Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3505679x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 21:14:
Het zou zinloos te zijn om opmerkingen over hen te plaatsen als er geen initiële actie ten grondslag zou liggen, derhalve refereer ik aan 2003. Niet iedereen is een engel en iedereen heeft wel eens wat kwaad bloed gezet maar mijn reacties zijn 100% gegrond gebaseerd op het verleden en daar sta ik nog steeds volmondig achter, of dat gewaardeerd wordt of niet doet niet ter zake.

heb je nou expres zo lang over die zin gedaan...of heb je dr meteen een woordenboek bijgepakt?...:X
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben behendig met de vaderlandse taal in tegenstelling tot velen hier ;)

Uitspraak van Tomm!c op dinsdag 6 mei 2008 om 21:07:
Ik weet namelijk bijna met zekerheid te zeggen dat je met je discussie hier voort te zetten geen centimeter opschiet.

Nee, inderdaad, spijtig genoeg was ik al bang tegen een muur van kortzichtigheid op te lopen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 21:18:
Ik ben behendig met de vaderlandse taal in tegenstelling tot velen hier

Normaal zeggen ze: Hoogmoed komt voor de val...

Dat gaat in deze alleen niet op :lol:
Waarschuw beheerder
Pffff..zo word dit topic er niet leuker op..Ga lekker verder via pb (f) Maar laat dit topic voor wat t is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op dinsdag 6 mei 2008 om 20:27:
pff ga dit ff lekker in een #irc channel doen ofzo...of via mail, pf..maar ga niet een pf topic verkrachten voor een ruzie

x2
hardstyle de beest!
1. Zatox - So High
2. Hardstyle Mafia & Alphaverb - Takin' Over
3. Builder - My Life Is Just A Demo (Dub)
4. The Prophet ft Zany - 384.000
5. Duco vs Tha Bazz Pimpz - Make Noise

Artiest {SHOWLIST artist 48873, 23791}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 21:07:
Zoek eens in het woordenboek naar het woord forum.

ja een algemeen forum, maar deze heet toch echt hardstyle dag top5 en daar hebben veel mensen, waaronder ik, geen zin in dit eindeloos heen en weer gelul.
Uitspraak van Lanoz op dinsdag 6 mei 2008 om 20:27:
ga dit ff lekker in een #irc channel doen ofzo...of via mail, pf

Waarschuw beheerder
donateur
The Vinyl Pimp @ fear fm 25-04-08 top 5 :yes:

1. the vinyl pimp - headhunterz mashup
2. headhunterz vs wildstylez - project 1
3. bass modulators - the cube
4. d-block & s-te-fan - part of the hard
5. scope dj - rock hypnotic
Waarschuw beheerder
Nee, inderdaad, spijtig genoeg was ik al bang tegen een muur van kortzichtigheid op te lopen

[img width=580 height=398]http://www.w3bdevil.com/forums/Gay-GayDar.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
hehehehe LOL @ marcell :D
Waarschuw beheerder
http://scul.justgotowned.com/

top 5je :yes:

1. hhz - reloaded part 2
2. nc - shreek
3. freq & decepticon - ta reine
4. frontliner - speeser
5. zat0x - so high
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We kunnen het ook over filmpjes gaan hebben ;)... ownee doe maar niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op dinsdag 6 mei 2008 om 21:27:
Normaal zeggen ze: Hoogmoed komt voor de val...

Dat gaat in deze alleen niet op :lol:

:roflol:

kortzichtigheid

Wat heeft dat te maken met die discussie dan? Dat iedereen hier niet een mening heeft met alle 3247424397843984398748923xpi woorden die jij beheerst met je vaderlandse taalkennis, betekend nog niet dat iemand het wel of niet met je eens kan zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frequencerz op dinsdag 6 mei 2008 om 21:39:
http://scul.justgotowned.com/

hahaha heel oud maar blijft goed:P

(in de trend van oud maar goed: )

laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 6 mei 2008 om 18:29:
Niet zo van het geram maar wel een samenwerking met tieum . Leipe shit, kijk er in ieder geval naar uit

Nee, ik legde het anders uit..

De hardcore van tegenwoordig bestaat veelal uit geram.. Niet dat ik dat verkeerd vind, maar ik heb meer zin in melodieën..

Maar de 1e samenwerking met Tieum (Mechanical Sickness) is behoorlijk goed bevallen (door mij en liefhebbers), en dat stimuleert naar MEER! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 20:13:
Je citeert hier een stuk uit een sectie waar je überhaupt niets te zoeken hebt en tsja; sommige mensen worden agressief als je een artiest gaat voorliegen en tegen iemand opzetten. Helemaal als het om iemand gaat waar ik jarenlang fan van ben geweest en respect voor had.
En kennelijk had je er nog niet genoeg van want je deed het krap 2 weekjes terug nog eens dunnetjes over Bravo

:D Ja die artiest heeft geen eigen mening natuurlijk. Hij heeft je duidelijk uitgelegd hoe het zat. Hij was jou en je site zat vanwege alle negativiteit daar en je uitlatingen tegenover zijn collega's. Die hij zelf kon lezen, net als die collega's. Het zijn toch geen mongolen ofzo? Die mij nodig hebben als doorgeefluik? Je hebt een openbare site gozer. En je hebt hun reacties dus puur en alleen aan je eigen gedrag te wijten.

Ik voel me vereerd hoor, dat je me zoveel invloed toedicht :D maar het slaat natuurlijk nergens op.

Op het moment dat dat zich afspeelde zat ik allang niet meer in de flock (net als een paar andere artiesten die zich onnoemelijk ergerden aan je gezaag).

Bullshit. Je was nog lid van die Flock toen ik dat topic opende. Een paar uur later heb je je afgemeld. Moet ik het er bijzoeken voor je? En die 'andere artiesten'... die hebben dan ook niet de ballen gehad dat recht in m'n gezicht te zeggen dus daar heb ik lak aan.

Er zijn anders bar veel artiesten die mij scheef zijn gaan aankijken door wat jij ze hebt wijsgemaakt. Gelijkspel?
Sven kan prima met mij discussiëren maar dan stuurt hij maar een mailtje. De andere beheerders van m'n site ruimen namelijk pogingen tot rellen gewoon op (net zoals dat op PF of Q-Dance ook zou gebeuren).

:D Begin je nu weer? Nogmaals, je dankt die reacties aan JOUW gedrag. Jij denkt dat je gewoon kunt zeggen dat je hoopt dat iemand crepeert als 'ie in het ziekenhuis ligt? Jij denkt dat je iemand vals kunt beschuldigen van diefstal en bedrog (Fabian) of het plaatsen van dingen in jouw gastenboek (Wildstylez) of van het zijn van een maffiabaas (Dov) en dat daar dan vervolgens niet over geluld wordt?

Maar goed, blijf er vooral mij de schuld van geven. Lekker makkelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op dinsdag 6 mei 2008 om 20:53:
pf heeft tig andere topics om die soort dinge in de bespreke, en hier worde de laatste tijd gewoon veel te veel discussies om nix gevoerd..hoef je niet gelijk zon neerbuigende toon te gebruike want dat slaat ook nergens op, t is meer dan logisch dat iemand (ik deze keer dus) er iets over zegt

Ok, het kwam er anders uit dan ik bedoelde :flower: Bedoelde het niet neerbuigend maar d'r wordt hier ZO vaak 'ga eens on-topic' geroepen... en dan open ik vervolgens een topic om andere hardstylegerelateerde dingen te bespreken en dan post iedereen alsnog hier :D

Ik probeer iig ook altijd zoveel mogelijk nieuwe dingetjes te posten (in Top 5'jes ben ik niet zo goed omdat ik nooit kan kiezen :D ) maar dit moest mij ook effe van 't hart. Is de eerste keer sinds dat hele gedoe dat ScuL nu wel de moeite neemt om de discussie aan te gaan dus dan ga ik die niet afkappen.

Morgen zal ik me weer gedragen, goed? :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 22:11:
Ok, het kwam er anders uit dan ik bedoelde Bedoelde het niet neerbuigend maar d'r wordt hier ZO vaak 'ga eens on-topic' geroepen... en dan open ik vervolgens een topic om andere hardstylegerelateerde dingen te bespreken en dan post iedereen alsnog hier

Ik probeer iig ook altijd zoveel mogelijk nieuwe dingetjes te posten (in Top 5'jes ben ik niet zo goed omdat ik nooit kan kiezen ) maar dit moest mij ook effe van 't hart. Is de eerste keer sinds dat hele gedoe dat ScuL nu wel de moeite neemt om de discussie aan te gaan dus dan ga ik die niet afkappen.

Morgen zal ik me weer gedragen, goed?

haha...ik kan t wel deels begrijpe...:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 22:08:
of van het zijn van een maffiabaas (Dov)

Ja maar dat issie ook (tijdens Qrimetime dan:9)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ryfle op dinsdag 6 mei 2008 om 22:15:
Ja maar dat issie ook (tijdens Qrimetime dan)

en hij deed t goed daar _O_...btje jammer dat ik net tijdens project 1 (de track) net WEER naar de wc was :(...heb nou die track nog steeds niet live gehoord volgens mij:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 21:29:
ja een algemeen forum, maar deze heet toch echt hardstyle dag top5 en daar hebben veel mensen, waaronder ik, geen zin in dit eindeloos heen en weer gelul.

Ik ben het normaal gesproken echt met je eens. Maar wat dit geval betreft, het steekt mij gewoon nog steeds dat bepaalde artiesten echt te kakken gezet zijn. En ik heb me ook echt geschaamd dat mijn naam daar in betrokken werd. Zij weten wel beter, maar toch. Ik wil dingen nog steeds rechtzetten, ook al weet ik, je moet er eigenlijk bovenstaan.

Het zijn nl. wel die lui die het mogelijk maken dat wij hier uberhaupt onze Top 5'jes kunnen posten :)

Waarschuw beheerder
1. Noisecontrollers - Night After Night
2. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
3. The Pitcher - Titan
4. Builder - My Life Is Just A Demo
5. Sebulba - Shut It Down
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op dinsdag 6 mei 2008 om 22:16:
heb nou die track nog steeds niet live gehoord volgens

Ik pas één of twee keer8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op dinsdag 6 mei 2008 om 22:16:
en hij deed t goed daar ...btje jammer dat ik net tijdens project 1 (de track) net WEER naar de wc was ...heb nou die track nog steeds niet live gehoord volgens mij

Troost jezelf, ik was er helemaal niet bij :[ en heb dat hele feest dus moeten missen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 22:28:
Troost jezelf, ik was er helemaal niet bij en heb dat hele feest dus moeten missen

dan moet ik eerlijk toegeve dat je 1 van de vetste feeste van 2007 gemist heb..
Waarschuw beheerder
donateur
1. Killer Clown - Tormented :kwijl:
2. Noisecontrollers - Bassleader Anthem
3. The Pitcher - Titan
4. Dozer - Reverse
5. The Pitcher - Karma

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 22:21:
je moet er eigenlijk bovenstaan.

precies :) maar begrijp het wel enigzins;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 18:05:
Kom maar op met de emmers met stront, ik zit klaar

Blijkbaar ben je er nog niet achter gekomen dat we niet allemaal dezelfde hobby’s hebben als jij, gezien deze opmerking.

Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 18:28:
Ik doe geen vlieg kwaad

Je weet van de prins weer geen kwaad? Je beschuldigt mensen op basis van vermoedens. Echter vergeet je dit erbij te vermelden als je dit publiek maakt.

Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 18:21:
Maar goed ik zal eens wat tijd besteden om misverstanden uit de weg te ruimen als jullie dat graag horen

Fijn. Dan mag je beginnen met het stoppen van al die berichten met al die loze beschuldigingen van jou en je laatste garde aan sympathisanten :)

Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 21:07:
fo•rum (het; fora, forums; forumpje)
1 website waar men informatie of meningen kan uitwisselen over een bepaald onderwerp

Staat anders niets over in dat je meningen als feitelijke informatie moet presenteren rond een bepaald onderwerp, dus kap eerst maar eens met die bullshit van je of haal het woordje "forum" weg uit Global Hardstyle Forum.

Ik ben behendig met de vaderlandse taal in tegenstelling tot velen hier

Dan weet jij ook dondersgoed wat het woord arrogantie inhoudt?

Sven kan prima met mij discussiëren maar dan stuurt hij maar een mailtje. De andere beheerders van m'n site ruimen namelijk pogingen tot rellen gewoon op (net zoals dat op PF of Q-Dance ook zou gebeuren).

De rede dat ik een topic ervoor aangemaakt heb is omdat jij iemand OPENLIJK beschuldigd. Als ik iets recht wil zetten is de laatste plek waar ik dat moet doen via een mailtje, denk je niet?
Je eigenwijze karakter kennende zou een mailtje namelijk toch niets veranderd hebben aan het topic wat jij geopend had.
Als jij… Ik bedoel, je beheerders hadden gelezen wat er in stond hadden ze zelf kunnen zien dat dit slechts kritiek was. Wat me opvalt is trouwens dat jij... ik bedoel je beheerders alleen "pogingen tot rellen" tegenover jou verwijderen, terwijl de fora in de categorie smaad gewoon blijven staan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En kennelijk had je er nog niet genoeg van want je deed het krap 2 weekjes terug nog eens dunnetjes over Bravo.

:D Oh en nog een ding: Ik kan niet eens inloggen op die site van je. Ik ben gebanned, weet je nog? :D En jij hebt je froumpje toch afgeschremd voor niet-leden? Ik wist ook helemaal niet dat je hem blijkbaar een druggebruiker genoemd hebt. Een van jouw 'vriendjes' heeft dat aan hem gemeld. Hij meldde het mij vervolgens, een week later ofzo. En hij moest er een keer hartelijk om lachen :D

Dus waar jij nou in godesnaam weer het verhaal op baseert dat ik iets lees daar, direct een artiest ga inlichten (ik had gelukkig wel even wat anders aan m'n kop ;) ) en diegene op basis daarvan gaat zeggen jou in elkaar te willen slaan...

:D :D :D

Sorry Martijn. Maar kun je effe normaal doen alsjeblieft?

Waarschuw beheerder
Wat een lekker weer vandaag he?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 23:09:
Wat een lekker weer vandaag he?

haha ook 1e keer dat ik jou hier zie:P

Waarschuw beheerder
Toch eens beter gaan opletten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 18:28:
Ik doe geen vlieg kwaad

....
Tja ik wilde nu iets zeggen in de trand van mensen zijn geen vliegen.
Maargoed ik heb het discussie verder maar zijdelings gevolgd. dus ik ga mijn handen voor de rest ook niet branden aan dingen waar ik geen voldoende verstand van heb...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja die artiest heeft geen eigen mening natuurlijk. Hij heeft je duidelijk uitgelegd hoe het zat. Hij was jou en je site zat vanwege alle negativiteit daar en je uitlatingen tegenover zijn collega's. Die hij zelf kon lezen, net als die collega's. Het zijn toch geen mongolen ofzo? Die mij nodig hebben als doorgeefluik? Je hebt een openbare site gozer. En je hebt hun reacties dus puur en alleen aan je eigen gedrag te wijten.

Ik voel me vereerd hoor, dat je me zoveel invloed toedicht :D maar het slaat natuurlijk nergens op.

Droom lekker verder :) Ik heb nog nooit 1 negatief woord over Cristiano in de mond genomen. Dat een *ander* lid hem uitmaakt als onvriendelijk of arrogant of dat iemand hem een homo vindt kan *mij* toch niet kwalijk genomen worden?
Als jij hem influistert dat ik hem een cokesnuiver vind kan ik begrijpen dat ie boos wordt maar dat heb ik dus *nooit* gezegd.
Zwart maken waar je mij van beticht doe je dus zelf!

En die 'andere artiesten'... die hebben dan ook niet de ballen gehad dat recht in m'n gezicht te zeggen dus daar heb ik lak aan.

Ga maar 's praten met S-te-Fan dan.. maar goed nu spreek ik misschien weer voor een ander :)

Jij denkt dat je gewoon kunt zeggen dat je hoopt dat iemand crepeert als 'ie in het ziekenhuis ligt? Jij denkt dat je iemand vals kunt beschuldigen van diefstal en bedrog (Fabian) of het plaatsen van dingen in jouw gastenboek (Wildstylez) of van het zijn van een maffiabaas (Dov) en dat daar dan vervolgens niet over geluld wordt?

Het gros wat je hier opnoemt is zwaar overdreven en niet correct.
Je kunt me geen dingen toebedelen die anderen uitten omdat het toevallig op mijn website gebeurt bovendien ben ik allang niet meer de primaire beheerder. Maar ik laat me niet toezeggen dat iemand me kanker toewenst en dan heb ik m'n mond klaar om lik op stuk te geven ook! Dat maffiabaas verhaal is verzonnen door een of andere clown op jumpforce.nl maar daar ga ik me verder echt niet voor verantwoorden.

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 22:11:
Is de eerste keer sinds dat hele gedoe dat ScuL nu wel de moeite neemt om de discussie aan te gaan dus dan ga ik die niet afkappen.

Ja een aantal artiesten die ik zojuist sprak verklaarden me voor gek dat ik de confrontie hier aan ging maar ik heb ook recht op m'n weerwoord als er dingen gezegd worden die onjuist zijn ;)

Dit is dan ook m'n laatste post en als er verder mensen zijn die vragen hebben kunnen ze terecht via PB of mail.

01. Rephex vs ABW - Dangerous Danes
02. Hard Onez - Got To Be Strong 2008
03. DJ Vekta - Eardrumz (Brainkicker Remix)
04. Radial Playerz - Rocking
05. Ruff Attack - Club Jumperz

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 23:21:
04. Radial Playerz - Rocking

Originele naam:$ Sorry:P
Waarschuw beheerder
Dat maffiabaas verhaal is verzonnen door een of andere clown op jumpforce.nl maar daar ga ik me verder echt niet voor verantwoorden.

Ga je nu echt zo hard staan te liegen hier? Weet je eigenlijk nog wie jou daarop gewezen heeft? Je hebt het me hier nog eens fijntjes uitgelegd via Pb, ben je zelf bereid om het toe te geven of moet ik daar gewoon het blik Pb's voor gaan opentrekken. Ik heb trouwens ook nog jouw opmerking tegenover Headhunterz hier ergens liggen. Moet ik dat erbij halen dan? Dat jij Pb's stuurt over dat Brennan Heart niets zelf maakt en alles van Thera gestolen heeft, wil je dat dan zien? Jammer gozer, alles wat WJ net heeft beweerd heb ik hier wit op zwart staan. Sta in voor je opmerkingen of biedt je excuses aan.

Op m'n reactie hoef je wederom niet te reageren, dat is namelijk wel lekker makkelijk als je je in het nauw gedreven voelt :)
Waarschuw beheerder
Ga vooral door allemaal :D.. Ik vind het namelijk heerlijk om discussies te volgen ipv aan deel te nemen ;)
Waarschuw beheerder
Droom lekker verder Ik heb nog nooit 1 negatief woord over Cristiano in de mond genomen. Dat een *ander* lid hem uitmaakt als onvriendelijk of arrogant of dat iemand hem een homo vindt kan *mij* toch niet kwalijk genomen worden?
Als jij hem influistert dat ik hem een cokesnuiver vind kan ik begrijpen dat ie boos wordt maar dat heb ik dus *nooit* gezegd.
Zwart maken waar je mij van beticht doe je dus zelf!

:D Ok, nog 1x. Dat er destijds een topic geopend was over hem, daar kon jij niks aan doen. Ik heb daar toen m'n waffel opengetrokken want ik vond het echt TE kinderachtig. En wat doe jij ineens? Jij geeft mij een ban %)

Nou ik kreeg nog geen minuut later een sms'je van deze artiest. Die heeft jou ook een sms gestuurd en gezegd "ban jij altijd zomaar mensen als je je gelijk niet krijgt?". Het was voor hem de druppel dat jij je iedere keer opstelt als de Almachtige. En hij was je forum toch al zat. Met al je negativiteit. Hij had je al vaker aangesproken dat 'ie 't niet trok hoe jij zijn collega's zwartmaakte. Omdat HIJ DAAR ZELF LAS! Heb je dat nou echt niet door? %)

En dat hele cokesnuiververhaal, man ik wist daar niet eens wat van. Daar kwam hij zelf mee bij mij aanzetten en niet andersom. Hij kan blijkbaar nog wel op je site lezen. Ik niet meer. Dus klets niet.

Jij wilt blijkbaar niet begrijpen dat alle artiesten die jij zwart hebt gemaakt jouw forumpje lezen. Die hebben mij daar niet voor nodig hoor. Denk je nou serieus dat ik tegen een artiest van dat caliber ga zeggen "boehoe ScuL is gemeen nou mag jij niet meer met 'm praten?" :D Hij ziet me aankomen. Het was zijn eigen keuze, gebaseerd op het feit dat 'ie je al vaker had aangesproken. Maar jij hebt er je eigen verhaaltje van gemaakt. En 'm met die openbare brief ook nog eens ontzettend voor lul gezet. Good busy hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga maar 's praten met S-te-Fan dan.. maar goed nu spreek ik misschien weer voor een ander

Die heb ik toevallig vanavond nog aan de telefoon gehad ivm een interview. :flower: Ik moet 'm morgen toch weer spreken dus zal 'm de hartelijke groeten doen van je. En verder, als hij me niet moet of me irritant vindt, prima. Dan ga ik niet minder respect voor hem opbrengen als artiest.
Waarschuw beheerder
1. A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Live The Fast Life Remix)
2. Vortex and Acesone - Speakerwall (Dweazle and B-Front Remix)
3. 2 Best Enemies - Phases (Tby Romantic Mix)
4. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
5. Zappaman - Rude Talk (Whoosh Mix)
Uitspraak van Rho op woensdag 7 mei 2008 om 04:35:
http://www.speedyshare.com/274264742.html

heeft iemand een idee welke track dit is? komt uit een (wat schijnt een fake) set van HHZ @ Q-Base 2006..

het is 100% iets van Zatox.

ben de naam alleen vergeten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rho op woensdag 7 mei 2008 om 04:35:
http://www.speedyshare.com/274264742.html

heeft iemand een idee welke track dit is? komt uit een (wat schijnt een fake) set van HHZ @ Q-Base 2006..

Mofoklub :D
Waarschuw beheerder
1: 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
2: Killer Clown - Tormented
3: Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
4: Noisecontrollers - Night After Night
5: Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TL87 op dinsdag 6 mei 2008 om 23:41:
Ga vooral door allemaal :D.. Ik vind het namelijk heerlijk om discussies te volgen ipv aan deel te nemen ;)

Me 2
Waarschuw beheerder
:roflol: Leuke "discussies" hiero 8).

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 21:48:
Maar de 1e samenwerking met Tieum (Mechanical Sickness) is behoorlijk goed bevallen (door mij en liefhebbers), en dat stimuleert naar MEER!

Ah, op die fiets 8). Kijk er in ieder geval erg naar uit :9.
Jullie eerste samenwerking kon ik goed waarderen :9.
Waarschuw beheerder
Een versnelde versie van ........
Ben de naam ook kwijt!