Partyflock

Forumonderwerp · 895112
1 volger · 25506x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 19 augustus 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
Het feest is nog vollop aan de gang en helaas kon ik er niet bij zijn.

maar vertel alle verhalen zijn welkom

hoe was het ?? :cheer:

ps: foto's zijn welkom:D

Waarschuw beheerder
Top feest!
Joopiepopie gehalte veel lager als op Defqon, geen ruzie gezien, gezellige mensen, veel bekenden,lekkere muziek en een mooie afsluiter!

Was wel kleiner dan verwacht, geluid in HC-tent viel ineens weg en ook bij Panic op het einde was het geluid ineens heel zacht...

Enige echte minpunt van de dag was €0,50 voor de wc, 2x betaald en de rest van de dag mijn nieuwe hobby uitgeoefend op de vreemdste plekken: wildplassen haha!

Al met al een topdag gehad, respect voor B2S!

XXL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 20 augustus 2006 om 15:07:
maar niet zuiver

maar wel HARD :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van japperd op zondag 20 augustus 2006 om 15:08:
Ja heb me wel weer kapot gelachen gister om alles

anders ik wel

was zeker wel gezellig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:11:
Joopiepopie gehalte veel lager als op Defqon

Ik was zelf niet op Defqon dus beoordelen kan ik niet..
Maar zou het niet misschien zo zijn dat Defqon aan het sensationwhite-syndroom begint te lijden, kortom veel mensen gaan er heen om er geweest te zijn? Beetje de popie uithangen enz?

Bij een minder'bekend' feest als Decibel zie je dat toch minder denk ik..
Zeg maar zoals het verschil tussen Black en White, maar dan minder groot ;)

Of zit ik ernaast?

Waarschuw beheerder
Was echt een superfeest! Lokatie echt helemaal geweldig! Industrial :respect: Algehele sfeer goed. Kortom, waar voor je geld. 2007 maar weer :D

Waarschuw beheerder
Echt een geweldig feestje, gelukkig hele dag mooie weer gehad, goede muziek vooral in de Industrial en Hardcore,
alleen in de hardcore-tent hadden ze wel betere vloeren mogen aanleggen, overal had je een modderplas, maarja tot het ging regenen maakte het ook niet meer echt uit, de early rave met mc alee en dj ??? was ook wreed.. voor de rest eventjes in de hardstyle geweest, en op het laatst bij mainstage.. decoratie was mooi gedaan, en we konden bij aankomst ook zo doorlopen naar binnen geen rijen niets, dat scheelde.. maarja was gewoon top feestje..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:12:
maar wel HARD

piiiiiiiiieeeeep, doordat 't niet zuiver was

geef mij toch maar duitse geluidssystemen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:11:
Joopiepopie gehalte veel lager als op Defqon, geen ruzie gezien, gezellige mensen, veel bekenden,lekkere muziek en een mooie afsluiter!

sluit ik me helemaal bij aan
Waarschuw beheerder
t was echt een super feest...en ckr bij charly en theo..da was echt vet :bounce:

Waarschuw beheerder
't was gewoon vol gas in muh regenjas!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:20:
't was gewoon vol gas in muh regenjas!!!

Mooi motto :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 20 augustus 2006 om 15:15:
Maar zou het niet misschien zo zijn dat Defqon aan het sensationwhite-syndroom begint te lijden, kortom veel mensen gaan er heen om er geweest te zijn? Beetje de popie uithangen enz?

Zeg maar zoals het verschil tussen Black en White, maar dan minder groot

Of zit ik ernaast?

Denk dat je hier wel een punt hebt :yes:

Waarschuw beheerder
Top feessie.. knalluh in je poncho op de Main..8)

Meligste feessie ooit:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 20 augustus 2006 om 15:16:
piiiiiiiiieeeeep, doordat 't niet zuiver was

geef mij toch maar duitse geluidssystemen

mee eens ;) achja kon er wel de hele avond op touwtje springen :/

Waarschuw beheerder
Q-ic's records

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF222500-01-01-02.mp3

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF222500-01-01-16.mp3

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF170853-01-01-19.mp3

is this techno?

[img width=64 height=32 cacheid=00002a3100006759ea5751591a0189db14]http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/ekelig/e022.gif[/img]

Waarschuw beheerder
duro draaide echt zeer goed..
PAK JE SLEUTELS....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De te kloppen man op zondag 20 augustus 2006 om 15:24:
Uitspraak van Stefanovic078 op zondag 20 augustus 2006 om 15:15:

Zeg maar zoals het verschil tussen Black en White, maar dan minder groot

Of zit ik ernaast?

ja ik vindt vanniet, kijk die line-up dan van dit jaar defqon..!! hoe hard wil je het hebben bij de hardcore area vanaf 17:30 ookal is die van decibell iets gekker vanaf die tijd, maar ik vondt het vorig jaar echt knettergekk was me 1e defqon, dus dat kan een rede hebben natuurlijk, maar ik denk dat ze ongveer wel op 1 lijn liggen, alleen dat defqon echt veel en veel te groot was Pfffffff gvdme meer dan 30 min bezig om van begin tot et einde te lopen(alleen die stofwolken heel de dag wordt je gek van man)

Waarschuw beheerder
Duro draaide egt fantastisch en trouwens best zuur voor Southstylers hele act in het water gevalle

maar voor de rest echt super feesje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady-Fenna op zondag 20 augustus 2006 om 15:19:
t was echt een super feest...en ckr bij charly en theo..da was echt vet

:yes:

En aan het einde van het feest bij de main, was super, het stond helemaal vol....

Topfeestje
Waarschuw beheerder
vraagje? ik heb dus bij teamalert geblazen zijn volgens mij ook foto's gemaakt ik keek net op de site van teamalert zag noggg geen foto's iemand mis een andere site waarop ze komen?

iedergeval nogmaals was een goed feestje geluid niet altijd helemaal super maar later in de middag tot avond ging de bass goed open in de hardstyle tent en zoiezo in de regen stampen is leuk vooral bij de southstylers...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neptunes_23 op zondag 20 augustus 2006 om 16:00:
vraagje? ik heb dus bij teamalert geblazen zijn volgens mij ook foto's gemaakt ik keek net op de site van teamalert zag noggg geen foto's iemand mis een andere site waarop ze komen?

Ze komen op bobzone.nl vertelde een van die schattige meisjes daarro. Wat vond jij van het kado trouwens :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:38:
Q-ic's records

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF222500-01-01-02.mp3

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF222500-01-01-16.mp3

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF170853-01-01-19.mp3

is this techno?

nope maar hij draait normaliter voglens mij ook veel dingen van bijv. manu kenton en die style heeft toch de nodige raakvlakken met techno lijkt mij

maar goed jij hebt liever pure techno dj's ;)

Waarschuw beheerder
Wat een vet feest was dat dan zeg! Stuk beter als vorig jaar, en is defqon wel heel dicht genaderd!

Het weer was super, jammer van dat beetje regen. Maar om daarvoor een poncho te dragen? Nou nee!

Vip was ook wel beter, gelukkig wel gratis wc en de vip decks op de main en early! Jammer dat je er bij de ingang geen voordeel van had.

Lokatie was ook vet, alleen wel veel lopen en de hardstyle/hardcore/early zaten te dicht op elkaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:12:
maar wel HARD

nou dat vond ik dan ook wel weer mee vallen, in de hardcore viel het wel mee, maar in de hardstyle vond ik het volume toch echt te zacht staan!! en de early rave idem..
jammer van de regen.. maar de sfeer bleef toch wel goed!
kortom leuk feestje maar niet super..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 14:46:
Verder vond ik het nogal ver lopen van de parkeerplaats naar decibel zelf en over die modderpoel bij die auto's na afloop gesproken dat was echt 10x niks

nix van gemerkt vond t allemaal wel meevallen als je de lange weg na defqon heb mee gemsaakt ddie wij hebben moeten lopen is dit er nix bij ..
en die modderpoel nix van gezien :P

maar k vond t een feestje om nmiet te vergete!!
suuuuper gewoon!!!

Waarschuw beheerder
In een woord SUPERDEPUPER :jaja:

-Geweldige muziek Paul, Rob, Charlie lownoise, Menthal Theo (y)/ Mainstage een bass die je werkelijk voelde.
-Sfeer was (y)
-Leuke mensen.
-Lokatie vond ik ook goed.
-Iets minder was dat de drank voorraad bij early rave podium vrij snel op was :(

Ik heb iig een geweldige verjaardag gehad!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerdy op zondag 20 augustus 2006 om 16:06:
nou dat vond ik dan ook wel weer mee vallen, in de hardcore viel het wel mee, maar in de hardstyle vond ik het volume toch echt te zacht staan!! en de early rave idem..
jammer van de regen.. maar de sfeer bleef toch wel goed!
kortom leuk feestje maar niet super..

het ging over de techno, je kunt veel zeggen maar het geluid stond daar wel hard hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Whisper op zondag 20 augustus 2006 om 14:23:
Wat hebben ze gedraaid? Heb het moeten missen, had na Bassdrum Project geen kracht meer over om nog dat teringeind daarheen te lopen

Happyyyyyyyyy (l) En verder natuurlijk ook Speedcity shit, het ging aardig hard op een gegeven moment! :D

Balen dat ik niet alles heb meegekregen want moest dus eerst een interview doen, heb de echte keiharde regen dus niet vanaf de Early meegemaakt maar vanaf het lange pad waarover ik toen aan het lopen was. Wel echt TE cool gewoon om dan langs die kleine Hardtrance area te lopen en echt elke milimeter onder dat doek gevuld te zien met mensen....:D of bij de bars, mensen die erachter mochten komen om te schuilen, bij de Merchandise idem dito...werkelijk elk opverdekt plekje was bezet.

Zulke dingen blijven mooi. Ik heb al vaker zulke wolkbreuken meegemaakt, 2x op Extrema, Dominator vorig jaar, DanceValley...en ik lag me elke keer were helemaal kapot gewoon. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op zondag 20 augustus 2006 om 16:10:
nd t allemaal wel meevallen als je de lange weg na defqon heb mee gemsaakt ddie wij hebben moeten lopen is dit er nix bij

idd:) niet zo janken:D

Waarschuw beheerder
Super feestje ! Goede sfeer !

De jump tent was echt superrelax.. en tatanka draaide ook weer super :)

1 Minpuntje :Te weinig dames wc's :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op zondag 20 augustus 2006 om 14:09:
kijk en huiver:

http://rapidshare.de/files/300 ... _decibel_2006_jp_phono_nl.mpg

Jaaaaaaa ik heb hem gezien, kippevel slaat weer toe.
En het was idd een wonderfull day :lief: *zucht*
Wat een dag, wat een feest, een om weer niet te vergeten!
Kan er niet over uitgepraat raken, maar sluit het bij deze af haha, op naar het volgende feestje, die dit feest voolopig niet overtreft :D

:respect: DECIBEL 2006 :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was echt wel vet :respect: weer leuk opgezet (Y) alleen jammer van een paar punten:

- te lang wachten bij foodstands/wc's.
- minder geluid bij Industrial area.
- hardcoretent was WEER veel te klein waardoor het stampevol en warm was en er zeker nog een paar honderd mensen buiten de tent moesten staan.
- flink regen 's avonds.

Waarschuw beheerder
doe mij nog maar 300 van die dagen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
was egt un superfeest:d
heb me gruwelijk vermaakt :yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
waarom lees k nergens iets terug over die parachutesprong die je kon winnen ?

Waarschuw beheerder
het was suprrrrr:P oei oei wat heb ik een spierpijn:bounce:

Waarschuw beheerder
Zker geknald en gebaggerd @ Decibel 2006....op naar de volgende...
Het was een superfeestje, lekker weertje, lekkere muziek
En om 23u was het feestje nog ni gedaan want het ging voort op de parking!!!!
:D

Waarschuw beheerder
Vond het wel sneu dat er niemand bij hardtrance stond.. Of bijna niemand.. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 16:25:
oei oei wat heb ik een spierpijn

Dat zeker !!
Waarschuw beheerder
oja en WIE WEET hoe is het met die gozer is afgelopen die echt volop out aan het gaan was bij Darkravers island.
ik hoop goed gozer, want is bij ons ook wel eens gebeurd dat er 1 out ging van de groep, maar geloof me DAARRR WORDT JE PAS ECHT NIET VROLIJK VAN..!!! en dan dat er dan gewoon nog mensen zijn die er bij staan te lachen, of sterker nog: Foto,s en Filmpjes gaan staan te maken met hun mobiel.
het enige is dat ik alleen me water kon aanbieden (wat dus niet mocht van de ehbo) en dat het dus niet weer een bekende van me was, want dan zou er toch iets bij je knappe GVDME als er dan een paar van die ventjes van weet ik veel hoe oud gewoon er lol om kunnen maken, (gelukkig ging dat bij ons wel anders, want als na een half uur pas de ehbo kom, kan je wel nagaan wie dat meisje dus volop aan helpen waren. mensen die waarschijnlijk nog meer ophadden dan ze ook konden hebben. En ik maar nix kenne doen want me vriendin stond een partij te gillen waar je niet goed van werdt (Logisch.. als daar dan in 1x je beste vriendin schuimbekkend en lijkwit op de grond ligt te stuiptrekken) Maar daarom..!!! en zijn toch dinden die je snel tot nooit meer vergeet.(en als daar dan nog iemand doodleuk foto,s van gaat staat te maken, zou dat bij mij ECHT in het verkeerde keelgat schieten.
Waarschuw beheerder
Echt gruwelijk. Bij Charly en Theo gewoon keihard doorgaan. En MC Raw was ook weer terug. Gruwelijk. Ging ie met die vuurballen staan draaien. Kreeg ie ze vol in zijn gezicht haha. En de Early en industrial roeleerde volledig. Voor de rest was alles wel goed geregelt. Was weer een knaller. Op naar volgend jaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Van.God.Los op zondag 20 augustus 2006 om 16:31:
oja en WIE WEET hoe is het met die gozer is afgelopen die echt volop out aan het gaan was bij Darkravers island.
ik hoop goed gozer, want is bij ons ook wel eens gebeurd dat er 1 out ging van de groep, maar geloof me DAARRR WORDT JE PAS ECHT NIET VROLIJK VAN..!!! en dan dat er dan gewoon nog mensen zijn die er bij staan te lachen, of sterker nog: Foto,s en Filmpjes gaan staan te maken met hun mobiel.
het enige is dat ik alleen me water kon aanbieden (wat dus niet mocht van de ehbo) en dat het dus niet weer een bekende van me was, want dan zou er toch iets bij je knappe GVDME als er dan een paar van die ventjes van weet ik veel hoe oud gewoon er lol om kunnen maken, (gelukkig ging dat bij ons wel anders, want als na een half uur pas de ehbo kom, kan je wel nagaan wie dat meisje dus volop aan helpen waren. mensen die waarschijnlijk nog meer ophadden dan ze ook konden hebben. En ik maar nix kenne doen want me vriendin stond een partij te gillen waar je niet goed van werdt (Logisch.. als daar dan in 1x je beste vriendin schuimbekkend en lijkwit op de grond ligt te stuiptrekken) Maar daarom..!!! en zijn toch dinden die je snel tot nooit meer vergeet.(en als daar dan nog iemand doodleuk foto,s van gaat staat te maken, zou dat bij mij ECHT in het verkeerde keelgat schieten

damnzzzzzzz zeg wat erg!!!kan ook ni begrype dat ze da dan foto's van gaan maken.beetje trieste mensen dan!!!
Waarschuw beheerder
Kheb me egt goed vermaakt..mijn derde decibel en duidelijk de vetste...kwam vooral door de industrial area waar ik met uitzondering van mijn uitstapje naar Pet Duo en Ruffneck heel de dag ben geweest...weer of geen weer, modder of geen modder :P

:respect: Mindustries, Bryan Fury, the Producer, Noisekick, Akira en Pet Duo :respect:

vond de lokatie ook echt goed
verder was de battle tussen Akira en Producer ook een leuk extratje :)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Decibel :cheer:
een woord :respect:

Zo en inderdaad bij steve..die gozer die out ging...ALS JE NIET TEGEN DRUGS KAN, MOET JE HET OOK NIET GEBRUIKEN!!!!

en ik vond panic meesterlijk afsluiten op de main!!

het enige nadeel...het geluid stond overal erg zacht.