Partyflock

Forumonderwerp · 888760
1205x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hoi hoi dit is ff snel een topic om de strandrit te regelen omdat we anders gelijk 6 pagina's terug moeten lezen hahahaha

dus barst maar los hier
Waarschuw beheerder
2e week van augustes is goed en ik heb liever doordeweeks
Waarschuw beheerder
je zei in het andere ropic dat je cap verplicht is maar mag je er wel met nike's rijden en is er een mogelijkheid om ook het water in te gaan met ze??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet doordeweeks de hele week werken en kan denk ik ook geen vrij krijgen vanwege alle vakantie. Er is vaak al te weinig personeel.

In het weekend? Denk dat dan meer mensen vrij hebben ook..

En als het wel doordeweeks is, vanaf hoelaat is het dan?
Waarschuw beheerder
Er stond op die site dat je rijbroek en rijlaarsen aan moest... Dus ja..
Ik rij altijd met me nike's of met me joppers (ik heb nieteens rijlaarsen) maar ja zou ik dan wel met joppers moge rijde??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 13:50:
cap is verplicht....

Ik heb niet eens een cap :) Moet ik die maar even kopen dan (Y) Heb hem binnenkort toch weer nodig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Elianne** op donderdag 20 juli 2006 om 18:00:
maar ja zou ik dan wel met joppers moge rijde??

Ja dat lijkt mij wel, daar reed ik ook wel eens mee. Ik heb nog wel rijlaarzen thuis, maar die zitten onder het stof :) Ik heb al een paar jaar geen paard meer, dus mijn rijbroek zal ook wel lelijk zijn maarja, dat moet ik allemaal weer nieuw gaan kopen nu.

Ik heb trouwens ook al jaren niet meer gereden, dus niet gaan lachen hoor 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op donderdag 20 juli 2006 om 18:03:
k heb trouwens ook al jaren niet meer gereden, dus niet gaan lachen hoor

Maakt tog niet uit.. Ik ben ook gewoon een recreatieve ruiter en ben altijd blij dat ik blijf zitten.. Haha.. dus zo geweldig kan ik ook niet rijden hoor...
Ik heb geen bak ter beschikking en rij het meeste buiten.. en ja Ches hoeft van mij zich niet in alle bochten te wringen :P ik let ook nooit op welk been ik moet rijden :P maja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stevige schoenen en rijbroek kan ook, ik heb nog een paar rijlaazen en anders mag iemand ook mijn ariat schoenen aan..

cap kun je daar lenen..

ervaring is wel vereist omdat het hard kan gaan...zelfs de manegepaarden (zitten veel renpaarden tussen) ik denk dat we best het water in mogen (niet te diep natuurlijk) ik wil vaste begeleider mee van stal (anders voel ik me zo verantwoordelijk ;) ) en tja het ene paard wil wel de zee in, de ander niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Elianne** op donderdag 20 juli 2006 om 18:04:
Maakt tog niet uit.. Ik ben ook gewoon een recreatieve ruiter en ben altijd blij dat ik blijf zitten.. Haha.. dus zo geweldig kan ik ook niet rijden hoor...
Ik heb geen bak ter beschikking en rij het meeste buiten.. en ja Ches hoeft van mij zich niet in alle bochten te wringen ik let ook nooit op welk been ik moet rijden majalaatste aanpassing 20 juli 2006 18:05

Oke :) Ja ik heb hooguit nog 2 of 3 keer op een paard van iemand anders gereden eventjes, maar dat is ondertussen ook alweer een jaar terug. Maar toch valt het wel weer mee denk ik als je er eenmaal op zit, zoiets verleer je niet zo snel denk ik ( al zal het er niet echt fraai uitzien denk ik de eerste keer ;))
Waarschuw beheerder
zal ik de manege bellen en vragen welke avond in die week kan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 18:10:
zal ik de manege bellen en vragen welke avond in die week kan?

Ik vind het goed, anders kan je gelijk vrage over die schoene?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op donderdag 20 juli 2006 om 18:10:
Oke Ja ik heb hooguit nog 2 of 3 keer op een paard van iemand anders gereden eventjes, maar dat is ondertussen ook alweer een jaar terug. Maar toch valt het wel weer mee denk ik als je er eenmaal op zit, zoiets verleer je niet zo snel denk ik ( al zal het er niet echt fraai uitzien denk ik de eerste keer

stap draf galop kan je toch?? anders doe ik 1 mak paard ertussen hoor, zeg ik wel dat er 1 bij zit die niet met regelmaat rijdt...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja vragen kan geen kwaad (Y) En dan nog eventjes afwachten of de rest ook kan.

Ik ga van te voren nog wel even rijden op een ander paard, zal eens horen aan een meisje op stal ;)

Maar toen die paar keer dat ik gereden heb ruim een jaar terug ging het ook wel goed, ook nog even gesprongen, alleen ik heb wel vette spierpijn die dag erna :9

Moet lukken...
Waarschuw beheerder
joppers is goed
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 18:13:
stap draf galop kan je toch?? anders doe ik 1 mak paard ertussen hoor, zeg ik wel dat er 1 bij zit die niet met regelmaat rijdt...

Neeeeee haha, ik hoef niet zo'n sloom paard :D Gaat heus wel lukken, alleen de laatste jaren niet veel gereden. Maar daarvoor elke dag, dus het komt wel goed. Ik vraag gewoon of ik een keer mag rijden op een paard bij stal :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
En in de derde week van augustus zou het dan ook nog kunnen? Want volgens mij is Sharon (Bugs:[) de tweede week op vakantie, dus dan zouden we niet samen heen kunnen. Maar dat moet ik even horen dan..

Waarschuw beheerder
Ik wil wel heel graag, maar weet nooit van tevoren mijn werkrooster, en met vervoer is ook niet handig, word OV, wat natuurlijk wel kan, maar ook ik ben maar een arme student, die school nog moet betalen :P.

Maar gaan jullie lekker, geniet er van :) Vanaf volgende maand gaan ze de roosters per maand maken als t goed is, en heb ik ook wat meer financiele middelen, dus als we dit nog een keer doen ga ik dan wel mee :jaja:

Wel stom van me dat ik eerst roep dat ik mee wil en nu pas inzie dat ik nog helemaal niet weet of ik kan :/ Ik was een beetje overenthousiast :p Sorry.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op donderdag 20 juli 2006 om 18:17:
Neeeeee haha, ik hoef niet zo'n sloom paard

:P
Waarschuw beheerder
derde week augustus kan ook wat mij betreft.....
Waarschuw beheerder
ik ga gewoon even bellen....
Waarschuw beheerder
ik heb gebeld.....

groepen groter dan 10 mogen het strand niet op dus we zijn beperkt, kosten zijn €30 (€15p.u)

's avonds is het van 19uur tot 21uur...

in principe kan het altijd..maar wat hij nu kon zien is 19, 20, 26 en 27 augustus nog helemaal vrij....

Waarschuw beheerder
Dan zal ik ook eens mn agenda kijken. :D

Dat wordt wat.. op een ander beessie rijden
Kunnen we lachen B) want rijd nu 5,5 jaar alleen maar op Limerick
Waarschuw beheerder
donateur
van 19.00 tot 21.00 is wel een perfecte tijd toch (Y) Of het die dag warm is weet je niet, maar heb weinig zin om met dat warme weer overdag te rijden dan..dus kun je misschien maar beter 's avonds gaan.

Moet iedereen gewoon de dagen opgeven wanneer je wel kan, dan kun je kijken wel dag het beste is (Y)
Waarschuw beheerder
ja dag met de meeste stemmen wordt het hem, en hopelijk komen we op 10 uit en volgens mij is dat inclusief begeleider...
Waarschuw beheerder
lijkt me echt super cool!!! heb ook helemaal zin om het te regelen :D
zullen we PF fotograaf vragen hahaha want dit wordt de meest bijzondere meeting ;)
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 19:23:
zullen we PF fotograaf vragen hahaha want dit wordt de meest bijzondere meeting

Haha ja, dan zal je leuk foto commentaar krijgen ;) 8)

Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 19:23:
heb ook helemaal zin om het te regelen

Tot nu toe gaat het erg goed, we weten zelfs al uit welke dagen we kunnen kiezen :)

Waarschuw beheerder
:D

(Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook erge zin in!
We zitten altijd zoveel te lulle, maar hebbe elkaar nog nooit int echt gezien, en nu gaat het gebeure :P

Waarschuw beheerder
Die begeleider zal wel gek worden van ons geklep :P
Stelletje kippen bij elkaar straks B)
Waarschuw beheerder
Whaha zal inderdaad wat worde zeg :P
Volges mij zijn we geen moment van de dag stil als we met elkaar zijn :P

Maar wie gaan er nou mee
Zet dan ff in dit lijsje!!

1; Elianne
2; Louise
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa

Alleen ff zien welke datum het wordt :)
Waarschuw beheerder
hoop dat crisjecris ook in het weekend kan...:/

haha zijn wel leuke meiden hoor die daar werken ;)

Uitspraak van R!etje :D op donderdag 20 juli 2006 om 19:26:
Haha ja, dan zal je leuk foto commentaar krijgen

boeie..als ik een datum heb ga ik het gewoon vragen :D kijken of ze dat doen..anders plaatsen wezelf foto's
Waarschuw beheerder
Ik heb net een nieuwe camera! Dus kan ik die ook wel meenemen en ff leuke kiekjes schieten :P
Waarschuw beheerder
ja leuk!!!
Waarschuw beheerder
Weet niet of het leuke foto's worden hoor:P Ben niet zo'n goeie fotograaf, al helemaal niet op het paard :P We zulle wel zien :P

Waarschuw beheerder
maakt niet uit.. dat zijn juist leuke foto`s

Wat zal ik een zere kont hebben daarna 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 20:56:
Wat zal ik een zere kont hebben daarna

Haha ik ook hoor.. ik rij haast alleen maar op Chester, en zit ik straks op zo'n grote knol.. Haha ik ben niet zo groot.. naja ik zie wel hoe ik het ervan af breng :P

Waarschuw beheerder
Ik ook alleen maar op Lim.. dus ik zal wel ff flink hobbelen in t begin whahaha :P
Waarschuw beheerder
Whaha nou gaan wij samen hobbelen.. Hahaha... Allebei spierpijn :P Goeie avond gymastiek :P O:)

Waarschuw beheerder
Precies.. ach.. is juist lollig :D
Waarschuw beheerder
de paarden daar zijn van redelijk maat, niet te groot en zijn ook heel veel leuke pony's (ook wat groter pony's)

we staan tot nu toe nog maar met zn 3en op de lijst :/

Waarschuw beheerder
Komt wel meer bij :yes:

Zover ik nu kan zien.. kan ik alle dagen behalve de 20e
Waarschuw beheerder
ok, ja ik ben nu aantal andere aan het PBen..

is soms ff handiger dan topics;)

Waarschuw beheerder
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina

Ik moet nog ff kijken welke dagen ik kan hoor maar ik heb er echt heel erg veel zin in. Alleen zal voor mij ook wennen zijn, ben friezen gewent haha!!

Ik had laatst de kwpn'er van een vriendin van me uitgestapt. pfffff zo'n raar nekje enzo haha :D

Waarschuw beheerder
Dat is waar ja :yes:

En denk dat het voor iedereen wel wennen zal zijn
maar dat is wel komisch juist
Wel weer eens goed om op een ander paard te zitten voor mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga paardjes binnen zetten en dan naar huis
Hoog tijd dat ik mn pc laat maken thuis B)
Maar ja.. eten, paarden en i-net is een goeie combi hier bij mn ouders :D
Waarschuw beheerder
ok de 20ste is geschrapt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 21:19:
Ik moet nog ff kijken welke dagen ik kan hoor maar ik heb er echt heel erg veel zin in. Alleen zal voor mij ook wennen zijn, ben friezen gewent haha!!

ze hebben er 2 op de manege, maar dat zijn beginners paarden :/
Waarschuw beheerder
Hihi straks zit ik op zo'n dun paardje, naja dun, slanker als ches, zal raar zitten ineens, ik zie wel waar ik opgepropt word..
Waarschuw beheerder
zo nou ik heb naar paar meiden gepbt die gezegd hadden dat ze het leuk vinden en dan wacht ik het af..heb de 20ste geschrapt van tja tessa...jij MOET mee hahaha