Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 375144x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 27 februari 2007 om 19:12:
bijna half 8

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 19:16:
moet jij niet pokeren dan

:loser:

;)

Ik kan meerdere dingen man :rot:

Waarschuw beheerder
de punten van natasia in de vijver :cheer:
Waarschuw beheerder
whehe idd!! hadden die punten nog beter in de fik kunnen steken!!!
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest Arteta
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een fucking slijmbal zeg

Beetje slijmen bij Natasia haha dammmmnnnnn
Wat een waus :no:

Waarschuw beheerder
wie is er vrijgesteld van stemming?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op dinsdag 27 februari 2007 om 19:33:
Uitspraak van :bye: :rot: :bye: op dinsdag 27 februari 2007 om 19:23:
zal amanda vanavond op jaap liggen?

Beter d'r op dan d'r onder denk ik ja...

Whaha ja inderdaad lijkt me wel...

btw amandel mag van mij best geplet worden. O:)
Waarschuw beheerder
“Weet je wat het is”, begint Jaap, “Voordat ik hier in kwam, dacht ik dat ik wel bij de hoek van Huub en Sylvia zou uitkomen. Maar nu ik hier zit, denk ik eerder dat ik bij jou en Natasia uitkom, want jullie zijn de sportfreaks!”, legt Jaap uit.

omg nee toch

Waarschuw beheerder
Up for die gekke boi Huub

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;Kiwi:mixje: op dinsdag 27 februari 2007 om 21:45:
Weet je wat het is”, begint Jaap, “Voordat ik hier in kwam, dacht ik dat ik wel bij de hoek van Huub en Sylvia zou uitkomen. Maar nu ik hier zit, denk ik eerder dat ik bij jou en Natasia uitkom, want jullie zijn de sportfreaks!”, legt Jaap uit.

omg nee toch

die Jaap moeten ze terug gooien de wei in
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 21:54:
die Jaap moeten ze terug gooien de wei in

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
brian was in gesprek met carlos en ze kwamen er achter dat de apparaten jaap's gewicht niet aankonden :roflol:

wordt dus weinig sporten voor jaapie :p
Waarschuw beheerder
donateur
How sad

Waarschuw beheerder
:cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op dinsdag 27 februari 2007 om 22:00:
brian was in gesprek met carlos en ze kwamen er achter dat de apparaten jaap's gewicht niet aankonden

hahahaha

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
moet die eens proberen te gaan hardlopen.....maargoed dat is ook maar een klein rondje....of hij moet gewoon die amanda elke dag plat(letterlijk en figuurlijk) neuken...

Waarschuw beheerder
amanda vroeg ontslagronde aan voor iemand. ik verstond alleen niet voor wie??!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:53:
amanda vroeg ontslagronde aan voor iemand. ik verstond alleen niet voor wie??!!

voor huub.

ik see haar liever vertrekken,amandel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ;Kiwi:mixje: op dinsdag 27 februari 2007 om 23:00:
voor huub.

haha vrij kansloos die gaat er nooit uit :lol:

Waarschuw beheerder
whahaha nu op de livestreams. Holle Bolle Gijs heeft honger en is boos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:07:
hahaha nu op de livestreams. Holle Bolle Gijs heeft honger en is boos

Wow! :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:07:
whahaha nu op de livestreams. Holle Bolle Gijs heeft honger en is boos

wat is dat voor kansloze vent. komt overdag nauwelijks een woord uit. nu lult ie wat in het wilde weg na een fles sterke drank en zit ie iedereen belachelijk te maken!

neerknuppelen die dikke :[
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: die bolle wil gepijpt worden :X
Waarschuw beheerder
de streams doen het niet bij mij :(
Waarschuw beheerder
holle bolle gijs zal het denk niet lang uithouden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 27 februari 2007 om 23:24:
de streams doen het niet bij mij

zonde dan mis je een hoop :lol:
Waarschuw beheerder
Die gozer is echt raarrrr, en Huub springt er mooi op in om hem helemaal vol te gooien met eten en drank :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Is die gast dronken ofzo? :rot:

Wat een loser hey :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:18:
wat is dat voor kansloze vent. komt overdag nauwelijks een woord uit. nu lult ie wat in het wilde weg na een fles sterke drank en zit ie iedereen belachelijk te maken!

neerknuppelen die dikke

Echt he :rot:
Waarschuw beheerder
De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

Ik snap het niet helemaal. Als er steeds nieuwe mensen in komen kun je toch nooit de laatste bewoner worden. Snap ook wel dat meer mensen meer sensatie geeft maar zo komt er toch nooit een eind aan???
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha huub wil met jaap in bad 8)

Waarschuw beheerder
de tranen lopen over me wangen van het lachen om die bolle
Waarschuw beheerder
ze doen het:) hij doet alsof
wat een rare man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:34:
de tranen lopen over me wangen van het lachen om die bolle

ik ken het gevoel whahaha :roflol:

Waarschuw beheerder
haha die gast is echt leip

Waarschuw beheerder
haha ik eis een momografie dat weet jij niet want jij bent dom zegt ie tegen Amanda om vervolgens te schreeuwen Jaap is goed.

ik besterf het hier
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een nerds hey
Waarschuw beheerder
donateur
Die gozer zet zich zelf voor lul heeeeeeeey :roflol:
Waarschuw beheerder
zijn amanda haar borsten nep?ik dacht het namelijk al een keer
Waarschuw beheerder
donateur
hahah natasia ik verwen jou met je 21 cm :roflol: wat een figuur
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 27 februari 2007 om 23:41:
zijn amanda haar borsten nep?ik dacht het namelijk al een keer

Dit was toch al bekend?
Dat stond toch in het stukje tekst wat ze schreven toen ze het huis in kwam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mikel Arteta op dinsdag 27 februari 2007 om 23:46:
Dit was toch al bekend?
Dat stond toch in het stukje tekst wat ze schreven toen ze het huis in kwam.

die zijn 100% procent nep. staan gewoon recht als ze onder de zonnenbank ligt :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gehoord van iemand die bevriend is met een vriendin van amanda kent:S ja weet ook niet of het waar is hoor... Maar zij heeft de 10.000 euro niet hoeven te betalen als ze zoveel mogelijk bloot etc. liet zien:O
Waarschuw beheerder
waarom zegt ze dat ze echt zijn,ze zet zich zelf nu erg voor schut heheh
Waarschuw beheerder
Wahahaha die bolle ik ga kapot :lol:

Ik wil graag een statement maken:
"Ik vind homo's best aardig"
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: jaapie pleurt in de wc 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 27 februari 2007 om 23:50:
waarom zegt ze dat ze echt zijn,ze zet zich zelf nu erg voor schut heheh

ik snap dat zowiezo niet dat je dat durft te beweren.
dat ziet een blinde nog dat die nep zijn.
Waarschuw beheerder
Ieck Eijs, Eijnsteijn

Waarschuw beheerder
einstein
Waarschuw beheerder
donateur
huub ''einstein is een overschatte scheikunde leraar'' :respect: