4 volgers · 229203x bekeken
het kabinet geeft toe aan de jihad. Het is het zoveelste voorbeeld van het feit dat we ons land verkwanselen aan de moslims.
amen.
vind ik zo dom he, sta je achter je eigen ras/volk, ben je gelijk racist
oxygen en meerderen zijn dus ras/volksverraders mag ik dan aannemen
Ok.........het lijkt zo'n dag dat ik niet begrijp....nu dit weer...
Iemand die achter zijn eigen volk staat is racist? Hoe bedoel je dat?
Of Oygen en meedere een volksverrader is is natuurlijk precies zo'n onduidelijk verhaal als het filmpje waar iedereen zich zo druk over maakt en niemand de waarheid kent.
Zelf denk ik niet dat Ox een volksverrader is maar ik denk dat hij wel realiteitsblind WIL zijn. Dat is jammer, niet slim maar geen verraad. Dan heb ik ze wel erger gezien hier op PF.
Will weet een hele hoop onwaarheden en rechts populistische propaganda in een brief te typen
realiteitsblind....dat bedoel ik dus, want wat is er onwaar / leugen aan dit:
Keer op keer wordt Geert Wilders beschuldigd van extreemrechtse ideeën en racisme
Opnieuw een poging tot haatzaaien dus, iets wat de linkse kerk wel vaker doet, bij gebrek aan argumenten. Soms ook met succes, denk maar aan de moord op Pim Fortuyn. Wie herinnert zich niet de woorden van Marcel van Dam tijdens een debat met Pim Fortuyn: "U bent een buitengewoon minderwaardig mens." Deze uitspraak mag nooit worden vergeten, want het is behalve illustratief ook het bewijs dat wanneer links een debat niet op argumenten kan winnen, men over gaat tot het demoniseren van één persoon.
(dat zie je nu nóg sterker gebeuren als bij Pim F.)
Links drukt de islamitische gemeenschap graag in een slachtofferrol zodat zij vervolgens zich kan ontfermen over deze zelfgecreëerde slachtoffers
Om deze stelling te kunnen pareren moeten we eerst vaststellen wat de islam betekent voor joden, homoseksuelen, afvalligen, ongelovigen, vrouwen en christenen
(ik ben zo'n Christen die zei liefkozend Christenhond noemen, en ik hou heel erg van honden, hoe weten die lui dat toch hé
In Iran worden overigens nog steeds homoseksuelen opgehangen. In Saoedi-Arabië worden vrouwen gestenigd, christenen vervolgd en vermoord, kerken vernietigd en ledematen bij wijze van straf geamputeerd.
Dit is de islam in een notendop. De islam die in Europa, en dus ook in Nederland beleden wordt, is dezelfde islam die in het Midden-Oosten misdaden tegen de menselijkheid pleegt. Er bestaat namelijk geen Euro-islam of een Euro-koran.
In Nederland wordt in moskeeën haat jegens het westen gepredikt.
(ik voeg toe het woordje SOMMIGE moskeeen)
En waar precies de beschuldiging van racisme vandaan komt is mij volkomen onduidelijk. Moslims zijn helemaal geen ras. Het zijn aanhangers van een geloof met een politieke ideologie en een antisemitische inslag
en dit wordt gebruikt én misbruikt door links...
Er leeft onder de Nederlandse bevolking wel een gezonde alertheid ten opzichte van de islam, en niet geheel ten onrechte.
Wanneer de islam afstand zou nemen van extremistische onderdelen in de koran, zal de kritiek evenredig afnemen. Dus links voert de strijd, zoals zo vaak, aan het verkeerde front.
Oxygen kerel, wat mij betreft allemaal waarheden als een koe dit, dus waar zie jij de leugens?
Indigo...nieuwe tijdskinderen.
Zeer zweverig.
laatste aanpassing
wel kritiek
Kritiek geven, kan positief/negatief zijn.
Negatief kritiek is ook niet slecht, enkel als het vormen gaat nemen
tot bespotten/beschimpen.
dat je door geweld NL het zwijgen op kunt leggen.
Ik zeg ook niet dat NL moeten zwijgen, kritiek moet en zal er altijd blijven.
Maar op een gegeven moment moet men ophouden.
De boodschap is doorgegeven en aangehoord, einde, tot weer misschien met een ander kritiek.
Maar niet door blijven drammen.
En daar zijn sommige mensen/volken gevoelig voor, dat zit gewoon in de aard van de mens.
Nee hoor. Ik niet iig.
Ik soms wel.
Maar dat heeft, misschien ook te maken, met dingen die om mijn heen zijn gebeurd.
maar de fundamenten van de rechtstaat worden wel door het overgrote deel van de mensen in NL gedragen.
Misschien tot nu toe, maar vanaf 11/9 is er een hoop veranderd, waarvan ik persoonlijk vind, dat ook Amerika hier schuld aan heeft en vind ik ook, dat NL niet als een hondje achter hun aan moet blijven lopen.
Ik ben op de hoogte van de kritiek die men daar op het westen levert. Zie je mij nu met geweld die mensen dwingen dat in te trekken? Nee! I rest my case.
Jij niet,ik niet, maar een ander wel.
En hoe groter die groep wordt, hoe meer de ander een probleem heeft.
Als er dalijk een oorlog uitbreekt en men heeft mankracht nodig, dan zullen jij en ik en menig ander schreeuwlelijk hier op PF
Ik ben het inhoudelijk totnogtoe nooit eens geweest met Wilders maar met deze actie ben ik blij.
Ben deels eens met zijn inhoud, maar niet op de manier hoe hij dat doet.
Hij heeft, vindt ik, NL (de regering) te schande gezet, door zijn éénmans aktie met zijn uitlatingen/bespottingen naar eigen regering en andere wereldburgers toe.
En heeft hij zich op zo'n manier willen manifesteren.
Alsof hij degene is die bijwijze van spreken de wereld wilt laten zien, hoe de wereld zou kunnen veranderen.
Laat hem dan maar in eigen land beginnen, want de voedselbanken groeien als paddenstoel de grond uit.
Nederlandse moslims de rechtstaat wel degelijk accepteren
Dat zullen ze ook moeten, maar ook met hun behoudt van normen en waarden ('t positieve dan)
En dan voel ik me eigenlijk bevoorrecht om 3 talig te zijn opgevoedt, met diverse culturen.
Soms het nadeel het gevoel te hebben niet ergens bij te horen en anderzijds erg tevreden niet te zijn vastgeroest in 1 cultuur.
laatste aanpassing
maar wel met hun behoudt van normen en waarden (positieve dan)
en........wie bepaalt die dan weer?
Voorbeeldje:
ZIJ vinden AL hun normen en waarden goed natuurlijk. Zij vinden homo's smerig en die ophangen hoort bij hun normen en waarden,
Mij als Christenhond te boek zetten hoort bij hun normen en waarden, dus vraag ik me af, hoe wil jij nu bepalen aan welke normen en waarden ze zich wél mogen en niet mogen houden?
Ik ben benieuwd?
laatste aanpassing
oxygen en meerderen zijn dus ras/volksverraders mag ik dan aannemen?
Sommige mensen zien het zo graag zwart/wit, dat maakt het namelijk makkelijker en behapbaar. Helaas is het leven niet zo makkelijk in hokjes te plaatsen Xeno, af en toe zul je toch iets verder moeten kijken dan Links/Rechts of Anti of pro allochtoon.
Ik ben namelijk geen van beide, ik bekijk de wereld niet in kleurtjes, rassen of volkeren.
Zo heeft de natuur het nooit bedoeld en ik ben van mening dat de natuur het altijd bij het rechte eind heeft.
Ik beoordeel mensen of gedrag en karakter en of dat nou een 6de generatie Sassenheimse tulpenboer is of een tweede generatie allochtoonse moslim. Ik geef er geen fuck om. Als iemand maar gewoon leuk, aardig, vriendelijk en respectvol is.
Wat daar precies de definities van zijn, is aan mij om in te vullen.
Iedereen mag hier wonen/leven/werken van mij, zwart, bruin, pisgeel of licht azuurblauw met een indigo randje. Zolang ze maar een relaxt zijn.
Onder de 'niet-relaxte' mensen schaar ik de relmarokkaantjes, salafistische Hofstad adepten en niqaab-pinguins. Die hoeven van mij hier niet te zijn en zal er geen traan om laten als zij het vliegtuig pakken naar het land van herkomst.
Waar ik wel een traan om zal laten is wanneer mijn Turkse en Marokkaanse vrienden, die ik al heel mijn leven ken en lief en leed mee gedeeld heb, door toedoen van hun 'volksgenoten' en botte pruikdragende kabinetsleden, opeens geen prettig leven meer hier in Nederland kunnen hebben.
Daarom heb ik een pleuris hekel aan ventjes zoals jij die angstig achter hun computertje alles wat overeenkomt met hetzelfde kleurtje of geloof dezelfde stempel op het hoofd drukken.
Negatieve generalisatie en segratie op basis van kleur of geloof is in mijn ogen de grootste fout/misdaad die je kunt begaan. Omdat je je dan afsluit voor andere mensen. Want believe it or not elke Marokkaan of Turk in dit land is ook gewoon een mens met gevoelens, twijfels, pijn en geluk.
Ik zie gewoon graag dat mensen elkaar blijven beoordelen op gedrag en karakter. En als mij dat in jouw ogen een volks/rasverader maakt?
Graag..
laatste aanpassing
Hij heeft, vindt ik, NL (de regering) te schande gezet
Maar de Nederlandse regering heeft dit land helemaal voor schut gezet! Ons als een stel laffe hondjes kruipend voor een boze stem afgeschilderd....nee....GW heeft een deksel opgetilt die voor sommigen beter was geweest als die dicht was gebleven, maar Balkenende
heeft, vindt ik, NL te schande gezet
Sommige mensen zien het zo graag zwart/wit, dat maakt het namelijk makkelijker en behapbaar. Helaas is het leven niet zo makkelijk in hokjes te plaatsen Xeno, af en toe zul je toch iets verder moeten kijken dan Links/Rechts of Anti of pro allochtoon.
Ik ben namelijk geen van beide, ik bekijk de wereld niet in kleurtjes, rassen of volkeren.
Zo heeft de natuur het nooit bedoeld en ik ben van mening dat de natuur het altijd bij het rechte eind heeft.
Ik beoordeel mensen of gedrag en karakter en of dat nou een 6de generatie Sassenheimse tulpenboer is of een tweede generatie allochtoonse moslim. Ik geef er geen fuck om. Als iemand maar gewoon leuk, aardig, vriendelijk en respectvol is.
Iedereen mag hier wonen/leven/werken van mij, zwart, bruin, pisgeel of licht azuurblauw met een indigo randje. Zolang ze maar een relaxt zijn.
Onder de 'niet-relaxte' mensen schaar ik de relmarokkaantjes, salafistische Hofstad adepten en niqaab-pinguins. Die hoeven van mij hier niet te zijn en zal er geen traan om laten als zij het vliegtuig pakken naar het land van herkomst.
Waar ik wel een traan om zal laten is wanneer mijn Turkse en Marokkaanse vrienden, die ik al heel mijn leven ken en lief en leed mee gedeeld heb, door toedoen van hun 'volksgenoten' en botte pruikdragende kabinetsleden, opeens geen prettig leven meer hier in Nederland kunnen hebben.
Daarom heb ik een pleuris hekel aan ventjes zoals jij die angstig achter hun computertje alles wat overeenkomt met hetzelfde kleurtje of geloof dezelfde stempel op het hoofd drukken.
Negatieve generalisatie en segratie op basis van kleur of geloof is in mijn ogen de grootste fout/misdaad die je kunt begaan. Omdat je je dan afsluit voor andere mensen. Want believe it or not elke Marokkaan of Turk in dit land is ook gewoon een mens met gevoelens, twijfels, pijn en geluk.
Ik zie gewoon graag dat mensen elkaar blijven beoordelen op gedrag en karakter. En als mij dat in jouw ogen een volks/rasverader maakt?
Graag.. laatste aanpassing 4 maart 2008 17:35
dan delen wij grotendeels dezelfde mening......maar welke onwaarheden zie jij in die brief dan?
Zij vinden homo's smerig en die ophangen hoort bij hun normen en waarden,
Mij als Christenhond te boek zetten hoort bij hun normen en waarden, dus vraag ik me af, hoe wil jij nu bepalen aan welke normen en waarden ze zich wél mogen en niet mogen houden
Word ook homo,maak het ze makkelijker...
laatste aanpassing
maar welke onwaarheden zie jij in die brief dan?
Iran dat Israël van de kaart wil vegen >
Is een totaal uit zijn verband gerukte foutieve vertaling van Fox News dat de hele wereld is overgegaan en blijkbaar in iedereens hoofd is blijven hangen.
Christenen en Kerken die gesloopt worden in SA >
Onzin, Christenen worden beschermd in SA en kerken mogen ook, mits niet te opvallend. Je bouwt namelijk ook gewoon geen moskee in Vaticaanstad..
Voor de rest is het een hoop populistische rechts geneuzel met een hoop suggestieve en SBS6-sentimentele strekkingen, die net zo hard weer ontkracht kunnen worden.
Wil niet zeggen dat de kern van het bericht: "Dit kabinet is een slappe zak" volledig klopt.
normen en waarden goed
Dan wil ik weleens weten wat de normen en waarden zijn van jouw of wat die zijn van Nederland.
vinden homo's smerig
Zelf ken ik een tal toffe homo's, maar het homosex is vies/smerig.
Maar als mens begrijp ik hun behoefte en respecteer ik dat.
En wat je natuurlijk zegt klopt van geen kanten, want ook onder hun
heb je homo's, wordt enkel niet altijd getolereerd.
ophangen hoort bij hun normen en waarden,
Dat geldt op andere plaatsen stenigen/de kogel/injectie/vergassing/de stoel.
Wie zijn wij om te bepalen wat hun strafrechten zijn, laten we ons maar beter, met onze eigen zaken bezig houden.
En zolang er multi- en bilaterale verdragen en weet ik hoeveel verdragen er nog zijn, waar bepaalde landen niet in zitten, dan kunnen we beter onze smoel houden en het enkel houden op het zakelijke.
laatste aanpassing
normen en waarden goed
Mijn normen en waarden zijn de geboden 01 t/m 10 van de bijbel en in het bijzonder 05 t/m 10 en daarvoor hoeft men geeneens gelovig voor te zijn, maar de mens wordt er wel beter door.
Succes
laatste aanpassing
maar het homosex is vies/smerig.
Een schijtende hond ook moet je die dan ook maar stenigen?
maar het homosex is vies/smerig.
daar denken hun vast héél anders over.....ik vind een lange baard onder een tulbant smerig, een vrouw met een burkini in het zwembad vind ik smerig, én? Stenigen dan maar? ....
Dan wil ik weleens weten wat de normen en waarden van Nederland.
de normen en waarden van Nederland (zouden moeten) zijn en die jij als Nederlander zou moeten weten: recht van vrijheid, recht van menings uiting, recht van persvrijheid.
En wat je natuurlijk zegt klopt van geen kanten, want ook onder hun
heb je homo's, wordt enkel niet altijd getolereerd.
Jij wil het echt niet begrijpen he gozer.....DAT IS wat ik juist wil zeggen(één van de dingen)....de totale gekte dat homo's niet getolereerd worden, DAT is juist mijn punt!!!!
Als we nu toegeven aan die zandbakbaarden en de film niet uitzenden dan lopen ze over 3 maanden te janken over ons homo beleid en dat wijf dat zich Minister Balkenende noemt zal ook dan wel weer een kutsmoes hebben om de homo's te verbieden....
Wie zijn wij om te bepalen wat hun strafrechten zijn
Ja man ... je hebt gelijk....
Ken je dat linkse slaapliedje?
Oogjes dicht en snaveltjes toe, kopje in het zand, alles ontkennen en er is niets meer aan de hand!
Mijn normen en waarden zijn de geboden 01 t/m 10 van de bijbel
Die van mij ook (al mag dat ook niet van de zandbak baarden waarschijnlijk, zal me benieuwen hoe Balkenende reageert als ze aan zijn geloof komen....zal hij ook accuut verkwanselen volgens mij......)alleen denk ik dat als onze lieve Heer jou zou vragen hoe het dan kan dat je je kop in het zand gestoken hebt voor het wereldleed ben ik benieuwd naar je antwoord...."Tsj, ik dacht.....laat ze maar doodmartelen daar, want wie zijn wij om ons te bemoeien met hun strafrecht......
laten we ons maar beter, met onze eigen zaken bezig houden.
Dat doet Wilders dus......
laatste aanpassing
Als het niet zo ernsig zou zijn zou ik echt om je moeten lachen.
Kom eens uit je bibliotheek en ga eens met mij mee de straat op en met mensen praten,ga eens mee wat bezoekjes afleggen met mij en dan mag jij glimlachend de voedselpakketten uitdelen en telkens zeggen:
Wat een onzin jij met je voedselbanken, net alsof of ik mijn ogen meteen sluit voor alle dingen die er mis zijn???
Natuurlijk zijn er minderbedeelden in NL hoe is dat op te lossen? Simpel, meer geld voor armoedebestrijding en scholing uittrekken en minder geld gaan uitgeven aan alle onzinnigheden waaraan nu geld word uitgegeven...Het kabinet is niet al te integer en rechtlijnig wanneer het aankomt op armoedebestrijding ,maar dat wil niet zeggen dat je de mooie dingen in het leven niet kan inzien....
Ik zou graag willen dat je bij me op m'n wolkje kwam vertoeven misschien kan ik je iets van mijn 'visie' overdragen want woorden zijn beperkt het gaat om de belevenis...
indigo's zijn een feit btw.....dat had je misschien kunnen ontdekken als je idd wat meer in de
bibliotheek
had vertoeft...
laatste aanpassing
Graag.. laatste aanpassing 4 maart 2008 17:35
zo denk ik ook
alleen is nederland zo, dat ze eerst andere volken helpen(heb genoeg voorbeelden meegemaakt) en dan pas hun eigen, en dat vind ik verkeerd, eigen volk eerst en dan pas anderen helpen.
Zo denken alle volken, turk, marok...etc, behalve als je zoiets zegt in nederland ben je opeens racist
laatste aanpassing
Kritiek geven, kan positief/negatief zijn.
De discussie begon over het in beeld brengen/tonen van excessen. Dat vind ik niet negatief, want dat hadden we in eerste instantie hypothetisch gesteld. Jij zei toen dat je sommige zaken niet moest tonen als dat gevoelig ligt bij de ander. Iets tonen lijkt me geen extreem negatieve kritiek.
Bovendien ben ik het zeer zeker niet eens met de toon van Wilders. Ik zou hem zeker met alle democratisch beschikbare middelen bestrijden. Maar ik ben het nog meer oneens met het principe dat men geweld gebruikt om een ander het zwijgen op te leggen. Ik ben een van de grootste bestrijders van Wilders om de democratie tegen hem te beschermen. Zou ik dan niet hypocriet zijn als ik er een voorstander van zou zijn om hem dmv ondemocratische middelen het zwijgen op te laten leggen?
Dat zullen ze ook moeten, maar ook met hun behoudt van normen en waarden ('t positieve dan)
Het principe van behoudt van de normen en waarden binnen de kaders van de wet is een fundamenteel kenmerk van de rechtstaat. Het kan samengaan. Je kunt een afkeer hebben van homo's, dat is je goedrecht. Ze in elkaar slaan gaat te ver en moet verboden worden. Elke visie die met geweld wordt uitgedragen is not done.
want woorden zijn beperkt het gaat om de belevenis...
![[img width=371 height=432]http://img392.imageshack.us/img392/8282/hand11eh.jpg[/img]](http://img392.imageshack.us/img392/8282/hand11eh.jpg)
en.....welterusten hé!
Ik zou graag willen dat je bij me op m'n wolkje kwam vertoeven misschien kan ik je iets van mijn 'visie' overdragen want woorden zijn beperkt het gaat om de belevenis...
indigo's zijn een feit btw.....dat had je misschien kunnen ontdekken als je idd wat meer in de
Uitspraak van luister!! op dinsdag 4 maart 2008 om 16:20:
bibliotheek
had vertoeft...
Lieve wolkenman,ik heb te lang op dezelfde wolken gezeten,ben ook stukkie ouder.
Mijn bibliotheek bestaat uit tientallen van dit sooort boeken,ik heb ze allemaal gelezen,ook heel veel Boedhistische,Tibetaanse en nog meer van die pracht werken.
Ook Koran,Bijbel en de Thora zijn bij mij te vinden,evenals het heilige boek van de Mormonen.
Het werk van Ghandi staat naast de bibliografieen van Kennedy en King.
Maar hoezeer ik alles ook weet ,ook over Indigo,het heeft me geen wereldvrede opgeleverd,ook de vorige generaties niet en ook de volgende niet.
Ook al lijkt het allemaal hard te gaan ,het nieuwe denken etc.
Begrijp nu even 1 ding,zonder ziekte,oorlog en pijn,zonder haat,dan zouden we niet weten wat vrede is,dan zou het niet gewaardeerd worden.
We zijn hier op de aarde om te leren.
Wel leer dan en doe er mee wat je kan om zelf lekker in je vel te zitten.
De bad guys zijn hier ook om te leren,nogmaals zonder het een is het ander er niet.
Maar denk nu niet dat Wilders de wereldvrede in de weg zit of dat men extremistische moslimbroeders kan bekeren tot kantklossertjes!
laatste aanpassing
Iran dat Israël van de kaart wil vegen >
Is een totaal uit zijn verband gerukte foutieve vertaling van Fox News dat de hele wereld is overgegaan en blijkbaar in iedereens hoofd is blijven hangen
Volgens hem is de holocaust een zionistisch verzinsel,bedoeld om meelij op te wekken voor Israel,een staat die vernietigd moet worden.
Of wil je nu beweren dat hij positief tegenover Israel staat?
Christenen en Kerken die gesloopt worden in SA >
Onzin, Christenen worden beschermd in SA en kerken mogen ook, mits niet te opvallend. Je bouwt namelijk ook gewoon geen moskee in Vaticaanstad
De kerken zijn mischien niet daar gesloopt,maar het is wel gebeurt in het MO.....feit is wel dat SA er om bekend staat aan christenvervolging te doen en worden zeker niet beschermd......of is dit christelijke propoganda?
Dus geen onwaarheden maar een paar foutieve details, wat niet wegneemt dat het wel gebeurt en daar ging het de briefschrijver om.
En zijn beweringen over onze linkse vrienden zijn zeer zeker geen rechts populistisch gelul.
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
AzG haalt team terug uit Pakistan om film Wilders
Uitgegeven op dinsdag 04 maart 2008 om 21:15:13
(Novum) - Artsen zonder Grenzen (AzG) heeft een team medewerkers teruggetrokken uit Pakistan. De organisatie verwacht dat de film van Wilders de veiligheid van de medewerkers in gevaar brengt. Dat meldde het tv-programma Netwerk dinsdag.
Het teruggehaalde team werkte in een afgelegen gebied en AzG is bang dat deze mensen niet tijdig geëvacueerd kunnen worden als de film tot ongeregeldheden leidt. Het gaat om medewerkers van één project, laat de organisatie aan Netwerk weten.
Ook in het bedrijfsleven wordt rekening gehouden met de ontwikkelingen. Vakbond De Unie opent woensdag een meldpunt waar Nederlandse werknemers die naar het buitenland moeten hun beklag kunnen doen. Het zou daarbij vooral om KLM-medewerkers gaan.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft volgens het programma voor het eerst een advies opgesteld voor reizen naar islamitische landen. Het ministerie adviseert reizigers waakzaam te zijn en zich onopvallend te gedragen.
[Copyright 2008, Novum]
![Bron: http://goedgelovig.files.wordpress.com/2007/12/gekke_geert.jpg [img width=450 height=285 cacheid=000f1d7b002ab846420936f81a022e8fbd]http://goedgelovig.files.wordpress.com/2007/12/gekke_geert.jpg[/img]](/images/cache/000f1d7b002ab846420936f81a022e8fbd)
Uitgegeven op dinsdag 04 maart 2008 om 21:15:13
(Novum) - Artsen zonder Grenzen (AzG) heeft een team medewerkers teruggetrokken uit Pakistan. De organisatie verwacht dat de film van Wilders de veiligheid van de medewerkers in gevaar brengt. Dat meldde het tv-programma Netwerk dinsdag.
Het teruggehaalde team werkte in een afgelegen gebied en AzG is bang dat deze mensen niet tijdig geëvacueerd kunnen worden als de film tot ongeregeldheden leidt. Het gaat om medewerkers van één project, laat de organisatie aan Netwerk weten.
Ook in het bedrijfsleven wordt rekening gehouden met de ontwikkelingen. Vakbond De Unie opent woensdag een meldpunt waar Nederlandse werknemers die naar het buitenland moeten hun beklag kunnen doen. Het zou daarbij vooral om KLM-medewerkers gaan.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft volgens het programma voor het eerst een advies opgesteld voor reizen naar islamitische landen. Het ministerie adviseert reizigers waakzaam te zijn en zich onopvallend te gedragen.
[Copyright 2008, Novum]
laatste aanpassing
donateur
Wilders: Premier veroorzaakt wereldwijde onrust
dinsdag 4 maart 2008 15:08
Premier Jan Peter Balkenende (CDA) heeft er met zijn oproep voor gezorgd dat 'iedereen van Timboektoe tot Afghanistan' weet dat de koranfilm er aan komt. De premier is daarom zelf verantwoordelijk voor de toenemende wereldwijde onrust.
Wilders noemt Balkenende de zwakste premier sinds de Tweede Wereldoorlog
Protest en steun
Honderden Afghaanse parlementariërs hebben dinsdag voor het parlementsgebouw in Kabul gedemonstreerd tegen Nederland. Ze willen dat de Nederlandse de aangekondigde koranfilm van Wilders verbiedt.
VVD-Europarlementariërs Jeanine Hennis en Jules Maaten hebben hun collega's vandaag juist opgeroepen hun onvoorwaardelijke steun voor Nederland uit te spreken, als wereldwijde moslimprotesten uitbreken naar aanleiding van de film van Wilders.
Nederland moet kunnen rekenen op de Europese steun die 'Denemarken ten tijde van de cartoonrellen 'tot schande van de EU ontbeerde', aldus Maaten en Hennis.
De premier riep Wilders vrijdag op zijn verantwoordelijkheid te nemen en goed na te denken over de gevolgen van zijn koranfilm, voordat hij die vertoont.
Maar volgens Wilders vergroot de premier daarmee de onrust en veroorzaakt hij zo een 'self-fulfilling prophecy'. 'De minister-president heeft het zelf groot gemaakt en mijn filmplannen laten uitlekken.'
Voorvertoning
Wilders noemt Balkenende vandaag een 'bange en laffe man' en de zwakste premier sinds de Tweede Wereldoorlog. 'En ik laat me niet ringeloren door een bange minister-president.' Ook houdt hij Balkenende verantwoordelijk voor 'alle ellende die er komt'.
Verder laat Wilders weten dat hij toch bereid is zijn film een dag voor de officiële première te laten zien aan Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) Tjibbe Joustra, zodat er eventueel extra veiligheidsmaatregelen kunnen worden getroffen.
Maar als de NCTb de voorvertoning wil aangrijpen om de film te verbieden, gaat Wilders 'absoluut niet' akkoord. Eerder konden Wilders en Joustra het helemaal niet eens worden over de voorwaarden van een voorvertoning.
Persconferentie
De PVV-fractievoorzitter zoekt nog naar een omroep die zijn film, Fitna, integraal wil uitzenden. Dat kan binnen enkele dagen, zegt Wilders. Als hij geen omroep kan vinden, geeft hij later deze maand een persconferentie voordat hij het filmpje op internet zet.
Omroepen hoeven niet bang te zijn dat de film in strijd is met de wet: 'Het wordt een prachtige en keurige film binnen alle kaders van de Nederlandse wet,' benadrukt Wilders.
dinsdag 4 maart 2008 15:08
Premier Jan Peter Balkenende (CDA) heeft er met zijn oproep voor gezorgd dat 'iedereen van Timboektoe tot Afghanistan' weet dat de koranfilm er aan komt. De premier is daarom zelf verantwoordelijk voor de toenemende wereldwijde onrust.
Wilders noemt Balkenende de zwakste premier sinds de Tweede Wereldoorlog
Protest en steun
Honderden Afghaanse parlementariërs hebben dinsdag voor het parlementsgebouw in Kabul gedemonstreerd tegen Nederland. Ze willen dat de Nederlandse de aangekondigde koranfilm van Wilders verbiedt.
VVD-Europarlementariërs Jeanine Hennis en Jules Maaten hebben hun collega's vandaag juist opgeroepen hun onvoorwaardelijke steun voor Nederland uit te spreken, als wereldwijde moslimprotesten uitbreken naar aanleiding van de film van Wilders.
Nederland moet kunnen rekenen op de Europese steun die 'Denemarken ten tijde van de cartoonrellen 'tot schande van de EU ontbeerde', aldus Maaten en Hennis.
De premier riep Wilders vrijdag op zijn verantwoordelijkheid te nemen en goed na te denken over de gevolgen van zijn koranfilm, voordat hij die vertoont.
Maar volgens Wilders vergroot de premier daarmee de onrust en veroorzaakt hij zo een 'self-fulfilling prophecy'. 'De minister-president heeft het zelf groot gemaakt en mijn filmplannen laten uitlekken.'
Voorvertoning
Wilders noemt Balkenende vandaag een 'bange en laffe man' en de zwakste premier sinds de Tweede Wereldoorlog. 'En ik laat me niet ringeloren door een bange minister-president.' Ook houdt hij Balkenende verantwoordelijk voor 'alle ellende die er komt'.
Verder laat Wilders weten dat hij toch bereid is zijn film een dag voor de officiële première te laten zien aan Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) Tjibbe Joustra, zodat er eventueel extra veiligheidsmaatregelen kunnen worden getroffen.
Maar als de NCTb de voorvertoning wil aangrijpen om de film te verbieden, gaat Wilders 'absoluut niet' akkoord. Eerder konden Wilders en Joustra het helemaal niet eens worden over de voorwaarden van een voorvertoning.
Persconferentie
De PVV-fractievoorzitter zoekt nog naar een omroep die zijn film, Fitna, integraal wil uitzenden. Dat kan binnen enkele dagen, zegt Wilders. Als hij geen omroep kan vinden, geeft hij later deze maand een persconferentie voordat hij het filmpje op internet zet.
Omroepen hoeven niet bang te zijn dat de film in strijd is met de wet: 'Het wordt een prachtige en keurige film binnen alle kaders van de Nederlandse wet,' benadrukt Wilders.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft volgens het programma voor het eerst een advies opgesteld voor reizen naar islamitische landen
Jajaja...gelul.
Maar
Alleen zij zagen alles al eerder aankomen,de vijandigheid naar de Westerse troepen word steeds groter.
Opbouw anmehoela,alleen gevechten en patrouilles.
Ik wordt echt stront ziek van die film
zijn we van het gezeur af.
dan krijgen we hier topics over hoe het tegenvalt,wat men allemaal had verwacht.
wat een slapjanus het is.
En als het smerig was...voortaan eerst zakie goed soppen!!
Heb het niet gedaan en hoop het niet te doen, maar wie weet.
Maar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Zoals ik al zei, ken een paar toffe gasten, betere kan ik soms niet
wensen, hun gevoelens respecteer ik, van mij mogen ze het doen, maar een poepgaatje is voormij, voor wat anders bedoeld.
Een schijtende hond ook moet je die dan ook maar stenigen?
ik vind een lange baard onder een tulbant smerig, een vrouw met een burkini in het zwembad vind ik smerig, én? Stenigen dan maar? ....
Kan niet geloven, dat je met zulke domme antwoorden komt
Dat doet Wilders dus....
Is dat zo.
Gelukkig ben ik dan niet die paard op de gang en dan nog met oogkleppen op.
Die van mij ook
O, dus jouw normen en waarden zijn ook de 10 geboden
Want dan ben jij waarschijlijk die "ene" christen, die van ma t/m za de boel zit te besodemieteren en zondag gaat biechten, om maandag weet te kunnen beginnen.
Erg slim.
Misschien kan je dan samenlopen met "die" ene moslim, die niet over de kam gescheerd wordt.
onze lieve Heer jou zou vragen hoe het dan kan dat je je kop in het zand gestoken hebt voor het wereldleed ben ik benieuwd naar je antwoord.
Dan zou ik zeggen: De werelleed (honger en sterfte ed.) die ontstaan is door oorlogen, veroorzaakt door gasten als Geertje en dat de belastingcenten geinvesteerd werden in wapens en voor de persoonsbeveiliging.
Maar had liever gezien, dat het geld werd geinvesteerd aan de mensen die honger/dorst ed. lijden.
die jij als Nederlander zou moeten weten: recht van vrijheid, recht van menings uiting, recht van persvrijheid.
Dan zal ook jij als Nlder de Grondwet moeten weten.
Zal je en eventueel voor anderen de link geven: http://www.st-ab.nl/wetgrondwet.htm#h1 en in het bijzonder hoofdstuk 1 lezen.
laatste aanpassing
word strontziek van het gezeik rond een film die nog moet worden uitgebracht
dan krijgen we hier topics over hoe het tegenvalt,wat men allemaal had verwacht.
wat een slapjanus het is.
maar dan zal je ze wel vaker mogen lezen.
Zielig nulletje....wat de fok weet jij van mij af joh...moet ik jou nou ook bedreigen omdat je mij in mijn geloof beledigd?
Je weet niets en je bent niets.... Je hebt mensen zoals jij die lezen de geboden, en je hebt mensen zoals ik die handelen naar de geboden.
De werelleed (honger en sterfte ed.) die ontstaan is door oorlogen, veroorzaakt door gasten als Geertje en dat de belastingcenten geinvesteerd werden in wapens en voor de persoonsbeveiliging.
manmanman........ik heb erg veel stumpers gezien hier op PF, maar vertel eens...welke oorlogen waren het ook al weer exact die geert veroorzaakt heeft?
ONS belastinggeld waar wij, de ondernemers, zeker weten het grootste gedeelte aan bijdragen in dit land) beteed ik graag aan mannen zoalas Wilders omdat die staan voor hetgeen jij wilt verkwanselen uit laffe angst nl. vrijheid.
En nog even over datgene dat jij aanhaalde:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.-----> let eens op het dik gedrukte...... Discriminatie wegens politieke gezindheid is? JUIST....niet toegestaan, maar ja, dat geldt niet voor jullie linkse mensjes of wel? Maar vertel eens even huilebalkje, waar discrimineer ik dan?
van mij mogen ze het doen
laatste aanpassing
Sorry mensen.....ik was fout. In mijn kortzichtigheid werd ik mee gesleept in de angst die Geert Wilders projecteerde op ons onwetenden. Het is allemaal valse propaganda en hun cultuur, normen en waarden staan inderdaad voor liefde en begrip, Staat open voor alles en iedereen en vol met liefde. Ik heb het gezien vanavond op tv. Rechtstreeks van een Iranier, rechtstreeks uit de mond van een Moslim, ik beken.... het zou goed zijn als onze verdorven westerse mentaliteit en regering een les zou leren uit die van hun. Ik zeg weg met Geert en binnen met die cultuur, normen en waarden!
Een klein inzicht in het programma dat mij bekeerd heeft:
Een klein inzicht in het programma dat mij bekeerd heeft:
Eén grap veranderde het leven van Reza. Acht jaar geleden was hij een bekend Iraans cabaretier en acteur. Maar een kritische grap over de Iraanse leider maakte aan alles een eind. Hij moest hals over kop maken dat hij weg kwam, op de vlucht voor de geheime dienst. Zijn vrouw, zijn familie, zijn carriere: alles was hij kwijt. Nu staat hij in Nederland weer op het podium, met een cabaretprogramma vol humor, in het Nederlands. Portret van een levenskunstenaar die met zijn humor en zijn levensmoed zijn verdriet overwint!
Acht jaar geleden was hij nog een bekend Iraans cabaretier en acteur, nu leeft hij in Nederland, gevlucht voor de Iraanse geheime politie. Zijn collega-actrice is opgepakt en vermoord, zijn vrouw is van hem gescheiden, zijn vader werkeloos geworden. Contact met zijn familie is nauwelijks mogelijk.
In Iran maak je geen grappen over mensen met aanzien en macht. Mohammed Reza wilde met een kritische satire zijn publiek aan het denken zetten en maakte één grap teveel. Halsoverkop moest hij vluchten, stiekem de Turkse grens over en daarna dagenlang in een geheime ruimte achter in een vrachtwagen. Pas toen hij 12 dagen later bij een snelweg eruit werd gezet en een billboard met Vitesse-trainer Ronald Koeman zag, wist hij dat hij in Nederland was.
Deze film vertelt het verhaal van een jonge man die ondanks alles een nieuw leven heeft opgebouwd. Hij begint met succes een eigen schildersbedrijf, trouwt opnieuw, met een Nederlandse vrouw en wordt vader van een zoon.
Zijn ambitie om cabaretier te worden heeft Mohammed Reza niet losgelaten.
We volgen hem als hij meedoet aan de voorrondes van het Leids Cabaret festival. Na jaren staat hij weer op de planken, nu met een Nederlands programma, op een Nederlands podium. Hoogtepunt voor een man die ondanks zijn dramatische verleden met grappen en humor zijn publiek aan het lachen weet te maken.
Acht jaar geleden was hij nog een bekend Iraans cabaretier en acteur, nu leeft hij in Nederland, gevlucht voor de Iraanse geheime politie. Zijn collega-actrice is opgepakt en vermoord, zijn vrouw is van hem gescheiden, zijn vader werkeloos geworden. Contact met zijn familie is nauwelijks mogelijk.
In Iran maak je geen grappen over mensen met aanzien en macht. Mohammed Reza wilde met een kritische satire zijn publiek aan het denken zetten en maakte één grap teveel. Halsoverkop moest hij vluchten, stiekem de Turkse grens over en daarna dagenlang in een geheime ruimte achter in een vrachtwagen. Pas toen hij 12 dagen later bij een snelweg eruit werd gezet en een billboard met Vitesse-trainer Ronald Koeman zag, wist hij dat hij in Nederland was.
Deze film vertelt het verhaal van een jonge man die ondanks alles een nieuw leven heeft opgebouwd. Hij begint met succes een eigen schildersbedrijf, trouwt opnieuw, met een Nederlandse vrouw en wordt vader van een zoon.
Zijn ambitie om cabaretier te worden heeft Mohammed Reza niet losgelaten.
We volgen hem als hij meedoet aan de voorrondes van het Leids Cabaret festival. Na jaren staat hij weer op de planken, nu met een Nederlands programma, op een Nederlands podium. Hoogtepunt voor een man die ondanks zijn dramatische verleden met grappen en humor zijn publiek aan het lachen weet te maken.
laatste aanpassing
De discussie begon over het in beeld brengen/tonen van excessen. Dat vind ik niet negatief, want dat hadden we in eerste instantie hypothetisch gesteld. Jij zei toen dat je sommige zaken niet moest tonen als dat gevoelig ligt bij de ander. Iets tonen lijkt me geen extreem negatieve kritiek.
Natuurlijk vind ik dat ook.
Negatief kritiek kan zeker ook zo zijn, dat je een persoon op iets attendeerd/aanwijst, zodat ze een ander kijk/optie op een zaak kunnen
hebben.
Maar als de tegenpartij dat niet vindt, houd het in mijn ogen op.
En als men van tevoren weet, dat bepaalde zaken gevoelig liggen, dan moet men niet verder doorgaan met drammen.
Het principe van behoudt van de normen en waarden binnen de kaders van de wet is een fundamenteel kenmerk van de rechtstaat. Het kan samengaan.
Vind ik ook.
Je kunt een afkeer hebben van homo's
Als je = ik heb geen afkeer van homo's, zou ze zeer zeker niet afschuiven, maar het is de sex.
laatste aanpassing
Maar vertel eens even huilebalkje, waar discrimineer ik dan?
Zeg ik dat je discrimineer?
Waar?
Ben je nu ontgoocheld in jezelf?
Heb je je zelf betrapt?
jullie linkse mensjes
Vooroordeel?
welke oorlogen waren het ook al weer exact die geert veroorzaakt heeft?
Neem je het zo serieus op?
Moest enkel een antwoord geven op jouw vraag, wat ik de lieve Heer moest zeggen.
Heb toen erbij gepost:
Maar zie, ook ik kan domme antwoorden geven
Waarheid doet pijn zeggen ze!
laatste aanpassing
Ik ga je aangeven .
Nou dat lijkt me ook weer overdreven
Dus hem gewoon droppen op een of ander eilandje lijkt me dan het beste idee.
donateur
Iraans
waar ik ook stront ziek van wordt is, continu dat gezeik over wat in Iran gebeurt. Wat in Iran gebeurt. Dat daar bepaalde dingen zgn in naam van het geloof gebeuren.
Ze lopen daar een aantal eeuwen achter. Maar heeft totaal niets te maken met waar we over praten, als we praten over problemen met de islam hier.
Ze lopen daar een aantal eeuwen achter. Maar heeft totaal niets te maken met waar we over praten, als we praten over problemen met de islam hier.
Totaal mee eens, wij moeten ons niet bemoeien met hun zaken. Als ze het zat zijn kunnen ze zelf ingrijpen..

![an[n]o73niem](/images/user/214696_1011612.jpg)