Ow?
Eerder in dit topic heb ik het volledige persbericht van de SER hier geplaatst.
Dat jij niet weet wat de SER en VNG zijn, kan ik niet helpen.
precies, en daar heb ik jou vragen over gesteld,maar wederom tot op heden geen antwoord.
enig idee hoeveel mensen er al werkeloos zijn in Nederland?
1 op de 4 van de " nieuwkomers" vallen direct in de uitkering omdat ze niet willen werken of er geen werk is, praat nu niet eens over de Nederlanders zelf.
1 op de 4 van de " nieuwkomers" vallen direct in de uitkering omdat ze niet willen werken of er geen werk is, praat nu niet eens over de Nederlanders zelf.
trouwens nog geen antwoord gehad over die quote's over de werkeloosheid van je vip pagina terug.
nog steeds geen reactie van een discussie eerder Vip over jou SER.
Jij quote een stuk over SER, daar reageer ik op, vraag een duidelijke bron dat de PVV voor
Maar wat is je vraag dan?
Ik mag hier uit opmaken dat je jezelf dus wél dom vindt?
En dat je Vip ook dom vindt?
heb me vraag gesteld.
ga hem niet voor de zoveelste x quoten.
zelfs papa heeft hem nogmaals voor je opgezocht, en nu vraag je het voor de 4 x?
Daar heb ik antwoord op gegeven hoor
Maar goed, zo verschrikkelijk belangrijk vind je het blijkbaar niet dus ik stel voor dat als je verder geen vragen hebt,
'Zelfs' ik heb gereageerd dat de vraag niet duidelijk is. En nu?
zeker wel, maar als ik jou om een bron vraag of een url blijft die weg.
heb al eerder een persoonlijke discussie mogen voeren met Vip, vandaar.
Ik vind een discussie wel wat anders dan wat ik hier gezien heb. Dit noem ik een persoonlijke vete. Je bent m.i. bezig hem op allerlei manieren onderuit te halen door hem continu te beschuldigen van dingen die ik niet zie.
En dat moet dan een kind opvoeden
Je bent m.i. bezig hem op allerlei manieren onderuit te halen door hem continu te beschuldigen van dingen die ik niet zie.
alleen wees dan duidelijker
Ik vind dat Vip altijd op een nette manier discussieert. Zelfs nu blijft hij nog netjes en redelijk.
Ik vind dat Vip altijd op een nette manier discussieert
VVD, SER VNG
heel moeilijk :
www.vng.nl
www.ser.nl
www.vvd.nl
Hier heb je je urls.
Ik denk dat je dat wel weet. (aanname, ik weet het )
kom nou????? snap je dat echt niet????
nee, dat was een uitspraak waar ik achter had gezet dat dit een valse uitspraak was en dat dit is wat papa uitlokt met zijn manier van discussieren. Ik snap de vergelijking met naf niet. Jij bedoelt dus dat je die opmerking net zo erg vindt als naf zijn opmerkingen? Dus je vindt de opmerkingen van naf erg?
Jij bedoelt dus dat je die opmerking net zo erg vindt als naf zijn opmerkingen? Dus je vindt de opmerkingen van naf erg?
persoonlijke vete
beschuldigen van dingen
onderuit te halen
Waar zeg ik dat? weer die woorden in de mond leggen, op een dusdanige manier dat je er wel op MOET reageren. Ik zeg nergens zoiets, zelfs niet iets wat er ook maar op lijkt
Je maakt nu zelf een aanname, omdat je het vervelend vind dat iemand anders aannames maakt.
Je zette het erbij om Hanzje te provoceren met een uitspraak die ze eerder had gedaan en ze trapt daar niet in, neem je verlies maar ga niet alles zo zitten draaien dat je gelijk zou hebben want dat is niet zo.
ik word zo moe van jou en naf, constant alles verdraaien, vind je het gek dat hanzje en ik er niets meer van snappen?
Ik verdraai niets, ik geniet er wel van om mensen te confronteren met hun eigen woorden en uitspraken
Papa, je bent geweldig en je kan als de beste discussieren. Petje af.
Dit is sarcastisch bedoeld.
Dus je verdraait zaken om te kunnen genieten alleen noem jij het niet verdraaien maar confronteren.
En het verschil tussen een confrontatie en provocatie is de opvatting, maar de essentie is hetzelfde.
Als mensen zeggen "ik moest dit doen" dan geven ze zelf aan al zwak te zijn geweest
In heel deze zinloze discussie zitten nauwelijks feiten, hoogstens verdraaiingen (wat jij confrontatie noemt) en woordspelletjes op het niveau van een kleuterschool.
Maar goed, ik meng me niet meer in deze discussie, mochten er daadwerkelijk iets nieuws op de planken komen dan zie ik het wel.
Ik vind dat Vip altijd op een nette manier discussieert