| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00 |
Het Brabants Dagblad meld vandaag dat Decibel Outdoor volgend jaar wellicht niet meer welkom is in de Beekse Bergen.
Dit na een aantal klachten over geluidsoverlast. De politie heeft de organisatie zaterdag meerdere malen gemaand het volume te verlagen.
1 dag per jaar maar, gun ons toch eens een feestje.
kan best begrijpen dat er overlast is maar ze hebben vroeger zelf toch ook wel ergens een feestje gehad ....
Dit na een aantal klachten over geluidsoverlast
maar jah hier in brabant zijn ze zoiets nie gewend he
Verder was er een meissie die de auto niet kon vinden en aan het bellen was.. Op zich nix mis mee.. Maar de hele omgeving kon meegenieten
Het Brabants Dagblad meld vandaag dat Decibel Outdoor volgend jaar wellicht niet meer welkom is in de Beekse Bergen.
Dit na een aantal klachten over geluidsoverlast. De politie heeft de organisatie zaterdag meerdere malen gemaand het volume te verlagen.
Ziet er dus naar uit dat het volgend jaar weer gewoon met het busje wordt in plaats van op de fiets!
waarom stond het geluid zo zacht in de hardcore tent? waren er klachten binnen gekomen?
Het geluid is 1 van de belangrijkste dingen vind ik. Ik heb liever dat het wat minder goed geregeld is, maar dat er een keihard geluid is de hele avond, dan andersom. Hopelijk volgend jaar een lokatie, die flink afgelegen ligt, en geen kans op klachten van omwonenden!
Uitspraak van SJEF. op zondag 20 augustus 2006 om 18:54:
waarom stond het geluid zo zacht in de hardcore tent? waren er klachten binnen gekomen?
Staat vanochtend in de krant dat er dus inderdaad klachten waren binnegekomen, en dat daarom het geluid zachter moest. Toch jammer dat een paar van die zeikmensen het dan weer moeten verpesten, ook voor de organisatie! Alles goed geregeld, top lokatie etc etc...
Dit na een aantal klachten over geluidsoverlast. De politie heeft de organisatie zaterdag meerdere malen gemaand het volume te verlagen
Uitspraak van Barbie_TM op dinsdag 22 augustus 2006 om 09:59:
Verder was er een meissie die de auto niet kon vinden en aan het bellen was.. Op zich nix mis mee.. Maar de hele omgeving kon meegenieten
Maybe dat dat dat verlore meisje van ons was, hebben kwartier gewacht in de bus toch maar vertrokke
Het geluid is 1 van de belangrijkste dingen vind ik. Ik heb liever dat het wat minder goed geregeld is, maar dat er een keihard geluid is de hele avond, dan andersom.
Dan moet jet toch maar weer in Gorichem gegeven worden uiteindelijk
Verder was er een meissie die de auto niet kon vinden en aan het bellen was.. Op zich nix mis mee.. Maar de hele omgeving kon meegenieten.. : Jah ik sta hier.. en welke kant moet ik nu op?? Jah hoe moet ik het nu weten waar de auto staat ..
kan best begrijpen dat er overlast is maar ze hebben vroeger zelf toch ook wel ergens een feestje gehad
Nou hopend op een positieve evaluatie dan
Zowiezo gaan zeiken als het feest maar tot 23:00 is echt kansloos.. 1 dag in t jaar kom op zeg.. Dan zet je Nova toch 2 tikjes harder..
Ik zal voortaan iedere zondag gaan klagen als die verotte kerkklok weer staat te jingelen om alle azijnpissers op te roepen om in de kerkbanken te zitten. Wat een herrie geven die bellen, en dat nog weekelijks!!Intrekken die vergunning voor die kerken!!
Volgens mij heeft de organisatie juist goed rekening gehouden met omwonenden..
Verder was er een meissie die de auto niet kon vinden en aan het bellen was.. Op zich nix mis mee.. Maar de hele omgeving kon meegenieten.. : Jah ik sta hier.. en welke kant moet ik nu op?? Jah hoe moet ik het nu weten waar de auto staat ..
Ja dat denk ik dus juist niet. Van die vrome zeiksnorren dei al maanden geen goeie sex meer hebben gehad, als tiener alleen maar hebben gestudeerd zonder ook eens een feestje mee te pikken en ook nog twee lelijke kutkoters hebben die de hele dag lopen te krijsen.