Partyflock

Forumonderwerp · 895657
55162x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat is de betekenis bij zo'n sterren tattoo??
Waarschuw beheerder
Wilde t 2 jaar geleden ook graag, maar lang getwijfeld over de plaats waar ik ze zou willen.. Heb ze inmiddels nog steeds niet en ondertussen ben ik ook alweer aan een totaal andere tattoo 't denken

zie je ook hoe vergankelijk die dingen kunnen zijn :/
Waarschuw beheerder
heb een kleintje op me buik..
maar die word binnenkort uitgebreid met meer sterren..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 24 augustus 2006 om 10:49:
Ik vond het mooi, vind het nu niet tof meer omdat iedereen er mee loopt

Dat heb ik ook ja...
Ik vind het supermooi maar het is gewoon allang niet meer origineel :nee:

Ik neem een Nautische ster in het rood/zwart op mn borstbeen dus dat is dan toch wel weer originrrl ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het super vett... Maar de originaliteit is er al wel weer af...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hebk ook op mn voet. en de betekenis hou ik voor mezelf. voor sommige betekend het iets voor andere niets tis waar je van houd toch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op zondag 27 augustus 2006 om 21:23:
Heb ze inmiddels nog steeds niet en ondertussen ben ik ook alweer aan een totaal andere tattoo 't denken

zie je ook hoe vergankelijk die dingen kunnen zijn

als je strx meerdere stukken op je lichaam hebt staan maakt het niet zo snel meer iets uit als je 1 oudere tattoo iets minder mooi vind geworden.t valt helemaal niet meer op in de rest. ;)
je moet doen wat je al een tijdje in gedachten hebt en niet te lang over blijven nadenken.

Waarschuw beheerder
vond ze eerst nog wel mooi en bijzonder. in Kreta viel me op dat half Star Beach er mee liep. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROBBIN op woensdag 30 augustus 2006 om 14:24:
Maar de originaliteit is er al wel weer af...laatste aanpassing 30 augustus 2006 14:24

alle tattoo,s zijn ooit al eens gezet op deze aardbol. ;)

wat is nog origineel? japans,oldskool,newskool,maori,biomechanical je ziet het overal.
al vind ik tribal een uitschieter die echt te veel uitgemolken is en echt een modeverschijnsel was eind jaren 90.(n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROBBIN op woensdag 30 augustus 2006 om 14:24:
Maar de originaliteit is er al wel weer af...laatste aanpassing 30 augustus 2006 14:24

alle tattoo,s zijn ooit al eens gezet op deze aardbol. ;)

wat is nog origineel? japans,oldskool,newskool,maori,biomechanical je ziet het overal.
al vind ik tribal een uitschieter die echt te veel uitgemolken is en echt een modeverschijnsel was eind jaren 90.(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 22:02:
alle tattoo,s zijn ooit al eens gezet op deze aardbol.

indd!!!!!

Waarschuw beheerder
ik heb 3 sterretjes op mn voet..gewoon omdat ik het mooi vind..en er zijn 3 dierbaren van me overleden die ik door middel van die sterretjes gewoon bij me wilde hebben..
Waarschuw beheerder
Ik vind sterrentattoos echt super!! Wil er zelf al een tijdje 1 op mn voet, maar begin btje te twijfelen. Zag laatst een meisje met een aantal grote sterren op der ruggewervels op der bovenrug.. zag er ook super vet uit! Alleen heb al een tribal op mn onderrug, dus weet niet of die sterren er mooi bij zullen staan..

Waarschuw beheerder
Moet het een betekenis hebben dan?

Waarschuw beheerder
Nou, zie steeds vaker gasten lopen met die dingen op hun armen,of ellebogen.. dat vind ik nou niet echt boeiend ofzo :S , maar als je origineel bent kan t leuk zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 31 augustus 2006 om 22:32:
Moet het een betekenis hebben dan?

sterren tattoo,s stammen gewoon af van de westerse oldschool stijl. wat voor n betekenis moet t hebben dan? wat n onzin.
Waarschuw beheerder
[img width=402 height=687]https://partyflock.nl/images/album/1231537.jpg[/img]

is tie dan ;) nog ingepakt en vers!

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375]https://partyflock.nl/images/album/686752.jpg[/img]

Mjin sterretjes :D

Waarschuw beheerder
Vind het echt erg mooi !

Vooral op de voet, zoals hierboven.

Het mooiste vind ik op het sleutelbeen..:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er 1 net onder mijn sleutelbeen... (zie album)
wel met "invulling" dus niet alleen een lijn
voor mij btekent hij heel veel...
maar dat een ster "in" is, interesseert me geen reet...
als ik het maar mooi vind...

precies zoals lord of the strings al zei:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 22:00:
alle tattoo,s zijn ooit al eens gezet op deze aardbol.

Waarschuw beheerder
het is allemaal wel leuk en zo, maar nu hebben zoveel mensen die dingen al, denken jullie dan niet van...dat et niet meer origineel is net zoals zo'n gaytribel of jappe teken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 10:14:
het is allemaal wel leuk en zo, maar nu hebben zoveel mensen die dingen al, denken jullie dan niet van...dat et niet meer origineel is net zoals zo'n gaytribel of jappe teken

ik heb ook een tribal, geen zwarte, maar met soort 3d effect... (wederom, zie album)
de plek en vorm staan bij mij voor iets heel belangrijks, net als die ster en mn draak...
dus ook al heeft iedereen een vergelijkbaar iets, voor mij is het heel speciaal...

Waarschuw beheerder
ik weet wel dat zeemannen vroegah n poolster lieten tattoeren in de zin van dat ze geluk moesten brengen zodat ze altijd de weg terug zouden kunnen vinden.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er net 4 in mijn zij laten zetten. 1 alleen outlines, 1 helemaal zwart, 1 met elke pootje blauw/rood en een grijze cirkel in t midden en met daarin mijn voorletter, 1 met elk pootje rood/oranje en een grijze cirkel in t midden.

Orgineel? vast niet, maar elke ster symboliseert iets. Daarom ook die kleuren enzo. Lekker belangrijk dat een ander het niet orgineel vindt :cheer:

En wat doet dat trouwens godvergeten pijn in je zij :frusty: :x Nooit pijn gehad met welke tattoo dan ook, maar nu vond ik het toch ff niet fijn meer... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou eerst sterren laten zetten voor me fam maar aangezien we met zn 11en zijn zag ik dr maar vanaf :/ een paar is mooi maar 11 :| En btw..er kunnen scheidingen komen enzo dus ja..niet echt n strak plan van mezelf:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Straatkind op dinsdag 22 augustus 2006 om 02:03:
Wat is de betekenis bij zo'n sterren tattoo??

.

Waarschuw beheerder
Sterren brengen geluk!!
Ik heb dr ook 2 op me buik :)

Waarschuw beheerder
ja zo kan alles wel geluk brenge haha

Waarschuw beheerder
[img width=352 height=288]http://groups.msn.com/_Secure/0SADjArgWOVB2yRjgxk2lrgFZZGAM1f49EMm4kNp!80BJMcHfOT3rhyLmBKzHhkpJ*i*VAZdlVmrqrGBIJ!9ByJvpcPRUHSvykA7umEvfe8NJAAAAynJXAg/naamloos0.bmp?dc=4675570866471883781[/img]

OP mn linkerzij..sterren vind ik wel mooi en ieder kan zo zn eigen betekenis eraan toevoegen..Deze 3 sterren staan voor n naam..van n dierbaar persoon die ik kwijt ben..

Waarschuw beheerder
net als tribals, in het begin zijn ze leuk maar over njaar of 2 ben je erop uitgekeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:34:
net als tribals, in het begin zijn ze leuk maar over njaar of 2 ben je erop uitgekeken.

Ligt eraan hoe je tribal wilt definieren, want de tribal is de oudst bestaande tattoo.

Waarschuw beheerder
Betekenis.... tja... waar staat een ster níet voor? En ik hoorde laatst weer dat die sterren origineel rockabilly style zouden zijn :dood: Het zal allemaal wel, ik vind het leuke tattoo's maar zou zelf nooit en te never iets nemen waar iedereen al mee loopt :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:42:
want de tribal is de oudst bestaande tattoo

ja en dan, ben je er dan niet na 2 jaar op uit gekeken omdat ik dat nu weet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 22:59:
ja en dan, ben je er dan niet na 2 jaar op uit gekeken omdat ik dat nu weet?

uiteindelijk raak je op alles uitgekeken ... of word de intresse minder sterk ...

Waarschuw beheerder
donateur

Bepaal jij niet :/
Waarschuw beheerder

als je iets zelf heel graag wilt en er goed over nagedacht hebt, dan raak je er niet op uitgekeken en mocht dat wel het geval zijn, dan laat je em of uitbreiden of je zet er wat overheen. ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit op mijn tattoos uitgekeken raak. ik ben er blij mee en ook met mijn drie sterretjes
Waarschuw beheerder
b-tje jammer dat iedereen nu zoiets heeft.. maar overigens wel egt mooi..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Discoland op zondag 8 oktober 2006 om 23:22:
b-tje jammer dat iedereen nu zoiets heeft..

dat wel, maar heb er nog steeds geen spijt van ook al loopt half nederland nu met een tribal, chineesteken en/of sterren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimby op zondag 8 oktober 2006 om 23:20:
ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit op mijn tattoos uitgekeken raak.

Zo is dat. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 23:35:
Zo is dat.

dat dacht ik :D (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimby op zondag 8 oktober 2006 om 23:42:
dat dacht ik :D (Y)

Goed gedacht :jaja: (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 23:10:
Bepaal jij niet

nee gelukkig niet, maar bepaal jij dat wel dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:42:
Ligt eraan hoe je tribal wilt definieren, want de tribal is de oudst bestaande tattoo.

dat kan dan wel zo zijn, maar heb er zelf ook 2, maar om eerlijk te zijn ben ik er wel n beetje op uitgekeken , dus ben nu samen met n maat iets aant ontwerpen zodat die tribal goed zichtbaar blijft en eromheen n kleine sleeve te laten zetten.

Waarschuw beheerder
ik ben er nog steeds blij mee.. en zal vast ooit wel wat minder worden maar dat zie ik dan wel weer
Waarschuw beheerder
eind van de maand neem ik 4 sterren op de binnenkant van mijn pols bij mij staan die sterren voor mijn moeder en mijn 3 broers

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 16:51:
nee gelukkig niet, maar bepaal jij dat wel dan?

Nee.. Zeg ik dat? Maar hoe kan je nou voor een ander bepalen of ie er op uitgekeken gaat raken? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 15:42:
Maar hoe kan je nou voor een ander bepalen of ie er op uitgekeken gaat raken?

ik vind dat jij wel op die van jou bent uitgekeken hoor :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 16:06:
ik vind dat jij wel op die van jou bent uitgekeken hoor

:[ :lol:

Waarschuw beheerder
Ik heb ook m'n ster laten tattooëren....