Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 375086x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Hij gaat op de plee in slaap pleuren :lol:

Dit is niet gezond hor :/

Eric die die bolle zit uit te kleden ook nog :/
en die bolle maar: "Blijf van me pens"
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag me pijpen, nicht :roflol:

Waarschuw beheerder
:roflol: je mag me pijpen hoer. blegh kots
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha hij kotst de hele plee onder :lol:

Waarschuw beheerder
En nu moet hij kotsen!
Waarschuw beheerder
donateur
kots jezelf effe leeg en vraag erna om shoarma :respect:

en zeg erna effe lekker je mag me pijpen hoor 8) wordt steeds leuker daar
Waarschuw beheerder
donateur
Vieze vetklep bah :D
Waarschuw beheerder
kenker zoveel kots over zichzelf :/
Waarschuw beheerder
die vetklep Jaap
gaat nu helemaal slecht lamme vetzak whahahahha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kikvors Huub :respect:

Haha zegt net een maatje tegen me op msn dat idd een of andere bekakte vetklep alles onderbraakt, shoarma wil en gepijpt wil worden. Wat een tijger!
Waarschuw beheerder
donateur
iemand heeft om mijn broek gekotst :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
IEHW HIJ ZIT IN ZN BLOTE SNIKKEL

Gatver wat ranzig :/
Waarschuw beheerder
aaah maaannn dit gaat te ver :rot:
Waarschuw beheerder
whahahahhahaha
ik heb het nu echt niet meer :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
dit meen je niet, hij is nu naakt :kots:

Waarschuw beheerder
ik ga dood hier :roflol: die gast schaamt zich morgen dood
Waarschuw beheerder
donateur
dit is gewoon ziek :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 28 februari 2007 om 00:03:
IEHW HIJ ZIT IN ZN BLOTE SNIKKEL

Gatver wat ranzig

hou je niet van budda's dan? ik meen me zoiets te herinneren :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou eigelijk gaan slapen maar toch maar niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 28 februari 2007 om 00:06:
Ik wou eigelijk gaan slapen maar toch maar niet

nooit meer naar bed nooit meer naar bed

Waarschuw beheerder
geen bommetje zegt die eric, als hij het bad in wil!!
hahaha ik lach me krom :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:07:
nooit meer naar bed nooit meer naar bed

ik ga pas naar bed als iedereen daar in bed ligt 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:04:
die gast schaamt zich morgen dood

Hoe kan een volwassen gast die weet dat de camera's op hem gericht zijn zich zo laten gaan? :lol:

Waar zijn de beelden?:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 februari 2007 om 00:09:
Waar zijn de beelden?

www.degoudenkooi.tv

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Huub hahaha het is zo'n heerlijk baasje
Waarschuw beheerder
Bad leeg, dekbed erover :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is die walvis verdronken? Ik heb de hele show gemist :S

Waarschuw beheerder
we gaan gewoon live naar een dooie zitten kijken, hij vraagt of ie naar het ziekenhuis mag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij gaat dood :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op woensdag 28 februari 2007 om 00:16:
Hij gaat dood

en het was net zo leuk
Waarschuw beheerder
pffff echt in tijde niet zo'n lach kick
gehad van een sticky

:respect: HUUB :respect:
en ook voor Bolle Japie :d
Waarschuw beheerder
hij spoelt straks aan
Waarschuw beheerder
donateur
Die brian speelt ehet slim
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mikel Arteta op woensdag 28 februari 2007 om 00:20:

duidelijk heel de avond niet gezien en nu is meneer er voor hem :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mikel Arteta op woensdag 28 februari 2007 om 00:20:

die fopneger denkt dat ie slim speelt. die Jaap weet morgen toch niks meer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whehe goed dat de mannelijke Kelly er ook in zit. wat een kwalletje

Ook goed dat die pudding veel sterke drank heeft gezopen :respect: beter braakt hij dat aapmens onder :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:21:
die fopneger denkt dat ie slim speelt. die Jaap weet morgen toch niks meer

pccies
Waarschuw beheerder
tering weer kotsen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Hij blijft kotsen!

Wat een amateur :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:banana: Baden in je eigen kots :banana:
Waarschuw beheerder
wahah dr is een ziekenwagen besteld voor em :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op woensdag 28 februari 2007 om 00:25:
Hij blijft kotsen!

en menneer zei nog '' ik kots nooit'' lullig je 2e dag in de kooi en nekken 8)
Waarschuw beheerder
wahaha kenker brian de kneus zit Jaap nu ff wijs te maken dat ie huub eruit moet stemmen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op woensdag 28 februari 2007 om 00:25:
wahah dr is een ziekenwagen besteld voor em

Whahaha wat een kansloze nerd

En die Brian dan :rot: wat een loserrrrrrrrrrrrrrrr vieze moraalridder :looser: hypocriet!

Waarschuw beheerder
vind je het gek dat die dikke moet kotsen, ik zou ook moeten kotsen als er een fopneger tot en met zijn ellebogen in me reet zou zitten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kliff :nosmile: op woensdag 28 februari 2007 om 00:26:
en menneer zei nog '' ik kots nooit'' lullig je 2e dag in de kooi en nekken

Nou idd wat een loser!
Waarschuw beheerder
donateur
zen vlees is er :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Damn wat een massive baby :D niet gezond :roflol: