Partyflock

Forumonderwerp · 887601
10489x bekeken

Waarschuw beheerder
dit heb ik nu al altijd willen zien :nocheer:
Waarschuw beheerder
Oh man, die lui gooien slecht. Duidelijk amateurs...
Waarschuw beheerder
die gasten daar zijn echt ziek:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matth¥s op vrijdag 14 juli 2006 om 17:14:
die gasten daar zijn echt ziek

Ga hier op PF eens kijken bij de "dode peuter dit en dat" topics wat de mensen daar roepen als straf voor de dader. Daar is steniging nog heilig bij...

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
ja zo gaat dat in die landen, middeleeuwse barbaarse taferelen, ik vind het walgelijk, maar het filmpje valt best mee opzich, heb ergere beelden gezien uit die landen
Waarschuw beheerder
donateur
Islam in Action,

ik denk nou krijg ik Chuck Norris te zien met een hoofddoek.
Waarschuw beheerder
dat muziekje :x
Waarschuw beheerder
donateur
Het is overgens wel druk daar, hoop dat Dance Valley gezelliger publiek heeft morgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 14 juli 2006 om 17:19:
ik denk nou krijg ik Chuck Norris te zien met een hoofddoek.

blijkt het ineens BRUCE aLEE te zijn:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Respectloos allemaal,1woord laf

Waarschuw beheerder
donateur
Bah....het zou verboden moeten worden!!:cry:

Waarschuw beheerder
valt weer tegen (n)

kwaliteit slecht, en heb wel eens hardere dingen gezien.
deenk aan: faces of death, combatfights, chinese martelingen :yes:

vergeleken bij chinese martelingen worden die mensen hier gewoon snel uit hun lijden verlost :yes:
al neemt het natuurlijk niet weg dat je behoorlijk voor lul staat, als een mummie in doeken gewikkeld en dan stenen naar je gegooid te krijgen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 17:23:
1woord laf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 17:27:
faces of death,

:gaap: daar is nou hellemaal geen flikka aan om na te kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
al neemt het natuurlijk niet weg dat je behoorlijk voor lul staat, als een mummie in doeken gewikkeld en dan stenen naar je gegooid te krijgen

Ik vind eerder dat je voor lul staat als je met een aantal andere primitive helden zoiets durft tegen 1 persoon die weerloos is, maargoed...
Waarschuw beheerder
Echt ik begin dit soort dingen hetzelfde te zien als een reclame van de macdonalds op rtl4
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig is de kwaliteit slecht anders was het nog erger dan het al is :S

en maar dat ene zinnetje schreeuwen :S

Waarschuw beheerder
Ik ga niet eens kijken! :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op vrijdag 14 juli 2006 om 17:31:
Ik vind eerder dat je voor lul staat als je met een aantal andere primitive helden zoiets durft tegen 1 persoon die weerloos is, maargoed...

dar heb je gelijk in :yes:
maarja, dat is nou eenmaal de mentaliteit van moslims :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pasquale di Natale op vrijdag 14 juli 2006 om 17:55:
Dat wij met die gasten op 1 wereld moeten leven

dat ik met jou op 1 wereld moet leven vind ik al erg genoeg ;)

Waarschuw beheerder
ik vind dit echt zwaar ziek.. dat dit nog in deze tijd kan :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Islam is a Hoax _O_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op vrijdag 14 juli 2006 om 17:16:
op PF eens kijken

de meesten weten geeneens waarover het gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 18:00:
dat ik met jou op 1 wereld moet leven vind ik al erg genoeg

Ik zal je voortaan wel minder vaak klappen geven okee als je het zo erg vind?

Waarschuw beheerder
Walgelijk en goor word er misselijk van :kots:
Waarschuw beheerder
En dan zeggen de mensen dat je de Islam geen achtelijke cultuur mag noemen... :nee:

Die mensen (of beter gezegd 'beesten') die daar met stenen staan te gooien doen dat dus ook alleen maar voor de kick, zegt wat over de instelling van die gasten.

Voordat ik een hoop gezeik krijg dat ik ze allemaal over één kam scheer: het volk in dat filmpje is ziek in hun hoofd, maar er lopen er genoeg op deze wereld die net zo erg zijn (van alle soorten, rassen en religies trouwens)
Maar zal wel door een of andere god op een stuk papier geschreven zijn dat je medemens vermoorden op een brute manier mag... :nee: Walgelijk volk...

Waarschuw beheerder
Kan die gast niet filmen of zo!? :S

Maar goed, eigenlijk wil ik dit soort dingen niet eens zien. Alle mensen die aan dit soort zaken meedoen wil ik bij deze WEL over 1 kam scheren... Moslims, christenen, whatever!
Waarschuw beheerder
merizzle je praat shizzle,voor christenen is het niet de normaalste zaak om iemand te stenigen,in ieder geval niet vandaag de dag.

voor moslims wel,sharia heet dat,willen ze in europa ook graag.
Waarschuw beheerder
hmm gezellig:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pasquale di Natale op vrijdag 14 juli 2006 om 17:55:
De islam
Achterstandsvolk Pff ... Te ziek gewoon
Dat wij met die gasten op 1 wereld moeten leven

Idd, en ik vind het behoorkijk ziekkelijk....

Waarschuw beheerder
wat een kut camera's hebben ze daar!! ouwe troep
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arjan Beukpad op vrijdag 14 juli 2006 om 17:34:
Echt ik begin dit soort dingen hetzelfde te zien als een reclame van de macdonalds op rtl4

Kom op, deze opmerking is overdreven. McDonalds is veel kwalijker dan dit. :p
Waarschuw beheerder
bij de 6minuten lijkt het wel een disco:/

Waarschuw beheerder
donateur
ze maken er wel een feestje van
Waarschuw beheerder
donateur
EDITED

Want dat mag je dan weer niet zeggen he...

jammer dat wel...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je toch wel een domme laffe hond zijn om een steen te durven gooien.

Waarschuw beheerder
het is gewoon raar volk.. ziekelijke mensen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op vrijdag 14 juli 2006 om 17:16:
Ga hier op PF eens kijken bij de "dode peuter dit en dat" topics wat de mensen daar roepen als straf voor de dader. Daar is steniging nog heilig bij...

Er is naar mijn mening ook wel een groot verschil tussen het doden van een peuter en vreemdgaan..
Waarschuw beheerder
onwijs dom van ze, hebben ze een dikke schep om mee te slaan, leggen ze die weg en gaan ze met stenen lopen gooien. Vindt je het gek dat die landen zo achter lopen! Weleens van efficient straffen gehoord?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 20:04:
Er is naar mijn mening ook wel een groot verschil tussen het doden van een peuter en vreemdgaan..

En zeggen en doen is ook een wereld van verschil.
Maar inderdaad, de electrische stoel wordt snel tevoorschijn getoverd.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou de kop eraf snijden is opzich ook wel een straf. Of ledematen eraf. Of andere zieke shit.

Maar je mag dan natuurlijk niets zeggen daarover want dat is discriminatie... pffft
Waarschuw beheerder
wat een kut kwaliteit filmpje :/

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op vrijdag 14 juli 2006 om 17:14:

:respect:
Waarschuw beheerder
gewoon iedereen straffen naar maatsaven uit het land van herkomst :P

Waarschuw beheerder
al neemt het natuurlijk niet weg dat je behoorlijk voor lul staat, als een mummie in doeken gewikkeld en dan stenen naar je gegooid te krijgen

ja dat je voor lul staat is op zo'n moment wel het ergste natuurlijk
Waarschuw beheerder
Triest volk bah bah:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die 2 gasten die gestenigd worden zie ik trouwens echt niet verdedigen ofzo terwijl ze worden ingegraven, dus ik krijg een beetje het idee dat die gasten er vrede mee hebben door god "ofzo"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 20:04:
het doden van een peuter en vreemdgaan

idd, maar het liedje in het
filmpje is ook anders

ze hebben het over child molester

en een child molester mogen ze voor mij stenigen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op vrijdag 14 juli 2006 om 19:12:
merizzle je praat shizzle,voor christenen is het niet de normaalste zaak om iemand te stenigen,in ieder geval niet vandaag de dag.

voor moslims wel,sharia heet dat,willen ze in europa ook graag.

Het gaat hier niet specifiek om de steniging. Christenen hebben (vroeger) ook echt onmenselijke dingen uitgehaald en daarom veroordeel ik in dit voorbeeld niet 1 bepaalde religie. In dit geval is dat inderdaad de islam en dat valt niet goed te praten, maar zij zijn niet de enigen! Dat dit in de westerse wereld niet meer gebeurt, wil dat niet direct zeggen dat christenen zo'n braaf volkje is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 20:15:

kan jij het beter dan ??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 20:58:
zieke geesten zijn het, die ali's...
of beter gezegd: die beesten!!!

Uitspraak van EHV-Robin-EHV op vrijdag 14 juli 2006 om 23:00:
Triest volk bah bah

Waarschuw beheerder
ze zijn gewoon laf t is net als of je een kat ziet over steken en dan plat rijd. kansloos en LAF

Waarschuw beheerder
donateur
wordt er ziek van, maar om nu direct islam te roepen.
ja het is het geloof wat die mensen hebben die dat doen.
500 jaar geleden gebeurde zulke dingen ook hier, als vrouwen op een brandstapel zetten die verdacht werden van hekserij, bij voorbeeld.
'k geloof dat die onzin er gewoon door de jaren heen is uit gegroeid, en vervangen is door gezond verstand.
Het komt daar ook wel, het heeft alleen de tijd nodig. Als hier 500 jaar geleden mars mannetjes waren geland, en die vertelden ons "hekserij bestaat helemaal niet" waren de marsmannetjes die als eerste op de brandstapel belandden.
Dat zelfde gebeurd nu in de Moslim wereld, met westerse ideeen.

Waarschuw beheerder
donateur
waarom staan er toch zo veel mensen die VOOR de doodstraf zijn moord en brand te roepen als er in een ander land de doodstraf wordt voltrokken? :/

owja, dat is natuurlijk omdat het daar moslims zijn, dan is het veeeeeeeeeeeeeel erger :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 07:15:
owja, dat is natuurlijk omdat het daar moslims zijn, dan is het veeeeeeeeeeeeeel erger

Ik had wel een slimmer argument van je verwacht, dit is echt een kinderachtige vergelijking.

De reden waarom iemand ter dood wordt veroordeeld, is hier denk ik aan de orde!

Waarschuw beheerder
donateur
oh, dus het gaat er niet om DAT iemand ter dood is gebracht of HOE iemand ter dood is gebracht, maar alleen WAAROM?

waarom heet het topic dan "Steniging"?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 00:24:
idd, maar het liedje in het
filmpje is ook anders

ze hebben het over child molester

oh dat heb ik niet gehoord, had het geluid uitstaan.. maar in het begin kwam er te staan dat ze veroordeel waren voor vreemdgaan dacht ik. maar ben het wel met je eens, met child molester heb ik ook geen medelijden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pasquale di Natale op vrijdag 14 juli 2006 om 18:40:

als je ook minder vaak tegen me been aan scheit, ga ik akkoord (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 07:58:
oh, dus het gaat er niet om DAT iemand ter dood is gebracht of HOE iemand ter dood is gebracht, maar alleen WAAROM?

Het is noagl een verschil dat mensen bij een misdadiger als dutroux ofzo om de doodstraf vragen (met een injectie ofzo), of dat iemand die vreemd gegaan is wordt ingegraven en door een groep omstanders net zo lang met stenen wordt bekogeld totdat hij dood is.

Waarschuw beheerder
zoveel bloed zie je al bij de teletubbies

Waarschuw beheerder
donateur
zolang moslims dat hier niet doen heb ik er geen probleem mee.
Daar wordt nu eenmaal anders gedacht over vreemd gaan als hier. Wie daar leeft weet wat er op vreemd gaan staat. En je doet het toch ben je ook een stomme aardappel.

Waarschuw beheerder
gatver, respectloos ,en heel erg ziek dat dit soort dingen gebeuren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arjan Beukpad op vrijdag 14 juli 2006 om 17:34:
Echt ik begin dit soort dingen hetzelfde te zien als een reclame van de macdonalds op rt

Helaas moet ik zeggen dat ik het hiermee eens ben, blijkbaar treedt er toch een vorm van gewenning op.

Valt met trouwens wel op dat de kwaliteit van de filmpjes uit deze landen vaak buitengewoon slecht is, m'n Ixus fototoestelletje maakt nog betere beelden.
Waarschuw beheerder
waarom staan er toch zo veel mensen die VOOR de doodstraf zijn moord en brand te roepen als er in een ander land de doodstraf wordt voltrokken?

owja, dat is natuurlijk omdat het daar moslims zijn, dan is het veeeeeeeeeeeeeel erger

Als jij nou eens verder kijkt dan een geloof, (ohhh racisme :o) dan lees je dat de meeste mensen de wijze waarop de straf word voltrokken afkeuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Colonel Sanders op zondag 16 juli 2006 om 00:24:
dan lees je dat de meeste mensen de wijze waarop de straf word voltrokken afkeuren.

OOOOOOOOOOOO,lees ik dat,ik lees alleen maar bij de meeste dat de gehel moslim bevolking over 1 kam word geschoren.

Alsof iedereen bij dit soort wreed vermak aanwezig is en dit goedkeurt.
Waarschuw beheerder
nu worden een flink aantal meningen op dit topic gegeven over het onderwerp en de hele moslim cultuur en eigenlijk worden er maar 3 dingen gezegt,
een luchtig weerwoord over hoe slecht de camera wel ni is
er wordt gezegd dat moslims ziek in hun hoofd zijn dat ze dit doen
en er wordt overal weer gezocht naar een reden om iemand rascist te noemen.

Ik heb het filmpje net ook gekeken en sinds er al zoveel van zulke filmpjes in omloop zijn ( bijna allen geregisseerd door de regisseur moham. ) wordt ik er ni eg meer koud of warm van. wat ik wel vreemd vind is dat mensen hier zeggen dat ze er ziek van worden en niet tegen kunnen en dat ze het niet vinden kunnen...het is je eigen keuze op die link te klikken en het daarna ook nog te kijken, je weet van te voren wat je kan verwachten dus zeur niet.
en ga ook niet lopen vertellen dat je het niet wilde zien maar dat je je wel ergerde aan de slechte camera, wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je kicked op leedvermaak en gore ( wat trouwens heel normaal is voor de mensheid )

en inderdaad, de christenen hebben ook heel wat vage dingen gedaan, tot 300 jaar geleden. maar sinds wij dat niet meer doen en geen van ons er nog aan gewend is, is dat feit totaal niet van belang. die moslims doen het nog wel en in onze ogen is dat fout, maar er wordt wel van ons verwacht dat wij hen accepteren in ons land en dat we respect moeten hebben voor hun cultuur, wat een gelul.
ik ga me niet verontschuldigen dat ik hun allemaal over een kam scheer, want het is simpelweg hun cultuur en daar bestaan geen kleine groepjes in.
zielig is het dat iedereen al zijn woorden hier voorzichtig uit moet kiezen omdat anders van een of andere wereldvreemde tree-hugger de term rascist naar zijn kop slingerd.
Ik heb best respect voor andere geloven, culturen en volkeren, maar als ik in africa ga wonen pas ik me daar aan aan hun cultuur of ik zorg dat mijn denkwijze niet die van de plaatselijke bevolking ontwricht,
maar hier in nederland moet de bevolking gebukt gaan onder alle "gast-culturen" en als je iets ervan zegt ben je rascist en kortzichtig.
Heerlijke vorm van vrije mening is dat, de keuze om hetzelfde te denken als de politiek en media de grootte massa opdringen of als kortzichtig, dom en haatdragend-zonder-ondervlak gezien te worden.

Noem mij maar rascist als je wilt, ik weet zelf goed genoeg dat dat niet zo is, maar een cultuur met dezelfde denkwijze als de christenen een paar eeuwen geleden en instaat is de meest gruwelijke praktijken uit te voeren omdat dat hun geloof en cultuur is zonder enig mededogen deze zieke dingen uit tevoeren, kan je naar mijn mening op geen enkele manier met de vrije denkwijze van de westerlingen in 1 land proppen.

Amen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Akuja op zondag 16 juli 2006 om 02:58:
een luchtig weerwoord over hoe slecht de camera wel ni is

geef toe, het beeld is toch zeer slecht :P
Waarschuw beheerder
nouw idd, kan me voorstellen dat mensen er misselijk van worden, al die gekleurde vlekken die overal heen bewegen, duurd ff voordat je doorhebt dat het geen vage visualisatie van winamp is...

Waarschuw beheerder
waarom staan er toch zo veel mensen die VOOR de doodstraf zijn moord en brand te roepen als er in een ander land de doodstraf wordt voltrokken?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 07:44:
Ik had wel een slimmer argument van je verwacht

Waarschuw beheerder
donateur

Ach joh kom toch zeg:/ deze manier van dooden is toch totaal niet redelijk of normaal.

Dan vindt hoe we dat tegenwoordig hier doen een stuk vredelievender als ze het met een spuitje doen.

En nog 1 kantekening, hier staan mensen niet als idoten te joelen als er iemand wordt gedoodt, daar is dat blijkbaar normaal, hoe respectloos kan je zijn....

Gelukkig zijn hier de scherpe kantjes van het geloof er inmiddels wel eraf, gelukkig maar, wij hebben teminste geleerd hoe je een meer respectvollere samneleving op kan bouwen, dat is ook 1 vaqn de redenen waarom het hier een stuk beter gaat dan in die landen waar ze nog zo geloofsfanatiek zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 18:18:
Uitspraak van *LeGenDary* op vrijdag 14 juli 2006 om 18:40:

als je ook minder vaak tegen me been aan scheit, ga ik akkoord laatste aanpassing 15 juli 2006 18:18

Daar drinken we dan nog wel een keer op :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 12:59:
Ach joh kom toch zeg deze manier van dooden is toch totaal niet redelijk of normaal.

nee iemand tig jaar in de dodencel zetten, hem op de electrische stoelzetten, en hem dan een tig aantal minuten laten zitten, omdat die precies om twaalf uur gedood moet worden.
Geen doodstraf is humaan, en ja ik vind dan ook eigenlijk dat de doodstraf niet humaan hoeft te zijn, anders is het ook geen straf meer.
Alhoewel ik ben er geen voorstander van , omdat die zo on omkeerbaar is, toch geloof ik dat hij bij onbetwistbaar beweis uitgevoerd zou mogen worden.
Waarschuw beheerder
leuk muziekje:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Akuja op zondag 16 juli 2006 om 02:58:
want het is simpelweg hun cultuur en daar bestaan geen kleine groepjes in.

onzin :) voor de rest kern van waarheid

Gelukkig zijn hier de scherpe kantjes van het geloof er inmiddels wel eraf, gelukkig maar, wij hebben teminste geleerd hoe je een meer respectvollere samneleving op kan bouwen, dat is ook 1 vaqn de redenen waarom het hier een stuk beter gaat dan in die landen waar ze nog zo geloofsfanatiek zijn.

idd

Waarschuw beheerder
Gewoon afknallen allemaal met een mini-gun. Kijken of er nog een groep zoiets durft te doen. Smeerlappen dat het zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zondag 16 juli 2006 om 14:08:
Maakt niet uit op wat voor manier: doodstraf=primitief. PUNT

iemand die bijvoorbeeld kinderen heeft verkracht, en nadat die vijftien jaar in het gevang heeft gezeten. Nadat die vrij komt direct weer het zelfde doet.
Ik zou daar absoluut geen probleem mee hebben, al is het maar om het risico dat die als nog zou kunnen ontsnappen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat een wausjes

Waarschuw beheerder
donateur
Dit doet me denken aan een quote uit een boek :
Zij die zonder zonden zijn mogen de eerste steen werpen

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Matth¥s op vrijdag 14 juli 2006 om 17:14:
die gasten daar zijn echt ziek

Das raar....

Als er hier een topic voorbij komt waarbij iemand verdacht word van pedoseksualiteit dan loopt half partyflock daar te roepen wat voor zieke straffen die persoon verdient........en als ergens aan de andere kant van de wereld iemand zoiets ook doet, dan loopt men hier weer te roepen dat ze daar ziek zijn.

Beetje hypocriet he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:57:
Das raar....

Als er hier een topic voorbij komt waarbij iemand verdacht word van pedoseksualiteit dan loopt half partyflock daar te roepen wat voor zieke straffen die persoon verdient........en als ergens aan de andere kant van de wereld iemand zoiets ook doet, dan loopt men hier weer te roepen dat ze daar ziek zijn.

Beetje hypocriet he

Dat zei ik dus al...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op zondag 16 juli 2006 om 17:19:
Dat zei ik dus al...

Inderdaad, heb ik overheen gelezen

sorry :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 17:21:
horizontaal gespannen boven de grond hangen aan polsen en enkels vast, met een stok babmoe eronder (Y)

die groeit per dag een cm, en doorboort zich dus met de dag verder in het lijf tot iemand aan inwendige verwondingen langzaam overlijdt

Toevallig net uit een ander topic. Wat geweldig beschaafd zijn we hier toch... (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:57:
dan loopt men hier weer te roepen dat ze daar ziek zijn.

krijg ook een heel naar gevoel als dat hier gebeurd, hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op zondag 16 juli 2006 om 17:30:
Toevallig net uit een ander topic. Wat geweldig beschaafd zijn we hier toch...

waarover ging het in dat topic, rock draaien op een house feest ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 17:32:
waarover ging het in dat topic, rock draaien op een house feest ?

Nee, die man die 10.000 afgedankte racehonden in z'n tuin begraven had...

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, die man die 10.000 afgedankte racehonden in z'n tuin begraven had...

Ik heb alle replies van vandaag even bij elkaar gezocht :
afmaken die vent

Geef mij die stungun maar ffkes..

Zulke mensen mogen affikken

ophangen zulke lui

Verekte dierenbeul Hangen die handel

Bahbah,wil hem wel ff een pin in zijn hoofd knallen!

horizontaal gespannen boven de grond hangen aan polsen en enkels vast, met een stok babmoe eronder
die groeit per dag een cm, en doorboort zich dus met de dag verder in het lijf tot iemand aan inwendige verwondingen langzaam overlijdt

ik heb ook nog wel een plekkie in mijn tuin voor dat stuk stront!

Ja, want hier zijn wij veeeeeeeel normaler dan iemand stenigen voor overspel ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 18:59:
Ja, want hier zijn wij veeeeeeeel normaler dan iemand stenigen voor overspel

Hahah:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me niet de moeite genomen om dit soort verwensingen op te zoeken in party flock, dan ben ik zeker een paar dagen mee zoet.
En mijn harddisk kan gegarandeerd niet de aantal bytes aan.
Waarschuw beheerder
gadverdamme :/ mjah

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 00:24:
hebben het over child molester

idd!!!
Waarschuw beheerder

Nog een aanvulling:

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 20:54:
Levent fille die gast.Vuile terring dwaas.

(f)

Waarschuw beheerder
wij hebben teminste geleerd hoe je een meer respectvollere samneleving op kan bouwen,

afmaken die vent

Geef mij die stungun maar ffkes..

Zulke mensen mogen affikken

ophangen zulke lui

Verekte dierenbeul Hangen die handel

Bahbah,wil hem wel ff een pin in zijn hoofd knallen!

horizontaal gespannen boven de grond hangen aan polsen en enkels vast, met een stok babmoe eronder

ik heb ook nog wel een plekkie in mijn tuin voor dat stuk stront!

Ja, want hier zijn wij veeeeeeeel normaler dan iemand stenigen voor overspel

respect...dat jij Islamieten haat weten we nu wel...

Waarschuw beheerder
deze manier van dooden is toch totaal niet redelijk of normaal.

Dan vindt hoe we dat tegenwoordig hier doen een stuk vredelievender als ze het met een spuitje doen.

dodencel vredelievender?????????

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 14:01:
iemand tig jaar in de dodencel zetten, hem op de electrische stoelzetten, en hem dan een tig aantal minuten laten zitten, omdat die precies om twaalf uur gedood moet worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:31:
dodencel vredelievender?????????

IIg "vredelievender" dan een joelende mensenmassa die de dood van een persoon toejuichen door middel van het ingooien van iemand z'n schedel. Dat zal je hier niet zien. En daarin ligt het verschil tussen de achtergebleven mensen aldaar en de samenleving in het westen, het is over de hele linie genomen hier toch een stuk respectvoller en tolleranter, dat is 1 van de sluetels waarom we hier al een stuk verder ontwikkeld zijn dan die mensen daar.

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:29:
respect...dat jij Islamieten haat weten we nu wel...

DAt maak jij ervan, je moet wel goed "luisteren" als ik wat zeg :jaja:

Kritiek hebben en haat is niet hetzelfde, athans bij mij iig niet.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 21:39:
IIg vredelievender dan een joelende mensenmassa die de dood van een persoon toejuichen door middel van het ingooien van iemand z'n schedel. DAt zal je hier niet zien.

in mijn ogen is dat een stuk homaner eigenlijk, als onze hightech manier van mensen omzeep helpen.
Veroordeeld, naar buiten en alez, het ziet er wat bloedigger uit, maar je hebt tenminste geen jaren om te leggen piekeren hoe je, je laatste adem zal uit blazen.

Waarschuw beheerder
. Dat zal je hier niet zien. En daarin ligt het verschil tussen de achtergebleven mensen aldaar en de samenleving in het westen

hahahahahaaha

Jij ziet zeker de beelden niet van mensen die auto`s van en naar gerechtshof aanvliegen?
Je ziet zeker nooit de menigte voor de hekken voor en tegen?

Of is het humaner als je het niet ziet...maar dat het wel gebeurd...kop in het zand?
het is over de hele linie genomen hier toch een stuk respectvoller en tolleranter,

Je kan er hier niet goed bij,anders zouden we hier dezelfde taferelen hebben,of denk je dat bunkers als rechtbanken en geheime locaties om recht te spreken,wegversperring en bodybuilders voor de lol zijn?
Als iemand de kans krijgt,dan heb je exact hetzelfde tafereel hier.
Mensen en vrijwilligers zat die anderen willen villen.
kinderen verkracht en vermoord...geef ze aan een omstander of familie.
Gezinnetje uitgeroeid?
Geef ze aan opa en schoonpa.

Man doe niet zo bijdehand en word wakker.

De eerste beste paardenverkrachter moet niet los gelaten worden in het dorp waar het gebeurde...en pistolen paultje krijgt applaus,maar een islamiet word met het neusje omhoog bekeken.

Waarschuw beheerder
DAt maak jij ervan, je moet wel goed "luisteren" als ik wat zeg

Nop,elk topic waarin jij participeert word dat duidelijker.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:42:
in mijn ogen is dat een stuk homaner eigenlijk, als onze hightech manier van mensen omzeep helpen.
Veroordeeld, naar buiten en alez, het ziet er wat bloedigger uit, maar je hebt tenminste geen jaren om te leggen piekeren hoe je, je laatste adem zal uit blazen

Als ik dan toch zou mogen kiezen dan kies ik toch maar voor bijvoorbeeld het systeem vabn een doodelijke injectie zoals die nu het meest gangbare is.

IK zou iig niet gestenigd willen worden, want je bent echt niet gelijk dood lijkt mij, en als je pech hebt ben je nog niet eens buiten bewustzijn :s, nou dat is effe een lekkere manier van dood gaan zeg, en dan ook nog eens honderden mensen om je heen die je dood toejuichen :/

En misschien nog wel het belangrijkse, veel van de mensen die gestenigd worden hebben nou niet bepaald een eerlijk proces erop zitten, het gebeurd regelmatig dat de geestelijk leider oproept tot een dergelijke actie en zijn wil is wet...........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 21:49:
veel van de mensen die gestenigd worden hebben nou niet bepaald een eerlijk proces erop zitten,

Ga eens naar de site van Amnesty en kijk eens waar dat nog meer gebeurd.

Trouwens hadden wij niet een stel uit Putten???

En Amerika is het schering en inslag...hoeveel er daar onschuldig die injectie hebben gekregen...

Trouwens de elecktrische stoel blijft ook geliefd en ik heb er niet opgezeten,maar kan je vertellen dat het heel pijnlijk is...

Maakt het jou denk je uit of er mensen naast je staan te juichen om je dood,of dat je WEET dat er mensen in het hele land enn/of daarbuiten lachen om je doodsstrijd?
Neem nu maar gewoon aan dat het niet te maken heeft met Westers,OOsters of zuidelijk,het heeft te maken met de wet, degene die dat mag uitmaken en de mensen die denken dat het recht heeft gezegeviert.

Jij zou ook dansen op de gestenigde kop van de verkrachter van je zus...die haar voor dood achter liet.

Waarom denk je dat er zoveel mensen zijn tegen de doodstraf?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:48:
Jij ziet zeker de beelden niet van mensen die auto`s van en naar gerechtshof aanvliegen?
Je ziet zeker nooit de menigte voor de hekken voor en tegen?

Tja als ik alles in een nootendop effe uit moet leggen, daarom zeg ik ook dat over de hele linie genomen het hier toch een stuk tolleranter is dan in dat soort, ik zie je punt wel.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:48:
Je kan er hier niet goed bij,anders zouden we hier dezelfde taferelen hebben,of denk je dat bunkers als rechtbanken en geheime locaties om recht te spreken,wegversperring en bodybuilders voor de lol zijn?

Het verschil is toc dat het geloof hier niet meer voor dit soort domme acties zorgt, natuyurlijk hebben we hier problemen, maar dat heeft vaak meer betrekking op 1 of enkele personen per misdrijf, wat we hier zien is een openbare marteling / doding van mensen in naam van een fabeltjeskrant die Koran heet. Dat hebben we hier gelukkig wel gehad, je zal hier op het Schouwburgplein geen massale steniging of heksenverbranding meer zien. En door dit soort dingen die hier niet meer gebeuren en daar wel lopen die gasten gewoon "een beetje" achter opo de rest van de wereld, maar deze moslims krijgen ook regelmatig kritiek van de meer progressieve moslims, en die zeggen precies hetzelfde als wat ik hier zeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:53:
Jij zou ook dansen op de gestenigde kop van de verkrachter van je zus...die haar voor dood achter liet

Nee dat zou ik dus niet doen, misschien een verschil qua instelling op opvoeding misschien?
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:53:
Maakt het jou denk je uit of er mensen naast je staan te juichen om je dood,of dat je WEET dat er mensen in het hele land enn/of daarbuiten lachen om je doodsstrijd?

Tja als ik eerlijk ben, dan kies ik toch ervoor om dan maar gewoon ine een kamertje een injectie te krijgen dan dat er joelende mensen om je heen staan, het zou iig wel een verschil zijn voor mij.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 21:49:
Als ik dan toch zou mogen kiezen dan kies ik toch maar voor bijvoorbeeld het systeem vabn een doodelijke injectie zoals die nu het meest gangbare is.

ik doe gewoon niets waar de doodstraf op staat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:03:
ik doe gewoon niets waar de doodstraf op staat

:o:o:o Daar had ik nou nog niet aan gedacht ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:29:
dat jij Islamieten haat weten we nu wel...

Effe nog een toevoeging, ik heb juist kritiek op de conservatieven binnen de islam (en aanhangers) omdat ze het proces van globalisatie verstoren. Ik zie juist liever dat de wereld meer 1 is met elkaar dan dat het juist polariseerd, daarom krijgen dat soort gasten uit de islam van mij de wind van voren, niet omdat ik ze haat, maar omdat ze een belemmering zijn om deze wereld wat meer eenheid te geven. Eenheid die we in de toekomst nodig hebben om verder te komen dan alleen deze planeet.

tot zo ver mijn filosofie in een nootendop o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ten eerst wat een kutcamera!!!

en tja, wat moet je hier nu nog over
zeggen, de meeste filmpjes zijn al
gezien, het is niet vreemd meer.
en hoe lullig het ook voor je is
om gestenigd te worden voor vreemdgaan.
je weet wat de straf kan zijn,
doe je het nog is het jou eigen
verantwoording.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 23:36:
Ten eerst wat een kutcamera!!!

die moslims, gewoon niet normaal. doen ze gewoon expres

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 22:01:
dan kies ik toch ervoor om dan maar gewoon ine een kamertje een injectie te krijgen

Dat is een van de meest pijnlijkste doden die je kan verzinnen, een vergassing doet minder pijn alleen duurt het verschrikkelijk lang.

Een dodelijke injectie die in de VS word gebruikt heb je het gevoel alsof je ruggegraat er langzaam uit word getrokken, je krijgt wel eerst spierverslappers en daarom zien andere mensen niet dat jij pijn lijd, maar het schijnt bijzonder gruwelijk veel pijn te doen.
Waarschuw beheerder
ehm.. mensen zijn onder narcose...

hoe kan het dan pijn doen als alle zenuwen zijn uitgeschakeld?

:vaag:

ik heb nooit pijn gevoeld toen ik onder narcose lag...
Waarschuw beheerder
donateur
Spierverslappers zijn iets heel anders dan narcose of verdoving hoor!

Ik heb eens een verhaal gezien op tv van iemand die spierverslappers, narcose en verdoving kreeg toegediend voordat ze zijn blinde darm gingen verwijderen.
Toen bleken alleen de spierverslappers te werken, dus die man maakte alles bewust mee en voelde alles, maar kon dat niet kenbaar maken :dood:

Hoe dan ook: ik weet niet in hoeverre dat verhaal van Vip klopt. Maar ik vind het erg vreemd!
Als dat waar is: waarom nemen ze dan niet een verdovend middel en spuiten ze daar een overdosis van in?
Iedere idioot die zelfmoord wil plegen en rustig wil inslapen weet wel aan het juiste spul (of combinatie van) te komen. En dan zou de overheid niet in staat zijn om iemand pijnloos te executeren???
Dat kan gewoon niet :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op maandag 17 juli 2006 om 01:58:
Als dat waar is: waarom nemen ze dan niet een verdovend middel en spuiten ze daar een overdosis van in?

Omdat het een straf moet blijven.

Waarschuw beheerder
donateur
Verdovend middel
De procedure telt drie stappen. Eerst krijgt de veroordeelde een verdovend middel, vervolgens een geneesmiddel dat de spieren verlamt en tenslotte kaliumchloride om de hartslag te stoppen.

Volgens Human Rights Watch kunnen het verdovende middel, dat slechts korte tijd werkt, en het spierverlammende middel de gevangene de hele tijd bewust houden tot het moment dat de derde injectie wordt toegediend.

Het effect van kaliumchloride is zo pijnlijk dat veeartsen het gebruik ervan vermijden, of op zijn minst wachten tot het dier volledig buiten bewustzijn is.

De publicatie van het rapport vindt plaats in de aanloop naar een hoorzitting van het Amerikaanse Hooggerechtshof, dat zich zal buigen over de procedures die een gevangene moet volgen om het gebruik van een dodelijke injectie aan te vechten

Uit onderzoek is gebleken dat bij 21 van de 49 onderzochte gevallen (43%) de veroordeelde waarschijnlijk nog bij kennis was. Ze konden dit echter niet aangeven, vanwege de complete verlamming door de spierverslapper. Saillant detail: in 19 Amerikaanse staten, inclusief Texas, is het expliciet verboden spierverslappers te geven bij het inslapen van dieren, zodat een eventueel aanwezig bewustzijn kan worden herkend.

Het toedienen van het uiteindelijke thanaticum, kaliumchloride, leidt niet alleen tot hartstilstand, maar ook tot heftige spierkrampen, een gevoel van verstikking en een ernstig branderig gevoel. Een aantal veroordeelden reageerde zeer heftig op de toegediende stoffen. Zo hapte tijdens een executie Robyn Lee Parks in 1992 bijna tien minuten naar adem voor hij stierf.

Waarschuw beheerder
donateur
In februari 2006 oordeelde een rechter in Californië dat de dodelijke injectie in strijd was met het Achtste Amendement op de Grondwet dat wrede en ongebruikelijke straffen verbiedt. De reden was dat dat de eerste injectie de pijn mogelijk niet zou wegnemen, maar alleen zou maskeren. Om de dodelijke injectie toch humaan te maken, werden voor de eerstvolgende geplande executie (die van Michael Moralis op 21 februari) twee anesthesisten aangezocht, die de veroordeelde in slaap moesten brengen voor de executie of tijdens de executie als bleek dat Moralis pijn zou lijden. De anesthesisten weigerden echter op ethische gronden. Als alternatief werd daarom een andere injectie voorgesteld, waarbij de veroordeelde alleen een dodelijke overdosis van een slaapmiddel (barbituraat) zou krijgen en geen cocktail van gif. Nadeel van deze alternatieve methode is dat het ongeveer drie kwartier duurt voordat de veroordeelde echt dood is.

Waarschuw beheerder
Misschien verdienen ze het wel. Als ze b.v. twee kinderen sexueel misbruikt hebben en vermoord hebben zoals in België, dan ga ik voor nog een langzamere pijnlijke dood.

Die gast mogen ze van mij ook stenigen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 22:01:
Nee dat zou ik dus niet doen, misschien een verschil qua instelling op opvoeding misschien?

Geef jij hem effe een bloemetje anders :S

Als iemand mijn dierbare verkracht of mishandeld stenig ik hem persoonlijk.

Ik kan dat echt niet begrijpen. Iemand die zegt. "Als mijn dierbare zoiets vreselijk overkomt, dan doe ik niks. Want zo ben ik niet opgevoed."

Sukkel!!!

Als iemand een dierbare van mij zoiets aandoet, dan heb ik daar totaal geen respect of medelijden meer voor. Ik pakte hem echt op de meest gruwelijke manier en dan filmde ik het ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 00:45:
Dat is een van de meest pijnlijkste doden die je kan verzinnen, een vergassing doet minder pijn alleen duurt het verschrikkelijk lang.

Een dodelijke injectie die in de VS word gebruikt heb je het gevoel alsof je ruggegraat er langzaam uit word getrokken, je krijgt wel eerst spierverslappers en daarom zien andere mensen niet dat jij pijn lijd, maar het schijnt bijzonder gruwelijk veel pijn te doen

Klopt dus niet

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 00:52:
ehm.. mensen zijn onder narcose...

hoe kan het dan pijn doen als alle zenuwen zijn uitgeschakeld?

ik heb nooit pijn gevoeld toen ik onder narcose lag...

en dit klopt wel :jaja: Een narcose van tevoren is meestal toch het meest gangbare, een enkele uitzondering daargelaten...

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 09:13:
Als iemand mijn dierbare verkracht of mishandeld stenig ik hem persoonlijk

Tja dan ben je dus geen haar beter dan diegene die dan jouw dierbare iets heeft aangedaan. Sterker nog je bent dan nog veel erger , en je verpest je eigen leven ook nog eens. En dat alleen maar door een opwelling van het moment, niet erg slim dus....

Tja als we zo gaan doen, die dader zal dan ook wel weer dierbaren hebben die jouw dan willen stenigen enz enz.

We leven niet "conservatiefmoslimstan" ;)

dus dan ben je pas echt een
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 09:13:
Sukkel!!!

zeker als het dan ook nog eens wil flimen. :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 10:36:
Tja dan ben je dus geen haar beter dan diegene die dan jouw dierbare iets heeft aangedaan. Sterker nog je bent dan nog veel erger , en je verpest je eigen leven ook nog eens. En dat alleen maar door een opwelling van het moment, niet erg slim dus....

Whuhahahahaha. Ik verpest me eigen leven???

Als iemand mijn dierbare zoiets aandoet. Dat zou mijn leven verpesten, en dan verdiend hij nog 10x erger. Mijn leven zou dan weer een stuk beter worden als ik diegene zou geven wat hij verdiend en dat is zijn leven ontnemen op een hele pijnlijke/langzame manier.

Want wat mijn leven nog erger zou verpesten is dat diegene binnen een aantal jaren weer op straat staat en iemand anders hetzelfde aan kan doen en niet zijn verdiende loon van mij heeft gehad voor wat hij mijn dierbare heeft aangedaan.

Dus als ik het goed begrijp. Als jij b.v. later een dochtertje hebt en die word verkracht door iemand uit jullie buurt of je vriendin word verkracht en vermoord, dan doe je niks en geef je hem aan bij de politie?

Toppunt van watje. Zou je vriendin leuk vinden om te horen. Dat je zo voor haar opkomt.

ThunderNERD.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:56:
Als iemand mijn dierbare zoiets aandoet. Dat zou mijn leven verpesten, en dan verdiend hij nog 10x erger. Mijn leven zou dan weer een stuk beter worden als ik diegene zou geven wat hij verdiend en dat is zijn leven ontnemen op een hele pijnlijke/langzame manier

Tja dan kan je een groot gedeelte van je leven van deze "triomf" genieten binnen 4 muren van je cel.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:56:
Dus als ik het goed begrijp. Als jij b.v. later een dochtertje hebt en die word verkracht door iemand uit jullie buurt of je vriendin word verkracht en vermoord, dan doe je niks en geef je hem aan bij de politie?

Mijn impulsen zouden misschien iets vergelijkbaars willen doen, maar we leven nou eenmaal in een rechtstaat en dan moet je het straffen uit handen geven / aan de rechter over laten. Helaas zo werkt het nou hier in ons land, en wees er maar blij om, als we allemaal onze regeltjes zouden maken dan wagen we qua welvaart net zo (niet) ontwikkeld als landen waar stenigen nog wordt toegepast. Daar maakt ook iedereen zijn eigen regeltjes met de koran onder hand en ht resultaat is een land in ghaos.

Het is maar net wat je wil natuurlijk, soms vindt ik onze rechtstaat ook soft, maar we moeten zeker niet allemaal onze eigen regeltjes maken, dat is vragen om problemen, zeker in een dicht bevolkt land als Nederland.

Waarschuw beheerder
Nou geloof me als iemand mijn vader/moeder/broertje of vriendin zoiets aandoet zelfs me hond, dan is mij dat waard en dat meen ik serieus.

Als ik weet wie zoiets gedaan hebt als bovenstaande zoiets overkomt, dan laat ik hem echt niet voor een paar jaar in een cel zitten en dan weer vrolijk rondlopen.

Ik vind inderdaad niet dat je voor alles je eigen regeltjes kan maken, maar ik laat een dierbare echt niet verkrachten/mishandelen of zoiets verschrikkelijks. Dan neem ik zelf het initiatief en zorg dat diegene ze verdiende loon krijgt.

Steelt iemand nou me auto b.v. dan denk ik dat ik diegene ook niet ga opzoeken. Zie ik het nou gebeuren, dan pak ik hem echt wel op dat moment, maar ik kan begrijpen dat mensen zoiets niet doen. Maar dat zijn dingen die het inderdaad niet waard zijn. Zoals diefstal, vernieling.
Waarschuw beheerder
Ja hoor, en die paar gekken op dat filmpje zijn zeker representatief voor de hele islam? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op maandag 17 juli 2006 om 12:11:
Ja hoor, en die paar gekken op dat filmpje zijn zeker representatief voor de hele islam?

nou zo doen ze het wel overkomen hier in het westen. 1 en al gekken die moorden voor hun religie, is het beeld wat we krijgen
Waarschuw beheerder
net als in engeland wonen alleen hooligans :)
Waarschuw beheerder
krijg pijn in me ogen va dat filmpje :p

Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef het eg niet te zien..... Ik kan me die onthoofding van Nick Berg nog herinneren, ik was een week misselijk... Ik hoef zonodig niet meer alles te zien, getver.

Ook al gun je iemand de doodstraf, net als die gast wie ze nu hebben opgepakt in Belgie met dat jongetje uit Luik, dat wens je niemand toe. Gewoon kogel of stoel, of een spuitje.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 juli 2006 om 13:16:
Ook al gun je iemand de doodstraf, net als die gast wie ze nu hebben opgepakt in Belgie met dat jongetje uit Luik, dat wens je niemand toe.

Ongeloofelijk. Die kerel wenst zo'n jongetje wel zoiets ergs toe en jij hem niet. Dit jongetje leeft godzijdank nog, maar is getraumiseerd voor ze hele leven.

En die meisjes in Luik zijn door verstikking om het leven gebracht nadat er één sexueel misbruikt was. Een van de meest verschrikkelijke manieren om dood te gaan.

En dan van die jonge meisjes die nog een heel leven voor hun hebben en geen vlieg kwaad gedaan hebben. En jij wenst zo'n man een minder pijnlijke dood toe.

Dat je nog medelijden met zo iemand gaat hebben om de manier hoe hij aan ze einde komt. Belachelijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
koekje erbij ?? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
en dit klopt wel Een narcose van tevoren is meestal toch het meest gangbare, een enkele uitzondering daargelaten...

Nee dat is dus niet het geval.
En ik denk dat het Amerikaanse Hooggerechtshof het beter weet dan jij en ik ;)

De meest humane en eervolle doodstraf is nog steeds gefusileerd worden.

Waarschuw beheerder
Stenen gooien de gekste!

Waarschuw beheerder
donateur
Nog wat uitspraken uit het "sociale Nederland" :
gooi de gaskamers maar open!!!
maar eerst volgt er een castratie ritueel..

Uitroeien

Handjes er af, knikkers er uit en zo'n apparaat wat cartman ook had in de film

dood laten schoppen door kinderen

Waarschuw beheerder
Ik kan ergens wel begrijpen dat je iemand dit aan zou willen doen, als hij/zij bv een van je geliefden iets heeft aangedaan, maar wat ik niet begrijp is dat ze constant Allah Ahkbar (heb geen idee hoe je het schrijft) blijven roepen. Als er een God (Allah dus in dit geval) zou bestaan, zou die dan echt willen dat mensen dit elkaar aandoen? Ik kan het me niet voorstellen...
Verder heb ik ook nog nooit iets gezien/gehoord/gelezen dat Christenen, Joden, Hindoes of welk ander geloof dan ook bij zoiets onmenselijks Jesus Christ of iets anders roepen..

Ik vind het maar raar...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 20:03:
Verder heb ik ook nog nooit iets gezien/gehoord/gelezen dat Christenen, Joden, Hindoes of welk ander geloof dan ook bij zoiets onmenselijks Jesus Christ of iets anders roepen..

Nee, christenen roepen "may God be with us" voordat we in de oorlog stappen.

En "Allah Ackbar" betekent : "God is groot"
Waarschuw beheerder
Nee, christenen roepen "may God be with us" voordat we in de oorlog stappen.

En "Allah Ackbar" betekent : "God is groot"

ehm... hoe vaak zie je dat precies dat christenen roepen "may god be with us" ?

in elk nieuwsbericht op het nos journaal hoor ik bij elk stukje over het midden oosten...... allah akbar

zoek het verschil :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 20:41:
ehm... hoe vaak zie je dat precies dat christenen roepen "may god be with us" ?

Een bepaalde mijnheer die Bush heet hoor je het regelmatig roepen.

in elk nieuwsbericht op het nos journaal hoor ik bij elk stukje over het midden oosten...... allah akbar

ja en?

zoek het verschil

Allebei relgieuze uitspraken die in verband worden gebracht met oorlog en onderdrukking terwijl dit er niets mee te maken zou mogen hebben.

ownee : dat is de overeenkomst ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zolang ze in hun land, hun eigen volk vermoordden. zou het me een worst zijn. Zeker gezien ze reageren door vliegtuigen te laten neerstorten in wolken krabbers, heb ik er al helemaal geen bezwaar tegen.
Lekker niet mee bemoeien, zolang die olie maar stroomt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 20:46:
Een bepaalde mijnheer die Bush heet hoor je het regelmatig roepen.

Ik hoop niet dat jij ook maar enige intenties hebt om de politiek in te gaan! Laat Geert Wilders maar schuiven!

En dit is nu niet weer persoonlijk op jou gericht..maar al die antwoorden van jou...

Je blijft denken wat je wil...terwijl er feiten op tafel liggen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 23:36:
en tja, wat moet je hier nu nog over
zeggen, de meeste filmpjes zijn al
gezien, het is niet vreemd meer.
en hoe lullig het ook voor je is
om gestenigd te worden voor vreemdgaan.
je weet wat de straf kan zijn,
doe je het nog is het jou eigen
verantwoording.

Ojaaaa..Dus? Eigen schuld dan maar?
Omdat zijn land wordt geregeerd door een stel gekken, moet hij maar accepteren dattie kapot wordt gegooid "als hij zich overgeeft aan zijn gevoelens"? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:12:
maar al die antwoorden van jou...

Dus volgens jou roept Bush niet "may God be with us" als hij militairen een oorlogszone instuurd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:24:
Dus volgens jou roept Bush niet "may God be with us" als hij militairen een oorlogszone instuurd?

Misschien verkeerde "Quote" toegepast, dat doet hij inderdaad, net als veel andere onzin die hij uitkraamt!

Waarschuw beheerder
Eigenlijk moet de link in het openingstopic gewoon verwijderd worden.
Waarschuw beheerder

zucht...

honderden miljoenen moslims die het roepen...

maar nee... als bush iets zegt....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:29:
Misschien verkeerde "Quote" toegepast, dat doet hij inderdaad, net als veel andere onzin die hij uitkraamt!

Dat is het enige wat ik zeg, dus ik neem aan dat je dit allemaal terugneemt :
Ik hoop niet dat jij ook maar enige intenties hebt om de politiek in te gaan! Laat Geert Wilders maar schuiven!

En dit is nu niet weer persoonlijk op jou gericht..maar al die antwoorden van jou...

Je blijft denken wat je wil...terwijl er feiten op tafel liggen!

???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 21:46:

Stel dat honderden miljoenen moslims zouden roepen "God is groot" wat dan nog?

Waarschuw beheerder
Ik neem niks terug...

Ik irriteer me gewoon mateloos aan jouw betweterige antwoorden!

Je ziet een bepaalde groep mensen iets doen, en van alle kanten probeer je het goed te praten.

En voor je weer bijdehand gaat reageren...Zo komt het dus over!

Je ziet toch zelf ook wel dat die mensen ziek zijn? :S
Waarschuw beheerder
ehm ze roepen et als ze weer is een aanslag hebben gepleegd enzo...

naja laat maar

hier heb je je roze bril weer terug ga maar lekker doorheen kijken b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:52:
Ik neem niks terug...

Laat me dit even resumeren :

* Ik zeg iets
* Jij zegt dat dit niet zo is
* Ik neem dezelfde stelling in
* Jij zegt dat ik het wel correct heb
* Maar je neemt je eerste uitlating niet in?

Dus wat wil je nou eigenlijk, beetje zitten zeiken over mij terwijl het onderwerp er niet toe doet ofzo? Beetje janken omdat je niemand hebt om bij uit te huilen?

Je ziet een bepaalde groep mensen iets doen, en van alle kanten probeer je het goed te praten.

Nee hoor, ik zeg alleen dat Bush bij elke militaire actie zegt "may God be with us".

Zo komt het dus over!

Dat kan, maar dat rechtvaardigd jouw reactie op mijn persoonlijkheid nog steeds niet.

Je ziet toch zelf ook wel dat die mensen ziek zijn?

Ik heb daar helemaal geen mening over gegeven, dus hoe kan jij nou weten wat ik wel/niet vind?

Ook op een bruiloft en begrafenis.
Waarschuw beheerder
Ik heb daar helemaal geen mening over gegeven, dus hoe kan jij nou weten wat ik wel/niet vind?

geef dan eens je mening ipv alles af te zeiken en bekritiseren wat je ziet
Waarschuw beheerder
donateur
*leest de laatste pagina door*

:/:\:/:\

Ja hoor vip je hebt wederom gelijk.

Hou je nu op met doordrammen???

Je komt over alsof je de acties van deze mensen op het filmpje goed kan keuren.

En dat heeft GVD een actieve poltieke functie in ons land :s.

Het moet niet erger worden hoor!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 22:17:
geef dan eens je mening

Ik pas wel op met dit soort gevoelige onderwerpen

alles af te zeiken en bekritiseren wat je ziet

Nu lever jij kritiek op mij.

Je komt over alsof je de acties van deze mensen op het filmpje goed kan keuren.

Waar dan? Lijkt me behoorlijk sterk aangezien ik TEGEN dit soort straffen ben.
Maar wat ik hypocriet vind, is dat men loopt te roepen dat dit onmenselijk is en dat het weer moslims zijn, terwijl een topic verderop OOK dergelijke dingen worden geroepen.

Conclusie : ze zijn daar net zo beschaafd als hier, als je het filmpje en partyflock als een doorsnee ervaart.

Maar ik ben tegen alle vormen van fysieke straffen en executies, hoe en waar dan ook ter wereld.

owjee, gaf ik toch nog een mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:37:
Maar wat ik hypocriet vind, is dat men loopt te roepen dat dit onmenselijk is en dat het weer moslims zijn, terwijl een topic verderop OOK dergelijke dingen worden geroepen.

Ik weet nog een leuk topic waarin Partyflockers vinden dat 14 jarige kinderen die een verkeersbord beklad hebben gebrandmerkt moeten worden... :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:37:

Let dan wel op het grote verschil. IN "conservatiefmoslimstan" worden dit soort dingen ook daadwerkelijk uitgevoerd, en het wordt zelfs geprezen uit naam van blblabla-allah enz.

Hier op pf gaat het meer om impulsieve uitingen, en niet om daadwerkelijke daden. Onze samenleving zit zo niet in elkaar, we laten ons hier niet meer leiden door geloofsfanatisme, zeker niet wat rechtspraak betreft.

En waarom altijd dat handje boven de (slechte) moslims houden??? Daar wordt ik toch wel een beetje strontziek van, ontkennen is het begin van nog grotere problemen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ga ik niet eens kijken.
Heb 1 keer eerder 2 sec van zo iets gezien.
En ben toen een dag ziek er van geweest en moest er 1 weeek aan denken hoe verrot die mensen zijn:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 22:44:
Onze samenleving zit zo niet in elkaar, we laten ons hier niet meer leiden door geloofsfanatisme, zeker niet wat rechtspraak betreft.

Oh, dus zo zit het? Wel zeiken op moslimlanden waar ze dat doen en hier zeiken dat de politie te streng is e.d. :9

En waarom altijd dat handje boven de (slechte) moslims houden??? Daar wordt ik toch wel een beetje strontziek van, ontkennen is het begin van nog grotere problemen...

Enig idee hoeveel ranzige snuffmovies ik van westerlingen kan vinden? En hoeveel hack'n slash verhalen over westerlingen? Welke bevolkingsgroep heeft hier een probleem?

Waarschuw beheerder
donateur
ff @ 42

Laat gewoon zien wie je bent in plaats van zo lkkr annoniem accountje!!
En praat dan weer verder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 21:52:

Het Iraanse voetbal elftal riep zelfs Allah akbar, iedere keer dat ze scoorde op het WK.. de terroristen. :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:53:
En praat dan weer verder.

Oh, jij hebt zeker meer gelijk als ik omdat je Matthijs de badmeester uit Blokzijl bent? :/ Ik heb een anonieme account zodat mensen reageren op wat ik zeg in plaats van op wat ik doe of hoe ik eruit zie...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 22:48:
Enig idee hoeveel ranzige snuffmovies ik van westerlingen kan vinden? En hoeveel hack'n slash verhalen over westerlingen? Welke bevolkingsgroep heeft hier een probleem?

Ach ja we hebben hier nou eenmaal veel meer westerlingen, maar naar verhouding, en toch weten de oslims met hun geringe percentage alhier toch voor veel problemen te zorgen,

En naarmate het percentage (fanatieke) moslims in een land toeneemt, des te onderontwikkeld lijken deze landen te worden....(effe kort door de bocht gezegd)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:53:
ff @ 42

En praat dan weer verder

DAt doen er wel meer hier, veel mensen die pro-moslim of extreem-linkse / anti-westerse denkbeelden zijn hebben allemaal zo'n annoniem accountje, wat te verbergen misschien ????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 22:56:
Ik heb een anonieme account zodat mensen reageren op wat ik zeg in plaats van op wat ik doe of hoe ik eruit zie...

Ik heb anders nog nooit opmerkingen over mijn uiterlijk of mijn doen en laten gehad, dus dat is vette bullshit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DAt doen er wel meer hier, veel mensen die pro-moslim of extreem-linkse / anti-westerse denkbeelden zijn hebben allemaal zo'n annoniem accountje, wat te verbergen misschien ????

ik moet meteen aan kattivo denken O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 22:57:
Ach ja we hebben hier nou eenmaal veel meer westerlingen, maar naar verhouding, en toch weten de oslims met hun geringe percentage alhier toch voor veel problemen te zorgen,

Wat is dat voor onzin?
[img width=289 height=213]http://home.att.net/~natespics/world_religion_pie.gif[/img]
20% van de wereldbevolking vind jij een gering percentage?

En naarmate het percentage (fanatieke) moslims in een land toeneemt, des te onderontwikkeld lijken deze landen te worden....(effe kort door de bocht gezegd)

Extremisme is vaak een gevolg van armoede. Nu draai je het mooi even om, maar zo werkt het niet he. Die mensen liggen niet in hun zwembad op een dag te bedenken dat ze zelfmoordterrorist worden hoor. Daar is wel iets voor nodig...

Ja, ik ben eigenlijk Osama bin Laden en ik zit met m'n laptoppie in de bergen van Pakistan. Kom me maar halen...

Waarschuw beheerder

Een dodelijke injectie die in de VS word gebruikt heb je het gevoel alsof je ruggegraat er langzaam uit word getrokken, je krijgt wel eerst spierverslappers en daarom zien andere mensen niet dat jij pijn lijd, maar het schijnt bijzonder gruwelijk veel pijn te doen

Klopt dus niet

klopt dus wel!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 07:22:
Eerst krijgt de veroordeelde een verdovend middel, vervolgens een geneesmiddel dat de spieren verlamt en tenslotte kaliumchloride om de hartslag te stoppen.

Volgens Human Rights Watch kunnen het verdovende middel, dat slechts korte tijd werkt, en het spierverlammende middel de gevangene de hele tijd bewust houden tot het moment dat de derde injectie wordt toegediend.

Tja dan ben je dus geen haar beter dan diegene die dan jouw dierbare iets heeft aangedaan. Sterker nog je bent dan nog veel erger , en je verpest je eigen leven ook nog eens.

Als ze mijn dierbare gruwelijk verkrachten en voor dood achter laten,leef ik graag een poos in de cel,inderdaad voor die paar momenten triomf,dat ik diegene evenzeer kan kwellen en dat op zijn/haar kop kan zien als hij op het gezicht van mijn dierbare heeft gezien.

Laat mij dan maar lekker barbaars zijn,of zoals jij het weer met het woordje moslim erin gebruikt:conservatiefmoslimstan.

gebruik gewoon de woorden van je "eigen volk",of dacht je dat wij geen namen hebben omdat wij misschien geen wraak kennen?

Trouwens je haalt ook weer telekns de Koran erbij...Doe dat ook eens met de Thora en met de Bijbel en het Communisme (viert hoogtij in China-kijk naar Tibet-
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 23:02:
20% van de wereldbevolking vind jij een gering percentage?

Ik projecteerde het nu op de Nederlandse situatie.

En 20% is dus moslims (1 op de 5), toch zijn bija alle oorlogen op de wereld tussen moslims - niet moslims / moslims onderling. Gezellig volje hoor :jaja: De goede daargelaten natuurlijk
Extremisme is vaak een gevolg van armoede. Nu draai je het mooi even om, maar zo werkt het niet he. Die mensen liggen niet in hun zwembad op een dag te bedenken dat ze zelfmoordterrorist worden hoor. Daar is wel iets voor nodig...

Die mensen heb je hier anders ook, hier hebben ze het ook goed, en opeens heeft men toch sympatieen met extremisme, dus propaganda is ook een deel van de oorzaak van extremisme.
Ja, ik ben eigenlijk Osama bin Laden en ik zit met m'n laptoppie in de bergen van Pakistan. Kom me maar halen

Dan heb je wel snel onze taal geleerd, je zou zo een voorbeeld kunnen zijn voor veel moslims hier in ons land :repsect: op het gebied van talenkennis dan alleen he;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 20:41:
hoe vaak zie je dat precies dat christenen roepen "may god be with us" ?

Volksliederen misschien: Engeland en Amerika spannen de kroon.
God moet Amerika behoeden,God moet de Engelse Koningin behoeden,maar de soldaatjes mogen het opknappen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 21:46:

maar nee... als bush iets zegt....

Miljoenen Amerikanen en Engelsen roepen het en zingen het dagelijks.
De hetze na iedere geweldsdelict richting deze landen of vanaf deze landen,bij elke preek van hun bek komt het woord God in voor.

Je zou potverdorie dat hele 9/11 gedoe eens moeten gaan vertalen.
Waar God staat moet je Allah nemen en waar moslim of islamiet staat moet je Christen zetten.

Neem zelf ook even je roze bril terug...

Trouwens..Ierland????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:08:
Ik projecteerde het nu op de Nederlandse situatie.

En 20% is dus moslims (1 op de 5), toch zijn bija alle oorlogen op de wereld tussen moslims - niet moslims / moslims onderling. Gezellig volje hoor :jaja: De goede daargelaten natuurlijk

In 150 jaar Nederlandse geschiedenis komt welgeteld 1 hele aanslag door een extremistische moslim voor. En ladingen aanslagen door ons eigen volk. Waar heb je het over?

Bijna alle oorlogen worden in Africa uitgevochten. Meestal gaat dat gewoon over geld of grondgebied. Of het is de ene stam die de andere uitmoord...

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:08:
Die mensen heb je hier anders ook, hier hebben ze het ook goed, en opeens heeft men toch sympatieen met extremisme, dus propaganda is ook een deel van de oorzaak van extremisme.

Hier in Nederland zijn geen zelfmoordaanslagen. ;) En het leed van anderen van jouw volk helpt inderdaad ook niet...
Waarschuw beheerder
Volksliederen misschien: Engeland en Amerika spannen de kroon.
God moet Amerika behoeden,God moet de Engelse Koningin behoeden,maar de soldaatjes mogen het opknappen...

en nu in oorlogs situaties?

ik zie hezbollah allah akbar roepen als ze raketten schieten
ik zie terroristen in irak allah akbar roepen als ze een aanslag plegen
ik zie duizenden mensen feest vieren bij 9/11 al roepend allah akbar

elke keer als ik journaal aanzet hoor ik allah akbar als er een moslim in beeld komt :O

goh... zulke dingen zie ik nou nooit bij ons :O
kzie nooit mensen het volkslied zingen als amerika ergens een iraakse terrorist heeft afgeschoten :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hier op pf gaat het meer om impulsieve uitingen, en niet om daadwerkelijke daden

Toch schijnen veel mensen dat normaal te vinden.

En dat de een middelen heeft om fysieke straffen uit te voeren en de ander er alleen over kan denken, maakt de een niet gestoorder dan de ander.

Het zit gewoon in ons als mens en we voeren executies anders uit, maar dat maakt het niet menswaardiger. Alle lijfstraffen en executies zijn barbaars.

ontkennen is het begin van nog grotere problemen...

Ontkennen in de vorm als zeggen dat ter dood veroordeelden narcose krijgen voor hun executie terwijl dit niet zo is?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:07:
Trouwens je haalt ook weer telekns de Koran erbij...Doe dat ook eens met de Thora en met de Bijbel en het Communisme (viert hoogtij in China-kijk naar Tibet-

ik heb anders ook nog niet gehoord van een boedha-extremist of een Christen-fundamentalist.

De islam is een nogal opdringerig geloof dat over de hele wereld op deze mnaier voor veel weerstand zorgt. Van China tot Zuid Afika, ik hoor van scheepsbemanning van over de hele wereld min of meer gelijksoortige verhalen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:07:
Als ze mijn dierbare gruwelijk verkrachten en voor dood achter laten,leef ik graag een poos in de cel,inderdaad voor die paar momenten triomf,dat ik diegene evenzeer kan kwellen en dat op zijn/haar kop kan zien als hij op het gezicht van mijn dierbare heeft gezien.

IK zou die neiging ook hebben, maar ik zou zo'n iemand zeker niet doden of stenigen, want dan ben je geen haar beter. En je doet je dierbaren dan nog eens extra pijn omdat je dan ook nog eens een tijd uit beeld verdwijnt, dan heeft het"slachoffer dus dubbel pijn als je begrijp wat ik bedoel. Maar tel dat ik iemand betrapt die een dierbare pijn doet dan zal ik dit persoon wel fysiek effe afbeulen, maar doden zal ik zeker niet, want dat is gewoon achterlijk en dom. Als je met zo'n instelling rond loopt dan weet ik het ook niet meer :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 22:48:

Het gaat er niet om dat we dit soort mensen een hand boven het hoofd houden.
Het gaat er om dat jullie ook eens naar jezelf en je naaste leren kijken.

Zitten jullie niet heerlijk te smullen bij die films van:faces of death?

En nu janken als je dit ziet...verdomme alleen maar om een hoofddoek???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 22:58:
Ik heb anders nog nooit opmerkingen over mijn uiterlijk of mijn doen en laten gehad, dus dat is vette bullshit

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,zeker wel...hahahahahaaha

ech wel!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:15:
De islam is een nogal opdringerig geloof

Want ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:13:
zulke dingen zie ik nou nooit bij ons

In Godsnaam??????????????

Nooit gehoord?
schei toch uit?

ik heb heel veel spelers trouwens tijdens de wk gezien die een kruisje sloegen voor ze het veld op gingen en na een doelpunt...zelfs GOD zit in de sport!!!

Alsof hij nog tijd heeft na al die oorlogen!!
Waarschuw beheerder
goh... zulke dingen zie ik nou nooit bij ons

Alle Amerikaanse soldaten rennen het slagveld op terwijl ze "semper fi" roepen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:14:
Toch schijnen veel mensen dat normaal te vinden

Ja hier in het park was er gisteren ook nog een steniging :jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:14:
En dat de een middelen heeft om fysieke straffen uit te voeren en de ander er alleen over kan denken, maakt de een niet gestoorder dan de ander

Dat is dus helemaal niet waar, iedereen heeft wel een een impuls om zoiets over anbderen te denken. Het is een primitieve reactie. Maar puntje bij paaltje voert bijna niemand dit hier toch uit. Alleen de enkele gestoorde idioot. Dus het eraan denken als impuls vindt ik iig minder fout dan het ook daadwerjelijk uitvoeren in een collectief met andere mensen en dan een geloof als excuus daarvoor gebruiken.

En aldaar schijnt het met hele grote groepen mensen dooden heel erg normaal te zijn :s (misschien niet heel erg gangbaar daar, maar er zijn genoeg joelende mensen op de been om me al af te laten vragen "hoe kan je dit goed vinden")

Waarschuw beheerder
ik zie hezbollah allah akbar roepen als ze raketten schieten
ik zie terroristen in irak allah akbar roepen als ze een aanslag plegen
ik zie duizenden mensen feest vieren bij 9/11 al roepend allah akbar

Misschien moeten ze toch maar eens weer de journalisten uitleggen dat ze op die manier wel eenzijdig bezig zijn!!
Waarschuw beheerder
dus omdat sporters en mensen in het dagelijks leven god loven is het daar de gewoonte om god te loven als je een paar gasten heb afgeschoten

wreed b)

wou dat ook zo hier was

er is een moord gepleegd op iemand DANK GOD U BENT ALMACHTIG :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:18:
Want ?

-Expansiedrift
-Geen kritiek kunnen verdragen
-Overal jezelf manifesteren, / iedereen moet weten dat de moslims er zijn.
-Geen verdraagzaamheid voor andere religies of levensbeschouwingen.

Ook hier geld weer, de goede daargelaten.

En dit is niet alleen hoe ik er zelf over denk, maar een vrij groot gedeelde van de mensen ide ik dagelijks ken en spreek uit allerlei delen van de wereld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:23:
-Expansiedrift
-Geen verdraagzaamheid voor andere religies of levensbeschouwingen.

Daar kan ik mezelf als moslima niet echt in identificeren..
Geen kritiek voor andere religies of levensbeschouwingen ?
Geen kritiek kunnen verdragen? als het op een nette manier gebeurt is alle kritiek meer dan welkom.
Waarschuw beheerder
zolang je geen cartoons maakt :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:15:
ik heb anders ook nog niet gehoord van een boedha-extremist of een Christen-fundamentalist

Ik ook niet van een Zwartekous extremist...maar alles wat buitensporig is is extremistisch.
Dus alles wat tegen de mensenrechten ingaat,elk land wat deze wetten overtreed,is extremistisch bezig.
Tibet is leegegehaald en leeggeroofd en bewoners uitgemoord...de Dala Lamai is gevlucht,vanwege vriendelijke Chinese restaurant houders?
Waarschuw beheerder
en geen films over vrouwenmishandeling
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:27:
zolang je geen cartoons maakt

Ga eens in het gemiddelde dorp in Minnesota zeggen dat je Jezus een lul vindt. ;)

Sowieso in Amerika wemelt het van de extremistische christenen die minimaal net zo eng zijn als extremistische moslims. Alleen daar hoor je niets over want die geven financiele steun aan Bush...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:23:
wou dat ook zo hier was

Is hier ook zo...men gaat onder de wapenen voor koning en vaderland...en voor Godswil.

Dat God maar bij onze soldaten mag zijn (beslist niet bij de zoons van de anderen!)

Bij de aanvallen zijn de tegenstanders allemaal uitgeschakeld...GOD ZIJ DANK.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:23:
Expansiedrift
-Geen verdraagzaamheid voor andere religies of levensbeschouwingen

Jehova`s?

Streng Gereformeerden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 23:29:
Alleen daar hoor je niets over

Jawel...zijn toch tegen abortus en tegen homo huwelijken?
Tegen de doodstraf ???
Waarschuw beheerder
ja maar ondanks dat er extremistische christenen in amerika zijn is het wel een vrij land.

met normale wetten...

in tegenstelling tot midden oosten waar veel extremisten juist de dienst uitmaken.. goedschiks of kwaadschiks
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:26:
Daar kan ik mezelf als moslima niet echt in identificeren..

Niet echt, maar wel een beetje dus ;)

Tja het is niet alleen hoe ik het ervaar, maar roch ook een behoorlijk deel van de wereldbevolking die die mening deelt, dat komt ook doordat veel oorlogen toch tussen moslims en - niet moslims zijn, en dat valt ook weer terug te herleiden op de expansiedrift van de islam die nu wel een beetje op zijn hoogtepunt lijkt.
Geen kritiek kunnen verdragen? als het op een nette manier gebeurt is alle kritiek meer dan welkom

tja wat is net, als er een cartoon wordt gemaakt waarin geweld uit naam van de profeet op de hak wordt genomen is half moslimstan opeens erg gepikeerd, terwijl ze zich ook kunnen afvragen waarom er uberhaupt zulke cartoon worden gemaakt.
Geen kritiek voor andere religies of levensbeschouwingen

Ik zei geen verdraagzaamheid voor andere religies en levensbeschouwingen, dit is wel vrij kort door de bocht van me, maar toch zie je toch regelmatig bij moslims dat er weinig tot geen respect is voor de noormen en waarden van anders denkende mensen, ook hier is het cartoontje weer een voorbeeld van.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:31:
Jehova`s?

Streng Gereformeerden?

Plegen ook aanslagen natuurlijk.

Ik vindt dat een geloof meer iets voor jezelf moet zijn,
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:33:
ja maar ondanks dat er extremistische christenen in amerika zijn is het wel een vrij land.

met normale wetten...

in tegenstelling tot midden oosten waar veel extremisten juist de dienst uitmaken.. goedschiks of kwaadschiks

idd helemaal mee eens :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

met normale wetten...

Zo vrij dat je beschermd moet worden als je als 16 jarig meisje uit de abortuskliniek komt omdat je best wel kans loopt om neergeschoten te worden. Zo vrij dat er geen enkel land ter wereld is waar meer mensen om het leven komen door vuurwapens als daar. En dan is de complete moslimwereld meegerekend. Zo vrij dat de president niet democratisch gekozen is. Zo vrij dat de TV dominee meer macht heeft als de politie...

En je kan zeggen van Saddam Hussein wat je wil, maar het land was veel meer onder controle toen hij nog aan de macht was dan dat het nu is met de Amerikanen aan het hoofd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:34:
tja wat is net, als er een cartoon wordt gemaakt waarin geweld uit naam van de profeet op de hak wordt genomen is half moslimstan opeens erg gepikeerd, terwijl ze zich ook kunnen afvragen waarom er uberhaupt zulke cartoon worden gemaakt.

Weet je waarom ze zich zo druk maken om die cartoon ?
Omdat het verboden is om de profeet Mohammed af te beelden. Voor mij als Soennitische moslima dan, en dat is zo'n 80/85 procent van de moslims in europa Sounnitisch, en over de hele wereld de grootste stroming binnen de Islam.. Veel sjiitische moslims mogen het wel bijvoorbeeld, en die hoor je er ook niet over..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo vrij dat je beschermd moet worden als je als 16 jarig meisje uit de abortuskliniek komt omdat je best wel kans loopt om neergeschoten te worden. Zo vrij dat er geen enkel land ter wereld is waar meer mensen om het leven komen door vuurwapens als daar. En dan is de complete moslimwereld meegerekend. Zo vrij dat de president niet democratisch gekozen is. Zo vrij dat de TV dominee meer macht heeft als de politie...

En je kan zeggen van Saddam Hussein wat je wil, maar het land was veel meer onder controle toen hij nog aan de macht was dan dat het nu is met de Amerikanen aan het hoofd...

hmm toch komen er door onverklaarbare redenen meer mensen om in de moslim wereld door aanslagen van fundamentalisten dan in amerika ... vreemd :O

en meeste doden door vuurwapen geweld is in brazilië :)

is er uberhaubt ooit wel is een democratisch verkozen persoon geweest in het midden oosten whahahahahaha 8)

ja saddam was een held b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:34:
weinig tot geen respect is voor de noormen en waarden van anders denkende mensen,

Moet je het nu uitgebreid blijven hebben over jouw vete naar VIP?
We weten nu wel dat je hem niet kan uitstaan....PROEST
ondanks dat er extremistische christenen in amerika zijn is het wel een vrij land.

met normale wetten...

Vind je????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Waarschuw beheerder
Veel sjiitische moslims mogen het wel bijvoorbeeld, en die hoor je er ook niet over..

iran is sjiitisch... die liepen toch best te bitchen over de cartoons
syrië is sjiitisch... goh mooie demonstraties daar...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok er zijn vage wetten in amerika.. dat geef ik wel toe... maar tis iig een vrij land

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:37:
Plegen ook aanslagen natuurlijk

Op persoonlijke vrijheid,op de vrijheid van handelen...noem maar op.
Ze dwingen mensen tot hun normen en waarden.
Ze kunnen hele dorpen in hun macht houden.
Winkeliers durven heen zonda te openen.
Uitgevers geen krant op zondag te drukken.

Die worden geband en uitgekotst.

Behoorlijk extreem het leven van een ander zo te willen beheersen ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:41:
is er uberhaubt ooit wel is een democratisch verkozen persoon geweest in het midden oosten whahahahahaha

Als je jezelf graag voor lul wilde zetten, heb je dit succesvol gedaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:42:
iran is sjiitisch... die liepen toch best te bitchen
syrië is sjiitisch... goh mooie demonstraties daar...

Veel zeg ik.. in Iran hangen zelfs afbeeldingin van Muhammed.. In een sounnitisch land zul je dat niet zien...

Die cartoon was spottend bedoelt. en dan raken ze wel pissed ja maar niet zo als sounnieten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:43:
ok er zijn vage wetten in amerika.. dat geef ik wel toe... maar tis iig een vrij land

VRIJ????????????????????????

Kom met zulke wetten vind jij het vrij.
Met doorgeslagen leerlingen die vrij aan een wapen kunnen komen en de halve universiteit omver knallen?

Je als homosexueel je beter in de kast kan blijven zitten?
Te veel naakt op t.v verboden is?

enzenzenz.
Waarschuw beheerder
hmm toch komen er door onverklaarbare redenen meer mensen om in de moslim wereld door aanslagen van fundamentalisten dan in amerika ... vreemd

Moslims plegen aanslagen, westerlingen plegen gewoon moorden... (f)
Waarschuw beheerder
Als je jezelf graag voor lul wilde zetten, heb je dit succesvol gedaan.

ik vergeet israel natuurlijk :P

democratie in midden oosten is ook maar een schijn kom op....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:39:
Weet je waarom ze zich zo druk maken om die cartoon ?
Omdat het verboden is om de profeet Mohammed af te beelden. Voor mij als Soennitische moslima dan, en dat is zo'n 80/85 procent van de moslims in europa Sounnitisch, en over de hele wereld de grootste stroming binnen de Islam.. Veel sjiitische moslims mogen het wel bijvoorbeeld, en die hoor je er ook niet over

Kijk hierin wordt ook de opdringerigheid van de islam weer duidelijk, want men verwacht maar dat we maar weten dat de profeet niet afgebeeld mag worden, en dan maken ze zich vervolgens nog zo boos erom.

Als de moslims eens heel erg slim zijn dan moeten ze maar eens gaan nadenken waarom er uberhaupt een cartoon over de profeet wordt gemaakt, geweld uit naam van hem (wat veel moslims als excuus doen) is nog veel erger dan de man afbeelden. Athans dat is mijn visie op dit verhaal.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:41:

REsp[ect moet je verdienen, hij heeft mij en vele anderen op dit forum nog geen tot zeer weinig blijk van respect gegeven voor onze dnekwijze die toevallig afwijkt van de zijne, hier gaat dus het gezegde op, "wie de bal kaatst kan hem terug verwachten" oftewel ik begon met een schine lei hier qua denkbeelden over de mensen hier, maar hij heeft het zelf verpest, ik heb hem nooit gevraagd of hij bepoaalde uitlatingen wel of niet wil doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:45:
Met doorgeslagen leerlingen die vrij aan een wapen kunnen komen en de halve universiteit omver knallen?

Dat gebeurd ook 3 maal daags natuurlijk :/

Waarschuw beheerder
Waar steniging al niet toe leidt,lijdt,leit,lijd

hahahahahahaahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:49:
Dat gebeurd ook 3 maal daags natuurlijk

Ik zie ook telkens dezelfde steniging terug komen hoor. Dit filmpje is bijna net zo oud als internet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:49:
Dat gebeurd ook 3 maal daags natuurlijk

Steniging wel?

is in jouw morele hoofdje en hartje niet al 1 maal teveel en genoeg om OOOO en AAAA te roepen?

Met steniging raak je een dader,met moord in een school,veel onschuldigen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hihihi,gelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:47:
ik vergeet israel natuurlijk

democratie in midden oosten is ook maar een schijn kom op....

Kijk maar eens naar Iran eind jaren 70, begin jaren 80.
Of de Hamas, die eerlijk de verkiezingen hebben gewonnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:48:
geweld uit naam van hem (wat veel moslims als excuus doen) is nog veel erger dan de man afbeelden.

Blijkbaar niet.
Waarschuw beheerder
VRIJ????????????????????????

Kom met zulke wetten vind jij het vrij.

Je als homosexueel je beter in de kast kan blijven zitten?
Te veel naakt op t.v verboden is?

enzenzenz.

zo zo uitzonderingen...

ok in return
meningsvrijheid
geloofsvrijheid

in het midden oosten hoef je helemaal niet te zeggen dat je homo bent :P word je strotje doorgesneden of word je opgehangen :woop: of dat je tegen de leider bent... oei oei :P

naakt op tv? ghehehe grootste porno industrie is in amerika :P

naja ik bedoel gewoon het is een vrij (vrijer) land dan andere landen :P

Moslims plegen aanslagen, westerlingen plegen gewoon moorden...

nee moslims en westerlingen plegen aanslagen en moorden :)

Waarschuw beheerder
Als de moslims eens heel erg slim zijn dan moeten ze maar eens gaan nadenken waarom er uberhaupt een cartoon over de profeet wordt gemaakt, geweld uit naam van hem (wat veel moslims als excuus doen) is nog veel erger dan de man afbeelden. Athans dat is mijn visie op dit verhaal

Wat deed de kruisiging van Mel Gibson de katholieken wel niet schudden?
Het hele overdreven kostbare onbetaalbare (of moest het dan toch sober zijn van God)Vaticaan lag op zijn knieen tot God te bidden.
Vergeef ze God...zij weten niet wat ze doen...

Als ik de kans zou krijgen om een film te maken om de Bijbel op de hak te nemen dan zou ik denk ik ook beter kunnen verhuizen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

REsp[ect moet je verdienen,

Je snapt hem niet....whoehahaha

Je eigen quote...en mijn leuke listige (ahum)grapje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 23:51:
zie ook telkens dezelfde steniging terug komen hoor. Dit filmpje is bijna net zo oud als internet...

Beide barbaars, maar dan je nog beter een kogel hebben dan stenen volgens mij....

En het verschil blijft, een joelende massa die doden blijkbaar normaal / iets lueks vindt V.s 1 of twee gestoorde idioten die eigenhandig een klas proberen te doden.

Bij het tweede scenario zie ik geen joelende mensen hoor.....
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:51:
Met steniging raak je een dader,met moord in een school,veel onschuldigen

Dat is ook maar de vraag, de voorm van veroodeling door geestelijken is nou niet bepaald etg doeltreffend en is meer bedoeld om de betreffende lokale geestelijke machthebbers meer macht en aanzien te geven. Des noods verzinnen ze wel een slchtoffer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:53:
naja ik bedoel gewoon het is een vrij (vrijer) land dan andere landen

Moslims plegen aanslagen, westerlingen plegen gewoon moorden...

nee moslims en westerlingen plegen aanslagen en moorden

Dit is de gematigdheid die ik graag hoor!!:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:53:
Als ik de kans zou krijgen om een film te maken om de Bijbel op de hak te nemen dan zou ik denk ik ook beter kunnen verhuizen..

Ik denk het niet, die zijn er namelijk genoeg en ik heb nog geen krijsende massa;s christelijke bezeten mensen over straat zien gaan en ambassades in de fik zien zetten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:56:
een joelende massa die doden blijkbaar normaal / iets lueks vindt

Ow je bedoelt de KKK?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:53:
meningsvrijheid

Ja, daar kwam Pim Fortuyn achter hoe het gesteld is met de vrijheid van meningsuiting hier in Nederland... (f)

Waarschuw beheerder
dan je nog beter een kogel hebben dan stenen volgens mij

Kijk ook jij komt terug op je eerdere woorden...
Ik zou ook voor de kogel kiezen,maar ja,rechters he...sommige denken niets geen kogel,blijf maar lekker je leven lang zitten tussen de viezigheid,de kakkerlakken en verkrachters...tis wa!
Waarschuw beheerder
hmm toch komen er door onverklaarbare redenen meer mensen om in de moslim wereld door aanslagen van fundamentalisten dan in amerika ... vreemd

Moet je es opletten wat er gebeurt wanneer van Amerika net zoals Irak een arm en kapot land wordt gemaakt om het vervolgens plat te gooien en het met een Hinduistisch leger te bezetten.

Een land waar geen oorlog is vergelijken met een land waar oorlog is en mensen elkaar afmaken slaat natuurlijk nergens op.
Maar iedere kans om naar `der muslims` te wijzen is er een he :)
Waarschuw beheerder
En het verschil blijft, een joelende massa die doden blijkbaar normaal / iets lueks vindt V.s 1 of twee gestoorde idioten die eigenhandig een klas proberen te doden.

Bij het tweede scenario zie ik geen joelende mensen hoor.....

Nee, die bekijken het lekker thuis op de bank met een zak popcorn. Of downloaden het van internet, ga maar eens kijken op het uiterst westerse rotten.com of ogrish.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:58:
Ik denk het niet, die zijn er namelijk genoeg

O,Ja...wel niet zoals ik ze op het oog heb hoor.
Incestuese kosters,pastoors die nonnetjes massaal verkrachten.
Gemeenteleden die naar de hoeren gaan,het slaan van vrouw en kinderen,het afpersen van dorps/stadsgenoten.
De martelkamers van trouwe kerkgangers...hahaha

Heerlijke films zou ik maken.

Zo`n pappa die na het lezen van de BIjbel zijn vrouw uitzwaait die naar een zangavond gaat en dan naar zijn dochtertje van drie loopt....haar in bedje betast en zich laat....p...n
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een land waar geen oorlog is vergelijken met een land waar oorlog is en mensen elkaar afmaken slaat natuurlijk nergens op.

ok.. ehm in marokko is geen oorlog... wel aanslagen
in indonesie is geen oorlog... wel aanslagen
in turkije is geen oorlog... wel aanslagen
in egypte is geen oorlog... wel aanslagen

mag ik doorgaan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:54:
Je snapt hem niet....whoehahaha

Je eigen quote...en mijn leuke listige (ahum)grapje

VErschil, ik heb wel respect voor je mening, ik zit je mening niet de grond in te branden, daar doe ik alleen echt aan als mensen me meermalen dat bij mij flikken.

Je bent al paar keer echt grof en bot tegen me geweest. ik rpobeer mijn visie gewoon uit te leggen, en dan verwacht ik ook een redelijk normaal antwoord terug, vandaag val je ng wel mee, maar heb van de week een paar reactien gezien waarvan ik dacht van ok waaraan heb ik dit dan weer verdiend :s
Waarschuw beheerder
Maar iedere kans om naar `der muslims` te wijzen is er een he

uiteraard hier gaat de vlag uit bij elke dode moslim :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:01:

mag ik doorgaan ?

Ja, vergeet Spanje en Noord-Ierland niet wil je... (y)
Waarschuw beheerder
O,Ja...wel niet zoals ik ze op het oog heb hoor.
Incestuese kosters,pastoors die nonnetjes massaal verkrachten.
Gemeenteleden die naar de hoeren gaan,het slaan van vrouw en kinderen,het afpersen van dorps/stadsgenoten.
De martelkamers van trouwe kerkgangers...hahaha

Heerlijke films zou ik maken.

Zo`n pappa die na het lezen van de BIjbel zijn vrouw uitzwaait die naar een zangavond gaat en dan naar zijn dochtertje van drie loopt....haar in bedje betast en zich laat....p...n

maak ik met je mee :d

christen bitchen vind ik zelf ook leuk :D
Waarschuw beheerder
owja spanje en ierland ook b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op dinsdag 18 juli 2006 om 00:00:
Nee, die bekijken het lekker thuis op de bank met een zak popcorn. Of downloaden het van internet, ga maar eens kijken op het uiterst westerse rotten.com of ogrish.com

En dan nog blijft het anders, feit is gewoon dat er bij stenigingen vele tientallen of misschien wel honderden mensen deel nemen aan het doden van een individu, en de acties die we hier zijn zijn tgenwoordig toch meer solo acties van een enkeling die gestoord is.
Waarschuw beheerder
zal ik nu ff gaan christen bitchen zodat kattivo niet meer kan janken dat ik alleen maar op moslims kanker? :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:02:
VErschil, ik heb wel respect voor je mening

Je snapt um nog steeds niet....laat maar!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:04:
En dan nog blijft het anders, feit is gewoon dat er bij stenigingen vele tientallen of misschien wel honderden mensen deel nemen aan het doden van een individu, en de acties die we hier zijn zijn tgenwoordig toch meer solo acties van een enkeling die gestoord is.

Een beetje filmpje op ogrish.com wordt tienduizende keren gedownload en smakelijk bekeken op het computerscherm. Sterker nog, ik durf best te beweren dat de steniging in kwestie vaker door westerlingen als door moslims is bekeken inmiddels...

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik doorgaan ?

Ja hoor
Colombia - deccenia durende guerilla oorlog
Nepal - terroristisch hol tegen de lieve chineesjes
Noord Korea - nogal oorlogszucht landje
Spanje - geen oorlog, jarenlang last gehad van aanslagen (ETA)
Engeland - geen oorlog, jarenlang last gehad van aanslagen (IRA)
Duitsland - geen oorlog, jarenlang last gehad van aanslagen (RAF)
Rusland - geen oorlog, wel aanslagen
Waarschuw beheerder
vip je vergeet afrika :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:05:
zal ik nu ff gaan christen bitchen zodat kattivo niet meer kan janken dat ik alleen maar op moslims kanker

eindelijk.....
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:04:
feit is gewoon dat er bij stenigingen vele tientallen of misschien wel honderden mensen deel nemen aan het doden van een individu, en de acties die we hier zijn zijn tgenwoordig toch meer solo acties van een enkeling die gestoord is.

Omdat hier de politie ingrijpt...daar is het door de rechter bepaald,hier word het afgekeurd,anders zou men hier weer net als vroeger op de dorpspleinen schandpalen zien staan en onthoofdingen plaatsvinden.

Of denk je dat voetbalgeweld ook niet iets is van....aanvalluhhhhhhhhhhhhh

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:08:
vip je vergeet afrika

Owjah, het leger van de Heer vergeten, vast nog veeeel meer oorlogen en aanslagen waar geen enkele moslim bij betrokken is.

En shit...Frankrijk ook uiteraard ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op dinsdag 18 juli 2006 om 00:07:
Sterker nog, ik durf best te beweren dat de steniging in kwestie vaker door westerlingen als door moslims is bekeken inmiddels...

EUHHHHHHHHHHH,je gaat vertellen dat het MENSELIJKL is en dat zowel een Moslim als een Protestant MENS is?
Dat de straf door MENSEN is verzonnen en al sinds MENSENheugenis in diverse landen word /werd beoefend?
Waarschuw beheerder
gggggristelijk tuig daar in afrika :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op dinsdag 18 juli 2006 om 00:07:
Een beetje filmpje op ogrish.com wordt tienduizende keren gedownload en smakelijk bekeken op het computerscherm. Sterker nog, ik durf best te beweren dat de steniging in kwestie vaker door westerlingen als door moslims is bekeken inmiddels...

Kijken of uitvoeren is toch iets heel anders??

Ik heb ook wel eens op rotten.com gekeken maar ik had nou niet bepaald het idee van goh dat ga ik morgen ook een proberen op een persoon.

Je kan hoog en laag springen, het verschil qua instellinge blijft gewoon, athans zo zie ik het gewoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:11:
gggggristelijk tuig daar in afrika

Ja maar die zijn swoeart...
Waarschuw beheerder
in de middeleeuwen waren het gekke ggggggggggristenen nu zijn het gekke moslims

duurde 500 jaar voordat de ggggggggggggristenen normaal werden :P
Waarschuw beheerder

die hebben allemaal met hetzelfde te maken

mag ik doorgaan ?

ik doe het wel; Spanje, Portugal, Italie, Griekenland, Rusland, Roemenië, Colombia, Venezuela, Cuba, Angola, Congo, Ghana, Sri-Lanka, India, etc

ai, hoe kan dat?

maargoed, als Amerika in dezelfde situatie komt als Irak zal precies hetzelfde gebeuren, ze hebben zelfs aanslagen over de hele wereld gepleegd zonder dat daar aanlieding voor was, laat staan waneer ze gebombardeerd en bezet worden. De vergelijking slaat alsnog nergens op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:13:
Ja maar die zijn swoeart...

dat ligt idd aan hen kleur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:13:
Kijken of uitvoeren is toch iets heel anders??

Ik heb ook wel eens op rotten.com gekeken maar ik had nou niet bepaald het idee van goh dat ga ik morgen ook een proberen op een persoon.

Jij misschien niet. Maar wel eens afgevraagd waarom men Jackass altijd begon met de woorden "don't try this at home"?

Je kan hoog en laag springen, het verschil qua instellinge blijft gewoon, athans zo zie ik het gewoon.

Ja, wij hebben de ballen niet om openbaar toe te geven dat we het geweldig vinden! Lekker thuis stiekem smullen bij een goeie steniging of een leuke knokpartij op Sensation Black.

Waarschuw beheerder
Je kan hoog en laag springen, het verschil qua instellinge blijft gewoon, athans zo zie ik het gewoon

Is je goed recht,alleen het verschil is dat ik nooit naar dat soort films kijk,ik word misselijk van dat soort dingen,heb er genoeg over gehoord.

Dus wel naar filmpjes kijken en zelfs misschien lekker met biertje en chips met je maten...

Maar het niet zelf willen doen..

Ach ja,was laatst in een fantastisch restaurant,maar om nu zelf de volgende dag zo te koken...neuhhhhhh

Waarschuw beheerder
Heeeee 42....ben je mijn andere helft ???? we lullen hetzelfde op dezelfde tijdstippen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is hier nog iemand christelijk kan ik die uitschelden b)

ik moet natuurlijk niet hebben dat ik alleen maar bekend sta dat ik tegen de islam ben...

tegen meerdere dingen zijn is beter voor me image b)

*druk bezig om kattivo ervan te overtuigen dat ik niet alleen anti islam ben*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:14:
duurde 500 jaar voordat de ggggggggggggristenen normaal werden

Je bedoelt: het duurde 500 jaar voordat Nederlanders en hun buurlanden normaal werden? Zou het misschien aan welvaart en beschaving liggen ipv het feit dat Christenen (in het westen) nou eenmaal goed zijn en moslims nou eenmaal slecht?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben Christelijk....maar ook gecharmeerd door Zen-Bhoedisme.

kom maar op....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 18 juli 2006 om 00:21:
beschaving

Heb je weleens iemand uit Den Haag meegemaakt?
Wat denk je van de Veerkampjes of die familie...what`s their name?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op dinsdag 18 juli 2006 om 00:15:
Ja, wij hebben de ballen niet om openbaar toe te geven dat we het geweldig vinden! Lekker thuis stiekem smullen bij een goeie steniging of een leuke knokpartij op Sensation Black.

Zo geweldig vondt ik het gevecht op sensation nou echt niet hoor :/ maar toch was ik ergens wel blij dat die takkenherrie op was gehouden, want het was gewoon niet leuk meer,

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:15:
Is je goed recht,alleen het verschil is dat ik nooit naar dat soort films kijk,ik word misselijk van dat soort dingen,heb er genoeg over gehoord

Ik had het flimpje ook vrij snel weer afgezet, mijn vriendin kon niet echt meer ernaar kijken.

aks de kwaliteit van het flimpje beter was geweest dan had ik het helemaal snel weg geklikt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:19:
druk bezig om kattivo ervan te overtuigen dat ik niet alleen anti islam ben

en pas nog een schaap geneukt?
Waarschuw beheerder

Dan moet je niet welvarende Christenen uit het westen vergelijken met moslims uit ontwikkelingslanden waar oorlog is.
Want de conclusie kan maar een kant op leiden. Ik ga ook geen christenen uit Brazilië vergelijken met Marokkanen om aan te tonen dat Christenen evil zijn omdat ze aan eerwraak doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:23:
maar toch was ik ergens wel blij

dus geweld was ff handig?
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:23:
Ik had het flimpje ook vrij snel weer afgezet, mijn vriendin kon niet echt meer ernaar kijken

Jij dus wel?

GEINTJUHHHHHHHHHHH
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:22:
Heb je weleens iemand uit Den Haag meegemaakt?
Wat denk je van de Veerkampjes of die familie...what`s their name?

naja over het algemeen zijn we beschaafd, we hebben geen reden om oorlog te voeren en we zijn gelukkig verlicht (over het algemeen) ;)
Waarschuw beheerder
Je bedoelt: het duurde 500 jaar voordat Nederlanders en hun buurlanden normaal werden? Zou het misschien aan welvaart en beschaving liggen ipv het feit dat Christenen (in het westen) nou eenmaal goed zijn en moslims nou eenmaal slecht?

eeuh.. twas toch zo dat in de oude tijd dat mensen in het midden oosten al de sterren bestuurdeerden en wiskunde en algebra hadden dat wij nog in hutjes leefde

zen boedishme

hippie :P :P :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 18 juli 2006 om 00:24:
Ik ga ook geen christenen uit Brazilië vergelijken met Marokkanen om aan te tonen dat Christenen evil zijn omdat ze aan eerwraak doen.

Je kan Bush wel vergelijken met Sadam.

hihihihi
Waarschuw beheerder
en pas nog een schaap geneukt?

nee maar na de kerk dienst heb ik de priester nog gruwelijk afgewerkt in het biechthokje :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:26:
hippie

uchhhh vredespijp,of broodje shoarma?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Haha dat probeer ik oo kzo vaak, helpt niet altijd.

Trouwens ik heb vooral kritiek om moslims die het proces van globalisatie verstoren, waardoor de problemen van diezelfde globalisatie nog langer blijven voortduren met de nodige dodelijke slachoffers...

Tja als dat mij anti-islam maakt dat is dat maar zo.... heel erg jammer dan hoor, ik kan er niet mee zitten.

Zie liever dat ook de moslims vrolijk mee doen met de rest van de wereld, maar ik heb soms het idee dat vele conservatieve moslims liever toch een ander soort wereld willen zien
Waarschuw beheerder
hebbie nederwiet in die pijp? zo ja: :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:27:
Trouwens ik heb vooral kritiek om moslims die het proces van globalisatie verstoren

En ik op Westerlingen die alleen extremisten willen zien in alles met baard en alles met hoofddoek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:28:
nederwiet

jazeker,maar wel in waterpijp.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:27:
nee maar na de kerk dienst heb ik de priester nog gruwelijk afgewerkt in het biechthokje

Je was je duidelijk aan het voorbereiden op je rol in mijn film.
Waarschuw beheerder
Dan moet je niet welvarende Christenen uit het westen vergelijken met moslims uit ontwikkelingslanden waar oorlog is.

jongeee ik was juist ff niet aant bashen :no:

en de extremistische moslims dan die hier gekke dingen doen?

aanslagen in london... door nerds uit engeland
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bashen...???? was da?

Mijn pijp werkt...

Waarschuw beheerder
donateur
eeuh.. twas toch zo dat in de oude tijd dat mensen in het midden oosten al de sterren bestuurdeerden en wiskunde en algebra hadden dat wij nog in hutjes leefde

En nog steeds is het een soort van technologisch centrum van de wereld.
Zo beetje alle wereldexposities in Europa vervagen bij iets wat ze daar een F1-baan of een hotel noemen.

nee maar na de kerk dienst heb ik de priester nog gruwelijk afgewerkt in het biechthokje

Mag dat wel? Volgens mij ben jij al meerderjarig ;P

Waarschuw beheerder
Nog iemand interesse in een paar handzame keien?
Waarschuw beheerder
keien?

ik woon in de keistad van nederland :P

bashen = zeiken bitchen kankeren tieren enz enz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Amersfoort?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:34:
bashen = zeiken bitchen kankeren tieren enz enz

bedankkkkk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Thijs naar bed?
Ken ik niet meer jennen?

Niemand meer bekeren?

shit,ga ik mijn hunebed maar in...
Waarschuw beheerder
ghehehehe probeer mij maar te bekeren 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:38:
ghehehehe probeer mij maar te bekeren

neuken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:32:
En nog steeds is het een soort van technologisch centrum van de wereld.
Zo beetje alle wereldexposities in Europa vervagen bij iets wat ze daar een F1-baan of een hotel noemen

Toch heb ik nog nooit gehoord van een arabisch mobieltje, een arabische TV, een arabische fabrikant van vliegtuigen, een arabische auto.

Als ze nou nog meer tijd besteden aan technologische ontwikkelingen en minder aan geloof dan kunnen ze daart pas echt een toeveoging worden voor der est van de wereld. Samen bereik je meer dacht ik zo.

en die paar dingen die daar juist een technisch hoogstandje zijn zoals het Buraj Arab hotel enz zijn gebouwen die door westerse bouwbedrijven worden neergezet, maar hier ken / wil men er niet zo veel geld erin steken, en bij bijv dubia moeten ze wel, ze moeten een alternatief creeeren voor als de olie op den duur op is.
Waarschuw beheerder
neuken?

als pinksteren en pasen op 1 dag vallen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:37:
Thijs naar bed?
Ken ik niet meer jennen?

ik ga zo ook maar

Effe mijn jeneverneusje onder de lakens steken ;)
Waarschuw beheerder

JUIST! En waar kwam dat door? Door de welvaart en de beschaving of om het feit dat het moslims waren?

Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:30:
jongeee ik was juist ff niet aant bashen

Sorry verkeerde zin gequote, heb het aangepast ;)

Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:30:
en de extremistische moslims dan die hier gekke dingen doen?

Die hebben niks anders gedaan dan welk ander geloof dan ook in Nederland. Dat die ene moord en die relpubers belangrijker zijn dan de rest zegt ook wel genoeg.

Haha dat probeer ik oo kzo vaak, helpt niet altijd.

Moet je vooral over "de moslims" doen dit en denken zo, blijven praten (Y)

Zie liever dat ook de moslims vrolijk mee doen met de rest van de wereld, maar ik heb soms het idee dat vele conservatieve moslims liever toch een ander soort wereld willen zien

Weer zo'n zin :vaag:
"de moslims" blablabla. Hoezo doen ze niet vrolijk mee? Omdat Afghanen en Irakezen oorlog voeren tegen degenen die hen heeft aangevallen? Of zijn alle miljard moslims gek geworden?
En tuurlijk willen conswervatieve moslims een andere wereld zien, wat willen ALLE conservatieve geloofsgemeenschappen. Dat je allen moslims noemt zegt genoeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:39:
Als ze nou nog meer tijd besteden aan technologische ontwikkelingen

Ja natuurlijk,ben je er al ooit geweest?

hahahahaha,de helft om zelfs meer drinkt uit een waterput.
Alles moet daar opbouwen en jij hebt het over een Arabische breedbeeld?

Ja je noemt Dubai....lekker,een of andere rijke sheik....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 18 juli 2006 om 00:41:
. Hoezo doen ze niet vrolijk mee? Omdat Afghanen en Irakezen oorlog voeren tegen degenen die hen heeft aangevallen? Of zijn alle miljard moslims gek geworden?
En tuurlijk willen conswervatieve moslims een andere wereld zien, wat willen ALLE conservatieve geloofsgemeenschappen. Dat je allen moslims noemt zegt genoeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 18 juli 2006 om 00:39:
als pinksteren en pasen op 1 dag vallen

Rook eens wat harder mee,dan bedenk je je wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 18 juli 2006 om 00:41:
Weer zo'n zin
"de moslims" blablabla. Hoezo doen ze niet vrolijk mee? Omdat Afghanen en Irakezen oorlog voeren tegen degenen die hen heeft aangevallen? Of zijn alle miljard moslims gek geworden?
En tuurlijk willen conswervatieve moslims een andere wereld zien, wat willen ALLE conservatieve geloofsgemeenschappen. Dat je allen moslims noemt zegt genoeg

Niet bashen als ik positief zit te doen.

Je weet best wel dat ik niet alles moslims bedoel enz enz enz, maar ik blijf het niet herhalen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 18 juli 2006 om 00:50:
maar ik blijf het niet herhalen

Het herhalen blijf je wel,maar liefst negatief...daar kies je wel voor.
Pas dan je herhaalde teksten eens aan...heel simpel als je eenmaal weet hoe.

Sommige
Enkele
Alleen extremistische
Een aantal
enzenz

Waarschuw beheerder
donateur
Toch heb ik nog nooit gehoord van een arabisch mobieltje

Daar is zelfs nog ophef over geweest.

een arabische TV

Dat is standaard, allang geen hi-tech meer.

Als ze nou nog meer tijd besteden aan technologische ontwikkelingen

Wat dacht je van de grootste indoor-ski-baan met echt sneeuw midden in de woestijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:54:
Daar is zelfs nog ophef over geweest.

Ik dacht dat dat gewoon van Nokia was?
ik durfde het niet te noemen,wist het niet zeker.
Waarschuw beheerder
Toch heb ik nog nooit gehoord van een arabisch mobieltje, een arabische TV, een arabische fabrikant van vliegtuigen, een arabische auto.

En jouw computer komt zeker niet uit Japan. Net als de auto van de buren, de chips in je mobieltje, je TV toestel en de apparatuur van elke willekeurige Boeing of Airbus...

Waarschuw beheerder
dat volk daar spoort lange niet..

Waarschuw beheerder
niet? 8)

Waarschuw beheerder
Jammer dat Ad van de Berg en zijn Pedo companen hiet niet voor in aanmerking kunnen komen.........

Maar het ziet er niet echt lekker uit:s.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:06:
Nee hoor, ik zeg alleen dat Bush bij elke militaire actie zegt "may God be with us".

ik vind 'moge God ons bijstaan' wel iets heel anders dan God(Allah) is groot hoor.. om het maar helemaal niet te hebben over de uitspraak 'in naam van Allah' :frusty:

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:20:
ik heb heel veel spelers trouwens tijdens de wk gezien die een kruisje sloegen voor ze het veld op gingen en na een doelpunt...zelfs GOD zit in de sport!!!

Dat is het geloof in god, en de dankbaarheid als er iets positiefs gebeurd. Ze maken niet niet in naam van God een doelpunt..
Bovendien vind ik God bedanken na een doelpunt wel iets heel anders dan in naam van Allah mensen te doden...

Misschien zouden ze het moeten verbieden om buitenshuis of buiten een kerk/moskee e.d. iets aan geloofsuiting te doen. (Dus idd, GEEN hoofddoeken, kruisen, rozenkransen, uitspraken of whatever..)
Misschien zouden er dan veel problemen de wereld uit zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 19:41:
Bovendien vind ik God bedanken na een doelpunt wel iets heel anders dan in naam van Allah mensen te doden...

Lekkere vergelijking :/

Ik vind Allah bedanken voor een doelpunt wel heel iets anders dan in naam van God mensen doden.

Waarschuw beheerder
Filmpje werkt niet bij me:/

Waarschuw beheerder
Juist, en hoe vaak zie je dat gebeuren?

Waarschuw beheerder
ik vind 'moge God ons bijstaan' wel iets heel anders dan God(Allah) is groot hoor.. om het maar helemaal niet te hebben over de uitspraak 'in naam van Allah'

In "godsnaam"...??????

zuiver interpretatie....

word veel gebruikt,misschien meer dan je denkt,maar niet interessant om te publiceren.

Waarschuw beheerder
de dankbaarheid als er iets positiefs gebeurd

Wederom interpretatie.

Ik vind het tamelijk arrogant te denken dat God partijdig is.

Dus in beide gevallen extreem.beseffende dat God en Allah 1 zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:54:
Wat dacht je van de grootste indoor-ski-baan met echt sneeuw midden in de woestijn?

Ontworpen en gebouw door westerse ingeniuers en bouwbedrijven in opdracht van een paar erg rijke aldaar.
laatste aanpassing