Partyflock

Forumonderwerp · 651609
2 volgers · 27662x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik heb hier al eens een topic over geopend..
Die doet het niet meer..
Maar ik ben wel weer eens benieuwd naar wat voor vage shit jullie allemaal mee maken als jullie leip zijn..

Ik weet van de vorige keer dat het soms superkomisch is, DUS BARST MAAR LOS..

Ik zelf maak niet veel meer van die dingen mee, omdat ik nooit meer extreem leip ben, maar ik ben wel zo waus geweest dat ik in de auto zat terug naar huis en de gene naast me een muntje gaf en vroeg of ie nog een biertje voor me had.

Waarschuw beheerder
ik liep bij the site jilmal weg op me sokken,komt er een portier naar me toe.hij vraagt waar zijn je schoenen.ik zo:ja die zijn alvast naar binnen die hadden het koud

Waarschuw beheerder
ik liep in me eentje door et bos te space (ik was iedereen kwijt) d8 ik dat er een paard voor me op et pad lag
ik heb er echt een uur naar lope stare!!! :P

Waarschuw beheerder
volgens mij ben je niet goed wijs
Waarschuw beheerder
en toen allebij 8 armani,s geslikt maar we werden zo leip

Lekker bezig...

Waarschuw beheerder
donateur
Ging een keer met de fiets naar huis met een maat van me, het ene moment zag ik een lichtje branden van een huis ongeveer 500 meter verderop en op het andere moment lag ik tegenover dat huis in de berm en was het 3 kwartier later en die maat van me maakte me wakker, die was al bijna thuis toen ie erachter kwam dat ik er niet was. hij is toen dus terug gefietst en heeft me gevonden:P. toen ik weer wakker was, was ik ook direct nuchter, maar van die 500 meter fietsen weet ik echt niets meer:vaag:

( het was trouwens wel hartje zomer en behoorlijk warm buiten die nacht;) )

vet topic trouwens(y)

Waarschuw beheerder
Ik was met een maatje naar een feest geweest en k zei n0g als we elkaar kwijtraken wat dan? want ik heb geen beltegoed? dus hij zei dat sms ik je wel.

Dus wij veel te veel gesn0ept...ik loop ergens naartoe en ben hem kwijt...
dus k denk met mijn tillde k0p dat ik hem wel kan vinden...
dus k door 20.000 man z0eken naar 1 perso0n...vol vertr0uwen...
ik z0eken en z0eken...na een tijdje belt di maatje van mij 0p...je h00rt natuurlijk geen reet dus k schreeuw dat die een smsje m0et sturen...na een tijd nog steeds geen smsje...dus ik dacht fuck it...
ik blijf door zoeken...
na een tijdje loop ik...en krijg ik het 0p een gegeve m0ment verschrikkelijk warm...en sta stil...
En t0en dacht ik : What the f*ck was ik o0k alweer aan het d0en? wat the fuck was ik o0k alweer aan h doen??
ik wist h gewo0n egt niet meer...
ik nadenke en nadenke...na 15 min kwam ik erachter ... 0jahhh k was naar iemand 0p z0ek....
maar naar wie was ik 0p z0ek? ik s0w gvd...ik wist h gewo0n egt niet meer...

met wie was ik o0k alweer naar dit feest geweest...?
met wie was ik al 6 uur lang 0p dit feest samen?
k kwam er nii meer 0p t0tdat ik mn maatje tegen kwam bij de wc's...
st0nd dii daar0w met zn telefo0n in zn hand en zn kaak ging van links naar rechts...

haha...
t0en was k wel te tilt 0pzich...:)

Waarschuw beheerder
donateur
Het raarste wat mij is overkomen is op vakantie gebeurt. Ik had toen een aardige zak snoepjes mee genomen :)

Een avond zouden we de stad in gaan maar vanaf de camping moesten we als eerste door het bos. Onderweg hebben we ons de snoepjes gepakt ( ik geloof dat het er 2 of 3 waren ) alles ging gewoon goed en voelde me gewoon chill. Toen ik echter weer terug moest moest ik alleen door dat bos omdat die jongen daar in die stad woonde. Ik kon dat stuk door het bos dromen en heb daar vaker alleen gelopen.
Maar ik was nu nog vol aan't spacen en tot ongeveer op het middag van dat stuk door het bos denk ik steeds iets te zien maar dan snel weg duiken maakt niet uit waar ik me op dat moment op focusde. Ik werd onrustig en begon te rennen steeds harder.. verder heeft mijn geheugen me vanaf dat moment in de steek gelaten. Op het moment dat ik weer 'bij bewust zijn kwam'was ik gewoon weer aan het lopen of strompelen eigenlijk. Ik had behoorlijk pijn aan me been. Ik me nog steeds aan het bedenken wat nu gebeurt kon zijn zie ineens dat ik weer in de verkeerder richting was aan het lopen :S
Eindelijk op de camping aangekomen ben ik in bed gaan liggen en toen ik s'morgen wakker werd kon ik nouwelijks mijn been nog bewegen :S :S

echt maf, ik denk nu dat ik tijdens het rennen ergens hard ben gevallen en later weer buiten mijn bewust zijn om ben gaan lopen maar dan in de verkeerde richting
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met een paar vrienden hadden we truffels gegeten! Wij naar buiten,langs de weg hadden ze van dat lage stuikgewas. Gingen we met z'n allen in die struiken zitten alsof het stoelen waren, zat best lekker, wil alleen niet weten wat die mensen dachten toen ze ons zo zagen zitten. :S

Waarschuw beheerder
Heb em al s eerder gepost, maar twas op X-qlusive Italy in A'dam weet niet meer hoeveel ik in de mik had, maar weet nog wel dat ik door de gangen liep en t "welbekende statafeltje" zag staan...stonden een stuk of wat security knaapjes naast, btje populair te doen en ik dacht dat ik er wel ff naast kon gaan staan, bij dat tafeltje. Ik met me wause kop kom daar aan lopen, zal gaan leunen en ga vlak voor die knapen plat op me bek, me maatje tilde me snel op en we liepen snel verder, even later had ik vaagjes in de gaten wat er nou was gebeurt:S -- Ben nog nooit zo gek geweest als toen--:)

Waarschuw beheerder
ik was een keer zo leip toen ging ik in me eentje lopen ik ik had verschillende pillen doorelkaar gehad ik liep daar ik zag een ekster op een struik dacht ik toen ik dichterbij kwam werd het een parkietje en toen ik bij het heggetje was zeg ik dat het blaadjes van een heggetje waren:S:S
ik zag de auto van leroy van een afstand scheefstaan toen ik dichterbij kwam was die auto er helemaal niet????
egt wazig was het gewoon toen ik weer bij het huis was liet ik me steeds op de grond vallen en ging ik zingen egt vaag???weet het zelf niet meer trouwens maar van het hallicuneren nog wel
Waarschuw beheerder
In de blote bast en in elk oor een opgerolde lange vloei, door de Hemkade rennen, en iedereen proberen te overtuigen dat je een stier bent...

Waarschuw beheerder
Ik ben een x in de bosjes gespronge met een vriendin en ik ben een x de autoweg opgerend met een scream masker haha

Waarschuw beheerder
aan een wildvreemde vragen of ze mijn hond hebben zien lopen op qlimax:d

Waarschuw beheerder
donateur
30 min. film kijken zonder 'm aan te zetten!! En nog een vette film vinden ook! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een x in de bosjes gespronge met een vriendin en ik ben een x de autoweg opgerend met een scream masker haha

:respect: :p
Waarschuw beheerder
In 72 uur totale waakzaamheid, 3 gram snelle en 20 pille op! :xtc: En nog elke ochtend in de vrieskou langs de kant van t water, snoeken.... Ineens leek t water vol te zitten met snoek, zeker 50 snoeken zag k zwemmen.... duz k gooien met m'n blinker... Drie kwartier op de 8erwielen van een rolstoel gestaan in een zeer vage trip, stond bij de 8erdeur bij een vriendin van me. (Waarvan de rolstoel) Komt ineens iemand binnen, val 8erover, stoel sgiet de kamer door, de keuken in, blijft gecrashed tegen t aanrecht staan, l ig met m'n kop op een paar mooi gepoetste kisten en kijk tegen opgerolde broekpijpen aan en k denk dat t sneeuwt :S... Datum gebeurtenis: 16/12 tm 20/12 '04

Waarschuw beheerder
iemand zijn been geaaid in de veronderstelling dat het een hondje was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn vriendin geneukt in de veronderstelling dat et mijn moeder wqas;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mn maat in een big met een bril zien veranderen.
Waarop ik zei dat een bril em echt niet stond, vervolgens begon mn maat te huilen en zei hij haal em van mn gezicht.
hmm hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tripje op hebben en een schilderij met allemaal mensen er op en die mensen komen uit het schilderij en lopen zo door de kamer zo naar de deur naar buiten
dat was pas lachen
ik wist echt niet wat ik zag
lachen hahaha

Waarschuw beheerder
Een keer midden op de snelweg gestopt omdat ik dacht dat er mannetjes aan het werk waren aan de weg......

Het was een benzine station :D

Achteraf gezien had er heel veel kunnen gebeuren, we zijn maar even gestopt daar en hebben even gewacht tot de boel wat rustiger was...

Waarschuw beheerder
Een uur lang gewacht voor een portable wc op mystereland dit jaar. Tegen die "gozer" staan praten die er in zat, op een gegeven moment ruzie gekregen met die "gozer" erin omdat hij niet op schoot met p*ssen. Een hele rel lopen veroorzaken, mensen erbij gehaald!! Ik dacht die krijg ik als hij eruit komt!! (6)

Bleek het een leegstaand hok te zijn waar ze muntjes verkochten :S

Op qlimax een uur frans lopen lullen tegen een maat van me, terwijl ik niet eens frans ken :D Die werd compleet gestoord van me. Even later heilig in de overtuiging zijn dat het licht is uitgevallen, en proberen het lichtknopje te zoeken :D

Op zoek gaan naar je fiets bij de fietsenstalling, uur of twee gezocht. Kom je erachter dat je dus niet met de fiets was. En het was gelukkig niet zo heel koud -5 ofzo :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha laatst met aantal wappie mensen in de auto
opeens die gast vol in de remmen midden op de snelweg iedereen schoot naar voren.
dus wij tegen die gast wat is er.
hij 'er is een ongeluk gebeurd allemaal rook '. en hij wees naar de sloot aan de zijkant van de weg.
wij kijken en ja inderdaad allemaal rook wij midden op de snelweg met zijn alle uitgestapt en naar de sloot gerend
wij roepen of er iemand was bleek dat het gewoon mist was. haha echt waus joh.

Waarschuw beheerder
nou vanmorgen wat raars meegemaakt, ik ga naar mijn werk 8 uur s'morgens sta ik in een sigarettenwinkeltje even peuken te halen.
Dus ik sta daar rustig af te rekenen komt er een gozer binnen lopen, staat een beetje verdwaasd met grote ogen rond te kijken roept ineens:
ZO MEVROUW IS HET NOU 8 UUR S'MORGENS?!
verkoopster: eh ja heb je nog niet geslapen dan?
Hij: nee zo echt kut zeg! en loopt weg.
En dat terwijl je alleen maar naar je werk gaat heel :vaag:

Waarschuw beheerder
vannacht wel zelf wat raars gehad. Ik hoor iedereen vaak over die 'dranghekjes" en dacht echt altijd dat het bullshit was...Je voelt em vast al aankomen maar idd op de terugweg in de auto vannacht constat overal dranghekken op en langs de weg :vaag:
Heel irritant en telkens als we dichterbij kwamen waren ze weer weg. En dat na maar 1,1/2 pil en al nuchter aan 't worden. :vaag:

Waarschuw beheerder
Op nightmare was iemand die viel vol op zn bek, ik vraag met mn dronke kop wat er aan de hand was: he?? ik wilde over het hek klimmen :S was midden in de zaal.

En ik heb een keer een gozer gezien die geld wilde geven aan een lantaarnpaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een x mn fiets kwijtgeraakt, heb hem ergens op slot gezet, ben gaan lopen (waarnaartoe?? ) Werd 's ochtends wakker, en had mn fietssleutel nog wel, maar waar mn fiets is??? :S:S:S

Waarschuw beheerder
aanbellen bij een wildvreemde(om 9uur sochtens) om te vragen of ik een glaasje melk mocht....:vaag:

k had een hele droge strot en was zo leip als een konijn:D

Waarschuw beheerder
Was met oud en nieuw. ik rond 12e anderhalve roze mercedes ingenome. Toen naar buite rondlope met een groepiej door t dorp. Rond half 2 wilde we ergens naar toe gaan dus ik naar huis om ff deo en sjit op te doen. Kom ik binne zit heel mn familie nog benede:S Dus ik beetje praatje make zeg mn broer ineens: Jij heb geblowed!! Dus ik zo hemaal vaag huh wat geblowed? Mn ouders praatte gewoon door die keke niet eens op van zijn vraag:vaag: Dus ik liep naar bove deo op gedaan, kom ik weer benede is mn broer weer heel aardig, veel plezier dit en dat:S:S De dag erna heb ik er ook nix van gehoord dus of ik me dat nou allemaal verbeeld heb:S:D
Waarschuw beheerder
twas met de laatste beter kom je nie in utrecht ik was een beetje ziek geworduh van de peetjus en we zaten na het feest ongeveer nog ff in een bushokje ineens zeg een maat van mij kom we gaan na het station waarop ik antwoord nee ik moet nog ff me scooter en me helm pakkuh ma we waren met de bus en kwist op dat moment egt zeker dat ik me scooter enzow nog moes pakkuh beetje vaag tog? :vaag::vaag:

Waarschuw beheerder
ik was samen met vrienden op qrimetime zegt ineens me vriendin: hey hij staat gewoon oliebollen te bakken op het podium!!!!!ahhaahha dat was echt lachuh!!!!!:bounce:

Waarschuw beheerder
op Qrimetime wel meer vage dingen meegemaakt:D

nog heel erg gelachen over een jongen.. staan lekker te stuiteren in de main, roept ie ineens van hey, ik moet naar boven want ik wil Outblast horen draaien..

dus okee, hij weg, zie ik hem na drie kwartier weer terug en ik vraag hoe t was, zegt hij: Outblast? vergeten!!

hahah was ie er helemaal niet geweest....

en ik had zelf nog, ik steek op een gegeven moment een shagje op, doe mijn aansteker aan en schrik me vervolgens rot van het vuurtje wat eraf kwam!!

heb mijn aansteker weggegooid hahahahah:vaag:
Waarschuw beheerder
een vriend van mij was een keer zo handig om op de terugreis van een feest midden op een 6 baans snelweg te stoppen.. we gingen een heuvel op en hij zag dus niet hoe de weg verder ging.. hij dacht dat de weg daar eindigde.. hij op de middelste baan boven op de rem.. gooit zonder in de spiegel te kijken de deur open.. en loopt de snelweg op.. hij begreep eindelijk weer hoe het zat en stapte in en reed weer verder.. je kunt wel nagaan hoe iedereen hem aankeek...
Waarschuw beheerder
ik heb een keer een oud omatje dr boodschappen afgerekend met mn pinpas zonder dat ik het in de gaten had... OORZAAK veel bier en 12 pillen
Waarschuw beheerder
donateur
Samen met een maat van me savonds over straat lopen en dan in een bouwsteiger klimmen en kut roepen :vaag:

7 keer op 1 avond dezelfde film kijken , elke keer geconcentreerd volgen , maar als hij afgelopen was wist ik nix meer van die film en keek m nog maar een keer. :vaag:

De tekenfilm Lion King opgezet , zag die hiyena's en werd zo bang van ze dat ik niet meer van de bank durfde om de video recorder uit te zetten :vaag:

Bij MOH in eindhoven , midden in de zaal naar een (onzichtbare)barkkruk toe lopen en een (onzichtbaar)biertje bestellen en een (onzichtbaar)portie bittergarnituur , en dan ook nog vragen waar de (onzichtbare)flipperkast is :vaag:
en daarna bij de trap in de hal er naast w88 tot er eindelijk een lift komt :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
veel rare dingen meegemaakt geen om uit te kiezen

Waarschuw beheerder
Vannacht een feesiej in een loods gehad met aan de ene kant stijgers. Dikke instalatie aangeslote, zo'n flitslicht dus t leek net een vet hardcore feest. Iedereen kneiterstrak:vaag: Ginge we met hele groepiej door die steigers lope, door smalle doorgange(wat trouwens helemaal vaag is:vaag: )

Nog nooit zo'n vage vette avond gehad:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vele vage dingen in gedachten, maar dingen waar mensen bij betrokken waren is dat ik (Sensation Black in de Arena) met die Arena Cards om drinken te halen deed ik mijn pin pas erin en ging ik pinnen, die jongen 8er de bar en keek me kei raar aan, dus ik zeg doe ik het niet goed? dus draai mijn pin pas om, d8 dat de magneet strip niet aan de goede kant zat? Toen zei die dat ik hier niet kon pinnen maar met die Arena kaart moest betalen, op dat moment had ik pas door hoe raar dit moest overkomen. En ook veel bekende zien op zon feest, op ze afkomen heel eantishast : HEEEYYYY wat leuk dat je er ook bent !!!!! en dan denk je 'er klopt iets niet, dan heel goed in zijn gezicht kijken, maar blijkt heel iemand anders te zijn, staan ze je echt zo aan te kijken van 'wat moet jij nou?'
Waarschuw beheerder
Het allervaagste wat ik ooit heb meegemaakt onder invloed van dope was na afloop van Mysteryland 2000 in Bussloo. Ik ga t beschrijven aan de hand van wat fotootjes. :D

Ik was daar met een vriend en we waren met wat luitjes meegereden. Het feest was zoals elke Mysteryland geweldig. Ik had alleen effe niet zo goed door dat ik er niet echt meer als een standaard gabbertje bijliep...kreeg best vage blikken en als ik de foto's nu terugzie van dit vage roze spacevrouwtje dat helemaal uit dr pannelap staat te hakken in de Thunderdometent snap ik dat wel:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UQAPA14ZISbcqskXN2eFFyXwOyVTLTk4uZg8L4lHFWRNCvN28PViASxCVLqC0JQ6U3e8lO1FXSl!TE0PTsl*HCUESN77RD*igUl35n1vtWhDHHhO!MrGLOWCTKR1P1Ot/Jackie%20Sterretjes.jpg?dc=4675505477427210210[/img]

We waren op t feest een hele toffe gast tegengekomen en zouden met hem mee naar Deventer gaan, waar 'ie woonde.
We moesten echter eerst wel "effe" naar de auto van onze vrienden om onze jassen en spullen op te halen. Die vienden zaten al in de auto op ons te wachten en wij gingen die kant op lopen.

Het begon keihard te regenen en aangezien ik toen nog knalroze haar had heb ik een plastic zak tegen t uitlopen van de verf om mn kop gebonden. Erg charmant zoals je ziet:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgABA1kWW0XcqskXN2eFF3JxLUDdHxdgNRpQdDiWjgm36mfX9qRzg4gYuOOS1r*ejZ4ZkA3*8YDx797NPMdjmrwqP05eSBJ4hycPCcfhuOFgoRAsJmAHeA/Jackie%20Zak.jpg?dc=4675505477430121243[/img]

Het was echter ochtend...en dus licht...en we wisten bijgod niet meer waar die fuckauto stond. :D Sowieso helemaal koewaus, we begrepen totaal niets meer van de weg. Kwamen ineens bij een watertje uit, besloten dat we fout zaten, liepen were terug en na over en weer gebel bleken we dus wel langs dat watertje te moeten. :D Hadden we na anderhalf (!!) uur lopen eindelijk de auto gevonden...jassen gepakt en toen moesten we dus nog de auto van die vrienden van de jongen die we hadden ontmoet zoeken. Die was echter zo mogelijk nog wauser als ons (hij liep met mijn knalgele Dame Edna zonnebril op zn kop zich af te vragen waarom dr toch steeds bloed op zn handen zat...maar hij ging zo uit zn dak dat ie dus gewoon heel zn lippen kapot zat te knagen! :D )...we hebben gewoon een heel rondje gelopen om het hele recreatieterrein en na 3(!!) uur kwamen we op de parkeerplaats aan...vrienden weg.

Stonden we daar om 11 uur in de morgen. Bijna geen geld, geen drinken (afgezien van onze flesjes die we maar vulden met regenwater :D), geen telefoon (die waren allemaal doorweekt omdat t nog steeds goot) en geen vervoer. En die gast die we hadden leren kennen had dus ook geen jas, geen sleutels en geen spullen. Die lagen in de auto van zn vrienden die dus waren weggereden (bleek achteraf dat ze dachten dat die gast met iemand anders zou meerijden). Heeft ie mijn zwart/zilveren jas aangedaan! :D

Duimen de lucht in dus maar niemand wilde die hardgaande (want dope hadden we nog genoeg en die hebben we ook maar opgemaakt gedurende onze terugtocht) zeiknatte gabbertjs meenemen. :D Een vent in een wijvenjas met een Dame Edna zonnebril op, een meisje met een plastic zak over dr kop en daaroverheen een roze haarband met sterretjes en een gast die tegen bomen aan het praten was. :D

We zijn verder gaan lopen (heb zoveel gelopen dat ik de week erop overbelaste kuitspieren had en van de dokter een week rust moest houden)...lopen lopen lopen...kwamen uiteindelijk bij een boederij aan. Daar zijn we maar onder t afdak gaan schuilen.

En toen kwam t mooiste. We stonden daar echt koek- en koewaus te zijn...komt de boer ineens naar ons toe "He wat mot dat op mien erf?" :D :D :D Ik kon echt niet meer praten van de wausheid dus die maat van me begon een heel verhaal tegen de boer op te hangen.

"O kommen jullie van dat fuifje af...nou verrek kom maar efkes opdrogen in mien koeienstal"

En daar sta je dan. Stijf van de dope. In een immense stal vol koeien! :D Dr zaten ook kalfjes en het schijnt dus normaal te zijn dat die een zuigreflex hebben. Die willen op alles sabbelen. Ik begon zo'n beest te aaien en dat kalf pakt mn hand en begint er als een gek op te zuigen. Holy moses dat was echt een onmin vaag gevoel. Ik heb daar een half uur gezeten, had sowieso al omahandjes van de regen maar de vellen hingen er aan nadien! Ik voelde me echt een moederkoe. Dat vergeet ik nooit meer. Ik voelde me echt heel erg nodig en zinvol op dat moment en was een zwaar emotionele band aan het opbouwen met dat kalfje. Had ook tranen in mn ogen toen ik wegging en had al aan m beloofd dat ik het jaar daarop terug zou komen. :D :D :D

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAFA1IWoEPcqskXN2eFFwF6lYjE6CHkALUHAmTb6rkcMSxuL*LSdj*ksfr86f6c6stu2!OYZV6pH*45Lbh4WwXuZtWYBIHAtI2Sy*AUh6zxU6sO9qolTw/Jackie%20Koe.jpg?dc=4675505477424548921[/img]

We hebben nog een rondleiding gekregen door de stallen (zie je het voor je dat je probeert te smnappen hoe ene melkmachine werkt terwijl je met je linkeroog in je rechterbroekzak kijkt? %) ) en om 13u ofzo besloot de boer om ons "tegen betaling van 25 gulden" naar het station te brengen. Dat konden we nog net bij elkaar sprokkelen. Wij in zijn Ford Escort...komen we na 500m nog eens 3 mensen tegen, helemaal verkleumd, stonden te schuilen onder een boom. Die moesten helemaal naar fucking Terschelling en begrepen zelf ook niet meer hoe ze onder die boom terecht kwamen! :D Dus hoppa, met 7 man in een Escort naar t station. Daar moesten we zwartreizen omdat we geen geld meer hadden en na uuuuuuren kwamen we dan eindelijk bij die gast aan. Godzijdank was zn huisgenoot thuis want hij had dusgeeneens sleutels. Konden we douchen en ik heb kleren van hem geleend (die echt honderd mate te groot waren). Moetsen dus nog wel terug maar in zijn kleren zagen die maat en ik er echt uit als zwervers. Weer zwartgereisd en ik geloof dat we pas zondagavond terugwaren.

Dit alles was sowieso al vaag maar de ervaring met dope op...dat maak je nooit meer mee. Die fucking koeien...die eeuwige wandeltocht maar we hadden niet eens door hoe nat we waren en hoe lang we al liepen...proberen natte peuken op te roken...regenwater drinken...na 3 uur lopen zobveel geouwehoerdhebben dat je pijn in je strot hebt en je stem kwijt bent...jezelf ene moederkoe voelen...het gevoel hebben dat je helemaal precies weet hoe zo'n melkmachine werkt...

Nee dit is er eentje voor de geschiedenisboeken! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wackiejacky :respect:

ik ga nu lachend mijn bed in wat een 'meesterlijk' verhaal!!

Waarschuw beheerder
Helemaal uit me tent een tandum gejat en vanuit de hemkade naar Noordwijk gefietst

Waarschuw beheerder
Op thunderdome wou ik een pakje kouwgom kopen maar ik dacht dat ik 5 euro in mijn broekzak vond. En wou afrekenen geef ik een zakje mdma in zijn handen. Hij keek me aan ik pakte et snel terug en gaf em 5 euro en naaide em ertussenuit.

Waarschuw beheerder
12 pillen verdeeld over 8 uurtjes
en dan by je ouwen gaan zitten op visite :p

of na 3 gram coke op te hebben gesnoofen eff je vriendin eff hard knallen :kwijl:
Waarschuw beheerder
*KRN*: :D Tnx! Ik zat er zelf ook weer effe helemaal in haha! Tja, drugs...history voor moi eigenlijk, in die tijden deed ik veel gekker. Maar heb wel hele toffe dingen meegenmaakt (zoals dit koeienverhaal) en ik weet zeker dat ik daar over 100 jaar nog om lach! :D

Waarschuw beheerder
De afgelopen nightmare, zat ik aan het einde van de avond ff in die bioscoop tent. En helemaal de weg kwijt. Dus ik zit een beetje te staren. Zie ik een gast zitten met een hoofd van een meisje in zijn armen, maar echt alleen een hoofd, zag nergens het bijpassende lichaam!! En ik maar blijven staren!! Echt vaag die hallucinaties
En vraag me nog steeds af hoe die hebben gezeten, dat ik zo iets vaags heb kunnen zien.

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Telkens iets zien wegschieten midden in de zaal, soort kruipende mensen, erheen lopen en toch niks zien...het idee hebben dat iedereen naar je kijkt en schreeuwt...denken dat alles is afgesloten met dranghekken 5) etc. etc.

Waarschuw beheerder
Via het noodluik (op het dak) de bus in willen omdat de deuren niet open gaan omdat er 60.000 mensen naar huis willen op Dance Valley en er 3 bussen rijden en de rest ergens langs de snelweg geparkeerd staan omdat er sprake is van PANIEK :)

(altijd leuk zo´n feestje)

Waarschuw beheerder
donateur
Kwas een x een beetje TE gaar v/d de GHB en ik vergat egt steeds wat ik aant doen was ik heb egt een uur bij ons thuis voor de achterdeur gestaan :
Wa was ik aant doen?? owja de deur moet open. ik me sleutel zoeken owneej die ligt int fietsen hokje ik naar fietse hokje lopen daar aangekomen weer denken wa was ik nou aant doen owja ik moet de deur open maken dus weer naar de deur gelopen :vaag:
na een uur had ik em eindelijk open :/

Waarschuw beheerder
hahah herkenbaar!

heb ik met combi van xtc en heel weel hash..
steeds vergeten wat je aan t doen bent.
lekker :vaag: