan moet.. maar meestal ligt het niet aan de wil
Waarschuw beheerder
ik wil nog even terug komen op de verpaupering van de grote steden.

Nu (in dit topic ;) ) lijkt het als of dat komt door de "buitenlanders"
Maar dat is natuurlijk ook niet helemaal waar.
Er bestaat ook nog een deel Nederlanders die aan de "onderkant van de Maatschappij" leven, die hun bijdrage leveren aan de verpaupering van die steden.
Men interesseert zich niet voor de buurt waar men in woont, de voortuin wordt een alternative stortplaats enz enz
Lage huren - lage inkomens, en .........helaas maar al te vaak waar........lagere opleidingen en sociale normen.

Dus laten we ook hierin ook de hand in eigen boezem steken en niet meteen "al die buitenlanders" de schuld gaan geven.
Daarbij vinden Gemeentes het schijnbaar niet nodig om geld te steken in het onderhoud van dat soort buurten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 7 augustus 2008 om 21:09:
Er bestaat ook nog een deel Nederlanders die aan de "onderkant van de Maatschappij" leven, die hun bijdrage leveren aan de verpaupering van die steden.
Men interesseert zich niet voor de buurt waar men in woont, de voortuin wordt een alternative stortplaats enz enz
Lage huren - lage inkomens, en .........helaas maar al te vaak waar........lagere opleidingen en sociale normen.

Dus laten we ook hierin ook de hand in eigen boezem steken en niet meteen "al die buitenlanders" de schuld gaan geven.

Zeker waar...dat is ook zo,dit soort dingen die je nu allemaal plaatst zeg ik ook al maanden/jaren hier :lol:

Wij hebben onze Tokkies,wij hebben ook langharig werkschuw tuig ( hoor mijn Pa het nog zeggen).
Nee,ik geef niet alleen allochtonen de schuld,alleen...en nogmaals ALLEEN de rotte appels uit de fruitmand.
Welke fruitmand dan ook,Hollands of exotisch!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 15:09:
Een zin begint met een hoofdletter en bestaat uit comma's ed en eindigd met een punt.

blijf toch bij mijn gegeven antwoord :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 16:06:
Maar die zullen als eerste als zondebokken aangewezen worden

vind je dat vreemd?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 16:06:

klopt, te triest voor woorden ook.

laat ik het zo zeggen dan,....

"ze" zijn het nl paspoort niet waardig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 19:12:
dat zou je dus voor kunnen zijn door inburgering in eigen land waar ik groot voorstander van ben.. sommigen zijn wel gemotiveerd maar niet leerbaar, anderen weer veel te veel beschermd in hun eigen kringetje.. aan de ene kant is het goed dat die mensen een soort "heropvoeding" krijgen, maar aan de andere kant kun je je afvragen wat je er mee aan moet.. maar meestal ligt het niet aan de wil

ben misschien daar in korter in de bocht...

zoals je ziet werkt het dus niet dus gewoon een stop voor min 5 jaar.

eerst de problemen oplossen, dan weer binnen halen.

Waarschuw beheerder
donateur
Er bestaat ook nog een deel Nederlanders die aan de "onderkant van de Maatschappij

mee eens, strenger straffen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 22:10:
Uitspraak van giffer RB® op donderdag 7 augustus 2008 om 16:06:
Maar die zullen als eerste als zondebokken aangewezen worden

vind je dat vreemd?

Ja, omdat
Er bestaat ook nog een deel Nederlanders die aan de "onderkant van de Maatschappij" leven

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 22:09:
Uitspraak van giffer RB® op donderdag 7 augustus 2008 om 15:09:

blijf toch bij mijn gegeven antwoord

Oogkleppen dan maar.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 22:11:
Uitspraak van giffer RB® op donderdag 7 augustus 2008 om 16:06:

klopt, te triest voor woorden ook.

Gelukkig :) dan weet je nu eindelijk het verschil van het allochtoon zijn in NL en dat dan de cijfers niet kloppen.
En tjonge tjonge eindelijk geef je wat toe (wat betreft het allochtoon zijn), maar toch weer die natrap met de woorden: te triest voor woorden. :/
Men behoord trots te zijn, als Nlder, op de Nederlandse geschiedenis.
Dus ook jij, anders ben je geen "echte" Nlder. ;p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 22:11:
"ze" zijn het nl paspoort niet waardig.

Klopt, net zoals "die" Nlder.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:35:
zoals punt 6
Uitspraak van `NAF` op woensdag 6 augustus 2008 om 06:50:
6.)
Bent u bereid om het Duitse voorbeeld te volgen en alle allochtone daders van eerwraak, zo nodig na denaturalisatie, het land uit te zetten zodra ze een zware gevangenisstraf hebben uitgezeten? Zo neen, waarom niet?
Wordt de "echte" NL die dan de NLder schap heeft en iemand vermoordt (crime passionel), verbannen of wordt er een uitzondering gemaakt omdat ze Nlder zijn.

Moord is moord in welke vorm dan ook.

Het is jammer dat Geertje ea dat waarschijnlijk niet kunnen beseffen of toch bewust onderscheid?!
Of misschien dat er 365 dagen pj mits het geen schrikkeljaar is, idd. moorden worden gepleegd enkel door eerwraak

@NAF ik zit nog steeds te wachten op comment, wellicht dat je mij op andere gedachten gang kan brengen, want dit vind ik zeker ook een belangrijk punt.
Net zoals het allochtoon zijn in NL.
Of was dat vraagstuk enkel als ter kennisgeving ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:34:
dat punt heeft ie gelijk en moeten we in de gaten houden dat er niet een te grote machtsverschuiving plaatsvind, want hoe je het ook bekkijkt ze zijn dadelijk wel de grootste religieuze groep in Nederland

onderbouwing??

bovendien vergeet je te melden dat de religieuze nieuwkomers in de nl samenleving (moslims), vaak nog bezig zijn de ontwikkeling door te maken die de autochtone christenen in de 20ste eeuw al hebben doorgemaakt:

-individualisering en secularisering als gevolg van de enorme welvaartstoename en enorme mogelijkheden waar deze mensen ineens mee te maken hebben gekregen hier in Nederland,

van een straatarm bestaan in een boeren-hierarchische samenleving in te rifgebergte, komen deze mensen opeens terecht in volwassen verzorgingsstaat met ongekende welvaart en mogelijkheden,

deze mensen hebben dus tijd nodig om deze ontwikkeling door te maken,

die de autochtonen ook hebben doorgemaakt vanaf de enorme welvaartsboost in de jaren 50-60 en de daarbij gepaarde individualisering,ontzuiling, secularisering..... dat ging ook niet zonder slag of stoot...

en veel tekenen wijzen erop dat die mensen deze ontwikkeling ook al aan t doormaken zijn: de arbeidsparticipatie onder allochtonen neemt enorm toe,

de werkloosheid neemt behoorlijk af, steeds meer allochtonen nemen deel in t hoger onderwijs... etc.. genoeg bemoedigende tekenen dat deze mensen steeds beter hun draai vinden hier...

kritiekpunten blijven er natuurlijk....

iemand als wilders vergoot die uit tot enorme hoogte, en probeert mensen bang te maken voor islamitische medeburgers door een of ander vies filmpje in elkaar te flansen, vol met onwaarheden en vuile propaganda, daar zou joseph goebbels in de jaren 30 trots op zijn geweest....

ik wil wilders niet als nazie neerzetten, dat is hij ook niet, maar de paralellen tussen 'Der Ewige Jude' uit de jaren 30 en Fitna zijn er wel degelijk......

daar kom ik later op terug ik moet nu eerst gaan slapen. ;)
Waarschuw beheerder
enne loop niet zo'n ruzie te maken jullie hier want de discussie is bijna onbegrijpelijk en daarom oninteressant;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:37:
jullie

Is meervoud.
Dat is één der redenen dat DE Nlder of DE moslim of DE Antilliaan of what ever, zich aangesproken kan gaan voelen en zich extreem gaat gedragen. :)
Met alle gevolgen van dien.
Het scheren over één kam.

;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:14:
Gelukkig dan weet je nu eindelijk het verschil van het allochtoon zijn in NL en dat dan de cijfers niet kloppen

die zouden dan nog hoger uitvallen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:14:
Men behoord trots te zijn, als Nlder,

schaam me dood.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:35:
ik zit nog steeds te wachten op comment,

onder de"nl" bestaat geen eerwraak...

dat komt alleen voor bij bepaalde culturen/geloven.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:43:
zich aangesproken kan gaan voelen en zich extreem gaat gedragen.

gek dat er wel bepaalde mensen/culturen zijn die zich daar niet schuldig aan maken.

heb bv nog nooit een chinees gezien bij opsporing verzocht.

die zijn "enigzins" aangepast, heb je geen last van.. (nihil)