Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
je kan ook paardje huren
Volgens mij gaat dat niet meer zo makkelijk. Volgens mij kun je alleen met een rit meerijden en niet meer een paard huren en er alleen op uit. Kweet niet of dit waar is hoor.

Uitspraak van MaroFa op donderdag 20 juli 2006 om 12:39:
ik wil mee met max zelf
Uitspraak van MaroFa op donderdag 20 juli 2006 om 17:10:
Ik ga niet mee, veelste ver haha
hmm beetje jammer zoiets
Niemand neemt eigen paard mee hoor. We gaan paarden huren van de manege waar Louise rijd.
maar ja zou ik dan wel met joppers moge rijde??
k heb trouwens ook al jaren niet meer gereden, dus niet gaan lachen hoor
Maakt tog niet uit.. Ik ben ook gewoon een recreatieve ruiter en ben altijd blij dat ik blijf zitten.. Haha.. dus zo geweldig kan ik ook niet rijden hoor...
Ik heb geen bak ter beschikking en rij het meeste buiten.. en ja Ches hoeft van mij zich niet in alle bochten te wringen ik let ook nooit op welk been ik moet rijden majalaatste aanpassing 20 juli 2006 18:05
Oke Ja ik heb hooguit nog 2 of 3 keer op een paard van iemand anders gereden eventjes, maar dat is ondertussen ook alweer een jaar terug. Maar toch valt het wel weer mee denk ik als je er eenmaal op zit, zoiets verleer je niet zo snel denk ik ( al zal het er niet echt fraai uitzien denk ik de eerste keer
stap draf galop kan je toch?? anders doe ik 1 mak paard ertussen hoor, zeg ik wel dat er 1 bij zit die niet met regelmaat rijdt...
zullen we PF fotograaf vragen hahaha want dit wordt de meest bijzondere meeting
heb ook helemaal zin om het te regelen
Haha ja, dan zal je leuk foto commentaar krijgen
Leuk, weer eens ouderwets knolleholle
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne
als ze de begeleiding tot die 10 meerekenen dan kunnen er nog 2 bij...
dus de 27ste heeft tot nu toe de voorkeur....?
want weet je wat het is, als onze groep zeg maar niet vol is dan heb je de kans dat ze er andere mensen bij boeken die bijvoorbeeld alleen zijn of met zn 2en..
en het leukste is natuurlijk een zuivere PF groep
maar galopperen doen we wel op het harde, stappen in de zee...
Bovendien is dit een goede les voor me, ik heb nogal een gat in mn hand en geef altijd geld uit dat ik niet heb .
Nogmaals thnx , maar nee.
En wie zegt dat dit niet nog een keer gaat gebeuren . Wie weet word t wel vaste prik om de 2 maanden ofzo
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne
7 carissa
Das waar, ik ben erbij dan
enige dat ik wel van te voren zou kunnen aangeven is dat er mischien toch een groot paard tussen zit dat niet te hoog opgooit ( ik ben niet de lichtste en door me heupdisplasy kan ik niet op hoog opgooiende paarden rijden )
ga je niet mee? of wel...snap het niet helemaal
er kunnen er nog 3mee (dan heb ik eviltje nog niet meegerekend)
owja en mijn cap gaat nooit vast !!! mischien kan ik dat alleen beter niet te hard van te voren roepen hahah
stevige stalschoenen, chaps, chapschoenen is allemaal en we hoeven geen mooiheidprijs te winnen dus BOEIE als ze er niet zo goed meer uitzien....
Wat bedoel je daarmee?
hej louise.. je moet toch vanaf amsterdam komen ?? iedereen rijd vanaf amsterdam bijna langs me huis.. dus mischien wil iemand me oppikken ??
maybe dat ik oude bergschoenen van mn ma kan lenen, chaps zitten gewoon lekkerder
Dat mag toch wel? Van die bergschoenen a lá blackstone's?
ik weet dat veel waarschijnlijk niet gaan drinken vanwege nog stuk rijden met auto, maar dacht ach 1 slok champagne....
ik vind het geen probleem om het je voor te schieten... en misschien komt er nog iemand langs hoofddorp en kan je oppikken...?
Hoezo is dat aso?? Gewoon vrage Jij heb het tog ook voor tessa en mij geregeld
meestal eindigen dit soort dingen in van die loze afspraken die er nooit van komen...
psies, gaan we naar de FUCK IT weg
en wat was der met die weg rianne??
jah lijkt mij ook doodeng, eerst maar veel langs de weg wandelen dan
waar woon je ergens bugs? kweet namelijk niet ofk der zelf kan komen.. (jah, met de bus tot alkmaar wel denk ik)