| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00 |
Ik snap best dat je er niet van houd, maar deze uitspraak is beetje vreemd,
happy hardcore dat is blije zooi,
maar iedereen zijn eigen mening, al heb ik liever dat iedereen de mijne deelt
en ik vind het niet "vreemd" als iemand terror/speedcore/breakcore geen muziek vind ??
maar wel relaxed dat je zo dicht op de dj`s stond. Pet duo was echt DOPE!!
check mijn verslag voor een filmpje van Pet Duo, heeeeel dichtbij
https://partyflock.nl/report/8447
jammer dat ik je niet ben tegen gekomen maar wie gaat er dan ook bij de Techno staan
ik had jou maat Jelle nog wel gezien, bij de uitgang kwam ik m tegen, hij zei al dat je eerder naar huis moest ivm werk!
Maar op Q-base gaan we zeker ff housen!
Tsja wat wil je als ze daar zo'n klein onaangekleed hoekje van maken. Begreep dat ook echt niet eerlijk gezegd
wat wil je als ze daar zo'n klein onaangekleed hoekje van maken. Begreep dat ook echt niet eerlijk gezegd
Hey hey... het is nog steeds op vrijwiliige basis...
De fotografen doen hun best, om zo'n mooi mogelijke foto's te maken...
Als jij het niet snel genoeg vind gaan, dan ga je toch lekker niet op de foto....
Je zeurt niet, maar bent gewoon een verwend nest
ik geef gewoon me mening...waarom kunnen de foto's van vrijdag er gisteren wel op staan....en die van decibel nog niet.. maare laat maar.....voordat je TE persoonlijk word.....
en bijna iedereen die naar Decibel gaat houd van hardere stijlen
Wat nou niet druk bij de Hardtrance.
en dan ook nog zxo'n bikkel zijn dat je een shirt aantrekt met Partyflock erop
al is dat misschien kortzichtigheid
Haha was echt gaaf om te zien hoe mental theo zijn mengpaneel leeg schudde , en toen was het bier daar ook nog eens op
Kweeniet hoe de hardtrance op Defqon bezocht werd?
We hebben het toch over muziek of niet?
Dat is geen muziek dat is muziek verneuken, die soorten van hardcore heb ik nog nooit begrepen.....
Kunnen die filmpjes bij je reports niet wat groter en downloadbaar? Zitten soms best vette tussen, die ik graag wil bewaren, maar dat kan dan weer niet
vorig jaar slecht
dit jaar stukken beter
maar nog steeds 't minst bezochte van alle tenten
Niet via de site nee. Als er echt een keertje wat tussenzit wat je heel graag wilt hebben moet je 't maar zeggen
Kunnen die filmpjes bij je reports niet wat groter en downloadbaar?
Haha was echt gaaf om te zien hoe mental theo zijn mengpaneel leeg schudde , en toen was het bier daar ook nog eens op
Hardtrance is ook een hardere stijl.
Wat nou niet druk bij de Hardtrance.
JUIST die hoosbui en alle chaos die erdoor ontstonden, de bagger en blubber en natuurlijk de mensen die gewoon bleven doorfeesten maakten het tot een overgetelijk feest
Overigens lees ik vaak "jammer van de regen"...