Partyflock

Forumonderwerp · 892991
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 9 september 2006 om 16:00
Waarschuw beheerder
Weet iemand misschien hoe het zit met de politie controles voor Q-base dit jaar? Ben afgelopen week naar Nature One geweest en de controles daar waren niet flauw! Op de heenreis werden alle (verdachte) auto's uitgekamd..inclusief honden! op de terugweg testjes met ogen, bloed en urine. Die Duitsers kunnen er wat van!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op woensdag 6 september 2006 om 23:48:
Je zit daar aardig in th emiddle of nowhere..

30 minuten dan :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 19:30:
Zal ik dan maar ff bobbuh tuttie's..

Ja, als je dan ook nog een auto heb is het helemaal mooi! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ben er nu 2 keer geweest en erheen met de auto is geen probleem.
terug wel fuiken enzo, ik zou t risico niet nemen.. op t feest zelf zag ik af en toe van die duitse polizei rondlopen maar goed, weinig indrukwekkend.

wij maken er een weekend weg van en nemen dan een taxi, want als je in duitsland gepakt wordt ben je écht de lul.

iedereen veel plezier :flower:
Waarschuw beheerder
Denk dat ze bij Q-Dance gewoon extra waarschuwen, zodat je voorzichtig blijft.. Hun zullen ook wel geen zicht erop hebben hoe streng/vriendelijk/meegaand ze in Duitsland zullen zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 15:40:
Wij zitten 10 minuten van Q-base op een center parcs, hoeft niemand ergens naar te kijken

Je moet toch nog wel bij Q-Base komen.. ;)
Gaan jullie lopend dan?
Haha..

En anders wil Theo wel rijden! :lol:
Duurt iets langer voordat jullie er dan zijn! ;)

Heb je er al zin in?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ID&Q op woensdag 6 september 2006 om 23:53:
Ja, als je dan ook nog een auto heb is het helemaal mooi!

staat nog ergens een punto..;):P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 09:12:
Heb je er al zin in?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Waarschuw beheerder
Gaan jullie lopend dan?

smiddags worden we opgehaald, en s'avonds taxi terug. goed geregeld of niet dan:P

En anders wil Theo wel rijden!

hahah 1x met de takelwagen was genoeg;)

Heb je er al zin in?

gaat helemaal goed komen:D Zie je zaterdag (k)
Waarschuw beheerder
donateur
weet er iemand nou tot hoever die duitse polizei de nederlandse grens overmogen? of toe hoever? of mogen ze helemaal niet op Nederlands grond gebied komen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 16:10:
hahah 1x met de takelwagen was genoeg

Haha snap ik!
Toen was het ook nog eens verdomd koud! Haha.. :lol:
Toch konden jullie nog lachen! ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 16:10:
gaat helemaal goed komen

Dat dacht ik ook wel ja!

Tot zaterdag!

Waarschuw beheerder
donateur
ikke ga lekker met de pendelbus!

controles zijn te erg gewoon!
ik ben me rijbewijs al een jaartje kwijt in duitsland en krijg het ook niet meer terug
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 7 september 2006 om 19:20:
ikke ga lekker met de pendelbus!

Ik ook, auto ergens in Nijmegen zetten, en gaaaaan.

Te veel controles idd...

Waarschuw beheerder
Zin met de hoofdletter Z :D

Waarschuw beheerder
Ja maar goed, dit alles draait toch gewoon om de bestuurder. Die moet 'clean' zijn.
Waarschuw beheerder
ik zou mooi met de heli gaan!

net als ik... [img width=398 height=300 cacheid=0013df9d0025080c998279c51a01905355]http://www.uglypeople.com/uploaded/18609/pic4.jpg[/img]

:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
zooo daar kan je flink wat :coke: in verstoppen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 11:31:
Ja maar goed, dit alles draait toch gewoon om de bestuurder. Die moet 'clean' zijn

Dus bijrijders niet? o:)

Waarschuw beheerder
donateur
als ze het niet vertrouwen word je zo mee genomen om bloed te laten afnemen in zo n tentje, en dan ben je zwaar de sjaak als dat gebeurd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buri :bier: op vrijdag 8 september 2006 om 14:08:
zooo daar kan je flink wat in verstoppen

:xtc:
Werkzaam bij PFSquad
Artiest {SHOWLIST artist 64455, 34537}
Waarschuw beheerder
donateur
www.eventtravel.nl :p wij kunnen gewoon allemaal zuipen en stappe dan weer lekker in t busje, maar idd twee jaar geleden zwaar controle op de terugreis voor de oprit naar de snelweg al
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=26250559]{element is niet toegankelijk}twee jaar geleden zwaar controle op de terugreis voor de oprit naar de snelweg allaatste quote]

Vorig jaar ook...op de doorgaande wegen naar nederland staan ze..heb ze toen op binnenwegen gezien en snelwegen...
succes..
Waarschuw beheerder
volgens mij maakt het niet eens uit of je nou wel of niet achter het stuur zit , de polizei maakt daar geen onderscheid tussen 8)

kijk uit je doppuhhhhhhh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buri :bier: op dinsdag 5 september 2006 om 16:58:
Op decibel heb ik ook genoeg mensen omgekeerd zien worden!!

ik niet reed ook wazig rond nix gezien hoor geen politie of nix controle kwam ik zo door nie eens fouilleren.. :S vond t echt slecht daar
Waarschuw beheerder
Maatje van mij is net aangekomen en zei dat ie niets gezien had onderweg (via Nijmegen..) en bij binnenkomst viel het ook mee!!!

Nog uurtje en dan naar Q-base...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wel controlepost op terugweg gezien (zoals denk ik die richting utrecht moest) maar ze waren nog niet bezig. we reden rond 7.30 weg btw

Waarschuw beheerder
haha, grapjas... ze waren nog niet bezig.. ik reed om 23:00 uur al weg van het terrein (werk) en werk aangehouden door diezelfde mensen die op die post stonden. De vriendelijke man wist me te vertellen dat ze er tot 0900 uur wel bezig waren. (naast de mededeling dat ik toch voortaan echt een rijbewijs en paspoort/id kaart mee moest nemen op reis.

Overigens was daar zelfs niks mee aan de hand mbt boetes etc, want voor een duitse agent geld: (algemeen) noem je hem een nazi, dan is ie er 1, doe je vriendelijk en oprecht, dan is hij een nette vriendelijke man.
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben van de weg geplukt nog net buiten het festivalterrein, ze waren meteen vrij irritant en er heilig van overtuigd dat ik drugs had gebruikt, en aangezien ik erg laconiek deed moest ik met ze mee naar die controlepost..

Ze voelden zich heel wat, dachten duidelijk BEET te hebben haha, maar uiteindelijk konden ze me vrolijk terugbrengen, aangezien ik zo nuchter als wat was.. :)

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
ook aangehouden..

had best wel wat bier op en wat jointjes...

maar ze zagen stuk of 3 polsbandjes om mn pols zitten, en toen een heel gesprek met ze gevoerd waarvoor die waren!

Na een ogentest mocht ik gaan.. wie doet nou een ogentest als controle voor alcohol en drugs :D
Waarschuw beheerder
heen weg heb ik ze wel sien staan maar.
se hadden het druk dus wij mochten door rijden met nog 2 auto's veel geluk dus:P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ze op de terugweg wel zien staan en wij mochten doorrijden. Heb verder niets onderweg gezien (mss. komt het ook doordat ik in slaap ben gevallen en thuis weer wakker werd :) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 09:25:
haha, grapjas... ze waren nog niet bezig..

dan zullen ze net ff pauze genomen hebben. ik zag nl. ook geen NLse auto op het terrein staan ;)
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
nou wij reden er rond half 6 langs ofzo en dat hele terrein stond vol met nederlandse auto's!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TB op zondag 10 september 2006 om 15:43:
nou wij reden er rond half 6 langs ofzo en dat hele terrein stond vol met nederlandse auto's!

wij ook rond die tijd, en klopt vol met nederlandse wagens... wat me opviel stonden voornamelijk de mensen met een polo, of een of andere verlaagde bak of met een disco er in....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klinkt als zware controle. op het feest zelf was er weinig van te merken

k heb nergens last van gehad. k mocht beurs, telefoon, jas, alles in me handen houden. er werd op 2 plaatsen op me been gevoeld en kon verder lopen.. verder nix gecheckt.. nog niet eerder zo makkelijk meegemaakt.

k heb wel honden gezien maar die waren meer voor security.. niet voor controle
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond juist bij binnenkomst de fouillering best streng.
Ik bedoel, moet dat nou onder mijn shirt?
Voor de rest alles bekeken.
wel slecht trouwens dat ze in je spullen keken terwijl je er zelf niet bij stond.

Later op de avond werd een jongen zomaar aangesproken en gefouilleerd.
Ook bij de kluisjes, deed je je kluisje open stonder er gelijk een beveiliger en 2 polizeis achter je.

Eerlijk gezegt allemaal erg overdreven.

Autocontroles niet meegemaakt.
Had wat geweest trouwens als ook de passagiers gecontroleerd werden......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 september 2006 om 16:10:
op het feest zelf was er weinig van te merken

Op de toiletten mocht een jongen ff zijn zakken leeg maken voor 5 brede mannen met een blauwe trui

Waarschuw beheerder
Wij werden ook van de weg getrokken op de terug weg (rond kwart over acht). Maatje van mij moest zijn rijbewijs laten zien en de beste politieagent vroeg (in het Nederlands!) of hij alcohol of drugs op had.
Maar nee geantwoord ;)...mochten we doorknallen.

Overigens stond er eeder op die weg bij het stoplicht een motoragent naar binnen te gluren...zodat ze bij de controlepost precies wisten welke auto's de weg af moesten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heen en terug weg geen controle gezien.

Waarschuw beheerder
heenweg nix van controle gezien, daar aangekomen een minimale fouiilering en op de terugweg zagen we ze wel staan, maar wij en de autos voor ons mochten gewoon doorrijden
Waarschuw beheerder
Heen (rond 2200) waren ze de post aan het opzetten (ri utrecht), maatje die terug ging om 23:00 werd meteen van de weg gehaald, paart joints op en na een test mochten ze door..
Toen ik naar huis ging rond half 9 waren ze aan het opruimen...stond nog wel 2 auto`s geparkeerd (nederlands...)
Waarschuw beheerder
De honden kan kloppen omdat je op 100 meter van de start en landingsbaan zat van het vliegveld wat in gebruik is.

Zag zelf een aantal vliegtuigen voorbij komen

Waarschuw beheerder
is er nou helemaal niemand gepakt dan???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 18:52:

ramptoerist :P
Waarschuw beheerder

In ieder geval 2 gasten, want er stonden nog 2 nederlandse autos op het terrein waar de controle was...Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, zal niet echt een leuke afloop zijn..Maar ja je weet het van te voren.!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
speciale route gereden.. :) Geen controles.. en toch flink doorgeknald!
Waarschuw beheerder

Hehe ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar 8)
Waarschuw beheerder
Iedereen die gepakt is kan het nog niet vertellen want die zitten nog vast...;)
Waarschuw beheerder
er was geen controle. Geen ene hond gezien.
Kortom: heel makkelijk :)