Partyflock

Forumonderwerp · 895112
1 volger · 25293x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
Het feest is nog vollop aan de gang en helaas kon ik er niet bij zijn.

maar vertel alle verhalen zijn welkom

hoe was het ?? :cheer:

ps: foto's zijn welkom:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel stiekum de foto`s zien zat met me :vaag: hoofd in een boom een aap aan het na doen denk dat dr wel 20 foto graven foto`s stonden teschieten geweldig :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 17:50:
Ik snap best dat je er niet van houd, maar deze uitspraak is beetje vreemd,

happy hardcore dat is blije zooi,
maar iedereen zijn eigen mening, al heb ik liever dat iedereen de mijne deelt

en ik vind het niet "vreemd" als iemand terror/speedcore/breakcore geen muziek vind ??
ieder zn ding maar er zit meer achter deze muziek als de meeste denken..
Waarschuw beheerder
was echt superfeest!! techno was een beetje vreemde tent, maar wel relaxed dat je zo dicht op de dj`s stond. Pet duo was echt DOPE!!

Waarschuw beheerder
donateur
ammietiger

echt helemaal super die gast
kun je zo mee lachen
geniaal weer ammies !!!

volgende x als.. olifant?
wel beetje warm denk ik haha

vet hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dragoslav M. op maandag 21 augustus 2006 om 18:57:
en ik vind het niet "vreemd" als iemand terror/speedcore/breakcore geen muziek vind ??

daar heb je helemaal gelijk in.

smaken verschillen laten we het daar maar bij houden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 21 augustus 2006 om 19:11:
jammer dat ik je niet ben tegen gekomen maar wie gaat er dan ook bij de Techno staan

mensen die daarvan houden (L)

ik had jou maat Jelle nog wel gezien, bij de uitgang kwam ik m tegen, hij zei al dat je eerder naar huis moest ivm werk!

Maar op Q-base gaan we zeker ff housen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DeciBel was weeeeer FOCKING bruut :D :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 19:15:
DeciBel was weeeeer FOCKING bruut

niks meer aan toe te voegen!!! :bounce: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op maandag 21 augustus 2006 om 19:14:
ik had jou maat Jelle nog wel gezien, bij de uitgang kwam ik m tegen, hij zei al dat je eerder naar huis moest ivm werk!

Ja man! Ging om 21.15 uur al weg, moest 23.00 uur werken :| :nocheer:

Uitspraak van Markiez op maandag 21 augustus 2006 om 19:14:
Maar op Q-base gaan we zeker ff housen!

Ander keertje dan maat! Ik ga niet naar Kjoebase :nee: ;)
Waarschuw beheerder
was knalfeesie :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Topfeest, heb me uitermate goed vermaakt :D
Belachelijk veel bekenden gezien maar ook belachelijk veel weer niet :/

Jammer van de regen tegen 't einde maar een Blokker heavy-duty-poncho maakte veel goed B)
Waarschuw beheerder
Krijg elke keer kippevel als ik op de pc weer wat dikke platen luister die voorbij zijn gekomen zaterdag. :yes:

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 16:29:
Vond het wel sneu dat er niemand bij hardtrance stond.. Of bijna niemand.. :/

Tsja wat wil je als ze daar zo'n klein onaangekleed hoekje van maken. Begreep dat ook echt niet eerlijk gezegd :s

Waarschuw beheerder
had er meer van verwacht maar ondanks dat hebk me toch goed vermaakt

Waarschuw beheerder
weet je wat ik pas kut vind?

Dat je meestal aan alcoholie maar weinig keus hebt..:(.

Was daar ook :(.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 21 augustus 2006 om 19:36:
Tsja wat wil je als ze daar zo'n klein onaangekleed hoekje van maken. Begreep dat ook echt niet eerlijk gezegd

Echt he, aan de bar was het nog drukker, area midden in het pad gemaakt, zonde want heb even staan luisteren maar klonk zeker niet verkeerd hoor! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 21 augustus 2006 om 19:36:
wat wil je als ze daar zo'n klein onaangekleed hoekje van maken. Begreep dat ook echt niet eerlijk gezegd

en bijna iedereen die naar Decibel gaat houd van hardere stijlen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 18:52:
Hey hey... het is nog steeds op vrijwiliige basis...
De fotografen doen hun best, om zo'n mooi mogelijke foto's te maken...
Als jij het niet snel genoeg vind gaan, dan ga je toch lekker niet op de foto....

Je zeurt niet, maar bent gewoon een verwend nest

ik geef gewoon me mening...waarom kunnen de foto's van vrijdag er gisteren wel op staan....en die van decibel nog niet.. maare laat maar.....voordat je TE persoonlijk word.....
Waarschuw beheerder
donateur
Neophyte was het hoogtepunt :yes: Hardcore de harde kern de ondergrond :bounce: wat ook een van de vetste momenten was, was dat Panic het nummer I will have that power van hardcreation draaide :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat nou niet druk bij de Hardtrance. ;)

[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/decibel23.jpg[/img]

:woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Life is Like a Dance op maandag 21 augustus 2006 om 19:41:
ik geef gewoon me mening...waarom kunnen de foto's van vrijdag er gisteren wel op staan....en die van decibel nog niet.. maare laat maar.....voordat je TE persoonlijk word.....

Omdat iedere fotograaf anders is. De een heeft gewoon minder tijd, de ander is weer heel lang bezig met dingen te bewerken, de een schiet 1000 foto's waarvan de helft moet afvallen en de ander fixt dat op het feest zelf al.

dat de organisaties zelf sneller zijn met de foto's lijkt me logisch, die kunnen vaak op het feest zelf al bezig gaan met uitzoeken en uploaden. Dit is gewoon vrijwillig en ik kan je zeggen, je zal maar als PF fotograaf op Decibel rondlopen (en dan ook nog zxo'n bikkel zijn dat je een shirt aantrekt met Partyflock erop :respect: Ossie!) en om de 2 seconden aan je lijf worden getrokken of je een foto wilt maken. Erg vermoeiend, snap wel dat iemand effe bij wil komen.

Overigens zijn de SMS foto's van vorige week ook pas vandaag online gezet hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 21 augustus 2006 om 19:39:
en bijna iedereen die naar Decibel gaat houd van hardere stijlen

Hardtrance is ook een hardere stijl.

En mij maakt het nooit zoveel uit als het niet druk is, 's ochtends in de oldschool tent stonden we zowat met zn 2tjes man :D Maar de Hardtrance was gewoon een soort doorlooparea en dat was gewoon jammer. had 'm lekker vooraan gepoot en die Jump achteraan neergeknald. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja Hardtrance.. Ik liet ook al in mn verslag doorschemeren dat het een beetje belediging voor de DJ is. Hij stond er meer als achtergrondgeluid voor de loopmensen dan als volwassen area. Beetje triest an B2S mijns inziens.

En volgens mij trekt Decibel toch vooral publiek aan dat hard wil, dus als minstharde stijl heb je het dan blijkbaar toch wat zwaar. Kweeniet hoe de hardtrance op Defqon bezocht werd?

En voor de rest, misschien hadden ze er wat grotere namen moeten neerzetten.. Ik ga eerder bij Marcel Woods kijken dan Francois, al is dat misschien kortzichtigheid :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 19:45:
en dan ook nog zxo'n bikkel zijn dat je een shirt aantrekt met Partyflock erop

En ik nog aan hem vragen waar hij foto's voor schoor :S
Knal oranje met de text achterop, zo laten ze je nooit met rust.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 21 augustus 2006 om 18:29:
Alleen jammer dat het early-ravepodium niet was afgedekt en de mixer vrolijk vol liep met water..

Haha was echt gaaf om te zien hoe mental theo zijn mengpaneel leeg schudde :D, en toen was het bier daar ook nog eens op :S :P
Waarschuw beheerder
hey mensen,

was mn eerste openlucht feestje (in een ver verleden wel een keer naar innercity geweest en een keer trance energy)

MAAR ALLEJEZUS, wat was het hier VET dames en heren, ongelofelijk.

Zoiezo al prachtig om te zien wat een verschillende figuren hier hun weekend komen vieren en de muziek was ook super..Ben met een groep vrienden bijna overal wel geweest en alles had zo zn charme ;)

Vond de hard - en jumpstyle wel het vetste! jumpen belgian style natuurlijk ;)

Ook erg gelachen toen ik mn poncho aan wilde trekken en m aan 3 kanten kapot scheurde haha, toen maar in de regen staan hakken bij menthal theo die nog een liter water uit zn mengpaneel moest gooien.

Zaterdag zijn we er weer op Mysteryland, ik kijk er al weer naar uit!! Heb jullie wel weer genoeg verveeld met mn gelul ;),

grtz Mark
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 21 augustus 2006 om 19:52:
al is dat misschien kortzichtigheid

Wilde daar wel even kijken, maar overal liepen mensen langs en tussen en er lagen van die irritante stenen.

Volgens jaar moeten ze een podium in het water maken, scheelt ruimte en werkt leuk met de lichten.
Waarschuw beheerder
donateur
Offtopicje @ WJ:
Kunnen die filmpjes bij je reports niet wat groter en downloadbaar? :bloos: Zitten soms best vette tussen, die ik graag wil bewaren, maar dat kan dan weer niet :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 21 augustus 2006 om 18:29:
Alleen jammer dat het early-ravepodium niet was afgedekt en de mixer vrolijk vol liep met water..

Haha was echt gaaf om te zien hoe mental theo zijn mengpaneel leeg schudde :D, en toen was het bier daar ook nog eens op :S :P
Waarschuw beheerder
donateur
jaja, nu weten we het wel :[
;)
Waarschuw beheerder
Was Zeker master feessie!!!
Darkraver love island was master in dat zand en die kerel met cola te gooien enzz..;)

En dik veel wazige gasten sproken uit zoetermeer en breda die waren zkeer goud

STREEKERS C.B.S.

Waarschuw beheerder
donateur
op na 9 sep q-base heb dr zin in :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^VonDutch® op maandag 21 augustus 2006 om 20:00:
Haha was echt gaaf om te zien hoe mental theo zijn mengpaneel leeg schudde , en toen was het bier daar ook nog eens op

Wat heeft ie gedaan? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
zwaar goed vermaakt!

early rave was lekker!
:respect: bass d en Gizmo :respect:
heerlijke set!

mental Theo en charly lownoise jammer genoeg weinig van gehoord door het slchte weer!
maare was mega vet

MC Raw --> zo hoord het te zijn op een feest!

verder was het geluid in die hardstyle tent wel lekker vooraan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 21 augustus 2006 om 19:52:
Kweeniet hoe de hardtrance op Defqon bezocht werd?

vorig jaar slecht
dit jaar stukken beter
maar nog steeds 't minst bezochte van alle tenten

komt toch publiek opaf dat meer van hardstyle, jump, oldschool en hardcore houd

ohja, en 'techno'/schranz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 21 augustus 2006 om 20:18:
komt toch publiek opaf dat meer van hardstyle, jump, oldschool en hardcore houd

ohja, en 'techno'/schranz

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 13:14:
We hebben het toch over muziek of niet?

Dat is geen muziek dat is muziek verneuken, die soorten van hardcore heb ik nog nooit begrepen.....

Whaha open er anders ff een topic over :p krijg je veel mensen die van die muziek houden over je heen, omdat ze hardstyle ook ´geen muziek´ vinden.

Als er feesten en nummers van zijn dan is dat wel degelijk muziek of je dat nu wilt of niet. Daarbij is terror/speedcore geen vorm van hardcore, terror en speedcore zijn een eigen vorm van muziek net zoals hardstyle dat is. Zo simpel is het nou eenmaal.

Maaruh pffff beetje regen whaha geweldig ff staan hakkuh in de regen, daarna maar ff poncho aangedaan en weer verder gaan.... sow waar lekker rustig toen iedereen aant schuilen was whahaha :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 21 augustus 2006 om 19:58:
Kunnen die filmpjes bij je reports niet wat groter en downloadbaar? Zitten soms best vette tussen, die ik graag wil bewaren, maar dat kan dan weer niet

Niet via de site nee. Als er echt een keertje wat tussenzit wat je heel graag wilt hebben moet je 't maar zeggen ;)
Uitspraak van xantrex op maandag 21 augustus 2006 om 20:18:
vorig jaar slecht
dit jaar stukken beter
maar nog steeds 't minst bezochte van alle tenten

Niet juist :P

Het was in de Experimental nog heel wat rustiger. :yes:

En in de Oldschool bij Robin Albers overdag waren er daar misschien 10 mensen

En JUIST die stages vond ik dus het vetst (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 20:25:
Niet via de site nee. Als er echt een keertje wat tussenzit wat je heel graag wilt hebben moet je 't maar zeggen

Ok ik ga een lijstje maken :p ;)Alvast bedankt :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 21 augustus 2006 om 19:58:
Kunnen die filmpjes bij je reports niet wat groter en downloadbaar?

Q-dance moet WMV video gebruiken en een hogere resolutie, of hogere kwaliteweit MP4.
Waarschuw beheerder
Overigens lees ik vaak "jammer van de regen"...

Ik zie het anders. Zonder de regen was Decibel nooit zo speciaal geowrden als het nu was! Ik vond het een redelijk standaard feest zoals er wel meerdere zijn, JUIST die hoosbui en alle chaos die erdoor ontstonden, de bagger en blubber en natuurlijk de mensen die gewoon bleven doorfeesten maakten het tot een overgetelijk feest (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ^VonDutch® op maandag 21 augustus 2006 om 20:00:
Haha was echt gaaf om te zien hoe mental theo zijn mengpaneel leeg schudde , en toen was het bier daar ook nog eens op

Charly Lownoise probeerde het nog goed te praten; "Dat de muziek het niet doet is wat, maar het bier is op, dat is veel erger" :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 19:47:
Hardtrance is ook een hardere stijl.

hardtrance is zelfs de vetste style die er is :D

bij binnenkomst direct al kalashnikov gehoord met n vette remake van rba - no alternative
goed begin vd dag :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op maandag 21 augustus 2006 om 20:33:
Charly Lownoise probeerde het nog goed te praten; "Dat de muziek het niet doet is wat, maar het bier is op, dat is veel erger"

heh..een paar pagina's eerder in het topic zei theo dat nog ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 21 augustus 2006 om 19:44:
Wat nou niet druk bij de Hardtrance.

hahahahahahahhahahahah ja ik was daar als eerste bij die vent zo ben jy voor de hardtrance of voor de regen ik zo REGEN want hierop kan ik niet dansen!! hij lache.. hij zo ik moet zo draaien komt goed HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH mooi klote voel je je dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 20:30:
JUIST die hoosbui en alle chaos die erdoor ontstonden, de bagger en blubber en natuurlijk de mensen die gewoon bleven doorfeesten maakten het tot een overgetelijk feest

dat ga ik inderdaaad nooit meer vergeten! met een paar 100 (of iets meer) bij de main bij southstylers!

helemaal los aan het gaan!

commentaar van zany: "KUTREGEN!!!!"
en: "wij hier in brabant geven niks om regen!!" (komt ie zelf buiten erbij staan :D

echt geweldig half uurtje daar!

verder gizmo en bass-d een lekkere hitjes parade om op te warmen.

duro lekker hard knallen, en technoboy een goeie afsluiter voor mij :)

kortom: onvergetelijk feest!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 21 augustus 2006 om 20:30:
Overigens lees ik vaak "jammer van de regen"...

die regen maakt ons juist één !

Het was een opeenstapeling van goede gebeurtenissen :D
Die voor mijn mooiste feest moment uit mn leven tot nu toe zorgde :yes:

Het was een explosie van gevoelens en emoties die door de muziek de juist kant op gestuwd werd en waardoor iedereen dubbel zo dik uit zn dak ging.
laatste aanpassing