nu worden een flink aantal meningen op dit topic gegeven over het onderwerp en de hele moslim cultuur en eigenlijk worden er maar 3 dingen gezegt,
een luchtig weerwoord over hoe slecht de camera wel ni is
er wordt gezegd dat moslims ziek in hun hoofd zijn dat ze dit doen
en er wordt overal weer gezocht naar een reden om iemand rascist te noemen.
Ik heb het filmpje net ook gekeken en sinds er al zoveel van zulke filmpjes in omloop zijn ( bijna allen geregisseerd door de regisseur moham. ) wordt ik er ni eg meer koud of warm van. wat ik wel vreemd vind is dat mensen hier zeggen dat ze er ziek van worden en niet tegen kunnen en dat ze het niet vinden kunnen...het is je eigen keuze op die link te klikken en het daarna ook nog te kijken, je weet van te voren wat je kan verwachten dus zeur niet.
en ga ook niet lopen vertellen dat je het niet wilde zien maar dat je je wel ergerde aan de slechte camera, wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je kicked op leedvermaak en gore ( wat trouwens heel normaal is voor de mensheid )
en inderdaad, de christenen hebben ook heel wat vage dingen gedaan, tot 300 jaar geleden. maar sinds wij dat niet meer doen en geen van ons er nog aan gewend is, is dat feit totaal niet van belang. die moslims doen het nog wel en in onze ogen is dat fout, maar er wordt wel van ons verwacht dat wij hen accepteren in ons land en dat we respect moeten hebben voor hun cultuur, wat een gelul.
ik ga me niet verontschuldigen dat ik hun allemaal over een kam scheer, want het is simpelweg hun cultuur en daar bestaan geen kleine groepjes in.
zielig is het dat iedereen al zijn woorden hier voorzichtig uit moet kiezen omdat anders van een of andere wereldvreemde tree-hugger de term rascist naar zijn kop slingerd.
Ik heb best respect voor andere geloven, culturen en volkeren, maar als ik in africa ga wonen pas ik me daar aan aan hun cultuur of ik zorg dat mijn denkwijze niet die van de plaatselijke bevolking ontwricht,
maar hier in nederland moet de bevolking gebukt gaan onder alle "gast-culturen" en als je iets ervan zegt ben je rascist en kortzichtig.
Heerlijke vorm van vrije mening is dat, de keuze om hetzelfde te denken als de politiek en media de grootte massa opdringen of als kortzichtig, dom en haatdragend-zonder-ondervlak gezien te worden.
Noem mij maar rascist als je wilt, ik weet zelf goed genoeg dat dat niet zo is, maar een cultuur met dezelfde denkwijze als de christenen een paar eeuwen geleden en instaat is de meest gruwelijke praktijken uit te voeren omdat dat hun geloof en cultuur is zonder enig mededogen deze zieke dingen uit tevoeren, kan je naar mijn mening op geen enkele manier met de vrije denkwijze van de westerlingen in 1 land proppen.
Amen