Uitspraak van Wieke op woensdag 5 maart 2008 om 01:11:
Geert Wilders mag lekker afgeschoten worden, wat een mongool. Hij praat veel maar zegt eigenlijk bijna niets. En wat hij zegt zijn de meest zwakzinnige, trieste dingen. Stakker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 15:36:
Uitspraak van Wieke op woensdag 5 maart 2008 om 01:22:
Dus hem gewoon droppen op een of ander eilandje lijkt me dan het beste idee.
pffffffff...
ga jij nou maar joran verdedigen want je praat al net zoveel onzin hier als in dat andere topic.
weet je wat ik triest vindt dat je dit soort dingen zegt :
Wieke citeer 5 maart 2008 01:57
Morgen Moszkowicz bij Peter R. de Vries met die schijtPatrick van der Eem en die trieste Beth Holloway. Heeft iemand vanavond Jensen gezien? Wat een walgelijk ventje ook. Toen Joran er was was-ie het helemaal met hem eens en toen Beth er voor het eerst was toen weer helemaal met haar.. Triest. Vond die hele show vanavond ook totaal geen inhoud hebben.laatste aanpassing 5 maart 2008 01:58
Uitspraak van Wieke op woensdag 5 maart 2008 om 14:12:
Peter R de Vries moeten ze gewoon en kogel door zijn kop jassen, zijn we van al het gezeik af
Wieke citeer 5 maart 2008 19:06
Ga vanavond wel weer ff kijken, zag dat ze Joran gingen bellen.. Echt trieste zooi, zat gister al helemaal agressief achter de tv, denk dat dat vanavond nog erger wordt
wordt jij agressief van een moeder die haar verhaal komt vertellen, jij spreekt al net zo respectloos als hem

Pas maar op wieke dat je dit soort dingen niet in een moslimland zegt..ze snijden zo je keel door

maar in jou geval met zulke domme en respectloze uitspraken in het verleden over haar, rechtvaardigt het denk ik wel!!
je wordt met dag steeds gekker jij wieke

wie is hier nou zwakzinning, wat dat betreft zit jij echt op 1 lijn met joran!!!