een chinees
die zijn "enigzins" aangepast
zoals je ziet werkt het dus niet dus gewoon een stop voor min 5 jaar.
eerst de problemen oplossen, dan weer binnen halen.
schaam me dood.
onder de"nl" bestaat geen eerwraak...
heb bv nog nooit een chinees gezien bij opsporing verzocht.
die zijn "enigzins" aangepast, heb je geen last van.. (nihil)
De chinezen (waar dan ook ter wereld) is een afgesloten kaste die lossen alles zelf op, hebben een eigen maffia, hebben een eigen zwijgcode.
Chinezen zijn niet zo ingeburgert als jij denkt. Chinezen weten heel goed hun gemeenschap afgesloten te houden voor de buitenwereld. én hoe ze veel geld kunnen verdienen aan die domme buitelanders
Het verpauperen is het ergste.
De flats waar ik in woon horen nu ook bij de zgn. achterstandswijken van Vogelaar.
Was tien jaar geleden echt nog niet zo.
Ps. komen koop woningen voor terug
ben misschien daar in korter in de bocht...
zoals je ziet werkt het dus niet dus gewoon een stop voor min 5 jaar.
eerst de problemen oplossen, dan weer binnen halen.
hier maak je een grote denkfout.
De chinezen (waar dan ook ter wereld) is een afgesloten kaste die lossen alles zelf op, hebben een eigen maffia, hebben een eigen zwijgcode.
Chinezen zijn niet zo ingeburgert als jij denkt. Chinezen weten heel goed hun gemeenschap afgesloten te houden voor de buitenwereld. én hoe ze veel geld kunnen verdienen aan die domme buitelanders
en waar moeten al die mensen dan gaan wonen die zich geen koopwoning kunnen permiteren? (ongeacht of ze NL zijn of niet)
Ps. komen koop woningen voor terug
anders gezegd, ik heb er geen last van. mijn omgeving ook niet.
dat ze afgesloten zijn en alles zelf oplossen vind ik alleen maar een goede zaak.
Als de turken, marokkanen of welke andere buitenlandse "groepering" zich net als de chinezen, zich helemaal afzijdig zouden houden van de Nederlandse Maatschappij, alles zelf zouden oplossen ..... en niemand er meer "last van heeft" ........dan zou het hele probleem zijn opgelost?
Denk niet dat je dat bedoelde
dat ze afgesloten zijn en alles zelf oplossen vind ik alleen maar een goede zaak.
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 10 augustus 2008 om 12:00:
Als de turken, marokkanen of welke andere buitenlandse "groepering" zich net als de chinezen, zich helemaal afzijdig zouden houden van de Nederlandse Maatschappij, alles zelf zouden oplossen ..... en niemand er meer "last van heeft" ........dan zou het hele probleem zijn opgelost?
Hééé, je pikt mijn antwoord.
We klagen NU al dat we niet weten wat een Iman in een moskee staat te verkondingen, omdat we het niet verstaan laat staan dat we "het goed zouden vinden ALS we maar nergens last van hebben?
Bij Chinezen is het religieuze aspect niet zo nadrukkelijk aanwezig. En als het aanwezig is, wordt het geaccepteerd door de maatschappij. Daarentegen is er vanuit landen die "overlast" bezorgen een meer afhankelijke houding richting de verzorgingsstaat en vindt over en weer maatschappelijke uitsluiting plaats onder het mom van religieuze overtuiging.
Uitspraak van giffer RB® op zondag 10 augustus 2008 om 17:37:
Je moet zeggen niet de mijne.
Je hebt gelijk
(ze lijken alleen allemaal zoveel op elkaarniemand ziet of het Son, Yin of Yang is
)
Na 9-11 kwam alles wel opeens heel dicht bij.......én toen is het verzet tegen het moslimgeloof ook toegenomen........en daar heeft Geert (want daar ging dit topic toch over :roflolmooi op ingespeelt. Met name op de angst
en niet alleen angst maar ook woede, wraakgevoelens.. gevoed door de Amerikaanse President
Behoorlijke paniek om niets..
Bij Chinezen is het religieuze aspect niet zo nadrukkelijk aanwezig. En als het aanwezig is, wordt het geaccepteerd door de maatschappij. Daarentegen is er vanuit landen die "overlast" bezorgen een meer afhankelijke houding richting de verzorgingsstaat en vindt over en weer maatschappelijke uitsluiting plaats onder het mom van religieuze overtuiging. De mensen die het in land van herkomst niet redden, redden het hier ook niet. En de mensen die zichzelf echt niet redden vluchten in religieuze waanzin
Er verblijven heel wat illigale chinezen in ons land
ALles was een "ver van mijn bed show"
dat punt heeft ie gelijk en moeten we in de gaten houden dat er niet een te grote machtsverschuiving plaatsvind, want hoe je het ook bekkijkt ze zijn dadelijk wel de grootste religieuze groep in Nederland
onderbouwing??
bovendien vergeet je te melden dat de religieuze nieuwkomers in de nl samenleving (moslims), vaak nog bezig zijn de ontwikkeling door te maken die de autochtone christenen in de 20ste eeuw al hebben doorgemaakt:
-individualisering en secularisering als gevolg van de enorme welvaartstoename en enorme mogelijkheden waar deze mensen ineens mee te maken hebben gekregen hier in Nederland,
van een straatarm bestaan in een boeren-hierarchische samenleving in te rifgebergte, komen deze mensen opeens terecht in volwassen verzorgingsstaat met ongekende welvaart en mogelijkheden,
kritiekpunten blijven er natuurlijk....
En daar heeft meneer Wilders 200% gelijk in. DDat is een terechte angst want dat is al veel vaker gebeurd in andere landen waar de Islam zijn intrede deed.
Alsof het alleen maar in achterbuurten gebeurd en liefst alleen in andere landen.
Het is al een feit dat in de grote steden dit binneneen paar jaar zal bereiken en in Amsterdam is dat al bereikt geloof ik. Trouwens raakt het cristendom alleen maar aanhangers kwijt en raken steeds meer Nederlanders verstoken van hun god, wordt de Islam almaar groter en sterker. En dat is een feit.
Trouwens raakt het cristendom alleen maar aanhangers kwijt en raken steeds meer Nederlanders verstoken van hun god
Waarom is iedereen zo bang voor de islam??
Het Westen ontkerkelijkt al sinds de jaren '60.. de islamitische landen hebben veel meer de religie als onderdeel van de cultuur. Uiteindelijk zul je zien dat ook moslims "ontmoskeeen"
hallo wilders lovers
Onder welke steen kom jij vandaan???
waarin?? ik volg je niet helemaal meer hoor
de islamitische landen hebben veel meer de religie als onderdeel van de cultuur.
geen idee alsof het gereformeerde geloof geen acherlijk geloof is laatste aanpassing 11 augustus 2008 19:59
Alle godsdienden die pretenderen dat hun geloof de absolute waarheid is en daarbij de mogelijkheid om aan zelfreflectie of onderzoek naar andere godsdiensten te verbieden, vind ik achterlijk en bewijst weer eens hoe irrationeel mensen dingen kunnen bekijken.
"ontmoskeeen
Dus waarom het o-zo-beangstigend is dat de Nederlander van god los komt........
van god los
alsof het gereformeerde geloof geen acherlijk geloof is
Alle godsdienden die pretenderen dat hun geloof de absolute waarheid is en daarbij de mogelijkheid om aan zelfreflectie of onderzoek naar andere godsdiensten te verbieden, vind ik achterlijk en bewijst weer eens hoe irrationeel mensen dingen kunnen bekijken
Ooh? Volgens mij is daar absoluut geen sprake van bij het overgrote deel van de Islamitische wereld. wat je wel ziet dat is dat je verschillende stromingen hebt die ieder een net wat andere kijk hebben op de manier waarop je volgens hen de Islam moet beleven.
Tja.. het doet er ook toe hoe je je godsdienst beleeft en hoe je deze kan relativeren. Als je zomaar altijd klakkeloos aanneemt wat er in de Koran of bijbel staat ben je een lul. Als je dat dan ook nog eens aan mensen op wilt dringen dmv onderwijs of de politiek ben je een superlul naar mijn mening.
Van de wetten die ze hanteren en voor dat punt is hier helaas geen plaats.
Er verblijven heel wat illigale chinezen in ons land (ze lijken alleen allemaal zoveel op elkaar niemand ziet of het Son, Yin of Yang is )