Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 184774x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 07:41:
nog steeds geen reactie van een discussie eerder Vip over jou SER.

ghehe :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op donderdag 15 maart 2007 om 06:38:
(En na deze opmerking word ik ws. bestempeld als ultra-rechts sympathisant, en prijk ik met naam en foto op hun site, met als onderschrift "GEVAARLIJK" )

:o En dat soort smaad mag dan weer wel natuurlijk als je antifa bent. Ze zijn net zo erg als neo's

Antifa: Wij zijn tegen geweld en we zullen de uiterste geweldmiddellen gebruiken om dit te bewerkstelligen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 maart 2007 om 23:36:
Waarom zijn er mensen die links zijn en pro immigranten ik snap dat echt niet. Een paar in dit topic hebben ook echt een kronkel die verwijdert zou moeten worden. Pfff... links word echt onze ondergang.

(Y)

Uitspraak van Knoalster op donderdag 15 maart 2007 om 00:08:
Je bedoeld dat er ook mensen zijn die niet ANTI-immigrant zijn? Dat is wat anders. Sommige mensen maken nou eenmaak geen onderscheid (/discrimineren niet)

Ons land wordt gewoon weggegeven: de allochtoonse bevolking groeit explosief en de autochtone bevolking groeit gelijdelijk.

Waarschuw beheerder
Het was echter een idee van links om de GASTarbeiders hier te houden (het oorspronkelijke plan was dat ze uiteindelijk naar hun land van herkomst terug zouden gaan), en in plaats van ze terug te laten gaan, hun familie hier ook nog heen te halen.
Het had kunnen werken met begeleiding, maar er zijn meer dan genoeg turken en marokkanen die al tientallen jaren in Nederland zijn, die nog geen 2 woorden Nederlands spreken.

En weet je wat de SP hier van vond toendertijd:
gedwongen assimilatie (dus volledig opgaan) in de Nederlandse gemeenschap of oprotten naar hun eigen land met 75.000 gulden per gezin.

Best gek dat Geert het daar nooit over gehad heeft he :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 13:05:
En weet je wat de SP hier van vond toendertijd:
gedwongen assimilatie (dus volledig opgaan) in de Nederlandse gemeenschap of oprotten naar hun eigen land met 75.000 gulden per gezin.

Tja dat standpunt van de SP was zo goed dat het nog tot Pim Fortuyn heeft geduurd voordat integratie op de politieke agenda kwam. Dus de boodschap is niet over gekomen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van : P*I*E*P*K*E* op donderdag 15 maart 2007 om 11:03:
Ons land wordt gewoon weggegeven: de allochtoonse bevolking groeit explosief en de autochtone bevolking groeit gelijdelijk

Dan moet je als autochtoon zijnde meer kindjes maken :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 15 maart 2007 om 13:27:
Dan moet je als autochtoon zijnde meer kindjes maken

Dan heeft ie een nieuw probleem...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 13:30:

En dat is?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 07:38:
waar in jou/jullie programma staat dat? dus jij zegt dat de pvda de grens dicht wil voor 5 jaar voor niet westerse allochtonen

Waar beweer ik dat dan?
De PvdA heeft aangegeven dat de huidige limiet van kennis-immigranten gehandhaafd moet worden en dat de AOW gefiscaliseert moet worden.

het ruimer nemen en het anders proberen te bekijken.

Dat lijkt me lastig aangezien het een, het ander uitsluit.
Maar vertel, ik ben beniewd :)

nog steeds geen reactie van een discussie eerder Vip over jou SER.

Ik heb ook totaal geen enkel antwoord van jou ontvangen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 13:30:

En dat is???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 13:56:
Een vrouw vinden ;)

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 13:48:
Ik heb ook totaal geen enkel antwoord van jou ontvangen

Jij quote een stuk over SER, daar reageer ik op, vraag een duidelijke bron dat de PVV voor

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 06:31:
Uitspraak van Vip op donderdag 15 maart 2007 om 00:48:
We laten kennis-immigranten toe onder de huidige voorwaarden (geen inburgering benodigd).

die bron? of url?

Daarna kom jij weer met een ander punt over AOW, waarom niet eerst de ene discussie afronden?
Waarschuw beheerder
donateur
Een vrouw vinden

Bied je je aan dan??? :o ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een vrouw vinden

komt goed hoor maak je maar geen zorgen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 15:12:
Jij quote een stuk over SER, daar reageer ik op, vraag een duidelijke bron dat de PVV voor

Wat is je vraag precies met betrekking tot de SER?

Daarna kom jij weer met een ander punt over AOW, waarom niet eerst de ene discussie afronden?

De discussie hangt er mee samen, zoals ik reeds heb uitgelegd.

die bron? of url?

Zoals ik al zei kan je dat gewoon bij de VNG zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Ter info :
15 maart 2007 - Morgenochtend komt de Sociaal-Economische Raad om 10.15 uur in openbare vergadering bijeen. U bent van harte uitgenodigd deze vergadering bij te wonen. Op de agenda staat een ontwerpadvies over het arbeidsmigratiebeleid. Ook bespreekt de raad een verklaring over de vijftigste verjaardag van het Verdrag van Rome op 25 maart, waarin de de raad benadrukt dat Europese samenwerking essentieel is voor het realiseren van sociaal-economische doelstellingen.

Arbeidsmigratiebeleid
Nederland moet uitstralen graag kenniswerkers van buiten de Europese Unie te willen verwelkomen. In plaats van ‘nee, tenzij’ moet Nederland tegen hen ‘ja, mits’ gaan zeggen, aldus het ontwerpadvies van de SER. Dat is belangrijk, omdat zo’n beleidsomslag past in de ontwikkeling van de kennissamenleving en nodig is voor het op het peil houden van onze internationale concurrentiepositie. Verder moeten de toelatingsprocedures voor arbeidsmigranten sneller en minder bureaucratisch worden. De vele instanties moeten gaan werken vanuit één loket. Dat is voor zowel de arbeidsmigrant als de werkgever van belang

Waarschuw beheerder
donateur
lekker rustig hier...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 17:28:
Wat is je vraag precies met betrekking tot de SER?

duidelijker kan ik het niet schrijven in eerder geposte quote's

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 17:28:
Zoals ik al zei kan je dat gewoon bij de VNG zien.

mag jij citeren waar Wilders nog de PVV zegt dat ze stimuleren van nieuwkomers geleerd of niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 20:21:
duidelijker kan ik het niet schrijven in eerder geposte quote's

Je hebt niets gezegd, dus dat was inderdaad heel duidelijk, ja.

mag jij citeren waar Wilders nog de PVV zegt dat ze stimuleren van nieuwkomers geleerd of niet

Wat is nu precies je vraag en waar basseer je dit precies op?

Waarschuw beheerder
donateur
Overigens, als het topic toch weer omhoog gehaald wordt, heb ik weer hard kunnen lachen om het idee van de PVV om mensen te verplichten in een andere gemeente te gaan wonen.

Dus als de overheid vind dat jantje in Amsterdam daar niet meer gewenst is, kunnen ze hem naar Rotterdam sturen.

Ja, dat is wat de PVV graag wil, bepalen in welke gemeente mensen gaan wonen binnen het Koninkrijk.

Heb je hier ook nog een goede onderbouwing voor NAF?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 18:35:
* AOW fiscaliseren en daarmee de last gedeeltelijk bij de ouderen leggen (voorstel linkse partijen)
* Meer immigranten binnen halen zodat de groep jongeren vanzelf groter wordt en de AOW-last kunnen dragen (voorstel rechtse partijen).

je 'vergeet' erbij te zeggen dat ze met immigranten in dit geval bijvoorbeeld hoogopgeleide mensen uit azie bedoelen die zich te pletter werken en zo hun steentje bijdragen,
en niet nog een marokkaanse uitkeringtrekkende familie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 23:27:
Dus als de overheid vind dat jantje in Amsterdam daar niet meer gewenst is, kunnen ze hem naar Rotterdam sturen.

Ja, dat is wat de PVV graag wil, bepalen in welke gemeente mensen gaan wonen binnen het Koninkrijk.

Dat is nu vrijheid Vip. Wilders begrijpt dat als de beste. Als hij maar mag bepalen wat we dragen en waar we wonen en god weet waar ie allemaal nog mee komt. Vrijheid blijheid! :cheer:
Waarschuw beheerder

dat zal niet zo 123 gebeuren bij 'jantje' die zn zaakjes prima voor elkaar heeft en een leuke baan heeft
maar misschien wel bij 'piet' met zn strafblad die elke dag in de coffeeshop zn uitkering en inkomsten van het beroven van oude vrouwtjes uitgeeft en voor veel overlast zorgt in de buurt

of ik het er volledig mee eens ben is overigens een ander verhaal

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van janlul op vrijdag 16 maart 2007 om 23:31:
je 'vergeet' erbij te zeggen dat ze met immigranten in dit geval bijvoorbeeld hoogopgeleide mensen uit azie bedoelen die zich te pletter werken en zo hun steentje bijdragen,

Sorry, maar afkomst speelt geen enkele rol bij mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 23:56:
Sorry, maar afkomst speelt geen enkele rol bij mij.

ik heb het ook niet over afkomst, ik heb het over opleiding motivatie en werklust.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op vrijdag 16 maart 2007 om 23:53:
maar misschien wel bij 'piet' met zn strafblad die elke dag in de coffeeshop zn uitkering en inkomsten van het beroven van oude vrouwtjes uitgeeft en voor veel overlast zorgt in de buurt

Waardeloze oplossing als dat de reden is. Waarom zou pietje dan in rotterdam niet met hetzelfde verder gaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van janlul op vrijdag 16 maart 2007 om 23:59:
ik heb het ook niet over afkomst, ik heb het over opleiding motivatie en werklust

Ow en waar zeg je dan :
en niet nog een marokkaanse uitkeringtrekkende familie

Waarschuw beheerder
-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 00:01:
Waarom zou pietje dan in rotterdam niet met hetzelfde verder gaan?

een leuk plaatsje in twente of friesland dan? een andere omgeving zet mensen vaak aan tot ander gedrag, zeker als de desbetreffende persoon wat 'gestuurd'/gecoached word
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van janlul op zaterdag 17 maart 2007 om 00:20:
een leuk plaatsje in twente of friesland dan? een andere omgeving zet mensen vaak aan tot ander gedrag, zeker als de desbetreffende persoon wat 'gestuurd'/gecoached word

Je verplaatst letterlijk het probleem en je lost het niet op.

Waarschuw beheerder
donateur
wordt er een beetje moe van Vip elke x alles herhalen, of je snapt het gewoon echt niet, of je leest er contenu overheen, of je doet net als of.

Heb je hier ook nog een goede onderbouwing voor NAF?

je praat over jantje in a'dam, zegt mij helemaal niks.

je roept weer iets zonder het goed te onderbouwen.

en mij vragen waar ik op doel en wat mijn vraag is, LEES nou eens gewoon wat ik schrijf.

je reageerd op mij als of ik spaans schrijf.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net een ducumantaire het kijken over Israel, hoe gewikst daar de terreur bewegingen het politike klimaat terroriseren. Dat ook goed willende mensen zich ge dwongen voelen een niet vreedzame oplossing te bieden. Langzaag krijg ik het gevoel dat Wilders ook met dit soort praktijken bezig is. Gelukkig heeft die er nog een autobommen voor nodig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 01:43:
Langzaag krijg ik het gevoel dat Wilders ook met dit soort praktijken bezig is.

door overtuiging of media?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 01:44:
Uitspraak van -Focus- op zaterdag 17 maart 2007 om 01:43:
Langzaag krijg ik het gevoel dat Wilders ook met dit soort praktijken bezig is.

Flikker toch op man.
Waar haal je dat soort onzin vandaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Don Yayo op zaterdag 17 maart 2007 om 01:52:
Flikker toch op man.

ja vraag ik me ook af

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 01:14:
je praat over jantje in a'dam, zegt mij helemaal niks.

je roept weer iets zonder het goed te onderbouwen

Sorry hoor, maar het is toch echt een voorstel van de PVV, misschien dat je je eigen partij eens op de vingers moet tikken?

en mij vragen waar ik op doel en wat mijn vraag is, LEES nou eens gewoon wat ik schrijf.

Ja, het is de schuld van de allochtonen en moslims verpesten alles.

Wat een geweldig antwoord is dat als reactie op een sociaal-economisch probleem als de vergrijzing in NL.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 08:38:
Ja, het is de schuld van de verdeeldheid

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor, maar het is toch echt een voorstel van de PVV, misschien dat je je eigen partij eens op de vingers moet tikken?

gaat het nu ineens over de pvv? dacht dat ik toch echt met jou in discussie was, JIJ reageerd niet op antwoorden of vragen, beantwoord vragen met een wedervraag, plaatst stukken zonder ze te onderbouwen. JIJ leest over antwoorden heen.

ga je nu een antwoord geven ala jou..

" wat is je vraag eigenlijk? "
Ja, het is de schuld van de allochtonen en moslims verpesten alles.

in dit geval niet, het is jou schuld.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 08:53:
gaat het nu ineens over de pvv?

Hoe heet het topic volgens jou?

JIJ reageerd niet op antwoorden of vragen, beantwoord vragen met een wedervraag

Ik antwoord nergens met een wedervraag en ik zie ook geen vraag van jouw kant.
Ik zie alleen een aanname langs jouw kant met een vraagteken erachter.

En als we het hebben over de sociaal-economische effecten op de vergrijzing, kom jij met een verhaal hoeveel procent van de allochtonen werkloos is. :s
Wat heeft het een nou met het ander te maken vraag ik dan, maar dat noem jij dan een wedervraag.

Dus ik zal mijn vraag herhalen,
Welk standpunt heeft de PVV :
* AOW fiscaliseren en daarmee de last gedeeltelijk bij de ouderen leggen (voorstel linkse partijen)
* Meer immigranten binnen halen zodat de groep jongeren vanzelf groter wordt en de AOW-last kunnen dragen (voorstel rechtse partijen).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 01:44:
door overtuiging of media?

Uitspraak van Don Yayo op zaterdag 17 maart 2007 om 01:52:

ik ben stront eigenwijs dus overtuigd door media, lijkt me verdomd sterk. Maar in iedergeval waarom ik dat denk is, dat hij nu continu bezig is met discussies in de kamer op zwengelen, die nutteloos zijn, maar veel kwaad bloed zetten, bij mensen die niet zo anti moslim zijn.
Waar door de aanhang van Wilders weer boos gaat worden op die reacties, etc.
Als het een verstandig politicus is, dan zorg je niet dat je maar een bak kamervragen en moties van wantrouwen etc spuwd.
Naar mijn menig is het puur en alleen een bepaalde vorm van terreur, om de vijand alleen maar te irriteren. Waar door straks als een dolle stier op Wilders wordt gereageerd. Ook als die straks eens met wel wat fatsoendelijks komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 09:31:
ik zie ook geen vraag van jouw kant.

beter lezen Vipje, ik ga het niet weer herhalen,scrol gerust terug en je ziet mijn vragen en antwoorden.

Welk standpunt heeft de PVV :

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=497&Itemid=126

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 13:48:
"kennis"-immigranten

dat mag jij van mij onderbouwen, kan het zelf nergens vinden.

En als we het hebben over de sociaal-economische effecten op de vergrijzing, kom jij met een verhaal hoeveel procent van de allochtonen werkloos is.

nee doel op dat binnenhalen van ....

als er nu al 1 op de 4 " nieuwkomers" direct in de uitkering valt ( ook al deze citaat heb ik eerder in het forum gezet) maar heb je wederom overheen gelezen ofniet willen zien.

pvv uitspraak: waarom niet eerst de mensen helpen die hier al zijn,aan stage plekken helpen,aan werk helpen, intergreren, aansturen...

en als dat enigzins onder controle is dan pas weer mensen toelaten.

maar als jij overtuigt bent dat de werkeloosheid en intergratie en criminaliteit onder allochtonen onder controle is... wens ik je nog een fijne dag. :bier:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 09:43:
dat hij nu continu bezig is met discussies in de kamer op zwengelen, die nutteloos zijn

voor jou nutteloos, voor een ander eindelijk iemand die er wat van durft te zeggen en die luisterd naar een groot deel van de bevolking.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 09:43:
Naar mijn menig

precies jou mening, voor een ander " heldere politiek"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 10:22:
voor jou nutteloos, voor een ander eindelijk iemand die er wat van durft te zeggen en die luisterd naar een groot deel van de bevolking.

is nutteloos, wat betreft politieke waarde, want op voorhand weet je dat die motie wordt af gewezen. Alleen propaganda.
precies jou mening

Had ik er een zwaailicht bij moeten zetten ?

Waarschuw beheerder
donateur
dat mag jij van mij onderbouwen, kan het zelf nergens vinden.

Waar wil je een onderbouwing van hebben?
Als je een bron wil hebben, dan kan je dat vinden bij de VVD op hun website en bij de SER onder de persberichten.

pvv uitspraak: waarom niet eerst de mensen helpen die hier al zijn,aan stage plekken helpen,aan werk helpen, intergreren, aansturen...

Dat is het standpunt van de PvdA en mooi dat de PVV zich hierbij aan sluit.

maar als jij overtuigt bent dat de werkeloosheid en intergratie en criminaliteit onder allochtonen onder controle is

Waar beweer ik dat precies? :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 10:49:
Als je een bron wil hebben, dan kan je dat vinden bij de VVD op hun website en bij de SER onder de persberichten.

tuurlijk vip, je lult wederom uit je nek.

en reageerd wederom niet op mijn vraag,maar je komt weer met een wedervraag.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 10:49:
Dat is het standpunt van de PvdA

grapjas.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 10:48:
Had ik er een zwaailicht bij moeten zetten ?

kan... :)

anders mening respecteren zou ook een optie zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 10:58:
tuurlijk vip, je lult wederom uit je nek.

Ow?
Eerder in dit topic heb ik het volledige persbericht van de SER hier geplaatst.
Dat jij niet weet wat de SER en VNG zijn, kan ik niet helpen.

en reageerd wederom niet op mijn vraag,maar je komt weer met een wedervraag.

Ik reageer niet met een wedervraag, ik vraag voor meer duidelijkheid over jouw vraag, dat is iets totaal anders.