Wat is de betekenis bij zo'n sterren tattoo??
Jep je ziet er iedereen mee, maar dat is denk ik toch wel met veel dingen zo. Eerst was het For ever Friends, toen Tweety, toen tribal en nu sterren.
Ik heb ze ook, 3 op zijkant van rug en die van mij heb ik met 2 vriendinnen laten zetten. Dus vriendschapstattoo. Heb er geen spijt van, ook al loopt half Nederland met sterren op zijn lichaam.
ik ben een kneus
zeurt er iemand wel eens over een broek waar heel n-l in loopt, of dat mooie truitje die je net hebt gekocht waar ook half n-l in loopt en nog maar te zwijgen over het kapsel wat je hebt daar loopt ook half n-l mee!!!!
Zijn dat sterren
zeurt er iemand wel eens over een broek waar heel n-l in loopt, of dat mooie truitje die je net hebt gekocht waar ook half n-l in loopt en nog maar te zwijgen over het kapsel wat je hebt daar loopt ook half n-l mee!!!!
Ben je dom ofzo?
Een broek heb je toch niet je hele leven aan? tenminste, die broek is dan niet je hele leven mode, maar die kun je weggooien.. En je kapsel kun je ook steeds weer anders doen.
Waarom een mode-tattoo zetten? Die mode verdwijnt wel weer en jij zit je hele leven met dat plaatje op je lijf.
Een tattoo blijft toch je hele leven zitten of nie?laatste aanpassing 22 augustus 2006 11:58
jij heb hier een grote mond over tattoos
dan wil ik nu wel is weten wat voor tattoos wel je hele meegaan kwa plaatje in jou ogen ?!?!
Een tattoo is toch een plaatje?
En een tattoo blijft toch altijd zitten?
dus wat voor plaatje is volgens jou iets wat altijd meegaat.
joh! echt???
Maakt toch nie uit wat voor plaatje.. Het gaat erom dat een tattoo altijd blijft zitten en kleren niet. Dus als je vorig jaar of 2 jaar terug een tribal had laten zetten, dat is nu weer uit de mode.. Snappie?
Dus als je vorig jaar of 2 jaar terug een tribal had laten zetten, dat is nu weer uit de mode..
nou en?
Wat voor tattoo vind jij wel een tattoo die niet met mode is, en je die wel je hele leven leuk vind. Zo moeilijk is het niet om hierop te antwoorden ...
Lullig dat je je mening laat bepalen door 'iedereen'
Niets lulligs aan ... ik heb liever iets origineels en daarom teken ik m'n tattoos altijd zelf ..
Tattoos horen persoonlijk en origineel te zijn
Lullig dat je schaamteloos mee zou lopen met de kudde
Ja dat kan mij niets schelen, maar het ging om de vergelijking met kleren, zucht
Overal is er wel iemand die dezelfde of een soortgelijk iets heeft, ik heb ook een tattoo op me scheen die nu opeens iedereen ook heeft, baal ik ook van, maar dat maakt mij tattoo niet minder mooi ???
Tuurlijk wel als je het zelft ontwerpt toch wel
Tattoos horen voor iedereen een eigen keuze te zijn, wie is nou wie om voor een ander te bepalen wat hij moet doen. Ik zelf hou ook van custom werk, maar als een ander simpel uit een flash-boek een voorbeeld uitkiest, tja, dan moet die dat zelf weten.
Zou wel heel toevallig zijn dan
Haha volgens mij snap jij het niet helemaal..
waarom denk jij dat ik het tegen jou heb eingelijk?
wil je graag dat mensen tegen je praten?
als je niks weet te zeggen zeg dan niks ofzo
Natuurlijk is het leuk orgineel te zijn en als enige op deze wereld met een bepaalde tattoo te lopen, maar meestal is dat nou eenmaal niet zo. Ik heb nog nooit iemand gezien met bepaalde tattoo's die ik heb, maar dat wil niet zeggen dat ze er in de toekomst wel mee lopen... Zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar. Kuddedieren. Moet je je daar nou echt zo druk om maken? het gaat toch vooral om gedachtes achter tattoo's! Je doet het voor jezelf en niet voor een ander en als er een ander mee loopt: So be it.
Wat voor tattoo vind jij wel een tattoo die niet met mode is, en je die wel je hele leven leuk vind. Zo moeilijk is het niet om hierop te antwoorden ...

![[img width=428 height=571]https://partyflock.nl/images/album/358580.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/album/358580.jpg)
Ben je dom ofzo?
Vertel jij mij dan is wat wel een tattoo is die je hele leven mee gaat ??????
dit is de mijne btw
de meeste tattoo's zijn tijdsbepALEND weinig tattoo's zijn tijdloos
Degene die zelf zeggen dat een tattoo niet tijdsloos is, dat zijn de figuren die er dus niet aan moeten beginnen en ook de figuren zijn die na bepaalde tijd gaan zitten janken dat het zo stom was dat ze het tattootje hebben laten zetten en gaan dan met een janksmoel bij (wie kan het ook anders) s'lands bekenste tattoo verwijderaar zitten.
de meeste tattoo's zijn tijdsbepALEND weinig tattoo's zijn tijdloos
Wie bepaald dat dan ????
Degene die zelf zeggen dat een tattoo niet tijdsloos is, dat zijn de figuren die er dus niet aan moeten beginnen en ook de figuren zijn die na bepaalde tijd gaan zitten janken dat het zo stom was dat ze het tattootje hebben laten zetten en gaan dan met een janksmoel bij (wie kan het ook anders) s'lands bekenste tattoo verwijderaar zitten.
En dat bepaal jij
ik bedoel er mee te zeggen dat je een tattoo in een bepaalde periode van je leven laat zetten dus het weergeeft een bepaalde tijd in je leven!
Wie bepaald dat dan ????
wel een na deel is foto's op internet zetten,,
een meisje heeft PRECIES de zelfde als mij, dat vind ik wel jammer maarja weinig aan te doen
Mijn beste vriendin heeft de zelfde. Geloof dat ze deze ooit eens uit een boekje heeft geplukt omdat ze deze leuk vond. Ze heeft de tat. links op dr onderbuik. En ik denk dat het ding er nou al een jaar of 9 zit....
Ik vond het mooi, vind het nu niet tof meer omdat iedereen er mee loopt
Heb ze inmiddels nog steeds niet en ondertussen ben ik ook alweer aan een totaal andere tattoo 't denken
zie je ook hoe vergankelijk die dingen kunnen zijn
Maar de originaliteit is er al wel weer af...laatste aanpassing 30 augustus 2006 14:24
Maar de originaliteit is er al wel weer af...laatste aanpassing 30 augustus 2006 14:24
alle tattoo,s zijn ooit al eens gezet op deze aardbol.
wat is nog origineel? japans,oldskool,newskool,maori,biomechanical je ziet het overal.
het is allemaal wel leuk en zo, maar nu hebben zoveel mensen die dingen al, denken jullie dan niet van...dat et niet meer origineel is net zoals zo'n gaytribel of jappe teken
net als tribals, in het begin zijn ze leuk maar over njaar of 2 ben je erop uitgekeken.
Ligt eraan hoe je tribal wilt definieren, want de tribal is de oudst bestaande tattoo.
Ik heb er 9 op mijn onderrug aan de linkerkant.
Even foto toegevoegd:
Nou, zie steeds vaker gasten lopen met die dingen op hun armen,of ellebogen.. dat vind ik nou niet echt boeiend ofzo , maar als je origineel bent kan t leuk zijn
Sinds vanavond heb ik een sterren tattoo op mn voet
De nautische ster is weer helemaal terug in de new & old skool tattoo. De ster wordt, in alle mogelijk denkbare kleuren, zowel als onderdeel van een tatoeage als alleenstaand gebruikt met veelal als betekenis ‘de weg vinden’ maar ook als anti-racisme teken en als symbool voor hoop.
Je ziet de sterren vaak in combinatie met de zwaluwen.
In de homo en lesbo-scene is de ster al sinds 1930 besproken als herkenningteken op de pols maar van oorsprong is het een zeemanstatoeage; . De ster refereert aan de sterrenhemel en met name aan de Noorderster, waardoor je je plaats kunt bepalen en weer naar huis kunt komen. Dit protectie en geluksteken werd veelal op de schouders geplaatst in de kleuren zwart en rood.
Het symbool schijnt overigens al veel eerder gebruikt te zijn als ‘gezondheidssymbool’ op het lichaam door de Late Kelten (Pagans).
[bron]http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/11/23/nautische-sterren/laatste aanpassing 22 augustus 2006 11:37
mooi meiss deed t pijn?? ik wil n tribaltje op me voet maar k ben echt bang voor die pijn
In de homo en lesbo-scene is de ster al sinds 1930 besproken als herkenningteken
net zoals steve-o die heeft op ze reet "Your Name" gezet hahaha
Dat is pas macht
Dat is wel grappig idd
Maar zou het zelf nooit doen.
vind t net zoiets als die tribals... daar loopt ook iedereen mee
Vind tribals toch weer anders, ik wil der ook een op m'n onderrug laten zetten, maar ik heb ehm zelf ontworpen en t betekend ook nog wat, dus ja t is wel een tribal maar niet zo'n standaard ding waar iedereen mee loopt.
het feit dat t een tribal is vind ik gewoon al standaard.. of ie nou zelf ontworpen is of niet, een tribal is en blijft een tribal in mijn ogen
myn tattoo heb ik nu un jaar ong.
heb ik voor me oma late doen
maar ik wil er nog een paar bij
Hoezo? Gewoon laten zetten
Ach, iedereen heeft wel een betekenis bij zijn of haar tattoo. Alles is wel een keer gedaan en er zijn helaas nog zat mensen die met een plaatje van een tattoo van een ander naar een shop gaan.
Zo ben ik helaas die van mij ook al een keer hier op pf tegen gekomen Best wel triest van die personen... Gebrek aan fantasie denk ik dan maar...
Maakt mij niet uit wie waar mee loopt.......
Ik heb ze toch echt voor mezelf erop gezet
myn tattoo heb ik nu un jaar ong.
heb ik voor me oma late doen
maar ik wil er nog een paar bij
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/8754371.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/8754371.jpg)
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/8754385.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/8754385.jpg)
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/8494096.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/8494096.jpg)
sterren tattoo
Ik heb sterren als bijrol bij de grotere hoofdelementen.
Sterren in oldschool tattoo,s zijn niet 'in' of 'uit'. Traditionele tattoo,s zijn tijdloos laatste aanpassing 20 april 2007 11:36
Vind tribals toch weer anders, ik wil der ook een op m'n onderrug laten zetten, maar ik heb ehm zelf ontworpen
Haha, nee nee nooit aan namen beginnen
![[img width=360 height=474]https://album.partyflock.nl/13578010.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/13578010.jpg)
ik heb nu ook weer met sterretjes erdoor maar vind het gewoon mooi
dat van jou is ook fatsoenlijke traditionele oldschool. mooi dingetje met die kers. zie t meteen aan de stijl dat het door king of kings tattoo is gezet.
heb jij er ook je tattoo's laten zetten
haha jaa dat zeggen meerdere al gelijk van zkr bij Han laten zetten
Ken er 1 die dat op zn kont heeft staan. Beetje jammer dat ze bij hem ook de 'w' achter 'jouw' zijn vergeten
Die heb ik ook al!
wil dr wel iets bij laten zetten doet alleen zo pijn...
ik zou een ster op mijn voet doen maar in de tattooshop stond een briefje met daarop: 20 aanvragen per week, wil je nu nog steeds een ster als tattoo? uhmm nee dus... dus nu heb ik de voorste letters van mijn zoontje en mijn vriend
ik vind het ZO walgelijk he.. die sterren
net zo origineel als zon gewei boven je kont
in de tattooshop stond een briefje met daarop: 20 aanvragen per week, wil je nu nog steeds een ster als tattoo?
waar een mens zich al niet druk om kan maken...
zodra iets "in" is, kan het opeens niet meer...
kortom: iedereen moet het gewoon lekker zelf weten en staat het je niet aan dan kijk je maar de andere kant op
Maar bij mij gaat het ook om de gedachte die er achter zit...
maar ook al vind je ze alleen maar mooi, kan ook toch?
ieder zn ding
want je kunt een tattoo niet zomaar weer "verwijderen"
ik heb nu ook weer met sterretjes erdoor maar vind het gewoon mooi
dus nu heb ik de voorste letters van mijn zoontje en mijn vriend
ik heb een ster tattoo links schuin boven me hart, omdat mn oma is overleden... mn zusje heeft precies dezelfde. Vonden we mooie geedachte
Sterren Tattoo's Zijn In De Mode... Maar Voor Hoelang Nog...?
Je ziet er bijna iedereen bij... Ieder zen eigen ontwerp...
Maar toch... Op een dag gaan ze zich toch eens afvragen wrm een ster?
Maar ik vind het wel iets hebben
DÁT bedoel ik dus
hop,, in één keer ge-switched
van je zoontje kan ik me nog wel voorstellen maar van je vriend... Hmm sorry maar als het nu uitgaat?? beetje lullig of niet? Je kan natuurlijk ook iemand zoeken met dezelfde letter ahahhaa
Lijkt me vrij pijnlijk om je ster te laten tatteaueren
Mijn betekenis voor die ster~
Een ster is een symbool van geluk (Zie google), heeft vijf punten.
Mijn familie bestaat uit vijf personen
Uitspraak van Mijntje le Malinop donderdag 4 oktober 2007 om 12:45:
Zooooo 2002 ..
iedreeen heb het al
Idd!
dat denk jij
Ja idd, iedereen loopt ook met tribals,
en dat sierlijke is nu ook helemaal hot, dat
zie je nu ook steeds meer. Ik vind dat het
met alles zo is, ook met sterren!
Maarja boeiend je zet het voor jezelf,
en wat je zelf mooi vind
zetten echt geen tattoo omdat die stijl nu toevallig "in" is
eigen ontwerp
ja naja op je arm heb ook iedereen of op de rug/voet/buik/lies enzzz
dus ja verzin jij maar eff een mooie apparte plek
een tattoo zet je toch niet voor een ander maar voor je zelf en dat heeft niets te maken of het nu in is of niet..
Mij interesseert het eerlijk gezegd geen moer hoeveel of hoe weinig mensen er met een tattoo lopen. Je zet 'm voor jezelf.