18689x bekeken
Oooh ja...mn ouders nog 'n keer betrapt. ik woonde op mezelf, kwam ff bij ze langs op de koffie.
Ik zie hun koffiekopjes op tafel staan dus wist dat ze thuiswaren... Ik denk "ach, die zijn boven..de was aan t doen ofzo"
Dus ik trek de deur naar de trap open waarna ik wil roepen "máááámmmmmmmmm"!!! Maar ach...ik zag t al... ze waren op de trap bezig
Ik heb de deur met een bloedgang weer dichtgesmeten en geroepen "sorryyyyyyy..ga gerust verder, ik wacht wel ff buiten"
Geen trauma's aan overgehouden verder
Als ik stelselmatig hun geluiden aan moest horen zou ik er denk ik wel wat van zeggen. Niet omdat t vies is, maar gewoon omdat t not done is. Als je ouders jou zouden horen, dan is dat toch ook gek.
Ik zie hun koffiekopjes op tafel staan dus wist dat ze thuiswaren... Ik denk "ach, die zijn boven..de was aan t doen ofzo"
Dus ik trek de deur naar de trap open waarna ik wil roepen "máááámmmmmmmmm"!!! Maar ach...ik zag t al... ze waren op de trap bezig
Ik heb de deur met een bloedgang weer dichtgesmeten en geroepen "sorryyyyyyy..ga gerust verder, ik wacht wel ff buiten"
Geen trauma's aan overgehouden verder
ja.. bah zeg.
woonde toen nog thuis, ik ging naar een feestje, maar was mijn sleutels vergeten. maar mijn ouders wonen op een soort van boerderij.. dus voor ik bij mijn fiets was, de conclussie trok dat ik geen sleutel had, en weer terug binnen was... gingen mijn ouders er al van uit dat ik al weg was.
haha
verder wel knap van ze... dat ik ze nooit eerder bezig heb gezien of gehoord!
deden ze het toen gewoon zo weinig, of handen ze de handen voor de mond
gehe
x
woonde toen nog thuis, ik ging naar een feestje, maar was mijn sleutels vergeten. maar mijn ouders wonen op een soort van boerderij.. dus voor ik bij mijn fiets was, de conclussie trok dat ik geen sleutel had, en weer terug binnen was... gingen mijn ouders er al van uit dat ik al weg was.
haha
verder wel knap van ze... dat ik ze nooit eerder bezig heb gezien of gehoord!
deden ze het toen gewoon zo weinig, of handen ze de handen voor de mond
x
yep, en ik weet de precieze datum ook nog. Was toen 11 jaar en huilen dat ik daarna deed in bed, haha!
Mijn zusje had dit nog een paar maanden geleden meegemaakt, zij moest zich nog altijd melden als ze thuis kwam van het stappen en ja hoor, daar lagen ze. Nu meld ze zich nooit meer!
Mijn zusje had dit nog een paar maanden geleden meegemaakt, zij moest zich nog altijd melden als ze thuis kwam van het stappen en ja hoor, daar lagen ze. Nu meld ze zich nooit meer!
laatste aanpassing
Wel de omgekeerde situatie
Dat is ook erg beschamend idd !
jah 1 x, heb zekker een paar uur lopen lachen met me broer, sliep topen nog op dezelfde kamer als me broer.
Me pa zei oprotten en doe de deur dicht
Me pa zei oprotten en doe de deur dicht
de enigste theorie die ik jáááárenlang voor mezelf had bedacht was dat mijn vader bovenop mijn moeder lag om haar te beschermen tegen inbrekers
Ik hoorde het vroeger wel eens en dan was ik altijd heel kwaad op mn pa,
hij moest van mam afblijven!!

![[G]eSiNa](/images/user/211739_3877496.jpg)