Ik ben dus niet voor het inperken van immigratie, wel voor het aanscherpen van de eisen om hier te wonen. Dit gaat dan vooral om taalbeheersing en voorbereiding op onze cultuur en arbeidsmarkt in land van herkomst. Zodat het voor iedereen leuk blijft. In het algemeen mogen mensen wat mij betreft sneller een verblijfsvergunning maar minder snel een uitkering. Zodat mensen gestimuleerd worden aan het werk te gaan. Dan is er al veel opgelost
dus dat lijkt me sowieso niet aan de orde toch
Hoewel het wel goed te verdedigen is dat huwelijksmigratie op grote schaal niet bevorderlijk is voor de integratie.
Dit gaat dan vooral om taalbeheersing en voorbereiding op onze cultuur en arbeidsmarkt in land van herkomst.
het aanscherpen van de eisen om hier te wonen.
Idd. maar het lijkt erop dat het enkel bij de moslims "onderling" gebeurd, volgens de media.
En dat daardoor grote problemen zich gaan vormen.
De integratie "van de kinderen" die hier geboren zijn uit een huwelijksmigratie (van het zelfde land) zal dan ook minder probleemloos lopen, door scholing.
Tweetalig opgevoedt zie ik niet als probleem, is alleen bevordelijk en vooral voor het kind; de naaste familie (contact) en als extra vreemde taal.
Dat gebeurd nu al en dient ook zo te zijn, maar in het bijzonder op het gebied van werk en inkomen.
Tweetalig opgevoedt zie ik niet als probleem, is alleen bevordelijk en vooral voor het kind; de naaste familie (contact) en als extra vreemde taal
Het is wel waar wattie zegt. De cultuur van tolerantie en openheid wordt bedreigd.
Daarom wordt de onze op z'n minst ter discussie gesteld en misschien zelfs wel ondermijnd als we toekijken en niet weten wat te doen
Uitspraak van Roadrunner op woensdag 30 juli 2008 om 21:55:
Het is wel waar wattie zegt. De cultuur van tolerantie en openheid wordt bedreigd.
waar blijkt dat dan uit?
Idd. maar het lijkt erop dat het enkel bij de moslims "onderling" gebeurd, volgens de media.
En dat daardoor grote problemen zich gaan vormen.
De integratie "van de kinderen" die hier geboren zijn uit een huwelijksmigratie (van het zelfde land) zal dan ook minder probleemloos lopen, door scholing.
Tweetalig opgevoedt zie ik niet als probleem, is alleen bevordelijk en vooral voor het kind; de naaste familie (contact) en als extra vreemde taal.
Is zeker goed,heel veel mensen die uit landen komen als Marokko of Pakistan of Afghanistan hebben al een tweede taal,velen kunnen Frans spreken en Engels.
( Niet de bejaarden dan... maar jongeren die scholing hebben gehad)laatste aanpassing 31 juli 2008 20:32
ons land is een uitgebreide democratie
vind je NL echt democratisch???
en meer een last voor Nederlanders die deze taal niet beheersen
constant moeten leven met mensen die in hun bijzijn deze taal spreken.
Ik ben op mijn werk al voor racist uitgemaakt omdat ik te kennen gaf er niet van gedient te zijn als mensen naar me wijzen, lachen en in een andere taal spreken.
Hoever kan dat integreren van Nederlanders in Nederland gaan?
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 2 augustus 2008 om 20:24:
vind je NL echt democratisch???
Nederland heeft een democratisch verkiezingssysteem.
Jij kan zelfs de bouw van een nieuw viaduct jarenlang in de weg zitten vanwege je democratische recht een beroep aan te tekenen.
Dat het op een bananenrepubliek lijkt is een heel ander verhaal.
In dit geval niet; de arabische taal is vrijwel nergens in Nederland bruikbaar, en meer een last voor Nederlanders die deze taal niet beheersen en constant moeten leven met mensen die in hun bijzijn deze taal spreken.
Ik ben op mijn werk al voor racist uitgemaakt omdat ik te kennen gaf er niet van gedient te zijn als mensen naar me wijzen, lachen en in een andere taal spreken.
Hoever kan dat integreren van Nederlanders in Nederland gaan?
(en nee dit is geen foutje)
Wilders doet uitspraken soortgelijk die van Hitler in 40/45.............en dan ga je Marijnissen met Mao en Stalin vergelijken??
kijk, tijden veranderen nu eenmaal, je kan je ook niet krampachtig blijven vasthouden aan bepaalde dingen die nu eenmaal overgaan... 80 jaar geleden zeiden de mensen ook dat ze 'nederland naar de klote zagen gaan' en hun cultuur verloren ging, dat is iets wat mensen altijd zullen blijven zeggen, de wereld verandert nu eenmaal...
Ik heb geen namen genoemd
Als het zo duidelijk is dat hij het is waarom dan geen bewijzen plaatsen maar alleen dit gestook
. En waarom ben jij hier nu zo zielig aan het doen
Ik weet inmiddels wel dat jij een heel vuil spel speelt dat idd verder gaat dan internet
Waarom je mij er ook nu weer in moet betreklken snap ik ook niet
jij bent ook degene die mij kwam opzoeken
Dus houd op met je schijnheilige gelul
. Iemand vals beschuldigen vind ik net zo verachtelijk.
deze tekst zal wel snel verdwijnen en ik denk ik ook met een ban...
Dat ik in mijn priveleven werd geconfronteerd met het feit dat iemand mijn werkgever dacht te moeten inlichten over het feit dat ik op PF "heulde"met Wilders.
Mijn account ( anoniem) werd met een link vrijgegeven,zodat werk en prive,internet en real-life zich gingen vermengen.
Ik heb geen namen genoemd,al was het voor mij overduidelijk wie het was.
Toverkol vond het zelfs nodig om mij daarom flink dwars te zitten en te beledigen terwijl ze me nooit gezien of gesproken heeft.
Toverkol,let je ook even op
Toverkol vond
En Toverkol,als
Zie volgende leuke reply op de anti-Wilders hyves...
Jeroen (DarkSkywise) (170)
vandaag, 18:57
<<Als het ruikt naar een broodje Aap verhaal en leest als een broodje Aap verhaal, dan is het waarschijnlijk een broodje Aap verhaal.
Ik weet in ieder geval van niets>>
Ik weet ook van niets.
Nu vraagt onze beheerder Hans zich dan natuurlijk af waarom ik van iets zou moeten weten, maar volgens een van de vaste medewerkers van de PVV ben ik een van de oprichters van deze hyve en heb hier konstant het hoogste woord met beledigingen en bedreigingen aan het adres van zijn idool!
Ik heb inmiddels wat zandzakjes voor de deur gelegd, de poes in veiligheid gebracht, "Belegeringen voor Dummies" bij de bieb gehaald, mijn SuperSoaker geladen en wacht nu vol spanning op het arrestatieteam!
Licht klaar? Geluid klaar? AKTIE!!
Er ontstaan ook veel spanningen omdat wereldwijd een ontwikkeling is dat de islam invloed wil winnen
De economie staat onder druk
Maar door de ontwikkelingen nu waar men in de eigen portemonnee wordt geraakt en de "schuld" bij de "allochtonen" legt is de tolerantie en openheid aan het verdwijnen.
dat punt heeft ie gelijk en moeten we in de gaten houden dat er niet een te grote machtsverschuiving plaatsvind, want hoe je het ook bekkijkt ze zijn dadelijk wel de grootste religieuze groep in Nederland
allerlei vage vetes
mensen die in hun portemonnee worden geraakt? economie onder druk?? je doet net of er een crisis is... je schetst een veel te somber
deze mensen hebben dus tijd nodig om deze ontwikkeling door te maken
de werkloosheid neemt behoorlijk af
steeds meer allochtonen nemen deel in t hoger onderwijs... etc.. genoeg bemoedigende tekenen dat deze mensen steeds beter hun draai vinden hier...
kritiekpunten blijven er natuurlijk....
iemand als wilders vergoot die uit tot enorme hoogte, en probeert mensen bang te maken voor islamitische medeburgers door een of ander vies filmpje in elkaar te flansen, vol met onwaarheden en vuile propaganda, daar zou joseph goebbels in de jaren 30 trots op zijn geweest....
Ik vind dat dit geen hol met Wilders te maken heeft
Wilders klaagt Hyves aan....de anti Wilders hyves
Mij erbij betrekken
bewijs hiervan? en bewijs dat degene die jij hier vals beschuldigt dat ook gedaan heeft
JIJ bent niet degene die ik bewijs moet leveren,wel b.v de hoofdbeheerder van een PF. als het heel vervelend word en desnoods de politie als hij door had blijven gaan.
doe dit dan via pb
vals loeder!laatste aanpassing 5 augustus 2008 11:40
Uitspraak van Toverteks op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:21:
Ik vind dat dit geen hol met Wilders te maken heeft
Uitspraak van luister!! op maandag 4 augustus 2008 om 23:46:
Wilders klaagt Hyves aan....de anti Wilders hyves
Twee maal Wilders anders in 1 zin......
Mij erbij betrekken
Juist omdat je mij verantwoordelijk stelde als hij voor zijn bek geramd zou worden.
bewijs hiervan? en bewijs dat degene die jij hier vals beschuldigt dat ook gedaan heeft
Uitspraak van luister!! op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:20:
JIJ bent niet degene die ik bewijs moet leveren,wel b.v de hoofdbeheerder van een PF. als het heel vervelend word en desnoods de politie als hij door had blijven gaan.
doe dit dan via pb
OOOOO,het dringt tot je door...ja inderdaad,elke keer als jij begon te zeuren naar mij,zei ik...PB Toverfee,PB...maar nu eindelijk heb je die functie gevonden.
Wel omdat je zo lief doet tegen me:
vals loeder!laatste aanpassing 5 augustus 2008 11:40
heb je antwoord per PB.
Dus hier weer verder.....zin of onzin:
Wat je zegt ja
Aangemeld op: 4 augustus 2008 20:27 en al zoveel te vertellen...
maar wil je hem wel geven hoor
Ik ben geen verklaring schuldig
En Toverkol,als je het nog eens hebt over het feit dat hij bang is om op zijn bek geslagen te worden,stel mij dan niet weer verantwoordelijk,maar zeg even tegen hem dat zijn eigen daden er voor zorgen,hij doet het zichzelf aan!!!!!
Zie volgende leuke reply op de anti-Wilders hyves...
Jeroen (DarkSkywise) (170)
vandaag, 18:57
<<Als het ruikt naar een broodje Aap verhaal en leest als een broodje Aap verhaal, dan is het waarschijnlijk een broodje Aap verhaal.
Ik weet in ieder geval van niets>>
Ik weet ook van niets.
Nu vraagt onze beheerder Hans zich dan natuurlijk af waarom ik van iets zou moeten weten, maar volgens een van de vaste medewerkers van de PVV ben ik een van de oprichters van deze hyve en heb hier konstant het hoogste woord met beledigingen en bedreigingen aan het adres van zijn idool!
Ik heb inmiddels wat zandzakjes voor de deur gelegd, de poes in veiligheid gebracht, "Belegeringen voor Dummies" bij de bieb gehaald, mijn SuperSoaker geladen en wacht nu vol spanning op het arrestatieteam!
Licht klaar? Geluid klaar? AKTIE!
Ik zag bij me neef partyflock en vond het wel geinig.
Maar als ik het nu terug lees allemaal, Magic Moo zich zelf verwijders, Tovertekst is het volgende slachtoffer.
het slaat echt totaal nergens op hier.
Waar heb ik dat gedaan
maar dan nog anoniemer
luister is hier het grote slachtoffer
vals loeder
schijnheiltje.
. Gek wijf