Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 374971x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik hoop het tch niet
Waarschuw beheerder
tisdat voor dikke pad :|

lkkr in bad zitten en erin kotsen :x
Hij zal ook wel in bad pissen :looser:

vies zeug
Waarschuw beheerder
zou me niks verbazen als het acteurs zijn :|

Waarschuw beheerder
Dat ze die maar helemaal gek maken :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart L op woensdag 28 februari 2007 om 11:00:
Zou het nu afgelopen zijn met huub nu silvia die immuniteit heeft gekregen van jaap. Hoorde namelijk dat die eric vies liep te lachen toen amanda een ontslag ronden voor huub aan vroeg.

Denk wel dat ze Huub eruit stemmen. Zou een domme zet zijn! Als hij eruit gaat ,wordt het net zo saai als de 2 weken dat 'ie eruit was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:18:
Zou een domme zet zijn

idd een hele domme maar goed het is wel het grootste gevaar voor iedereen daar
Waarschuw beheerder
hehe die gast is echt leip! leuk leedvermaak

Waarschuw beheerder
Denk wel dat ze Huub eruit stemmen. Zou een domme zet zijn! Als hij eruit gaat ,wordt het net zo saai als de 2 weken dat 'ie eruit was

ik denk ook dat hij eruit gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Huub gaat er niet uit
Waarschuw beheerder
wie wil mij even een update geven met wat er allemaal gebeurd is??:$:$ heb teruggelezen maar volg het niet helemaal.. wie o wie wil me helpen? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op woensdag 28 februari 2007 om 12:37:
Huub gaat er niet uit

durf je daar 100 contactpunten op te zetten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 28 februari 2007 om 12:37:
wie wil mij even een update geven met wat er allemaal gebeurd is?? heb teruggelezen maar volg het niet helemaal.. wie o wie wil me helpen?

http://www.talpa.nl/degoudenkooi/homepage.html

Waarschuw beheerder
Denk niet dat eric zal meestemmen tegen huub :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:55:
Denk niet dat eric zal meestemmen tegen huub

Ik denk het wel want eric weet ook wel dat huub een hele goede kans heeft om dit te winnen als hij er niet snel uit gaat.

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
huub gaat er niet uit.....want als huub eruitgaat weet eric ook dat hij er zo uitkan, omdat ze hem er dan daarna gaan uitstemmen..

huub en eric (en sylvia) dekken elkaar wel...

Waarschuw beheerder
die jaap jongens!
wat een gedrocht!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 13:38:
die jaap jongens!
wat een gedrocht!

Idd, vannacht was het hoogtepunt van smerigheid, nu zit ie weer te vreten, hoor hem smakken dan, echt te dirt die gast.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ...!... op woensdag 28 februari 2007 om 13:53:
Idd, vannacht was het hoogtepunt van smerigheid, nu zit ie weer te vreten, hoor hem smakken dan, echt te dirt die gast.

Hoe hebben ze die gast ooit door de screening laten komen? Vet labiel figuur :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...!... op woensdag 28 februari 2007 om 13:53:
vannacht was het hoogtepunt van smerigheid

ja k las het, was op me werk dus alles gemist :(

---------------------------------------------------------

nee huub en erik dan samen onder de douche :P

zou huub dan toch ook homo zijn en waren die hoeren slechts een dekmantel??

whahahaha :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 14:02:

Ik denk het wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 14:02:

lijkt me sterk
Waarschuw beheerder
gadverdamme heb die filmpjes ff een stukje bekeken,
Waarschuw beheerder
Die Jaap gaat het niet lang volhouden denk ik, die Huub was net ook weer bezig om hem verbaal af te branden,die gast rent binnen een week jankend het huis uit. Tenminste dat hoop ik dan een beetje.

Waarschuw beheerder
[img width=407 height=256 cacheid=001289bc0027162d0d266fb01a01c9f836]http://i33.photobucket.com/albums/d56/raznek/naamloos-1.jpg[/img]

whahahaha lijkt wel het achterwerk van een KOE!!!! :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 15:05:
whahahaha lijkt wel het achterwerk van een KOE!!!!

:lol: Idd, alleen dan zie ik toch echt liever de achterkant van een koe, damn echt te smerig deze foto.
Waarschuw beheerder
whahahaha lijkt wel het achterwerk van een KOE!!!! :lol:

Gadver damme
Waarschuw beheerder
leuk plaatje van dat achterwerk van een varken

Waarschuw beheerder
:lol:

Mwhaahahah leuke filmpjes.

Huub is een held :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 februari 2007 om 15:47:
Huub is een held

hij is inderdaadd vet. Een keer toen amanda of natasia iets vet doms zei herhaalde huub dat en sloeg zich daarna in zn gezicht.

ik kwam echt niet meer bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 februari 2007 om 15:47:
Huub is een held

Idd aanpakken die hap, hij gaat vandaag ook weer vrolijk door:lol:

Maja hij is nu wel afhankelijk van Eric dus hij moet het niet te erg maken want dan zie ik Eric wel in een keer Huub eruit stemmen.
Waarschuw beheerder
kleine update?de streams doen het weer niet

Waarschuw beheerder
talpa zorgt er zelf wel voor dat huub er niet uitgaat, als huub eruit gaat dan dalen de kijkcijfers dramatisch denk ik zo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op woensdag 28 februari 2007 om 15:54:
kleine update?de streams doen het weer niet

Huub was net bezig met drinken inschenken voor Japio, natuurlijk moest die er weer wat ranzigs door heen pleuren. Helaas heeft Jaap dit door. Huub is trouwens net naar achteren geroepen.

Maar de streams doen het hier prima.
Waarschuw beheerder
heb er wel vaker last van jammer genoeg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 28 februari 2007 om 11:25:
zou me niks verbazen als het acteurs zijn

Whaha dat dacht ik eerst ook maar na gister whahahaha dat kan je niet acteren hoor :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...!... op woensdag 28 februari 2007 om 16:00:
Huub is trouwens net naar achteren geroepen.

Niemand weet zeker waarom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart L op woensdag 28 februari 2007 om 16:17:
Niemand weet zeker waarom

Nope, geen idee, telefoon ging en geluid ging zachter, vervolges kwam Eric(geluid weer aan) eraan en toen zei Huub dat ie naar achter moest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...!... op woensdag 28 februari 2007 om 16:20:
telefoon ging en geluid ging zachter

Ik zou wel willen weten wat er nu weer aan de hand is
Waarschuw beheerder
OMG! Die foto van Jaap!
Meeeeeeeeeeeeeeen! Nasty!
Waarschuw beheerder
o m g die fotos....

jaap sluit zich aan bij de groep van natrasia en brian...

loserrr

Waarschuw beheerder
donateur
Denk wel dat ze Huub eruit stemmen. Zou een domme zet zijn! Als hij eruit gaat ,wordt het net zo saai als de 2 weken dat 'ie eruit was.

please nee, wil die kut natasia eruit hebben
en brian

erik en huub blijven over :yes: zeker weten
die moeten mekaar nog neuken,
staat in t script ;)

Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha lijkt wel het achterwerk van een KOE!!!!

:| zo zie je nog eens een kant van mensen die je liever niet had gezien :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 16:50:
erik en huub blijven over :yes: zeker weten
die moeten mekaar nog neuken,
staat in t script

ie