Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 202898x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 20:21:
Mijn excuses...het was ROEROE,maar die heeft zichzelf ook verwijderd en had maar 1 vriend,juist die....kon jullie niet meer uit elkaar houden...
Uitspraak van RoeRoe op dinsdag 29 juli 2008 om 14:44:
en onderussen steeds maar doorgaan met vage beschuldigingen tot iemand een keer helemaal de tyfus in wordt geramd
Jullie schrijfstijl is zo hetzelfde...

En weer valse beschuldigingen...
Trouwens zelfs in je PB`s blijf je schelden en me uitmaken voor alles wat lelijk is,gek he,heb je nooit anders genoemd als Toverkol...en ik ben hier dan degene die je een

en weer valse beschuldigingen. Waarom plaats je mijn pb-s niet hier dan zien anderen ook dat je weer vals aan het beschuldigen bent. Wacht maar ik zal ze zelf wel plaatsen.

Jij bent echt niet te geloven. Zelf in een vette slachtofferrol kruipen. Ik vraag me serieus af of die mail werkelijk gestuurd is zoals jij beweert. Je vindt het iets te leuk allemaal. Dan ook nog mensen vals gaan beschuldigen en insinueren dat iemand het gedaan heeft, is hetzelfde als namen noemen. Waar blijf je dan met je bewijs? Als de mail al gestuurd is dan weet jij net zo goed als ik dat heel veel mensen dat gedaan kunnen hebben. Ik wacht op je bewijs............

Dat doe ik op wat ik zie hier op partyflock. Ik ga niet af op wat ik evt van iemand zou horen want zo interessant ben je werkelijk niet. Je bent paranoide en je kan je beter ff na laten kijken. Lijkt me echt beter voor je.

nou dat waren mijn pb's aan jou. Wat een verschrikkelijk gescheld zeg. Echt te erg gewoon :gaap: Slachtoffertje :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar blijft je bewijs nou dat e-mailtje dat zogenaamd gestuurd is? Je bent hier vals aan het beschuldigen dus dan ben je min of meer wqel verplicht daar het bewijs hier van te laten zien. Je begint echt door de mand te vallen luister.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:34:
laat je toch niet zo bang maken, vraag me af waar je dit op baseert, extremisten heb je in elk geloof, om die te gaan koppelen aan 'de' Islam of 'het' Christendom is niet rëel....

Is het ook niet.. maar het wel de realiteit ;) Terroristen worden de laatste jaren aan godsdienst gekoppeld. Of aan een ideologie of andere vorm van groepsfanatisme. Net zoals je de extreemrechtse skinheads, extreemlinkse dierenactivisten en jehova's getuigen hebt. Die laatste terroriseren je met manipulerende woorden :9 Maatr het komt allemaal neer op destructief fanatisme dat in conflict gaat met andere fanatieke groeperingen. Dan kun je zelf beter maar wat gematigder zijn, dan heb je er weinig last van.
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:34:
mensen die in hun portemonnee worden geraakt? economie onder druk?? je doet net of er een crisis is... je schetst een veel te somber beeld wat in mijn ogen niet strookt met de realiteit...

het gaat economisch uitstekend, tuurlijk is er een kans op rescessie, ook door die hypotheek t

oestanden in de VS, maar we gaan echt niet ineens keihard achteruit en er breek ook geen crisis uit,

daarvoor is de economie te sterk... een paar jaar geleden was er ook een 'recessie', en wat stelde

dat nou helemaal voor??? ik heb er geen feest minder om gepakt en er geen biertje minder om gedronken,

bovendien zie ik t verband niet wat je schetst met de openheid en tolerantie die aan t verdwijnen zou zijn,

wat bovendien zwaar overdreven is vind ik.....

media blaast alles gigantisch op, je kan de kranten niet open slaan of t gaat over islam ivm problemen, tuurlijk zijn die er wel, alleen ze worden veel groter gemaakt dan ze werkelijk zijn....

Ik kon een paar jaar geleden tijdens de recessie haast geen betaald werk vinden. Nu zal ik daar veel minder moeite mee hebben. Overhet algemeen is een recessie wel te merken hoor. Je merkt het aan de ontwikkeling van de aandelenkoersen en door de berichtgeving. Het heeft alles te maken met consumentenvertrouwen en wat men idd gelooft in wat er wordt geschreven en anderzinds in het nieuws gebracht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 20:57:
valse beschuldigingen

Uitspraak van RoeRoe op dinsdag 29 juli 2008 om 14:44:
en onderussen steeds maar doorgaan met vage beschuldigingen tot iemand een keer helemaal de tyfus in wordt geramd

staat er toch echt,is verwijderd maar ikkan het nog zien door mijn verwijderde reply...:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 20:58:
Je bent hier vals aan het beschuldigen dus dan ben je min of meer wqel verplicht daar het bewijs hier van te laten zien

IK BEN JOU NIETS VERPLICHT,zoalsik in mijn pb ook schreef.

Waarschuw beheerder
Dat doe ik op wat ik zie hier op partyflock. Ik ga niet af op wat ik evt van iemand zou horen want zo interessant ben je werkelijk niet. Je bent paranoide en je kan je beter ff na laten kijken. Lijkt me echt beter voor je.

IK vind dit schelden.Waar doe ik dat??

Goh,duurt lang,zullen toch wel vlopjes zijn gedrukt? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:45:
IK BEN JOU NIETS VERPLICHT,zoalsik in mijn pb ook schreef.

Als je geen bewijs hebt moet je ophouden met hier je valse beschudigingen neerplempen. Simpel zat.
Waarschuw beheerder
hmm hij heeft wel een paar punten maar vind m toch niet zo :\ hij irriteert mij :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:47:
Goh,duurt lang,zullen toch wel vlopjes zijn gedrukt?

Dat is jouw afdeling. Ik ben niet zo van het vloppen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:55:
Waarom?
Ik ben toch om te braken?

Dus mag ik hierom niet eerlijk zijn?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 19:46:
neef boven de 50 zeker?

:no:
Waarom?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 20:33:
Nederlanders positiever over moslims

Fuck hun :dood:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:48:
Als je geen bewijs hebt moet je ophouden met hier je valse beschudigingen neerplempen. Simpel zat.

Bla Bla Bla :kut:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:10:
Ga trouwens maar naar de politie, want vlg mij heb je helemaal niets.

:roflol:hier ook al vrienden tovertext :banana:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 19:38:
zal ik even quoten hoevaak je het over mij hebt?

ga een leven zoeken mens.

Dat doet e niet.
Ze scheld ook nooit die kut :d
ff klein voorbeeld wat ze naar mijn meisie schreef.
Uitspraak van Toverteks op vrijdag 1 augustus 2008 om 10:41:
Als het krijgen van kinderen echt verbonden zou zijn aan een iq dan had jij ze nooit mogen krijgen. Nou, gooi dr nog wat pillen in want anders luisteren ze helemaal niet naar je.

Zij is echt zo triest en zielig :loser:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 19:43:
mevrouw gaat het wiel uit vinden.

denk eerst aan jezelf hanzje.

:lol: :lol: :lol:

Uitspraak van Viennas World op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:00:
Uitspraak van Toverteks op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:48:

Bla Bla Bla :kut:

haha en nog 1 :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je geen bewijs hebt moet je ophouden met hier je valse beschudigingen neerplempen. Simpel zat

Je blijft veranderen....

Kan je het niet hebben moppie...dat ik niet van plan ben om jou mijn hele hebben en houen op internet te tonen? :lol: Wie zegt mij dat jij bent wie je zegt te zijn?

Begrijp niet waar je je trouwens nog steeds zo druk over maakt,ik heb mijn zeggie gezegd,jij blijft je erin vastbijten.

Detective,ga weer lekker net als de anderen ontopic.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:07:
Begrijp niet waar je je trouwens nog steeds zo druk over maakt

jij begint er weer over.

Of is er geen e-mail gestuurd naar je werkgever en heb je dat plannetje zelf bedacht?
Waarschuw beheerder
Ik snap 1 ding niet.............het is een topic over Geert Wilders........maar het lijkt een topic over "wie kan er met de meeste vis gooien"

Ik snap echt niet waarom iedereen zo persoonlijk wordt op het moment dat ideeën niet in overeenstemming zijn, zodra meningen uiteenlopen.
Dan wordt er niet meer gediscussieerd over die meningen maar over de personen die de mening uiten.

Overigens vind ik het ook kolder dat mensen zich geroepen voelen om hier te spreken voor Geert Wilders........hij is een grote jongen en kan wel voor zichzelf praten denk ik zo.

overigens is het nut van een discussie:

dis·cus·sie (dev; discussies)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden

en dat zie ik hier helemaal niet gebeuren, sterker nog men argumenteert elkaar hier "dood" in de tegenovergestelde richting.

:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtregs meissie op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:15:
damn tovertekst ik ben het met je eens jee we zitten op 1 lijn zie nu pas dat luister en vrouw is ik dacht een kerel mar ik begrijp het niet zo erg wat ik zo lees heb jij er toch niets mee te maken ???? ja ik ben best blond maar he ik ben het wel met je eens dit keer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:10:
damn tovertekst ik ben het met je eens jee we zitten op 1 lijn zie nu pas dat luister en vrouw is ik dacht een kerel mar ik begrijp het niet zo erg wat ik zo lees heb jij er toch niets mee te maken ???? ja ik ben best blond maar he ik ben het wel met je eens dit keer

Duss?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viennas World op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:00:
Fuck hun :dood:

Wie Nederlanders of moslims? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:13:
Wie Nederlanders of moslims?

Idd. lekker vaag. Jij kan ook beter je muil houden ezel!
Maar in mijn geval, Nederlanders die van Moslims houden :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:09:
jij begint er weer over.

Nee,blijf jou antwoorden :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:09:
Of is er geen e-mail gestuurd naar je werkgever en heb je dat plannetje zelf bedacht

:yes: zit alweer te broeden op een ander ei,die reply op hyves heb ik ook gedaan,zijn hyvesaccount gehackt...:lol:
Liefje,je gaat op negeer...het was heel gezellig hoor,maar je komt me nu een beetje over als een jengelend en stampvoetend kwaad kleutertje.
En daar heb ik nooit goed tegen gekend.

Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:09:
Dan wordt er niet meer gediscussieerd over die meningen maar over de personen die de mening uiten

Vanaf het begin van PF....nooit veranderd....:lol:
hij is een grote jongen en kan wel voor zichzelf praten denk ik zo.

Ja maar hij spreekt hier niet...en dan blijft een topic zo leeg...:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:26:
Ja maar hij spreekt hier niet...en dan blijft een topic zo leeg...

stuur 'm een uitnodiging O:)

maar het is een topic OVER Geert Wilders en zijn PVV <-- alles wat betrekking heeft op het PVV staat ook op zijn site :D
En dat er mensen zijn die hem als persoon niet zo zien zitten :D ook dat kan, maar ook daar hoeft hij zelf niet op te reageren :D
als je iemand niet leuk vind, vind je hem niet leuk. Punt :D einde verhaal ;) :D

Als Geert o-zo-geweldig is :D dan hoeft hij hier niet verdedigd te worden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 23:46:
Wilders klaagt Hyves aan....de anti Wilders hyves...

wel jongens,altijd interessant dat hyves gebeuren.

Toverkol,let je ook even op.

Zal het wel niet meer kunnen herhalen hierna,deze tekst zal wel snel verdwijnen en ik denk ik ook met een ban...

Dat ik in mijn priveleven werd geconfronteerd met het feit dat iemand mijn werkgever dacht te moeten inlichten over het feit dat ik op PF "heulde"met Wilders.
Mijn account ( anoniem) werd met een link vrijgegeven,zodat werk en prive,internet en real-life zich gingen vermengen.
De dader hooptte dat het nadelige gevolgen zou hebben.

Ik heb geen namen genoemd,al was het voor mij overduidelijk wie het was.

Toverkol vond het zelfs nodig om mij daarom flink dwars te zitten en te beledigen terwijl ze me nooit gezien of gesproken heeft.

Welnu....hieronder weer een staaltje van het prijs geven van valse informatie...proberen te scoren met informatie van een partysite PF,conclusies wel of niet zelf getrokken,satire of zwarte humor naar slachtofferrol gehaald...

IK weet nu zeker wie zo onvolwassen is.

En Toverkol,als je het nog eens hebt over het feit dat hij bang is om op zijn bek geslagen te worden,stel mij dan niet weer verantwoordelijk,maar zeg even tegen hem dat zijn eigen daden er voor zorgen,hij doet het zichzelf aan!!!!!

Zie volgende leuke reply op de anti-Wilders hyves...

Jeroen (DarkSkywise) (170)
vandaag, 18:57
<<Als het ruikt naar een broodje Aap verhaal en leest als een broodje Aap verhaal, dan is het waarschijnlijk een broodje Aap verhaal.

Ik weet in ieder geval van niets>>

Ik weet ook van niets.

Nu vraagt onze beheerder Hans zich dan natuurlijk af waarom ik van iets zou moeten weten, maar volgens een van de vaste medewerkers van de PVV ben ik een van de oprichters van deze hyve en heb hier konstant het hoogste woord met beledigingen en bedreigingen aan het adres van zijn idool!

Ik heb inmiddels wat zandzakjes voor de deur gelegd, de poes in veiligheid gebracht, "Belegeringen voor Dummies" bij de bieb gehaald, mijn SuperSoaker geladen en wacht nu vol spanning op het arrestatieteam!

Licht klaar? Geluid klaar? AKTIE!!laatste aanpassing 5 augustus 2008 01:12

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:26:
Nee,blijf jou antwoorden

grappig want ik antwoordde jou :lol: En toen jij met deze post kwam had ik al een paar dagen niet meer gereageerd hier. Lekker makkelijk om mij op negeer te zetten. Kom je er wel mee weg, hoef je je valse beschuldigingen ook niet meer te bewijzen. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:31:
maar het is een topic OVER Geert Wilders

O:)
Waarschuw beheerder
Geert Wilders en zijn PVV

Racisme is de enige rotzooi die de gastarbeiders niet mogen opruimen. :lol:

Waarschuw beheerder
alles wat betrekking heeft op het PVV staat ook op zijn site

Ja maar dat is een verdorven site,daar komen de meeste liever niet op,heb ik het idee...:lol:
Uitspraak van Mike E op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:43:
Racisme is de enige rotzooi die de gastarbeiders niet mogen opruimen

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:50:
Ja maar dat is een verdorven site,daar komen de meeste liever niet op,heb ik het idee

:lol:
ik..........als geen pvv aanhanger heb wel eerst daar gaan lezen waar die PVV (Geert) voor staat ;) hoe wil ik anders mee kunnen praten/discussiëren als ik niet eens inhoudelijk weet waar het over gaat ;)

zouden trouwens meer mensen moeten doen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 19:44:
kom gerust een x kijken, maakt niet uit welke dag

Heb je vandaag nog naar het nieuws gekeken?!
En ik hoef niet gerust een x te komen kijken, want volgens mij kijk, zie en hoor je enkel de dingen, die jou tot last/storend zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nu vind ik het wel genoeg hier als tovertekst en luister ruzie hebben spreek dan ff af met mekaar en los het zo op niet a-publiek nogal kinderachtig .
ik was het wel een beetje met je eens tovertekst maar jij zegt wel dingen die veel te ver gaan dus is het ook begrijpelijk dat luister uit haar dak gaat .
wat dat betreft ben je wel laf achter een computer en denk ik ook dat je niet helemaal fair bezig bent want dat deed je bij mij ook en dan heb je geluk dat je anoniem bent want als iemand dat had gezegd die ik kon schoot ik dood dus wees blij dat ik je niet ken duidelijk ik citeer hier nog even wat je zei en mag hopen dat we het nu weer over geert gaan hebben want die is veel leuker meer uitstraling meer performance dan harry potter
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:04:
Uitspraak van Toverteks op vrijdag 1 augustus 2008 om 10:41:
Als het krijgen van kinderen echt verbonden zou zijn aan een iq dan had jij ze nooit mogen krijgen. Nou, gooi dr nog wat pillen in want anders luisteren ze helemaal niet naar je.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 5 augustus 2008 om 23:02:
ik..........als geen pvv aanhanger heb wel eerst daar gaan lezen waar die PVV (Geert) voor staat hoe wil ik anders mee kunnen praten/discussiëren als ik niet eens inhoudelijk weet waar het over gaat

zouden trouwens meer mensen moeten doen

Precies....zo heb ik dus ook gedacht....
En ben zodoende dus ook naar een bijeenkomst geweest.

En nu praat ik dus hier mee...ben sindsdien wel bestempeld als een fervent Wilders groupie...:lol:
Dus weet wat je te wachten staat..:roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 23:16:
ik..........als geen pvv aanhanger heb wel eerst daar gaan lezen waar die PVV (Geert) voor staat hoe wil ik anders mee kunnen praten/discussiëren als ik niet eens inhoudelijk weet waar het over gaat

zouden trouwens meer mensen moeten doen

Precies....zo heb ik dus ook gedacht....
En ben zodoende dus ook naar een bijeenkomst geweest.

Daar is toch helemaal niks mis mee?? Juist door wel in contact te gaan met datgene wat je zo tegen staat verbreed je je blikveld. En blijf je genuanceerd.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 23:16:
En nu praat ik dus hier mee...ben sindsdien wel bestempeld als een fervent Wilders groupie...:lol:
Dus weet wat je te wachten staat..:roflol:

:lol: tja.. zo gaat het in politieke debatten ook en daardoor wordt de mening van het volk beïnvloed. Daarmee is het begrip "draaikonterij" geïntroduceerd in de politiek. Het leuke is dan dit topic wel een duidelijke afspiegeling is van hoe het Nederlandsche Volk momenteel met politiek bezig is :lol:

Sommige heel genuanceerd, andere weer heel fanatiek en ook een groot deel dat zich afsluit voor andersdenkenden...

Maar ik las ook dit nieuwsbericht:

Nederlanders positiever over moslims
Uitgegeven: 5 augustus 2008 21:06
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2008 21:08

AMSTERDAM - Nederlanders zijn in de afgelopen jaren positiever geworden over moslims. Dat blijkt uit een onderzoek van TNS Nipo onder ruim 1100 mensen in opdracht van RTL Nieuws.
ANP

Een op de vijf ondervraagden zegt positief te zijn over moslims, bijna een kwart is negatief. Dat is een stuk positiever dan in 2006, toen in hetzelfde trendonderzoek 40 procent van de mensen aangaf negatief over moslims te zijn en 14 procent positief.

Fitna

In april 2008, vlak na het verschijnen van de anti-Koranfilm Fitna, waren de ondervraagden het best gestemd over moslims: 26 procent zei toen positief te zijn en 19 procent negatief.

ZIE OOK:
19/05/2008 Minder moslims in Nederland dan gedacht
21/11/2007 'Nederland steeds banger voor moslims'
(c) ANP

Wat dit dus zegt is doordat van oorsprong Nederlanders en de moslimbevolking meer met elkaar in contact treden dat er meer begrip is en er daardoor een positievere stemming is. Het is beter af te gaan op eigen ervaring dan op berichtgeving. Dus liever het contact zoeken dan je mening te laten bepalen door de media.. Hier heb ik altijd al voor gepleit (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

netjes (Y)

zoals het hoort ook, daar kan je het wel of niet mee eens zijn.

alleen snap ik jou opmerking/uitlating over hitler niet Tijgertjuh....

Waarschuw beheerder
donateur
Dan wordt er niet meer gediscussieerd over die meningen maar over de personen die de mening uiten.

gaat al een tijdje zo...

Waarschuw beheerder
donateur
evenals dat dit soort lulverhaaltjes over wie hier de "macht" heeft voor sommigen een gemakkelijk excuus vormen om klappen uit te delen) en er bewust voor heb gekozen om bepaalde gegevens niet in mijn Pf-profiel te zetten, heeft een ander dat maar te respecteren. Punt uit klaar.
*zo slecht deed ik het trouwens niet, want het forum trok "in mijn tijd" ruim 2½ keer zo veel berichten per dag met nog niet eens 1/3 van het aantal leden.­

True, ik had inmiddels ook al het een en ander aan privégedoe over mezelf op het forum (= NIET in mijn profiel) gezet omdat ik éven dacht dat het wel weer kon, maar dan nog is dat aan mij en niet aan iemand anders.Bovendien zit ik er echt niet op te wachten om dankzij allerlei vage beschuldigingen op Pf opnieuw op een doelwitlijst van bepaalde rechtsextremistjes terecht te komen, enkel omdat er weer eens iemand 1 + 1 voor hen bij elkaar heeft opgeteld en flink naar de uitkomst "3" heeft staan wijzen.

dan snap ik uberhaupt niet als je er niet " op zit te wachten" waarom je zo actief bent op die anti wilders site. ( waar overigens doodsbedreigingen geuit worden)

overigens je goed recht, maar dan ook niet mauwen als je er op aangesproken wordt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
overgaan naar de orde van de dag maar....

Brandstofprijzen verdubbeld; Kwartje van Kok moet nu terug! - Kamervragen
maandag 04 augustus 2008
Vragen van de leden Wilders, Madlener en Van Dijck (allen PVV) aan de Minister van Financiën en de Minister van Verkeer en Waterstaat over het bericht dat de brandstofprijzen in twaalf jaar zijn verdubbeld:
1.)
Bent u bekend met het bericht ‘Brandstofprijzen in twaalf jaar verdubbeld'*?

2.)
Viel u ook van uw stoel toen u las dat sinds 1996 benzine 92 procent duurder is geworden en diesel zelfs 124 procent?

3.)
Wat gaat u doen om te voorkomen dat de automobilist in 2020 meer dan 3 euro betaalt voor een liter benzine?

4.)
Bent u bereid eindelijk het gestolen Kwartje van Kok aan de automobilist terug te geven? Zo neen, waarom niet?

* O.a. cbs.nl, NOS teletekst en elsevier.nl, 4 augustus 2008

Waarschuw beheerder
donateur
PVV: eermoordenaars denaturaliseren en uitzetten! - Kamervragen
dinsdag 05 augustus 2008
Vragen van de leden Fritsma, de Roon en Wilders (allen PVV) aan de minister en staatssecretaris van Justitie over het door Duitsland uitzetten van een eermoordenaar.
1.)
Heeft u kennis genomen van het bericht dat Duitsland een Turk heeft uitgezet die zich schuldig heeft gemaakt aan een eermoord? *

2.)
Deelt u de mening dat de Duitse autoriteiten het goede voorbeeld geven door deze in Duitsland geboren Turk het land uit te zetten? Zo neen, waarom niet?

3.)
Deelt u voorts de mening dat de Duitse autoriteiten het goede voorbeeld geven door deze eermoordenaar niet als echte Duitser te beschouwen, omdat het plegen van eerwraak strijdig is met onze westerse kernwaarden? Zo neen, waarom niet?

4.)
Erkent u dat Duitsland het probleem van eerwraak daadkrachtiger aanpakt dan u dat doet, omdat u daders van eerwraak enerzijds veel te licht straft en anderzijds niet het land uitzet, zelfs wanneer ze hier jarenlang zonder verblijfsvergunning wonen (zoals in de zaak onder IND dossiernummer 9111120159)? Zo neen, waarom niet?

5.)
Erkent u dat allochtonen die er barbaarse cultuuruitingen als eerwraak op nahouden niets in Nederland te zoeken hebben? Zo neen, waarom niet?

6.)
Bent u bereid om het Duitse voorbeeld te volgen en alle allochtone daders van eerwraak, zo nodig na denaturalisatie, het land uit te zetten zodra ze een zware gevangenisstraf hebben uitgezeten? Zo neen, waarom niet?

* NOS- Teletekst 5 augustus 2008

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 03:34:
Dus liever het contact zoeken dan je mening te laten bepalen door de media.. Hier heb ik altijd al voor gepleit

:respect:

Mogen van deze uitspraak, velen uit leren; kennis komt voort uit leren en niet uit veroordelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 06:49:
* O.a. cbs.nl, NOS teletekst en elsevier.nl, 4 augustus 2008

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 06:50:
* NOS- Teletekst 5 augustus 2008

Ik denk dat menigeen hier het nieuws volgt.

En dat de meeste punten die worden aangehaald, weer een soort stemmingsmakerij is, om degelijk te willen scoren.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 06:50:
Deelt u voorts de mening dat de Duitse autoriteiten het goede voorbeeld geven door deze eermoordenaar niet als echte Duitser te beschouwen

Alsof het voor een "echte" Duitser, het wel toegestaan is, in eigen land te mogen moorden. (crime passionel)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 06:20:
alleen snap ik jou opmerking/uitlating over hitler niet Tijgertjuh....

Die wil ik wel uitleggen Naf :)

In zijn "hetze" tegen de moslims (want ik persoonlijk vind het soms echt een hetze) krijg ik dejavu's met beelden van vroeger tijden, waarin soortgelijke hetze gevoerd werd tegen joden en zigeuners.
Al dat soort "etnische zuiveringen" beginnen klein, niets omvatten niet "ernstig" ....nu nog steeds dragen we daar de gevolgen van.
Van de beslissing om de kop in het zand te steken en te hopen dat het allemaal wel overwaait.
In 40-45 hebben we geleerd dat het niet overwaait, dat het niet vanzelf wel weggaat, maar dat het ernstige vormen kan aannemen. En om het recenter te houden wat dacht je van Bosnië? ;)

Dan zou je toch verwachten dat we daar een hele grote les van geleerd zouden hebben.............niet dus ;)
Je kunt voor alles wat fout gaat in de huidige maatschappij heel makkelijk zondebokken zoeken en ik denk niet dat je dan ver hoeft te zoeken.

Maar is dit de oplossing voor bestuurlijke problemen en fouten? Volgens mij niet.

Wij Nederlanders hebben al die buitenlanders hier in eerste instantie naar toe gehaald......konden ze teminste de smerige baantjes uitoefenen waar wij ons te goed voor voelden.
Dat die buitenlanders een hele cultuur, religie en achterban mee namen naar hier..........daar had men niet direct bij stil gestaan ;)

Ik zeg niet dat OOK de niet nederlandse mensen geen deel uit maken van de huidige problematiek.
Tuurlijk is het een must om ingeburgert te worden, de taal en gebruiken van je gastland te leren. Maar aangezien wij Nederlanders nooit écht eisen én consequenties gesteld hebben aan het voeldoen van die eisen..... doet iedereen maar waar hij/zij zin in heeft. En nu willen ze dat stante-pé veranderen.......tja......opvoeden (ook van volwassenen en hele volksstammen :D ) gaat staps gewijs ;) en niet van vandaag op morgen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 14:03:
wil ik wel uitleggen

Duidelijker kon je niet zijn (Y)
Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen en zien als het de zogenaamde
buitenlanders zijn, die zij dan als last/storend ervaren.
En als wij NLders zelf de last ed veroorzaken, is het: Maar wij zijn de echte Nlders, om het maar ff krom te zeggen.

een hele cultuur, religie en achterban mee namen naar hier..........daar had men niet direct bij stil gestaan

Ben daar niet helemaal mee eens.
Dat dit een problematiek is gaan vormen, is eigelijk in de picture gekomen na de aanslagen op Amerika d.m.v. angst en haatzaaierij, als ik het zo mag noemen.

en niet van vandaag op morgen

En het zal ook nooit meer veranderen, van hoe het geweest is.
Ook niet met een opstandje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 15:24:
Dat dit een problematiek is gaan vormen, is eigelijk in de picture gekomen na de aanslagen op Amerika d.m.v. angst en haatzaaierij, als ik het zo mag noemen

dat heeft het benadrukt ;) maar het speelt al veel langer.

Nederland heeft altijd met de borst vooruitgelopen als het op "multiculturele samenleving" aankomt...en dan naar alle andere grote landen ..."Kijk es...zo moet dat .... kijk es hoe goed wij zijn"

Feit blijft dat als er onvrede is in een maatschappij dat er dan zondebokken gezocht worden, liefs hele groeperingen.
Iemand moet toch de schuld krijgen van het feit dat het zo slecht gaat met de maatschappij B) dus.........hoppa we zoeken wel een goede zondebok

Daarbij... wij willen zo graag mee doen met de grote jongens, dat óók de opvang van vluchtelingen toe gezegt werd........."kijk es.........hoe goed wij zijn"
e.e.a. is inherent aan lid zijn van de nato en van de EU... dat is een lidmaatschap dat je voor dingen beschermt, maar ook eentje dat je verplicht tot dingen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 10:05:
kennis komt voort uit leren en niet uit veroordelen.

En dit vind ik ook een hele treffende! :respect:
wil ik wel uitleggen
Duidelijker kon je niet zijn (Y)
Probleem is tevens, dat er mensen zijn die vaak alleen maar dingen horen en zien als het de zogenaamde
buitenlanders zijn, die zij dan als last/storend ervaren.
En als wij NLders zelf de last ed veroorzaken, is het: Maar wij zijn de echte Nlders, om het maar ff krom te zeggen.

Het is goed voor iedereen om bij zichzelf te rade te gaan of men iets wil leren uit ervaring of uit verhalen van anderen (media e.d.).
en niet van vandaag op morgen
En het zal ook nooit meer veranderen, van hoe het geweest is.
Ook niet met een opstandje.

Het verleden is het verleden, nu is nu en nieuwe partijen worden groot door angst voor de toekomst: waar het allemaal heen moet. En het kan niet meer zo zijn als in de jaren '50 van de vorige eeuw. Met acceptatie van wat er is bereik je veel meer dan te vechten tegen je eigen weerstand voor verandering. Want daar komt al die haat vandaan: puur angst om kwijt te raken wat er was. Gaandeweg de tijd RAAK je idd kwijt wat er was.

"Verbeter de wereld, begin bij jezelf".

Waarschuw beheerder
donateur
een hele cultuur, religie en achterban mee namen naar hier..........daar had men niet direct bij stil gestaan
Dat dit een problematiek is gaan vormen, is eigelijk in de picture gekomen na de aanslagen op Amerika d.m.v. angst en haatzaaierij, als ik het zo mag noemen.

Daar is het zo'n beetje begonnen ja. Toen was er ineens heel veel ruimte voor mensen zoals Pim Fortuyn die aan het einde van Paars I al zijn ongenoegen uitte over de moslim-immigratie. "Maar daar mocht niet over gesproken worden". IK moet zeggen dat het allemaal erg overtrokken is over de moslim-immigratie. Zelf kies je of je er last van hebt of niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 18:32:
Zelf kies je of je er last van hebt of niet.

Dat vind ik een mooie! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 18:30:
Het is goed voor iedereen om bij zichzelf te rade te gaan of men iets wil leren uit ervaring of uit verhalen van anderen (media e.d.).

Ik zou het fijn vinden als je de quotes daar pakt waar ze vandaan komen ;) nu lijkt het net alsof ik dat schreef :) en die eer komt mij niet toe :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 18:32:
IK moet zeggen dat het allemaal erg overtrokken is over de moslim-immigratie. Zelf kies je of je er last van hebt of niet.

8)
idd :D
en ik denk dat de houding van mensen ten opzichte van de moslims een beetje samen hangt met het feit of men wel of niet in een grote stad woont.

In grote steden zijn hele grote concentraties van moslim gemeenschappen. Van de ene kant heel erg begrijpelijk, dat mensen met de zelfde achtergrond/cultuur/geloof/vaderland bij elkaar gaan wonen (wij Ollanders die naar het buitenland emigreren doen namelijk precies het zelfde ;) :D )
Dus zo raar is dat niet.

Van de andere kant stagneert daar door weer de integratie in de Nederlandse gemeenschap. Want dan hoeven ze de "nieuwe taal" niet te spreken want ze zijn toch "onder elkaar"

Maar niet om het een of ander...............dat doen wij Ollanders ook..........zelfs in ons eigen land ;) Mensen die dialecten spreken, en die anderen ontmoeten die het zelfde dialect spreken gaan meteen over in het dialect.........vaak niet rekening houdend met die "ene hollander die er toevallig bij staat en niet het dialect kent" .

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 21:53:
Van de andere kant stagneert daar door weer de integratie in de Nederlandse gemeenschap. Want dan hoeven ze de "nieuwe taal" niet te spreken want ze zijn toch "onder elkaar"

Maar niet om het een of ander...............dat doen wij Ollanders ook..........zelfs in ons eigen land ;) Mensen die dialecten spreken, en die anderen ontmoeten die het zelfde dialect spreken gaan meteen over in het dialect.........vaak niet rekening houdend met die "ene hollander die er toevallig bij staat en niet het dialect kent" .

Juist ja :yes:

Bovendien gaat dit hier niet alleen om moslims maar ook om Ghanezen, Polen, Colombianen etc. etc en ook Limburgers, Friezen enz.
Men zoekt elkaar vaak op. En of dat positief of negatief is doet er niet toe. Het is zoals het is :) Sociologisch iig heel verantwoord ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 21:53:
en ik denk dat de houding van mensen ten opzichte van de moslims een beetje samen hangt met het feit of men wel of niet in een grote stad woont.

en op welke manier? Onbekend maakt onbemind of een overdosis bijvoorbeeld? Ik denk dat onbekend onbemind maakt, maar heb daar geen bewijs voor ofzo. Is meer omdat ik zie dat in dorpjes vaak ongenuanceerder over 'buitenlanders' wordt gedacht en gesproken dan in de stad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 22:01:
en op welke manier? Onbekend maakt onbemind of een overdosis bijvoorbeeld? Ik denk dat onbekend onbemind maakt, maar heb daar geen bewijs voor ofzo. Is meer omdat ik zie dat in dorpjes vaak ongenuanceerder over 'buitenlanders' wordt gedacht en gesproken dan in de stad.

nou kan me zo voorstellen dat als je in Rotterdam of een van de andere grote steden woont, waar hele woonwijken bevolkt worden door surinamers, moslims, enz enz dat je je dan zelf buitenlander voelt in je eigen stad.......
Grote steden verpauperen, gemeentes "stoppen de buitenlanders in de huizen met de hele lage huren" ..

Veel kleine steden of dorpen hebben niet eens "buitenlanders" in hun omgeving wonen........dan wordt het allemaal "ver van mijn bed show" en kun je er heel makkelijk over doen. Je hebt er immers toch "geen last" van.

En ook voor buitenlanders geldt net als bij voetbalsupporters........er zijn er die er voor zorgen dat "iedereen over een kam geschoren wordt".......je krijgt dan meteen zo'n stempel. Iets waar wij Nederlanders zo ontzettend goed in zijn.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 augustus 2008 om 22:16:
nou kan me zo voorstellen dat als je in Rotterdam of een van de andere grote steden woont, waar hele woonwijken bevolkt worden door surinamers, moslims, enz enz dat je je dan zelf buitenlander voelt in je eigen stad.......

En ook dat is een keuze. Je kan ook genieten van de diversiteit in je stad. Hoewel dit voor sommigen onmogelijk lijkt. ;)

Veel kleine steden of dorpen hebben niet eens "buitenlanders" in hun omgeving wonen........dan wordt het allemaal "ver van mijn bed show" en kun je er heel makkelijk over doen. Je hebt er immers toch "geen last" van.

Laatst nog iets gelezen over Ravenstein of vorig jaar over waspik? De paar buitenlanders die er wonen hebben het er vaak zwaar. Toen mijn moeder nog vluchtelingenwerk deed in het dorp waar ik opgegroeid ben wilde er door dit soort gebeurtenissen geen vluchteling meer wonen. Zo bang waren ze van racistische jongeren.

je krijgt dan meteen zo'n stempel. Iets waar wij Nederlanders zo ontzettend goed in zijn.

Dat is menselijk. Gewoon om dingen te snappen of eenvoudiger te maken.