Partyflock

Forumonderwerp · 888760
1205x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hoi hoi dit is ff snel een topic om de strandrit te regelen omdat we anders gelijk 6 pagina's terug moeten lezen hahahaha

dus barst maar los hier
Waarschuw beheerder
Ullister :jaja:

maar ik kan niks garanderen he want zij delen gewoon in..
Waarschuw beheerder
das waar...

ik heb er echt zon onwijse zin in we moeten nog gewoon een maqand wachten :(:(
Waarschuw beheerder
donateur
Ach vind het wel leuk, iets om naar uit te kijken :)

Nu maar hopen dat ik geen van jullie in een ver flockverleden op het forum getreiterd heb B)
Waarschuw beheerder
hahahah bugs...

hej louise zou je kunnen vragen of platte nikes zonder veters ook een probleem is ?
Waarschuw beheerder
haha dan wordt je gewoon voor je sokken gereden :lol:

mij niet iig ;)

ja ineens dacht ik ook van hmmm duurt nog wel erg lang, maja ik boek de rit gewoon dan staat het lekker vast...en kunne we er lekker naar uitkijken :)

Waarschuw beheerder
Zag op site staan alleen rijlaarzen

Maar cap kon je daar wel lenen toch?
Waarschuw beheerder
hmmm ik denk niet dat ze daar zo dol op zijn, zeker niet op het strand, je schiet makkelijker door of blijft hangen met gympen, weet eigenlijk wel zeker dat ze dat gaan afkeuren...

welke schoenmaat heb je? misschien heeft iemand nog een set joppers...
Waarschuw beheerder
ja cap kan je lenen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 14:12:
nog meer?? tis alleen maar handig als ik het weet

Een niet te groot paard. Grote E-pony misschien? beetje Lim zn hoogte. B)
Waarschuw beheerder
ja had ik al op m'n lijsjte gezet...
Waarschuw beheerder
@crisjecris, ik heb maar 39, je mag mijn ariats wel lenen...?

ik heb ook nog een paar rijlaarzen, heb een smalle voet en kuit...ook maat 39
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zit alleen te denken, rij liever met chaps en die heb ik nog heb alleen geen goede rijschoenen, ja dikke gevoerde stalschoenen voor de winter B)

Andere optie zijn laarzen, maar dat zijn leren, is weer zo zonde maybe.

Hmmmpfff...houdt nogal wat in zo'n strandrit B)
Waarschuw beheerder
hahah thnx louise maar ik heb maat 41 en niet al te dunne kuiten hahaha

ik heb nog wel chap schoenen maar die zijn zo lelijk en ik heb ook wel laarzen hoor van die harry horse penny laarzen hahahha

maar ik rijd altijd met die schoenen vandaar hahah

owja en mijn cap gaat nooit vast !!! mischien kan ik dat alleen beter niet te hard van te voren roepen hahah
Waarschuw beheerder
donateur
@ Louise...Ik hoef niet zo'n mega druk paard hoor..gewoon eentje die goed luisterd maar waar wel pit in zit (Y) Hij moet niet zo sloom zijn :)

Ik heb thuis nog wel rijlaarzen staan, eens kijken of ik die nog pas :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op vrijdag 21 juli 2006 om 16:42:
owja en mijn cap gaat nooit vast !!! mischien kan ik dat alleen beter niet te hard van te voren roepen hahah

Wat bedoel je daarmee?

Waarschuw beheerder
ik wil ook wel mee, maar moet ff zien hoe ik daar moet komen :P qua paard hebk geen voorkeur

Waarschuw beheerder
Met de trein? Er rijden treinen naar Alkmaar, en vanaf Alkmaar kan vast iemand je wel ophalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op vrijdag 21 juli 2006 om 14:12:
Elianne; niet te groot paard

Hoef niet perse hoor.. ;) Maja ik ben ches alleen gewend, nooit op een paard gerede eigenlijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 19:10:
Met de trein? Er rijden treinen naar Alkmaar, en vanaf Alkmaar kan vast iemand je wel ophalen

jahoor no problemo :)

Waarschuw beheerder
volgens mij zou ik dan met een interliner moeten
Waarschuw beheerder
dat zou ideaal zijn als iemand je op kon pikken, ik wil het ook wel doen maar ik ben er al veel vroeger omdat ik eerst Lois ga rijden...

stevige stalschoenen, chaps, chapschoenen is allemaal (Y) en we hoeven geen mooiheidprijs te winnen ;) dus BOEIE als ze er niet zo goed meer uitzien....

nieuwe leren laarzen is maybe beetje zonde :/ maar het is schoon zand, dus met beetje goed spul krijg je ze ook weer glimmend ;)

zal ik vanmiddag boeken????
Waarschuw beheerder
leukleukleuk :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan je oppikken hoor Lil bitch :)

is voor ons niet zo gek ver omrijden :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op zaterdag 22 juli 2006 om 11:57:
stevige stalschoenen, chaps, chapschoenen is allemaal en we hoeven geen mooiheidprijs te winnen dus BOEIE als ze er niet zo goed meer uitzien....

Precies B)

maybe dat ik oude bergschoenen van mn ma kan lenen, chaps zitten gewoon lekkerder :jaja:

Dat mag toch wel? Van die bergschoenen a lá blackstone's?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 16:57:
Wat bedoel je daarmee?

ik heb ooit een ongeluk gehad dat niet goed afliep door de cap en daarom doe ik mijn cap nooit meer vast maar in de regel is een losse cap ook eigen schuld..

hej louise.. je moet toch vanaf amsterdam komen ?? iedereen rijd vanaf amsterdam bijna langs me huis.. dus mischien wil iemand me oppikken ??

Waarschuw beheerder
zou wel cool zijn bugs! waar woon jij dan ergens?

Waarschuw beheerder
zit nu echt te bedenken dak me rijbewijs weles mag gaan halen :P
Waarschuw beheerder
als het goed is wqordt het weer goedkoper om die te halen

Waarschuw beheerder
Ik wil best ergens iemand oppikken :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij mij hoeft het niet hoor.. maar al komt er iemand langs rotterdam ofzo.. zou mischien wel beter zijn maar me pa wil me ook wel brenge..

Waarschuw beheerder
Ik zal eerdaags weleens kijken wat mn route is daarheen haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op zaterdag 22 juli 2006 om 13:18:
hej louise.. je moet toch vanaf amsterdam komen ?? iedereen rijd vanaf amsterdam bijna langs me huis.. dus mischien wil iemand me oppikken ??

ik wil je wel oppikken...maar ik ga veel eerder heen vanwege Lois en Jetta (ik ga ook op manegepaard dus moet hun daarvoor beweging geven...)
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 22 juli 2006 om 13:13:
maybe dat ik oude bergschoenen van mn ma kan lenen, chaps zitten gewoon lekkerder

Dat mag toch wel? Van die bergschoenen a lá blackstone's?

(Y)
Waarschuw beheerder
IK HEB GEBOEKT!!!!! :woepwoep:

nu voor 9man, maar eviltje valt af...er kunnen nog 2 mee... ik heb er een besloten rit van gemaakt...

Voor Carissa heb ik in overleg Kadanz geregeld, dat is een mooi groot ex politiepaard die stabiel is in lopen..

Voor Tessa en Elianne wordt het waarschijnlijk Pieter Frans en Jaap Joris :D

en voor de rest denk ik dat de vaste strandpaarden wel mee zullen gaan, dat is vaak Miss Ambition, Ullister etc..de dravers ;)

Ik heb ook een verassing voor jullie voor erna :D

Waarschuw beheerder
Helaas iets zo ver :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 20:29:
Helaas iets zo ver

:/
Waarschuw beheerder
Ik ga zo ff kijken welke paardjes dat zijn :P
Ooh een verassing :D Jippie :D
Waarschuw beheerder
dat zijn die haflingers :jaja:
Waarschuw beheerder
Ja had het gezien :D Heb nog nooit op een haffie gerede dus vind het best wel kik :P
Waarschuw beheerder
die 2 zijn ook super lache, kan ze na al die jaren nog steeds niet uit elkaar halen haha

maar het zijn best grote haflingers :jaja:
Waarschuw beheerder
thnx louise :D:D

ik heb er nu zo'n zin in... en ik vind het wel leuk om dan eerder mee te gaan dan kan ik lekker een paard borstelen enzo lekker ff knufefelen enzo ...
Waarschuw beheerder
you're welcome :D

ik heb er ook mega zin in :jaja:

we moeten tegen die tijd gewoon maar ff goed afspreken wie er met wie mee kan rijden etc :D
Waarschuw beheerder
ja das zeker waar :D:D:D

ik kan gewoon niet wachten en dan te bedenken dat het nog 5 weken duurt :(
Waarschuw beheerder
ja idd...duurt echt nog zoooo lang, maja dat komt omdat een paar op vakantie gaan of geen vakantie hebben...
Waarschuw beheerder
ik ben nieuwsgierig naar je verassing :D:D
Waarschuw beheerder
hihi :$

Waarschuw beheerder
Geef ons eens een hint :P
Waarschuw beheerder
nou omdat ik het eigenlijk best wel speciaal vindt dat het toch echt gaat gebeuren, want tja het staat geboekt en iig 8 mensen gaan tot nu toe zeker mee enzo... heb ik geregeld dat we achteraf gaan toosten met champagne en borrelhapjes...:$

ik weet dat veel waarschijnlijk niet gaan drinken vanwege nog stuk rijden met auto, maar dacht ach 1 slok champagne....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op zondag 23 juli 2006 om 17:21:
ik weet dat veel waarschijnlijk niet gaan drinken vanwege nog stuk rijden met auto, maar dacht ach 1 slok champagne....

Haha ik rij dan geen auto maar ik drink niet(heeft met verlede te maken) Maar 1 slok champagne kan geen kwaad, en die borrelhapjes helemaal niet :P
Waarschuw beheerder
gaat om het idee ;)
Waarschuw beheerder
Hahaha daarom :P Komt in orde! Maar ik vind het heel leuk dat je dat gedaan heb :D Echt top!!