Partyflock

Forumonderwerp · 892991
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 9 september 2006 om 16:00
Waarschuw beheerder
Weet iemand misschien hoe het zit met de politie controles voor Q-base dit jaar? Ben afgelopen week naar Nature One geweest en de controles daar waren niet flauw! Op de heenreis werden alle (verdachte) auto's uitgekamd..inclusief honden! op de terugweg testjes met ogen, bloed en urine. Die Duitsers kunnen er wat van!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze zullen dit jaar zwaar uitpakken vermoed ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op vrijdag 1 september 2006 om 19:28:
In duitsland zijn ze niet in uniforum en vragen ze aan je of je wat hebt om te gebruiken. eigenlijk een strikvraag omdat je als je ja zegt ze je onderste boven keren.

Zo lopen ze standaard ook in grote getalen in Arnhem ook altijd met de party's. Gewoon jonge wouten in partykleren die vragen of je iets weet...

Maar met Qbase viel het gewoon op dat er naast een boel agenten in burger, ook erg veel in uniform waren. ze reden zelfs met een paar woutenbussen contine over het terrein en hadden daar ook een eigen hoek ingericht...
Maar over het algemeen zijn ze overduidelijk aanwezig om angst in te zaaien.
Vorig jaar stonden 5 kilometer voor de grens al groepjes duiste motoragenten gevaarlijk te kijken op de vluchtstrook... En vanaf de grens staan ze om de 100 meter en bij elke kruising boos te kijken...

Maar behalve controle van de bestuurder, heb je weinig tot geen last van ze...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vet veel zin in Q-base gekkkkkk

laat ze maar komen!!!! word toch wel losssssssssss

JETZZZ GEHT LOOSSSSSSSSSSS
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !?! op woensdag 30 augustus 2006 om 10:35:
Als iemand nou even rel gaat schoppen ergens in de buurt van Q-Base, of ergens even een brandje aanzet, gaat mischien alle politie die kant op

Kunnen wij doorrijden

zullen we samen doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zaterdag 2 september 2006 om 21:02:
Ze zullen dit jaar zwaar uitpakken vermoed ik.

Jij hebt echt helemaal niets te melden he, zogenaamd interessant doen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Rekening houden met het ergste!

Maar hoop dat het meevalt!

Heb er iig wel zin in! :D!!
Waarschuw beheerder
of gewoon alles doen wat je wilt en de gevolgen maar laten zijn zoals ze zijn of gewoon niets gebruiken en dus ook niets te vrezen.
Waarschuw beheerder
Nou ik ben vorig jaar op Q-base ook gepakt... Maar dan met 5 pilletjes door gewone security. Toen ben ik ook naar dat politie hoekje gemotten.

Maar die Duitse wouten vallen best mee, na dat ze mijn id kaart grondig doorzocht hadden, waar op stond dat ik 16 was! Lieten ze mij weer gewoon naar binnen lopen zonder mijn drugs.

Dat allemaal terwijl ze duidelijk gezien hebben dat ik geen 18 was en terwijl ik drugs had.

Beter je gaat disjaar 3 dagen voor het feest naar het terein, je graaft je drugs in, en als je daar komt graaf je ze uit. Kan best werken want vorig jaar kon je ook zo het terein op lopen. Zoek een leuke boom op en gaan met die banaan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vorig jr. binnendoor richting Bergen/Wansum/Venray terug gereden, gingen naar huis toen t afgelopen was, niet 1 controle gezien..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van René op vrijdag 1 september 2006 om 12:56:
maar wat zeggen ze daar als ze de heerlijke geur van mijn versgedraaide jointje opeens opmerken?
Is dat nog oppassen geblazen?

Het enige wat ik merkte waren Duitse/Franse jongeren die bereid waren 15 euro voor 1 joint te betalen :lol:

Heb zelf geen 1 controle gezien vorig jaar, zowel heen als terug niet. Die politie met honden is inderdaad voor de show.
Waarschuw beheerder
Zijn er ook drugshonden aan de gewone kaartingange??
Waarschuw beheerder
Ik ga het er niet op wagen maar er zullen toch vast wel gasten rondlopen die het wel doen. En iets extra's meenemen voor de handel.
Waarschuw beheerder
Zulke mensen heb je altijd.

Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar geeneens gefouilleerd bij de ingang en op de terugweg geen1 controlefuik tegengekomen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zondag 3 september 2006 om 21:55:
En iets extra's meenemen voor de handel.

Is goed dat ik dat weet ;)

Waarschuw beheerder
De fouillering was vorig jaar ronduit amateuristisch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 22:00:
Is goed dat ik dat weet

(y)
Waarschuw beheerder
Al dat gezeik :/

Neem gewoon niks mee, en dan is er niks aan de hand:)

En bezopen/wappie rijden is al helemaal dom, en ik ben blij als dat soort mensen van de weg geplukt worden!!!!!

Die zijn een gevaar voor andere weggebruikers!!!
Waarschuw beheerder
donateur
voor de mensen hier die worden aangehouden met teveel alcohol op, even een indicatie wat je kunt verwachten. Ik zat 0,18 promille eroverheen, ik dacht van: hooguit 100-150 euro. Nou, wat krijg je te horen: 530 euro
Nou, daar werd ik niet vrolijk van:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kbm_ op zondag 3 september 2006 om 22:46:
Al dat gezeik

Neem gewoon niks mee, en dan is er niks aan de hand

En bezopen/wappie rijden is al helemaal dom, en ik ben blij als dat soort mensen van de weg geplukt worden!!!!!

Volgens mij ben je zelf bezopen/wappie!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buri :bier: op zondag 3 september 2006 om 23:03:
Volgens mij ben je zelf bezopen/wappie!!!

:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zal ik ook ff interresant doen..;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 23:05:
zal ik ook ff interresant doen..

Nee tante Kim, aub niet ;):P (K)

Waarschuw beheerder
kijk ik doe het gelijk goed hoeft geen soft pille gaan wel aan de blauwe mitsibusie ( of hoe je eht ook schrijft ) want ja meot wel anders hoor je der nie bij tegenwoordig..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 23:07:
kijk ik doe het gelijk goed hoeft geen soft pille gaan wel aan de blauwe mitsibusie ( of hoe je eht ook schrijft ) want ja meot wel anders hoor je der nie bij tegenwoordig..

Wie zegt dat we die niet meenemen dan?! :P

Misubishi btw! ;)

We gaan naar Q-base met de Mitsu-busie! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ID&Q op zondag 3 september 2006 om 23:09:
Misubishi btw

Maakt nie uit gaat om t idee..!
dat is toch weer eens wat aders dan een rode bmw..!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 23:10:
dat is toch weer eens wat aders dan een rode bmw..!!

Of een groene beetle ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 22:30:
De fouillering was vorig jaar ronduit amateuristisch.

We konden massaal doorlopen zonder controle :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 17:36:
Die politie met honden is inderdaad voor de show.

Ik heb wel eens begrepen dat Duitsland geen drugshonden heeft....
Maargoed, erop gokken is ook weer zoiets.

De herdershonden hoef je zowiezo niet bang voor te zijn, das gewoon bewaking/politiehond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 10:28:
Ik heb wel eens begrepen dat Duitsland geen drugshonden heeft....

Die hebben ze genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 10:49:
Die hebben ze genoeg

Waarom moeten ze ze dan altijd van ons land lenen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
terugweg 2 fuiken tegengekomen, maar wij zaten in de taxi dus geen problemen gehad.
Wij hadden de auto ergens voor de grens gezet
boxmeer ofzo en toen taxi geregeld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Koekiemons­ter Renate citeer 23 augustus 2006 09:10
Die stink moffe zijn echt te erg staan ze je op te wachten met zn alle met uzi's en honden en gelijk stoer doen niet aardig vragen nee gelijk met zo'n brullende nazi stem Paszzzpoort!

:x :x :no:

Mi©h3l ® citeer 3 september 2006 22:46
Al dat gezeik

Neem gewoon niks mee, en dan is er niks aan de hand

Die zijn een gevaar voor andere weggebruikers!!!

juist!! doe gewoon es effe normaal
als jij lekker aan de troep wil zitten ok veel succes, maar zorg iig dat de kans er niet is dat je iemand anders voor zn flikker rijdt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nicky V op zondag 3 september 2006 om 18:39:

Goede vraag!

Iemand hier antwoord op?

Waarschuw beheerder
gewoon aaien:D
stop het bij je achterste in de buurt zorg dat je er goed satinkt:P haha nee zal vast wel bij de ingang oek zijn:S
ma kmaak me er niet druk om:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 13:54:

zal wel niet. en zo ja, zal ie flink doorgedraaid worden van al die lekkere geurtjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker met de bus gaan is er niks aan de hand.
2 jaar geleden ook met de bus geweest en geen controles gehad alleen autos werden gecontroleerd..

En op qlimax stond ook zon irritante drugs hond langs de trap waar iedereeen door moest na binnen, en die hond ma blaffe wat wille ze doen als ie blaft bij elke bezoeker die langs komt lope :P

En stop het gewoon in je onderbroek voor geval je moet uitkleden, ze zulle je echt nie vragen om in je nakie te staan.. hhaha trouwens je weet ma nooit he met duitsers :P:P ( grapje )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op vrijdag 1 september 2006 om 19:28:
In duitsland zijn ze niet in uniforum en vragen ze aan je of je wat hebt om te gebruiken. eigenlijk een strikvraag omdat je als je ja zegt ze je onderste boven keren.

Op Qlimax waren daar net zoveel van afgelopen jaar:S echt niet normaal meer... Maarja wij hebben een BOB dus toch maar met de auto:)

Waarschuw beheerder
lekker met de bus gaan, dan heb je daar geen zorgen over en kun je lekker de beest uithangen;)
Waarschuw beheerder
terug nemen we eerst lekker een hotel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ InnerVision ] Waveblaster op maandag 4 september 2006 om 15:02:
En stop het gewoon in je onderbroek voor geval je moet uitkleden, ze zulle je echt nie vragen om in je nakie te staan.. hhaha trouwens je weet ma nooit he met duitsers :P:P ( grapje )

Dat doen ze dus wel :)
Op Qlimax 2005 moest een maat voorover bukken, gingen ze in zijn hol lopen staren of er iets inzat wat er niet thuis hoorde :D
En het was lopende band werk daar... stuk of 20 van die hokjes waren er. Dus je weet maar nooit of die duitsers dat ook gaan doen... :P

Vorig jaar iig weinig last van ze gehad, alleen een aantal stille op het terrein zelf die zodra ze iets verdachts zagen, je gelijk helemaal stripten. Achteraf zal het allemaal toch wel meevallen.
Waarschuw beheerder
Wat kunnen mensen elkaar toch gek maken.

Zorg voor een goeie BOB.
Waarschuw beheerder
donateur
Toch maar met de bus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op maandag 4 september 2006 om 17:22:
Dat doen ze dus wel
Op Qlimax 2005 moest een maat voorover bukken, gingen ze in zijn hol lopen staren of er iets inzat wat er niet thuis hoorde

Kan je beter zelf iets meenemen, als je wat uit zo'n achterwerk naar binnen werkt..... je kan er nog wat van krijgen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou echt niet gaan als ik jullie was!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 4 september 2006 om 12:05:
Wij hadden de auto ergens voor de grens gezet
boxmeer ofzo en toen taxi geregeld

Goed idee (Y)
Waarschuw beheerder
Ik DUrf NiEt MeeRR..WiE Wil MuHn KAartJUUHH KopUUHHH???
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan lekker met de bus die stopt gewoon ff 5 min bij me huis vandaan :D doen ze trouwens moeilijk over digitale camera's en een tas??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ InnerVision ] Waveblaster op maandag 4 september 2006 om 15:02:
En op qlimax stond ook zon irritante drugs hond langs de trap waar iedereeen door moest na binnen, en die hond ma blaffe wat wille ze doen als ie blaft bij elke bezoeker die langs komt lope

Dat was dus duidelijk een gewone politie/bewakingshond.
Een Drugshond blaft niet.
Bij Qlimax stond er 1 bij de viproltrap (type lassie), en die ging naast je zitten kwispelen, zoals ze altijd moeten doen. Blaffen doen ze nooit.

Uitspraak van chrizzle op maandag 4 september 2006 om 17:22:
Op Qlimax 2005 moest een maat voorover bukken

Standaard in Arnhem. Zal komende keer een stuk minder zijn, want een aantal bekenden van mij hebben een advocaat erop gezet, en dit hadden ze nooit mogen doen.
Ook onze burgermeester heeft toegezegd dat zulke dingen nooit meer zullen gebeuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loor op donderdag 10 augustus 2006 om 13:15:
op de terugweg testjes met ogen, bloed en urine.

Mag dat zomaar? :s

Naja, hoef zelf gelukkig niks te vrezen..
Rij niet en gebruik niet! :)