Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 202898x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 08:33:
Ik ben dus niet voor het inperken van immigratie, wel voor het aanscherpen van de eisen om hier te wonen. Dit gaat dan vooral om taalbeheersing en voorbereiding op onze cultuur en arbeidsmarkt in land van herkomst. Zodat het voor iedereen leuk blijft. In het algemeen mogen mensen wat mij betreft sneller een verblijfsvergunning maar minder snel een uitkering. Zodat mensen gestimuleerd worden aan het werk te gaan. Dan is er al veel opgelost

:yes:
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 31 juli 2008 om 13:02:
dus dat lijkt me sowieso niet aan de orde toch

Inderdaad..

Waarschuw beheerder
Hoewel het wel goed te verdedigen is dat huwelijksmigratie op grote schaal niet bevorderlijk is voor de integratie.

Idd. maar het lijkt erop dat het enkel bij de moslims "onderling" gebeurd, volgens de media.
En dat daardoor grote problemen zich gaan vormen.
De integratie "van de kinderen" die hier geboren zijn uit een huwelijksmigratie (van het zelfde land) zal dan ook minder probleemloos lopen, door scholing.
Tweetalig opgevoedt zie ik niet als probleem, is alleen bevordelijk en vooral voor het kind; de naaste familie (contact) en als extra vreemde taal.

Dit gaat dan vooral om taalbeheersing en voorbereiding op onze cultuur en arbeidsmarkt in land van herkomst.

Er bestaan zelf plannen om engels te willen gaan geven in groep 1.
Bang omdat men twijfelt voor NL toekomst.
Is men 100% zeker, dat dit niet ten laste zal zijn van het NL-taal.
Deze 2de taal is wel bevordelijk voor de economie.
Of zal het chinees worden, omdat China, de toekomst gaat veroveren met zijn wereldwijde goedkopere produkten.

het aanscherpen van de eisen om hier te wonen.

Dat gebeurd nu al en dient ook zo te zijn, maar in het bijzonder op het gebied van werk en inkomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 19:38:
Idd. maar het lijkt erop dat het enkel bij de moslims "onderling" gebeurd, volgens de media.
De integratie "van de kinderen" die hier geboren zijn uit een huwelijksmigratie (van het zelfde land) zal dan ook minder probleemloos lopen, door scholing.
Tweetalig opgevoedt zie ik niet als probleem, is alleen bevordelijk en vooral voor het kind; de naaste familie (contact) en als extra vreemde taal.

Volgens de media ja.. maar wat dacht je van Polen, Colombia, Egypte, Indonesie etc. Daar wordt niet naar gekeken. Turken en Marokkanen doen er volgens mij relatief niet heel veel meer aan. Maar de media aandacht lijkt dit wel te menen. Vaak onzinnig. Zonder enige feitelijke onderbouwing. Zie ook: http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/
Dat gebeurd nu al en dient ook zo te zijn, maar in het bijzonder op het gebied van werk en inkomen.

Precies..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tweetalig opgevoedt zie ik niet als probleem, is alleen bevordelijk en vooral voor het kind; de naaste familie (contact) en als extra vreemde taal

Is zeker goed,heel veel mensen die uit landen komen als Marokko of Pakistan of Afghanistan hebben al een tweede taal,velen kunnen Frans spreken en Engels.
( Niet de bejaarden dan...:lol: maar jongeren die scholing hebben gehad)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 21:55:
Het is wel waar wattie zegt. De cultuur van tolerantie en openheid wordt bedreigd.

waar blijkt dat dan uit?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 21:55:
Daarom wordt de onze op z'n minst ter discussie gesteld en misschien zelfs wel ondermijnd als we toekijken en niet weten wat te doen

noem is wat voorbeelden, probeer is wat concreter te zijn....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op vrijdag 1 augustus 2008 om 19:39:
Uitspraak van Roadrunner op woensdag 30 juli 2008 om 21:55:
Het is wel waar wattie zegt. De cultuur van tolerantie en openheid wordt bedreigd.

waar blijkt dat dan uit?

In de meeste andere culturen is een heel andere basis: in ons land is een uitgebreide democratie. In bijna geen enkel land op de aardkloot is dat er. In andere landen zijn veel meer hierarchische structuren. Zoals dat bij ons in de jaren '50 ook was. Er ontstaan ook veel spanningen omdat wereldwijd een ontwikkeling is dat de islam invloed wil winnen en het oosten ook echt veel meer invloed krijgt. Er is een stijgende inflatie bij ons. De economie staat onder druk. Wat ik wel moet zeggen is dat er een ander soort invloed komt en dat is meer de "collectivistische" inslag. Voordeel van die andere culturen hier is dat er uiteindelijk wel weer een groepsmoraal is waarbij diverse etniciteiten een plek krijgen. Maar door de ontwikkelingen nu waar men in de eigen portemonnee wordt geraakt en de "schuld" bij de "allochtonen" legt is de tolerantie en openheid aan het verdwijnen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat weer goed gaat komen.

Waarschuw beheerder

In dit geval niet; de arabische taal is vrijwel nergens in Nederland bruikbaar, en meer een last voor Nederlanders die deze taal niet beheersen en constant moeten leven met mensen die in hun bijzijn deze taal spreken.
Ik ben op mijn werk al voor racist uitgemaakt omdat ik te kennen gaf er niet van gedient te zijn als mensen naar me wijzen, lachen en in een andere taal spreken.
Hoever kan dat integreren van Nederlanders in Nederland gaan?
(en nee dit is geen foutje)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 20:31:
Is zeker goed,heel veel mensen die uit landen komen als Marokko of Pakistan of Afghanistan hebben al een tweede taal,velen kunnen Frans spreken en Engels.
( Niet de bejaarden dan... maar jongeren die scholing hebben gehad)laatste aanpassing 31 juli 2008 20:32

juist de ouderen spreken 2 taal...in Noord-Afrika vooral Frans, dankzij de kolonisaties
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 20:17:
ons land is een uitgebreide democratie

vind je NL echt democratisch???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 2 augustus 2008 om 20:24:

Nederland heeft een democratisch verkiezingssysteem.
Jij kan zelfs de bouw van een nieuw viaduct jarenlang in de weg zitten vanwege je democratische recht een beroep aan te tekenen.
Dat het op een bananenrepubliek lijkt is een heel ander verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 20:09:
en meer een last voor Nederlanders die deze taal niet beheersen

Er zijn ook Nlders die meerdere talen niet beheersen zoals frans, duits en zelfs het engels.
Wel de algemene fuck woorden worden vaak begrepen.

constant moeten leven met mensen die in hun bijzijn deze taal spreken.

Constant, vind ik wel een groot woord.
Mits je als persoon bij hun in dienst/moskee/cafe zit of anders waar men woont (straat/blok/flat) enkel één en dezelfde buitenlandse taal gesproken wordt.

Ik ben op mijn werk al voor racist uitgemaakt omdat ik te kennen gaf er niet van gedient te zijn als mensen naar me wijzen, lachen en in een andere taal spreken.

Het is natuurlijk je recht om iemand aan te spreken als er naar je gewezen/gelachen en in een ander taal gesproken wordt.
En in het bijzonder het wijzen, kan als zeer bedreigend overkomen, terwijl dat niet zo hoeft te zijn.

Anders is het (vind ik) als de persoon privé belt en als er twee zijn die bijv. in de kantine samen zitten en in hun taal zitten te lullen/smoesen.
Het zal mij een worst wezen; zijn hun privé aangelegenheden.
Er zijn ook genoeg Nlders die lullen/smoesen over elkaar/ander, zodat anderen het niet kunnen horen.
Ben daar zelf soms ook schuldig aan. :/
Het voordeel, wat zij dan eventueel hebben is hun taal, net zoals een Fries, bijvoorbeeld.
Maar zou ik op mijn werk/feest of whatever samen zijn (bestaand uit 1 groep), dan vind ik het vanzelfsprekend dat er NL wordt gesproken.
En als een persoon van de bestaande groep gebeld zou worden, dan zou het mij niet schelen dat hij/zij in hun eigen taal zou spreken, want ik weet niet wie eraan de andere kant van de lijn zit.

Wel zou het zo netjes zijn, zich eventueel te verontschuldigen in het bijzijn van de ander(en) voor of na het gesprek van sorry spreek/sprak effen in mijn eigen taal of sta op en ga elders je privé gesprek voeren.
Een goede collega of vriend zal het geen probleem vinden of het een NLder of wat anders is. :|

Ik denk, dat het kan schelen per persoon (gevoelsmatig) en hoe men ermee omgaat.
Sommige mensen die wellicht een nare ervaring hebben opgelopen en de ander opgefokt, door Geert Wilders ;p en de één die bij een groep wilt horen en de ander die het integratiebeleid anders interpreteerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 20:56:
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 2 augustus 2008 om 20:24:

Nederland heeft een democratisch verkiezingssysteem.
Jij kan zelfs de bouw van een nieuw viaduct jarenlang in de weg zitten vanwege je democratische recht een beroep aan te tekenen.
Dat het op een bananenrepubliek lijkt is een heel ander verhaal.

Nederland is juist het tegenovergestelde van een bananenrepubliek. We hebben wel een democratisch systeem dat zó democratisch is dat er dreiging bestaat (denk ik) naar een anarchie. We hebben dat volgens mij al eerder gehad in de jaren '60 en '70 met ook een overspannen arbeidsmarkt en met vele kleine partijen. De periode waarin Den Uyl het kabinet leidde (zie link) http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g0cck0t3 is daar denk ik een goed voorbeeld van. En na Paars is dat weer het geval. Enig verschil is dat ons land nu lijkt te hunkeren naar iemand die met de vuist op tafel slaat. Echte fanatieke politici (zoals Den Uyl en Wiegel in de jaren '70) zie je nu alleen in de SP, PVV en TON (de nieuwe partijen dus).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In dit geval niet; de arabische taal is vrijwel nergens in Nederland bruikbaar, en meer een last voor Nederlanders die deze taal niet beheersen en constant moeten leven met mensen die in hun bijzijn deze taal spreken.
(en nee dit is geen foutje)

ow...........nou ik ben van oorsprong Maastrichtse...........en als ik met mijn kinderen praat doe ik dat in het Maastrichtse dialect.........

Ook dan kan ik precies het zelfde doen.......maar omdat ik Nederlander ben mag ik dat........want ik ben geen allochtoon O:)
Limburg kent vele dialecten die veel Nederlanders niet verstaan, en wat dacht je van al die Friezen dan?

Ik bedoel.............je kunt dan ook werkelijk overal een punt van gaan maken he :-/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 29 juli 2008 om 19:05:
Wilders doet uitspraken soortgelijk die van Hitler in 40/45.............en dan ga je Marijnissen met Mao en Stalin vergelijken??

aAch joh. dat is absoluut onwaar. Hij benadrukt met name het gevaar dat onze samenleving de eigenschap heeft om nogal snel zichzelf achter te stellen voor een andere cultuurinvloed. Oftwel onze manier van aanpassen kan in ons nadeel werken. dat geld voor zowel de globalisering als voor de Islamisering. Op dat punt heeft ie gelijk en moeten we in de gaten houden dat er niet een te grote machtsverschuiving plaatsvind, want hoe je het ook bekkijkt ze zijn dadelijk wel de grootste religieuze groep in Nederland.:) En dat zal voor spanningen gaan zorgen. dat moet veel beter dan nu, gereguleerd worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 30 juli 2008 om 22:07:
kijk, tijden veranderen nu eenmaal, je kan je ook niet krampachtig blijven vasthouden aan bepaalde dingen die nu eenmaal overgaan... 80 jaar geleden zeiden de mensen ook dat ze 'nederland naar de klote zagen gaan' en hun cultuur verloren ging, dat is iets wat mensen altijd zullen blijven zeggen, de wereld verandert nu eenmaal...

Ja idd de tijden veranderen nou eenmaal, maar de grote fout die gemaakt wordt is de vanzelfsprekendheid waarbij mensen nieuwe dingen aangaan en denken dingen zomaar te kunnen veranderen. dat is niet vanzelfsprekend en heeft altijd onvoorziene gevolgen/. en anno 2008 al helemaal. Let wel: Vooruitgang kan evengoed achteruitgang of een nioeuwe rariteit betekenen.

Waarschuw beheerder
Wilders klaagt Hyves aan....de anti Wilders hyves...

wel jongens,altijd interessant dat hyves gebeuren.

Toverkol,let je ook even op.

Zal het wel niet meer kunnen herhalen hierna,deze tekst zal wel snel verdwijnen en ik denk ik ook met een ban...

Dat ik in mijn priveleven werd geconfronteerd met het feit dat iemand mijn werkgever dacht te moeten inlichten over het feit dat ik op PF "heulde"met Wilders.
Mijn account ( anoniem) werd met een link vrijgegeven,zodat werk en prive,internet en real-life zich gingen vermengen.
De dader hooptte dat het nadelige gevolgen zou hebben.

Ik heb geen namen genoemd,al was het voor mij overduidelijk wie het was.

Toverkol vond het zelfs nodig om mij daarom flink dwars te zitten en te beledigen terwijl ze me nooit gezien of gesproken heeft.

Welnu....hieronder weer een staaltje van het prijs geven van valse informatie...proberen te scoren met informatie van een partysite PF,conclusies wel of niet zelf getrokken,satire of zwarte humor naar slachtofferrol gehaald...

IK weet nu zeker wie zo onvolwassen is.

En Toverkol,als je het nog eens hebt over het feit dat hij bang is om op zijn bek geslagen te worden,stel mij dan niet weer verantwoordelijk,maar zeg even tegen hem dat zijn eigen daden er voor zorgen,hij doet het zichzelf aan!!!!!

Zie volgende leuke reply op de anti-Wilders hyves...

Jeroen (DarkSkywise) (170)
vandaag, 18:57
<<Als het ruikt naar een broodje Aap verhaal en leest als een broodje Aap verhaal, dan is het waarschijnlijk een broodje Aap verhaal.

Ik weet in ieder geval van niets>>

Ik weet ook van niets.

Nu vraagt onze beheerder Hans zich dan natuurlijk af waarom ik van iets zou moeten weten, maar volgens een van de vaste medewerkers van de PVV ben ik een van de oprichters van deze hyve en heb hier konstant het hoogste woord met beledigingen en bedreigingen aan het adres van zijn idool!

Ik heb inmiddels wat zandzakjes voor de deur gelegd, de poes in veiligheid gebracht, "Belegeringen voor Dummies" bij de bieb gehaald, mijn SuperSoaker geladen en wacht nu vol spanning op het arrestatieteam!

Licht klaar? Geluid klaar? AKTIE!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 23:46:

At your service

[img width=402 height=271 cacheid=000fc26c002c191a9fa205b81a024cb9dc]http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/site_breed/dossiers/pimfortuyn/images/Fortuyn_at_your_service_402.jpg[/img]

En we zwaaien met z'n allen naar Luister

:bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een eer,heb je je speciaal aangemeld om naar mij te zwaaien....nou dan zal ik netjes buigen hoor :respect: :respect:

Aangemeld op: 4 augustus 2008 20:27
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 00:20
Laatste aanpassing: maandag 4 augustus 2008 om 20:28

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 01:11:
Wat een eer,heb je je speciaal aangemeld om naar mij te zwaaien....nou dan zal ik netjes buigen hoor :respect: :respect:

Aangemeld op: 4 augustus 2008 20:27
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 00:20
Laatste aanpassing: maandag 4 augustus 2008 om 20:28

8)

Waarschuw beheerder
integreren

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ik heb geen namen genoemd

schijnheiltje. Je hebt ervoor gezorgd dat iedereen dacht dat hij het was. Als het zo duidelijk is dat hij het is waarom dan geen bewijzen plaatsen maar alleen dit gestook? Jij bent hier degene die aan het stoken is en niemand anders. En waarom ben jij hier nu zo zielig aan het doen terwijl je daar constant anderen van beschuldigd? Ik weet inmiddels wel dat jij een heel vuil spel speelt dat idd verder gaat dan internet. Waarom je mij er ook nu weer in moet betreklken snap ik ook niet en jij bent ook degene die mij kwam opzoeken in andere topics om daar je gal te spugen. Dus houd op met je schijnheilige gelul en heb het hier gewoon over wilders ipv steeds mensen te beschuldigen. :bye:

Waarschuw beheerder
Als die mail echt gestuurd is vind ik dat trouwens ook verachtelijk! Dat daar geen misverstand over is. Iemand vals beschuldigen vind ik net zo verachtelijk. Dus kom op met je bewijzen.

Waarschuw beheerder
3 reply`s nodig...ik kan me herinneren dat je daar ook iets over zei tegen NAF...vond je erg grappig en een hele eer toen dat bij jou gebeurde.:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 10:12:
Als het zo duidelijk is dat hij het is waarom dan geen bewijzen plaatsen maar alleen dit gestook

Ben ik jou iets verplicht?
Moet ik mijn wergever gaan vragen om hier te posten :lol:
. En waarom ben jij hier nu zo zielig aan het doen

Ben totaal niet zielig aan het doen,ik geef FEITEN weer,juist datgenen waar altijd om geroepen word.
Ik weet inmiddels wel dat jij een heel vuil spel speelt dat idd verder gaat dan internet

Ik dus niet,die ander dus wel,je haalt alles door elkaar.
Waarom je mij er ook nu weer in moet betreklken snap ik ook niet

Zelf maar gebruik maken van je link dan?
JIJ was degene die mij hier erop aanviel dat het mijn schuld zou zijn als zijn kop verbouwd zou worden ( iets in die zin waren jouw woorden),dus spreek tegen jou als ik laat zien dat hij op andere sites bezig blijft en ik niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor het feit dat hij met zijn neusbeentje speelt.
jij bent ook degene die mij kwam opzoeken

:aai: natuurlijk liefje,je bent echt heel belangrijk.
Dus houd op met je schijnheilige gelul

Twee feiten is geen schijnheilig gelul,meer een waarschuwing naar anderen en daarnaast even laten weten dat het heel duidelijk is dat hij zichzelf belachelijk maakt en zelf zoveel aandacht trekt dat hij echt niet meer anoniem in iemands priveleven kan wroeten en niet zomaar onbemerkt mensen in hun dagelijks leven kan lastig vallen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 10:58:
. Iemand vals beschuldigen vind ik net zo verachtelijk.

Kan je de tekst niet lezen van hyves??
Zie je niet wat hij schrijft op een heel ander forum???

En die mail is echt gestuurd....maar nogmaals,JIJ bent niet degene die ik bewijs moet leveren,wel b.v de hoofdbeheerder van een PF. als het heel vervelend word en desnoods de politie als hij door had blijven gaan.

Waarschuw beheerder
deze tekst zal wel snel verdwijnen en ik denk ik ook met een ban...

slachtofferrol? 8)
Dat ik in mijn priveleven werd geconfronteerd met het feit dat iemand mijn werkgever dacht te moeten inlichten over het feit dat ik op PF "heulde"met Wilders.
Mijn account ( anoniem) werd met een link vrijgegeven,zodat werk en prive,internet en real-life zich gingen vermengen.

bewijs hiervan? en bewijs dat degene die jij hier vals beschuldigt dat ook gedaan heeft?
Ik heb geen namen genoemd,al was het voor mij overduidelijk wie het was.

en je hebt hier heel duidelijk gemaakt wie jij denkt dat het is dus in feite is dat hetzelfde als namen noemen en dat weet je donders goed.
Toverkol vond het zelfs nodig om mij daarom flink dwars te zitten en te beledigen terwijl ze me nooit gezien of gesproken heeft.

slachtofferrol?
Toverkol,let je ook even op

Toverkol vond

En Toverkol,als

Mij erbij betrekken en ook je best doen om mij zwart te maken.

<<Als het ruikt naar een broodje Aap verhaal en leest als een broodje Aap verhaal, dan is het waarschijnlijk een broodje Aap verhaal.

Ik weet ook van niets.

Nu vraagt onze beheerder Hans zich dan natuurlijk af waarom ik van iets zou moeten weten, maar volgens een van de vaste medewerkers van de PVV ben ik een van de oprichters van deze hyve en heb hier konstant het hoogste woord met beledigingen en bedreigingen aan het adres van zijn idool!

Ik heb inmiddels wat zandzakjes voor de deur gelegd, de poes in veiligheid gebracht, "Belegeringen voor Dummies" bij de bieb gehaald, mijn SuperSoaker geladen en wacht nu vol spanning op het arrestatieteam!

Wat heeft dit met jou te maken? Waarom plaats je dit hier? Ik vind dat dit geen hol met Wilders te maken heeft. Als je zo graag wilt stoken luister doe dit dan via pb zoals je zelf eerder ook al aangaf. Of geldt dat weer alleen voor anderen en niet voor jou?

Nou, je hebt mn aandacht te pakken hoor vals loeder!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
damn tovertekst ik ben het met je eens jee we zitten op 1 lijn zie nu pas dat luister en vrouw is ik dacht een kerel mar ik begrijp het niet zo erg wat ik zo lees heb jij er toch niets mee te maken ???? ja ik ben best blond maar he ik ben het wel met je eens dit keer
Waarschuw beheerder
beetje jammer dat dit topic nu vooral wordt gebruikt om allerlei vage vetes met elkaar uit te vechten waar ik geen hol van begrijp en overigens ook niet wil begrijpen, dus Luister,Toverteks en anderen die hierbij betrokkken zijn, doe dit lekker ergens anders, dit topic is bedoeld voor inhoudelijke discussie over (gekke) Geert en zn plannen.....

Er ontstaan ook veel spanningen omdat wereldwijd een ontwikkeling is dat de islam invloed wil winnen

laat je toch niet zo bang maken, vraag me af waar je dit op baseert, extremisten heb je in elk geloof, om die te gaan koppelen aan 'de' Islam of 'het' Christendom is niet rëel....

De economie staat onder druk

Maar door de ontwikkelingen nu waar men in de eigen portemonnee wordt geraakt en de "schuld" bij de "allochtonen" legt is de tolerantie en openheid aan het verdwijnen.

mensen die in hun portemonnee worden geraakt? economie onder druk?? je doet net of er een crisis is... je schetst een veel te somber beeld wat in mijn ogen niet strookt met de realiteit...

het gaat economisch uitstekend, tuurlijk is er een kans op rescessie, ook door die hypotheek t

oestanden in de VS, maar we gaan echt niet ineens keihard achteruit en er breek ook geen crisis uit,

daarvoor is de economie te sterk... een paar jaar geleden was er ook een 'recessie', en wat stelde

dat nou helemaal voor??? ik heb er geen feest minder om gepakt en er geen biertje minder om gedronken,

bovendien zie ik t verband niet wat je schetst met de openheid en tolerantie die aan t verdwijnen zou zijn,

wat bovendien zwaar overdreven is vind ik.....

media blaast alles gigantisch op, je kan de kranten niet open slaan of t gaat over islam ivm problemen, tuurlijk zijn die er wel, alleen ze worden veel groter gemaakt dan ze werkelijk zijn....

Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 4 augustus 2008 om 23:33:
dat punt heeft ie gelijk en moeten we in de gaten houden dat er niet een te grote machtsverschuiving plaatsvind, want hoe je het ook bekkijkt ze zijn dadelijk wel de grootste religieuze groep in Nederland

onderbouwing??

bovendien vergeet je te melden dat de religieuze nieuwkomers in de nl samenleving (moslims), vaak nog bezig zijn de ontwikkeling door te maken die de autochtone christenen in de 20ste eeuw al hebben doorgemaakt:

-individualisering en secularisering als gevolg van de enorme welvaartstoename en enorme mogelijkheden waar deze mensen ineens mee te maken hebben gekregen hier in Nederland,

van een straatarm bestaan in een boeren-hierarchische samenleving in te rifgebergte, komen deze mensen opeens terecht in volwassen verzorgingsstaat met ongekende welvaart en mogelijkheden,

deze mensen hebben dus tijd nodig om deze ontwikkeling door te maken,

die de autochtonen ook hebben doorgemaakt vanaf de enorme welvaartsboost in de jaren 50-60 en de daarbij gepaarde individualisering,ontzuiling, secularisering..... dat ging ook niet zonder slag of stoot...

en veel tekenen wijzen erop dat die mensen deze ontwikkeling ook al aan t doormaken zijn: de arbeidsparticipatie onder allochtonen neemt enorm toe,

de werkloosheid neemt behoorlijk af, steeds meer allochtonen nemen deel in t hoger onderwijs... etc.. genoeg bemoedigende tekenen dat deze mensen steeds beter hun draai vinden hier...

kritiekpunten blijven er natuurlijk....

iemand als wilders vergoot die uit tot enorme hoogte, en probeert mensen bang te maken voor islamitische medeburgers door een of ander vies filmpje in elkaar te flansen, vol met onwaarheden en vuile propaganda, daar zou joseph goebbels in de jaren 30 trots op zijn geweest....

ik wil wilders niet als nazie neerzetten, dat is hij ook niet, maar de paralellen tussen 'Der Ewige Jude' uit de jaren 30 en Fitna zijn er wel degelijk......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:34:
allerlei vage vetes

Geertje is toch ook vaag of niet?
We weten allemaal niet precies wat hij nou wel of niet wil

Waarschuw beheerder
mensen die in hun portemonnee worden geraakt? economie onder druk?? je doet net of er een crisis is... je schetst een veel te somber

Niet dat het nog een crisis is voor mij, maar ik voel het wel degelijk aan mijn portemonnee.

Als ik de ziektepremie mag opnoemen, ik betaal nu voor 2 personen bijna € 223,00 pm (en dat geeneens met de beste aanvullende paketten erbij) en voorheen was dat nog geen € 95,00 pm voor 2 pp.
En nu zijn we beiden over de eigen "verplichte" risico, dus dan moeten we elk € 150,00 betalen.
Dus dan hebben we enkel dit jaar al 300 euro minder door de de eigen "verplichte" risico.
Mijn partner werkt, waarbij zij voorheen geen premies hoefde te betalen ivm het verdienen van loon, lager dan de totale loonheffingskorting, dat dan verrekend werdt bij de jaarlijkse belastingopgave.

Zij kreeg dan nog altijd een bedrag van tussen de 60 en 120 € terug.
Met de nieuwe regelingen zit dat bedrag tussen de 0 en 25 € en voorheen bestond er voor haar geen bijdrage voor de Zorgverzekeringswet,
Maar met de nw regelingen moet zij nu al bijna € 280,00 pj aan de belastingen betalen.

De zorgtoeslag wat we kregen was voor beiden eerst afhankelijk van ieders loon en nu worden de lonen bij elkaar opgeteld, dat nu samen minder
wordt verkregen.
Maar de ziektekostenpremie moeten wij beiden wel de volle pond betalen.

Dus een kleine berekening 280 ZVW + 300 verplichte risico + 1560 verschil ziektepremie = € 2140,00 per jaar wat we meer moeten ophoesten.
En "ALS" we samen 50 euro pm elk jaar aan salarisverhoging "ZOUDEN" krijgen, dan is het nog steeds € 1540 wat we op moeten hoesten.

En dan hebben we het nog niet over de verhoging van overige diensten, eten, benzine ed.
Dus mijn portemonne staat wel onder druk.
En als ik mijn knip dicht blijft houden, ga ik motten kweken en die eten op den duur het papieren geld op. ;p
Of anders wordt het op langere duur ook het voedselbank. :/

deze mensen hebben dus tijd nodig om deze ontwikkeling door te maken

Vooral diegenen die naar NL komen.
De hier geborenen (extremen) zullen een strijd moeten voeren tussen het hun onderdrukte of losbandige leven.

de werkloosheid neemt behoorlijk af

Dat is zo op papier geregeld, maar daar zit volgens mij, nogal wat haken en ogen aan.
Werkgevers die nu verplicht zijn hun werknemers (langer) in dienst te houden en werknemers die nu werklozen in dienst nemen en een premie daarvoor ontvangen, emigratie en terugkeer thuisland.

steeds meer allochtonen nemen deel in t hoger onderwijs... etc.. genoeg bemoedigende tekenen dat deze mensen steeds beter hun draai vinden hier...

Jazeker, maar volgens @NAF, melden zich nog steeds genoeg aan de balie van het CWI/UWV.
Maarja
kritiekpunten blijven er natuurlijk....

iemand als wilders vergoot die uit tot enorme hoogte, en probeert mensen bang te maken voor islamitische medeburgers door een of ander vies filmpje in elkaar te flansen, vol met onwaarheden en vuile propaganda, daar zou joseph goebbels in de jaren 30 trots op zijn geweest....

Helaas zij er mensen, die dat niet inzien of anders bang of misschien wraakzuchtig zijn.

Aanpassing: 16:28
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:21:
Ik vind dat dit geen hol met Wilders te maken heeft

Wilders klaagt Hyves aan....de anti Wilders hyves

Twee maal Wilders anders in 1 zin......
Mij erbij betrekken

Juist omdat je mij verantwoordelijk stelde als hij voor zijn bek geramd zou worden.
bewijs hiervan? en bewijs dat degene die jij hier vals beschuldigt dat ook gedaan heeft

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:20:
JIJ bent niet degene die ik bewijs moet leveren,wel b.v de hoofdbeheerder van een PF. als het heel vervelend word en desnoods de politie als hij door had blijven gaan.

doe dit dan via pb

OOOOO,het dringt tot je door...ja inderdaad,elke keer als jij begon te zeuren naar mij,zei ik...PB Toverfee,PB...maar nu eindelijk heb je die functie gevonden.

Wel omdat je zo lief doet tegen me:
vals loeder!laatste aanpassing 5 augustus 2008 11:40

heb je antwoord per PB.

Dus hier weer verder.....zin of onzin:

Wilders wil beheerder aanklagen van de anti-Wilders site.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:22:
Uitspraak van Toverteks op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:21:
Ik vind dat dit geen hol met Wilders te maken heeft

Uitspraak van luister!! op maandag 4 augustus 2008 om 23:46:
Wilders klaagt Hyves aan....de anti Wilders hyves

Twee maal Wilders anders in 1 zin......

Mij erbij betrekken

Juist omdat je mij verantwoordelijk stelde als hij voor zijn bek geramd zou worden.

bewijs hiervan? en bewijs dat degene die jij hier vals beschuldigt dat ook gedaan heeft

Uitspraak van luister!! op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:20:
JIJ bent niet degene die ik bewijs moet leveren,wel b.v de hoofdbeheerder van een PF. als het heel vervelend word en desnoods de politie als hij door had blijven gaan.

doe dit dan via pb

OOOOO,het dringt tot je door...ja inderdaad,elke keer als jij begon te zeuren naar mij,zei ik...PB Toverfee,PB...maar nu eindelijk heb je die functie gevonden.

Wel omdat je zo lief doet tegen me:

vals loeder!laatste aanpassing 5 augustus 2008 11:40

heb je antwoord per PB.

Dus hier weer verder.....zin of onzin:

:braak:

Waarschuw beheerder
Wat je zegt ja :kots:

Aangemeld op: 4 augustus 2008 20:27 en al zoveel te vertellen...:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:35:
Wat je zegt ja

Aangemeld op: 4 augustus 2008 20:27 en al zoveel te vertellen...

Ik ben geen verklaring schuldig, maar wil je hem wel geven hoor.
Ik zag bij me neef partyflock en vond het wel geinig.
Of kan dat niet?

Toen heb ik een profiel aangemaakt

:bloem:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viennas World op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:51:
maar wil je hem wel geven hoor

Waarom?
Ik ben toch om te braken?

Ik ben geen verklaring schuldig

Inderdaad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:22:

Waar heb ik dat gedaan en waar blijf je met je bewijs?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben terug van mijn vakantie, en heb eigenlijk besloten niet meer deel te nemen aan deze discussie.
Eigenlijk gewoon omdat ik er geen zin meer in heb, steeds weer op het zelfde antwoord geven.
Maar als ik het nu terug lees allemaal, Magic Moo zich zelf verwijders, Tovertekst is het volgende slachtoffer.
het slaat echt totaal nergens op hier.

Waarschuw beheerder
Ga trouwens maar naar de politie, want vlg mij heb je helemaal niets.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:07:
Tovertekst is het volgende slachtoffer.

nee joh, luister is hier het grote slachtoffer. Echt waar. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Dus houd op met je schijnheilige gelul en heb het hier gewoon over wilders

zal ik even quoten hoevaak je het over mij hebt?

ga een leven zoeken mens.

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
En Toverkol,als je het nog eens hebt over het feit dat hij bang is om op zijn bek geslagen te worden,stel mij dan niet weer verantwoordelijk,maar zeg even tegen hem dat zijn eigen daden er voor zorgen,hij doet het zichzelf aan!!!!!

Ik weet ook van niets.

Licht klaar? Geluid klaar? AKTIE!

precies, en hier telkens zeggen " ik heb er niks mee te maken, voer er geen woord."

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom je mij er ook nu weer in moet betreklken snap ik ook niet

omdat je helaas niet in afrika was tijdens dat vrijwilligers werk.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom plaats je dit hier?

relevant bewijs dat hij zeker wel te maken had/het met die site.

wat hier meerdere malen ontkend is.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je zo graag wilt stoken

mevrouw gaat het wiel uit vinden.

denk eerst aan jezelf hanzje.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:14:
melden zich nog steeds genoeg aan de balie van het CWI/UWV.

kom gerust een x kijken, maakt niet uit welke dag.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag bij me neef partyflock en vond het wel geinig.

neef boven de 50 zeker?

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:07:
Maar als ik het nu terug lees allemaal, Magic Moo zich zelf verwijders, Tovertekst is het volgende slachtoffer.
het slaat echt totaal nergens op hier.

maak je geen zorgen Roger, die komen wel terug.

zoals al eerder gebeurd is.

maar dan nog anoniemer, lekker fel tegen alles en iedereen ingaan.

en een lol dat ze hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:03:
Waar heb ik dat gedaan

Mijn excuses...het was ROEROE,maar die heeft zichzelf ook verwijderd en had maar 1 vriend,juist die....kon jullie niet meer uit elkaar houden...
Uitspraak van RoeRoe (L) op dinsdag 29 juli 2008 om 14:44:
en onderussen steeds maar doorgaan met vage beschuldigingen tot iemand een keer helemaal de tyfus in wordt geramd
Jullie schrijfstijl is zo hetzelfde...:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 19:47:
maar dan nog anoniemer

Staat toch in zijn eigen inbreng....hij is er ook,maar nog anoniemer...:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:10:
luister is hier het grote slachtoffer

Nee hoor,het is nml. niet gelukt,dus ben geen slachtoffer,waarschuw alleen anderen even.

Trouwens zelfs in je PB`s blijf je schelden en me uitmaken voor alles wat lelijk is,gek he,heb je nooit anders genoemd als Toverkol...en ik ben hier dan degene die je een
vals loeder

noemt en:

schijnheiltje.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 10:13:
. Gek wijf

en dat nog maar op 1 pagina :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nederlanders positiever over moslims

Gezellig.. :)