zou wel een leuke science fiction zijn, moslims die gewoon kunnen doen
Ik wil straks iedereen wel horen als er op Nederlanders (waar dan ook ter wereld) een aanslag gepleegt wordt om de film van Geert te wreken............
dan zou t geen moslim zijn, want die drinken geen bier
Geloof gaat bij het meredeel van de mensen niet om regels maar om gevoel, liefde en rust in iemands eigen beleving.
Dat Saoudi-Arabie het daar niet mee eens is, blijft hun probleem
Ik vind als je een grote waffel hebt en vind dat je het recht hebt om iedereen te beledigen je ook een grote vent moet zijn en de consequenties daarvan moet dragen...... en daar niet de rest van de Nederlandse bevolking voor op moet laten draaien.
Ik vind dat Wilders bewust aan stuurt op een konfrontatie, en dan is niet de reden van de confrontatie om tot een oplossing te komen, maar om zijn eigen populariteit te boosten.
Voor mij persoonlijk zijn deze twee punten, waarop ik zeg, daar houd je recht op beveiliging op. Zeker het laatste, dat recht op vrije meningsuiting dat moet verdedigd worden. Voor mij helaas, zelfs dat van Wilders.
Dat Saoudi-Arabie het daar niet mee eens is, blijft hun probleem..
echt welmoet je even hier langskomen op de vrijdagmiddag
Een christen volgt ook niet ieder pietluttig regeltje uit de Bijbel (of degene die de kerk verzonnen heeft)
nee, maar die doet dan ook niet schijnheilig mee aan de ramadan....
was sarcastisch bedoeld
want blowen mag...
Maar aan schijnheilige mensen heb ik een hekel...
Wel carnaval vieren zonder daarna te vasten
die hadden dus al teveel geblowed
ik iets over amsterdammers loop te bleren midden in amsterdam kan ik ook ene knal voor mijn kanis verwachten
En weet je wat ik het aller ergste vind?
Dat wij Nederlandse Belastingbetaler de kosten voor zijn beveiliging betalen................
het is dat fucking extremisme wat elke keer het probleem veroorzaakt. Extreem reageren op een belediging die betrekking heeft op iets wat honderden jaren geleden is gebeurd...zielig gewoon
Dat zijn ook van 'die' Moslims die hun eigen geloof over de Koran hebben, ik ben Moslim, maar doe t op mijn manier??
Wat heb je aan populariteit als je omgelegd word?
Vindt je het dan normaal dat als er van 1 religie dat wordt gezegd dat het dan uberhaupt nodig is?
Het moet echt niet gekker worden hoor
Dergelijke kritiek op een nadere religie heeft nog nooit geleidt tot dit soort maatregelen.
Nee wat mij betreft hebben bepaalde groepen moslims toch echt wel trekjes van NSB-ers anders waren dit soort maatregelen niet nodig
Mijn Afghaanse buurjongen was ineens 6 maanden weg. 'Even' terug naar Afghanistan.
Mijn buren zijn ook gevlucht. Alleen loopt moeders met een lading make up en spreekt geen Nederlands. Zonen blowen en zuipen tot laat op straat en papa loopt in een jurk.
Wat moet je daar nou van denken??
Dat zijn ook van 'die' Moslims die hun eigen geloof over de Koran hebben, ik ben Moslim, maar doe t op mijn manier??
Deze mensen hebben hier niets te zoeken, gewoon terugsturen.
Maar ik stoor me aan de generalisatie er van, het is een menselijk trekje, maar ja. Het is belachelijk als je wat negatiefs zegt over een geloof, dat mensen je gaan bedreigen, maar dit betekend niet dat elke Moslim Wilders wil dood maken, of dit al goed zou keuren, aanmoediggen of wat dan ook.
En waar moet ik volgens jou heen omdat ik blow en zuip? (waar ik zelfs recht op heb)
Nee, maar gaan ze dat dan automatisch altijd doen?
Overigens blowen en zuipen is nog altijd beter dan extremisme omarmen
En waar moet ik volgens jou heen omdat ik blow en zuip? (waar ik zelfs recht op heb)
Overigens blowen en zuipen is nog altijd beter dan extremisme omarmen
Het is allemaal valse propaganda en hun cultuur, normen en waarden staan inderdaad voor liefde en begrip, Staat open voor alles en iedereen en vol met liefde
Nee mar in haar verhaal is het toch overduidelijk dat deze mensen zich niet willen aanpassen
Het probleem is dat jij er moslims van maakt.
Maar waneer je Afghaanse buurjongens van hun vaders geloof afstappen en gaan blowen en zuipen is het ook niet goed.
al zo lang als onze geschiedenis word vastgelegd zijn er al oorlogen geweest die met godsdienst te maken hebben. en nu dat alles achterwege is komen ze met al die aanslagen uit "geloofsovertuigingen".
dat recht op vrije meningsuiting dat moet verdedigd worden. Voor mij helaas, zelfs dat van Wilders.
als je een grote waffel hebt en vind dat je het recht hebt om iedereen te beledigen je ook een grote vent moet zijn en de consequenties daarvan moet dragen...... en daar niet de rest van de Nederlandse bevolking voor op moet laten draaien
Nee mar in haar verhaal is het toch overduidelijk dat deze mensen zich niet willen aanpassen, terwijl ze hier naartoe zijn gekomen voor hulp en betere tijden.
het ZIJN moslims, hebben ze me zelf verteld.
Daarintegen zijn mijn buren aan de andere kant van Hindoestaanse afkomst en ook Moslim.
Geen probleem toch?
daar gaat t me niet eens om.
Het zijn aardige mensen en ze doen maar wat ze willen zolang we er maar geen last van hebben, dwz dat zoonlief na 6 maanden Afghaanse leger straks niet ineens de straat op blaast ofzo
Daarintegen? Als ze beide moslim zijn hoe kan het dan daarintegen zijn?
Blijkbaar wel. Waarom vermeld je het anders?
Maar als je dan zo schijnheilig wil zijn om n daadwerkelijk goede moslim te zijn, levend naar de door jou aangeleerde Koran regels, dan moet je niet ineens schijnheilig gaan stoppen met drinken en wel doorblowen. Dan hoor je niet te blowen en ook niet te drinken.
Je zou juist blij moeten zijn dat hij in het Afghaanse leger gaat. Zij vechten samen met onze Nederlandse militairen tegen het verzet. Of ben je voor de vijand?
En geen enkele Afghaanse militair heeft zich ooit opgeblazen dus waar ben je bang voor?
ik wilde trouwens wat quotes overnemen van maroc.nl, maar denk dat jullie de diverse discussies die daar van hoger niveau zijn als hier, zelf maar moeten lezen. Kunnen we nog wat van leren
Als ik jou voor rotte vis uitscheld dan kàn een van de consequenties zijn dat je me op mijn bek slaat .... toch?
Zeggen wat je denkt en vind heeft consequenties, een volwassen mens denkt eerst na over de consequenties en daar gaat WIlders dus helemaal de fout in.