Partyflock

Forumonderwerp · 892991
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 9 september 2006 om 16:00
Waarschuw beheerder
Weet iemand misschien hoe het zit met de politie controles voor Q-base dit jaar? Ben afgelopen week naar Nature One geweest en de controles daar waren niet flauw! Op de heenreis werden alle (verdachte) auto's uitgekamd..inclusief honden! op de terugweg testjes met ogen, bloed en urine. Die Duitsers kunnen er wat van!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben nooit problemen!!!

Waarschuw beheerder
heb het er ook nooit zo op... gelukkig is het in nederland allemaal ietsjes losser:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !?! op dinsdag 12 september 2006 om 14:00:
Kent iemand dit probleem? :flower:

Ja :vaag:

En denk je nou echt dat als ik gepakt word, en moet dokken, dat hun wat bijleggen...
;)

Dont think so.... :no:

Hetzelfde als je op de A2 rijdt met al die flitspalen. Iedereen weet opeens zeker dat je door kan planken omdat er volgens hun geen palen staan, maar doe je dat en ben je geflitst is de boete voor jezelf. Dat is nu verleden tijd, maar gebeurde weleens toen ik net mijn rijbewijs had.

Vaak moeilijk doen over vertrek tijden.

Zeuren van 'hoelaat wil je gaan' en de hele tijd met een zure bek achter je aanlopen is iets wat mateloos stoort tegen het einde. Standaard bij mij is als er geen bass meer uit de boxen komt, maar toch geef je soms toe onder het mom van samen uit, samen thuis.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Van.God.Los op dinsdag 12 september 2006 om 13:48:
mensen met €2900,- euro boete naar huis gekomen

Dat hebben die in het verleden al vaker te maken gehad met de polizei of waren ze van plan te dealen. Met 1 of 2 pilletjes en een grammetje sos of pep in je mik of in je zak krijg je nooit 2900 euro boete.

De Polizei mag overigens tot 150 kilometer landinwaards op patrouille in Nederland en als ze dat zouden willen ook blaastesten afnemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op woensdag 13 september 2006 om 01:58:
De Polizei mag overigens tot 150 kilometer landinwaards op patrouille in Nederland en als ze dat zouden willen ook blaastesten afnemen.

Hé hé eindelijk antwoord op me vraag maar jah dan weet ik dat voor volgend jaar Q-base... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me trouwens af wat de Polizei doet als je op zondag morgen met hoge snelheid Nederland in scheurt en nog genoeg benzine hebt om dat nog zo'n 150 km vol te houden :P

[img width=434 height=276 cacheid=0013e079002516273a18430a1a0191dd8a]http://politie.antwerpen.be/mobiliteit/images/smart_licht.gif[/img]

Bedoel, misschien schakelen ze de politie in, maar dan kom je er altijd nog beter vanaf als met de Polizei. Een urine of bloedtest om het gebruik van drugs aan te tonen is hier nog altijd verboden :9

Kom je dit nieuwe 'speeltje' van de Polizei in Duitsland, haal je de grens niet eens, denk ik :P

[img width=640 height=480 cacheid=000ce47e0025162a282cfc301a0191dd8a]http://i107.photobucket.com/albums/m286/Bo-r1/polizei.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op dinsdag 12 september 2006 om 16:40:
Ja, sorry dat ik het zelf zeg hoor...

Nevermind..;)
Waarschuw beheerder
donateur
echt grappig die controles:

alchohol??
no!

ff stil...

drugs??
no!

ff stil..

sure??
yes!!

bye.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NrG010 op woensdag 13 september 2006 om 18:49:
echt grappig die controles:

alchohol??
no!

ff stil...

drugs??
no!

ff stil..

sure??
yes!!

bye.....

Hadden wij ook, precies het zelfde.
Alleen de Bestuurder had het rijbewijs thuis laten liggen.
Een nederlande agent stapte in z'n auto en kwam tot de conlusie dat de bestuurder een rijbewijs op z'n naam heeft, dus ....... Prettige reis....

Al die ophef voor weinig :) Of gewoon erg veel maZZel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SnarF007 op donderdag 14 september 2006 om 09:01:
Of gewoon erg veel maZZel

Dat denk ik wel...Vrienden van mij werden wel gekeerd..niets aan de hand, maar toch.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mensen die gepakt zijn..

Waarschuw beheerder
Ik heb die controles ook gezien, stuk of 8 auto's voor ons werden aangehouden, wij mochten doorrijden..
Pff, gelukkig maar!!

Waarschuw beheerder
Pcies...

Iedereen loopt wel zo tof te doen van, ahhhhh
Wat een gedoe allemaal, en ons zorgen maken om niks..

Terwijl het idd. ook anders had kunnen aflopen!

De mensen die altijd met mij mee rijden, hebben ook vaak makkelijke praatjes...
Want tsja, zij hoeven niet te rijden.

En denk je nou echt dat als ik gepakt word, en moet dokken, dat hun wat bijleggen...

Dont think so....

Word daar altijd zo misselijk van overigens!!!

Altijd dezelfde mensen mee rijden, etc..
Vaak moeilijk doen over vertrek tijden.

En dan ook nog eens willen gaan beslissen of jij wel of niet moet gaan rijden voor en naar bepaalde dingen

leuke vrienden dan:S
maarja ik denk dat het zo in veel gevallen wel gebeurt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Omdat wij verkeerd zijn gereden op de terug weg :vaag:, hebben we geen polizei gezien
Waarschuw beheerder
Ik ben inderdaad ook door dorpjes heen gekomen.. waar van ik zeker weet dat ik ze op de terug weg niet gezien.. heb.. nu had ik wel gedronken .. maar kreeg bij blaastest.. bij stand van Team alert.. om 04.00 alweer een 0.0 Promille aan gegeven op de blaastest.. Best lachen.. een vriendin zei namelijk na mijn 2e biertje om 23.00 al van dit is de laatste he je moet nog rijden HAhahaha.. (nog dikke 8 uur minimaal voor de boeg) dus ff wat meer gepakt..

Maar conclusie.. Had niks te vrezen voor de polizei.. maar heb ze ook zeker niet gezien...