Partyflock

Forumonderwerp · 895112
1 volger · 25293x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
Het feest is nog vollop aan de gang en helaas kon ik er niet bij zijn.

maar vertel alle verhalen zijn welkom

hoe was het ?? :cheer:

ps: foto's zijn welkom:D

Waarschuw beheerder
decibel was echt helemaal te gek echt top locatie!!!
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 20:30:
Overigens lees ik vaak "jammer van de regen"...

Ik zie het anders. Zonder de regen was Decibel nooit zo speciaal geowrden als het nu was! Ik vond het een redelijk standaard feest zoals er wel meerdere zijn, JUIST die hoosbui en alle chaos die erdoor ontstonden, de bagger en blubber en natuurlijk de mensen die gewoon bleven doorfeesten maakten het tot een overgetelijk feest

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 20:09:
op na 9 sep q-base heb dr zin in

Nightmare Outdoor :yes: :cheer:
Waarschuw beheerder
Al dat zaagsel op die plassen was wel sneaky, sta je dan met je schoenen vol water. :x O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 21 augustus 2006 om 20:57:
Al dat zaagsel op die plassen was wel sneaky, sta je dan met je schoenen vol water. :x O:)

Haha ja inderdaad, ook paar keer last van gehad. Verdween je schoen net ff wat verder dan verwacht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op maandag 21 augustus 2006 om 20:34:
heh..een paar pagina's eerder in het topic zei theo dat nog

Maar ik ga toch geen 950 posts door lezen :P vond het gewoon leuk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 13:54:
Uitspraak van Ruuud op zondag 20 augustus 2006 om 13:40:
zijn er nog meer mensen die "prins pep" in een oranje holland shirtje voorbij hebben zien dwalen?? leedvermaak

ja die kwam langs gedwaast bij de early, zag er aardig kapot uit.
[/quote

[quote element=message id=25810123]{element is niet toegankelijk}Vreselijk irritant die vent!!

HAHAHA
Jullie hebben het over een van me beste maatjes RICKY!!!!
Hij is ook nix voor nix onze dorps gek 8)

Maar geen zorgen hij is veilig en wel thuisgekomen
Hij was alleen zxo kort dat ie ze id en pinpas in de prullebak had gegooid, aardig zoals ik ben had ik het eruitgevist en bij me gehouden( hij wist van nix)

En op het eind jammeren dat ie ze pasjes kwijt was
Hij blij dat ik ze uit me broekzak haalde

Ricky was weer gezellig ben natuurlijk SUPER trots op je maar dat wist je al je hebt je weer keurig vertegenwoordigd als opperzwijn van Nieuwegein ga zo door (Y)

Nightmare outdoore weer gaan we weer ff een feesie bouwen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karel Apple op maandag 21 augustus 2006 om 20:44:
dat ga ik inderdaaad nooit meer vergeten! met een paar 100 (of iets meer) bij de main bij southstylers!

helemaal los aan het gaan!

commentaar van zany: "KUTREGEN!!!!"
en: "wij hier in brabant geven niks om regen!!" (komt ie zelf buiten erbij staan :D

echt geweldig half uurtje daar!

Dat was echt mega vet :D

Ik stond beetje links vooraan. Op zo'n plaat. heerlijk te stampuh ! en had nog geen poncho dus ik was helemaal doorweekt. Maar het was het allemaal waard!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karel Apple op maandag 21 augustus 2006 om 20:44:
dat ga ik inderdaaad nooit meer vergeten! met een paar 100 (of iets meer) bij de main bij southstylers!

helemaal los aan het gaan!

commentaar van zany: "KUTREGEN!!!!"
en: "wij hier in brabant geven niks om regen!!" (komt ie zelf buiten erbij staan

echt geweldig half uurtje daar!

:D Raoul treft het wel zeg, op Emporium goot het ook als een gek toen hij moest draaien en ook daar bleven de meeste mensne gewoon staan.

Dat vined ik toch wel vet, er blijven altijd diehards over die het niets uitmaakt dat hun make-up is uitgelopen, hun haar er niet meer uitziet of ze harde tepels krijgen o:)
Waarschuw beheerder
Ik stond al die tijd bij emporium bij zo'n pilaar op het strand bij de hardstyle. Toen zany moest draaien ben ik naar voren gestaan en heb ik in de modder lopen stampen. Heerlijk was dat ook.

Regen heeft toch iets magisch :)
Waarschuw beheerder
Op emporium heb ik denk in totaal 30 minuten de binnenkant van een tent gezien.. Heerlijk man raggen in de regen en de BLUB :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 21:46:
ze harde tepels krijgen

Grr heb ik dat weer gemist ;)

Het is dat ik om 6 uur al pleite moest, anders was ik zeker niet gevlucht voor de regen.. Poncho aan en stampen maar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bass-Shifter op maandag 21 augustus 2006 om 21:40:
Ik stond beetje links vooraan. Op zo'n plaat. heerlijk te stampuh ! en had nog geen poncho dus ik was helemaal doorweekt. Maar het was het allemaal waard!!

dan heb je wel heel dicht bij mij gestaan. heb net tussen die platen ingestampt.

heb ngo een filmpje van toen gemaakt. dacht jou te zien nu ik je foto op pf zie staan. stond je teovallig ook zonder shirt??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 21 augustus 2006 om 21:56:
Grr heb ik dat weer gemist

Ik niet o:) Geweldig man, ik mn regenpak aangetrokken, laarsjes erbij, relaxed over dat pad wandelen waar iedereen aan het rennen was, van die meiden die je echt helemaal sip zag kijken "oneeeee nu scoor ik nooit meer een leuke vent want nu zit heel mn haar door de war"...:D

Het enige nadeel van regen is dat je, als het weer effe tegenzit en het ook gaat waaien enzo, je het vet koud kunt krijgen. Dus je moet je er wel op kleden, gewoon altijd een tas meenemen met zowel een badhanddoek als een regenpak. En dat, als het eenmaal nat is, je ergens meer effe kunt chillen of zitten, wel klote als je er echt effe doorheen zit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van v@ndek@@rt op maandag 21 augustus 2006 om 21:54:
Op emporium heb ik denk in totaal 30 minuten de binnenkant van een tent gezien.. Heerlijk man raggen in de regen en de BLUB

Uitspraak van Bass-Shifter op maandag 21 augustus 2006 om 21:49:
Ik stond al die tijd bij emporium bij zo'n pilaar op het strand bij de hardstyle. Toen zany moest draaien ben ik naar voren gestaan en heb ik in de modder lopen stampen. Heerlijk was dat ook.

Regen heeft toch iets magisch

kijk zo hoort het!! hoop mensen die zitten te zeiken over de regen wat een mietjes zeg

wij stonden met tieum ook in de stromende regen, was gewoon wreed, die mc zei het nog zelfs . lees maar bij de reacties van hoe je het feest vond, naam benk ff kwijt, maar het was echt sterveswaardig wreed

volgend jaar zeker weer !!!!!
Waarschuw beheerder
Super!!
maar da was het voorig jaar ook dus....op naar volgend jaar :D

Waarschuw beheerder
Zeker dat regen voor mooie momenten zorgt. De momenten van Emporium en Decibel in stromende regen zijn toch de momenten die me het meest bij zijn gebleven van alle feesten waar k ben geweest. Kippenvelmomenten zijn da!

Ps. ga nooit op een schuine helling stampe want dan ga je gegarandeerd plat. Spreek uit ervaring bij de main :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Day op maandag 21 augustus 2006 om 22:24:
kijk zo hoort het!! hoop mensen die zitten te zeiken over de regen wat een mietjes zeg

wij stonden met tieum ook in de stromende regen, was gewoon wreed, die mc zei het nog zelfs . lees maar bij de reacties van hoe je het feest vond, naam benk ff kwijt, maar het was echt sterveswaardig wreed

oww ja mc da hustla was het en dit schreef ie

b2s Voor iedereen die tijdens ­de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :r­espect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitc­h up! en offcourse Partyraiser

echt wreed (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 22:19:
Ik niet Geweldig man, ik mn regenpak aangetrokken, laarsjes erbij, relaxed over dat pad wandelen waar iedereen aan het rennen was, van die meiden die je echt helemaal sip zag kijken "oneeeee nu scoor ik nooit meer een leuke vent want nu zit heel mn haar door de war"...

Als ik op Q-base ben moet jij zorgen dat t lekker gaat plenzen ;) En dan ga k jou opzoeken, is blijkbaar garantie voor legendarischheid en humor :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 21 augustus 2006 om 22:49:
Als ik op Q-base ben moet jij zorgen dat t lekker gaat plenzen En dan ga k jou opzoeken, is blijkbaar garantie voor legendarischheid en humor

Heb ze dalijk half Q-base achter dr kont hange :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was echt zo blij met me regenlaarsjes:D
En ik moest zo hard lachen toen ik daar een meisje zag lopen met een legging en open hakken schoentjes 8)
Daar liep ze dan langs de kant, bang dat ze vieze/natte voeten kreeg :P
En ik maar lekker plonzen in de modder :D
GE-WEL-DIG!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:53:
Heb ze dalijk half Q-base achter dr kont hange

Hoe meer zielen hoe meer vreugd :p

Q-base 2004 was ook zo genieten.. Koud vies weer buiten, stond met een mannetje of 20 ff buiten te chillen, ff wat drinken blabla.. Maar Luna draaide zo gruwelijk, binnen 5 minuten stond iedereen buiten in de donkerte uit zn plaat te gaan in de kou en miezer :lief: Aan de ene kant totaal sfeerloos, maar aan de andere kant echt super :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 21:46:
of ze harde tepels krijgen

O:)

Natte mensen zijn sowieso geiler O:)

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 22:19:
Geweldig man, ik mn regenpak aangetrokken, laarsjes erbij, relaxed over dat pad wandelen waar iedereen aan het rennen was, van die meiden die je echt helemaal sip zag kijken "oneeeee nu scoor ik nooit meer een leuke vent want nu zit heel mn haar door de war"...

zie iemand wil je toch niet hebben :D:D

Waarschuw beheerder
ja riqey jij lag daar in t gootje bij al die boeren op decibel...jij wist er niks meer van toch?! :aai: 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 21 augustus 2006 om 22:49:
Als ik op Q-base ben moet jij zorgen dat t lekker gaat plenzen En dan ga k jou opzoeken, is blijkbaar garantie voor legendarischheid en humor

:D Nou daar is geen regen voor nodig hoor o:)

Maar heb al heel wat feestjes meegemaakt die flink verregend zijn. Extrema Outdoor 2002 was wel de heftigste bui ever, we moesten ook echt onder de bomen vandaan omdat het zo hard bliksemde, het leek wel alsof de wereld verging. En veeeeeel te weinig ruimte in de tenten dus we konden niet anders dan buiten staan. Met 1 leeggegooide prullenbak waar dan alle telefoons ingegooid werden en waar dan een gast bijstond met de enige paraplu in de wijde omtrek, om iig de telefoons droog te houden. XTC die los in je broek zit en dus helemaal oplost...:D Ik met een paarse pruik op die daarna niet zo paars meer was maar mn haar des te meer... :D

Haha of Extrema 2004 dat onze auto in de blubber stond en na veel duwen dan eindelijk loskwam...natuurlijk stond ik boven het wiel dat alle blubber de lucht in spatte en zag ik er daarna uit als het monster van Loch ness...

:D Echt als ik aan al die verregende momenten terugdenk kan ik alleen maar heel hard lachen. Misschien dat die feestjes wel in 't water vielen maar zulke herinneringen zijn gewoon onbetaalbaar :D

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 23:29:
Haha of Extrema 2004 dat onze auto in de blubber stond en na veel duwen dan eindelijk loskwam...natuurlijk stond ik boven het wiel dat alle blubber de lucht in spatte en zag ik er daarna uit als het monster van Loch ness...

hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: Heb je nog meer van die verhalen?

natuurlijk stond ik boven het wiel dat alle blubber de lucht in spatte en zag ik er daarna uit als het monster van Loch ness...

Zijn daar beelden van O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karel Apple op maandag 21 augustus 2006 om 22:09:
dan heb je wel heel dicht bij mij gestaan. heb net tussen die platen ingestampt.

heb ngo een filmpje van toen gemaakt. dacht jou te zien nu ik je foto op pf zie staan. stond je teovallig ook zonder shirt??

Stond eerst nog met shirt, Later zonder
Had een blauwe party broek aan (was volgens mij ook 1 van de enige :P )

Stuur btw dat filmpje is. Ben bnieuwd of ik erop sta.
laatste aanpassing

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Day op maandag 21 augustus 2006 om 22:39:
Uitspraak van B) Dennis B) op maandag 21 augustus 2006 om 22:24:

oww ja mc da hustla was het en dit schreef ie

b2s Voor iedereen die tijdens ­de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :r­espect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitc­h up! en offcourse Partyraiser

echt wreed (Y)

dat vond ik idd :respect:

Dan ben je een echte die-hard en iemand die respect heeft voor een dj die op dat moment staat te draaien!

Dat geldt voor iedereen die doorgehakt heeft :p

klein beetje regen... Ik heb het wel es erger meegemaakt :jaja:

Waarschuw beheerder
Kaartje Decibel: 46,-

Treinkaartje Tilburg: 10,80

Flesje water: 4,40

Raketijsje: 1,10

Uitziend als een verzopen kat in de stromende regen losgaan op Charly&Theo: ONBETAALBAAR

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ok.. morgen toch rustig op mn werk O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 23:40:
Kaartje Decibel: 46,-

Treinkaartje Tilburg: 10,80

Flesje water: 4,40

Raketijsje: 1,10

Uitziend als een verzopen kat in de stromende regen losgaan op Charly&Theo: ONBETAALBAAR

:D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema Outdoor 2002 was wel de heftigste bui ever

pleasure island dit jaar staat zeker in mijn top 5 van heftige buien tijdens een feest :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de lokatie vond ik super
de muziek + geluid @ main vond ik super
de regen geen last van gehad poncho aan en stampen
lekker door de bosjes renne en mensen gek maken (Y)
super daggie gehad dus

Waarschuw beheerder
ja was een super feestje

alleen jammer dat k door mijn knie moest zakken en een uur op de ehbo moest wachten die vervolgens nog niks eraan deden maar verders (Y) feestje!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 23:16:
ja riqey jij lag daar in t gootje bij al die boeren op decibel...jij wist er niks meer van toch?!

8)
ik weet maar 1 ding nog
Charly & Theo :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:51:
ik weet maar 1 ding nog
Charly & Theo

:rot: ik weet alleen nog dat ik opeens ook 1397873737 smsjes binnenkreeg toen ik in de bus zat 8) op zoek naar jou :[
Waarschuw beheerder
Ik weet nu dat jij geen voicemail heb, maar je telefoon gewoon overblijft gaan tot je batterij leeg is 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:55:
maar je telefoon gewoon overblijft gaan tot je batterij leeg is

Scheelt dat je dan niet vaak genoeg gebeld hebt, want mijn telefoon was nog helemaal vol (qua baterrijniveau O:)).
Waarschuw beheerder
ja nja mijn batterij leeg was dan :P
want dat mokkel van jou ging blijkbaar niet eens over :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:51:
ik weet maar 1 ding nog
Charly & Theo

Jij loser, ik sms-en....

Stond volgens mij 10 meter achter je bij Plensgedoe bij de early :p

Zo, 5e poging slapen vanacht :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:59:
Jij loser, ik sms-en....

lul je nou :P

van iedereen kreeg ik de smsjes zo'n beetje dat ik in de pendel bus zat, maar die van jou heb ik niet gehad 8)
Ik stond bijna hele tijd tegen en hek aan 8)
Waarschuw beheerder
Ohw heb em wel zie ik nu :P
wel 1 smsje O:)

Waarschuw beheerder
:looser:

riqey voortaan geen bloemetjes in je reet stoppen, daar ga je vaag van doen :\

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand enig idee op welke site foto's staan van decibel??..behalve pf dan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 01:12:
Iemand enig idee op welke site foto's staan van decibel??..

www.b2s.nl we hebben er dik 1000 op gegooid :woop: