Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 184774x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 23:12:
Stop de haat.

pas je aan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 22:45:
Sterker nog ik vraag om jullie ideeën , waarom het afschaffen van een dubbele nationaliteit het vreemdelingen probleem oplost.

Omdat het op die manier een stukje minder aantrekkelijk wordt om hier te wonen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 03:12:
pas je aan :)

Dan is er idd niets meer te haten :)

Waarschuw beheerder
donateur
ps,

bodemloooosuh put hier papa,reageren op quote's.

De meningen verschillen zo veel dat er geen begin aan is.

Goedenmorgen trouwens.

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mogge ;) Valt niet mee, 7 nachten draaien en dan in 1 keer omschakelen naar een normaal dag/nacht ritme :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 03:20:
De meningen verschillen zo veel dat er geen begin aan is.

Normaal gesproken ontstaat dan een discussie, hier echter niet, want hier wordt er gelijk gescholden, beledigd, mensen proberen woorden in je mond te leggen, etc. Dat is jammer.
Maar toch, vol goede moed blijf ik het proberen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op woensdag 14 maart 2007 om 03:17:
Omdat het op die manier een stukje minder aantrekkelijk wordt om hier te wonen.

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 14 maart 2007 om 03:21:
Normaal gesproken ontstaat dan een discussie, hier echter niet, want hier wordt er gelijk gescholden, beledigd, mensen proberen woorden in je mond te leggen, etc. Dat is jammer.
Maar toch, vol goede moed blijf ik het proberen

Dat is wel zo.
Uitspraak van [H³] op woensdag 14 maart 2007 om 03:21:
Mogge Valt niet mee, 7 nachten draaien en dan in 1 keer omschakelen naar een normaal dag/nacht ritme

ken het, is moeilijk, val je bijna in slaap moet je weer op.

[img width=450 height=600]http://i6.photobucket.com/albums/y214/MARCNAF/uitslag15.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
'Rotterdammer werd gedood om rap-battle'

De 22-jarige Antilliaan Ajo, die zondag in de Rotterdamse wijk Hoogvliet werd doodgeschoten, lijkt het slachtoffer te zijn van een zogenaamde rap-battle. Dat valt op te maken uit een artikel in het Algemeen Dagblad.

Een neef van het slachtoffer die getuige was van het dodelijke schietincident, vertelt: ''Ajo wilde een hartig woordje wisselen met de latere schutter.'' De inzet waren beledigende rapteksten die jonge Antillianen over en weer hadden gestuurd. Een soort battle per cd. ''Zo gaat dat. Ze sturen elkaar cd's met raps, of ze laten ze door meisjes langs brengen.''

Het gesprek liep volledig uit de hand. ''Ajo werd heel boos. Waarom weet ik niet. Maar het zette de dader op scherp. Hij trok zijn pistool en raakte Ajo in de borst.'' Volgens Ajo's neef schoot de verdachte uit angst. ''Hij is een tijdje geleden zélf zeven keer beschoten.''

'Antilliaanse manier'
Ajo’s zwangere vriendin was getuige van het sterven van haar vriend. ''Zij wist dat hij zijn laatste adem zou uitblazen. Ze viel op haar buik bij hem en werd even later opgenomen in het ziekenhuis. Het kind en de vrouw maken het inmiddels naar omstandigheden goed'', vertelde de neef aan het AD.

De neef van Ajo zweert overigens wel wraak, als de politie de voortvluchtige dader niet snel weet te pakken. ''Ik geef ze drie dagen. Anders lossen we het op onze eigen manier op. Jullie Hollanders doen het misschien met een rechtszaak, maar wij doen het op de Antilliaanse manier.''
bron: Fok!

let god sort 'em out...

Waarschuw beheerder
donateur
PVV-stemmer krijgt hulp", gemeente start anti-Wilders-actie - Kamervragen
vrijdag 09 maart 2007
De gemeente Amsterdam start een propaganda-actie in Amsterdam-Noord om PVV-stemmers van hun ideeen af te helpen. Hero Brinkman en Fleur Agema (beiden PVV) stellen hier vragen over aan de minister van Binnenlandse Zaken.
1.)
Heeft u kennis genomen van het artikel (*) “PVV-stemmer krijgt hulp” en het genoemde project? Wat is uw oordeel over dit project?

2.)
Kunt u aangeven hoeveel kosten met dit project zijn gemoeid?

3.)
Bent u het met ons eens dat het onacceptabel is dat de Gemeente Amsterdam een project met overheidsgeld wil starten precies in een wijk waar de PVV relatief de meeste stemmen heeft gekregen? Zo ja wat gaat u hiertegen ondernemen? Zo neen, waarom niet?

4.)
Bent u het met ons eens dat de Gemeente Amsterdam met overheidsgeld op deze wijze partijpolitiek bedrijft en dat dit onacceptabel is? Zo nee waarom niet?

5.)
Klopt het dat dit project gestart is naar aanleiding van het actieplan “Wij Amsterdammers”, dat is bedoeld om terrorisme, radicalisering en polarisatie tegen te gaan? Deelt u onze mening dat het uiterst kwalijk is dat de gemeente Amsterdam hiermee de suggestie wekt dat PVV stemmers vaker terrorist, geradicaliseerd of polariserend zijn? Zo nee, kunt u de relatie tussen het actieplan en de specifieke keuze voor de pilot in Amsterdam-Noord (relatief veel PVV-stemmers) uitleggen?

Waarschuw beheerder
donateur
wtf?
Iemand van zijn iedeeen afbrengen, omdat hij PVV stemt? Hoe willen ze dat doen?
"Praat mij na; marokkanen zijn lief... Er is niets mis met het woord 'hoer', als dit woord geuit wordt door een allochtoon, omdat de vrouw in kwestie blond is..."

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 14 maart 2007 om 03:35:
wtf?
Iemand van zijn iedeeen afbrengen, omdat hij PVV stemt? Hoe willen ze dat doen?

belasting geld inpompen.

ze pompen maasr een eind weg b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 03:33:
overheidsgeld

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 03:39:
overheidsgeld

:/ gaat nergens over dit, net zo belachelijk als het plan om een urban-club te bouwen in Rotterdam van overheidsgeld, kosten: 15 miljoen euro

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 14 maart 2007 om 03:17:
Omdat het op die manier een stukje minder aantrekkelijk wordt om hier te wonen.

Volgens de SER zou Nederland juist meer open moeten staan voor immigranten die hier willen werken.

Nederland moet zich positiever gaan opstellen tegenover kennismigranten van buiten de Europese Unie. In plaats van ‘nee, tenzij’ moet Nederland tegen hen ‘ja, mits’ gaan zeggen. Dat is belangrijk, omdat zo’n beleidsomslag past in de ontwikkeling van de kennissamenleving en nodig is voor het op het peil houden van onze internationale concurrentiepositie. Aldus een ontwerpadvies dat de SER op 16 maart zal vaststellen.

Bron : SER Nieuwsbrief 6 maart

--edit--
Meer informatie : http://www.ser.nl/publicaties/default.asp?desc=b25523
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De Wet op de bedrijfsorganisatie kent de SER enkele taken toe. Dit zijn:
adviseren aan kabinet en parlement
toezicht houden op product- en bedrijfschappen
uitvoeren van enkele wetten
bevorderen van het bedrijfsleven
...
De raad geeft zowel gevraagd als ongevraagd advies. De argumenten en de standpunten in die adviezen spelen vaak een rol in het publieke debat over sociaal-economische vraagstukken, zowel in het parlement als daarbuiten. Het kabinet is niet verplicht de adviezen van de SER op te volgen. Het maakt hierin een eigen afweging

Dus het boeit me niet zo gek veel wat de SER hier over zegt, er hoeft namelijk niets mee gedaan te worden.
Zo kan ik zelf ook wel een stichting uit de grond stampen die de regering ongevraagd advies gaat geven over vanalles (f)

edit: even een kleine toevoeging, Nederland heeft lang genoeg heel erg open gestaan, en iedereen altijd maar doodgeknuffeld, tijd voor verandering.
Wat de SER ook zegt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 08:39:
Volgens de SER zou Nederland juist meer open moeten staan voor immigranten die hier willen werken.

enig idee hoeveel mensen er al werkeloos zijn in Nederland?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 01:15:
Ben jij het met hem eens...

Zijn nieuwe partij???

Zou jij op hem stemmen???

ik ben het met hem eens en heb op hem gestemd

Waarschuw beheerder
donateur

1 op de 4 van de " nieuwkomers" vallen direct in de uitkering omdat ze niet willen werken of er geen werk is, praat nu niet eens over de Nederlanders zelf.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 maart 2007 om 23:01:
discussie met jullie heeft geen zin.
volgens links is rechts eenlijnig..
volgens rechts is links blind..

ik ben nog links nog rechts volgens de stemwijzer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 15:47:
hoe kun je dan je zo sterk maken tegen een dubbele nationalitiet ?
Het is gevoels matig best in grijpend voor iemand die van etnische afkomst is, en voor ons blijft het de zelfde persoon. Hij zal echt niet anders gaan denken omdat hij dat paspoort af geeft

Voor gewone burgers vindt ik het wat anders dan voor regeringsfunctionarissen. Burgers mogen van mij een pasport uit een ander land hebben naast het Nederlandse paspport, als ze daar zo blij van worden dan moeten ze dat vooral doen.
Het enige waar wel paal en perk aan moet worden gesteld is het feit dat kinderen van Marokkanen die hier al 5 generaties wonen nog steeds verplicht de Marokaanse nationaliteit toe krigjen gekend. Als NLo'n regel invoert worden we ook bespuugd als hetzijnde nationalistisch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 14 maart 2007 om 12:33:
Als NLo'n regel invoert worden we ook bespuugd als hetzijnde nationalistisch!

Goed excuus. :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Voor gewone burgers vindt ik het wat anders dan voor regeringsfunctionarissen.

ik zie niet wat hun dan betere regerings functionarissen maakt, als ze maar een paspoort hebben.
Een regering is bovendien de vertegenwoordiging van een volk, als een gedeelte van het volk een dubbel paspoort heeft waarom dan niet een regerings functionaris?

ik snap helaas deze zin niet.
Als NLo'n regel invoert worden we ook bespuugd als hetzijnde nationalistisch!

Je hebt gelijk dat er paal en perk moet gesteld worden aan het feit dat een 5e generatie marokkaan nog steeds twee nationaliteiten heeft, maar naar mijn mening is dat een veel later punt wat op gelost moet worden.
Ik ben er heilig van overtuigd, dat we eerst met mekaar moeten leren leven, Nederlanders, Marokkanen, Surinamers, antillian, Turken etc En daar hoort me kaar beperken, in eerste instantie niet bij. Daar bij moeten beide kanten geven en nemen. Nu wordt weer geroepen "die andere nemen alleen" maar dat zeggen allbei de groepen.
Dan pas kunnen we andere dingen aan pakken.
Een ding wat ik dan zelf hoog op de agenda heb staan (en dat heeft wilders nog niet geroken) is dat aulochtonen een groot gedeelte van het geld wat ze hier verdienen richting thuisland brengen. Marokko is zo een land wat zelfs heel bewust met dit feit om gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 09:52:
ik ben nog links nog rechts volgens de stemwijzer

recht door zee ?

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 13:00:
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 14 maart 2007 om 12:33:
Voor gewone burgers vindt ik het wat anders dan voor regeringsfunctionarissen.

ik zie niet wat hun dan betere regerings functionarissen maakt, als ze maar een paspoort hebben.
Een regering is bovendien de vertegenwoordiging van een volk, als een gedeelte van het volk een dubbel paspoort heeft waarom dan niet een regerings functionaris?

ik snap helaas deze zin niet

Ik blijf het toch twijfelachtig vinden, zeker gezien er in de aanloop naar de laatste verkiezingen bijv vanuit een ministerie in Ankara een openlijke oproep werd gedaan aan Nederlandse Turken op op een Turkse dame van D66 te stemmen (dubbelle nationaliteit) ik vindt dat als je dit soort invloed vanuit een andere regering wil voorkomen dat je gewon het hebben van een dubbelle nationaliteit moet afschaffen om de soevereiniteit van ons land niet in het geding te brengen. Onze verkiezingen zijn ozne verkiezingen, en niet die van Turkye of Marokko.

Ik ben er heilig van overtuigd, dat we eerst met mekaar moeten leren leven, Nederlanders, Marokkanen, Surinamers, antillian, Turken etc En daar hoort me kaar beperken, in eerste instantie niet bij. Daar bij moeten beide kanten geven en nemen. Nu wordt weer geroepen "die andere nemen alleen" maar dat zeggen allbei de groepen

Ben ik ook van overtuigd. Maar een dubbele nationaliteit draagt denk ik hier maar in beperkte mate aan bij.
En misschien is het dan juist goed van GW dat hij agregeert op een regligie als de Islam aangezien een geloof iets voor mesnen persoonlijk moet blijven. Dat is pas respect. Daarom erger ik me ook zo aan die CU in de regering. Laat staan dat dadelijk eventueel de islam-democraten een zetel krijgen :rot: die willen de scheiding tussen religie en staat helemaal verdoezelen....
Het is inderdaad geven en nemen, maar die ballans is niet makkelijk te vinden. De 1 is veel meer bereidt om te geven dan een ander.

Een ding wat ik dan zelf hoog op de agenda heb staan (en dat heeft wilders nog niet geroken) is dat aulochtonen een groot gedeelte van het geld wat ze hier verdienen richting thuisland brengen. Marokko is zo een land wat zelfs heel bewust met dit feit om gaat

Misschien komt dat nog wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 14 maart 2007 om 08:57:
Dus het boeit me niet zo gek veel wat de SER hier over zegt, er hoeft namelijk niets mee gedaan te worden.
Zo kan ik zelf ook wel een stichting uit de grond stampen die de regering ongevraagd advies gaat geven over vanalles

Ik denk dat het verstandig is, om je eerst te verdiepen in wat de SER is en wat ze doen, voordat je zulke aannames maakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 18:18:
Ik denk dat het verstandig is, om je eerst te verdiepen in wat de SER is en wat ze doen, voordat je zulke aannames maakt.

Misschien toch makkelijk als je dat ándere stukje ook zou lezen, dat stukje dat ik citeerde van de SER site.
Waarin wordt aangegeven dat ze ook ongevraagd advies geven, en dat de regering nergens verplicht is er ook maar iets mee te doen (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 14 maart 2007 om 18:23:
Waarin wordt aangegeven dat ze ook ongevraagd advies geven, en dat de regering nergens verplicht is er ook maar iets mee te doen

Ja en dan hoef je er niets mee te doen?

In principe heeft Verdonk de integratie-wet zo gemaakt, dat immigranten die genaturaliseerd worden en werk hebben, geen integratiecursus (en dus ook geen taalcursus) hoeven te doen.

Dus in principe IS het nu al mogelijk, alleen is het waarschijnlijk beter om de sociaal-economische voorwaarden zo te maken, dat je er meer van hebt.

Het hele idee is van de VVD en de linkse partijen zijn TEGEN dit voorstel omdat ze vinden dat er in eigen land ook voldoende werkgelegenheid is EN de regelingen die nu problemen veroorzaken aangepast kunnen worden.
Dus in principe hebben we geen extra mensen van buitenaf nodig, alleen als we zo door willen gaan als nu wel.

Voorbeeldje :
De AOW is een ongelooflijk onbeschoft stelsel, de jonge mensen betalen voor de ouderen, vroeger was dat niet erg (veel jongeren, weinig ouderen), maar met de enorme vergrijzing van nu wordt de last op de schouders van de jongeren wel érg zwaar.
In principe zijn er 2 manieren om de AOW te redden :
* AOW fiscaliseren en daarmee de last gedeeltelijk bij de ouderen leggen (voorstel linkse partijen)
* Meer immigranten binnen halen zodat de groep jongeren vanzelf groter wordt en de AOW-last kunnen dragen (voorstel rechtse partijen).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 14 maart 2007 om 15:46:
Ik blijf het toch twijfelachtig vinden, zeker gezien er in de aanloop naar de laatste verkiezingen bijv vanuit een ministerie in Ankara een openlijke oproep werd gedaan aan Nederlandse Turken op op een Turkse dame van D66 te stemmen (dubbelle nationaliteit)

Op zich kun je hier een slecht gevoel voor krijgen, maar hoe ver trek je dit door. De turkse regering kon ook het stem advies hebben gegeven "stem op een blanke, die erg turkeije gezind is" Of ga je dan verder en is het een schandaal dat een limburger op Verkeer en Waterstaat zit, wedden dat die direct de A2 12-baans gaat maken, en die tunnelbak in Maastricht er binnen 4 jaar door heen drukt. Ik geloof niet dat een dubbele nationaliteit een extreem veel groter risico is op belangen verstrengeling als anders.

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 14 maart 2007 om 15:46:
Het is inderdaad geven en nemen, maar die ballans is niet makkelijk te vinden. De 1 is veel meer bereidt om te geven dan een ander.

en die ander neemt natuurlijk veel meer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom zijn er mensen die links zijn en pro immigranten ik snap dat echt niet. Een paar in dit topic hebben ook echt een kronkel die verwijdert zou moeten worden. Pfff... links word echt onze ondergang.

Door al dat linkse geouwhoer hier al jaren lang en multicultureel dit en dat word rechts altijd gelijk de kop ingedrukt. Mede doordat die tering media ook te links is.

Denk nou is na man, waar zijn we in dit land mee bezig? Nederland voor oorspronkelijke Nederlanders, geen kruising van culturen. Waarom snapt bijna niemand dat dat echt een doodsteek is voor ons volk en onze cultuur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 maart 2007 om 23:36:
Waarom zijn er mensen die links zijn en pro immigranten ik snap dat echt niet. Een paar in dit topic hebben ook echt een kronkel die verwijdert zou moeten worden. Pfff... links word echt onze ondergang.

Je bedoeld dat er ook mensen zijn die niet ANTI-immigrant zijn? Dat is wat anders. Sommige mensen maken nou eenmaak geen onderscheid (/discrimineren niet)

Door al dat linkse geouwhoer hier al jaren lang en multicultureel dit en dat word rechts altijd gelijk de kop ingedrukt. Mede doordat die tering media ook te links is.

Imperialisme was niet bepaald iets links' volgens mij. :/
En industrie en diensten die werknemers nodig hadden 40 jaar geleden ook niet. Schuld van links?

Denk nou is na man, waar zijn we in dit land mee bezig? Nederland voor oorspronkelijke Nederlanders

Als iedereen zijn oorsprong zoekt blijft er niks over. :D

Zullen ze blij mee zijn in Duitsland.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Ik denk dat je eerst even moet lezen wat er staat, dit hele idee is juist een RECHTS idee, namelijk van de VVD.
De linkse hoek ziet wel de mogelijkheden in economisch licht, maar zet de vraagtekens bij het sociale aspect hiervan.

Door al dat linkse geouwhoer hier al jaren lang en multicultureel dit en dat word rechts altijd gelijk de kop ingedrukt

Ook niet waar, de SP was de eerste die hier vraagtekens bij zette en werden neergezet als racisten, ook door de VVD.
Ik denk dat je zelf wat minder moet denken in "links-rechts" en meer moet investeren in de vaderlandse geschiedenis.

De laatste alinea is discriminerend en ga ik dus niet op in.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 00:10:
Ik denk dat je eerst even moet lezen wat er staat, dit hele idee is juist een RECHTS idee, namelijk van de VVD.

de VVD kan niet kiezen tussen links of rechts.

trouwens nog geen antwoord gehad over die quote's over de werkeloosheid van je vip pagina terug.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf liever op het onderwerp zoals het nu is, in plaats van allerlei dwaalspoortjes te volgen.

Ik zou wel eens een inhoudelijk standpunt van de PVV willen weten inzake dit onderwerp met betrekking tot het sociaal economisch beleid en de gevolgen van onze sociale zekerheden, met name de AOW.
Zegt de PVV :
1) We laten kennis-immigranten toe onder de huidige voorwaarden (geen inburgering benodigd).
2) Nee, we zoeken de oplossing in het fiscaliseren van de AOW.

Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 00:48:
We laten kennis-immigranten toe onder de huidige voorwaarden (geen inburgering benodigd).

bron?

en jij kwam met dat SER stukje ik niet.

Waarschuw beheerder
donateur

Nederland moet zich positiever gaan opstellen tegenover kennismigranten van buiten de Europese Unie. In plaats van ‘nee, tenzij’ moet Nederland tegen hen ‘ja, mits’ gaan zeggen. Dat is belangrijk, omdat zo’n beleidsomslag past in de ontwikkeling van de kennissamenleving en nodig is voor het op het peil houden van onze internationale concurrentiepositie. Aldus een ontwerpadvies dat de SER op 16 maart zal vaststellen.

Bron : SER Nieuwsbrief 6 maart

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 09:50:
1 op de 4 van de " nieuwkomers" vallen direct in de uitkering omdat ze niet willen werken of er geen werk is, praat nu niet eens over de Nederlanders zelf.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 15 maart 2007 om 00:08:
Je bedoeld dat er ook mensen zijn die niet ANTI-immigrant zijn? Dat is wat anders. Sommige mensen maken nou eenmaak geen onderscheid (/discrimineren niet)

Nee, die mensen zijn alleen heel heel HEEL erg anti-rechts, en als iemand ook maar iets rechts lijkt te zijn, verdient diegene het om beledigd te worden.
Voorbeeldje (let wel, ik bedoel jou er niet persoonlijk mee, ik zeg niet dat je ZO links bent, of een linkse terrorist):
Als ultra-rechts, zoals de NVU (waar ik NIET achtersta, ik deel hun mening NIET) een betoging organiseerd, gaat KAFKA / AntiFa erheen om te rellen. Ze willen de ultra rechtse betoging de kop indrukken, met geweld.
En dat doen ze omdat de andere partij mensen haat, en vijandig kan zijn. Ze doen zelf echter hetzelfde.
(En na deze opmerking word ik ws. bestempeld als ultra-rechts sympathisant, en prijk ik met naam en foto op hun site, met als onderschrift "GEVAARLIJK" ;) )
En industrie en diensten die werknemers nodig hadden 40 jaar geleden ook niet. Schuld van links?

Iedereen weet dat het idee om gastarbeiders hierheen halen een idee was van "rechts" en de grote bedrijven.
Het was echter een idee van links om de GASTarbeiders hier te houden (het oorspronkelijke plan was dat ze uiteindelijk naar hun land van herkomst terug zouden gaan), en in plaats van ze terug te laten gaan, hun familie hier ook nog heen te halen.
Het had kunnen werken met begeleiding, maar er zijn meer dan genoeg turken en marokkanen die al tientallen jaren in Nederland zijn, die nog geen 2 woorden Nederlands spreken.
Als iedereen zijn oorsprong zoekt blijft er niks over. :D

Nederland is ook te vaak van vorm veranderd om te kunnen bepalen hoeveel generaties jouw familie in Nederland woont.
Het is meer van belang om te kijken hoeveel jij bijdraagt op economisch gebied, sociaal gebied of intelectueel gebied.
Ik doel hier trouwens ook op de complete blanke Tokkie wijken die in een stoet van BMW's en Mercedessen naar de Sociale dienst rijden, om geld te halen.
Die mensen dragen ook geen enkel vlak iets bij, en moeten ook aangepakt worden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 00:10:
De laatste alinea is discriminerend en ga ik dus niet op in.

Niet zo zeer discriminerend, ik twijfel echter wel of permanent verbannen echt weet waar hij over praat, en niet gewoon een van de vele "alles is kut"-schreeuwers is. :)
Ik blijf liever op het onderwerp zoals het nu is, in plaats van allerlei dwaalspoortjes te volgen.

We volgen jouw dwaalspoortjes wel, en het hele topic hangt bij elkaar van dwaalspoortjes. Dus beetje onzinnig om er nu opeens niet op in te willen gaan :p
Ik zou wel eens een inhoudelijk standpunt van de PVV willen weten inzake dit onderwerp met betrekking tot het sociaal economisch beleid en de gevolgen van onze sociale zekerheden, met name de AOW.
Zegt de PVV :
1) We laten kennis-immigranten toe onder de huidige voorwaarden (geen inburgering benodigd).
2) Nee, we zoeken de oplossing in het fiscaliseren van de AOW.
Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.

Daar kan ik inhoudelijk niet op in gaan, omdat ik persoonlijk niet weet welke van de 2 zal worden genoemd. Ik ken niemand van de PVV, en ik vermoed dat Marc die ook niet kent, maar je zou er een mail over kunnen sturen, of een brief? :)
(Ik neem trouwens ook aan dat jouw vraag niet te vinden is in hun partijprogramma, of op hun site?)

edit: typo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op donderdag 15 maart 2007 om 06:38:
Daar kan ik inhoudelijk niet op in gaan, omdat ik persoonlijk niet weet welke van de 2 zal worden genoemd. Ik ken niemand van de PVV, en ik vermoed dat Marc die ook niet kent, maar je zou er een mail over kunnen sturen, of een brief?
(Ik neem trouwens ook aan dat jouw vraag niet te vinden is in hun partijprogramma, of op hun site?)

daarom vraag ik ook een bron.

het enige wat ik weet is dat de PVV de grens voor 5 jaar dicht wil voor niet westerse allochtonen.

kan NERGENS vinden dat ze kennis emigranten willen toelaten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 06:43:
kan NERGENS vinden dat ze kennis emigranten willen toelaten.

Immigranten.

Waarschuw beheerder
donateur
Immigranten. b)
Waarschuw beheerder
donateur
;)
Emigranten zijn de mensen die weg gaan :p

Waarschuw beheerder
donateur
remigranten O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die gaan in hun eentje weg ofzo? :9
snel maar weer ontopic gaan :p

Waarschuw beheerder
donateur
uit eigen wil ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 06:31:
bron?

De nieuwe integratie-wetgeving,diverse bronnen maar VNG is altijd een goede.

het enige wat ik weet is dat de PVV de grens voor 5 jaar dicht wil voor niet westerse allochtonen.

kan NERGENS vinden dat ze kennis emigranten willen toelaten

Sorry, maar dit heeft niets te maken met het sociaal-economisch aspect en is geen antwoord op mijn vraag.

Als je hiermee wil zeggen dat de PVV de lijn van de PvdA volgt en de AOW wil fiscaliseren vind ik dat echter een opvallend gegeven :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 07:25:
remigranten

Dat is overigens alleen mogelijk als de betreffende persoon een dubbel paspoort heeft.

Ik had begrepen dat de PVV tegen dubbele paspoorten is, dus hoe valt dit met elkaar te rijmen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 07:35:
De nieuwe integratie-wetgeving,diverse bronnen maar VNG is altijd een goede.

url?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 07:35:
Als je hiermee wil zeggen dat de PVV de lijn van de PvdA

waar in jou/jullie programma staat dat? dus jij zegt dat de pvda de grens dicht wil voor 5 jaar voor niet westerse allochtonen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 07:36:
Ik had begrepen dat de PVV tegen dubbele paspoorten is, dus hoe valt dit met elkaar te rijmen?

het ruimer nemen en het anders proberen te bekijken.

Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds geen reactie van een discussie eerder Vip over jou SER.