Partyflock

Forumonderwerp · 888760
1205x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hoi hoi dit is ff snel een topic om de strandrit te regelen omdat we anders gelijk 6 pagina's terug moeten lezen hahahaha

dus barst maar los hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:26:
heb de 20ste geschrapt van tja tessa...jij MOET mee hahaha

Whahahaha Thnx!! (F)
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook meeeeeeeeeeeeee!

:cheer:

ik stem voor weekend van 27 aug.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook zeker mee (Y) Leuk!!:D Welke datum maakt voor mij niks uit, het weekend is altijd wel makkelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:23:
ze hebben er 2 op de manege, maar dat zijn beginners paarden

Ik hoef niet persee op een fries hoor ;) zou het wel leuk vinden om eens op een ander paardje te rijden. Heb er wel zin in zeg :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat weekend van 27 augustus zou wel lekker zijn, want dat weekend ervoor is Decibel en misschien als m'n geld het toe laat ga ik daar nog heen :) En dat weekend erop heb ik m'n loon weer binnen haha :)

Alleen ik heb geen cap, vind het ook niks om er daar een te lenen, dan krijg je zeker weer zo'n belachelijke. Dus ik koop er gewoon binnenkort zelf weer een, die heb ik toch nodig als ik ga inrijden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook geen cap meer hahahaha, moet ik eerst kopen dus 8)

Leuk, weer eens ouderwets knolleholle b)
Waarschuw beheerder
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 20 juli 2006 om 21:38:
Leuk, weer eens ouderwets knolleholle

Ja, is voor jou ook alweer heel lang terug. Maar als ik dat zo hoor gaat dat leuk worden, want iedereen is natuurlijk z'n eigen paard gewend, dan vallen wij niet zo op ;) Ach joh..juist leuk :D

Uitspraak van **Elianne** op donderdag 20 juli 2006 om 21:39:
1; Elianne
2; Louise
3; Tessa
4; Alina
5; Bugs
6; Rianne

Het schiet al lekker op :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Bugs heet Sharon ;-)
Waarschuw beheerder
caps mag je op de manege lenen, dan heb je ook meteen de juiste..eentje kopen is nooit verkeerd, maar dan kan je de uitgave nog even uitstellen ;)

dus de 27ste heeft tot nu toe de voorkeur....?
Waarschuw beheerder
als ze de begeleiding tot die 10 meerekenen dan kunnen er nog 2 bij...
Waarschuw beheerder
maar lijkt me niet want dan zou dat toch wel op internet staan...:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:53:
als ze de begeleiding tot die 10 meerekenen dan kunnen er nog 2 bij...

Nog 3 toch??Want ze zijn nu met z'n 6en.

Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:51:
dus de 27ste heeft tot nu toe de voorkeur....?

Ja is goed :jaja: Dat weekend komt het beste uit.

Waarschuw beheerder
Ja maar de 27e is op een zondag. ik heb de 1e 3 weken van augustus vakantie dus maandag 21 augustus moet ik weer beginnen.de 28e moet ik ook gewoon weer om 7 uur op mijn werk zijn ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb even bedrijfsleider gebeld en die vond het echt super leuk :P

zij zei dat ze altijd 10 + een begeleider doen...dus er kunnen er nog 4 bij
Waarschuw beheerder
ja ik kan niet altijd zo goed tellen...is lastig he tot 10..:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 21:58:
Ja maar de 27e is op een zondag

kun je dan niet..:(

ow shit jij gaf je voorkeur aan doordeweekse dag he :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 21:58:
Ja maar de 27e is op een zondag.

Kan ook die zaterdag, alleen liefst dat weekend..

Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 21:59:
ik heb even bedrijfsleider gebeld en die vond het echt super leuk

Oke, leuk!!:woepwoep:

Waarschuw beheerder
maar kan het niet door de weeks dan dat is makkelijker lijkt me, 20 en 27e kan ik al niet omdat ik de volgende dag moet werken. heb dus liever op een zaterdagavond :)

Waarschuw beheerder
Oh louise het hoeft van mij niet persee door de weekse dag hoor. Maar liever niet zondags omdat ik dan gewoon moet werken de volgende dag en je weet nooit hoe laat het word. en ik moet ook nog 2 uur terug rijden naar huis ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan houden we het toch op zaterdag (Y) Ik denk inderdaad dat dat beter is voor mensen die maandag weer moeten werken. En iedereen moet nog weer terug ook.

En hoelaat het wordt?Dat is inderdaad ook een goede vraag, want we gaan toch ook nog wel even gezellig zitten denk daarvoor of erna :D
Waarschuw beheerder
aha ik snap hem..ja idd we zijn dan 9uur half 10 terug, paarden afzadelen, drankje doen..ja dan is het zo te laat..

sharon, rianne, elianne en tessa hebben jullie dan bezwaar tegen de 26ste???
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik niet hoor, op een zaterdagavond is juist ook wel leuk :) En dan hoef je ook niet zo op de tijd te letten, vooral voor de mensen die nog een stuk terug moeten rijden.

Waarschuw beheerder
Als het allemaal voor mij verzet moet worden dat is echt niet nodig hoor!! Ik zou het jammer vinden maar dan kan ik gewoon niet mee maar als de rest de 27e wel kan dan moeten jullie die datum gewoon aanhouden !
Waarschuw beheerder
volgens mij is het nu wel redelijk duidelijk dat het de 26ste wordt, want dan kunnen degene die nu zich opgegeven hebben mee...

ik zal ellepel, marijke en monkie nog PBen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 22:05:
sharon, rianne, elianne en tessa hebben jullie dan bezwaar tegen de 26ste???

Ik kan dan wel!! Voor mij maakt het niet uit ;)
Ik kan altijd :P
Waarschuw beheerder
donateur
Sharon kan ook de 26ste neem ik aan, want zij zei alleen dat ze dat weekend wilde, maar zei niet perse zondag. En heb dat voor de telefoon ook niet gehoord.

Dus we doen de 26ste ok? Dan kunnen de mensen die nu mee willen in ieder geval allemaal. En ik hoop dat er nog meer mee gaan!! :D
Waarschuw beheerder
ja we hebben er nu 6... ik heb crisjecris, marijke en monkie gepbt, want die vonden het eerder al een leuk idee...

ik ga het nog een keer posten op andere forum en dan zie ik het wel.;)

26augustus :cheer:

zal ik dit weekend al boeken dan...?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja doe maar, want straks is het wel vol en nu hebben we eindelijk een datum dat er veel mensen kunnen. Anders wordt het weer moeilijk om een andere datum te zoeken denk ik..

Ik zet het in m'n agenda!;)
Waarschuw beheerder
ik boek zaterdag, dan wacht ik nog even 3 dagen op verdere reacties...
Waarschuw beheerder
want weet je wat het is, als onze groep zeg maar niet vol is dan heb je de kans dat ze er andere mensen bij boeken die bijvoorbeeld alleen zijn of met zn 2en..

en het leukste is natuurlijk een zuivere PF groep:woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op donderdag 20 juli 2006 om 22:21:
want weet je wat het is, als onze groep zeg maar niet vol is dan heb je de kans dat ze er andere mensen bij boeken die bijvoorbeeld alleen zijn of met zn 2en..

en het leukste is natuurlijk een zuivere PF groep

Ja daar heb je gelijk in, er komen er vast nog een paar bij als je tot zaterdag wacht. Of je kunt wel alvast bellen en zeggen dat we graag die datum willen en of het goed is dat je het zaterdag doorgeeft met hoeveel mensen we gaan. Dat je het toch al een beetje gereserveerd hebt die datum.

Het leukste is idd met allemaal mensen van PF!

Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook leuker alleen met de groep van PF!!

Rijden ze daar met veelzijdigheids zadels Louise? oef dit word nog afzien voor mij hahaha
Waarschuw beheerder
wisselend, ze hebben paar dressuurzadels, maar ook veelzijdigheid en ook paar wintec zadels, zadels worden door een hele goede zadelmaker bijgehouden, ze zijn heel precies met hun tuig daar...

wat ik ook heel goed vind is dat ze zuinig op de paarden zijn, wat ze uiteraard door ervaring veel wijzer geworden zijn..

paarden die bijvoorbeeld te stijf ofzo worden gaan een week aan de longe met hulpteugel of worden even alleen door personeel gereden..

de dravers zijn van nature erg mager, die staan dan ook het meest buiten op het land..

Waarschuw beheerder
Ik rijd zelf altijd met dressuurzadel maar zou dan wel graag met vzh zadel willen rijden, is fijner met rengalop ;)
Waarschuw beheerder
hihi ja dat klopt...helaas heb ik daar niks over te zeggen..de paarden hebben allemaal hun eigen tuig..en daar zijn ze heel strikt in
Waarschuw beheerder
dr zit 1 paard bij, ullister :O die gaat het hardst van stal :O
Waarschuw beheerder
http://www.poelenburgh.nl/

er staat een paardenlijst op (volgens mij onder het kopje de manege)

hij is niet up to date, want met de komende ponykampen heeft angeline veel nieuwe paarden aangeschaft, om de wat oudere te ontlasten....
Waarschuw beheerder
ze zien het liefst een rijbroek, cap (kun je lenen), rijlaarzen en anders andere goede schoenen zoals joppers, ariat schoenen, bergschoenen etc...gewoon met stevige zool...
Waarschuw beheerder
Ulister is kik :P Ik vind hem wel grappig.. :P
Ik ga is ff alle paardjes bekijken :P

Ik ga op hermie, precies mijn maat :P Hihi

Image is ook leuk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ullister ziet er leuk uit zeg :D

Ik ga ff alle paardjes bij langs :P

Waarschuw beheerder
hahaha lol @ Elianne :P
Waarschuw beheerder
Wooow jaap-joris heb mooie voorpluk :P
Kalinka is ook leuk :P
Napoleon is ook mijn maat :D O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze hebben een aantal nieuwe pony's waaronder een ex circus pony, staat er denk ik nog niet bij

en een aantal nieuwe dravers, ferry, danny en nog een paar...

gewoon allemaal leuke paarden :)

ik ben vaak op Koen, Vosje en Bastion het bos en naar het strand geweest...

die Bastion die ging me toch hard toen :| echt super fijn!!!
Waarschuw beheerder
AAAAGHH PINO (L) Die neem ik :P

Warner is wat voor Squitward!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die pikachu, die loopt toch gaaf!!!
Waarschuw beheerder
Die pikachu is ook leuk ja :P
Nou ik heb alles gezien, ik ga voor pino :P
Waarschuw beheerder
warner en napoleon staan in de winter samen in een boks, helemaal geweldig is dat :D
Waarschuw beheerder
salvador gaat waarschijnlijk terug..die gooit teveel kindertjes eraf. laatst liep er nog over 1tje :S
Waarschuw beheerder
Hij geeft die kinderen gratis vliegles... Hihi..
Ok ik ben ineens heel vervelend.. Sorry :$