Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
maar ja zou ik dan wel met joppers moge rijde??
k heb trouwens ook al jaren niet meer gereden, dus niet gaan lachen hoor
Maakt tog niet uit.. Ik ben ook gewoon een recreatieve ruiter en ben altijd blij dat ik blijf zitten.. Haha.. dus zo geweldig kan ik ook niet rijden hoor...
Ik heb geen bak ter beschikking en rij het meeste buiten.. en ja Ches hoeft van mij zich niet in alle bochten te wringen ik let ook nooit op welk been ik moet rijden majalaatste aanpassing 20 juli 2006 18:05
Oke Ja ik heb hooguit nog 2 of 3 keer op een paard van iemand anders gereden eventjes, maar dat is ondertussen ook alweer een jaar terug. Maar toch valt het wel weer mee denk ik als je er eenmaal op zit, zoiets verleer je niet zo snel denk ik ( al zal het er niet echt fraai uitzien denk ik de eerste keer
stap draf galop kan je toch?? anders doe ik 1 mak paard ertussen hoor, zeg ik wel dat er 1 bij zit die niet met regelmaat rijdt...
zullen we PF fotograaf vragen hahaha want dit wordt de meest bijzondere meeting
heb ook helemaal zin om het te regelen
Haha ja, dan zal je leuk foto commentaar krijgen