Partyflock

Forumonderwerp · 888760
1205x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hoi hoi dit is ff snel een topic om de strandrit te regelen omdat we anders gelijk 6 pagina's terug moeten lezen hahahaha

dus barst maar los hier
Waarschuw beheerder
isaac is ex western paard :P

Waarschuw beheerder
Ik vind Kadanz wel een stoer paard :d
Waarschuw beheerder
wow doei heb er echt mega zin in:D
Waarschuw beheerder
kadanz is ex politiepaard
Waarschuw beheerder
Kadanz is zeker leuk..
Hihi krijg er helemaal zin in :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 23:12:
ze heeft jaren terug op het strand haar been gebroken maar is hersteld

Oeh wat eng bah!

Waarschuw beheerder
Louise welke vind jij het leukst dan :D kwa uiterlijk vind ik warner natuurlijk helemaal top. maar ik zou het wel leuk vinden om een keer op een ander paard te rijden ipv fries :P Iemand die kwpn rijd zou wel graag op een fries willen denk ik ;)
Waarschuw beheerder
de paarden zijn wel wat mager door het harde werken, hoop dat jullie daar doorheen kunnen prikken, tis een 5sterren stal en niet voor niks, ze gaan heel goed met de paarden om, goed voer, weidegang, verzorging en rust bij ziekte en kreupel zijn, periodieke hoefsmid, wormenkuur etcetc...
Waarschuw beheerder
Ik vind pino zo schattig :D Hihi
Ik vind uummhhh.. warner ook wel leuk, heb nog nooit op een fries gerede :P Maja zie wel waar ik op gegooit word :P

Waarschuw beheerder
Bartje :| :lief: !! Dat koppie :D :kwijl:
Waarschuw beheerder
warner is mega doorgezakt in zijn rug :/ zit er suf uit :P gaat als je ff niet oplet gewoon liggen rollen hihihi :lol:

tarzan vind ik erg leuk, jammer dat dat paardje nooit verkocht is..we hebben ook heel veel jonge paarden staan met mega afstammelingen, die lopen met de meest ervaren ruiters in de lessen of personeel...zijn razend snel ook weer verkocht...

rescue is oud maar ook echt een toppertje..

padoek kan leuk dressuren maar lijkt last te hebben van zijn ruggetje...

ik vond buiten Koen altijd ideaal en abstion, maar ben al zoooooo lang niet het bos ingeweest op manegepaard, dus al die nieuwe ken ik niet zo goed...

denk dat ik ook manegepaard neem, want thijs heeft nog nul conditie...jetta wil ik geen risico mee lopen tijdens vakantie van marit en lois heeft ook nog geen conditie en is geen groepspaard..raechel is erg heftig, en ook geen groepspaard , en ze is weg natuurlijk...

als thijs genoeg opgebouwd is neem ik hem mee..anders ook manege paard, lache met zn alle
Waarschuw beheerder
ik heb een zwak voor ruben en chelle :D chelle loopt altijd met haar tong naar buiten :lol:
Waarschuw beheerder
ik sprak de bedrijfsleider dus net en die was zooo enthousiast, ze gaan echt wel hun best doen voor mij ;)

Waarschuw beheerder
Haha ja we zien wel waar we op gezet worden :P als het maar geen pony is want daar pas ik echt niet op met mijn 1.77m ;) op een haflinger zou wel kunnen maar zo'n dun ding niet dat wil ik ook echt niet haha

Waarschuw beheerder
Pff ik wil mee :cry:
Hopen op een financiele meevaller :9.

Misty ziet er ook ergggg leuk uit :D Lijkt me alleen wel raar, paardje zonder staart :o.

Hehe ik zou nog bijna op pino passen, ik ben een dwerg ;) Ok pino is ietwat overdreven :9 maar ben maar 1.56 dus pas wel op kleine smalle paardjes. Vind ik overigens ook t lekkerste rijden. Rivella is tonnetje rond, was echt wel wennen in t begin B).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben ook maar erges in de 1.60..
Ik zou het leuk vinde al zit ik op zo'n groot beest, hahaha, dat zou wel lache zijn :P
Ik ben vorige week met me vriendin met de paarden na het strand geweest. Was echt geweldig! Die paarden steeds met haar voeten in het water maaien. En we waren er zover in dat ze alleen hun nek en hoofd nog boven hadden:) En ook nog galoperen in het water, dan stonden ze alleen tot de schouderbladen in het water, anders kwamen ze haast niet vooruit. Maar we gaan zeker binne kort nog eens heen!
Waarschuw beheerder
wow jij durft!!

ben je niet bang voor stromingen etc...? of ineens een kuil..

tis wel mega gaaf ja, maar galopperen doen we wel op het harde, stappen in de zee...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 08:09:
maar galopperen doen we wel op het harde, stappen in de zee...

Idd, je zal maar een kuil tegenkomen :o

Makat mij niet zoveel uit welk paard, als ie maar een beetje pit heeft B)

Ach, gaat toch omj de gezelligheid 8)

Heb een keer een rit gemnaakt in Spanje en toen zat ik op een knol dat alleen maar kon crossen en dribbelen hahaha. Die van me zusje rende steeds naar het water en wilde rollen 8) En die van mn neefje daar zat echt geen pit in. Tot ie een tik op z'n kont kreeg B)

Cap koop ik voor die tijd en anders leen ik er wel één. Laarzen etc heb ik nog wel 8)

Waarschuw beheerder
Nou ik hoef niks te kopen ;) ik heb alles wel haha.

Men vriendje is vandaag jariiiiiiiiiig :D 24 geworden!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd met je vriendje :cheer:

Waarschuw beheerder
ik wil wel mee, maar woon een beetje buiten de route geloofk :P

Waarschuw beheerder
Hoezo dat dan?

Waarschuw beheerder
Ik wil ook mee, heb alleen geen eigen paard. Iemand er 1 te leen?
Waarschuw beheerder
paarden huren we :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 12:43:
paarden huren we

cool...zal ff het hele topic lezen voor het waar, wanneer en hoe :)

tis me niet echt duidelijk, is er nog plaats? waar starten? en wanneer? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb net machtigingsformulier binnen voor school, en t kan in termijnen, maar ik moet eerste keer termijn 1 en 2 tegelijk betalen, en daar had ik even geen rekening mee gehouden, is over de 600 euro :(.

Gelukkig schiet mn moeder voor, maar ik vind t heeel lullig om dan te zeggen mam schiet nog maar 30 euro meer voor want ik wil op strandrit, want zo breed hebben mn ouders t ook niet sinds mn vader niet meer kan werken.

Dus jammer maar helaas, ik ga niet mee. Misschien in de toekomst :) :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:12:
Dus jammer maar helaas, ik ga niet mee. Misschien in de toekomst

joh...om 30 euro. dan schiet ik ze wel voor...zovaak gebeurt dit niet. :)

Waarschuw beheerder
Dat is onzettend lief van je, maar dat kan ik niet aannemen. Bovendien is dit een goede les voor me, ik heb nogal een gat in mn hand en geef altijd geld uit dat ik niet heb ;).

Nogmaals thnx :flower:, maar nee.

En wie zegt dat dit niet nog een keer gaat gebeuren B). Wie weet word t wel vaste prik om de 2 maanden ofzo :P :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:21:
Bovendien is dit een goede les voor me, ik heb nogal een gat in mn hand en geef altijd geld uit dat ik niet heb .

Nogmaals thnx , maar nee.

hahaha bekend probleem :x En ik heb t nog steeds niet geleerd :$

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:21:
En wie zegt dat dit niet nog een keer gaat gebeuren . Wie weet word t wel vaste prik om de 2 maanden ofzo

Das waar, ik ben erbij dan :cheer:
Waarschuw beheerder
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne
7 carissa :)

de 26 is goed me ma is op vakanbtie maar me huisvriend enz enz past dan gewoon op de hond en me kind :D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
enige dat ik wel van te voren zou kunnen aangeven is dat er mischien toch een groot paard tussen zit dat niet te hoog opgooit ( ik ben niet de lichtste en door me heupdisplasy kan ik niet op hoog opgooiende paarden rijden :( )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op vrijdag 21 juli 2006 om 13:31:
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne
7 carissa

hahahah have fun dan!

Waarschuw beheerder
donateur
jammer maar misschien ga ik de volgende keer wel mee
heel veel plezier iig!!

Waarschuw beheerder
donateur
nope, is voor mij een beetje te ver op en neer
daarnast zit ik als het meezit de 26e bij msyteryland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 13:28:
Das waar, ik ben erbij dan

ga je niet mee? of wel...snap het niet helemaal :$

Uitspraak van crisjecris op vrijdag 21 juli 2006 om 13:34:
enige dat ik wel van te voren zou kunnen aangeven is dat er mischien toch een groot paard tussen zit dat niet te hoog opgooit ( ik ben niet de lichtste en door me heupdisplasy kan ik niet op hoog opgooiende paarden rijden )

ik ga het regelen :) top dat je meegaat :)
Waarschuw beheerder
ik heb qua voorkeuren nu...

Elianne; niet te groot paard
Alina; niet te klein paard
Carissa; stabiel paard, niet hoog opgooiend

nog meer?? tis alleen maar handig als ik het weet....
Waarschuw beheerder
er kunnen er nog 3mee (dan heb ik eviltje nog niet meegerekend)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 14:10:
ga je niet mee? of wel...snap het niet helemaal

uhm, wil mee ja. Maar lijstje was nog niet compleet dan?? t gaat een beetje langs elkaar heen hier :$ :)

Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 14:14:
er kunnen er nog 3mee (dan heb ik eviltje nog niet meegerekend)

dan ben ik drbij....fel paardje graag :bounce:
Waarschuw beheerder
ok ik zet je erop :)

ik ga zoveel mogelijk de voorkeuren doorgeven...maar kan niet alles beloven, maar vindt die van carissa wel erg belangrijk ;)

Waarschuw beheerder
Jah idd ach het maakt mij verder niet veel uit hoor ik hobbel wel rond :D
Waarschuw beheerder
nog 2 plekken over :D

Elianne
Tessa
Louise
Alina
Sharon
Rianne
Carissa
Evie
Waarschuw beheerder
Volgens mij verloopt mn organisatie best goed :D
Waarschuw beheerder
als ik zo naar de foto's zit te kijken lijkt olivier me wel wat hahahaha
Waarschuw beheerder
ik hou van een uitdaging.. alleen hij moet wel groot zijn ivm met mij hahahha
Waarschuw beheerder
Olivier is erg leuk, sosm alleen zo stijf als een plank (met dressuur) maar kan mega springen! Hij is alleen in z'n boks beetje sacho, maar wel een leuk paard hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
grote paarden gooien alleen vaker wel weer wat hoger op..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik blijf Kadanz het leukst vinden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 14:12:
Elianne; niet te groot paard
Alina; niet te klein paard
Carissa; stabiel paard, niet hoog opgooiend

nog meer?? tis alleen maar handig als ik het weet....

De snelste please :9