Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3506589x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 17:52:
Denk t niet... Denk dat dat zo ongeveer wel gelijk ligt..

Ach dan nog wens ik je succes;) Preview klinkt erg dope:jaja:
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 6 mei 2008 om 10:33:
Willem zijn oude account is ook verwijderd...

Dan weet je meer dan ik ;P

Kom maar op met de emmers met stront, ik zit klaar 8)
Werkzaam bij Nul4Elf
Waarschuw beheerder
Word jij nooit moe van jezelf :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 18:05:
Kom maar op met de emmers met stront, ik zit klaar

Durf je zowaar een keer de discussie aan te gaan? En dan nog wel op een forum waar je niet direct iemand een ban kunt geven als diegene tegen je ingaat?
Waarschuw beheerder
donateur
Snap niet dat jullie niet moe worden van dat gezanik om niks :) Maar goed ik zal eens wat tijd besteden om misverstanden uit de weg te ruimen als jullie dat graag horen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart (Distorted Revelation) op dinsdag 6 mei 2008 om 16:50:
ag hardcore met een melodie kan ook goed.. had laatst ook een hs track gemaakt. en met succes, check: haha :D

geweldig nummer man ! The attic - destenation toch?
top climax.. en dan die 2e climax erin .. maakt me helemaal vrolijk dat nummer:D

Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 18:05:
Dan weet je meer dan ik ;P

Kom maar op met de emmers met stront, ik zit klaar 8)

gozer er hebben nog meer mensen hekel aan jou dan aan mij in de hardstyle scene! heb je goed voor mekaar gekregen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet alleen nog begrijpen waarom ;P Ik doe geen vlieg kwaad :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 16:46:
Zit alleen nog wel een samenwerking met Tieum in de planning.. O:) )

Niet zo van het geram maar wel een samenwerking met tieum 8). Leipe shit, kijk er in ieder geval naar uit :respect:.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 18:21:
gozer er hebben nog meer mensen hekel aan jou dan aan mij in de partyflock scene! heb je goed voor mekaar gekregen!

Fixed...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 18:28:
Ik moet alleen nog begrijpen waarom Ik doe geen vlieg kwaad

[img width=821 height=145]http://img517.imageshack.us/img517/1701/naamloosdz3.png[/img]

Wil je wat misverstanden uit de weg helpen? Dan vraag ik me serieus af waarom je herhaaldelijk uitspraken als deze gedaan hebt. En mij van dingen beschuldigd hebt die kant noch wal slaan. Je kan wel fijn roepen dat ik een achterbakse hoer ben maar ik heb destijds gewoon een topic geopend over dit hele gebeuren in een Flock waar jij lid van was. Ipv te reageren heb je ervoor gekozen op GHF je eigen verhaaltje op te hangen (waar ik niet kon lezen of reageren) en vervolgens ook nog eens achter m'n rug om dingen te zeggen waarvan ik echt met m'n oren heb staan klapperen. Zoals de waard is vertrouwt 'ie z'n gasten blijkbaar.

En dan ben ik maar gewoon een partybezoeker weet je. Dat er mensen zijn die mij scheef zijn gaan aankijken door wat jij ze hebt wijsgemaakt, prima. Maar ditzelfde is ook gebeurd bij een hoop artiesten. Willem is hiervan wel het beste voorbeeld. Je hangt verhalen op over vermeende bedreigingen en noem het maar op. En iedere keer als iemand je aanspreekt (zoals Sven hierboven) dan ga je bans uitdelen en dingen roepen als 'jullie kunnen rotten in de hel'.

Geloof jij nou serieus dat er meer en meer mensen problemen met je hebben zonder dat daarvoor ook maar 1 oorzaak bij jouzelf te zoeken is? Leef je echt in zo'n waanwereld dat je denkt dat de hele hardstylescene een sekte is die conspiracy theories tegenover jou aan het maken zijn? En jij bent zo aardig, je doet geen vlieg kwaad dus het zal wel aan hen liggen?

Echt jongen, het zou je sieren als je gewoon eens, al was het maar voor 1x, met je vingertje naar jezelf zou wijzen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 10:53:
Ja maar Willem mag dan ook creperen en rotten in de hel dus misschien dat er in dat geval dan wel een uitzondering gemaakt wordt :D

Verklaart U nader?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 18:52:
Echt jongen, het zou je sieren als je gewoon eens, al was het maar voor 1x, met je vingertje naar jezelf zou wijzen

Komt dit niet omdat jij tegen TBY hebt gezegt dat ScuL hem een heroine/cocainegebruikertje noemde? Misschien heb je het verkeerd begrepen, misschien wou je iemand zwartmaken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 18:55:
Verklaart U nader?

Dat waren niet mijn woorden maar die van iemand anders. En het laat zich niet zo moeilijk raden van wie. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 18:59:
Dat waren niet mijn woorden maar die van iemand anders. En het laat zich niet zo moeilijk raden van wie. ;)

Opzich zal hij er ook wel een reden voor hebben die iedereen (behalve ik dus) schijn meegekregen te hebben.. voor wat ik weet heeft willem hem lopen bedreigen, waarom weet ik niet.. K zou eigenlijk ook wel willen weten wat dat precies voor verhaal is..

(Fok, de opbouw van het verhaal klopt niet echt, maar jullie snappen me denk wel?:D)

Btw, weet een van jullie hoe het nu gaat met Willem's blinde darm? Lijkt me flink klote, net voor IQ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 Dozer - The legacy of history
2 Noisecontrollers - Night after night
3 Project One - Rate reducer
4 Zany - Thugs (Noisecontrollers remix)
5 Zatox - So high
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 19:01:
Btw, weet een van jullie hoe het nu gaat met Willem's blinde darm? Lijkt me flink klote, net voor IQ

Gezien het feit dat ie afgelopen zaterdag een hele nacht heb lopen knallen in de matrixx denk ik dat het wel weer goed gaat met hem..:)

maar hij leest hier mee dus misschien kan ie zelf antwoord geven :)
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 12:14:
Lekkere kont heeft onno he

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 19:01:
weet een van jullie hoe het nu gaat met Willem's blinde darm?

Die is niet meer van Willem!

:p :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 19:32:
Die is niet meer van Willem!

:lol: Weinig last meer volges mij, hij stond zaterdag als vanuit uit zn naad te gaan achter de booth(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
previews van de nieuwe zanza op www.trc.dj :cheer:
hope dat ie maar snel gereleased gaat worde :bounce:

Waarschuw beheerder
1 frontliner - spacer _0_, kan wel de hele dag op repeat :bier:
2 brennan heart - memento
3 davide sonar - sarabande ( - dat klassieke stuk )
4 clive king - pure cocaine
5 alpha 2 - nowhere to hide

trouwens dat nr van project one, zero hour doet me denken aan cocaine bizznizz van profeet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik bedoel natuurlijk UIT zn naad en/of broeknaad:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op dinsdag 6 mei 2008 om 19:53:
Ik bedoel natuurlijk UIT zn naad en/of broeknaad

Da's ook wat, eerst die blindedarm eruit en nu ook nog z'n naad eruit! :[ :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 19:46:
trouwens dat nr van project one, zero hour doet me denken aan cocaine bizznizz van profeet

nu weet ik ut idd.. zat al steeds te denken waar ken ik dat van:P
Waarschuw beheerder
Frontliner - Spacer / Warphole
Zanza Labs - Biological Chemistry (Headhunterz remix)
Mindkillerz - Make it Ruff (Brainkicker remix)
Project One - Zero Hour
Luna - Bring that shit back
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 19:56:
Da's ook wat, eerst die blindedarm eruit en nu ook nog z'n naad eruit!

Die gast is aardig de lul 8)
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op dinsdag 6 mei 2008 om 19:56:
Vrijdag baco ?

Lijkt me best een strak plan;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 20:04:

Ey maar die beukt dus echt wel prima door zo afgaande op de preview :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 19:56:
Da's ook wat, eerst die blindedarm eruit en nu ook nog z'n naad eruit! :[ :p

Nou Willem kreeg anders van iemand uit de Vip wel een stoot tegen z'n blindedarm aan waar zijn hechting zit :( was nog zeer pijnlijk aan Willem's gezicht te zien :( :$ ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 6 mei 2008 om 20:10:
was nog zeer pijnlijk aan Willem's gezicht te zien

moet ie es meer zuipe...voel je dr nix meer van:P
Waarschuw beheerder
donateur
In de 1e plaats heeft eenieder die in 2003 niet lid was van PF geen recht van spreken (want daar zat de kern van het probleem). WJ misschien wel maar je hebt zelf gezegd dat je op dat tijdstip niet in hardstyle geïnteresseerd was dus zijn desbetreffende gebeurtenissen zonder twijfel aan je voorbijgegaan.

Wil je wat misverstanden uit de weg helpen? Dan vraag ik me serieus af waarom je herhaaldelijk uitspraken als deze gedaan hebt. En mij van dingen beschuldigd hebt die kant noch wal slaan.

Je citeert hier een stuk uit een sectie waar je überhaupt niets te zoeken hebt en tsja; sommige mensen worden agressief als je een artiest gaat voorliegen en tegen iemand opzetten. Helemaal als het om iemand gaat waar ik jarenlang fan van ben geweest en respect voor had.
En kennelijk had je er nog niet genoeg van want je deed het krap 2 weekjes terug nog eens dunnetjes over :) Bravo.

Je kan wel fijn roepen dat ik een achterbakse hoer ben maar ik heb destijds gewoon een topic geopend over dit hele gebeuren in een Flock waar jij lid van was. Ipv te reageren heb je ervoor gekozen op GHF je eigen verhaaltje op te hangen (waar ik niet kon lezen of reageren) en vervolgens ook nog eens achter m'n rug om dingen te zeggen waarvan ik echt met m'n oren heb staan klapperen. Zoals de waard is vertrouwt 'ie z'n gasten blijkbaar.

Op het moment dat dat zich afspeelde zat ik allang niet meer in de flock (net als een paar andere artiesten die zich onnoemelijk ergerden aan je gezaag).

En dan ben ik maar gewoon een partybezoeker weet je. Dat er mensen zijn die mij scheef zijn gaan aankijken door wat jij ze hebt wijsgemaakt, prima. Maar ditzelfde is ook gebeurd bij een hoop artiesten. Willem is hiervan wel het beste voorbeeld. Je hangt verhalen op over vermeende bedreigingen en noem het maar op. En iedere keer als iemand je aanspreekt (zoals Sven hierboven) dan ga je bans uitdelen en dingen roepen als 'jullie kunnen rotten in de hel'.

Er zijn anders bar veel artiesten die mij scheef zijn gaan aankijken door wat jij ze hebt wijsgemaakt. Gelijkspel? :P
Sven kan prima met mij discussiëren maar dan stuurt hij maar een mailtje. De andere beheerders van m'n site ruimen namelijk pogingen tot rellen gewoon op (net zoals dat op PF of Q-Dance ook zou gebeuren).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 20:13:
De andere beheerders van m'n site ruimen namelijk pogingen tot rellen gewoon op (net zoals dat op PF...)

Ik doe dagelijks een poging en vaak lukt het nog ook, dus je lult weer uit je nek want mijn pogingen tot rellen op PF zijn nog nooit verwijderd pik!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap zowieso niet dat je hier jezelf gaat verdedigen, ga lekker terug naar dat kutforumpje van je(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
In de 1e plaats heeft eenieder die in 2003 niet lid was van PF geen recht van spreken (want daar zat de kern van het probleem). WJ misschien wel maar je hebt zelf gezegd dat je op dat tijdstip niet in hardstyle geïnteresseerd was dus zijn desbetreffende gebeurtenissen zonder twijfel aan je voorbijgegaan.

Wil je wat misverstanden uit de weg helpen? Dan vraag ik me serieus af waarom je herhaaldelijk uitspraken als deze gedaan hebt. En mij van dingen beschuldigd hebt die kant noch wal slaan.

Je citeert hier een stuk uit een sectie waar je überhaupt niets te zoeken hebt en tsja; sommige mensen worden agressief als je een artiest gaat voorliegen en tegen iemand opzetten. Helemaal als het om iemand gaat waar ik jarenlang fan van ben geweest en respect voor had.
En kennelijk had je er nog niet genoeg van want je deed het krap 2 weekjes terug nog eens dunnetjes over Bravo.

Je kan wel fijn roepen dat ik een achterbakse hoer ben maar ik heb destijds gewoon een topic geopend over dit hele gebeuren in een Flock waar jij lid van was. Ipv te reageren heb je ervoor gekozen op GHF je eigen verhaaltje op te hangen (waar ik niet kon lezen of reageren) en vervolgens ook nog eens achter m'n rug om dingen te zeggen waarvan ik echt met m'n oren heb staan klapperen. Zoals de waard is vertrouwt 'ie z'n gasten blijkbaar.

Op het moment dat dat zich afspeelde zat ik allang niet meer in de flock (net als een paar andere artiesten die zich onnoemelijk ergerden aan je gezaag).

Er zijn anders bar veel artiesten die mij scheef zijn gaan aankijken door wat jij ze hebt wijsgemaakt. Gelijkspel?
Sven kan prima met mij discussiëren maar dan stuurt hij maar een mailtje. De andere beheerders van m'n site ruimen namelijk pogingen tot rellen gewoon op (net zoals dat op PF of Q-Dance ook zou gebeuren).

Uitspraak van Iteq op dinsdag 6 mei 2008 om 20:24:
De andere beheerders van m'n site ruimen namelijk pogingen tot rellen gewoon op

Ik doe dagelijks een poging en vaak lukt het nog ook, dus je lult weer uit je nek want mijn pogingen tot rellen zijn nog nooit verwijderd pik!

pff ga dit ff lekker in een #irc channel doen ofzo...of via mail, pf..maar ga niet een pf topic verkrachten voor een ruzie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 20:04:
Frontliner - Spacer / Warphole
Zanza Labs - Biological Chemistry (Headhunterz remix)
Project One - Zero Hour

zanza labs - zanzarismo
dat is mijn top5je voor vandaag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op dinsdag 6 mei 2008 om 20:27:
pff ga dit ff lekker in een #irc channel doen ofzo...of via mail, pf..maar ga niet een pf topic verkrachten voor een ruzie

Ik heb geen ruzie hoor, hij beweerd dat het beleid op zijn site hetzelfde is als op PF en dat wilde ik even ontkrachten voorderest vind ik de hele discussie rond GHF te waardeloos om over te praten :)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Iteq op dinsdag 6 mei 2008 om 20:31:
voorderest vind ik de hele discussie rond GHF te waardeloos om over te praten

X2,zullen we weer ontopic gaan? :)

zometeen maar ff wat dingen op de post doen hier O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochem * op dinsdag 6 mei 2008 om 20:30:
zanza labs - zanzarismo

Vind m niet zo eigelijk (op de previews afgaande)
Waarschuw beheerder

Er is geen ander topic waar dit op z'n plaats is. Daarbij, als al die dingen sowieso al publiekelijk besproken zijn waarom zou je ze dan niet kunnen uitpraten? Morgen is je topicje gewoon weer on-topic hoor. Ga aub niet gelijk zo overdreven reageren als er een keer geen Top 5'jes gepost worden. Dit is wel iets dat leeft namelijk.
Waarschuw beheerder
1-Noisecontrollers - Venom (L)
2-Noisecontrollers - Shreek (L)
3-Technoboy - Guns 'Noses (Technoboy's Atomic Hard Mix) hoorde 'm weer wat een knaller :D
4-Headhunterz & Wildstylez - Blame It On THe Muziek
5-Scope DJ - Tuned In

PS: Wacky waar blijven de foto's :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 20:46:
Er is geen ander topic waar dit op z'n plaats is. Daarbij, als al die dingen sowieso al publiekelijk besproken zijn waarom zou je ze dan niet kunnen uitpraten? Morgen is je topicje gewoon weer on-topic hoor. Ga aub niet gelijk zo overdreven reageren als er een keer geen Top 5'jes gepost worden. Dit is wel iets dat leeft namelijk.

pf heeft tig andere topics om die soort dinge in de bespreke, en hier worde de laatste tijd gewoon veel te veel discussies om nix gevoerd..hoef je niet gelijk zon neerbuigende toon te gebruike want dat slaat ook nergens op, t is meer dan logisch dat iemand (ik deze keer dus) er iets over zegt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 mei 2008 om 20:46:
Ga aub niet gelijk zo overdreven reageren als er een keer geen Top 5'jes gepost worden. Dit is wel iets dat leeft namelijk

Sorry jacky,hoe kan ik het goedmaken bij je? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ryfle op dinsdag 6 mei 2008 om 20:26:
k snap zowieso niet dat je hier jezelf gaat verdedigen, ga lekker terug naar dat kutforumpje van je(Y)

Ha! Reacties als deze getuigen weer van niveau :)
Zoek eens in het woordenboek naar het woord forum.

fo·rum (het; fora, forums; forumpje)
1 website waar men informatie of meningen kan uitwisselen over een bepaald onderwerp
2 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
3 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
4 (geschiedenis) plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

fo·rum·dis·cus·sie (dev)
1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen

Aan alle definities m.u.v. punt #4 wordt voldaan. Dus stel ik voor om deel te nemen dan wel te zwijgen in plaats van gelijk met simpele praat te komen ;)
Waarschuw beheerder
In de 1e plaats heeft eenieder die in 2003 niet lid was van PF geen recht van spreken (want daar zat de kern van het probleem).

Dit slaat nergens op, de afeikementen(vet woord) over willem en joram zijn nog vrij recentlijk gebeurt. Dus een ieder van ons hier op PF heeft wel degelijk recht op mee te praten. Of wil je graag dat je niet NOG meer tegenstanders hebt. Begrijpelijk hoor. Ik weet namelijk bijna met zekerheid te zeggen dat je met je discussie hier voort te zetten geen centimeter opschiet. Er zullen namelijk niet veel mensen het met je eens zijn. Je moet gewoon stoppen met het roepen van beschuldigingen en zelfs pijnlijke beschuldigingen en scheldwoorden over iets waar je niet eens weet waar je dat op kan baseren. Zo zie ik het
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op dinsdag 6 mei 2008 om 21:07:
Ha! Reacties als deze getuigen weer van niveau

Ja idd, wij zijn de niveauloze stakkers:) :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Het zou zinloos te zijn om opmerkingen over hen te plaatsen als er geen initiële actie ten grondslag zou liggen, derhalve refereer ik aan 2003. Niet iedereen is een engel en iedereen heeft wel eens wat kwaad bloed gezet maar mijn reacties zijn 100% gegrond gebaseerd op het verleden en daar sta ik nog steeds volmondig achter, of dat gewaardeerd wordt of niet doet niet ter zake.