Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 09:31:
ik zie ook geen vraag van jouw kant.
beter lezen Vipje, ik ga het niet weer herhalen,scrol gerust terug en je ziet mijn vragen en antwoorden.
Welk standpunt heeft de PVV :
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=497&Itemid=126
* Meer immigranten binnen halen zodat de groep jongeren vanzelf groter wordt en de AOW-last kunnen dragen (voorstel rechtse partijen).
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 13:48:
"kennis"-immigranten
dat mag jij van mij onderbouwen, kan het zelf nergens vinden.
En als we het hebben over de sociaal-economische effecten op de vergrijzing, kom jij met een verhaal hoeveel procent van de allochtonen werkloos is.
nee doel op dat binnenhalen van ....
als er nu al 1 op de 4 " nieuwkomers" direct in de uitkering valt ( ook al deze citaat heb ik eerder in het forum gezet) maar heb je wederom overheen gelezen ofniet willen zien.
pvv uitspraak: waarom niet eerst de mensen helpen die hier al zijn,aan stage plekken helpen,aan werk helpen, intergreren, aansturen...
en als dat enigzins onder controle is dan pas weer mensen toelaten.
maar als jij overtuigt bent dat de werkeloosheid en intergratie en criminaliteit onder allochtonen onder controle is... wens ik je nog een fijne dag.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 09:43:
dat hij nu continu bezig is met discussies in de kamer op zwengelen, die nutteloos zijn
voor jou nutteloos, voor een ander eindelijk iemand die er wat van durft te zeggen en die luisterd naar een groot deel van de bevolking.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 09:43:
Naar mijn menig
precies jou mening, voor een ander " heldere politiek"