Je bedoeld dat er ook mensen zijn die niet ANTI-immigrant zijn? Dat is wat anders. Sommige mensen maken nou eenmaak geen onderscheid (/discrimineren niet)
Nee, die mensen zijn alleen heel heel HEEL erg anti-rechts, en als iemand ook maar iets rechts lijkt te zijn, verdient diegene het om beledigd te worden.
Voorbeeldje (let wel, ik bedoel jou er niet persoonlijk mee, ik zeg niet dat je ZO links bent, of een linkse terrorist):
Als ultra-rechts, zoals de NVU (waar ik NIET achtersta, ik deel hun mening NIET) een betoging organiseerd, gaat KAFKA / AntiFa erheen om te rellen. Ze willen de ultra rechtse betoging de kop indrukken, met geweld.
En dat doen ze omdat de andere partij mensen haat, en vijandig kan zijn. Ze doen zelf echter hetzelfde.
(En na deze opmerking word ik ws. bestempeld als ultra-rechts sympathisant, en prijk ik met naam en foto op hun site, met als onderschrift "GEVAARLIJK"

)
En industrie en diensten die werknemers nodig hadden 40 jaar geleden ook niet. Schuld van links?
Iedereen weet dat het idee om gastarbeiders hierheen halen een idee was van "rechts" en de grote bedrijven.
Het was echter een idee van links om de GASTarbeiders hier te houden (het oorspronkelijke plan was dat ze uiteindelijk naar hun land van herkomst terug zouden gaan), en in plaats van ze terug te laten gaan, hun familie hier ook nog heen te halen.
Het had kunnen werken met begeleiding, maar er zijn meer dan genoeg turken en marokkanen die al tientallen jaren in Nederland zijn, die nog geen 2 woorden Nederlands spreken.
Als iedereen zijn oorsprong zoekt blijft er niks over. 
Nederland is ook te vaak van vorm veranderd om te kunnen bepalen hoeveel generaties jouw familie in Nederland woont.
Het is meer van belang om te kijken hoeveel jij bijdraagt op economisch gebied, sociaal gebied of intelectueel gebied.
Ik doel hier trouwens ook op de complete blanke Tokkie wijken die in een stoet van BMW's en Mercedessen naar de Sociale dienst rijden, om geld te halen.
Die mensen dragen ook geen enkel vlak iets bij, en moeten ook aangepakt worden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 00:10:
De laatste alinea is discriminerend en ga ik dus niet op in.
Niet zo zeer discriminerend, ik twijfel echter wel of permanent verbannen echt weet waar hij over praat, en niet gewoon een van de vele "alles is kut"-schreeuwers is.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 00:48:
Ik blijf liever op het onderwerp zoals het nu is, in plaats van allerlei dwaalspoortjes te volgen.
We volgen jouw dwaalspoortjes wel, en het hele topic hangt bij elkaar van dwaalspoortjes. Dus beetje onzinnig om er nu opeens niet op in te willen gaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 00:48:
Ik zou wel eens een inhoudelijk standpunt van de PVV willen weten inzake dit onderwerp met betrekking tot het sociaal economisch beleid en de gevolgen van onze sociale zekerheden, met name de AOW.
Zegt de PVV :
1) We laten kennis-immigranten toe onder de huidige voorwaarden (geen inburgering benodigd).
2) Nee, we zoeken de oplossing in het fiscaliseren van de AOW.
Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.
Daar kan ik inhoudelijk niet op in gaan, omdat ik persoonlijk niet weet welke van de 2 zal worden genoemd. Ik ken niemand van de PVV, en ik vermoed dat Marc die ook niet kent, maar je zou er een mail over kunnen sturen, of een brief?

(Ik neem trouwens ook aan dat jouw vraag niet te vinden is in hun partijprogramma, of op hun site?)
edit: typo