Partyflock

Forumonderwerp · 888760
1247x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hoi hoi dit is ff snel een topic om de strandrit te regelen omdat we anders gelijk 6 pagina's terug moeten lezen hahahaha

dus barst maar los hier

Waarschuw beheerder
ik wil mee :cheer: met max zelf ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ohh wat leuk. Buitenrijden met paard is echt relaxt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 20 juli 2006 om 12:41:
Ohh wat leuk. Buitenrijden met paard is echt relaxt.

nou dan kom jij ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 12:41:
nou dan kom jij ook

Verleidelijk. :9

Heb sowieso geen eigen paard dus dan gaat het een beetje moeilijk. :X ;)
Waarschuw beheerder
@morafora .. gezellig !!
Waarschuw beheerder
ja ik zal wel moeten huren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van terrorsmurfin op donderdag 20 juli 2006 om 12:52:
je kan ook paardje huren

Volgens mij gaat dat niet meer zo makkelijk. Volgens mij kun je alleen met een rit meerijden en niet meer een paard huren en er alleen op uit. Kweet niet of dit waar is hoor. ;)

Waarschuw beheerder
Ik mag vast niet mee he :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 20 juli 2006 om 12:59:
Volgens mij gaat dat niet meer zo makkelijk. Volgens mij kun je alleen met een rit meerijden en niet meer een paard huren en er alleen op uit. Kweet niet of dit waar is hoor.

zeker wel!

www.ponyhof.nl
Daar gaan wij regelmatig naartoe je kan daar een huisje huren en je paard stallen en een paard huren en heel belangrijk stappen in de hooizolder :P. :D
laatste aanpassing
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Het topic is aangeveegd, vanaf nu a.u.b. alleen nog serieuze reacties!
Waarschuw beheerder
www.poelenburgh.nl daar kunnen we paarden huren en eventueel een begeleider, op zich ken ik de route, maar misschien is het gewoon het handigst om het gewoon goed te doen en iemand van stal mee te nemen, die ken t de manegepaarden ook erg goed..

tis €15 per uur en een strandrit is ongeveer 2 a 2,5uur

ik denk dat 's avonds het beste is aangezien aantal van ver moeten komen.. ik weet niet hoe groot de groep max mag zijn..misschien staat op de site....

cap is verplicht....
Waarschuw beheerder
ok lees net 4-10 inschrijvingen, anders wordt groep opgesplits in 2... onder kopje buitenritten staat heel verhaal...
Waarschuw beheerder
Ik ga ook mee ;) Maar dat wisten jullie al :P
Maar jullie kijken maar wanneer het beste uitkomt, voor mij komt het allemaal wel uit ;) Heb tijd genoeg :P

Late we ff lijstje maken zeg maar.. Is iets overzichtelijker
-Louise
-Elianne
en wie er nog meer mee wil moet ff zichzelf ff op het lijstje zette ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind wel jammer had wel meegewild met me haffie vind ze wel kicke maarhelaas ben dan al weg.. mutsen als jullie het ff eerder hadden verzonnen:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry terror :(

lijstje is goed idee :D
Waarschuw beheerder
Ben wel slim :P
Ik ga ff op me bedje liggen, heb ontiegelijke nekpijn :S:(
Waarschuw beheerder
sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil mee :cheer: Schoorl is prima te doen voor mij (Y)
Waarschuw beheerder
dus we hebben tot nu toe

Elianne
Tessa (NL 1982)
crisjecris
R!anne :lol:
Bugs (??)
Squitward
Sjaap:lief:Konig
Marijke
en ik zelf natuurlijk hihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Marofa (??) met eigen paard...(?)
monkie...?
Lil'Bitch...?

er kunnen er 10 per groep, anders wordt het opgesplitst, het gaat van minimaal 4 tot max 10 per groep (al denk ik niet dat he top 1 aankomt maar goed) kost €15 per uur en is minimaal 2 uur...

volgens mij betalen degene met eigen paard alleen de begeleiding ofzo mee, maar daar komen we wel uit neem ik aan..

ze hebben goede buitenrijpaarden, erg lief maar veel toch wel snel op het strand...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga niet mee, veelste ver haha
Waarschuw beheerder
ah jammer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 12:39:
ik wil mee met max zelf

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:10:

hmm beetje jammer zoiets
Waarschuw beheerder
eerste week augustus stel ik voor.... welke dag maakt mij niet uit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:14:
Uitspraak van MaroFa op donderdag 20 juli 2006 om 12:39:
ik wil mee met max zelf

Uitspraak van MaroFa op donderdag 20 juli 2006 om 17:10:

hmm beetje jammer zoiets

bedoel je dat ik eerst zei dat ik wel mee ging;)
Kan haar niet zolang op de trailer laten staan en vooral niet met deze hitte.

Waarschuw beheerder
Niemand neemt eigen paard mee hoor. We gaan paarden huren van de manege waar Louise rijd.
Waarschuw beheerder
ja dat idee had ik eigenlijk ook..tis niet te doen met eigen paard zo ver...dan moet je overnachten ofzo

ze hebben daar echt prima paarden ;)

oh squitward, vroeg jij nou tijdje terug wat afstammeling van Thijs is? Het is Anton x Jochem
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 17:16:
eerste week augustus stel ik voor.... welke dag maakt mij niet uit...

Nee :( dan ben ik op vakantie..Ik kan vanaf de tweede week van augustus.

En Bugs gaat ook mee, die haal ik wel over (Y)
Waarschuw beheerder
ok, squitward kan in de eerste 3 weken van augustus, dus dan stel ik bij deze de tweede week van augustus voor....
Waarschuw beheerder
2de week van augustus is goed...;) heb toch vakantie en niks niet veel te doen :P
Waarschuw beheerder
doordeweeks of in het weekend...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:24:
Niemand neemt eigen paard mee hoor. We gaan paarden huren van de manege waar Louise rijd.

weet ik maar dan heb ik geen vervoer, ja het openbaar vervoer en dat kost me al gauw 25 euro want ik heb nog geen ov ;) en dan nog de strandrit die 30 euro of meer kost.. ik ben ook maar een arm studentje.
Waarschuw beheerder
2e week van augustes is goed en ik heb liever doordeweeks
Waarschuw beheerder
je zei in het andere ropic dat je cap verplicht is maar mag je er wel met nike's rijden en is er een mogelijkheid om ook het water in te gaan met ze??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet doordeweeks de hele week werken en kan denk ik ook geen vrij krijgen vanwege alle vakantie. Er is vaak al te weinig personeel.

In het weekend? Denk dat dan meer mensen vrij hebben ook..

En als het wel doordeweeks is, vanaf hoelaat is het dan?
Waarschuw beheerder
Er stond op die site dat je rijbroek en rijlaarsen aan moest... Dus ja..
Ik rij altijd met me nike's of met me joppers (ik heb nieteens rijlaarsen) maar ja zou ik dan wel met joppers moge rijde??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 13:50:
cap is verplicht....

Ik heb niet eens een cap :) Moet ik die maar even kopen dan (Y) Heb hem binnenkort toch weer nodig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Elianne** op donderdag 20 juli 2006 om 18:00:
maar ja zou ik dan wel met joppers moge rijde??

Ja dat lijkt mij wel, daar reed ik ook wel eens mee. Ik heb nog wel rijlaarzen thuis, maar die zitten onder het stof :) Ik heb al een paar jaar geen paard meer, dus mijn rijbroek zal ook wel lelijk zijn maarja, dat moet ik allemaal weer nieuw gaan kopen nu.

Ik heb trouwens ook al jaren niet meer gereden, dus niet gaan lachen hoor 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op donderdag 20 juli 2006 om 18:03:
k heb trouwens ook al jaren niet meer gereden, dus niet gaan lachen hoor

Maakt tog niet uit.. Ik ben ook gewoon een recreatieve ruiter en ben altijd blij dat ik blijf zitten.. Haha.. dus zo geweldig kan ik ook niet rijden hoor...
Ik heb geen bak ter beschikking en rij het meeste buiten.. en ja Ches hoeft van mij zich niet in alle bochten te wringen :P ik let ook nooit op welk been ik moet rijden :P maja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stevige schoenen en rijbroek kan ook, ik heb nog een paar rijlaazen en anders mag iemand ook mijn ariat schoenen aan..

cap kun je daar lenen..

ervaring is wel vereist omdat het hard kan gaan...zelfs de manegepaarden (zitten veel renpaarden tussen) ik denk dat we best het water in mogen (niet te diep natuurlijk) ik wil vaste begeleider mee van stal (anders voel ik me zo verantwoordelijk ;) ) en tja het ene paard wil wel de zee in, de ander niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Elianne** op donderdag 20 juli 2006 om 18:04:
Maakt tog niet uit.. Ik ben ook gewoon een recreatieve ruiter en ben altijd blij dat ik blijf zitten.. Haha.. dus zo geweldig kan ik ook niet rijden hoor...
Ik heb geen bak ter beschikking en rij het meeste buiten.. en ja Ches hoeft van mij zich niet in alle bochten te wringen ik let ook nooit op welk been ik moet rijden majalaatste aanpassing 20 juli 2006 18:05

Oke :) Ja ik heb hooguit nog 2 of 3 keer op een paard van iemand anders gereden eventjes, maar dat is ondertussen ook alweer een jaar terug. Maar toch valt het wel weer mee denk ik als je er eenmaal op zit, zoiets verleer je niet zo snel denk ik ( al zal het er niet echt fraai uitzien denk ik de eerste keer ;))
Waarschuw beheerder
zal ik de manege bellen en vragen welke avond in die week kan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 18:10:
zal ik de manege bellen en vragen welke avond in die week kan?

Ik vind het goed, anders kan je gelijk vrage over die schoene?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op donderdag 20 juli 2006 om 18:10:
Oke Ja ik heb hooguit nog 2 of 3 keer op een paard van iemand anders gereden eventjes, maar dat is ondertussen ook alweer een jaar terug. Maar toch valt het wel weer mee denk ik als je er eenmaal op zit, zoiets verleer je niet zo snel denk ik ( al zal het er niet echt fraai uitzien denk ik de eerste keer

stap draf galop kan je toch?? anders doe ik 1 mak paard ertussen hoor, zeg ik wel dat er 1 bij zit die niet met regelmaat rijdt...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja vragen kan geen kwaad (Y) En dan nog eventjes afwachten of de rest ook kan.

Ik ga van te voren nog wel even rijden op een ander paard, zal eens horen aan een meisje op stal ;)

Maar toen die paar keer dat ik gereden heb ruim een jaar terug ging het ook wel goed, ook nog even gesprongen, alleen ik heb wel vette spierpijn die dag erna :9

Moet lukken...
Waarschuw beheerder
joppers is goed
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 18:13:
stap draf galop kan je toch?? anders doe ik 1 mak paard ertussen hoor, zeg ik wel dat er 1 bij zit die niet met regelmaat rijdt...

Neeeeee haha, ik hoef niet zo'n sloom paard :D Gaat heus wel lukken, alleen de laatste jaren niet veel gereden. Maar daarvoor elke dag, dus het komt wel goed. Ik vraag gewoon of ik een keer mag rijden op een paard bij stal :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
En in de derde week van augustus zou het dan ook nog kunnen? Want volgens mij is Sharon (Bugs:[) de tweede week op vakantie, dus dan zouden we niet samen heen kunnen. Maar dat moet ik even horen dan..

Waarschuw beheerder
Ik wil wel heel graag, maar weet nooit van tevoren mijn werkrooster, en met vervoer is ook niet handig, word OV, wat natuurlijk wel kan, maar ook ik ben maar een arme student, die school nog moet betalen :P.

Maar gaan jullie lekker, geniet er van :) Vanaf volgende maand gaan ze de roosters per maand maken als t goed is, en heb ik ook wat meer financiele middelen, dus als we dit nog een keer doen ga ik dan wel mee :jaja:

Wel stom van me dat ik eerst roep dat ik mee wil en nu pas inzie dat ik nog helemaal niet weet of ik kan :/ Ik was een beetje overenthousiast :p Sorry.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op donderdag 20 juli 2006 om 18:17:
Neeeeee haha, ik hoef niet zo'n sloom paard

:P
Waarschuw beheerder
derde week augustus kan ook wat mij betreft.....
Waarschuw beheerder
ik ga gewoon even bellen....
Waarschuw beheerder
ik heb gebeld.....

groepen groter dan 10 mogen het strand niet op dus we zijn beperkt, kosten zijn €30 (€15p.u)

's avonds is het van 19uur tot 21uur...

in principe kan het altijd..maar wat hij nu kon zien is 19, 20, 26 en 27 augustus nog helemaal vrij....

Waarschuw beheerder
Dan zal ik ook eens mn agenda kijken. :D

Dat wordt wat.. op een ander beessie rijden
Kunnen we lachen B) want rijd nu 5,5 jaar alleen maar op Limerick
Waarschuw beheerder
donateur
van 19.00 tot 21.00 is wel een perfecte tijd toch (Y) Of het die dag warm is weet je niet, maar heb weinig zin om met dat warme weer overdag te rijden dan..dus kun je misschien maar beter 's avonds gaan.

Moet iedereen gewoon de dagen opgeven wanneer je wel kan, dan kun je kijken wel dag het beste is (Y)
Waarschuw beheerder
ja dag met de meeste stemmen wordt het hem, en hopelijk komen we op 10 uit en volgens mij is dat inclusief begeleider...
Waarschuw beheerder
lijkt me echt super cool!!! heb ook helemaal zin om het te regelen :D
zullen we PF fotograaf vragen hahaha want dit wordt de meest bijzondere meeting ;)
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 19:23:
zullen we PF fotograaf vragen hahaha want dit wordt de meest bijzondere meeting

Haha ja, dan zal je leuk foto commentaar krijgen ;) 8)

Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 19:23:
heb ook helemaal zin om het te regelen

Tot nu toe gaat het erg goed, we weten zelfs al uit welke dagen we kunnen kiezen :)

Waarschuw beheerder
:D

(Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook erge zin in!
We zitten altijd zoveel te lulle, maar hebbe elkaar nog nooit int echt gezien, en nu gaat het gebeure :P

Waarschuw beheerder
Die begeleider zal wel gek worden van ons geklep :P
Stelletje kippen bij elkaar straks B)
Waarschuw beheerder
Whaha zal inderdaad wat worde zeg :P
Volges mij zijn we geen moment van de dag stil als we met elkaar zijn :P

Maar wie gaan er nou mee
Zet dan ff in dit lijsje!!

1; Elianne
2; Louise
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa

Alleen ff zien welke datum het wordt :)
Waarschuw beheerder
hoop dat crisjecris ook in het weekend kan...:/

haha zijn wel leuke meiden hoor die daar werken ;)

Uitspraak van R!etje :D op donderdag 20 juli 2006 om 19:26:
Haha ja, dan zal je leuk foto commentaar krijgen

boeie..als ik een datum heb ga ik het gewoon vragen :D kijken of ze dat doen..anders plaatsen wezelf foto's
Waarschuw beheerder
Ik heb net een nieuwe camera! Dus kan ik die ook wel meenemen en ff leuke kiekjes schieten :P
Waarschuw beheerder
ja leuk!!!
Waarschuw beheerder
Weet niet of het leuke foto's worden hoor:P Ben niet zo'n goeie fotograaf, al helemaal niet op het paard :P We zulle wel zien :P

Waarschuw beheerder
maakt niet uit.. dat zijn juist leuke foto`s

Wat zal ik een zere kont hebben daarna 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 20:56:
Wat zal ik een zere kont hebben daarna

Haha ik ook hoor.. ik rij haast alleen maar op Chester, en zit ik straks op zo'n grote knol.. Haha ik ben niet zo groot.. naja ik zie wel hoe ik het ervan af breng :P

Waarschuw beheerder
Ik ook alleen maar op Lim.. dus ik zal wel ff flink hobbelen in t begin whahaha :P
Waarschuw beheerder
Whaha nou gaan wij samen hobbelen.. Hahaha... Allebei spierpijn :P Goeie avond gymastiek :P O:)

Waarschuw beheerder
Precies.. ach.. is juist lollig :D
Waarschuw beheerder
de paarden daar zijn van redelijk maat, niet te groot en zijn ook heel veel leuke pony's (ook wat groter pony's)

we staan tot nu toe nog maar met zn 3en op de lijst :/

Waarschuw beheerder
Komt wel meer bij :yes:

Zover ik nu kan zien.. kan ik alle dagen behalve de 20e
Waarschuw beheerder
ok, ja ik ben nu aantal andere aan het PBen..

is soms ff handiger dan topics;)

Waarschuw beheerder
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina

Ik moet nog ff kijken welke dagen ik kan hoor maar ik heb er echt heel erg veel zin in. Alleen zal voor mij ook wennen zijn, ben friezen gewent haha!!

Ik had laatst de kwpn'er van een vriendin van me uitgestapt. pfffff zo'n raar nekje enzo haha :D

Waarschuw beheerder
Dat is waar ja :yes:

En denk dat het voor iedereen wel wennen zal zijn
maar dat is wel komisch juist
Wel weer eens goed om op een ander paard te zitten voor mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga paardjes binnen zetten en dan naar huis
Hoog tijd dat ik mn pc laat maken thuis B)
Maar ja.. eten, paarden en i-net is een goeie combi hier bij mn ouders :D
Waarschuw beheerder
ok de 20ste is geschrapt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 21:19:
Ik moet nog ff kijken welke dagen ik kan hoor maar ik heb er echt heel erg veel zin in. Alleen zal voor mij ook wennen zijn, ben friezen gewent haha!!

ze hebben er 2 op de manege, maar dat zijn beginners paarden :/
Waarschuw beheerder
Hihi straks zit ik op zo'n dun paardje, naja dun, slanker als ches, zal raar zitten ineens, ik zie wel waar ik opgepropt word..
Waarschuw beheerder
zo nou ik heb naar paar meiden gepbt die gezegd hadden dat ze het leuk vinden en dan wacht ik het af..heb de 20ste geschrapt van tja tessa...jij MOET mee hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:26:
heb de 20ste geschrapt van tja tessa...jij MOET mee hahaha

Whahahaha Thnx!! (F)
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook meeeeeeeeeeeeee!

:cheer:

ik stem voor weekend van 27 aug.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook zeker mee (Y) Leuk!!:D Welke datum maakt voor mij niks uit, het weekend is altijd wel makkelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:23:
ze hebben er 2 op de manege, maar dat zijn beginners paarden

Ik hoef niet persee op een fries hoor ;) zou het wel leuk vinden om eens op een ander paardje te rijden. Heb er wel zin in zeg :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat weekend van 27 augustus zou wel lekker zijn, want dat weekend ervoor is Decibel en misschien als m'n geld het toe laat ga ik daar nog heen :) En dat weekend erop heb ik m'n loon weer binnen haha :)

Alleen ik heb geen cap, vind het ook niks om er daar een te lenen, dan krijg je zeker weer zo'n belachelijke. Dus ik koop er gewoon binnenkort zelf weer een, die heb ik toch nodig als ik ga inrijden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook geen cap meer hahahaha, moet ik eerst kopen dus 8)

Leuk, weer eens ouderwets knolleholle b)
Waarschuw beheerder
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 20 juli 2006 om 21:38:
Leuk, weer eens ouderwets knolleholle

Ja, is voor jou ook alweer heel lang terug. Maar als ik dat zo hoor gaat dat leuk worden, want iedereen is natuurlijk z'n eigen paard gewend, dan vallen wij niet zo op ;) Ach joh..juist leuk :D

Uitspraak van **Elianne** op donderdag 20 juli 2006 om 21:39:
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne

Het schiet al lekker op :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Bugs heet Sharon ;-)
Waarschuw beheerder
caps mag je op de manege lenen, dan heb je ook meteen de juiste..eentje kopen is nooit verkeerd, maar dan kan je de uitgave nog even uitstellen ;)

dus de 27ste heeft tot nu toe de voorkeur....?
Waarschuw beheerder
als ze de begeleiding tot die 10 meerekenen dan kunnen er nog 2 bij...
Waarschuw beheerder
maar lijkt me niet want dan zou dat toch wel op internet staan...:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:53:
als ze de begeleiding tot die 10 meerekenen dan kunnen er nog 2 bij...

Nog 3 toch??Want ze zijn nu met z'n 6en.

Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:51:
dus de 27ste heeft tot nu toe de voorkeur....?

Ja is goed :jaja: Dat weekend komt het beste uit.

Waarschuw beheerder
Ja maar de 27e is op een zondag. ik heb de 1e 3 weken van augustus vakantie dus maandag 21 augustus moet ik weer beginnen.de 28e moet ik ook gewoon weer om 7 uur op mijn werk zijn ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb even bedrijfsleider gebeld en die vond het echt super leuk :P

zij zei dat ze altijd 10 + een begeleider doen...dus er kunnen er nog 4 bij
Waarschuw beheerder
ja ik kan niet altijd zo goed tellen...is lastig he tot 10..:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 21:58:
Ja maar de 27e is op een zondag

kun je dan niet..:(

ow shit jij gaf je voorkeur aan doordeweekse dag he :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 21:58:
Ja maar de 27e is op een zondag.

Kan ook die zaterdag, alleen liefst dat weekend..

Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:59:
ik heb even bedrijfsleider gebeld en die vond het echt super leuk

Oke, leuk!!:woepwoep:

Waarschuw beheerder
maar kan het niet door de weeks dan dat is makkelijker lijkt me, 20 en 27e kan ik al niet omdat ik de volgende dag moet werken. heb dus liever op een zaterdagavond :)

Waarschuw beheerder
Oh louise het hoeft van mij niet persee door de weekse dag hoor. Maar liever niet zondags omdat ik dan gewoon moet werken de volgende dag en je weet nooit hoe laat het word. en ik moet ook nog 2 uur terug rijden naar huis ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan houden we het toch op zaterdag (Y) Ik denk inderdaad dat dat beter is voor mensen die maandag weer moeten werken. En iedereen moet nog weer terug ook.

En hoelaat het wordt?Dat is inderdaad ook een goede vraag, want we gaan toch ook nog wel even gezellig zitten denk daarvoor of erna :D
Waarschuw beheerder
aha ik snap hem..ja idd we zijn dan 9uur half 10 terug, paarden afzadelen, drankje doen..ja dan is het zo te laat..

sharon, rianne, elianne en tessa hebben jullie dan bezwaar tegen de 26ste???
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik niet hoor, op een zaterdagavond is juist ook wel leuk :) En dan hoef je ook niet zo op de tijd te letten, vooral voor de mensen die nog een stuk terug moeten rijden.

Waarschuw beheerder
Als het allemaal voor mij verzet moet worden dat is echt niet nodig hoor!! Ik zou het jammer vinden maar dan kan ik gewoon niet mee maar als de rest de 27e wel kan dan moeten jullie die datum gewoon aanhouden !
Waarschuw beheerder
volgens mij is het nu wel redelijk duidelijk dat het de 26ste wordt, want dan kunnen degene die nu zich opgegeven hebben mee...

ik zal ellepel, marijke en monkie nog PBen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 22:05:
sharon, rianne, elianne en tessa hebben jullie dan bezwaar tegen de 26ste???

Ik kan dan wel!! Voor mij maakt het niet uit ;)
Ik kan altijd :P
Waarschuw beheerder
donateur
Sharon kan ook de 26ste neem ik aan, want zij zei alleen dat ze dat weekend wilde, maar zei niet perse zondag. En heb dat voor de telefoon ook niet gehoord.

Dus we doen de 26ste ok? Dan kunnen de mensen die nu mee willen in ieder geval allemaal. En ik hoop dat er nog meer mee gaan!! :D
Waarschuw beheerder
ja we hebben er nu 6... ik heb crisjecris, marijke en monkie gepbt, want die vonden het eerder al een leuk idee...

ik ga het nog een keer posten op andere forum en dan zie ik het wel.;)

26augustus :cheer:

zal ik dit weekend al boeken dan...?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja doe maar, want straks is het wel vol en nu hebben we eindelijk een datum dat er veel mensen kunnen. Anders wordt het weer moeilijk om een andere datum te zoeken denk ik..

Ik zet het in m'n agenda!;)
Waarschuw beheerder
ik boek zaterdag, dan wacht ik nog even 3 dagen op verdere reacties...
Waarschuw beheerder
want weet je wat het is, als onze groep zeg maar niet vol is dan heb je de kans dat ze er andere mensen bij boeken die bijvoorbeeld alleen zijn of met zn 2en..

en het leukste is natuurlijk een zuivere PF groep:woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 22:21:
want weet je wat het is, als onze groep zeg maar niet vol is dan heb je de kans dat ze er andere mensen bij boeken die bijvoorbeeld alleen zijn of met zn 2en..

en het leukste is natuurlijk een zuivere PF groep

Ja daar heb je gelijk in, er komen er vast nog een paar bij als je tot zaterdag wacht. Of je kunt wel alvast bellen en zeggen dat we graag die datum willen en of het goed is dat je het zaterdag doorgeeft met hoeveel mensen we gaan. Dat je het toch al een beetje gereserveerd hebt die datum.

Het leukste is idd met allemaal mensen van PF!

Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook leuker alleen met de groep van PF!!

Rijden ze daar met veelzijdigheids zadels Louise? oef dit word nog afzien voor mij hahaha
Waarschuw beheerder
wisselend, ze hebben paar dressuurzadels, maar ook veelzijdigheid en ook paar wintec zadels, zadels worden door een hele goede zadelmaker bijgehouden, ze zijn heel precies met hun tuig daar...

wat ik ook heel goed vind is dat ze zuinig op de paarden zijn, wat ze uiteraard door ervaring veel wijzer geworden zijn..

paarden die bijvoorbeeld te stijf ofzo worden gaan een week aan de longe met hulpteugel of worden even alleen door personeel gereden..

de dravers zijn van nature erg mager, die staan dan ook het meest buiten op het land..

Waarschuw beheerder
Ik rijd zelf altijd met dressuurzadel maar zou dan wel graag met vzh zadel willen rijden, is fijner met rengalop ;)
Waarschuw beheerder
hihi ja dat klopt...helaas heb ik daar niks over te zeggen..de paarden hebben allemaal hun eigen tuig..en daar zijn ze heel strikt in
Waarschuw beheerder
dr zit 1 paard bij, ullister :O die gaat het hardst van stal :O
Waarschuw beheerder
http://www.poelenburgh.nl/

er staat een paardenlijst op (volgens mij onder het kopje de manege)

hij is niet up to date, want met de komende ponykampen heeft angeline veel nieuwe paarden aangeschaft, om de wat oudere te ontlasten....
Waarschuw beheerder
ze zien het liefst een rijbroek, cap (kun je lenen), rijlaarzen en anders andere goede schoenen zoals joppers, ariat schoenen, bergschoenen etc...gewoon met stevige zool...
Waarschuw beheerder
Ulister is kik :P Ik vind hem wel grappig.. :P
Ik ga is ff alle paardjes bekijken :P

Ik ga op hermie, precies mijn maat :P Hihi

Image is ook leuk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ullister ziet er leuk uit zeg :D

Ik ga ff alle paardjes bij langs :P

Waarschuw beheerder
hahaha lol @ Elianne :P
Waarschuw beheerder
Wooow jaap-joris heb mooie voorpluk :P
Kalinka is ook leuk :P
Napoleon is ook mijn maat :D O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze hebben een aantal nieuwe pony's waaronder een ex circus pony, staat er denk ik nog niet bij

en een aantal nieuwe dravers, ferry, danny en nog een paar...

gewoon allemaal leuke paarden :)

ik ben vaak op Koen, Vosje en Bastion het bos en naar het strand geweest...

die Bastion die ging me toch hard toen :| echt super fijn!!!
Waarschuw beheerder
AAAAGHH PINO (L) Die neem ik :P

Warner is wat voor Squitward!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die pikachu, die loopt toch gaaf!!!
Waarschuw beheerder
Die pikachu is ook leuk ja :P
Nou ik heb alles gezien, ik ga voor pino :P
Waarschuw beheerder
warner en napoleon staan in de winter samen in een boks, helemaal geweldig is dat :D
Waarschuw beheerder
salvador gaat waarschijnlijk terug..die gooit teveel kindertjes eraf. laatst liep er nog over 1tje :S
Waarschuw beheerder
Hij geeft die kinderen gratis vliegles... Hihi..
Ok ik ben ineens heel vervelend.. Sorry :$
Waarschuw beheerder
image kun je alleen op de poetsplaats opzadelen, onder het zadel een toppertje maar met opzadelen :|

ze heeft jaren terug op het strand haar been gebroken maar is hersteld
Waarschuw beheerder
isaac is ex western paard :P

Waarschuw beheerder
Ik vind Kadanz wel een stoer paard :d
Waarschuw beheerder
wow doei heb er echt mega zin in:D
Waarschuw beheerder
kadanz is ex politiepaard
Waarschuw beheerder
Kadanz is zeker leuk..
Hihi krijg er helemaal zin in :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 23:12:
ze heeft jaren terug op het strand haar been gebroken maar is hersteld

Oeh wat eng bah!

Waarschuw beheerder
Louise welke vind jij het leukst dan :D kwa uiterlijk vind ik warner natuurlijk helemaal top. maar ik zou het wel leuk vinden om een keer op een ander paard te rijden ipv fries :P Iemand die kwpn rijd zou wel graag op een fries willen denk ik ;)
Waarschuw beheerder
de paarden zijn wel wat mager door het harde werken, hoop dat jullie daar doorheen kunnen prikken, tis een 5sterren stal en niet voor niks, ze gaan heel goed met de paarden om, goed voer, weidegang, verzorging en rust bij ziekte en kreupel zijn, periodieke hoefsmid, wormenkuur etcetc...
Waarschuw beheerder
Ik vind pino zo schattig :D Hihi
Ik vind uummhhh.. warner ook wel leuk, heb nog nooit op een fries gerede :P Maja zie wel waar ik op gegooit word :P

Waarschuw beheerder
Bartje :| :lief: !! Dat koppie :D :kwijl:
Waarschuw beheerder
warner is mega doorgezakt in zijn rug :/ zit er suf uit :P gaat als je ff niet oplet gewoon liggen rollen hihihi :lol:

tarzan vind ik erg leuk, jammer dat dat paardje nooit verkocht is..we hebben ook heel veel jonge paarden staan met mega afstammelingen, die lopen met de meest ervaren ruiters in de lessen of personeel...zijn razend snel ook weer verkocht...

rescue is oud maar ook echt een toppertje..

padoek kan leuk dressuren maar lijkt last te hebben van zijn ruggetje...

ik vond buiten Koen altijd ideaal en abstion, maar ben al zoooooo lang niet het bos ingeweest op manegepaard, dus al die nieuwe ken ik niet zo goed...

denk dat ik ook manegepaard neem, want thijs heeft nog nul conditie...jetta wil ik geen risico mee lopen tijdens vakantie van marit en lois heeft ook nog geen conditie en is geen groepspaard..raechel is erg heftig, en ook geen groepspaard , en ze is weg natuurlijk...

als thijs genoeg opgebouwd is neem ik hem mee..anders ook manege paard, lache met zn alle
Waarschuw beheerder
ik heb een zwak voor ruben en chelle :D chelle loopt altijd met haar tong naar buiten :lol:
Waarschuw beheerder
ik sprak de bedrijfsleider dus net en die was zooo enthousiast, ze gaan echt wel hun best doen voor mij ;)

Waarschuw beheerder
Haha ja we zien wel waar we op gezet worden :P als het maar geen pony is want daar pas ik echt niet op met mijn 1.77m ;) op een haflinger zou wel kunnen maar zo'n dun ding niet dat wil ik ook echt niet haha

Waarschuw beheerder
Pff ik wil mee :cry:
Hopen op een financiele meevaller :9.

Misty ziet er ook ergggg leuk uit :D Lijkt me alleen wel raar, paardje zonder staart :o.

Hehe ik zou nog bijna op pino passen, ik ben een dwerg ;) Ok pino is ietwat overdreven :9 maar ben maar 1.56 dus pas wel op kleine smalle paardjes. Vind ik overigens ook t lekkerste rijden. Rivella is tonnetje rond, was echt wel wennen in t begin B).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben ook maar erges in de 1.60..
Ik zou het leuk vinde al zit ik op zo'n groot beest, hahaha, dat zou wel lache zijn :P
Ik ben vorige week met me vriendin met de paarden na het strand geweest. Was echt geweldig! Die paarden steeds met haar voeten in het water maaien. En we waren er zover in dat ze alleen hun nek en hoofd nog boven hadden:) En ook nog galoperen in het water, dan stonden ze alleen tot de schouderbladen in het water, anders kwamen ze haast niet vooruit. Maar we gaan zeker binne kort nog eens heen!
Waarschuw beheerder
wow jij durft!!

ben je niet bang voor stromingen etc...? of ineens een kuil..

tis wel mega gaaf ja, maar galopperen doen we wel op het harde, stappen in de zee...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 08:09:
maar galopperen doen we wel op het harde, stappen in de zee...

Idd, je zal maar een kuil tegenkomen :o

Makat mij niet zoveel uit welk paard, als ie maar een beetje pit heeft B)

Ach, gaat toch omj de gezelligheid 8)

Heb een keer een rit gemnaakt in Spanje en toen zat ik op een knol dat alleen maar kon crossen en dribbelen hahaha. Die van me zusje rende steeds naar het water en wilde rollen 8) En die van mn neefje daar zat echt geen pit in. Tot ie een tik op z'n kont kreeg B)

Cap koop ik voor die tijd en anders leen ik er wel één. Laarzen etc heb ik nog wel 8)

Waarschuw beheerder
Nou ik hoef niks te kopen ;) ik heb alles wel haha.

Men vriendje is vandaag jariiiiiiiiiig :D 24 geworden!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd met je vriendje :cheer:

Waarschuw beheerder
ik wil wel mee, maar woon een beetje buiten de route geloofk :P

Waarschuw beheerder
Hoezo dat dan?

Waarschuw beheerder
Ik wil ook mee, heb alleen geen eigen paard. Iemand er 1 te leen?
Waarschuw beheerder
paarden huren we :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 12:43:
paarden huren we

cool...zal ff het hele topic lezen voor het waar, wanneer en hoe :)

tis me niet echt duidelijk, is er nog plaats? waar starten? en wanneer? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb net machtigingsformulier binnen voor school, en t kan in termijnen, maar ik moet eerste keer termijn 1 en 2 tegelijk betalen, en daar had ik even geen rekening mee gehouden, is over de 600 euro :(.

Gelukkig schiet mn moeder voor, maar ik vind t heeel lullig om dan te zeggen mam schiet nog maar 30 euro meer voor want ik wil op strandrit, want zo breed hebben mn ouders t ook niet sinds mn vader niet meer kan werken.

Dus jammer maar helaas, ik ga niet mee. Misschien in de toekomst :) :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:12:
Dus jammer maar helaas, ik ga niet mee. Misschien in de toekomst

joh...om 30 euro. dan schiet ik ze wel voor...zovaak gebeurt dit niet. :)

Waarschuw beheerder
Dat is onzettend lief van je, maar dat kan ik niet aannemen. Bovendien is dit een goede les voor me, ik heb nogal een gat in mn hand en geef altijd geld uit dat ik niet heb ;).

Nogmaals thnx :flower:, maar nee.

En wie zegt dat dit niet nog een keer gaat gebeuren B). Wie weet word t wel vaste prik om de 2 maanden ofzo :P :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:21:
Bovendien is dit een goede les voor me, ik heb nogal een gat in mn hand en geef altijd geld uit dat ik niet heb .

Nogmaals thnx , maar nee.

hahaha bekend probleem :x En ik heb t nog steeds niet geleerd :$

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:21:
En wie zegt dat dit niet nog een keer gaat gebeuren . Wie weet word t wel vaste prik om de 2 maanden ofzo

Das waar, ik ben erbij dan :cheer:
Waarschuw beheerder
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne
7 carissa :)

de 26 is goed me ma is op vakanbtie maar me huisvriend enz enz past dan gewoon op de hond en me kind :D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
enige dat ik wel van te voren zou kunnen aangeven is dat er mischien toch een groot paard tussen zit dat niet te hoog opgooit ( ik ben niet de lichtste en door me heupdisplasy kan ik niet op hoog opgooiende paarden rijden :( )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op vrijdag 21 juli 2006 om 13:31:
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne
7 carissa

hahahah have fun dan!

Waarschuw beheerder
donateur
jammer maar misschien ga ik de volgende keer wel mee
heel veel plezier iig!!

Waarschuw beheerder
donateur
nope, is voor mij een beetje te ver op en neer
daarnast zit ik als het meezit de 26e bij msyteryland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:28:
Das waar, ik ben erbij dan

ga je niet mee? of wel...snap het niet helemaal :$

Uitspraak van crisjecris op vrijdag 21 juli 2006 om 13:34:
enige dat ik wel van te voren zou kunnen aangeven is dat er mischien toch een groot paard tussen zit dat niet te hoog opgooit ( ik ben niet de lichtste en door me heupdisplasy kan ik niet op hoog opgooiende paarden rijden )

ik ga het regelen :) top dat je meegaat :)
Waarschuw beheerder
ik heb qua voorkeuren nu...

Elianne; niet te groot paard
Alina; niet te klein paard
Carissa; stabiel paard, niet hoog opgooiend

nog meer?? tis alleen maar handig als ik het weet....
Waarschuw beheerder
er kunnen er nog 3mee (dan heb ik eviltje nog niet meegerekend)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 14:10:
ga je niet mee? of wel...snap het niet helemaal

uhm, wil mee ja. Maar lijstje was nog niet compleet dan?? t gaat een beetje langs elkaar heen hier :$ :)

Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 14:14:
er kunnen er nog 3mee (dan heb ik eviltje nog niet meegerekend)

dan ben ik drbij....fel paardje graag :bounce:
Waarschuw beheerder
ok ik zet je erop :)

ik ga zoveel mogelijk de voorkeuren doorgeven...maar kan niet alles beloven, maar vindt die van carissa wel erg belangrijk ;)

Waarschuw beheerder
Jah idd ach het maakt mij verder niet veel uit hoor ik hobbel wel rond :D
Waarschuw beheerder
nog 2 plekken over :D

Elianne
Tessa
Louise
Alina
Sharon
Rianne
Carissa
Evie
Waarschuw beheerder
Volgens mij verloopt mn organisatie best goed :D
Waarschuw beheerder
als ik zo naar de foto's zit te kijken lijkt olivier me wel wat hahahaha
Waarschuw beheerder
ik hou van een uitdaging.. alleen hij moet wel groot zijn ivm met mij hahahha
Waarschuw beheerder
Olivier is erg leuk, sosm alleen zo stijf als een plank (met dressuur) maar kan mega springen! Hij is alleen in z'n boks beetje sacho, maar wel een leuk paard hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
grote paarden gooien alleen vaker wel weer wat hoger op..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik blijf Kadanz het leukst vinden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 14:12:
Alina; niet te klein paard
Carissa; stabiel paard, niet hoog opgooiend

nog meer?? tis alleen maar handig als ik het weet....

De snelste please :9
Waarschuw beheerder
Ullister :jaja:

maar ik kan niks garanderen he want zij delen gewoon in..
Waarschuw beheerder
das waar...

ik heb er echt zon onwijse zin in we moeten nog gewoon een maqand wachten :(:(
Waarschuw beheerder
donateur
Ach vind het wel leuk, iets om naar uit te kijken :)

Nu maar hopen dat ik geen van jullie in een ver flockverleden op het forum getreiterd heb B)
Waarschuw beheerder
hahahah bugs...

hej louise zou je kunnen vragen of platte nikes zonder veters ook een probleem is ?
Waarschuw beheerder
haha dan wordt je gewoon voor je sokken gereden :lol:

mij niet iig ;)

ja ineens dacht ik ook van hmmm duurt nog wel erg lang, maja ik boek de rit gewoon dan staat het lekker vast...en kunne we er lekker naar uitkijken :)

Waarschuw beheerder
Zag op site staan alleen rijlaarzen

Maar cap kon je daar wel lenen toch?
Waarschuw beheerder
hmmm ik denk niet dat ze daar zo dol op zijn, zeker niet op het strand, je schiet makkelijker door of blijft hangen met gympen, weet eigenlijk wel zeker dat ze dat gaan afkeuren...

welke schoenmaat heb je? misschien heeft iemand nog een set joppers...
Waarschuw beheerder
ja cap kan je lenen

Waarschuw beheerder
nog meer?? tis alleen maar handig als ik het weet

Een niet te groot paard. Grote E-pony misschien? beetje Lim zn hoogte. B)
Waarschuw beheerder
ja had ik al op m'n lijsjte gezet...
Waarschuw beheerder
@crisjecris, ik heb maar 39, je mag mijn ariats wel lenen...?

ik heb ook nog een paar rijlaarzen, heb een smalle voet en kuit...ook maat 39
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zit alleen te denken, rij liever met chaps en die heb ik nog heb alleen geen goede rijschoenen, ja dikke gevoerde stalschoenen voor de winter B)

Andere optie zijn laarzen, maar dat zijn leren, is weer zo zonde maybe.

Hmmmpfff...houdt nogal wat in zo'n strandrit B)
Waarschuw beheerder
hahah thnx louise maar ik heb maat 41 en niet al te dunne kuiten hahaha

ik heb nog wel chap schoenen maar die zijn zo lelijk en ik heb ook wel laarzen hoor van die harry horse penny laarzen hahahha

maar ik rijd altijd met die schoenen vandaar hahah

owja en mijn cap gaat nooit vast !!! mischien kan ik dat alleen beter niet te hard van te voren roepen hahah
Waarschuw beheerder
donateur
@ Louise...Ik hoef niet zo'n mega druk paard hoor..gewoon eentje die goed luisterd maar waar wel pit in zit (Y) Hij moet niet zo sloom zijn :)

Ik heb thuis nog wel rijlaarzen staan, eens kijken of ik die nog pas :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op vrijdag 21 juli 2006 om 16:42:
owja en mijn cap gaat nooit vast !!! mischien kan ik dat alleen beter niet te hard van te voren roepen hahah

Wat bedoel je daarmee?

Waarschuw beheerder
ik wil ook wel mee, maar moet ff zien hoe ik daar moet komen :P qua paard hebk geen voorkeur

Waarschuw beheerder
Met de trein? Er rijden treinen naar Alkmaar, en vanaf Alkmaar kan vast iemand je wel ophalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Hoef niet perse hoor.. ;) Maja ik ben ches alleen gewend, nooit op een paard gerede eigenlijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 19:10:
Met de trein? Er rijden treinen naar Alkmaar, en vanaf Alkmaar kan vast iemand je wel ophalen

jahoor no problemo :)

Waarschuw beheerder
volgens mij zou ik dan met een interliner moeten
Waarschuw beheerder
dat zou ideaal zijn als iemand je op kon pikken, ik wil het ook wel doen maar ik ben er al veel vroeger omdat ik eerst Lois ga rijden...

stevige stalschoenen, chaps, chapschoenen is allemaal (Y) en we hoeven geen mooiheidprijs te winnen ;) dus BOEIE als ze er niet zo goed meer uitzien....

nieuwe leren laarzen is maybe beetje zonde :/ maar het is schoon zand, dus met beetje goed spul krijg je ze ook weer glimmend ;)

zal ik vanmiddag boeken????
Waarschuw beheerder
leukleukleuk :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan je oppikken hoor Lil bitch :)

is voor ons niet zo gek ver omrijden :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op zaterdag 22 juli 2006 om 11:57:
stevige stalschoenen, chaps, chapschoenen is allemaal en we hoeven geen mooiheidprijs te winnen dus BOEIE als ze er niet zo goed meer uitzien....

Precies B)

maybe dat ik oude bergschoenen van mn ma kan lenen, chaps zitten gewoon lekkerder :jaja:

Dat mag toch wel? Van die bergschoenen a lá blackstone's?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 16:57:
Wat bedoel je daarmee?

ik heb ooit een ongeluk gehad dat niet goed afliep door de cap en daarom doe ik mijn cap nooit meer vast maar in de regel is een losse cap ook eigen schuld..

hej louise.. je moet toch vanaf amsterdam komen ?? iedereen rijd vanaf amsterdam bijna langs me huis.. dus mischien wil iemand me oppikken ??

Waarschuw beheerder
zou wel cool zijn bugs! waar woon jij dan ergens?

Waarschuw beheerder
zit nu echt te bedenken dak me rijbewijs weles mag gaan halen :P
Waarschuw beheerder
als het goed is wqordt het weer goedkoper om die te halen

Waarschuw beheerder
Ik wil best ergens iemand oppikken :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij mij hoeft het niet hoor.. maar al komt er iemand langs rotterdam ofzo.. zou mischien wel beter zijn maar me pa wil me ook wel brenge..

Waarschuw beheerder
Ik zal eerdaags weleens kijken wat mn route is daarheen haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op zaterdag 22 juli 2006 om 13:18:
hej louise.. je moet toch vanaf amsterdam komen ?? iedereen rijd vanaf amsterdam bijna langs me huis.. dus mischien wil iemand me oppikken ??

ik wil je wel oppikken...maar ik ga veel eerder heen vanwege Lois en Jetta (ik ga ook op manegepaard dus moet hun daarvoor beweging geven...)
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 22 juli 2006 om 13:13:
maybe dat ik oude bergschoenen van mn ma kan lenen, chaps zitten gewoon lekkerder

Dat mag toch wel? Van die bergschoenen a lá blackstone's?

(Y)
Waarschuw beheerder
IK HEB GEBOEKT!!!!! :woepwoep:

nu voor 9man, maar eviltje valt af...er kunnen nog 2 mee... ik heb er een besloten rit van gemaakt...

Voor Carissa heb ik in overleg Kadanz geregeld, dat is een mooi groot ex politiepaard die stabiel is in lopen..

Voor Tessa en Elianne wordt het waarschijnlijk Pieter Frans en Jaap Joris :D

en voor de rest denk ik dat de vaste strandpaarden wel mee zullen gaan, dat is vaak Miss Ambition, Ullister etc..de dravers ;)

Ik heb ook een verassing voor jullie voor erna :D

Waarschuw beheerder
Helaas iets zo ver :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 20:29:
Helaas iets zo ver

:/
Waarschuw beheerder
Ik ga zo ff kijken welke paardjes dat zijn :P
Ooh een verassing :D Jippie :D
Waarschuw beheerder
dat zijn die haflingers :jaja:
Waarschuw beheerder
Ja had het gezien :D Heb nog nooit op een haffie gerede dus vind het best wel kik :P
Waarschuw beheerder
die 2 zijn ook super lache, kan ze na al die jaren nog steeds niet uit elkaar halen haha

maar het zijn best grote haflingers :jaja:
Waarschuw beheerder
thnx louise :D:D

ik heb er nu zo'n zin in... en ik vind het wel leuk om dan eerder mee te gaan dan kan ik lekker een paard borstelen enzo lekker ff knufefelen enzo ...
Waarschuw beheerder
you're welcome :D

ik heb er ook mega zin in :jaja:

we moeten tegen die tijd gewoon maar ff goed afspreken wie er met wie mee kan rijden etc :D
Waarschuw beheerder
ja das zeker waar :D:D:D

ik kan gewoon niet wachten en dan te bedenken dat het nog 5 weken duurt :(
Waarschuw beheerder
ja idd...duurt echt nog zoooo lang, maja dat komt omdat een paar op vakantie gaan of geen vakantie hebben...
Waarschuw beheerder
ik ben nieuwsgierig naar je verassing :D:D
Waarschuw beheerder
hihi :$

Waarschuw beheerder
Geef ons eens een hint :P
Waarschuw beheerder
nou omdat ik het eigenlijk best wel speciaal vindt dat het toch echt gaat gebeuren, want tja het staat geboekt en iig 8 mensen gaan tot nu toe zeker mee enzo... heb ik geregeld dat we achteraf gaan toosten met champagne en borrelhapjes...:$

ik weet dat veel waarschijnlijk niet gaan drinken vanwege nog stuk rijden met auto, maar dacht ach 1 slok champagne....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op zondag 23 juli 2006 om 17:21:
ik weet dat veel waarschijnlijk niet gaan drinken vanwege nog stuk rijden met auto, maar dacht ach 1 slok champagne....

Haha ik rij dan geen auto maar ik drink niet(heeft met verlede te maken) Maar 1 slok champagne kan geen kwaad, en die borrelhapjes helemaal niet :P
Waarschuw beheerder
gaat om het idee ;)
Waarschuw beheerder
Hahaha daarom :P Komt in orde! Maar ik vind het heel leuk dat je dat gedaan heb :D Echt top!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op zaterdag 22 juli 2006 om 19:43:
Voor Tessa en Elianne wordt het waarschijnlijk Pieter Frans en Jaap Joris

Cool B)
heb heel lang een hafje gereden maar dat is al heel lang geleden haha

Louise .. je verdient wel een applausje omdat je dit allemaal regelt :cheer:

Waarschuw beheerder
jah vind ik ook hoor!! superleuk idee van je!!

Waarschuw beheerder
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal mee? :)
Waarschuw beheerder
ey, dus jij gaat zeker mee elies?? heb je er wel al opgezet...

maar nu evie af valt zijn er nog 2 plekker beschikbaar....
Waarschuw beheerder
1)Begeleider
2)Elianne
3)Tessa
4)Louise
5)Alina
6)Sharon
7)Rianne
8 )Carissa
9)Elies
10)
11)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zet me er maar bij hoor!! ik kom er vast wel :P

Waarschuw beheerder
hoop maar dat mijn "o zo lieve vriend" dan ook ff lief wil zijn :P
Waarschuw beheerder
(Y)
48uur van tevoren, mag ik nog wat annuleren...als iemand bijv. toch niet kan ofzo..maar liever niet natuurlijk :P

Waarschuw beheerder
echt zin in :cheer:

Waarschuw beheerder
ik ook!! :P
Waarschuw beheerder
ja ik ook!! echt niet normaal!!

meisje wat er werkt bij wie ik geboekt heb, gaf me groot gelijk dat ik zelf ook manegepaard meeneem en begeleiding erbij huur, kan jij ook lekker genieten zei ze :P

in de agenda heeft ze partyflock meeting erbij gezet B) moest van mij :D

Waarschuw beheerder
Ik kan dan helaas niet mee, maar ik vind inderdaad ook dat Louise een applausje verdiend ! :jaja:

Ik wil ook :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op zondag 23 juli 2006 om 17:54:
in de agenda heeft ze partyflock meeting erbij gezet

hahaha

Waarschuw beheerder
waarom kan je niet joh...?? en jah, manegepaarden zijn natuurlijk wel vertrouwd.. en met begeleiding erbij ist toch wat relaxter denk ik.. (hoeft niet 1 iemand steeds om iedereen te denken :P behalve de begeleider dan :P)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 17:55:
Ik wil ook

ik vind het geen probleem om het je voor te schieten... en misschien komt er nog iemand langs hoofddorp en kan je oppikken...?

Waarschuw beheerder
Heb er echt zin in joh haha !!! Hopen op mooi weer, Hoelaat begint die strandrit nou Louise?
Waarschuw beheerder
ja weet je anders ga ik me zoooo verantwoordelijk voelen, dat heb ik nu al :$ maar dan helemaal en dan relax ik niet :S en dat vind ik zonde...bovendie ik neem wel es 1 manegepaard mee als ik met iemand van buitenaf een ritje ga maken, maar 9 manegepaarden onder mn hoede, noway :nee:
Waarschuw beheerder
het is van 19:00-21:00(half uurtje uitloop)

maar lijkt me leuk als ze om 17:30-18:00 af spreken en dan nog even wat drinken ff kletsen en rustig de paarden kunnen zadelen...

ze doen wel altijd in de zee stappen en op het strand rengalop, galop in de zee niet, maar dat is ook mega gevaarlijk, de heenrit moet niet te lang duren, want dat slaan ze het stappen op het strand over en doen ze alleen flink stuk galop heen en weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op zondag 23 juli 2006 om 17:59:
ik vind het geen probleem om het je voor te schieten... en misschien komt er nog iemand langs hoofddorp en kan je oppikken...?

Ontzettend lief :flower:, maar dit is gewoon een wijze les voor iemand met een gat in zn hand ;)

Maar ik ga volgende keer graag mee !! ( zeg nou niet dat die er niet komt :P )
Waarschuw beheerder
haha als het een succes is neem ik aan dat we dat nog een keer doen.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op zondag 23 juli 2006 om 18:04:
haha als het een succes is neem ik aan dat we dat nog een keer doen..

Dat zeker weten! Ooh het duurt echt nog te lang :P Maja voor je het weet is het zover :P
Waarschuw beheerder
ik wil op ullister B) maar vind zo asociaal om te vragen...:$
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 18:02:
Ontzettend lief , maar dit is gewoon een wijze les voor iemand met een gat in zn hand

kun je niet een klusje voor iemand opknappen voor wat geld? huis van je moeder of oma soppen...?

Waarschuw beheerder
Ik vind kadanz echt het leukst :D
Waarschuw beheerder
Hoezo is dat aso?? Gewoon vrage :P Jij heb het tog ook voor tessa en mij geregeld ;)
Waarschuw beheerder
er zijn zoveel nieuwe paarden gekomen :O

er staat nu ook een 4jarige grote ruin, maatje lois, super leuk ding!!! Ik natuurlijk gelijk verliefd, want tja heb toch een zwak voor groot..:$ ondanks dat ik altijd roep na lois geen grote meer!! hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Elianne** op zondag 23 juli 2006 om 18:11:
Hoezo is dat aso?? Gewoon vrage Jij heb het tog ook voor tessa en mij geregeld

haha ja maar mij kennen ze ;) en ze weten dat ik op vanalles en nog wat rij, buiten lois om...maar misschien kan ik stiekem een balletje opgooien...;)

Waarschuw beheerder
Whaha Louise op die joekel wil ik wel :P ik ben 1.62 gewent ghehe 20 cm groter ineens :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grote paarden zijn kik :jaja:
Waarschuw beheerder
Haha ja Ches is ook maar 1.45 ofzo :P
Ik ga een verrekijker meeneme al gaan we naar die manege anders kan ik Lois niet zien hij is zo groot :P Hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahhaha :D
Waarschuw beheerder
hahaha

Waarschuw beheerder
haha een groot paard zou voor mij een hele klauterpartij worden :P
Waarschuw beheerder
de rest is allemaal niet zo groot...zeker die ex dravers niet..en die zitten ook nog es als een huis ;)

Waarschuw beheerder
mooi anders lachen jullie je dood :P (ben ook niet zow heeeel groot namelijk :P)

Waarschuw beheerder
(vind cheri al groot :O)
Waarschuw beheerder
daarom is het ook belangrijk dat we vroeg aanwezig zijn dan kunne we goed de best passende paarden ingedeeld krijgen :D

Waarschuw beheerder
is idd een goed plan!! ben echt benieuwd hoe de paardjes zijn.. wordt vast supergezellig!!
Waarschuw beheerder
:jaja:

zonder nare mensen :jaja:

Waarschuw beheerder
:D ja idd jammer dat het nog zo lang duurt he :P :d

Waarschuw beheerder
pff jah, zonder irritante, nare personen.. kben gewoon echt kwaad op dat wijf nu... :S:(

Waarschuw beheerder
Nou ik kan me er niet druk om maken hoor.
Waarschuw beheerder
laat je niet opnaaien ;)

ze wordt op elk forum afgezeken, maar blijkbaar kickt ze erop ;)

Waarschuw beheerder
Daarom :P

Waarschuw beheerder
sorry jongens.. :$
Waarschuw beheerder
geeft niet :)

Waarschuw beheerder
keey :P
Waarschuw beheerder
moeten nog wel ff kijken of we de groep vol kunnen maken met 2 erbij...

of vinden jullie dit wel goed zo?

jammer dat sjaap niet kan...

Waarschuw beheerder
maakt mij niet uit eigenlijk
Waarschuw beheerder
ach maakt ook eigenlijk niet uit, de groep is groot genoeg om besloten te blijven...

Waarschuw beheerder
we zijn nu met zijn 9en toch? wordt vast een leuke rit!!
Waarschuw beheerder
nee achten...evie valt af...

Waarschuw beheerder
nou ik hoop dat er niet nog meer af gaan zeggen. zal wel jammer zijn natuurlijk, is net alles zo goed geregeld enzo. Ik heb iig van de partij of er moet echt ineens iets tussen komen. Maar heb nu niks in de agenda staan :P

Waarschuw beheerder
nee ik ook niet, dus komt vast goed zow!
Waarschuw beheerder
neee jullie mogen niet afmelden O:)
Waarschuw beheerder
ik meld me niet af en de soos betaald ;)

Waarschuw beheerder
De soos? Ben ik nou heel dom of weten meer mensen niet wat dat is :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet het ook niet, maar durfde het niet te vragen hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Rian en ik staan ook zeker vast hoor :)

Wat een leuk idee om daarna nog even te zitten (y)

Heb er echt zin in :D

Lil bitch, ga je zelf heen of moesten we je op pikken?

Waarschuw beheerder
BassHunter - Boten Anna

lekker nummer is dat joh :D (beeeeeetje off topic maar :P)
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar D-Note - Shed my skin :kwijl:

Maar op een feestje toch wat hardere muziek hoor, hardcore enzo(Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 18:24:
BassHunter - Boten Anna

Zal hem even downloaden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb trouwens toch zin in de strandrit!!Langs het strand rijden gebeurd ook niet iedere dag :) Hier kunnen we alleen maar door de polder enzo rijden, niet naar het bos of naar het stand ( al is het niet ver rijden met de trailer hoor )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R!etje :D op maandag 24 juli 2006 om 18:48:
al is het niet ver rijden met de trailer hoor )

Nou ja evengoed dik 3 kwartier hoor, vind het nogal wat :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 24 juli 2006 om 18:52:
Nou ja evengoed dik 3 kwartier hoor, vind het nogal wat

Is nog te doen toch...

M'n handen stinken nog naar dat vliegenspul van Wico :/
Waarschuw beheerder
donateur
B)

Lekker kruidnagel :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op maandag 24 juli 2006 om 18:48:
Ik heb trouwens toch zin in de strandrit!

ik ook echt niet normaal hahaha vind zo leuk dat we het ook echt gaan doen, meestal eindigen dit soort dingen in van die loze afspraken die er nooit van komen...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op maandag 24 juli 2006 om 19:17:
meestal eindigen dit soort dingen in van die loze afspraken die er nooit van komen...

Ja precies, het is gewoon leuk om elkaar nu eens in het echt te zien :)

En als we het allemaal leuk en gezellig vonden kunnen we het vaker doen (Y) Misschien ook eens op andere plekken.Tot we alles hebben gehad..het bos, het strand, de heide. En dan beginnen we weer opnieuw ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R!etje :D op maandag 24 juli 2006 om 19:27:
En als we het allemaal leuk en gezellig vonden kunnen we het vaker doen Misschien ook eens op andere plekken.Tot we alles hebben gehad..het bos, het strand, de heide

psies, gaan we naar de FUCK IT weg :lol:
Waarschuw beheerder
ik zou ook best een rit op de veluwe ofzo willen maken of door limburg heen :D
Waarschuw beheerder
donateur
De veluwe is echt leuk op om te rijden! Als ik straks weer een paard heb ga ik daar zeker weer een weekje heen ofzo

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 24 juli 2006 om 19:30:
psies, gaan we naar de FUCK IT weg

Ja dat was echt erg!Ik wil daar best nog een keer heen, maar aan die weg heb ik slechte herinneringen ;) Toen dacht ik echt hier gaan we dan...:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waar woon je ergens bugs? kweet namelijk niet ofk der zelf kan komen.. (jah, met de bus tot alkmaar wel denk ik)

en wat was der met die weg rianne??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 20:05:
en wat was der met die weg rianne??

We reden op de heide en toen gingen onze paarden ervan door!We konden ze daarna echt niet meer houden, dus uiteindelijk werd het echt gevaarlijk. We moesten ze uiteindelijk een bepaalde weg in sturen, dus dat ging maar net goed, ze renden bijna de heide in en dan waren we echt met z'n allen onderuit gegaan...Dus we stuurde ze die weg in, ging net goed en ze bleven maar rennen, maar het zand was heel zwaar en er lagen allemaal hele grote stenen daar, dus we dachten echt dit loopt verkeerd af!Dus wij riepen echt heel hard FUCK IT!!!!:) Uiteindelijk toch tot stilstand gekregen en achteraf konden we er wel om lachen, maar op dat moment was het echt eng!

Waarschuw beheerder
jeetje :o das echt eng jah!! vooral omdat ze nogal veel uithoudingsvermogen hebben, kunnen idd echt tijden door blijven rennen! en dan ook nog op de heide... echt eng!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is ook allemaal onbekende weg daar, dus we hadden geen idee waar we heen moesten.. Op een lang stuk bospad had het al veel minder erg geweest, maar dit was echt niet leuk! Gelukkig goed afgelopen. Maar we reden later weer terug over die weg en toen zagen we pas goed hoeveel grote stenen er lagen en dat we in die bocht echt op 10 centimer na niet naast het pad in de heide waren beland :/ Het is jaren terug, maar dat zullen we nooit vergeten denk ik ;)

Ik heb vrij maar ik verveel me dood. Gelukkig ga ik overmorgen op vakantie :cheer:

Waarschuw beheerder
ahh leuk!! waar ga je heen?? kben al op vakantie geweest :S wil wel weer ff weekje trug :P

kvind het al eng als cheri er int weiland vandoor vliegt :P was geloofk helemaal panisch geworden als ik in jou plaats had gereden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga 10 dagen naar Mallorca met 2 vriendinnen :cheer: Echt zo'n zin in!!:D

Ja nu had ik het waarschijnlijk ook wel meer eng gevonden als toen, omdat ik nu bijna niet rijd. Maar toen reden we heel vaak langs de weg en gingen ze er wel vaker vandoor...

Dat lijkt me trouwens wel weer eng hoor, om m'n paard straks verkeersmak te maken als ik haar heb. Mijn vorige paard was al verkeersmak toen ik hem kreeg. Maar als ik zie hoe gek sommige paarden doen langs de weg :/

Waarschuw beheerder
oh, mallorca, wil ik ook noges heen, moet echt heel mooi zijn!

jah lijkt mij ook doodeng, eerst maar veel langs de weg wandelen dan :P kvind groot verkeer ook nog steeds wel eng met cheri, kweet nooit hoe ze reageert..
Waarschuw beheerder
Raechel kon ook zo debiel doen in het bos..:| heb vaak genoeg zowat op haar hals gelegen bomen ontwijken :|

Lois is een beetje verkeersmak nu, vond het in het begin ook mega eng op hem de weg over naar wedstrijdterrein ofzo..hij is ook zo groot weetje en dan zijn die auto's zo onder je en hij kan ook heel schrikkerig doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 20:52:
jah lijkt mij ook doodeng, eerst maar veel langs de weg wandelen dan

Ja daar dacht ik ook al aan, alleen heb je dan weer het probleem dat je paard zo sterk is :/ je kunt er altijd beter op zitten vind ik, omdat je dan evenwat sterker bent. Straks rent ie weg :)

Ik dacht misschien met 1 of meerdere paarden mee in het begin, die wel goed verkeersmak zijn..Dan kan ze wat wennen.

Ik zie mezelf trouwens al rennen over de weg achter het paard aan :9 Dat lijkt me echt erg hoor, je houd zo'n beest nooit bij :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ik zo ook met 1 ander heel braaf paard gaan die die van jou beetje helpt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 20:05:
waar woon je ergens bugs? kweet namelijk niet ofk der zelf kan komen.. (jah, met de bus tot alkmaar wel denk ik)

Ik rijd iig langs koedijk/schoorldam naar schoorl (vanuit opmeer)

maar kan ook via alkmaar 9rij ik iets om) maar dan kan ik langs het station rijden?

Qua tijd scheelt het een kwartiertje denk iik
Waarschuw beheerder
je kan aan de voorkant en achterkant van het station rijden, voorkant stopt de interliner...
Waarschuw beheerder
donateur
I know, ben redelijk bekend in alkmaar ;-)

Waarschuw beheerder
max is bij mij ooit ontsnapt midden in de bossen :/ gelukkig had ik een boterhamzakje bij waar ik mee kon ritselen haha! Max is trouwens ook zo'n debiel in de bossen, loopt overal tegen aan enzo pas was het zo grappig, we kwamen van een bult af en daar zaten takken dus ik stuur haar naar de andere kant komt die tak tegen haar kont aan springt ze met 4 benen in de lucht en ik keihard lachen komen er zo mensen aan en die keken echt zo van: zij spoort ook niet :P
Waarschuw beheerder
Op verzoek gesloten, men kan verder praten in het algemene paarden topic :)