Partyflock

Forumonderwerp · 887601

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 21:39:
. Dat zal je hier niet zien. En daarin ligt het verschil tussen de achtergebleven mensen aldaar en de samenleving in het westen

hahahahahaaha

Jij ziet zeker de beelden niet van mensen die auto`s van en naar gerechtshof aanvliegen?
Je ziet zeker nooit de menigte voor de hekken voor en tegen?

Of is het humaner als je het niet ziet...maar dat het wel gebeurd...kop in het zand?
het is over de hele linie genomen hier toch een stuk respectvoller en tolleranter,

Je kan er hier niet goed bij,anders zouden we hier dezelfde taferelen hebben,of denk je dat bunkers als rechtbanken en geheime locaties om recht te spreken,wegversperring en bodybuilders voor de lol zijn?
Als iemand de kans krijgt,dan heb je exact hetzelfde tafereel hier.
Mensen en vrijwilligers zat die anderen willen villen.
kinderen verkracht en vermoord...geef ze aan een omstander of familie.
Gezinnetje uitgeroeid?
Geef ze aan opa en schoonpa.

Man doe niet zo bijdehand en word wakker.

De eerste beste paardenverkrachter moet niet los gelaten worden in het dorp waar het gebeurde...en pistolen paultje krijgt applaus,maar een islamiet word met het neusje omhoog bekeken.

DAt maak jij ervan, je moet wel goed "luisteren" als ik wat zeg

Nop,elk topic waarin jij participeert word dat duidelijker.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:42:
in mijn ogen is dat een stuk homaner eigenlijk, als onze hightech manier van mensen omzeep helpen.
Veroordeeld, naar buiten en alez, het ziet er wat bloedigger uit, maar je hebt tenminste geen jaren om te leggen piekeren hoe je, je laatste adem zal uit blazen

Als ik dan toch zou mogen kiezen dan kies ik toch maar voor bijvoorbeeld het systeem vabn een doodelijke injectie zoals die nu het meest gangbare is.

IK zou iig niet gestenigd willen worden, want je bent echt niet gelijk dood lijkt mij, en als je pech hebt ben je nog niet eens buiten bewustzijn :s, nou dat is effe een lekkere manier van dood gaan zeg, en dan ook nog eens honderden mensen om je heen die je dood toejuichen :/

En misschien nog wel het belangrijkse, veel van de mensen die gestenigd worden hebben nou niet bepaald een eerlijk proces erop zitten, het gebeurd regelmatig dat de geestelijk leider oproept tot een dergelijke actie en zijn wil is wet...........

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 21:49:
veel van de mensen die gestenigd worden hebben nou niet bepaald een eerlijk proces erop zitten,

Ga eens naar de site van Amnesty en kijk eens waar dat nog meer gebeurd.

Trouwens hadden wij niet een stel uit Putten???

En Amerika is het schering en inslag...hoeveel er daar onschuldig die injectie hebben gekregen...

Trouwens de elecktrische stoel blijft ook geliefd en ik heb er niet opgezeten,maar kan je vertellen dat het heel pijnlijk is...

Maakt het jou denk je uit of er mensen naast je staan te juichen om je dood,of dat je WEET dat er mensen in het hele land enn/of daarbuiten lachen om je doodsstrijd?
Neem nu maar gewoon aan dat het niet te maken heeft met Westers,OOsters of zuidelijk,het heeft te maken met de wet, degene die dat mag uitmaken en de mensen die denken dat het recht heeft gezegeviert.

Jij zou ook dansen op de gestenigde kop van de verkrachter van je zus...die haar voor dood achter liet.

Waarom denk je dat er zoveel mensen zijn tegen de doodstraf?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:48:
Jij ziet zeker de beelden niet van mensen die auto`s van en naar gerechtshof aanvliegen?
Je ziet zeker nooit de menigte voor de hekken voor en tegen?

Tja als ik alles in een nootendop effe uit moet leggen, daarom zeg ik ook dat over de hele linie genomen het hier toch een stuk tolleranter is dan in dat soort, ik zie je punt wel.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:48:
Je kan er hier niet goed bij,anders zouden we hier dezelfde taferelen hebben,of denk je dat bunkers als rechtbanken en geheime locaties om recht te spreken,wegversperring en bodybuilders voor de lol zijn?

Het verschil is toc dat het geloof hier niet meer voor dit soort domme acties zorgt, natuyurlijk hebben we hier problemen, maar dat heeft vaak meer betrekking op 1 of enkele personen per misdrijf, wat we hier zien is een openbare marteling / doding van mensen in naam van een fabeltjeskrant die Koran heet. Dat hebben we hier gelukkig wel gehad, je zal hier op het Schouwburgplein geen massale steniging of heksenverbranding meer zien. En door dit soort dingen die hier niet meer gebeuren en daar wel lopen die gasten gewoon "een beetje" achter opo de rest van de wereld, maar deze moslims krijgen ook regelmatig kritiek van de meer progressieve moslims, en die zeggen precies hetzelfde als wat ik hier zeg.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:53:
Jij zou ook dansen op de gestenigde kop van de verkrachter van je zus...die haar voor dood achter liet

Nee dat zou ik dus niet doen, misschien een verschil qua instelling op opvoeding misschien?
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:53:
Maakt het jou denk je uit of er mensen naast je staan te juichen om je dood,of dat je WEET dat er mensen in het hele land enn/of daarbuiten lachen om je doodsstrijd?

Tja als ik eerlijk ben, dan kies ik toch ervoor om dan maar gewoon ine een kamertje een injectie te krijgen dan dat er joelende mensen om je heen staan, het zou iig wel een verschil zijn voor mij.

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 21:49:
Als ik dan toch zou mogen kiezen dan kies ik toch maar voor bijvoorbeeld het systeem vabn een doodelijke injectie zoals die nu het meest gangbare is.

ik doe gewoon niets waar de doodstraf op staat.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:03:
ik doe gewoon niets waar de doodstraf op staat

:o:o:o Daar had ik nou nog niet aan gedacht ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:29:
dat jij Islamieten haat weten we nu wel...

Effe nog een toevoeging, ik heb juist kritiek op de conservatieven binnen de islam (en aanhangers) omdat ze het proces van globalisatie verstoren. Ik zie juist liever dat de wereld meer 1 is met elkaar dan dat het juist polariseerd, daarom krijgen dat soort gasten uit de islam van mij de wind van voren, niet omdat ik ze haat, maar omdat ze een belemmering zijn om deze wereld wat meer eenheid te geven. Eenheid die we in de toekomst nodig hebben om verder te komen dan alleen deze planeet.

tot zo ver mijn filosofie in een nootendop o:)

Ten eerst wat een kutcamera!!!

en tja, wat moet je hier nu nog over
zeggen, de meeste filmpjes zijn al
gezien, het is niet vreemd meer.
en hoe lullig het ook voor je is
om gestenigd te worden voor vreemdgaan.
je weet wat de straf kan zijn,
doe je het nog is het jou eigen
verantwoording.

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 23:36:
Ten eerst wat een kutcamera!!!

die moslims, gewoon niet normaal. doen ze gewoon expres

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 22:01:
dan kies ik toch ervoor om dan maar gewoon ine een kamertje een injectie te krijgen

Dat is een van de meest pijnlijkste doden die je kan verzinnen, een vergassing doet minder pijn alleen duurt het verschrikkelijk lang.

Een dodelijke injectie die in de VS word gebruikt heb je het gevoel alsof je ruggegraat er langzaam uit word getrokken, je krijgt wel eerst spierverslappers en daarom zien andere mensen niet dat jij pijn lijd, maar het schijnt bijzonder gruwelijk veel pijn te doen.
ehm.. mensen zijn onder narcose...

hoe kan het dan pijn doen als alle zenuwen zijn uitgeschakeld?

:vaag:

ik heb nooit pijn gevoeld toen ik onder narcose lag...
Spierverslappers zijn iets heel anders dan narcose of verdoving hoor!

Ik heb eens een verhaal gezien op tv van iemand die spierverslappers, narcose en verdoving kreeg toegediend voordat ze zijn blinde darm gingen verwijderen.
Toen bleken alleen de spierverslappers te werken, dus die man maakte alles bewust mee en voelde alles, maar kon dat niet kenbaar maken :dood:

Hoe dan ook: ik weet niet in hoeverre dat verhaal van Vip klopt. Maar ik vind het erg vreemd!
Als dat waar is: waarom nemen ze dan niet een verdovend middel en spuiten ze daar een overdosis van in?
Iedere idioot die zelfmoord wil plegen en rustig wil inslapen weet wel aan het juiste spul (of combinatie van) te komen. En dan zou de overheid niet in staat zijn om iemand pijnloos te executeren???
Dat kan gewoon niet :vaag:

Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op maandag 17 juli 2006 om 01:58:
Als dat waar is: waarom nemen ze dan niet een verdovend middel en spuiten ze daar een overdosis van in?

Omdat het een straf moet blijven.

Verdovend middel
De procedure telt drie stappen. Eerst krijgt de veroordeelde een verdovend middel, vervolgens een geneesmiddel dat de spieren verlamt en tenslotte kaliumchloride om de hartslag te stoppen.

Volgens Human Rights Watch kunnen het verdovende middel, dat slechts korte tijd werkt, en het spierverlammende middel de gevangene de hele tijd bewust houden tot het moment dat de derde injectie wordt toegediend.

Het effect van kaliumchloride is zo pijnlijk dat veeartsen het gebruik ervan vermijden, of op zijn minst wachten tot het dier volledig buiten bewustzijn is.

De publicatie van het rapport vindt plaats in de aanloop naar een hoorzitting van het Amerikaanse Hooggerechtshof, dat zich zal buigen over de procedures die een gevangene moet volgen om het gebruik van een dodelijke injectie aan te vechten

Uit onderzoek is gebleken dat bij 21 van de 49 onderzochte gevallen (43%) de veroordeelde waarschijnlijk nog bij kennis was. Ze konden dit echter niet aangeven, vanwege de complete verlamming door de spierverslapper. Saillant detail: in 19 Amerikaanse staten, inclusief Texas, is het expliciet verboden spierverslappers te geven bij het inslapen van dieren, zodat een eventueel aanwezig bewustzijn kan worden herkend.

Het toedienen van het uiteindelijke thanaticum, kaliumchloride, leidt niet alleen tot hartstilstand, maar ook tot heftige spierkrampen, een gevoel van verstikking en een ernstig branderig gevoel. Een aantal veroordeelden reageerde zeer heftig op de toegediende stoffen. Zo hapte tijdens een executie Robyn Lee Parks in 1992 bijna tien minuten naar adem voor hij stierf.

In februari 2006 oordeelde een rechter in Californië dat de dodelijke injectie in strijd was met het Achtste Amendement op de Grondwet dat wrede en ongebruikelijke straffen verbiedt. De reden was dat dat de eerste injectie de pijn mogelijk niet zou wegnemen, maar alleen zou maskeren. Om de dodelijke injectie toch humaan te maken, werden voor de eerstvolgende geplande executie (die van Michael Moralis op 21 februari) twee anesthesisten aangezocht, die de veroordeelde in slaap moesten brengen voor de executie of tijdens de executie als bleek dat Moralis pijn zou lijden. De anesthesisten weigerden echter op ethische gronden. Als alternatief werd daarom een andere injectie voorgesteld, waarbij de veroordeelde alleen een dodelijke overdosis van een slaapmiddel (barbituraat) zou krijgen en geen cocktail van gif. Nadeel van deze alternatieve methode is dat het ongeveer drie kwartier duurt voordat de veroordeelde echt dood is.

Misschien verdienen ze het wel. Als ze b.v. twee kinderen sexueel misbruikt hebben en vermoord hebben zoals in België, dan ga ik voor nog een langzamere pijnlijke dood.

Die gast mogen ze van mij ook stenigen.

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 22:01:
Nee dat zou ik dus niet doen, misschien een verschil qua instelling op opvoeding misschien?

Geef jij hem effe een bloemetje anders :S

Als iemand mijn dierbare verkracht of mishandeld stenig ik hem persoonlijk.

Ik kan dat echt niet begrijpen. Iemand die zegt. "Als mijn dierbare zoiets vreselijk overkomt, dan doe ik niks. Want zo ben ik niet opgevoed."

Sukkel!!!

Als iemand een dierbare van mij zoiets aandoet, dan heb ik daar totaal geen respect of medelijden meer voor. Ik pakte hem echt op de meest gruwelijke manier en dan filmde ik het ook.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 00:45:
Dat is een van de meest pijnlijkste doden die je kan verzinnen, een vergassing doet minder pijn alleen duurt het verschrikkelijk lang.

Een dodelijke injectie die in de VS word gebruikt heb je het gevoel alsof je ruggegraat er langzaam uit word getrokken, je krijgt wel eerst spierverslappers en daarom zien andere mensen niet dat jij pijn lijd, maar het schijnt bijzonder gruwelijk veel pijn te doen

Klopt dus niet

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 00:52:
ehm.. mensen zijn onder narcose...

hoe kan het dan pijn doen als alle zenuwen zijn uitgeschakeld?

ik heb nooit pijn gevoeld toen ik onder narcose lag...

en dit klopt wel :jaja: Een narcose van tevoren is meestal toch het meest gangbare, een enkele uitzondering daargelaten...

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 09:13:
Als iemand mijn dierbare verkracht of mishandeld stenig ik hem persoonlijk

Tja dan ben je dus geen haar beter dan diegene die dan jouw dierbare iets heeft aangedaan. Sterker nog je bent dan nog veel erger , en je verpest je eigen leven ook nog eens. En dat alleen maar door een opwelling van het moment, niet erg slim dus....

Tja als we zo gaan doen, die dader zal dan ook wel weer dierbaren hebben die jouw dan willen stenigen enz enz.

We leven niet "conservatiefmoslimstan" ;)

dus dan ben je pas echt een
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 09:13:
Sukkel!!!

zeker als het dan ook nog eens wil flimen. :s

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 10:36:
Tja dan ben je dus geen haar beter dan diegene die dan jouw dierbare iets heeft aangedaan. Sterker nog je bent dan nog veel erger , en je verpest je eigen leven ook nog eens. En dat alleen maar door een opwelling van het moment, niet erg slim dus....

Whuhahahahaha. Ik verpest me eigen leven???

Als iemand mijn dierbare zoiets aandoet. Dat zou mijn leven verpesten, en dan verdiend hij nog 10x erger. Mijn leven zou dan weer een stuk beter worden als ik diegene zou geven wat hij verdiend en dat is zijn leven ontnemen op een hele pijnlijke/langzame manier.

Want wat mijn leven nog erger zou verpesten is dat diegene binnen een aantal jaren weer op straat staat en iemand anders hetzelfde aan kan doen en niet zijn verdiende loon van mij heeft gehad voor wat hij mijn dierbare heeft aangedaan.

Dus als ik het goed begrijp. Als jij b.v. later een dochtertje hebt en die word verkracht door iemand uit jullie buurt of je vriendin word verkracht en vermoord, dan doe je niks en geef je hem aan bij de politie?

Toppunt van watje. Zou je vriendin leuk vinden om te horen. Dat je zo voor haar opkomt.

ThunderNERD.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:56:
Als iemand mijn dierbare zoiets aandoet. Dat zou mijn leven verpesten, en dan verdiend hij nog 10x erger. Mijn leven zou dan weer een stuk beter worden als ik diegene zou geven wat hij verdiend en dat is zijn leven ontnemen op een hele pijnlijke/langzame manier

Tja dan kan je een groot gedeelte van je leven van deze "triomf" genieten binnen 4 muren van je cel.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:56:
Dus als ik het goed begrijp. Als jij b.v. later een dochtertje hebt en die word verkracht door iemand uit jullie buurt of je vriendin word verkracht en vermoord, dan doe je niks en geef je hem aan bij de politie?

Mijn impulsen zouden misschien iets vergelijkbaars willen doen, maar we leven nou eenmaal in een rechtstaat en dan moet je het straffen uit handen geven / aan de rechter over laten. Helaas zo werkt het nou hier in ons land, en wees er maar blij om, als we allemaal onze regeltjes zouden maken dan wagen we qua welvaart net zo (niet) ontwikkeld als landen waar stenigen nog wordt toegepast. Daar maakt ook iedereen zijn eigen regeltjes met de koran onder hand en ht resultaat is een land in ghaos.

Het is maar net wat je wil natuurlijk, soms vindt ik onze rechtstaat ook soft, maar we moeten zeker niet allemaal onze eigen regeltjes maken, dat is vragen om problemen, zeker in een dicht bevolkt land als Nederland.

Nou geloof me als iemand mijn vader/moeder/broertje of vriendin zoiets aandoet zelfs me hond, dan is mij dat waard en dat meen ik serieus.

Als ik weet wie zoiets gedaan hebt als bovenstaande zoiets overkomt, dan laat ik hem echt niet voor een paar jaar in een cel zitten en dan weer vrolijk rondlopen.

Ik vind inderdaad niet dat je voor alles je eigen regeltjes kan maken, maar ik laat een dierbare echt niet verkrachten/mishandelen of zoiets verschrikkelijks. Dan neem ik zelf het initiatief en zorg dat diegene ze verdiende loon krijgt.

Steelt iemand nou me auto b.v. dan denk ik dat ik diegene ook niet ga opzoeken. Zie ik het nou gebeuren, dan pak ik hem echt wel op dat moment, maar ik kan begrijpen dat mensen zoiets niet doen. Maar dat zijn dingen die het inderdaad niet waard zijn. Zoals diefstal, vernieling.
Ja hoor, en die paar gekken op dat filmpje zijn zeker representatief voor de hele islam? :S
Uitspraak van Azizz op maandag 17 juli 2006 om 12:11:
Ja hoor, en die paar gekken op dat filmpje zijn zeker representatief voor de hele islam?

nou zo doen ze het wel overkomen hier in het westen. 1 en al gekken die moorden voor hun religie, is het beeld wat we krijgen
net als in engeland wonen alleen hooligans :)
krijg pijn in me ogen va dat filmpje :p

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Ik hoef het eg niet te zien..... Ik kan me die onthoofding van Nick Berg nog herinneren, ik was een week misselijk... Ik hoef zonodig niet meer alles te zien, getver.

Ook al gun je iemand de doodstraf, net als die gast wie ze nu hebben opgepakt in Belgie met dat jongetje uit Luik, dat wens je niemand toe. Gewoon kogel of stoel, of een spuitje.....

Uitspraak van actief op maandag 17 juli 2006 om 13:16:
Ook al gun je iemand de doodstraf, net als die gast wie ze nu hebben opgepakt in Belgie met dat jongetje uit Luik, dat wens je niemand toe.

Ongeloofelijk. Die kerel wenst zo'n jongetje wel zoiets ergs toe en jij hem niet. Dit jongetje leeft godzijdank nog, maar is getraumiseerd voor ze hele leven.

En die meisjes in Luik zijn door verstikking om het leven gebracht nadat er één sexueel misbruikt was. Een van de meest verschrikkelijke manieren om dood te gaan.

En dan van die jonge meisjes die nog een heel leven voor hun hebben en geen vlieg kwaad gedaan hebben. En jij wenst zo'n man een minder pijnlijke dood toe.

Dat je nog medelijden met zo iemand gaat hebben om de manier hoe hij aan ze einde komt. Belachelijk!
laatste aanpassing

koekje erbij ?? 8)

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 10:36:
en dit klopt wel Een narcose van tevoren is meestal toch het meest gangbare, een enkele uitzondering daargelaten...

Nee dat is dus niet het geval.
En ik denk dat het Amerikaanse Hooggerechtshof het beter weet dan jij en ik ;)

De meest humane en eervolle doodstraf is nog steeds gefusileerd worden.

Stenen gooien de gekste!

Nog wat uitspraken uit het "sociale Nederland" :
gooi de gaskamers maar open!!!
maar eerst volgt er een castratie ritueel..

Uitroeien

Handjes er af, knikkers er uit en zo'n apparaat wat cartman ook had in de film

dood laten schoppen door kinderen

Ik kan ergens wel begrijpen dat je iemand dit aan zou willen doen, als hij/zij bv een van je geliefden iets heeft aangedaan, maar wat ik niet begrijp is dat ze constant Allah Ahkbar (heb geen idee hoe je het schrijft) blijven roepen. Als er een God (Allah dus in dit geval) zou bestaan, zou die dan echt willen dat mensen dit elkaar aandoen? Ik kan het me niet voorstellen...
Verder heb ik ook nog nooit iets gezien/gehoord/gelezen dat Christenen, Joden, Hindoes of welk ander geloof dan ook bij zoiets onmenselijks Jesus Christ of iets anders roepen..

Ik vind het maar raar...

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 20:03:
Verder heb ik ook nog nooit iets gezien/gehoord/gelezen dat Christenen, Joden, Hindoes of welk ander geloof dan ook bij zoiets onmenselijks Jesus Christ of iets anders roepen..

Nee, christenen roepen "may God be with us" voordat we in de oorlog stappen.

En "Allah Ackbar" betekent : "God is groot"
Nee, christenen roepen "may God be with us" voordat we in de oorlog stappen.

En "Allah Ackbar" betekent : "God is groot"

ehm... hoe vaak zie je dat precies dat christenen roepen "may god be with us" ?

in elk nieuwsbericht op het nos journaal hoor ik bij elk stukje over het midden oosten...... allah akbar

zoek het verschil :P
laatste aanpassing

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 20:41:
ehm... hoe vaak zie je dat precies dat christenen roepen "may god be with us" ?

Een bepaalde mijnheer die Bush heet hoor je het regelmatig roepen.

in elk nieuwsbericht op het nos journaal hoor ik bij elk stukje over het midden oosten...... allah akbar

ja en?

zoek het verschil

Allebei relgieuze uitspraken die in verband worden gebracht met oorlog en onderdrukking terwijl dit er niets mee te maken zou mogen hebben.

ownee : dat is de overeenkomst ;)

Zolang ze in hun land, hun eigen volk vermoordden. zou het me een worst zijn. Zeker gezien ze reageren door vliegtuigen te laten neerstorten in wolken krabbers, heb ik er al helemaal geen bezwaar tegen.
Lekker niet mee bemoeien, zolang die olie maar stroomt.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 20:46:
Een bepaalde mijnheer die Bush heet hoor je het regelmatig roepen.

Ik hoop niet dat jij ook maar enige intenties hebt om de politiek in te gaan! Laat Geert Wilders maar schuiven!

En dit is nu niet weer persoonlijk op jou gericht..maar al die antwoorden van jou...

Je blijft denken wat je wil...terwijl er feiten op tafel liggen!

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 23:36:
en tja, wat moet je hier nu nog over
zeggen, de meeste filmpjes zijn al
gezien, het is niet vreemd meer.
en hoe lullig het ook voor je is
om gestenigd te worden voor vreemdgaan.
je weet wat de straf kan zijn,
doe je het nog is het jou eigen
verantwoording.

Ojaaaa..Dus? Eigen schuld dan maar?
Omdat zijn land wordt geregeerd door een stel gekken, moet hij maar accepteren dattie kapot wordt gegooid "als hij zich overgeeft aan zijn gevoelens"? :S

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:12:
maar al die antwoorden van jou...

Dus volgens jou roept Bush niet "may God be with us" als hij militairen een oorlogszone instuurd?

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:24:
Dus volgens jou roept Bush niet "may God be with us" als hij militairen een oorlogszone instuurd?

Misschien verkeerde "Quote" toegepast, dat doet hij inderdaad, net als veel andere onzin die hij uitkraamt!

Eigenlijk moet de link in het openingstopic gewoon verwijderd worden.

zucht...

honderden miljoenen moslims die het roepen...

maar nee... als bush iets zegt....

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:29:
Misschien verkeerde "Quote" toegepast, dat doet hij inderdaad, net als veel andere onzin die hij uitkraamt!

Dat is het enige wat ik zeg, dus ik neem aan dat je dit allemaal terugneemt :
Ik hoop niet dat jij ook maar enige intenties hebt om de politiek in te gaan! Laat Geert Wilders maar schuiven!

En dit is nu niet weer persoonlijk op jou gericht..maar al die antwoorden van jou...

Je blijft denken wat je wil...terwijl er feiten op tafel liggen!

???

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 21:46:
honderden miljoenen moslims die het roepen...

Stel dat honderden miljoenen moslims zouden roepen "God is groot" wat dan nog?

Ik neem niks terug...

Ik irriteer me gewoon mateloos aan jouw betweterige antwoorden!

Je ziet een bepaalde groep mensen iets doen, en van alle kanten probeer je het goed te praten.

En voor je weer bijdehand gaat reageren...Zo komt het dus over!

Je ziet toch zelf ook wel dat die mensen ziek zijn? :S
ehm ze roepen et als ze weer is een aanslag hebben gepleegd enzo...

naja laat maar

hier heb je je roze bril weer terug ga maar lekker doorheen kijken b)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:52:
Ik neem niks terug...

Laat me dit even resumeren :

* Ik zeg iets
* Jij zegt dat dit niet zo is
* Ik neem dezelfde stelling in
* Jij zegt dat ik het wel correct heb
* Maar je neemt je eerste uitlating niet in?

Dus wat wil je nou eigenlijk, beetje zitten zeiken over mij terwijl het onderwerp er niet toe doet ofzo? Beetje janken omdat je niemand hebt om bij uit te huilen?

Je ziet een bepaalde groep mensen iets doen, en van alle kanten probeer je het goed te praten.

Nee hoor, ik zeg alleen dat Bush bij elke militaire actie zegt "may God be with us".

Zo komt het dus over!

Dat kan, maar dat rechtvaardigd jouw reactie op mijn persoonlijkheid nog steeds niet.

Je ziet toch zelf ook wel dat die mensen ziek zijn?

Ik heb daar helemaal geen mening over gegeven, dus hoe kan jij nou weten wat ik wel/niet vind?

ehm ze roepen et als ze weer is een aanslag hebben gepleegd enzo...

Ook op een bruiloft en begrafenis.