Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 375066x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
heeft ie in bad gekotst? :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
huub is meesterlijk :respect:
Waarschuw beheerder
wahahahahahahahaha
en huub gewoon door gaan
"JEZUS wat ben jij een mietje!" "Noem je dat zuipen?!"
Waarschuw beheerder
jaaa big dieet zoekt ook nog kandidaten haha damn wat een humor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha non stop rocken

Huub is de h3ld

Waarschuw beheerder
non stop brokken is het meer
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha die gozer wat zal hij zich beroerd voelen hey :lol:

H33rlijk :D

Waarschuw beheerder
haha, en maar water blijven geven aan die bolle. zo blijft ie kotsen :cheer:

stelletje dwazen!

Waarschuw beheerder
idd hetzelfde als een dronken iemand in een warm bad zetten. hoe beroerd wordt je dan
Waarschuw beheerder
de streams doen het weer niet :( maar hij kotst dus nog steeds
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha ik zag zn vieze dikke aars :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op woensdag 28 februari 2007 om 00:48:
de streams doen het weer niet maar hij kotst dus nog steeds

moet jij niet naar bed :[

hier zijn de streams ook :cheer:

http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Waarschuw beheerder
donateur
hij zit onder de douche nu!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou beetje jammer dat de ambulance niet komt :(

Ik ga zo maar slapen want ik kan het niet aanzien hoe hard en diep Natasia en Brian Jaap zn dikke aars inkruipen
Waarschuw beheerder
donateur
ind is nu wel een beetje over met de lol :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:49:
moet jij niet naar bed

eigenlijk wel,maar sttttt

zitten ze in zn aars?

Waarschuw beheerder
zet die buda maar op een sokkel.Het wordt niks meer met die bolle! :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ga maar lekker naar huis Jaap :D

Bleh die Natasia met je kijk maar goed als wij je niet hadden geholpen had je er ook zo bij gezeten

Moeder Theresa :roflol: :gaap: :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
"Hij moet ff goed hard op zn bek gaan ofzo en bewusteloos raken :D

Jaaa lekker gal kotsen :cheer: uit je tenen :D
Waarschuw beheerder
donateur
jullie mogen men piemel zien :roflol: welke ? 8)

Waarschuw beheerder
jullie moguh mugh piemul zien

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehe ik zou kapot gaan joh wat een jackass aflevering
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een loser hey.. en hij vind zich zelf nog grappig ook :/

Nou ik heb genoeg gezien :jaja: bedtijd (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
huub is aardsvijand nummer 1 van jaap wat een :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Huub moet hem een glas sterke drank geven
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 februari 2007 om 01:05:
Huub moet hem een glas sterke drank geven

die battie walvis slaapt al :nosmile:

Waarschuw beheerder
Wat zit die Natasia nu met die doekjes in haar gezicht te wrijven? dat zwarte gaat er toch niet af :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha. Ze zijn nu 3 kratten met vreten bij die bolle voor het bed aan het zetten. :roflol:

en maar leegschudden over die bolle. haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=150 height=128 cacheid=000da23b002714e2e385841d1a01c9d296]http://img479.imageshack.us/img479/9418/jaapvs8.th.jpg[/img]

die huub heeft er wat moois van gemaakt :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaapiejow:looser:

Waarschuw beheerder
zoooooooooooooooooooow heb nogal wat gemist lees ik wel :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 03:22:
zoooooooooooooooooooow heb nogal wat gemist lees ik wel

Waarschuw beheerder
jaap zit er pas 2 dagen, jaap kan niet echt goed tegen drank:

jaap wordt naar bed gebracht:

brian denkt dattie jaap zich aan het dooddrinken is na 1 fles tia marria en een fles bessen en wat biertjes:

huub brengt de kostmisselijke jaap nog wat shoarma en drank:

out of control:

en voor de dames :cheer: :

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ja die vieze brian en natasia *kots* :frusty:

Waarschuw beheerder
De SBS 6-datingshow Liefde op het Tweede Gezicht, waarin verminkte singles aan elkaar
worden gekoppeld, is geen freakshow. Dat beweerden de makers deze week in diverse
programma’s.
Het gaat niet om de kijkcijfers, maar om het integer en oprecht verenigen van
eenzame harten. Na aflevering één, het voorstelrondje, lijken de bedoelingen inderdaad
oprecht. Op het eerste gezicht althans…
De ware kermisattractie op televisie heeft zich elders aangediend. Jaap is student,
24 jaar oud, schoenmaat 50, twee meter lang en 200 kilo zwaar. Hij houdt van feesten en
slaapwandelen. „Soms gil ik in mijn slaap”, zegt hij. En hij snurkt. De reus is de nieuwe
’miljonair’ die vrijwillig de Gouden Kooi heeft betreden. Even een update voor diegenen
die het programma niet elke dag volgen: na de karatetrap van Nena, de vechtpartij tussen
Huub en Nathanael en het alcoholverbod van Huub, gooit Amanda een kop koffie in Huubs
gezicht nadat ze de nacht doorbracht bij Brian, die het toch eerst met Nena deed, die
weer de beste vriendin van Amanda was, en…

En zo is dit programma, met z’n vechtersbazen, snurkende reuzen en van bed naar bed
hoppende lichtekooien, uitgegroeid tot de échte freakshow op de Nederlandse buis.
Monsterlijk!
Het is natuurlijk niet toevallig dat circusdirecteur John de Mol zijn snurkende
reus achter de hand houdt, opgesloten in een kooi. Het gerucht gaat dat De Mol zijn oude
liefde terugwil en één van de geïnteresseerden is om Endemol terug te kapen van het
Spaanse Telefónica. Met reus Jaap aan zijn zijde aan de onderhandelingstafel komt dat
helemaal goed.

Waarschuw beheerder
haha die bolle aan de eettafel zijn gezicht haha huub maakt hem helemaal gek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wtf die jaap is nog gekker dan die huup als die lam is :LOL:
Waarschuw beheerder
hahah jaap de indiaan :d

hij heeft het steeds over dikke mensend die hij kent via internet :nosmile:
Waarschuw beheerder
Echt waar ik zou me kapot schamen als ik hem was dikkertje dap
Waarschuw beheerder
Die jaap :loser: hij denk wel ff dat ie het is..!
Waarschuw beheerder
ik kijk dat nooit, vind het dikke onzin, vooral toen die moeder haar kinderen in de steek liet voor dat proramma, dan ben je best geschift... :-\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bart L op woensdag 28 februari 2007 om 10:21:
Echt waar ik zou me kapot schamen als ik hem was dikkertje dap

:yes:
Uitspraak van Kelly!. op woensdag 28 februari 2007 om 10:28:
Die jaap :looser:

dat is die zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van > C.as op woensdag 28 februari 2007 om 10:29:
ik kijk dat nooit, vind het dikke onzin, vooral toen die moeder haar kinderen in de steek liet voor dat proramma, dan ben je best geschift...

:o Is dat zow joh...Eg waar..o da wissik niej..:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.youtube.com/watch?v=tLgSjYuWsUc
:LOL:
Waarschuw beheerder
hij loopt nog steeds met die zwarte strepen op zijn smoel:/

Waarschuw beheerder
donateur
Jaap :looser:

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een varken
Waarschuw beheerder
Zou het nu afgelopen zijn met huub nu silvia die immuniteit heeft gekregen van jaap. Hoorde namelijk dat die eric vies liep te lachen toen amanda een ontslag ronden voor huub aan vroeg.