Partyflock

Forumonderwerp · 887601
Ik heb daar helemaal geen mening over gegeven, dus hoe kan jij nou weten wat ik wel/niet vind?

geef dan eens je mening ipv alles af te zeiken en bekritiseren wat je ziet
*leest de laatste pagina door*

:/:\:/:\

Ja hoor vip je hebt wederom gelijk.

Hou je nu op met doordrammen???

Je komt over alsof je de acties van deze mensen op het filmpje goed kan keuren.

En dat heeft GVD een actieve poltieke functie in ons land :s.

Het moet niet erger worden hoor!!!!
laatste aanpassing

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 22:17:
geef dan eens je mening

Ik pas wel op met dit soort gevoelige onderwerpen

alles af te zeiken en bekritiseren wat je ziet

Nu lever jij kritiek op mij.

Je komt over alsof je de acties van deze mensen op het filmpje goed kan keuren.

Waar dan? Lijkt me behoorlijk sterk aangezien ik TEGEN dit soort straffen ben.
Maar wat ik hypocriet vind, is dat men loopt te roepen dat dit onmenselijk is en dat het weer moslims zijn, terwijl een topic verderop OOK dergelijke dingen worden geroepen.

Conclusie : ze zijn daar net zo beschaafd als hier, als je het filmpje en partyflock als een doorsnee ervaart.

Maar ik ben tegen alle vormen van fysieke straffen en executies, hoe en waar dan ook ter wereld.

owjee, gaf ik toch nog een mening
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:37:
Maar wat ik hypocriet vind, is dat men loopt te roepen dat dit onmenselijk is en dat het weer moslims zijn, terwijl een topic verderop OOK dergelijke dingen worden geroepen.

Ik weet nog een leuk topic waarin Partyflockers vinden dat 14 jarige kinderen die een verkeersbord beklad hebben gebrandmerkt moeten worden... :9
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:37:

Let dan wel op het grote verschil. IN "conservatiefmoslimstan" worden dit soort dingen ook daadwerkelijk uitgevoerd, en het wordt zelfs geprezen uit naam van blblabla-allah enz.

Hier op pf gaat het meer om impulsieve uitingen, en niet om daadwerkelijke daden. Onze samenleving zit zo niet in elkaar, we laten ons hier niet meer leiden door geloofsfanatisme, zeker niet wat rechtspraak betreft.

En waarom altijd dat handje boven de (slechte) moslims houden??? Daar wordt ik toch wel een beetje strontziek van, ontkennen is het begin van nog grotere problemen...
laatste aanpassing

Ga ik niet eens kijken.
Heb 1 keer eerder 2 sec van zo iets gezien.
En ben toen een dag ziek er van geweest en moest er 1 weeek aan denken hoe verrot die mensen zijn:@
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 22:44:
Onze samenleving zit zo niet in elkaar, we laten ons hier niet meer leiden door geloofsfanatisme, zeker niet wat rechtspraak betreft.

Oh, dus zo zit het? Wel zeiken op moslimlanden waar ze dat doen en hier zeiken dat de politie te streng is e.d. :9

En waarom altijd dat handje boven de (slechte) moslims houden??? Daar wordt ik toch wel een beetje strontziek van, ontkennen is het begin van nog grotere problemen...

Enig idee hoeveel ranzige snuffmovies ik van westerlingen kan vinden? En hoeveel hack'n slash verhalen over westerlingen? Welke bevolkingsgroep heeft hier een probleem?

ff @ 42

Laat gewoon zien wie je bent in plaats van zo lkkr annoniem accountje!!
En praat dan weer verder.

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 21:52:
ehm ze roepen et als ze weer is een aanslag hebben gepleegd enzo...

Het Iraanse voetbal elftal riep zelfs Allah akbar, iedere keer dat ze scoorde op het WK.. de terroristen. :o
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:53:
En praat dan weer verder.

Oh, jij hebt zeker meer gelijk als ik omdat je Matthijs de badmeester uit Blokzijl bent? :/ Ik heb een anonieme account zodat mensen reageren op wat ik zeg in plaats van op wat ik doe of hoe ik eruit zie...
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 22:48:
Enig idee hoeveel ranzige snuffmovies ik van westerlingen kan vinden? En hoeveel hack'n slash verhalen over westerlingen? Welke bevolkingsgroep heeft hier een probleem?

Ach ja we hebben hier nou eenmaal veel meer westerlingen, maar naar verhouding, en toch weten de oslims met hun geringe percentage alhier toch voor veel problemen te zorgen,

En naarmate het percentage (fanatieke) moslims in een land toeneemt, des te onderontwikkeld lijken deze landen te worden....(effe kort door de bocht gezegd)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:53:
ff @ 42

En praat dan weer verder

DAt doen er wel meer hier, veel mensen die pro-moslim of extreem-linkse / anti-westerse denkbeelden zijn hebben allemaal zo'n annoniem accountje, wat te verbergen misschien ????
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 22:56:
Ik heb een anonieme account zodat mensen reageren op wat ik zeg in plaats van op wat ik doe of hoe ik eruit zie...

Ik heb anders nog nooit opmerkingen over mijn uiterlijk of mijn doen en laten gehad, dus dat is vette bullshit.
laatste aanpassing
DAt doen er wel meer hier, veel mensen die pro-moslim of extreem-linkse / anti-westerse denkbeelden zijn hebben allemaal zo'n annoniem accountje, wat te verbergen misschien ????

ik moet meteen aan kattivo denken O:)
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 22:57:
Ach ja we hebben hier nou eenmaal veel meer westerlingen, maar naar verhouding, en toch weten de oslims met hun geringe percentage alhier toch voor veel problemen te zorgen,

Wat is dat voor onzin?

20% van de wereldbevolking vind jij een gering percentage?

En naarmate het percentage (fanatieke) moslims in een land toeneemt, des te onderontwikkeld lijken deze landen te worden....(effe kort door de bocht gezegd)

Extremisme is vaak een gevolg van armoede. Nu draai je het mooi even om, maar zo werkt het niet he. Die mensen liggen niet in hun zwembad op een dag te bedenken dat ze zelfmoordterrorist worden hoor. Daar is wel iets voor nodig...

Ja, ik ben eigenlijk Osama bin Laden en ik zit met m'n laptoppie in de bergen van Pakistan. Kom me maar halen...

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 10:36:
Dat is een van de meest pijnlijkste doden die je kan verzinnen, een vergassing doet minder pijn alleen duurt het verschrikkelijk lang.

Een dodelijke injectie die in de VS word gebruikt heb je het gevoel alsof je ruggegraat er langzaam uit word getrokken, je krijgt wel eerst spierverslappers en daarom zien andere mensen niet dat jij pijn lijd, maar het schijnt bijzonder gruwelijk veel pijn te doen

Klopt dus niet

klopt dus wel!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 07:22:
Eerst krijgt de veroordeelde een verdovend middel, vervolgens een geneesmiddel dat de spieren verlamt en tenslotte kaliumchloride om de hartslag te stoppen.

Volgens Human Rights Watch kunnen het verdovende middel, dat slechts korte tijd werkt, en het spierverlammende middel de gevangene de hele tijd bewust houden tot het moment dat de derde injectie wordt toegediend.

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 10:36:
Tja dan ben je dus geen haar beter dan diegene die dan jouw dierbare iets heeft aangedaan. Sterker nog je bent dan nog veel erger , en je verpest je eigen leven ook nog eens.

Als ze mijn dierbare gruwelijk verkrachten en voor dood achter laten,leef ik graag een poos in de cel,inderdaad voor die paar momenten triomf,dat ik diegene evenzeer kan kwellen en dat op zijn/haar kop kan zien als hij op het gezicht van mijn dierbare heeft gezien.

Laat mij dan maar lekker barbaars zijn,of zoals jij het weer met het woordje moslim erin gebruikt:conservatiefmoslimstan.

gebruik gewoon de woorden van je "eigen volk",of dacht je dat wij geen namen hebben omdat wij misschien geen wraak kennen?

Trouwens je haalt ook weer telekns de Koran erbij...Doe dat ook eens met de Thora en met de Bijbel en het Communisme (viert hoogtij in China-kijk naar Tibet-
Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 23:02:
20% van de wereldbevolking vind jij een gering percentage?

Ik projecteerde het nu op de Nederlandse situatie.

En 20% is dus moslims (1 op de 5), toch zijn bija alle oorlogen op de wereld tussen moslims - niet moslims / moslims onderling. Gezellig volje hoor :jaja: De goede daargelaten natuurlijk
Extremisme is vaak een gevolg van armoede. Nu draai je het mooi even om, maar zo werkt het niet he. Die mensen liggen niet in hun zwembad op een dag te bedenken dat ze zelfmoordterrorist worden hoor. Daar is wel iets voor nodig...

Die mensen heb je hier anders ook, hier hebben ze het ook goed, en opeens heeft men toch sympatieen met extremisme, dus propaganda is ook een deel van de oorzaak van extremisme.
Ja, ik ben eigenlijk Osama bin Laden en ik zit met m'n laptoppie in de bergen van Pakistan. Kom me maar halen

Dan heb je wel snel onze taal geleerd, je zou zo een voorbeeld kunnen zijn voor veel moslims hier in ons land :repsect: op het gebied van talenkennis dan alleen he;)

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 20:41:
hoe vaak zie je dat precies dat christenen roepen "may god be with us" ?

Volksliederen misschien: Engeland en Amerika spannen de kroon.
God moet Amerika behoeden,God moet de Engelse Koningin behoeden,maar de soldaatjes mogen het opknappen...

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 21:46:
honderden miljoenen moslims die het roepen...

maar nee... als bush iets zegt....

Miljoenen Amerikanen en Engelsen roepen het en zingen het dagelijks.
De hetze na iedere geweldsdelict richting deze landen of vanaf deze landen,bij elke preek van hun bek komt het woord God in voor.

Je zou potverdorie dat hele 9/11 gedoe eens moeten gaan vertalen.
Waar God staat moet je Allah nemen en waar moslim of islamiet staat moet je Christen zetten.

Neem zelf ook even je roze bril terug...

Trouwens..Ierland????????
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:08:
Ik projecteerde het nu op de Nederlandse situatie.

En 20% is dus moslims (1 op de 5), toch zijn bija alle oorlogen op de wereld tussen moslims - niet moslims / moslims onderling. Gezellig volje hoor :jaja: De goede daargelaten natuurlijk

In 150 jaar Nederlandse geschiedenis komt welgeteld 1 hele aanslag door een extremistische moslim voor. En ladingen aanslagen door ons eigen volk. Waar heb je het over?

Bijna alle oorlogen worden in Africa uitgevochten. Meestal gaat dat gewoon over geld of grondgebied. Of het is de ene stam die de andere uitmoord...

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:08:
Die mensen heb je hier anders ook, hier hebben ze het ook goed, en opeens heeft men toch sympatieen met extremisme, dus propaganda is ook een deel van de oorzaak van extremisme.

Hier in Nederland zijn geen zelfmoordaanslagen. ;) En het leed van anderen van jouw volk helpt inderdaad ook niet...
Volksliederen misschien: Engeland en Amerika spannen de kroon.
God moet Amerika behoeden,God moet de Engelse Koningin behoeden,maar de soldaatjes mogen het opknappen...

en nu in oorlogs situaties?

ik zie hezbollah allah akbar roepen als ze raketten schieten
ik zie terroristen in irak allah akbar roepen als ze een aanslag plegen
ik zie duizenden mensen feest vieren bij 9/11 al roepend allah akbar

elke keer als ik journaal aanzet hoor ik allah akbar als er een moslim in beeld komt :O

goh... zulke dingen zie ik nou nooit bij ons :O
kzie nooit mensen het volkslied zingen als amerika ergens een iraakse terrorist heeft afgeschoten :O
laatste aanpassing

Hier op pf gaat het meer om impulsieve uitingen, en niet om daadwerkelijke daden

Toch schijnen veel mensen dat normaal te vinden.

En dat de een middelen heeft om fysieke straffen uit te voeren en de ander er alleen over kan denken, maakt de een niet gestoorder dan de ander.

Het zit gewoon in ons als mens en we voeren executies anders uit, maar dat maakt het niet menswaardiger. Alle lijfstraffen en executies zijn barbaars.

ontkennen is het begin van nog grotere problemen...

Ontkennen in de vorm als zeggen dat ter dood veroordeelden narcose krijgen voor hun executie terwijl dit niet zo is?
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:07:
Trouwens je haalt ook weer telekns de Koran erbij...Doe dat ook eens met de Thora en met de Bijbel en het Communisme (viert hoogtij in China-kijk naar Tibet-

ik heb anders ook nog niet gehoord van een boedha-extremist of een Christen-fundamentalist.

De islam is een nogal opdringerig geloof dat over de hele wereld op deze mnaier voor veel weerstand zorgt. Van China tot Zuid Afika, ik hoor van scheepsbemanning van over de hele wereld min of meer gelijksoortige verhalen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:07:
Als ze mijn dierbare gruwelijk verkrachten en voor dood achter laten,leef ik graag een poos in de cel,inderdaad voor die paar momenten triomf,dat ik diegene evenzeer kan kwellen en dat op zijn/haar kop kan zien als hij op het gezicht van mijn dierbare heeft gezien.

IK zou die neiging ook hebben, maar ik zou zo'n iemand zeker niet doden of stenigen, want dan ben je geen haar beter. En je doet je dierbaren dan nog eens extra pijn omdat je dan ook nog eens een tijd uit beeld verdwijnt, dan heeft het"slachoffer dus dubbel pijn als je begrijp wat ik bedoel. Maar tel dat ik iemand betrapt die een dierbare pijn doet dan zal ik dit persoon wel fysiek effe afbeulen, maar doden zal ik zeker niet, want dat is gewoon achterlijk en dom. Als je met zo'n instelling rond loopt dan weet ik het ook niet meer :nee:

Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 22:48:

:respect:

Het gaat er niet om dat we dit soort mensen een hand boven het hoofd houden.
Het gaat er om dat jullie ook eens naar jezelf en je naaste leren kijken.

Zitten jullie niet heerlijk te smullen bij die films van:faces of death?

En nu janken als je dit ziet...verdomme alleen maar om een hoofddoek???

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 22:58:
Ik heb anders nog nooit opmerkingen over mijn uiterlijk of mijn doen en laten gehad, dus dat is vette bullshit

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,zeker wel...hahahahahaaha

ech wel!!!!!!!!

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:15:
De islam is een nogal opdringerig geloof

Want ?

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:13:
zulke dingen zie ik nou nooit bij ons

In Godsnaam??????????????

Nooit gehoord?
schei toch uit?

ik heb heel veel spelers trouwens tijdens de wk gezien die een kruisje sloegen voor ze het veld op gingen en na een doelpunt...zelfs GOD zit in de sport!!!

Alsof hij nog tijd heeft na al die oorlogen!!
goh... zulke dingen zie ik nou nooit bij ons

Alle Amerikaanse soldaten rennen het slagveld op terwijl ze "semper fi" roepen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:14:
Toch schijnen veel mensen dat normaal te vinden

Ja hier in het park was er gisteren ook nog een steniging :jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:14:
En dat de een middelen heeft om fysieke straffen uit te voeren en de ander er alleen over kan denken, maakt de een niet gestoorder dan de ander

Dat is dus helemaal niet waar, iedereen heeft wel een een impuls om zoiets over anbderen te denken. Het is een primitieve reactie. Maar puntje bij paaltje voert bijna niemand dit hier toch uit. Alleen de enkele gestoorde idioot. Dus het eraan denken als impuls vindt ik iig minder fout dan het ook daadwerjelijk uitvoeren in een collectief met andere mensen en dan een geloof als excuus daarvoor gebruiken.

En aldaar schijnt het met hele grote groepen mensen dooden heel erg normaal te zijn :s (misschien niet heel erg gangbaar daar, maar er zijn genoeg joelende mensen op de been om me al af te laten vragen "hoe kan je dit goed vinden")

ik zie hezbollah allah akbar roepen als ze raketten schieten
ik zie terroristen in irak allah akbar roepen als ze een aanslag plegen
ik zie duizenden mensen feest vieren bij 9/11 al roepend allah akbar

Misschien moeten ze toch maar eens weer de journalisten uitleggen dat ze op die manier wel eenzijdig bezig zijn!!
dus omdat sporters en mensen in het dagelijks leven god loven is het daar de gewoonte om god te loven als je een paar gasten heb afgeschoten

wreed b)

wou dat ook zo hier was

er is een moord gepleegd op iemand DANK GOD U BENT ALMACHTIG :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:18:
Want ?

-Expansiedrift
-Geen kritiek kunnen verdragen
-Overal jezelf manifesteren, / iedereen moet weten dat de moslims er zijn.
-Geen verdraagzaamheid voor andere religies of levensbeschouwingen.

Ook hier geld weer, de goede daargelaten.

En dit is niet alleen hoe ik er zelf over denk, maar een vrij groot gedeelde van de mensen ide ik dagelijks ken en spreek uit allerlei delen van de wereld.

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:23:
-Expansiedrift
-Geen verdraagzaamheid voor andere religies of levensbeschouwingen.

Daar kan ik mezelf als moslima niet echt in identificeren..
Geen kritiek voor andere religies of levensbeschouwingen ?
Geen kritiek kunnen verdragen? als het op een nette manier gebeurt is alle kritiek meer dan welkom.
zolang je geen cartoons maakt :P

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:15:
ik heb anders ook nog niet gehoord van een boedha-extremist of een Christen-fundamentalist

Ik ook niet van een Zwartekous extremist...maar alles wat buitensporig is is extremistisch.
Dus alles wat tegen de mensenrechten ingaat,elk land wat deze wetten overtreed,is extremistisch bezig.
Tibet is leegegehaald en leeggeroofd en bewoners uitgemoord...de Dala Lamai is gevlucht,vanwege vriendelijke Chinese restaurant houders?
en geen films over vrouwenmishandeling
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:27:
zolang je geen cartoons maakt

Ga eens in het gemiddelde dorp in Minnesota zeggen dat je Jezus een lul vindt. ;)

Sowieso in Amerika wemelt het van de extremistische christenen die minimaal net zo eng zijn als extremistische moslims. Alleen daar hoor je niets over want die geven financiele steun aan Bush...

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:23:
wou dat ook zo hier was

Is hier ook zo...men gaat onder de wapenen voor koning en vaderland...en voor Godswil.

Dat God maar bij onze soldaten mag zijn (beslist niet bij de zoons van de anderen!)

Bij de aanvallen zijn de tegenstanders allemaal uitgeschakeld...GOD ZIJ DANK.

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:23:
Expansiedrift
-Geen verdraagzaamheid voor andere religies of levensbeschouwingen

Jehova`s?

Streng Gereformeerden?

Uitspraak van 42 op maandag 17 juli 2006 om 23:29:
Alleen daar hoor je niets over

Jawel...zijn toch tegen abortus en tegen homo huwelijken?
Tegen de doodstraf ???
ja maar ondanks dat er extremistische christenen in amerika zijn is het wel een vrij land.

met normale wetten...

in tegenstelling tot midden oosten waar veel extremisten juist de dienst uitmaken.. goedschiks of kwaadschiks
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:26:
Daar kan ik mezelf als moslima niet echt in identificeren..

Niet echt, maar wel een beetje dus ;)

Tja het is niet alleen hoe ik het ervaar, maar roch ook een behoorlijk deel van de wereldbevolking die die mening deelt, dat komt ook doordat veel oorlogen toch tussen moslims en - niet moslims zijn, en dat valt ook weer terug te herleiden op de expansiedrift van de islam die nu wel een beetje op zijn hoogtepunt lijkt.
Geen kritiek kunnen verdragen? als het op een nette manier gebeurt is alle kritiek meer dan welkom

tja wat is net, als er een cartoon wordt gemaakt waarin geweld uit naam van de profeet op de hak wordt genomen is half moslimstan opeens erg gepikeerd, terwijl ze zich ook kunnen afvragen waarom er uberhaupt zulke cartoon worden gemaakt.
Geen kritiek voor andere religies of levensbeschouwingen

Ik zei geen verdraagzaamheid voor andere religies en levensbeschouwingen, dit is wel vrij kort door de bocht van me, maar toch zie je toch regelmatig bij moslims dat er weinig tot geen respect is voor de noormen en waarden van anders denkende mensen, ook hier is het cartoontje weer een voorbeeld van.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:31:
Jehova`s?

Streng Gereformeerden?

Plegen ook aanslagen natuurlijk.

Ik vindt dat een geloof meer iets voor jezelf moet zijn,
Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:33:
ja maar ondanks dat er extremistische christenen in amerika zijn is het wel een vrij land.

met normale wetten...

in tegenstelling tot midden oosten waar veel extremisten juist de dienst uitmaken.. goedschiks of kwaadschiks

idd helemaal mee eens :jaja:
laatste aanpassing

met normale wetten...

Zo vrij dat je beschermd moet worden als je als 16 jarig meisje uit de abortuskliniek komt omdat je best wel kans loopt om neergeschoten te worden. Zo vrij dat er geen enkel land ter wereld is waar meer mensen om het leven komen door vuurwapens als daar. En dan is de complete moslimwereld meegerekend. Zo vrij dat de president niet democratisch gekozen is. Zo vrij dat de TV dominee meer macht heeft als de politie...

En je kan zeggen van Saddam Hussein wat je wil, maar het land was veel meer onder controle toen hij nog aan de macht was dan dat het nu is met de Amerikanen aan het hoofd...

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:34:
tja wat is net, als er een cartoon wordt gemaakt waarin geweld uit naam van de profeet op de hak wordt genomen is half moslimstan opeens erg gepikeerd, terwijl ze zich ook kunnen afvragen waarom er uberhaupt zulke cartoon worden gemaakt.

Weet je waarom ze zich zo druk maken om die cartoon ?
Omdat het verboden is om de profeet Mohammed af te beelden. Voor mij als Soennitische moslima dan, en dat is zo'n 80/85 procent van de moslims in europa Sounnitisch, en over de hele wereld de grootste stroming binnen de Islam.. Veel sjiitische moslims mogen het wel bijvoorbeeld, en die hoor je er ook niet over..
laatste aanpassing
Zo vrij dat je beschermd moet worden als je als 16 jarig meisje uit de abortuskliniek komt omdat je best wel kans loopt om neergeschoten te worden. Zo vrij dat er geen enkel land ter wereld is waar meer mensen om het leven komen door vuurwapens als daar. En dan is de complete moslimwereld meegerekend. Zo vrij dat de president niet democratisch gekozen is. Zo vrij dat de TV dominee meer macht heeft als de politie...

En je kan zeggen van Saddam Hussein wat je wil, maar het land was veel meer onder controle toen hij nog aan de macht was dan dat het nu is met de Amerikanen aan het hoofd...

hmm toch komen er door onverklaarbare redenen meer mensen om in de moslim wereld door aanslagen van fundamentalisten dan in amerika ... vreemd :O

en meeste doden door vuurwapen geweld is in brazilië :)

is er uberhaubt ooit wel is een democratisch verkozen persoon geweest in het midden oosten whahahahahaha 8)

ja saddam was een held b)

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:34:
weinig tot geen respect is voor de noormen en waarden van anders denkende mensen,

Moet je het nu uitgebreid blijven hebben over jouw vete naar VIP?
We weten nu wel dat je hem niet kan uitstaan....PROEST
ondanks dat er extremistische christenen in amerika zijn is het wel een vrij land.

met normale wetten...

Vind je????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Veel sjiitische moslims mogen het wel bijvoorbeeld, en die hoor je er ook niet over..

iran is sjiitisch... die liepen toch best te bitchen over de cartoons
syrië is sjiitisch... goh mooie demonstraties daar...
laatste aanpassing
ok er zijn vage wetten in amerika.. dat geef ik wel toe... maar tis iig een vrij land

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 23:37:
Plegen ook aanslagen natuurlijk

Op persoonlijke vrijheid,op de vrijheid van handelen...noem maar op.
Ze dwingen mensen tot hun normen en waarden.
Ze kunnen hele dorpen in hun macht houden.
Winkeliers durven heen zonda te openen.
Uitgevers geen krant op zondag te drukken.

Die worden geband en uitgekotst.

Behoorlijk extreem het leven van een ander zo te willen beheersen ...

Uitspraak van rollie op maandag 17 juli 2006 om 23:41:
is er uberhaubt ooit wel is een democratisch verkozen persoon geweest in het midden oosten whahahahahaha

Als je jezelf graag voor lul wilde zetten, heb je dit succesvol gedaan.