Partyflock

Forumonderwerp · 895112
1 volger · 25293x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
Het feest is nog vollop aan de gang en helaas kon ik er niet bij zijn.

maar vertel alle verhalen zijn welkom

hoe was het ?? :cheer:

ps: foto's zijn welkom:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:57:
maar je telefoon gewoon overblijft gaan tot je batterij leeg is

Scheelt dat je dan niet vaak genoeg gebeld hebt, want mijn telefoon was nog helemaal vol (qua baterrijniveau ).

Moet ie voortaan toch maar langer bellen whaha :lol:
Waarschuw beheerder
Om nooit te vergeten :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 01:12:
Iemand enig idee op welke site foto's staan van decibel??..

JA :looser:

:roflol:

Uitspraak van GEN-X op dinsdag 22 augustus 2006 om 03:22:
Om nooit te vergeten

en zeker voor herhaling vatbaar 8) !

Blubsie (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Decibel Outdoor 2006 Een Feestje om nooit te vergeten!
!
C & T :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn Foto's staan ook weer online op

www.party-net.nl
Waarschuw beheerder
donateur
RAMON&THEO moeten gewoon weer gaan draaien!!!!!!
Waarschuw beheerder
Het Brabants Dagblad meld vandaag dat Decibel Outdoor volgend jaar wellicht niet meer welkom is in de Beekse Bergen.

Dit na een aantal klachten over geluidsoverlast. De politie heeft de organisatie zaterdag meerdere malen gemaand het volume te verlagen.

Ziet er dus naar uit dat het volgend jaar weer gewoon met het busje wordt in plaats van op de fiets!
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op dinsdag 22 augustus 2006 om 08:20:
Het Brabants Dagblad meld vandaag dat Decibel Outdoor volgend jaar wellicht niet meer welkom is in de Beekse Bergen.

Dit na een aantal klachten over geluidsoverlast. De politie heeft de organisatie zaterdag meerdere malen gemaand het volume te verlagen.

1 dag per jaar maar, gun ons toch eens een feestje.
kan best begrijpen dat er overlast is maar ze hebben vroeger zelf toch ook wel ergens een feestje gehad ....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is wel jammer locatie was opzich niks mis mee alleen beetje te lang uitgerekt:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op dinsdag 22 augustus 2006 om 08:29:
1 dag per jaar maar, gun ons toch eens een feestje.
kan best begrijpen dat er overlast is maar ze hebben vroeger zelf toch ook wel ergens een feestje gehad ....

idd jah en het is overdag dus zo veel last hebben ze er echt nie mee gehad hoor!

maar jah hier in brabant zijn ze zoiets nie gewend he. Altijd als we hier in de buurt weer een seen feestje hebben begint men te zeiken over geluidsoverlast!:@

Waarschuw beheerder
Dit na een aantal klachten over geluidsoverlast

ZO zielig vin ik da het, er zijn altijd van die mensen die aandachte te kort komen en overal om gaan zeiken, heb ook zo'n buurvrouw

Ben je lekker mee...........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op dinsdag 22 augustus 2006 om 08:36:
maar jah hier in brabant zijn ze zoiets nie gewend he

Daar zal het idd wel aan hebben gelegen, jeehje wat kunne die soms zeiken, niet verkeerd bedoeld natuurlijk!

Waarschuw beheerder
1 f*cking dagje kan toch wel man
Waarschuw beheerder
Wat mij ook bij blijft is dat er een meissie op krukken uit d'r dak ging in de techno tent...
Ze stond net zo hard te springen als de rest..

Verder was er een meissie die de auto niet kon vinden en aan het bellen was.. Op zich nix mis mee.. Maar de hele omgeving kon meegenieten.. : Jah ik sta hier.. en welke kant moet ik nu op?? Jah hoe moet ik het nu weten waar de auto staat ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barbie_TM op dinsdag 22 augustus 2006 om 09:59:
Verder was er een meissie die de auto niet kon vinden en aan het bellen was.. Op zich nix mis mee.. Maar de hele omgeving kon meegenieten

Maybe dat dat dat verlore meisje van ons was, hebben kwartier gewacht in de bus toch maar vertrokke:O

naja
Mooiste moment van de dag: Het Hakken in Regenpakken bij Theo en Charly

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Stefan| op dinsdag 22 augustus 2006 om 10:11:
Het Hakken in Regenpakken bij Theo en Charly

waar is dat filmpje daar over?
Waarschuw beheerder

Ziet er dus naar uit dat het volgend jaar weer gewoon met het busje wordt in plaats van op de fiets!

had ik al voorspeld :P niemand wist het ook!!! die zeikers zeg :dood: das misschien eens in het half jaar misschien eens per jaar maar neej die K*T Mensen denken alleen aan hun eigen zielig persoontje BAH (ik begin ook nie te mauwen als er weer eens een K*T kpj is of jantje smit komt op treden tot 3 uur 's nachts!!) Stelletje mierenneukers heel die bewoners!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietervd op maandag 21 augustus 2006 om 17:36:
het grote - punt was dat ik thuis kwam teletekst 818 en zag dat de nac selectie ook beter naar hivarenbeek had af kunnen reizen

haha:d;)
Waarschuw beheerder
maareh ontopic, wereldfeessie, bij c&t in de regen lekker doorfeesten iedereen:D
zie mezelf ook op dat filmpje, kippevel!! volgend jaar zeker weer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op zondag 20 augustus 2006 om 18:54:
waarom stond het geluid zo zacht in de hardcore tent? waren er klachten binnen gekomen?

Staat vanochtend in de krant dat er dus inderdaad klachten waren binnegekomen, en dat daarom het geluid zachter moest. Toch jammer dat een paar van die zeikmensen het dan weer moeten verpesten, ook voor de organisatie! Alles goed geregeld, top lokatie etc etc...

Het geluid is 1 van de belangrijkste dingen vind ik. Ik heb liever dat het wat minder goed geregeld is, maar dat er een keihard geluid is de hele avond, dan andersom. Hopelijk volgend jaar een lokatie, die flink afgelegen ligt, en geen kans op klachten van omwonenden!

Waarschuw beheerder
zul je altijd zien... zeker mensen van die camping:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op dinsdag 22 augustus 2006 om 10:44:
Het geluid is 1 van de belangrijkste dingen vind ik. Ik heb liever dat het wat minder goed geregeld is, maar dat er een keihard geluid is de hele avond, dan andersom. Hopelijk volgend jaar een lokatie, die flink afgelegen ligt, en geen kans op klachten van omwonenden!

Dan moet jet toch maar weer in Gorichem gegeven worden uiteindelijk!:P Top Locatie 1ste klas!! Alles lag perfect om de mainstage heen en het geluid was toen ook al Top:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 11:06:
zul je altijd zien... zeker mensen van die camping

die zijn gewaarschuwd en de meeste waren daarvoor een dag eerder weg, het schijnt meer regio tilburg/moergestel te zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEF. op zondag 20 augustus 2006 om 18:54:
waarom stond het geluid zo zacht in de hardcore tent? waren er klachten binnen gekomen?

Staat vanochtend in de krant dat er dus inderdaad klachten waren binnegekomen, en dat daarom het geluid zachter moest. Toch jammer dat een paar van die zeikmensen het dan weer moeten verpesten, ook voor de organisatie! Alles goed geregeld, top lokatie etc etc...

Ja inderdaad :yes:, het duurde maar tot 23:00 uur en nog gaan mensen zeiken :@. Zielig hoor! :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 22 augustus 2006 om 10:22:

Dit na een aantal klachten over geluidsoverlast. De politie heeft de organisatie zaterdag meerdere malen gemaand het volume te verlagen

Beter sterven die mensen heel snel, sjonge jonge wat een miereneukers zeg :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Stefan| op dinsdag 22 augustus 2006 om 10:11:
Verder was er een meissie die de auto niet kon vinden en aan het bellen was.. Op zich nix mis mee.. Maar de hele omgeving kon meegenieten

Maybe dat dat dat verlore meisje van ons was, hebben kwartier gewacht in de bus toch maar vertrokke

Ze is toch wel terecht ?
Tis dat mijn taxi stond te wachten anders was ik er ff naar toe gelopen..

Het geluid is 1 van de belangrijkste dingen vind ik. Ik heb liever dat het wat minder goed geregeld is, maar dat er een keihard geluid is de hele avond, dan andersom.

Inderdaad als het geluid bout is.. dan is heel het feest bout..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sfeer en geluid vind ik belangrijk!!!! goed geluid irritante mensen is ook niet optimaal:P
Waarschuw beheerder
donateur
www.hamming.net staan nog wa leuke dingen op van Decibel
Waarschuw beheerder
donateur
in 1 woord.. geweldig :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 11:12:
Dan moet jet toch maar weer in Gorichem gegeven worden uiteindelijk! Top Locatie 1ste klas!! Alles lag perfect om de mainstage heen en het geluid was toen ook al Top

Hoop het eigenlijk niet dit is net zo lekker dichtbij :P

Waarschuw beheerder
Dan moet jet toch maar weer in Gorichem gegeven worden uiteindelijk

Dat wil de streng gristelijke omgeving daar niet meer...
Verder was er een meissie die de auto niet kon vinden en aan het bellen was.. Op zich nix mis mee.. Maar de hele omgeving kon meegenieten.. : Jah ik sta hier.. en welke kant moet ik nu op?? Jah hoe moet ik het nu weten waar de auto staat ..

Dan ga je naar decibel (hoeveel herrie) en dan vind je het erg dat je kan meegenieten met een telefoongesprek, nou ja!
Waarschuw beheerder
egt een Geweldig feestje :bounce: ik heb me erg goed vermaakt ;)

:respect: Charly-Theo

:respect: paul elstak en nosferatu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op dinsdag 22 augustus 2006 om 08:29:
kan best begrijpen dat er overlast is maar ze hebben vroeger zelf toch ook wel ergens een feestje gehad

Ja dat denk ik dus juist niet. Van die vrome zeiksnorren dei al maanden geen goeie sex meer hebben gehad, als tiener alleen maar hebben gestudeerd zonder ook eens een feestje mee te pikken en ook nog twee lelijke kutkoters hebben die de hele dag lopen te krijsen.

Anders ga je echt niet zo lopen janken over 1 dagje overlast per jaar. Pjoek!
Waarschuw beheerder
donateur
wat zielig tering mensen die daar over zeiken, tis een keer in het jaar....

nee muziek van jantje smit tijdens het buurfeest in je dorp, das pas pokkeherrie en moeten ze verbieden :[

opknopen die mensen die lopen zeiken over 1 dagje muziek en trowuens het word toch pas na 10 avonds geluidsoverlast :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 22 augustus 2006 om 10:14:
waar is dat filmpje daar over?

Ik heb mijn filmpje al 3x gepost en jploveparade die van hem ook. Effe terugbladeren dus, blijf niet steeds opnieuw aan het quoten if you don't mind :)
Waarschuw beheerder
Het was weer een super feest.
Hopen dat het volgend jaar weer daar kan plaats vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet jet toch maar weer in Gorichem gegeven worden uiteindelijk

Het Lingebos valt nu onder staatsbosbeheer en niet meer de Gemeente.

Als ze konden waren ze daar vast gebleven.
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel wellicht in 2007 niet welkom
door Joris Roes

Dinsdag 22 augustus 2006 - Hilvarenbeek - De gemeente Hilvarenbeek weet nog niet of dancefestival Decibel Outdoor volgend jaar weer welkom is in de Beekse Bergen. Volgens woordvoerder Jasper Baijens wordt dat na een evaluatie van het muziekfeest besloten.

Tijdens Decibel Outdoor kwamen afgelopen zaterdag 114 klachten over geluidsoverlast bij de politie binnen. Op en rond het festivalterrein werden 22 mensen aangehouden.
De gemeente maande de organisatie zaterdag meerdere keren het volume te dempen. Dat gebeurde volgens Baijens op piekmomenten. „De klachtenstroom kwam niet verspreid over de hele dag binnen, maar op bepaalde momenten dat een diskjockey het volume wel erg hard had gezet.“
De gemeente had volgens Baijens de hele dag contact met de organisatie van Decibel Outdoor en de hulpdiensten. Het aantal van 22 aanhoudingen moet volgens de gemeentewoordvoerder ’in zijn context gezien worden’. „Er waren ruim 20.000 bezoekers.“
Volgens woordvoerder Vincent van der Heijden van organisator B2S werden twintig mensen aangehouden wegens drugsbezit, veelal xtc-pillen. Twee mensen werden aangehouden wegens opstootjes. Van der Heijden is erg tevreden. „Zo weinig tumult op een festival van deze omvang heb ik nog nooit meegemaakt.“ Ook de politie laat weten dat Decibel zonder problemen op het gebied van de openbare orde is verlopen.
Van der Heijden wil volgend jaar graag terugkeren in de Beekse Bergen. „Als het aan ons ligt wel, maar we wachten de evaluatie af.“

’Vervelend’

De geluidsklachten noemt Van der Heijden ’vervelend’. „Het gaat vooral om klachten van organisatoren van andere buitenevenementen én van mensen die zijn blijven bellen. Ook hebben veel mensen gebeld om te vragen wat er aan de hand was. Dat is niet meteen een klacht.“
Van de gasten van het naastgelegen vakantiepark en het Safaripark kwamen geen klachten.

Afgelopen zaterdag traden meer dan 100 dj’s op tien podia op in de Beekse Bergen tijdens de vijfde editie van Decibel Outdoor.
Het dancefestival richt zich op aanhangers van de hardere kant van dancemuziek.
In die sector opereert het Rotterdamse bedrijf B2S, (Back2School) dat Decibel organiseert.
Dit jaar werd gekozen voor de Beekse Bergen in Hilvarenbeek als locatie.
„Een prachtplek, goed bereikbaar en volop ruimte en parkeerplaatsen“, zegt Vincent van der Heijden van B2S.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:06:
én van mensen die zijn blijven bellen

Natuurlijk de hardcore-klagers zijn altijd van de partij.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm bekende teksten :p...

Nou hopend op een positieve evaluatie dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr.Butcher op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:16:
Nou hopend op een positieve evaluatie dan

idd met z'n alle bellen dat het een geweldig festival is ;P

Waarschuw beheerder
Zowiezo gaan zeiken als het feest maar tot 23:00 is echt kansloos.. 1 dag in t jaar kom op zeg.. Dan zet je Nova toch 2 tikjes harder..

Ik zal voortaan iedere zondag gaan klagen als die verotte kerkklok weer staat te jingelen om alle azijnpissers op te roepen om in de kerkbanken te zitten. Wat een herrie geven die bellen, en dat nog weekelijks!!Intrekken die vergunning voor die kerken!!

Volgens mij heeft de organisatie juist goed rekening gehouden met omwonenden..
Waarschuw beheerder
idd ik wordt na een feest altijd om 10:00 gewekt :S echt kut door die rotte bellen ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:27:
Zowiezo gaan zeiken als het feest maar tot 23:00 is echt kansloos.. 1 dag in t jaar kom op zeg.. Dan zet je Nova toch 2 tikjes harder..

Ik zal voortaan iedere zondag gaan klagen als die verotte kerkklok weer staat te jingelen om alle azijnpissers op te roepen om in de kerkbanken te zitten. Wat een herrie geven die bellen, en dat nog weekelijks!!Intrekken die vergunning voor die kerken!!

Volgens mij heeft de organisatie juist goed rekening gehouden met omwonenden..

Ja precies. Of over die jengelende koters. Of die dikke wagens waramee ze elke ochtend richting hun werk vertrekken en die me dan uit mn slaap halen.

Zielige lui hoor.
Waarschuw beheerder

:$ ooh sorrie dat zou ik best weleens geweest kunnen zijn... :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Decibel was ZAAAAAAAAALIG!
:respect:
Kijk al uit naar de volgende editie!
(ze mogen er voor mijn part een 24u festival van maken,
want toen de dj's ermee ophielden, kon ik gerust nog een nachtje doorgaan!)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 22 augustus 2006 om 12:42:
Ja dat denk ik dus juist niet. Van die vrome zeiksnorren dei al maanden geen goeie sex meer hebben gehad, als tiener alleen maar hebben gestudeerd zonder ook eens een feestje mee te pikken en ook nog twee lelijke kutkoters hebben die de hele dag lopen te krijsen.

:roflol:

Zo ff alles eruit? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 12:32:
Dan ga je naar decibel (hoeveel herrie) en dan vind je het erg dat je kan meegenieten met een telefoongesprek, nou ja!

Dat heb ik niet gezegd...het is iets wat mij bij blijft..