| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00 |
Overigens lees ik vaak "jammer van de regen"...
Ik zie het anders. Zonder de regen was Decibel nooit zo speciaal geowrden als het nu was! Ik vond het een redelijk standaard feest zoals er wel meerdere zijn, JUIST die hoosbui en alle chaos die erdoor ontstonden, de bagger en blubber en natuurlijk de mensen die gewoon bleven doorfeesten maakten het tot een overgetelijk feest
Al dat zaagsel op die plassen was wel sneaky, sta je dan met je schoenen vol water.![]()
Uitspraak van Ruuud op zondag 20 augustus 2006 om 13:40:
zijn er nog meer mensen die "prins pep" in een oranje holland shirtje voorbij hebben zien dwalen?? leedvermaak
ja die kwam langs gedwaast bij de early, zag er aardig kapot uit.
[/quote
[quote element=message id=25810123]{element is niet toegankelijk}Vreselijk irritant die vent!!
dat ga ik inderdaaad nooit meer vergeten! met een paar 100 (of iets meer) bij de main bij southstylers!
helemaal los aan het gaan!
commentaar van zany: "KUTREGEN!!!!"
en: "wij hier in brabant geven niks om regen!!" (komt ie zelf buiten erbij staan
echt geweldig half uurtje daar!
dat ga ik inderdaaad nooit meer vergeten! met een paar 100 (of iets meer) bij de main bij southstylers!
helemaal los aan het gaan!
commentaar van zany: "KUTREGEN!!!!"
en: "wij hier in brabant geven niks om regen!!" (komt ie zelf buiten erbij staan
echt geweldig half uurtje daar!
ze harde tepels krijgen
Ik stond beetje links vooraan. Op zo'n plaat. heerlijk te stampuh ! en had nog geen poncho dus ik was helemaal doorweekt. Maar het was het allemaal waard!!
Grr heb ik dat weer gemist
Op emporium heb ik denk in totaal 30 minuten de binnenkant van een tent gezien.. Heerlijk man raggen in de regen en de BLUB
Ik stond al die tijd bij emporium bij zo'n pilaar op het strand bij de hardstyle. Toen zany moest draaien ben ik naar voren gestaan en heb ik in de modder lopen stampen. Heerlijk was dat ook.
Regen heeft toch iets magisch
kijk zo hoort het!! hoop mensen die zitten te zeiken over de regen wat een mietjes zeg
wij stonden met tieum ook in de stromende regen, was gewoon wreed, die mc zei het nog zelfs . lees maar bij de reacties van hoe je het feest vond, naam benk ff kwijt, maar het was echt sterveswaardig wreed
volgend jaar zeker weer !!!!!
Ik niet Geweldig man, ik mn regenpak aangetrokken, laarsjes erbij, relaxed over dat pad wandelen waar iedereen aan het rennen was, van die meiden die je echt helemaal sip zag kijken "oneeeee nu scoor ik nooit meer een leuke vent want nu zit heel mn haar door de war"...
Als ik op Q-base ben moet jij zorgen dat t lekker gaat plenzen En dan ga k jou opzoeken, is blijkbaar garantie voor legendarischheid en humor
Heb ze dalijk half Q-base achter dr kont hange
of ze harde tepels krijgen
Geweldig man, ik mn regenpak aangetrokken, laarsjes erbij, relaxed over dat pad wandelen waar iedereen aan het rennen was, van die meiden die je echt helemaal sip zag kijken "oneeeee nu scoor ik nooit meer een leuke vent want nu zit heel mn haar door de war"...
Als ik op Q-base ben moet jij zorgen dat t lekker gaat plenzen En dan ga k jou opzoeken, is blijkbaar garantie voor legendarischheid en humor
Haha of Extrema 2004 dat onze auto in de blubber stond en na veel duwen dan eindelijk loskwam...natuurlijk stond ik boven het wiel dat alle blubber de lucht in spatte en zag ik er daarna uit als het monster van Loch ness...
natuurlijk stond ik boven het wiel dat alle blubber de lucht in spatte en zag ik er daarna uit als het monster van Loch ness...
dan heb je wel heel dicht bij mij gestaan. heb net tussen die platen ingestampt.
heb ngo een filmpje van toen gemaakt. dacht jou te zien nu ik je foto op pf zie staan. stond je teovallig ook zonder shirt??
Uitspraak vanDennis
op maandag 21 augustus 2006 om 22:24:
kijk zo hoort het!! hoop mensen die zitten te zeiken over de regen wat een mietjes zeg
wij stonden met tieum ook in de stromende regen, was gewoon wreed, die mc zei het nog zelfs . lees maar bij de reacties van hoe je het feest vond, naam benk ff kwijt, maar het was echt sterveswaardig wreed
volgend jaar zeker weer !!!!!
oww ja mc da hustla was het en dit schreef ie
b2s Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :respect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser
echt wreed
Heb je nog meer van die verhalen?
Extrema Outdoor 2002 was wel de heftigste bui ever
Iemand enig idee op welke site foto's staan van decibel??..