18733x bekeken
Wel eens per ongeluk (of expres voor de psycho´s onder ons) je ouders zien neuken!?
Bijv als je hun slaapkamer binnen stormt om te vragen of je hun pinpas nog ´n keer kan lenen.
horrorrrrrrrrrrrr
ieeeeeeuwwww moet der niet aan denken
maar gelukkig doen mijn ouders het niet meer
Wel eens per ongeluk je ouders zien neuken!?
Helaas wel..
Bijv als je hun slaapkamer binnen stormt om te vragen of je hun pinpas nog ´n keer kan lenen.
Nou nee, het ging anders
Ik had ff de borstel van mn moeder nodig ( was de mijne kwijt )
Dus ik klop op de deur.. geen reactie..
Nog een keer geklopt, mam?
Dus ik denk: och, die zitten vast beneden.. * Doet deur met een noodgang *
laatste aanpassing
Mamma keek me heel vreemd aan toen ik zei: look what i've found
Tja..aan de andere kant, boeiend. Heb ze zelf ook dus zou 't niet eens raar vinden als m'n moeder er 1 (of meer) had
Maar het idee is gewoon..ieuw..net zoals je 't volgens mij ook niet van je kinderen wilt zien/horen.
Tja..aan de andere kant, boeiend. Heb ze zelf ook dus zou 't niet eens raar vinden als m'n moeder er 1 (of meer) had
Ik niet.. En ik wil ook niet weten dat mn moeder ze heeft..
Vind het al erg genoeg dat ze condoom verpakkingen laat slingeren!
En ik wil ook niet weten dat mn moeder ze heeft..
Tja ik ben hier een beetje dubbel in. Want dat heb ik dus ook wel, hoef 't niet te weten
Maar goed, ik doe fanatiek alsof m'n ouders daar niks van willen weten, van seks en alles wat erbij hoort
Maar goed, ik doe fanatiek alsof m'n ouders daar niks van willen weten, van seks en alles wat erbij hoort (terwijl ik donders goed weet dat ze wel degelijk seks hebben nog)
Haha dat heb ik ook ja!
Het idee dat ze dingen doen die ik ook doe
Naja niet aan denken
Tjaa, dan weet je precies what's going on hea
Haha ja idd..
Ik zeg het ook altijd ff als ze em laat slingeren8)
Ff ermee confronteren
niet mijn ouders maar mijn vader heeft het voorhuis verkocht aan mensen (vroeger mijn opa en oma gewoond). ik noem ze maar even buurman en buurvrow.
ik loop eventjes naar buiten om een sigaretje te roken. loop ik naar de weg toe om daar even rustig te staan roken, kijk ik dus zo bij buurman en buurvrouw naar binnen. geen gordijnen dicht en alle lichten nog aan. en wat denk je: buurvrouw ligt buurman zwaar te pijpen. waarschijnlijk hebben ze mij zien staan. schrikken op en buurman doet snel de gordijnen dicht.
ik loop eventjes naar buiten om een sigaretje te roken. loop ik naar de weg toe om daar even rustig te staan roken, kijk ik dus zo bij buurman en buurvrouw naar binnen. geen gordijnen dicht en alle lichten nog aan. en wat denk je: buurvrouw ligt buurman zwaar te pijpen. waarschijnlijk hebben ze mij zien staan. schrikken op en buurman doet snel de gordijnen dicht.
laatste aanpassing
niet mijn ouders maar
je schoonouders
bah mot er echt niet aan denken hoor
Niet gezien,maar heb ze wel eens gehoord toen ik een jaar of 14 was
bleh
Jmmr genoeg wel een xtie wat gezien heb meteen een trauma der aan over gehouden
Mijn ouders neuken niet 
Maar me ouders slapen beneden en ik boven
kee,bedankt voor de info
Niet gezien,maar heb ze wel eens gehoord toen ik een jaar of 14 was bleh
ik was denk ik zo'n beetje 12, heb heeeeeeel lang met mijn vingers in mijn oren gezeten.............en eenmaal mijn oren weer open, was ik opgelucht ze niet meer te horen: godszijdank !!!!
ja
per ongeluk deur open: een bult met papa bovenop
ik was 6 ofzo, shocking stuff
gelukkig niet....
Gelukkig niet. Wil het ook niet weten
nee idd
1 keertje in t oude huis. Was allemaal nogal gehorig. Maar kwas denk een jaar of 7 ofzo. Heb me omgedraaid en ben gaan slapen... Wil der verder liever niet aan herinnerd worden!
Uhhh nou nee... tis nog nooit echt lekker om andere bezig te horen?
Heb wel gehad dat mijn ouders mij hoorde!
Ze vroegen sochtends heel schijnheilig of we lekker geslapen hadden, maar zag meteen aan mn ma's ogen dat ze t doorhad... Ach kleine meisjes worden groot he 

En nu draaien we het om: Moet jij eraan denken als ouders zijnde dat je kinderen jou bezig horen zijn???
Uhhh nou nee... tis nog nooit echt lekker om andere bezig te horen?
Heb wel gehad dat mijn ouders mij hoorde!
ik heb ze vaak gehoord toen ik nog thuis woonde
oowk wel eens gezien ff snel handdoek en washandje en zow pakken
en dit waren overigens muh moeder en dr ex pa van muh zusje...
en bij haar ouwe vriend van laatst een x mah dan ist toch anders als je nah 5 jaar 't weer eens hoord van je moeder
laatste aanpassing
donateur
(of expres voor de psycho´s onder ons)
hoe de waard is....
hoe de waard is....
laatste aanpassing
Wel eens per ongeluk (of expres voor de psycho´s onder ons) je ouders zien neuken!?
gelukkig nooit,...
denk dat ik voor me hele leven getraumatiseerd zou zijn
donateur
denk dat ik voor me hele leven getraumatiseerd zou zijn
Nou..ik weet het wel zeker
Heb voor jaaaaaaaaaren terug me ouders een keer bezig gezien...GADVERDAMME
My God, wat was dat erg
Wilde echt ter plekke KO gaan...*kots*
Waar is die verdomde kots smiley als je hem nodig hebt
horrorrrrrrrrrrrr
huh neuken ouders dan ?? dacht dat ze dat niet deden het zou verboden moeten worden!!dat wil toch geen een kind van z`n ouders zien
Neeeeeeee, dat zou echt horror zijn.........
Niet gezien.. dat hoeft van mij ook écht niet..
Maar wel eens gehoord. En wat kan mij het nou ballen?!
Laat die mensen ook genieten van het leven.
Ik vind het allemaal maar vreemd dat mensen daar zo'n sterke afkeer van hebben als het ineens om ouders gaat.
Gelukkig heb ik een hele open band met mijn ouders en we praten over alles.. geen taboes. Ik hou niet van taboes.
It's all part of life.
Ik vind het allemaal maar vreemd dat mensen daar zo'n sterke afkeer van hebben als het ineens om ouders gaat.
Gelukkig heb ik een hele open band met mijn ouders en we praten over alles.. geen taboes. Ik hou niet van taboes.
It's all part of life.
Ik woon al jaren niet meer thuis, maar toen mijn zus en ik nog thuiswoonden hoorden we wel eens wat. Ik vind de meeste reactie hier nogal onvolwassen, toen ik nog thuis woonde (tot m'n 19e, ben nu 28), was m'n pa 44 en m'n ma 41. Mensen van die leeftijd neuken nog met mekaar ja. Prima toch?
Zouden wij als we 44 of 41 zijn dat niet meer doen?
Zouden wij als we 44 of 41 zijn dat niet meer doen?
nee gelukkig nie..
donateur
Niet gezien.. dat hoeft van mij ook écht niet..
Denk dat kinderen het hun ouders niet misgunnen geen sex en genot te hebben, maar het is voor hun zelf gewoon geen fijn idee je ouders bezig te horen! Sowieso is het nou niet heel plezierig mensen bezig te horen bah! Als je zelf bezig bent is dat toch iets heel anders?
ja man ,kan echt niet..
ik zei da ik de hele avond weg zou zijn ,nog geen uur daarna kwam ik tog na huis om wat op te hale ma had geen huissleutel ,dus liet ik de tel overgaan zodat iemand na onder zou komen ,springt me vader opeens omhoog van de bank en me moeder om de tel te pakken ,allebij poedelnaakt ,en me maat stonds naast me man ,dat ging echt te ver
ik zei da ik de hele avond weg zou zijn ,nog geen uur daarna kwam ik tog na huis om wat op te hale ma had geen huissleutel ,dus liet ik de tel overgaan zodat iemand na onder zou komen ,springt me vader opeens omhoog van de bank en me moeder om de tel te pakken ,allebij poedelnaakt ,en me maat stonds naast me man ,dat ging echt te ver
Jaaa elke avond die geluiden!!! soms hoor ik mijn moeder kreunen als een jong hertje.....
kijk ik hoop dat ik ook nog zo actief ben als ik papa ben!
Ontopic, op vakantie in een sauna voor 2, ff vragen of ze ook iets te drinken wilden. Vond niet erg. Zij ook niet.
Wat een onvolwassen reacties in dit topic. Mijn ouders zijn begin vijftig, zouden ze daarom niet meer mogen neuken? Wat een onzin.
Mijn zus en ik wonen al jaren niet meer thuis, maar toen we nog wel thuis woonden hoorden we heus wel wat. Dan kun je daar een afkeer van hebben, maar wij vonden dat mooi, want ze kunnen beter neuken als elkaar in mekaar slaan.
Mijn zus en ik wonen al jaren niet meer thuis, maar toen we nog wel thuis woonden hoorden we heus wel wat. Dan kun je daar een afkeer van hebben, maar wij vonden dat mooi, want ze kunnen beter neuken als elkaar in mekaar slaan.
Jaaa elke avond die geluiden!!!
OT: Gezien ooit es toen ik een jaartje of 5 was in de caravan, ze dachten dat ik sliep
Gehoord 1x een jaar of 5 geleden denk ik..was toen uit maar er was geen reet aan dus ging ik ipv om 5 uur, om half 1 naar huis..en daar hadden ze niet op gerekend. Héél apart om dat te horen zeg, die waren zich aan 't uitleven omdat ze dachten dat ik er niet was
Wel raar eigenlijk..vind 't een vreselijk idee ze te horen of wat dan ook. Maar aan de andere kant vind ik 't geweldig dat ze na ruim 30 jaar huwelijk dus nog steeds seks hebben (al roept m'n pa te pas en te onpas dat 't nu op 1 hand te tellen is per jaar
laatste aanpassing
Wat is er gadverdamme aan?
Is het vies ofzo als je ouders sex hebben..
Kinderachtig..
Wacht maar tot je het zelf een keer hebt gehoord.. t klinkt gewoon echt vies.. dat je echt zo'n idee hebt van bahh
haha weet ik uit ervaring.. maar als ik erover nadenk is het niet vies, daar ben ik het mee eens.. stel ik heb later zelf kinderen, wil je toch ook gewoon nog seks kunnen hebben?
nee nooit gezien en daar heb ik ook geen behoefte aan...
dat hoef ik niet met ze te delen 
Ik heb zoiets gelukkig nog nooit meegemaakt
Ja, maar toen was ik een jaar of 5. Ik hoorde hun bed piepen en ik dacht dat er misschien wat aan de hand was. Ik klom mn bedje uit, duwde de deur een stukkie open van hun kamer en daar lagen ze te hupsen 
Ik begreep het niet helemaal goed...de enigste theorie die ik jáááárenlang voor mezelf had bedacht was dat mijn vader bovenop mijn moeder lag om haar te beschermen tegen inbrekers
Inmiddels waren mijn gedachtes weer op orde en was ik op vakantie met mn schoonouders en mn ventje.
Smorgens waren we 'bezig' hardstikke licht, geen dekens dr overheen en hardstikke bloot.... ja hoor, komt schoonpa de kamer binnengevallen "Jonguhhhs t ontbijt is klaar!!"
Pfff hij vertrok geen spier, maakte zn zin gewoon af en deed de deur weer dicht
Ik begreep het niet helemaal goed...de enigste theorie die ik jáááárenlang voor mezelf had bedacht was dat mijn vader bovenop mijn moeder lag om haar te beschermen tegen inbrekers
Inmiddels waren mijn gedachtes weer op orde en was ik op vakantie met mn schoonouders en mn ventje.
Smorgens waren we 'bezig' hardstikke licht, geen dekens dr overheen en hardstikke bloot.... ja hoor, komt schoonpa de kamer binnengevallen "Jonguhhhs t ontbijt is klaar!!"
Pfff hij vertrok geen spier, maakte zn zin gewoon af en deed de deur weer dicht
Oooh ja...mn ouders nog 'n keer betrapt. ik woonde op mezelf, kwam ff bij ze langs op de koffie.
Ik zie hun koffiekopjes op tafel staan dus wist dat ze thuiswaren... Ik denk "ach, die zijn boven..de was aan t doen ofzo"
Dus ik trek de deur naar de trap open waarna ik wil roepen "máááámmmmmmmmm"!!! Maar ach...ik zag t al... ze waren op de trap bezig
Ik heb de deur met een bloedgang weer dichtgesmeten en geroepen "sorryyyyyyy..ga gerust verder, ik wacht wel ff buiten"
Geen trauma's aan overgehouden verder
Als ik stelselmatig hun geluiden aan moest horen zou ik er denk ik wel wat van zeggen. Niet omdat t vies is, maar gewoon omdat t not done is. Als je ouders jou zouden horen, dan is dat toch ook gek.
Ik zie hun koffiekopjes op tafel staan dus wist dat ze thuiswaren... Ik denk "ach, die zijn boven..de was aan t doen ofzo"
Dus ik trek de deur naar de trap open waarna ik wil roepen "máááámmmmmmmmm"!!! Maar ach...ik zag t al... ze waren op de trap bezig
Ik heb de deur met een bloedgang weer dichtgesmeten en geroepen "sorryyyyyyy..ga gerust verder, ik wacht wel ff buiten"
Geen trauma's aan overgehouden verder
ja.. bah zeg.
woonde toen nog thuis, ik ging naar een feestje, maar was mijn sleutels vergeten. maar mijn ouders wonen op een soort van boerderij.. dus voor ik bij mijn fiets was, de conclussie trok dat ik geen sleutel had, en weer terug binnen was... gingen mijn ouders er al van uit dat ik al weg was.
haha
verder wel knap van ze... dat ik ze nooit eerder bezig heb gezien of gehoord!
deden ze het toen gewoon zo weinig, of handen ze de handen voor de mond
gehe
x
woonde toen nog thuis, ik ging naar een feestje, maar was mijn sleutels vergeten. maar mijn ouders wonen op een soort van boerderij.. dus voor ik bij mijn fiets was, de conclussie trok dat ik geen sleutel had, en weer terug binnen was... gingen mijn ouders er al van uit dat ik al weg was.
haha
verder wel knap van ze... dat ik ze nooit eerder bezig heb gezien of gehoord!
deden ze het toen gewoon zo weinig, of handen ze de handen voor de mond
x
yep, en ik weet de precieze datum ook nog. Was toen 11 jaar en huilen dat ik daarna deed in bed, haha!
Mijn zusje had dit nog een paar maanden geleden meegemaakt, zij moest zich nog altijd melden als ze thuis kwam van het stappen en ja hoor, daar lagen ze. Nu meld ze zich nooit meer!
Mijn zusje had dit nog een paar maanden geleden meegemaakt, zij moest zich nog altijd melden als ze thuis kwam van het stappen en ja hoor, daar lagen ze. Nu meld ze zich nooit meer!
laatste aanpassing
Wel de omgekeerde situatie
Dat is ook erg beschamend idd !
jah 1 x, heb zekker een paar uur lopen lachen met me broer, sliep topen nog op dezelfde kamer als me broer.
Me pa zei oprotten en doe de deur dicht
Me pa zei oprotten en doe de deur dicht
de enigste theorie die ik jáááárenlang voor mezelf had bedacht was dat mijn vader bovenop mijn moeder lag om haar te beschermen tegen inbrekers
Ik hoorde het vroeger wel eens en dan was ik altijd heel kwaad op mn pa,
hij moest van mam afblijven!!
Gatver, nee gelukkig niet 
nee wel gehoord
Helaas wel, daarom zit ik al jaren in een kliniek
hehe ik ook
alleen gehoord
ik was net iets aan het eten ja?
nee gelukkig niet seg
mja se doent ook nie meer denk ik zo
nee gelukkig niet seg
laatste aanpassing

![[Death Valley Queen]](/images/user/26312_206322.jpg)
![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)

![[G]eSiNa](/images/user/211739_3877496.jpg)

![[PV] LadyTerror](/images/user/603647_1579396.jpg)

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)