Partyflock

Forumonderwerp · 887337
1 volger · 6000x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
Duncan Stutterheim van ID&T

wil graag persoonlijk reageren...

...op het incident tijdens het optreden van Rob Gee & Band op Sensation Black van afgelopen zaterdag:

Soms sla je de plank mis, dit was een heel bos.

Ik had mezelf voorgenomen na een hele drukke periode en heel veel aandacht te hebben gehad, niet meer in de publiciteit te treden. Maar hier kan ik niet omheen en wil ik ook niet omheen.
Ik zal proberen in het kort uit te leggen wat er is gebeurd met het Rob Gee-optreden op Sensation Black, hoe het tot stand is gekomen, hoe ID&T daarin staat en hoe ik er persoonlijk in sta.

De band komt over 5 min op.. ‘Iedereen klaar?...Ja. Dunc, jij klaar? Ja.’
Ik was de grote bedenker en initiator van het optreden en deed de regie en het licht.
‘T....g wat duurt het lang. Wanneer komen ze nou? Hè, hè..’
Band komt eindelijk op, het heeft te lang geduurd, de spanning is weg en iedereen staat een beetje raar te kijken wat er gebeurt. Eerste nummer voorbij en niemand weet eigenlijk waar het heen gaat. Een paar mensen hebben het na één track al gehad en de eerste boe-geluiden en biertjes richting podium gaan al. Ik voel de spanning en onvrede van de zaal in mijn hele lijf.
‘Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen. Het publiek begint zich nu echt te roeren en het boe-geroep gaat door merg en been.
Ik ben altijd koel gebleven in alle situaties maar dit is heftig, heel heftig. De helft van de mensen van ons gaan weg, kunnen het niet meer aanzien.
Nog nooit heb ik zo’n lange 20 minuten meegemaakt, ik hoop dat Rob Gee na twee nummers stopt, het ook aanvoelt en zijn klassieker ‘XTC you got what I need’ gaat spelen. Maar Rob blijft doorgaan, wil zich niet laten kennen. De Arena kookt over als een snelkookpan, maar zelf wil ik het optreden ook niet stoppen, uit respect naar Rob.
Uiteindelijk komt die jongen uit het publiek het podium op en haalt voluit uit naar Rob, waarna de band hem in elkaar slaat. Wat ís dit?

Het is nu woensdagavond en ik schrijf op wat ik toen voelde en hoe ik het nu voel.
Het incident staat op alle sites, tot in Amerika toe en Gerard Joling heeft het er zelfs over in Shownieuws op SBS6. De reacties zijn heel uiteenlopend. Wie er niet bij was in de Arena en alleen de beelden heeft gezien, reageert heel anders dan wie er wel bij was. Heel veel mensen vragen zich af hoe dit heeft kunnen gebeuren en waarom Rob Gee daar optrad met die muziek?
Vorig jaar stond Deepack op Sensation Black met een live drummer en dat was helemaal te gek. Daar wilden we graag op voortborduren.
Rob Gee is al een lange tijd een vriend van mij, sinds zijn eerste succes in de hardcoretijd van de jaren negentig. Ik ken hem al 14 jaar en we komen bij elkaar thuis. Dit jaar hoorde ik muziek van hem met gasten van grote Amerikaanse rockbands. Het leek ons een goed idee om daar iets mee te doen.
De muziek kwam een maand geleden binnen bij ons op kantoor. ‘Wel heel erg rock’ zeiden veel mensen. Het optreden zou eerst een half uur duren, maar dat hebben we ingekort naar 20 minuten. Sommigen vonden dat nog steeds te lang en zeiden dat het optreden maximaal tien minuten zou moeten duren. Anderen vroegen zich af: ‘waarom doen we dit eigenlijk?’
Soms heb ik iets in mijn kop en kan ik daar helemaal op los gaan en het doorzetten. Ik zei een paar maanden geleden nog: ‘ik pak het wel op’.
Vorige maand werd alles bevestigd, de band kwam op donderdag aan in Nederland en vrijdag hadden we de eerste repetitie en een optreden in Studio 80 voor 100 mensen. Ik kwam thuis en zei: ‘Dit gaat moeilijk worden maar ik wil het toch proberen’.
Ik wist dat veel mensen het niet echt leuk zouden vinden, maar soms doe ik ook dingen om te vernieuwen, de grens op te zoeken en te kijken wat er kan - en eigenlijk soms om te voelen wat net níet kan.
Dat het zo heftig zou uitpakken had niemand (en ik helemaal niet) verwacht. Een grote fout van mij is geweest dat ik niet goed naar de uiteindelijke line up heb gekeken. Met deze dj’s komen er mensen die echt willen knallen. Rob Gee lag echt uit de lijn. En toch heb ik zo’n belangrijke beslissing er doorheen gedrukt. Veel mensen om me heen zeiden nog van: ‘zou je het wel doen?’ Maar ik was te eigenwijs.
Het boe-geroep ging door merg en been, ik zal het nooit van mijn leven vergeten, maar jullie hadden gelijk.
Voor Rob Gee was dit natuurlijk vreselijk en ook heel heftig om zo iets mee te maken. Om door een stadion vol te worden uitgefloten, terwijl je zelf al je ziel en zaligheid in je muziek legt, dat is pijnlijk.
Sommige mensen op de forums maken hem helemaal af, maar weten niet wie hij is en wat hij allemaal heeft betekend voor de muziek. Dat verdient hij niet. Voor één ding heb ik zwaar respect en dat is dat Rob bleef staan ondanks de vernedering die hij moest ondergaan. Helemaal nu het filmpje wereldwijd op het net staat, waarop hij te zien is als vechtersbaas. Een van zijn vrienden is twee jaar geleden doodgestoken op het podium en dat gevoel voelde hij weer opkomen toen dit gebeurde in de Arena.

Tegen die jongen die het podium opklom en eerst aan de geluidstafel had gezeten, wil ik nog wel wat zeggen. Voor veel mensen ben je de held van de avond, wat ik snap, maar ik veroordeel het wel. Je beseft totaal niet wat je aan het doen was, en het had helemaal anders kunnen lopen. Stel dat die geluidstafel voor àl het geluid was geweest en alles was uitgevallen. Een heel stadion kan dan naar huis. Ik snap dat het voor jou herrie was, maar om dan een podium van bijna 4 meter op te klimmen en voor een volle zaal de artiest in elkaar te willen slaan? Dat gaat echt te ver en overschrijdt alle grenzen.

Nu zijn er zelfs mensen die echt kwaad zijn en zeggen dat hun hele avond is verpest. Wat is dat voor onzin? Alles verpest door 20 minuten? Volgens mij hebben wij van te voren duidelijk gemeld dat we dit gingen doen, en hebben we ook uitgelegd dat we iets nieuws wilden proberen.
Het ging niet goed, maar we moeten wel af en toe dingen blijven proberen - alleen niet op deze manier.
Volgens mij zag ik in de uren daarna ook alle handen de lucht ingaan, en heb ik ze bijna niet meer naar beneden zien gaan tot zeven uur de volgende ochtend.
Sommige bezoekers klagen op de internetforums over het optreden van Rob Gee en dat het hele feest daarna niet meer op gang kwam. Ik ervaarde dat op de avond zelf heel anders. Ondanks dat ik een half uur in de zwaarste dip heb gezeten die ik ooit met ID&T heb meegemaakt, kwam ik er daarna wel uit en ging het feest los.

Ik wil alle mensen mijn excuus aanbieden voor het incident, ik zal mijn ‘experimenten’ niet meer op dit soort feesten doen. Verder wil ik alle dj’s bedanken die het dak eraf hebben gedraaid. En vooral wil ik alle mensen bedanken die het konden opbrengen om uit het hele diepe dal te komen en er daarna toch een feest van te maken.

Groet,
Duncan

(bron ID-T.com)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: Duncan leert het ook nooit...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een prutser

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Met pijn in mijn hart, maar :respect: voor de reactie!
Waarschuw beheerder
ik heb echt respect voor het feit dat ie de hand in eigen boezem steekt en ook zijn excuses maakt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Duncan moet met pensioen

Waarschuw beheerder
donateur
deed die gast vorig jaar ook al, toen hij zelf oh zo geschrokken was van de prijzen die tegenwoordig voor zn feesten gevraagd worden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sancti op donderdag 13 juli 2006 om 15:56:
‘Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen. Het publiek begint zich nu echt te roeren en het boe-geroep gaat door merg en been.

Dan moet je zorgen dat een bezoeker daar niet bij kan komen... Is gewoon en slappe smoes!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Als dit de officiele persverklaring is kan ik daarmee leven maar toch blijf ik die jongen een Held noemen :respect:
Waarschuw beheerder
Feit blijft wel dat de security ook echt heeft zitten slapen want tijdens technoboy was er ook iemand op het podiumzoals goed te zien is in het videoverslag van Q-dance
Waarschuw beheerder
heel veel respect voor zijn uitleg :respect:
en in principe heeft hij ook wel gelijk
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat Rob Gee na twee nummers stopt, het ook aanvoelt en zijn klassieker ‘XTC you got what I need’ gaat spelen. Maar Rob blijft doorgaan, wil zich niet laten kennen

En toch snap ik dan niet dat Duncan niet heeft ingegrepen. Kan je wel zeggen respect voor de man, maar hij ziet het uit de hand lopen :s

Hoe kan 1 jongen eerst de mengtafel slopen en een paar minuten later het podium opklimmen?? Is er geen security?? Hadden ze hem gelijk kunnen pakken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:03:
Duncan leert het ook nooit...

behalve nu: "ik zal mijn ‘experimenten’ niet meer op dit soort feesten doen"

goed verhaal verder, weinig nieuws maar was al een tijdje benieuwd naar de mening van Duncan..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een oprecht stukje, hij vind zelf dat ie fouten heeft gemaakt en draait achteraf nergens omheen... daar straalt kracht vanaf.

Duncan heeft veel te veel voor de scene gedaan om op zo'n dom incident even afgerekend te worden..

Dat zegt meer over degene die 'm d'r op aanvallen dan over Duncan zelf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sancti op donderdag 13 juli 2006 om 16:11:
want tijdens technoboy was er ook iemand op het podium

Die mensen doen eigenlijk ook nooit kwaad, alleen nu is het behoorlijk misgegaan. Als je echt ergens op wilt komen lukt dat ook wel

Waarschuw beheerder
donateur
Keurig antwoord, ik had in eerste instantie ook een vrij negatief stuk geschreven over SB waarin de podiumklimmer mijn held was maar ik heb eens zitten nadenken en het is inderdaad te gek voor woorden dat je het podium opklimt en aan de muziek gaat zitten...

:respect: voor Rob Gee, maar (y) voor de manier waarop het allemaal gegaan is...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 13 juli 2006 om 16:12:

Achteraf ben ik blij dat ik op het laatste moment heb "gecancelled".

Alleen Jammer dat die ********* mijn kaartje heeft gejat van de persoon die mijn ticket zou verkopen :[

Maar het siert hem om z'n fouten toe te geven :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ok dat is een openhartige brief
excuus geaccepteerd.
Voor volgende jaar:
haal alle hardtrance eruit
en gewoon de 1ste helft goeie hardstyle en 2de helft goeie hardcore

dan gaat iedereen wel uit zijn dak denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op donderdag 13 juli 2006 om 16:13:
vind het een oprecht stukje, hij vind zelf dat ie fouten heeft gemaakt en draait achteraf nergens omheen... daar straalt kracht vanaf.

:jaja:
Vind het een goede uitleg van Duncun (Y)

Nu zijn er zelfs mensen die echt kwaad zijn en zeggen dat hun hele avond is verpest.

Helemaal geen last van gehad :bounce: B)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:09:
Dan moet je zorgen dat een bezoeker daar niet bij kan komen... Is gewoon en slappe smoes!!

Denk dat ie er al vanuit ging dat iemand het podium op ging klimmen! :vaag: :/
Waarschuw beheerder
donateur
Lef dat ie het zo neerpent.. Maar zoals gewoonlijk zien we weer dat ie nogal eens koppig en eigenwijs kan zijn, heeft ie wederom laten zien.

En mooie beloften van m, maar die maakt ie wel vaker.. Ik ben benieuwd, over een jaar mag ie het bewijzen, want dan ben ik er gewoon weer bij :)
Artiest Pie
Waarschuw beheerder

ja dat vind ik ook vaag.. nu zal het vast de 'front of house' mixer zijn die vermoedelijk ergens in de zaal staat om de band goed te kunnen uitmixen.. maar die zijn joekels van tafels die je niet zomaar 'sloopt' hooguit dat ze aan de konopje hebben gezetten waardoor het geluid niet meer zuiver is.. maar daardoor gaan gitaren niet vals klinken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata op donderdag 13 juli 2006 om 16:18:
Denk dat ie er al vanuit ging dat iemand het podium op ging klimmen!

Bedoel je dat Duncan hier van uit ging of juist niet??

Gezien de hekjes die er stonden is het ook niet zo moeilijk om erop te komen.

Wil er alleen mee zeggen dat het echt niet is gekomen door die ene persoon die de mengtafel heeft verneukt. Als je zijn verslag goed leest dan lees je ook dat meerdere mensen hebben gezegd zou je dit nou wel doen......

Waarschuw beheerder
Ik vind het een oprecht stukje, hij vind zelf dat ie fouten heeft gemaakt en draait achteraf nergens omheen... daar straalt kracht vanaf.

Duncan heeft veel te veel voor de scene gedaan om op zo'n dom incident even afgerekend te worden..

helemaal gelijk

Waarschuw beheerder
Duncan :z Schrijft weer precies wat men wilt lezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:24:
Bedoel je dat Duncan hier van uit ging of juist niet??

Bedoelde van niet 8) maar je hebt gelijk, ik lees verkeerd :| dit was al voor het voorval! Zit op mn werk en las het ff snel door... ;) maar dan nog zou het niet zomaar kunnen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zeggen dat dit hem siert. Ik hoopte al op een verklaring. Dit doet mij goed. Hij heeft er duidelijk van geleerd. We zullen het volgend jaar zien.

Waarschuw beheerder
donateur

Denk je nou echt dat hij daar zonder hulp op is gekomen?
Als je wilt kun je op elk feest met hulp van een ander overal komen. Alleen de security had het niet in de gaten en dat is gewoon jammer.
Waarschuw beheerder
:respect: Duncan :respect:

En voor dit soort Acts ga ik wel naar Sensation Black...niet voor alle uitgekauwde hardstyle...die ik altijd hoor....maar goed dat is nu niet meer van toepassing :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 13 juli 2006 om 16:19:
dat ie nogal eens koppig en eigenwijs kan zijn

zo ver waren we idd al wel een tijdje ja :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:33:
Denk je nou echt dat hij daar zonder hulp op is gekomen?
Als je wilt kun je op elk feest met hulp van een ander overal komen. Alleen de security had het niet in de gaten en dat is gewoon jammer.

Ja dat zeg ik. Het was gewoon te simpel om erop te komen. Hekjes van een meter hoog. Plus een geluidbox precies naast het podium. Daar heb je echt geen hulp voor nodig om erop te komen.

Plus er zijn altijd wel van die mafkezen die het podium op willen. Niet alleen als het slecht is
Waarschuw beheerder
:respect: geeft niet hoor :hug:

Wat een ontzettend goed stuk. dapper dat je zo naar voren kan komen.
Waarschuw beheerder
tsja gebeurd is gebeurd, niks meer aan te doen. soms is sensation kut en soms wil je dat die nacht nooit meer ophoudt.

ik kijk alweer uit naar volgend jaar, duncan heeft hopelijk geleerd van deze keer, experimenteren is altijd goed maar je moet weten wanneer het te extreem wordt.

Waarschuw beheerder
Hehehe 8)

Ik denk dat je het had kunnen verwachten, maarja..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het weer een net stukje van Duncan. Vind het alleen jammer dat hij er nu pas mee komt. Het is zaterdag op zondag gebeurd en donderdag, rond de tijd dat iedereen het alweer een beetje vergeten is, komt hij met een officieel bericht. Maar goed, ik vind het onwijs netjes dat hij de schuld bij zichzelf legt. Ondanks alles heb ik nog steeds dikke :respect: voor ID&T. Vond Rob Gee idd niet gepast op zo een feest maar ja, Duncan/ID&T staat erom bekend nieuwe dingen te willen proberen. Helaas was het in dit geval een beetje verkeerde gok. :flower:
Waarschuw beheerder
Stel dat die geluidstafel voor àl het geluid was geweest en alles was uitgevallen. Een heel stadion kan dan naar huis.

Tuurlijk niet duncan een heel stadion kan niet teren op een stopgroep:S Daarom wordt zoiets zelfs in een huis verdeeld zodat je niet alles uitvalt maar een bepaalde groep:yes:

Tuurlijk wasdat niet het geluid en licht voor heel sensation:S De rest werd op de hoodtribune geregeld;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:14:
Keurig antwoord, ik had in eerste instantie ook een vrij negatief stuk geschreven over SB waarin de podiumklimmer mijn held was maar ik heb eens zitten nadenken en het is inderdaad te gek voor woorden dat je het podium opklimt en aan de muziek gaat zitten...

Nou als je 4 meter het podium op moet kom je toch van goeie huizen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:04:
Met pijn in mijn hart, maar voor de reactie :respect:

mee eens :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sancti op donderdag 13 juli 2006 om 16:05:
ik heb echt respect voor het feit dat ie de hand in eigen boezem steekt en ook zijn excuses maakt

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberPinda4Life op donderdag 13 juli 2006 om 16:53:
Tuurlijk niet duncan een heel stadion kan niet teren op een stopgroep:S Daarom wordt zoiets zelfs in een huis verdeeld zodat je niet alles uitvalt maar een bepaalde groep:yes:

Tuurlijk wasdat niet het geluid en licht voor heel sensation:S De rest werd op de hoodtribune geregeld;)

dames en heren, hier spreekt de engineer
Waarschuw beheerder
donateur

:x
Wat n gelul... Jij gaat toch ook de elektriciteits kabels die over de grond lopen niej kapot maken omdat je daarbij kunt komen :looser:

Vind dat Duncan hier eerlijk is geweest. Hij heeft n paar fouten gemaakt, maar jah, wie bedenkt nu dat er een of andere mongool je dj een klap verkoopt??
Vond t n (y) feestje, veel beter dan vorig jaar en t was echt knallen voor mij :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

helemaal mee eens :yes: (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid

Dit snap ik alleen niet. Er is toch maar 1 keer iemand op het podium geweest en dat was met de vechtpartij. Toen was het meteen afgelopen.

Waarschuw beheerder
Een van zijn vrienden is twee jaar geleden doodgestoken op het podium en dat gevoel voelde hij weer opkomen toen dit gebeurde in de Arena.

Ook goed geinformeerd Duncan (y)
Waarschuw beheerder
Helemaal nu het filmpje wereldwijd op het net staat, waarop hij te zien is als vechtersbaas. Een van zijn vrienden is twee jaar geleden doodgestoken op het podium en dat gevoel voelde hij weer opkomen toen dit gebeurde in de Arena.

waar staat dat filmpje dan .... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:15:
Achteraf ben ik blij dat ik op het laatste moment heb "gecancelled".

Wat een domme bullshit, het feest was gewoon super.
Dat Rob Gee gebeuren was effe klote maar achteraf gezien was het ook weer grappig dat zoiets gebeurde.

het feest heet toch Sensation of niet???

Maar mensen die zeggen dat het feest is verpest door dat zijn de kortzichtige sukkels en mensen die zeggen dat ze blij zijn dat ze niet geweest zijn zeggen dat alleen maar om het goed te praten dat ze niet gegaan zijn...

In mijn optiek was dit qua sfeer, aankleding en muziek 1 van de beste feesten waar ik ooit geweest ben...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil alle mensen mijn excuus aanbieden voor het incident, ik zal mijn ‘experimenten’ niet meer op dit soort feesten doen

en beter naar mensen om je heen luisteren mss :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 13 juli 2006 om 16:58:

Me 2! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shivers op donderdag 13 juli 2006 om 17:21:

Dat was ook wel te verwachten eigenlijk, ik zat in ieder geval op uitleg te wachten...
Artiest Domus
Waarschuw beheerder
Mooie verklaring. Verder heeft hij ook wel gelijk. Boe roepen ale, maar een mengpaneel mollen en de dj op z'n bek slaan, gaat echt te ver.

En het feest was daarna helemaal niet kut. Toen de Megamix begon te spelen stond de hele zaal harder te stampen dan alle optredens ervoor. En dat is niet meer gestopt tot 7 uur. Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt en heb mijn avond zeker niet laten verpesten door 20 minuten rockmuziek en een vechtpartij.

Waarschuw beheerder
zou 'ie mijn column hebben gelezen...? [img width=22 height=29 cacheid=00000f2d00005d775e13d8bd1a017d8a7e]http://forum.medicman.nl/images/smiles/wub.gif[/img]

anyhow, ik vind het wel een goeie reactie van hem. hij is erg toegeeflijk in zijn verhaal. (Y)
wat ik echter nog steeds niet begrijp zijn de volgende twee dingen:

‘Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. (...) Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen. (...) Nog nooit heb ik zo’n lange 20 minuten meegemaakt, ik hoop dat Rob Gee na twee nummers stopt, het ook aanvoelt en zijn klassieker ‘XTC you got what I need’ gaat spelen. Maar Rob blijft doorgaan, wil zich niet laten kennen. (...) zelf wil ik het optreden ook niet stoppen, uit respect naar Rob.

1. als het geluid inderdaad vervormd bleek te zijn en "voor geen meter te klinken", als rob gee dat schijnbaar niet doorheeft (ondanks de reactie van het publiek) of koppig door wil gaan met dit voor-geen-meter-klinkende-geluid, waarom gaat er dan niemand iets doen aan het probleem met de mengtafel? daar hoef je rob z'n optreden nog niet voor te stoppen, want dat je dat uit respect niet wil doen begrijp ik best. maar ik vind het wel heel passief om dan ook niets te doen aan die mengtafel, en het daarmee alleen maar verder laat escaleren.

2. als er al eerder iemand uit het publiek bij de mengtafel in de buurt is geweest, moet er dan niet een lichtje gaan branden dat misschien meer mensen op het idee kunnen komen om óók daadwerkelijk naar de artiesten toe te gaan en het heft in eigen handen te nemen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mills op donderdag 13 juli 2006 om 17:17:
waar staat dat filmpje dan

waar niet ;)

http://www.vkmag.com/media/robgeebeukteroplos/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op donderdag 13 juli 2006 om 16:12:
Uitspraak van Indostyle op donderdag 13 juli 2006 om 15:56:
ik hoop dat Rob Gee na twee nummers stopt, het ook aanvoelt en zijn klassieker ‘XTC you got what I need’ gaat spelen. Maar Rob blijft doorgaan, wil zich niet laten kennen

Ik snap dat duncan respect voor hem heeft.
Maar ik zie dat niet als een reden hem niet te laten stoppen.

Wat is op dat moment belangrijker de respect voor een dj die herrie vertoond of je respect voor 40 duizend bezoekers die smeken om hem te laten stoppen?
Waarschuw beheerder
Heb net Rob G. op de radio gehoord: "Duncan heeft ballen" pff had ie eerder in moeten grijpen dan had ie pas ballen met die gitaar herrie. Zeer slechte smoes dat je op iemand in mag blijven beuken omdat ie onder invloed is :looser:
Waarschuw beheerder
Ik wist dat veel mensen het niet echt leuk zouden vinden, maar soms doe ik ook dingen om te vernieuwen, de grens op te zoeken en te kijken wat er kan

Kerel, ipv experimenteren met optredens, doe wat aan je prijzen. Het kaartje en de drank bijvoorbeeld!!!! Daar worden mensen pas blij van en dan heb je bij voorbaat succes. Ik kom niet op een feest om te staan luisteren naar al die onzin, ik kom om te knallen en niet om stil te staan. Geef de mensen waar ze voor betalen!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jstyle op donderdag 13 juli 2006 om 17:37:
Kerel, ipv experimenteren met optredens, doe wat aan je prijzen. Het kaartje en de drank bijvoorbeeld!!!! Daar worden mensen pas blij van en dan heb je bij voorbaat succes. Ik kom niet op een feest om te staan luisteren naar al die onzin, ik kom om te knallen en niet om stil te staan. Geef de mensen waar ze voor betalen!!!!

Zeur niet zo, of je nu 10 euro meer of minder betaald aan entree en/of 25 cent per consumptie, veel goedkoper wordt het er niet van ;)

Artiest {SHOWLIST artist 13390, 24146}
Waarschuw beheerder
Kerel, ipv experimenteren met optredens, doe wat aan je prijzen.

als het je te duur, ga dan niet

ik kom om te knallen en niet om stil te staan

het feest maak je grotendeels zelf, je kiest er zelf voor om stil te staan. iedere dj draait wel eens kut, je kunt gewoon je steun betuigen door te blijven bewegen...werkt voor de artiest ook veel motiverender en blijft het wat gezelliger op de dansvloer!
Waarschuw beheerder
maar om dan een podium van bijna 4 meter op te klimmen en voor een volle zaal de artiest in elkaar te willen slaan? Dat gaat echt te ver en overschrijdt alle grenzen.

whehe normaal kjom je er niet eens op.. dus duncan beveiliging is ook een optie.. geld genoeg gehad van de kaartjes en drank consumpties..

WANT DIE PRIJZEN ZIJN ALLEMAAL SCHANDE (niet alleen id&t)

Nu zijn er zelfs mensen die echt kwaad zijn en zeggen dat hun hele avond is verpest. Wat is dat voor onzin? Alles verpest door 20 minuten? Volgens mij hebben wij van te voren duidelijk gemeld dat we dit gingen doen, en hebben we ook uitgelegd dat we iets nieuws wilden proberen.

Whaha als id&t zijnde mag je niet met zulke dingen komen.. en vooral niet als je sensation (worlds leading DANCE event) durft te noemen!

En nu met exuces komen heeft ook geen zin .. want meneer wil gewoon een grote publiek trekken! Stel als het goed was gegaan en mensen het "gaaf"hadden gevonden.. waren en vorig jaar meer bandjes en shit gekomen dus $$$$$$.. en blijf je proberen en experimenteren dan zal toch heel veel volk het snel gezien hebben!!!

Dus DUNCAN hoop dat je ook van DEZE fout hebt geleerd!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neutron K op donderdag 13 juli 2006 om 17:59:
En nu met exuces komen heeft ook geen zin .. want meneer wil gewoon een grote publiek trekken! Stel als het goed was gegaan en mensen het "gaaf"hadden gevonden..

Jawel, ik verwacht juist een excuses...

maar als het gaaf was geweest had ik wel meer willen zien ja, het was niet zozeer de act die fout was, maar het tijdstip van optreden.

10 over half 7 was beter geweest

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 18:08:
het was niet zozeer de act die fout was, maar het tijdstip van optreden.

en daar ben ik het weer mee eens...als je de set terughoort valt het eigenlijk best mee...maar later op de avond ( lees ochtend ;) ) had misschien beter geweest.
Misschien ook niet trouwens, want dan had je de mensen die juist het laatste uurtje hun allerlaatste restje energie willen verstampen, weer teleurgesteld..

Ach ja, smaken verschillen...maar toch hoop ik dat Duncan voortaan iets eerder naar de mensen om zich heen luisterd :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 18:08:
10 over half 7 was beter geweest

en dan was het 5 min. later afgelopen en had iedereen een kut eind gehad;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 17:53:
het feest maak je grotendeels zelf, je kiest er zelf voor om stil te staan. iedere dj draait wel eens kut, je kunt gewoon je steun betuigen door te blijven bewegen...werkt voor de artiest ook veel motiverender en blijft het wat gezelliger op de dansvloer!

Uh ja, je kunt niet echt dansen op minuten lange intro's of dom gelul. Er moet wel muziek zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jstyle op donderdag 13 juli 2006 om 18:21:
Uh ja, je kunt niet echt dansen op minuten lange intro's of dom gelul.

Precies!! en dat vond ik persoonlijk dus de grootste misser van SB. Een leuke MC ertussen door is een aanvulling...dit was een overkill

( Hoor je dat Duncan?? ;) )
laatste aanpassing
Artiest Modtro
Waarschuw beheerder
als profesional moet hij helemaal niet met zulke persoonlijke berichten naar buiten treden,is t toppunt van amateurisme.

een nieuwsbericht namens ID-T (en niet namens dhr. Stutterheim persoonlijk) was meer op z'n plaats geweest,hij breekt zo z'n eigen opgebouwde ID-T krediet heel snel weer af. (t is tenslotte niet de 1e x dat hij persoonlijk op zulke dingen reageerd)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jstyle op donderdag 13 juli 2006 om 18:21:
Uh ja, je kunt niet echt dansen op minuten lange intro's of dom gelul. Er moet wel muziek zijn...

dat heb je op elk groot feest, dat weet je gewoon
dat er zon heel verhaal omheen gelult word.
anders heb je weer dat mensen zeggen nou werd ook weinig aan de intro's gedaan :S
tis nooit goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Modtro op donderdag 13 juli 2006 om 18:28:
als profesional moet hij helemaal niet met zulke persoonlijke berichten naar buiten treden,is t toppunt van amateurisme.

juist goed dat ie persoonlijk doet, laat ie toch nog beetje merken hoe ie erover denkt enzo

anders komt er zon standaard persbericht van id-t en daar heb je helemaaaaaal niks aaan
liever dit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was een prima avondje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond de recensie in de metro wel een goede. Ik kon me daar wel in vinden. Wel een pijnlijke trouwens. Maarja de waarheid mag gezegd worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Rob Gee is al een lange tijd een vriend van mij, sinds zijn eerste succes in de hardcoretijd van de jaren negentig. Ik ken hem al 14 jaar en we komen bij elkaar thuis.

Rob Gee lag echt uit de lijn. En toch heb ik zo’n belangrijke beslissing er doorheen gedrukt. Veel mensen om me heen zeiden nog van: ‘zou je het wel doen?’ Maar ik was te eigenwijs.
Het boe-geroep ging door merg en been, ik zal het nooit van mijn leven vergeten, maar jullie hadden gelijk.

Zo bewijst maar weer eens...zakelijk en privé gaan niet samen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb in ieder geval respect voor zijn reactie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 13 juli 2006 om 18:30:
juist goed dat ie persoonlijk doet, laat ie toch nog beetje merken hoe ie erover denkt enzo

voor het publiek wel ja.. voor hem en ID-T komt t niet ten goede..
Waarschuw beheerder
maar om dan een podium van bijna 4 meter op te klimmen en voor een volle zaal de artiest in elkaar te willen slaan? Dat gaat echt te ver en overschrijdt alle grenzen.

hier ben ik het toch wel mee eens.
Waarschuw beheerder
Netjes de hand in eigen boezem gestoken Duncan (y) En je slaat de spijker op z'n kop met:

Sommige mensen op de forums maken hem helemaal af, maar weten niet wie hij is en wat hij allemaal heeft betekend voor de muziek. Dat verdient hij niet.

Ik snap dat het voor jou herrie was, maar om dan een podium van bijna 4 meter op te klimmen en voor een volle zaal de artiest in elkaar te willen slaan? Dat gaat echt te ver en overschrijdt alle grenzen.

Waarschuw beheerder
donateur
is t toppunt van amateurisme

:nee:

Die reactie die die geeft meent ie geen flikker van :nee: Hij voelt gewoon perfect aan wat mensen willen horen en voorkomt hiermee dat mensen volgend jaar geen kaarten meer kopen.

Hij is gewoon slim. Neemt alle schuld op zich en volgend jaar is ut weer kassa :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 19:31:
:nee:

Die reactie die die geeft meent ie geen flikker van :nee: Hij voelt gewoon perfect aan wat mensen willen horen en voorkomt hiermee dat mensen volgend jaar geen kaarten meer kopen.

Hij is gewoon slim. Neemt alle schuld op zich en volgend jaar is ut weer kassa :jaja:

(y) en iedereen valt er voor

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 19:35:
en iedereen valt er voor

Hij was niet voor nix op zijn 25e miljonair ;)

Waarschuw beheerder
Inderdaad, hij weet gewoon hoe hij dingen moet aanpakken. Dat blijkt wel weer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Duncan :respect: Helemaal gelijk ...

En als jullie debielen hiero vinden dat je feest verpest is door die 20 min, DAN HOOR JE NIET OP ZO'N FEEST THUIS

rest was wel gewoon je smaak, dus niet slap gaan auwhoeren, en als je een schuldige wilt aanwijzen moet je bij die jongen die t podium betrapt wezen ...

en ik stel voor dat we een knokploeg in de hand nemen, en hem daadwerkelijk eens goed onderhanden nemen
Waarschuw beheerder
en volgend jaar is ut weer kassa :jaja:

dat was t sowieso wel weer geweest hoor,alleen zullen ze wat terughoudender zijn met de line up,verwacht dus nu al geen gekke dingen meer volgend jaar :D

Hij is gewoon slim.

zoals ik al zei : op zulke kwesties moet je niet persoonlijk reageren,maar als ID-T zelf. komt vele malen professioneler over !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 juli 2006 om 19:40:
en ik stel voor dat we een knokploeg in de hand nemen, en hem daadwerkelijk eens goed onderhanden nemen

durf je niet alleen :aai:

Uitspraak van Modtro op donderdag 13 juli 2006 om 19:42:
zoals ik al zei : op zulke kwesties moet je niet persoonlijk reageren,maar als ID-T zelf. komt vele malen professioneler over !

Duncan wil gewoon een veer of 10 in zijn reet krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Modtro op donderdag 13 juli 2006 om 19:42:
op zulke kwesties moet je niet persoonlijk reageren,maar als ID-T zelf. komt vele malen professioneler over !

Ja, maar daar zijn bezoekers niet gevoelig voor... en voor deze reactie dus wel.

Hij snapt het gewoon, klaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, ik zal vast wel hoop reacties hierop krijgen maar..

Ik heb absoluut geen 'enorm respect' voor deze reactie! Voor m'n gevoel zet ie dit alleen maar neer omdat degene die elke keer weer een kaartje kopen gerust zijn gesteld! En respect omdat ie zichzelf de schuld geeft? Absoluut niet, de enige die hierin schuldig was, was Duncan zelf! Slimme marketingzet om z'n bedrijf in een niet al te slecht daglicht te zetten. Volgens mij zag ie de reacties in dit forum al voor zich en heeft ie daarom besloten dit neer te zetten.

Misschien zit ik ID&T nu iets TE hard af te kraken, maar dit vind ik een reactie die die verplicht was te geven aan de mensen die zijn mooie grachtenpand en dikke auto's betalen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:30:
Duncan Schrijft weer precies wat men wilt lezen.

Idd...maakt geen indruk op mij helaas...
Mooi stukje? hahaha:lol:
Waarschuw beheerder

een nieuwsbericht namens ID-T (en niet namens dhr. Stutterheim persoonlijk) was meer op z'n plaats geweest,hij breekt zo z'n eigen opgebouwde ID-T krediet heel snel weer af. (t is tenslotte niet de 1e x dat hij persoonlijk op zulke dingen reageerd)

Juist wel, het was het idee van Duncan, hij heeft doorgezet, hij heeft de verantwoordelijkheid opzich genomen. Dus het logisch dat hij zich ook verantwoord

Hij heeft eindelijk ingezien dat experimenteren niet op Sensation thuis hoort (kan beter op mysterland of zo)
Volgend jaar gaan we weer helemaal los
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder

Zoals Trance Energy 5 euro goedkoper maken maar dan de drank 10% laten opslaan... Altijd maar dezelfde praatjes en beloftes...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat zijn jullie negatief ingesteld zeg, je laat je feest toch niet verpesten door 20 min. jullie zijn gewoon geen feestgangers dan, kom op zeg, 20 minuten op minstens 8 uur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 juli 2006 om 20:23:
wat zijn jullie negatief ingesteld zeg, je laat je feest toch niet verpesten door 20 min. jullie zijn gewoon geen feestgangers dan, kom op zeg, 20 minuten op minstens 8 uur

Godver had ik net zo'n mooi stukkie getypt is het weg. Maar jij bent er niet geweest dus hoe weet jij het. Het ging niet alleen om Rob Gee. Het was de hele avond ruk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Domus op donderdag 13 juli 2006 om 17:26:
Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt en heb mijn avond zeker niet laten verpesten door 20 minuten rockmuziek en een vechtpartij.

(Y):yes:
Waarschuw beheerder
Netjes deze reactie!

Heeft mijn avond niet verpest, had een erg leuke avond!

Waarschuw beheerder
Duncan nam het risico, nam het zelf onder handen tijdens Black en neemt nu ook volledig de eindverantwoording...ik heb er diepe respect voor!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jstyle op donderdag 13 juli 2006 om 20:33:
Godver had ik net zo'n mooi stukkie getypt is het weg. Maar jij bent er niet geweest dus hoe weet jij het. Het ging niet alleen om Rob Gee. Het was de hele avond ruk!

ben er wel geweest ;) damn iedereen lijkt wel of die ze leven gewijd heeft aan pf, kijk aub niet naar mn agenda, zo ga ik ook niet naar loveparade ;)

JIJ vond t de hele tijd ruk.... IK vond t dus super
Waarschuw beheerder
Ik zou zeker niet in zijn schoenen wille staan op dat moment.. egt kut

Waarschuw beheerder
donateur
Netjes hoor.. En mijn avond was maar even wat minder maar voor de rest een topavond gehad!

Waarschuw beheerder
weet iemand waar je dat fragmentje van 538 kan beluisteren?
Waarschuw beheerder
vind het een nette reactie van hem :respect:, beetje laat, maar hij doet het toch wel
goed dat ie zijn zwakheid liet zien, is niet makkelijk voor iemand om fouten toe te geven en helemaal niet zo'n grove.

nietemin, volgend jaar geen sensation meer voor mij.
Waarschuw beheerder
dit is gewoon een persbericht.. hij zegt wat iedereen wil horen en beseft nu heel goed dat die "experimenten" niet aanslaan op zo'n feest, als hij die actie TE sterk afkeurt dan kost dat id$t gewoon veel klanten.. en aangezien het daar ook geen vrijwilligers zijn.. leven ze nog steeds van het volk dat op hun feesten komt en een hoop geld eraan uitgeeft

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Nette reactie, maar ik denk dat niet alles van wat hierboven te lezen valt gemeend is...

Dit wil men lezen en zo krijgt men het dan ook.
Artiest {SHOWLIST artist 43508, 11802, 35305}
Waarschuw beheerder
beetje de strekking van mijn column die jammer genoeg niet geplaatst is..

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is gewoon slim. Neemt alle schuld op zich en volgend jaar is ut weer kassa

Nou van mij mag de kasse van hun (een beetje ) rinkelen als ik maar een goede en onvergetelijke avond ervoor terug krijg.

Ik vind het wel een goede zet dat hij zo reageerd, hij trekjt zelf het boetekleed aan, en dat doe je ook niet zomaar, het lijkt me ook niet louter en alleen een markettingstunt. Er zitten echt gevoelens bij...

Maar voortaan moet hij idd wel beter luisteren naar de mensen om hem heen :jaja: Meer hersenen kunnen samen betere beslissingen maken :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Nja als het meer flock-hersenen zijn.. Bij sommigen heb ik mn twijfels hoor ;)
Een Black met hardcore en terror.. :nee:

Schranz-Hardcore is beter :p
Waarschuw beheerder
Ik heb hier maar 1 antwoord naar Duncan voor.
:respect: gozer.

Hij is gewoon de gene die echt wel weet hoe het zit.

Ook al is dit voor hem en de bezoekers klote geweest.
Hij weet nog altijd waar hij over praat.

Duncan jij weet als geen ander hoe je je bezoekers kan berijken.
Keep up the good work and look forward.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rob gee :respect: geweldig hoe ze die gast aanpakken
Artiest Elayz
Waarschuw beheerder
Wel een beetje late reactie van id-t moet ik zeggen, hij heeft wel de tijd genomen om goed na te denken wat hij zou gaan zeggen. Maar goed, toch wel netjes dat ze iig iets laten horen en het niet gewoon doodzwijgen.

Het is idd wel een slimmigheidje omdat hij precies zegt wat de mensen willen horen, maar desondanks geeft dit toch meer credit dan helemaal geen reactie denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sancti op donderdag 13 juli 2006 om 16:05:
ik heb echt respect voor het feit dat ie de hand in eigen boezem steekt en ook zijn excuses maaktlaatste aanpassing 13 juli 2006 16:05

idd

:respect: !

Waarschuw beheerder
donateur
eerlijk verhaal, iedereen tevreden, klaar is kees

dat gepiep moet eens ophouden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ElayZ op vrijdag 14 juli 2006 om 01:34:
Wel een beetje late reactie van id-t moet ik zeggen, hij heeft wel de tijd genomen om goed na te denken wat hij zou gaan zeggen. Maar goed, toch wel netjes dat ze iig iets laten horen en het niet gewoon doodzwijgen.

Is denk ik ook wel beter.. het geraas en getier is overal wat afgezwakt, mensen kijken er weer wat 'rustiger'tegenaan... wat dus op zich weer slim is;) want zo dringt het ook weer beter door wat ie zegt;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 01:46:

Helemaal mee eens :YES:
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
vind het wel een vet gebaar wat hij doet..

das toch beter...
Haal de show eraf en alle andere extra dingen(hardstylers willen gewoon beuken en verder niks)maak het kaartje +- 40/45 euro en met een goede line up trek je de arena vol.
Geen intros meer van 10 minuten ,gewoon ala Qlimax met hooguit een twee minuten en gelijk weer verder knallen, en dan niet de dj's laten beginnen met super platen met de pitch op - 2 bv....
Wedden dat er met een vette line up alle kaarten binnen een week weg zijn!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dat vind ik ook er zijn wel erger dingen
in de wereld dan 20 min rob gee met slipknot en
biohazard op sensation.
get al life..............

Waarschuw beheerder
Idd... er wordt veel te lang omheen gedraaid!
Het lijkt onderhand wel een topic over de aanslagen op het WTC :P... Nou een dingetje dan toch nog...

Respect 2 Duncan voor zijn reactie, ik ga die kassa weer lekker laten "rinkelen" volgend jaar :P
Gewoon wer naar sensation net als anders...
Waarschuw beheerder
Respect voor deze reactie! Volgend jaar zoals al werdt gezegt eerste helft hardstyle, tweede helft hardcore en het laatste uur keihard knalluh! Ik heb een mooie avond gehad en die 20 miunuten hebben het voor mij zeker niet verpest. Vond het erger dat het laatste uur niet lekker loskwam. We hadden moeten knalluh.
Waarschuw beheerder
Eerst wordt er gevloekt/getierd/gezeken dat er geen reactie komt op het hele 'rob gee' verhaal....en nu is er een reactie van dhr. Stutterheim...en dan wordt die weer afgekraakt :/

Wanneer is het wel goed? Worden de meesten niet ongelovelijk moe van het alsmaar zeiken en zeuren op alles wat id-t en stutterheim doet? Nee id-t is niet heilig voor mij, maar ik vind dit een goeie en persoonlijke reactie...ja het is uiteraard een persbericht, want hoe krijg je anders dit gecommuniceerd naar de buitenwereld...

@ alle azijnzeikers...up yours...

en voor deze keer :respect: @ duncan...

Volgend jaar weer knallen op Black, hij moet wat goedmaken :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarqueDiablo op vrijdag 14 juli 2006 om 10:36:
@ alle azijnzeikers...up yours...

en voor deze keer :respect: @ duncan...

Helemaal mee eens (Y)

Waarschuw beheerder
Netjes van hem! en gelijk heeftie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zieke herder op donderdag 13 juli 2006 om 22:31:
dit is gewoon een persbericht.. hij zegt wat iedereen wil horen en beseft nu heel goed dat die "experimenten" niet aanslaan op zo'n feest

lezen is ook een vak

zal nog effe bij zetten op wat ik daarmee bedoel.

uit t bericht van duncan.

Vorig jaar stond Deepack op Sensation Black met een live drummer en dat was helemaal te gek. Daar wilden we graag op voortborduren.
Rob Gee is al een lange tijd een vriend van mij, sinds zijn eerste succes in de hardcoretijd van de jaren negentig. Ik ken hem al 14 jaar en we komen bij elkaar thuis. Dit jaar hoorde ik muziek van hem met gasten van grote Amerikaanse rockbands. Het leek ons een goed idee om daar iets mee te doen.

Het ging niet goed, maar we moeten wel af en toe dingen blijven proberen - alleen niet op deze manier

met andere woorden ze blijven wel proberen met wat expirimenten daar hoef je niet bang voor te zijn en is aleen maar goed maar t zal dan anders ingevuld gaan worden na deze helaas mislukte poging
waar meneer gee niks aan kon doen omdat ie gewoon zn diong deed als afgesproken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 17:18:
Wat een domme bullshit, het feest was gewoon super.
Dat Rob Gee gebeuren was effe klote maar achteraf gezien was het ook weer grappig dat zoiets gebeurde.

het feest heet toch Sensation of niet???

beetje bijgedraaid van gedachten?
Waarschuw beheerder
Strakke reactie van Duncan.

Feit is dat, ondanks de lage hekjes/slechte security/butmuziek/beroerde artiesten, die gast van het podium af moet blijven en met zn poten van de artiesten op het podium af moet blijven.

Als je het muzikaal ff niet trekt ga je toch fijn pissen ofzo (Y)...

Waarschuw beheerder
Het is inderdaad erg goed van Duncan dat hij hier een reactie op geeft, maar ik denk dat hij ook niet anders kan..dit vergeet ik niet zo snel hoor...stond echt totaal verbaasd te kijken toen ik het zag...overigens dacht ik eerst dat het bandleden waren die aan 't knokken waren...

Waarschuw beheerder
Ik vind het goed van Duncan dat hij er op kiest om zelf te reageren op het hele gebeuren. Hij heeft lang genoeg gewacht met een statement te geven. Als hij sneller was had ie waarschijnlijk dingen gezegd die hij niet meende en als ie later was had niemand hem meer serieus genomen.

Met al deze ophef heeft Duncan zichzelf de tijd genomen zich te bezinnen op datgene wat gebeurd is. Ook wij als bezoekers, de media, de mensen die het niet bezocht hebben maar wel een oordeel klaar hebben, allemaal hebben we ons even kunnen bezinnen.

Duncan beseft donders goed dat hij niet alleen zichzelf, maar ook ID&T als organisatie en Rob Gee zelf enorm in verlegenheid heeft gebracht. Tenslotte is ID&T, en uiteindelijk Duncan zelf, eindverantwoordelijk voor ALLES wat er op Sensation Black plaats heeft gevonden.

Hij heeft naar mijn idee de enige juiste reactie kunnen geven, en dat is het boetekleed aantrekken. Gelukkig bleef het bij dat ene incident, want als je naar het totaalplaatje kijkt, dan is deze editie van Sensation Black toch wel de hardste, bruutste en beste editie geweest. All andere DJ's hebben dit toch goed voor elkaar weten te krijgen, stel je voor als Darkraver NIET in staat was geweest om de sfeer weer om te draaien, dan was het best mogelijk geweest dat er wel degelijk onrust zou ontstaan en dan was de veiligheid van iedere bezoeker helemaal niet meer te garanderen (massaal weglopen, irritatie, frustratie, ruzie enzo)...

Duncan komt bij mij over als iemand die toch een bepaalde mate van arrogantie heeft. Zeker voor een arrogant iemand is het moeilijk om zijn excuses aan te bieden, dus ik kan zijn persoonlijke reactie zeer waarderen. Desondanks wil ik Duncan bedanken voor de geweldige nacht, IK heb in ieder geval genoten en daar doen we het toch voor???

Duncan heeft met deze Sensation Black een harde maar wijze les geleerd. De feestgangers zijn nog altijd degene die het feest maken of breken, niet de artiesten.

zo ik heb gesproken :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 13:52:
Ik vind het goed van Duncan dat hij er op kiest om zelf te reageren op het hele gebeuren. Hij heeft lang genoeg gewacht met een statement te geven. Als hij sneller was had ie waarschijnlijk dingen gezegd die hij niet meende en als ie later was had niemand hem meer serieus genomen.

Met al deze ophef heeft Duncan zichzelf de tijd genomen zich te bezinnen op datgene wat gebeurd is. Ook wij als bezoekers, de media, de mensen die het niet bezocht hebben maar wel een oordeel klaar hebben, allemaal hebben we ons even kunnen bezinnen.

Duncan beseft donders goed dat hij niet alleen zichzelf, maar ook ID&T als organisatie en Rob Gee zelf enorm in verlegenheid heeft gebracht. Tenslotte is ID&T, en uiteindelijk Duncan zelf, eindverantwoordelijk voor ALLES wat er op Sensation Black plaats heeft gevonden.

Hij heeft naar mijn idee de enige juiste reactie kunnen geven, en dat is het boetekleed aantrekken. Gelukkig bleef het bij dat ene incident, want als je naar het totaalplaatje kijkt, dan is deze editie van Sensation Black toch wel de hardste, bruutste en beste editie geweest. All andere DJ's hebben dit toch goed voor elkaar weten te krijgen, stel je voor als Darkraver NIET in staat was geweest om de sfeer weer om te draaien, dan was het best mogelijk geweest dat er wel degelijk onrust zou ontstaan en dan was de veiligheid van iedere bezoeker helemaal niet meer te garanderen (massaal weglopen, irritatie, frustratie, ruzie enzo)...

Duncan komt bij mij over als iemand die toch een bepaalde mate van arrogantie heeft. Zeker voor een arrogant iemand is het moeilijk om zijn excuses aan te bieden, dus ik kan zijn persoonlijke reactie zeer waarderen. Desondanks wil ik Duncan bedanken voor de geweldige nacht, IK heb in ieder geval genoten en daar doen we het toch voor???

Duncan heeft met deze Sensation Black een harde maar wijze les geleerd. De feestgangers zijn nog altijd degene die het feest maken of breken, niet de artiesten.

zo ik heb gesproken

Kan ik me helemaal bij aansluiten :respect:

Het was qua muziek zowiezo de hardste sensation tot nu toe, en ik denk dat black hierin nu een goede ballans heeft gevonden. Op Rob Gee na was het echt super, een onvergetelijk feest. :jaja:

Volgend jaar heeft ID&T toch iets extra waar te maken, als ze in combi met een line-up zoals die we nu zagen met een decoor en show zoals die van 2004 dan heb je volgens mij de ingredienten voor een legendarisch feest :jaja:
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 13:52:

mooi stukje text :yes:
en eigenlijk meer respect voor dan ducan :respect: :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals ik onder het artikel al heb gezegd maar hier nogmaals.

Een bepaalt publiek is tegenwoordig niet meer voor vernieuwingen, heel vreemd want dit is ooit wel de insteek van sensation geweest. De eerste en tweede editie absoluut. Tegenwoordig gaan er te veel kijk mij publiek naar dit soort feesten en die zijn vaak niet in voor vernieuwing. Ik zou zegge als je weet hoe een feest ooit is opgezet respecteer dan het concept en ben in voor iets nieuws. Ben het helemaal eens met je Duncan.laatste aanpassing 13 juli 2006 20:18
Waarschuw beheerder
Wat ben ik teleurgesteld in alle Sensation Black gangers die zó'n botte kop hebben dat ze die gozer die op het podium is geklommen nog als held van de avond zien.

Dat door het optreden van Rob Gee een deel van mijn avond is verpest klopt, maar dit kwam niet omdat ik zijn muziek nou zo slecht vond, ik ken het niet maar sta allicht open voor die 1200 seconden hardcore/metal of wat het ook is. Nee, dat het mij zo'n ontzettend kutgevoel gaf was dat ik mij realiseerde wat voor een bot klotepubliek daar in de arena de overhand had!

Rob Gee is daar geboekt en doet gewoon zijn ding, en wát ie deed, deed ie goed! Daar kun je van houden of niet... Wat heeft het dan voor zin om je ongenoegen naar de band te uiten? De enige fout ligt er dan bij de organisatie, en ik vind dat Duncan duidelijk is in zijn uitleg hierover.

Alsjeblieft mensen... wees wat ruimdenkender, en ga niet iemand aanmoedigen een podium te beklimmen en daar ruzie te lopen zoeken alleen omdat het toevallig niet je ding is. 20 minuutjes... ga gewoon ff een drankje halen ofzo. ahhh dat boe geroep en het zitten, wat was het pijnlijk! Plaatsvervangende schaamte zuigt!

Wel vet van die close-up camera's en grote schermen zodat 40.000 man goed konden zien hoe die gast in elkaar getrapt werd. SENSATION!!! BLACK!!! HARDSTYLE!!! ZIJN JULLIE KLAAR OM TE RAGGEN EN TE BEUKEN?!!!! hehe :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik was te eigenwijs

Zelf Kritiek (y)

Voor veel mensen ben je de held van de avond, wat ik snap, maar ik veroordeel het wel

Je hebt daar gewoon niks te zoeken, ga ff wat eten als het tegen valt ofzo...

Ik wil alle mensen mijn excuus aanbieden voor het incident, ik zal mijn ‘experimenten’ niet meer op dit soort feesten doen.

Top! (y) Forgive & Forget
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van © F£ïÞ|\/|Ø ® op vrijdag 14 juli 2006 om 14:27:
Een bepaalt publiek is tegenwoordig niet meer voor vernieuwingen, heel vreemd want dit is ooit wel de insteek van sensation geweest. De eerste en tweede editie absoluut. Tegenwoordig gaan er te veel kijk mij publiek naar dit soort feesten en die zijn vaak niet in voor vernieuwing

Tja ik sta ook open veer vernieuwing, zeker op het gebied van hardere stijlen, maar dan moeten we wel blijven praten over dance-muziek, dat past gewoon ook beter op "worlds leading dance event" dus vernieuwng binnen de dance-stijlen is meer dan welkom, hieruit onstaan namelijk ook de nieuwe populiare stromingen.

Maar ik het zo onder de hand wel een beetje gezien met al die semi-amrikaanse rap/urban en rocktoestanden, we hebben hier een dance-industrie waar we enorm trots op mogen zijn. Op dat vlak moeten we vernieuwing tonen, en dat is ook heel goed mogelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Rob GEE Written Response

July 13, 2006

You have to realize something, my best friend and band mate REP stopped hitting this individual on our own. No security pulled us off the punk. This idiot who got on stage was a big guy, bigger then REP and I. He was obviously under the influence and had the look of fury in his eyes with the intent to harm us when he charged and swung at me with all his might. There is no way this moron was going to be restrained by holding him. There's no way if we just hit him once or twice, he was gonna stop. We simply did what was right. When we saw he was no longer a threat, we stopped and walked away. Let's make this perfectly clear, I'm not onstage to beat people down or insight violence but remember, if need be we will and have reacted accordingly. This story could have gone a completely different way. The headlines might have read "otherwise" if not for the action taken by my crew to keep things orderly!!!!!! I can guarantee that if this chump got me down, he would of kicked me in my head and that would of prompted other individuals to rush the stage and do the same. Then you would have had a full scale riot.

REP and I acted accordingly to protect ourselves and everyone on stage. It was just all too recent and fresh a memory for most "Metal" bands and fans, that on December 8, 2004, "Dimebag" Darrell Abbott, and 3 others were murdered when a gunman, took to the stage and began shooting during the band's show in Columbus, Ohio, USA.

WE WEREN'T GOING TO LET THAT HAPPEN AGAIN!!!!!!

The most ridiculous thing about all of this is that it was prompted because of the music we played. I mean you don't have to like us, that's fine. Go grab a drink, sit down, boo us, that's totally cool, you have a right to your opinion, but rush the stage and attack us? I mean what the Fuck is that? Even throwing things at us like beer and popsicles, and other objects is just silly. Popsicles are really silly. That made me laugh, I'm still laughing. However I would like to point out that even when we had various objects thrown at us, we never once lost our cool and remained professional.

This is to the narrow minded people at SENSATION BLACK. So you had to listen to something you never heard before. BOO-FUCKING-HOO!!!!!!! "Jeez guys I never heard this music before, I think it sucks. Duh, I got a "brilliant" idea, let's throw popsicles at the Artist, then let's jump on stage and attack him. After all its music and if I don't like it I have every right to commit acts of violence"

As far as GEEing different;

"THAT'S EXACTLY WHERE WE WANT TO BE, JUST AHEAD OF THE CURVE, SETTING TRENDS, NOT FOLLOWING THEM .THERE'S MORE TO LIFE THAN JUST "BOOM BOOM BOOM". SURE, WE HAD SOME OF THAT, YET, WE"VE CREATED MUCH MUCH MORE THAT THE EAR OF THE FREE-MINDED WILL APPRECIATE"

ID&T, Duncan Stutterhiem and I share the mission of moving the music forward, that's what makes our choices of music and line ups so exciting. We both take the risks to keep it fresh CAUSE THAT'S WHAT WE DO!!!!!!

I love Holland - I love what it stands for, I'm fascinated by it's history and I love it's people and culture! Arguably a most influential environment for music, art and philosophy. As we know - Rene' Descartes spent the last 20 years (1628-1649) of his life in Holland and was most productive during this time. I'm no Descartes and my methodology and music, won't be bringing about the transition of medieval science and philosophy to the modern era. I'm just Rob GEE making my moves to keep the music evolving! That open-mindedness is what I've always know the Dutch to have and I look forward to that kind of support from my Dutch fans and all my fans around the "uni"verse, not the attack we endured at Sensation Black!"

YOU NEVER GET ANYWHERE IN LIFE WITHOUT TRYING NEW THINGS. THAT'S HOW I ALWAYS LIVE MY LIFE, THAT'S WHY I ALWAYS LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--Rob GEE

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 14 juli 2006 om 15:02:
Maar ik het zo onder de hand wel een beetje gezien met al die semi-amrikaanse rap/urban en rocktoestanden, we hebben hier een dance-industrie waar we enorm trots op mogen zijn. Op dat vlak moeten we vernieuwing tonen, en dat is ook heel goed mogelijk

Meer heb ik niet te zeggen over dat hele stukje van Rob Gee.

Ben best wel open-minded, maar als "wij" the prophet of Catscan op een hardrockfestival in de VS hadden neer gezet dan had je misschien nog wel extremere reacties gekregen van het publiek aldaar.

Verder doet die rob gee net of alle bezoekers van Black zich niet hebben gedragen, en dat steekt me gewoon, hij is in dat opzicht gewoon een arrogante kwal.

Verreweg het grootste deel van het publiek ging idd zitten, er waren maar enkelingen die wat gooiden, en maar 1 van de 35.000 die het podium op klom......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmmm of deze manier van reageren van Rob Gee nou zo verstandig is???

Duncan heeft het wel begrepen maar hij blijkbaar nog niet.

Stomme arrogante Amerikanen, die moeten zich echt eens afvragen waarom 75% van de wereldbevolking een hekel aan ze heeft :p

Rob, je mag er wel voor jezelf staan, maar mensen zoals ik die naar deze feesten komen maken je of breken je.

Vind de reactie van Rob maar een beetje kinderachtig. Echt zo'n 'Nobody wants to play with me' attitude hier :p

zeker geen respect voor deze loser
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 15:27:
Vind de reactie van Rob maar een beetje kinderachtig. Echt zo'n 'Nobody wants to play with me' attitude hier

zeker geen respect voor deze loser

hoezo verkeerd??

Duncan heeft een fout gemaakt (en had eerder moeten ingrijpen) en Rob heeft gewoon gedaan waar ie voor betaald is. Hij had er niet op in moeten hakken maar die gast had niet het podium op moeten komen

Waarschuw beheerder
donateur
1 puntje:

Als mensen van de productie af en aan lopen op het podium om instrumenten e.d klaar te zetten. kunnen er geen mensen van w.w.security even komen in grijpen..?
Waarschuw beheerder
donateur
Die Rob doet net alsof teringherrie vernieuwend is :roflol:
Waarschuw beheerder
sommige mensen moeten toch altijd wat te zeiken hebben word er een beetje strontziek van :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op vrijdag 14 juli 2006 om 15:35:
Duncan heeft een fout gemaakt (en had eerder moeten ingrijpen) en Rob heeft gewoon gedaan waar ie voor betaald is. Hij had er niet op in moeten hakken maar die gast had niet het podium op moeten komen

ok een aantal passages waarbij ik mijn vraagtekens neerzet...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 15:17:
You have to realize something, my best friend and band mate REP stopped hitting this individual on our own. No security pulled us off the punk. This idiot who got on stage was a big guy, bigger then REP and I. He was obviously under the influence and had the look of fury in his eyes with the intent to harm us when he charged and swung at me with all his might. There is no way this moron was going to be restrained by holding him. There's no way if we just hit him once or twice, he was gonna stop. We simply did what was right. When we saw he was no longer a threat, we stopped and walked away. Let's make this perfectly clear, I'm not onstage to beat people down or insight violence but remember, if need be we will and have reacted accordingly. This story could have gone a completely different way. The headlines might have read "otherwise" if not for the action taken by my crew to keep things orderly!!!!!! I can guarantee that if this chump got me down, he would of kicked me in my head and that would of prompted other individuals to rush the stage and do the same. Then you would have had a full scale riot.

ik noem dat geen 'tegenhouden' meer als je met 6 man gaat lopen trappen en slaan tegen 1, dat is gewoon laf.

REP and I acted accordingly to protect ourselves and everyone on stage. It was just all too recent and fresh a memory for most "Metal" bands and fans, that on December 8, 2004, "Dimebag" Darrell Abbott, and 3 others were murdered when a gunman, took to the stage and began shooting during the band's show in Columbus, Ohio, USA.

Ik kan begrijpen dat die ervaring enorm traumatisch is, maar dat is iets waar we niks mee te maken hebben en dat kan allerminst als argument gebruikt worden om zo te handelen.

The most ridiculous thing about all of this is that it was prompted because of the music we played. I mean you don't have to like us, that's fine. Go grab a drink, sit down, boo us, that's totally cool, you have a right to your opinion, but rush the stage and attack us? I mean what the Fuck is that? Even throwing things at us like beer and popsicles, and other objects is just silly. Popsicles are really silly. That made me laugh, I'm still laughing. However I would like to point out that even when we had various objects thrown at us, we never once lost our cool and remained professional.

Natrappen als je belager al helemaal door anderen vast wordt gehouden en zelfs natrappen op moment dat security de man al wegsleurde vind ik geen teken van professionaliteit. Professionaliteit wordt gekenmerkt als je beseft dat iets NIET in goede smaak valt, of NIET gaat zoals je dat wilt. Adequaat daarom reageren, dat is pas professioneel, niet met de kop door de muur en alles en iedereen maar de schuld geven en beweren dat de bezoekers van Sensation Black bekrompen zouden zijn...

This is to the narrow minded people at SENSATION BLACK. So you had to listen to something you never heard before. BOO-FUCKING-HOO!!!!!!! "Jeez guys I never heard this music before, I think it sucks. Duh, I got a "brilliant" idea, let's throw popsicles at the Artist, then let's jump on stage and attack him. After all its music and if I don't like it I have every right to commit acts of violence"

Duidelijk gefrustreerd dat iets niet gegaan is zoals hij dat graag gezien had, maar dat is normaal bij Amerikanen. Past niet in hun 'We're American and we're nr.1' mentaliteit. Rob heeft naar mijn idee herriestoppers en oogkleppen op gehad. Wees gewoon een vent en zeg dat je fout zit...

Over geweld gesproken, juist Amerika is het land wat politieke issues oplost op basis van geweld, dus die hypocriete double-standard Amerikaanse ass moet eigenlijk zijn bek houden...

"THAT'S EXACTLY WHERE WE WANT TO BE, JUST AHEAD OF THE CURVE, SETTING TRENDS, NOT FOLLOWING THEM .THERE'S MORE TO LIFE THAN JUST "BOOM BOOM BOOM". SURE, WE HAD SOME OF THAT, YET, WE"VE CREATED MUCH MUCH MORE THAT THE EAR OF THE FREE-MINDED WILL APPRECIATE"

ID&T, Duncan Stutterhiem and I share the mission of moving the music forward, that's what makes our choices of music and line ups so exciting. We both take the risks to keep it fresh CAUSE THAT'S WHAT WE DO!!!!!!

Rob, je hoort het wel van ons als we daar om vragen. Zolang niemand daar om vraagt is er geen reden om dit soort gedrag te tonene en dit soort uitspraken te doen

I love Holland - I love what it stands for, I'm fascinated by it's history and I love it's people and culture! Arguably a most influential environment for music, art and philosophy. As we know - Rene' Descartes spent the last 20 years (1628-1649) of his life in Holland and was most productive during this time. I'm no Descartes and my methodology and music, won't be bringing about the transition of medieval science and philosophy to the modern era. I'm just Rob GEE making my moves to keep the music evolving! That open-mindedness is what I've always know the Dutch to have and I look forward to that kind of support from my Dutch fans and all my fans around the "uni"verse, not the attack we endured at Sensation Black!"

Overbodig stuk informatie. Komt bij mij over als slijmen...

YOU NEVER GET ANYWHERE IN LIFE WITHOUT TRYING NEW THINGS. THAT'S HOW I ALWAYS LIVE MY LIFE, THAT'S WHY I ALWAYS LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yep daar ben ik het wel mee eens, maar wees ook eerlijk tov jezelf als bepaalde zaken niet goed aankomen.

Immers, als ik iets wil bereiken in mijn job en dat komt niet goed aan krijg ik van mijn manager ook mijn flikker...

Maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad bij Rob...

Daarom vind ik het gedrag van Rob nogal kinderachtig. Kan hem niet serieus nemen en hij zit zichzelf eigenlijk ook behoorlijk belachelijk te maken...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ben ik teleurgesteld in alle Sensation Black gangers die zó'n botte kop hebben dat ze die gozer die op het podium is geklommen nog als held van de avond zien.

Dat door het optreden van Rob Gee een deel van mijn avond is verpest klopt, maar dit kwam niet omdat ik zijn muziek nou zo slecht vond, ik ken het niet maar sta allicht open voor die 1200 seconden hardcore/metal of wat het ook is. Nee, dat het mij zo'n ontzettend kutgevoel gaf was dat ik mij realiseerde wat voor een bot klotepubliek daar in de arena de overhand had!

Rob Gee is daar geboekt en doet gewoon zijn ding, en wát ie deed, deed ie goed! Daar kun je van houden of niet... Wat heeft het dan voor zin om je ongenoegen naar de band te uiten? De enige fout ligt er dan bij de organisatie, en ik vind dat Duncan duidelijk is in zijn uitleg hierover.

Alsjeblieft mensen... wees wat ruimdenkender, en ga niet iemand aanmoedigen een podium te beklimmen en daar ruzie te lopen zoeken alleen omdat het toevallig niet je ding is. 20 minuutjes... ga gewoon ff een drankje halen ofzo. ahhh dat boe geroep en het zitten, wat was het pijnlijk! Plaatsvervangende schaamte zuigt!

Vind ik ook!!!! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op donderdag 13 juli 2006 om 16:03:
Wat een prutser

Wat een onzin!

Ik vind het een prima reactie, maar ik mis wel wat over de security en het ingrijpen ervan? Waarom deden ze niks/konden ze niks doen?

Een held die op het podium kwam? Absoluut niet, ik vind het maar een ontzettende dwaas!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 20:57:
ik heb er diepe respect voor!!!

Echt inderdaad, niks anders als respect voor Duncan.
Ten eerste hoe het stuk geschreven is, je voelt bijna hoe hij zich die 20 min gevoelt heeft.

En ook, hoe haal je het in je hoofd om dat podium op te klimmen? Ik zelf kan hier echt gewoon kwaad om worden, waar haal je het gore lef vandaan. Heeft je moeder je niet geleerd gewoon geduld te hebben ergens naar te luisteren totdat het afgelopen is? Als je drankje je niet bevalt gooi je die toch ook niet terug naar de bar?

Echt ik heb hier geen woorden voor.
Zelfs niet voor 't publiek @ Sensation vorige week.
Ben er zelf niet geweest, maar die 20 min ga je toch lekker naar de wc, ff een drankje halen en wachten totdat je weer kan knallen? Ik vind dat alles z'n kans moet hebben.
Ook al was ik van te voren dat het werd aangekondigd er niet mee eens dat er op Sensation Hardrock/Metal ging spelen.
En dat is inderdaad uitgekomen, alleen op een belachelijke manier.
Waarschuw beheerder
En wederom een slijmverhaal van Duncan.
Kan me zijn 'diepgaande' interview nog wel herinneren waarin ie aankondigde dat id-t de voorloper zou worden van het weer lager worden van de toegangsprijzen van feesten. Op dat jaar na dat alles 2 voor de prijs van 1 was omdat alles flopte zie ik er weinig van terug eigenlijk.

Diep diep triest dat een held als rob Gee door zo'n trendy en kortzichtige meute moet worden uitgefloten en dat had id-t van te voren ook wel kunnen weten. Respect voor Rob Gee!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op vrijdag 14 juli 2006 om 18:02:
En ook, hoe haal je het in je hoofd om dat podium op te klimmen? Ik zelf kan hier echt gewoon kwaad om worden, waar haal je het gore lef vandaan.

Ik zou er alleen kwaad om kunnen worden dat dit mogelijk is, waar is de security? Waren zeker net ff lijntje coke aan het snuiven op de plee ofzo...
Waarschuw beheerder

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Van de ene kant vindt ik dat die persoon die het podium op is geklommen een enorme sukkel, maar van de andere kant wie gaat er nou op Sensation Black een soort rock setje neerzeten?

Het feit dat die gasten op het podium los gingen op die kerel die erop klom is wel te begrijpen en zeker met in je achterhoofd dat er al eens een maat van je is dood gestoken op een podium, het is alleen geen vrijbrief om op 'm in te blijven schoppen als ie op de grond ligt.
En waar bleef de beveiliging? een beetje professioneel beveiligings bedrijf voelt de sfeer in de zaal toch ook aan en zorgt dat er wat extra mannetjes bij het podium staan? (althans dat lijkt mij)

Vindt het een zeer goede verklaring van Duncan en reken hem niet af op dit incident.
Maar als er veel mensen zeggen "Zou je dat wel doen" en het was bij Studio 80 ook al geen daverent succes, dan lijkt het mij dat het beter is om iets anders te doen als dat je in de 1e instantie van plan was.

Ben er niet bij geweest en baseer dit alleen op de dingen die ik heb gehoord en de bovenstaande verklaring.
Maar zo denk ik erover
Waarschuw beheerder

"THAT'S EXACTLY WHERE WE WANT TO BE, JUST AHEAD OF THE CURVE, SETTING TRENDS, NOT FOLLOWING THEM .THERE'S MORE TO LIFE THAN JUST "BOOM BOOM BOOM". SURE, WE HAD SOME OF THAT, YET, WE"VE CREATED MUCH MUCH MORE THAT THE EAR OF THE FREE-MINDED WILL APPRECIATE

--Rob GEE

dat vind ik weer mooi gezegd van hem .
en weetje ben t een groot gedeelte met hem eens .
ook als je iets niet bevalt gewoon normaal doen en niet zo kinderachtig dingen gaan gooien want dat doen kinderen ook als ze hun zin niet krijgen en dat podium op lopen was ook een ruk actie van die gast die zo stoer moest zijn.

duncan goede brief kerel naar buiten toe aleen jammer dat ie 1 ding niet zegt wat ie denkt omdat t anders zn klanten gaan kosten.

dus openminded party motherfucker open that shit in youre head for somthing new some times!!!!

and remember its all music
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoochem op vrijdag 14 juli 2006 om 18:40:
maar van de andere kant wie gaat er nou op Sensation Black een soort rock setje neerzeten?

Als je daarvoor gevraagd en betaald wordt?
Waarschuw beheerder
Ja ok daar heb je een punt, maar ik bedoelde eigenlijk als organisatie van Sensation :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
'En vooral wil ik alle mensen bedanken die het konden opbrengen om uit het hele diepe dal te komen'

Kom op alleen aan die zin kan je toch al afleiden dat dit een bericht is om iedereen warm te houden. Het hele diepe dal??? Ik bedoel net alsof die mensen 3 weken in de woestijn hebben gelegen zonder eten en drinken ofzo. Nee er was 20 minuten geen 'stampuh' en daarna zijn ze gewoon weer gaan dansen, laten we ze daar is uit de grond van ons hart voor bedanken...

Waarschuw beheerder
denk dat rob gee t moeilijk gaat krijgen bij mega rave...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op vrijdag 14 juli 2006 om 19:17:
Nee er was 20 minuten geen 'stampuh' en daarna zijn ze gewoon weer gaan dansen, laten we ze daar is uit de grond van ons hart voor bedanken...

Dat was idd beter geweest, het had ook de rest van de avond kut kunnen zijn....
Het is idd een beetje overtrokken om over een diep dal te beginnen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 14 juli 2006 om 19:29:

Zo, ik denk iid dat hij het heel moeilijk gaat hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoochem op vrijdag 14 juli 2006 om 19:34:
Zo, ik denk iid dat hij het heel moeilijk gaat hebben

Hoezo?! Hij is een hoog gerespecteerd persoon! althans bij mij staat hij hoog in vaandel! Door zo'n incident moet opeens iedereen 'm gaan uitspugen?!

dat is pas :gaap:

Leuk dat Duncan heeft getracht iets nieuws te brengen op Sensation! Wie niet waagt die niet wint! Zo is hij ook ver gekomen met alles wat hij bereikt heeft! En ik heb respect voor 'm, wat hij bereikt heeft en wat hij de dance scene (wereldwijd) gebracht heeft!

(Y)
Waarschuw beheerder

hoezo?
Waarschuw beheerder
Tja nou ja Duncan, die zitten er ook tussen moet je maar denken! En Rob Gee moet zijn vuile smerige Amerikaanse muil houden, bah wat een jammere reactie van hem!

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat rob gee t moeilijk gaat krijgen bij megarave...

pfff hoezo. dat nu weer. :S
hoop toch niet dat een nog triester persoon denkt de actie te wreken ofzo?
Denk eerder dat die triestere persoon het moeilijker zal gaan krijgen dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 20:45:
hoop toch niet dat een nog triester persoon denkt de actie te wreken ofzo?

actie actie.... Volgens mij is het normaal om jezelf te verdedigen als je wordt aangevallen door zo'n mafketel. Helemaal als je aan het optreden bent, en zeker als je hoort dat een vriend van Rob Gee 2 jaar geleden is doodgestoken op het podium.

Waarschuw beheerder
donateur
Duncan Stutterheim van ID&T wil graag persoonlijk reageren...

Soms sla je de plank mis, dit was een heel bos.

Ga je de betalende/teleurgestelde klanten volgend jaar matsen dan?

‘Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen

En jullie hier op PF pikken die bullshit van hierboven ?!... :gaap:

Nu zijn er zelfs mensen die echt kwaad zijn en zeggen dat hun hele avond is verpest. Wat is dat voor onzin? Alles verpest door 20 minuten?

idd Duncan, de rest draaide ook klote, dat weet je best! 30000 man, net als in 2004 en 2005 bij lange na NIET uitverkocht.
Houd je aan het concept, anders gaat het de innercity kant op en sta je straks weer kaarten voor de 1/2 prijs weg te geven of nog erger...gratis!

Het ging niet goed, maar we moeten wel af en toe dingen blijven proberen - alleen niet op deze manier.

Dan probeer je dat voortaan maar in een andere zaal of tent, oke ? (y)

Volgens mij zag ik in de uren daarna ook alle handen de lucht ingaan, en heb ik ze bijna niet meer naar beneden zien gaan tot zeven uur de volgende ochtend.
Sommige bezoekers klagen op de internetforums over het optreden van Rob Gee en dat het hele feest daarna niet meer op gang kwam. Ik ervaarde dat op de avond zelf heel anders. Ondanks dat ik een half uur in de zwaarste dip heb gezeten die ik ooit met ID&T heb meegemaakt, kwam ik er daarna wel uit en ging het feest los

Ja... :gaap: en aan het eind van de regenboog staat een pot goud.. :S

Ik wil alle mensen mijn excuus aanbieden voor het incident, ik zal mijn ‘experimenten’ niet meer op dit soort feesten doen.

Terrecht!

Verder wil ik alle dj’s bedanken die het dak eraf hebben gedraaid.

Dan ben je zo klaar, want als JIJ, de grote id&t man, vindt dat die er waren... Komop kerel, ik loop al zo lang mee als jullie die feesten geven en dit was helemaal niet best 'vriend' !

En vooral wil ik alle mensen bedanken die het konden opbrengen om uit het hele diepe dal te komen en er daarna toch een feest van te maken.

Ik ken tientallen mensen die geweest zijn, maar die tevreden zijn, zijn op 1 hand te tellen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

(y) (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 21:08:
Ik ken tientallen mensen die geweest zijn, maar die tevreden zijn, zijn op 1 hand te tellen

Wij waren met een groep van 13 man en iedereen is tevreden,

En mensen die ik achteraf her en der heb gesproken waren eingelijk ook allemaal tevreden, het onvermijdelijke onderwerp wat robb gee heet kwam natuurlijk wel ter sprake, maar voor de rest was het een super goede en vooral super losse sensation black, de arena was nog nooit zo vroeg al lekker op gang gekomen. WAt de DJ's en show betreft alleen maar lof :respect: Volgend jaar geen rock en het wordt helemaal te gek :bounce:

Waarschuw beheerder
waarom ging die gozer t podium op?
wat dacht ie?
nu zou iedereen me wel cool en gaaf vinden,zoiets neem ik aan.
lijkt me niet echt mogelijk dat je je persoonlijk aangevallen voelt door muziek die je niks vind.
dat jeje er zo over opwind dat je in blinde woede t podium opklimt, nee hij heeft er over nagedacht!!!
naja actie geslaagt kijk ma naar t forum.
tis je gelukt sommige mensen vinden je tof.

rob gee op sensation black oke, duncan what were you thinkin,????
maja niet echt schokkende rel ofzo.

En oke dat natrappen enzo,t hoort niet oke maaaar als ik zomaar door een of t ander hardstyle sportschool strakke hempies kijk mij eens vette gast zijn gozer wordt geslagen of hij doet poging tot, dan zou ik m ook zeker een donders pak op zn flikker geven als ik de kans kreeg.
ookal werdt ie vast gehouden door 100 man.
is t niet bewust dan is t wel in blinde woede ofzo.

tis niet iets om trots op te zijn als je zo reargeerd als rob-gee en staff,maar wel zeer begrijpelijk en logisch vind ik.
niks mis met zn reactie,

ps:verplaats jezelf s in rob-gee en er gebeurt zoiets.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 14 juli 2006 om 21:22:
Wij waren met een groep van 13 man en iedereen is tevreden, En mensen die ik achteraf her en der heb gesproken waren eingelijk ook allemaal tevreden,

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 14 juli 2006 om 21:22:
voor de rest was het een super goede en vooral super losse sensation black, de arena was nog nooit zo vroeg al lekker op gang gekomen. WAt de DJ's en show betreft alleen maar lof Volgend jaar geen rock en het wordt helemaal te gek

Ben blij dat er mensen zijn die het wel een goed feest vonden.
Een kinderhand is gauw gevuld... :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 19:55:
Hoezo?! Hij is een hoog gerespecteerd persoon! althans bij mij staat hij hoog in vaandel! Door zo'n incident moet opeens iedereen 'm gaan uitspugen?!

dat is pas

Leuk dat Duncan heeft getracht iets nieuws te brengen op Sensation! Wie niet waagt die niet wint! Zo is hij ook ver gekomen met alles wat hij bereikt heeft! En ik heb respect voor 'm, wat hij bereikt heeft en wat hij de dance scene (wereldwijd) gebracht heeft!

helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
In het nieuwe beeldmateriaal viel mij op dat die gast die het podium op kwam wel een vip bandje om had.
Had'ie beter ff naar een andere zaal kunnen gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 14 juli 2006 om 22:09:

Weet zeker dat die bij mij niet meer op eigen kracht het podium verliet.
Heb veel nodig om door te slaan, maar weet zeker als dit mij gebeurde, ik totaal door het lint ging.

Waarschuw beheerder
donateur

dat is pas :gaap:

Net als jou gezwemel, vroeger hadden we al de pest aan die herrie van die dikke amerikaanse boer...

Leuk dat Duncan heeft getracht iets nieuws te brengen op Sensation! Wie niet waagt die niet wint! Zo is hij ook ver gekomen met alles wat hij bereikt heeft!

door zich aan concepten te houden slimmerik!
dacht je nou echt dat wij vroeger andere muziek te horen kregen op thunderdome 92, 93 en 94 ? allen hardcore, en daarom is je billie duncan zo succesvol geworden!

En ik heb respect voor 'm, wat hij bereikt heeft en wat hij de dance scene (wereldwijd) gebracht heeft!

is er nog een plekje in duncan z'n reet? misschien willen er nog meer mensen bij...

Waarschuw beheerder
lijkt mij een beetje om vriendjes politiek lijken bij duncan.

als echt iedereen van je organisatie zegt van 'dit kan echt niet' of 'ik weet niet of dit wel past op zo een feest' ben je niet echt goed bezig als je dan je mening door duwt.

De band komt over 5 min op.. ‘Iedereen klaar?...Ja. Dunc, jij klaar? Ja.’
Ik was de grote bedenker en initiator van het optreden en deed de regie en het licht.
‘T....g wat duurt het lang. Wanneer komen ze nou? Hè, hè..’
Band komt eindelijk op, het heeft te lang geduurd, de spanning is weg en iedereen staat een beetje raar te kijken wat er gebeurt. Eerste nummer voorbij en niemand weet eigenlijk waar het heen gaat. Een paar mensen hebben het na één track al gehad en de eerste boe-geluiden en biertjes richting podium gaan al. Ik voel de spanning en onvrede van de zaal in mijn hele lijf.
Ik ben altijd koel gebleven in alle situaties maar dit is heftig, heel heftig. De helft van de mensen van ons gaan weg, kunnen het niet meer aanzien.
Nog nooit heb ik zo’n lange 20 minuten meegemaakt, ik hoop dat Rob Gee na twee nummers stopt, het ook aanvoelt en zijn klassieker ‘XTC you got what I need’ gaat spelen. Maar Rob blijft doorgaan, wil zich niet laten kennen. De Arena kookt over als een snelkookpan, maar zelf wil ik het optreden ook niet stoppen, uit respect naar Rob.
Uiteindelijk komt die jongen uit het publiek het podium op en haalt voluit uit naar Rob, waarna de band hem in elkaar slaat. Wat ís dit?

ik ben blij dat hij het zo beleeft heeft en er wat van geleerd heeft.

hoop dat ze de volgende versie niet zo verneuken als deze voor de gene die er alsnog heen gaan.
ik denk dat ik hem voortaan laat schieten tenzij het een heel veel belovend feest is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rups op vrijdag 14 juli 2006 om 20:53:
als je hoort dat een vriend van Rob Gee 2 jaar geleden is doodgestoken op het podium.

net zo waar als dat er ' weapons of mass destruction ' in irak liggen zeker ?!...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 14 juli 2006 om 22:09:

lees zijn comment eens in het engels bij het nieuwsonderwerp

ik gaf m ook t voordeel van de twijfel, maar tering wat heeft die vent een kapsones.
maar :respect: voor Duncan

fouten zijn pas fouten als je er niets van geleerd hebt
en ze nog een keer herhaald

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 10:35:
fouten zijn pas fouten als je er niets van geleerd hebt
en ze nog een keer herhaald

ik denk niet dat Id-t dit nog een keer zal doen... niet op Sensation iig ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 10:26:
net zo waar als dat er ' weapons of mass destruction ' in irak liggen zeker ?!...

ouwhoer hey. dit is op de rand van achtervolgings waan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 10:26:

geciteerd uit zijn stuk onder t nieuwsartikel

@ Lt.=>Loser

Waarschuw beheerder
Er is een verschil tussen neergeschoten en neergestoken worden, als 'vrienden die bij elkaar over de vloer komen' had ie toch wel iets beter geinformeerd kunnen zijn.

Waarschuw beheerder
ik las van de week dat rob gee bij 538 in de uitzending zou komen ofzo heeft iemand dat gehoord en weten jullie waar je dat kan vinden?

Waarschuw beheerder

8)

Waarschuw beheerder
donateur
vooruit..nog 1 keertje nog dan ;)

Rob GEE Written Response

July 13, 2006

--Rob GEE
Thijs1984

Waarschuw beheerder
Rob Gee written response :nocheer:

hij vraagt om de reactie van Rob Gee bij Radio 538

Waarschuw beheerder
oke, k dacht dat dit ergens op t internet stond ofzo, maar dacht dat hij wel life in de uitzending zou komen.

beetje zwak, zo kan je uiteraard niet doorvragen over bepaalde onderwerpen en kan hij zijn in een week bedachte tekst verzinnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij is ook live in de uitzending geweest :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:26:
hij vraagt om de reactie van Rob Gee bij Radio 538

538 moet zich nergens mee bemoeien, sensatie zoekers...
Waarschuw beheerder

Ja klopt, ben ik het ook zeker wel mee eens, maar vraag me toch af wat voor een act ie gaat doen op Megarave.
Als ie hetzelfde doet(denk het niet) dan zou dat wel eens wat kwaad bloed kunnen zetten bij sommige mensen.
Ik heb ook zeker respect voor Rob Gee maar weet niet of andere mensen ook zo denken.
We zullen het wel zien.
Hoop iig dat hij wel een goede reactie van het publiek krijgt!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hoochem op zaterdag 15 juli 2006 om 11:42:
maar vraag me toch af wat voor een act ie gaat doen op Megarave.

neej duh, dat was speciaal voor Sensation...
dacht je echt dat die, nog een keer zou proberen. zo van jullie zullen en moeten het leuk vinden ?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:35:

aren't we all ?

Waarschuw beheerder
donateur
Laat dat gewoon aan ID&T over, daar zijn ze heel goed in...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:13:
@ Lt.=>Loser

zegt iemand die zich partymamma noemt... :roflol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:35:

Hoe heet het desbetreffende feest ook alweer ?...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 13:18:
Uitspraak van J-ROON op zaterdag 15 juli 2006 om 11:35:
Hoe heet het desbetreffende feest ook alweer ?...

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partymamma op zaterdag 15 juli 2006 om 11:13:
@ Lt.=>Loser

Ben ik het wel mee eens :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 12:10:
neej duh, dat was speciaal voor Sensation...
dacht je echt dat die, nog een keer zou proberen. zo van jullie zullen en moeten het leuk vinden ?

Tja...dat zou idd wel erg lomp zijn, misschien geeft ie wel een gigantisch vette show weg, wie weet...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pilsem op zaterdag 15 juli 2006 om 14:38:
Ben ik het wel mee eens :')

Geboortedatum: 2 februari 1988 :roflol:

:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 15:33:
Geboortedatum: 2 februari 1988 :roflol:

:looser:

hij durft tenminste zn leeftijd erbij te zetten :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
zegt iemand die zich partymamma noemt...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 15:33:
Geboortedatum: 2 februari 1988

Wat heeft dat er weer mee te maken?
Ik vind je vergelijk met de inval van irak ook door en door triest.
Looser is een beetje overdreven, maar om zo te reageren, zou ik bijna zeggen dan . . . . .
maja het is goed weer. de ballen
Waarschuw beheerder
Misschien hadden ze die gast die het podium op is geklommen wat beter moeten raken, dat ie er niet met een zielige schedelbasisfractuur van af kwam... Dat komt er misschien wat hard uit, maar ik ben nogal teleurgesteld in het feit dat die gozer zo veel positieve reacties krijgt die hij mijn inziens totaal niet verdient.

Scheit aan iedereen die vind dat wat hij deed stoer was. Ik ben het wat betreft dit incident volledig met Rob Gee eens in zijn verhaal. Wie zou zichzelf nou niet verdedigen als ie aangevallen werd? En dan zeggen er nog mensen van "ja met zijn 6en op hem intrappen is gewoon zielig". Die lul had gewoon van het fucking podium af moeten blijven! Wat doe je als je met zijn 6en door de stad loopt en een of andere maloot valt jullie aan, dan verdedig je je toch ook met 6 man sterk? Tot ie ophoudt, en zoals Rob het al zegt, ze zijn gestopt toen hij geen bedreiging meer was en niet weggesleept door de security ofzo. Dat kunnen we van die eikel die er op geklommen is toch niet echt zeggen lijkt me zo, dat hij uit zelfverdediging heeft gehandeld! Laat zijn vader hem alsjeblieft nog een knal na geven en hem alsnog opvoeden!
laatste aanpassing
Artiest X-Side
Waarschuw beheerder

Om drank over een mengtafel te gooien hoef je helemaal niet zo dichtbij te staan, hoor... :/

Eerst denken, dan pas reageren! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
zegt iemand die zich partymamma noemt...

wie t laatst lacht.....

t gaat me niet om wie je bent, maar lees eeerst en maak dan een onderbouwde opmerking die juist is
en vergelijk geen appels met peren

Waarschuw beheerder
donateur
Duncan Stutterheim van ID&T wil graag persoonlijk reageren...

Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen

Ja he Duncan, en poep ruikt eingelijk best lekker... :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 20:40:
wie t laatst lacht.....

Hehe, voelt toch altijd goed he;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:23:
Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen
Ja he Duncan, en poep ruikt eingelijk best lekker...

Toevallig nog gefrustreerd dat je ongelijk had dat over het feit dat het bullshit zou zijn dat het voormalige bandlid van Rob GEE was doodgeschoten tijdens een optreden? Dat je nu dan maar van iets anders gaat beweren dat het gelul is? mjah... als jij je daar goed bij voelt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Gatecrasher op zaterdag 15 juli 2006 om 21:26:
Toevallig nog gefrustreerd dat je ongelijk had dat over het feit dat het bullshit zou zijn dat het voormalige bandlid van Rob GEE was doodgeschoten tijdens een optreden?

ook al zou hij dat zijn
dan zou hij t nog niet toegeven

zo zijn zulke zielige persoontjes nou eenmaal ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 22:52:
zo zijn zulke zielige persoontjes nou eenmaal

en daar kennen we er meer van he? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Gatecrasher op zaterdag 15 juli 2006 om 19:33:
Misschien hadden ze die gast die het podium op is geklommen wat beter moeten raken, dat ie er niet met een zielige schedelbasisfractuur van af kwam... Dat komt er misschien wat hard uit, maar ik ben nogal teleurgesteld in het feit dat die gozer zo veel positieve reacties krijgt die hij mijn inziens totaal niet verdient.

Scheit aan iedereen die vind dat wat hij deed stoer was. Ik ben het wat betreft dit incident volledig met Rob Gee eens in zijn verhaal. Wie zou zichzelf nou niet verdedigen als ie aangevallen werd? En dan zeggen er nog mensen van "ja met zijn 6en op hem intrappen is gewoon zielig". Die lul had gewoon van het fucking podium af moeten blijven! Wat doe je als je met zijn 6en door de stad loopt en een of andere maloot valt jullie aan, dan verdedig je je toch ook met 6 man sterk? Tot ie ophoudt, en zoals Rob het al zegt, ze zijn gestopt toen hij geen bedreiging meer was en niet weggesleept door de security ofzo. Dat kunnen we van die eikel die er op geklommen is toch niet echt zeggen lijkt me zo, dat hij uit zelfverdediging heeft gehandeld! Laat zijn vader hem alsjeblieft nog een knal na geven en hem alsnog opvoeden!

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:30:
oke, k dacht dat dit ergens op t internet stond ofzo, maar dacht dat hij wel life in de uitzending zou komen.

beetje zwak, zo kan je uiteraard niet doorvragen over bepaalde onderwerpen en kan hij zijn in een week bedachte tekst verzinnen.

Hij is live in de uitzending geweest hoor, de "written response" is het uitgetypte intervieuw. Ruud De Wild heeft zeker wel de vragen gesteld van "waarom trapte jullie door toen hij al kansloos was" ed.
En daar heeft hij ook eerlijk op geantwoord.
Alleen in dit uitgetypte stuk zijn de vragen van Ruud weggelaten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het wat betreft dit incident volledig met Rob Gee eens in zijn verhaal.

Ik dus totaal niet, hij scheert iedere sensation bezoeker over 1 kam en hij denkt dat hij helemaal de bom is....

Van de 35.000 aanwezige bezoekers hebben hoogstens 30 een biertje gegooid en er is er maar 1 !!!!! het podium op geklommen, en toch doet hij over al het publiek heel erg laagdunkend, daar maak je ook geen vrienden mee, en hij provorseerde ook nog eens, tja zelfs zijn grote vriend duncan was niet zo heel erg blij met zijn optreden.

Nee ik heb geen goed woord over voor zowel Rob Gee als die gozer die het podium op klom, er vooral die Rob gee en co bleven maar doorhakken, en ze zijn er nog trots op ook, in amerikaanse media zeggen ze ook "we kicked that guy new jersey style whoaaaa!!!, nou als je al op zo'n manier reageerd tja dan ben je echt laag, trots omdat ze met 6 man 1 gozer het zioekenhuis in hebben geslagen???? Terwijl die gozer niet eens echt een grote bedreiging was :s, ze zijn gewoon te ver gegaan. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 16 juli 2006 om 12:40:
Nee ik heb geen goed woord over voor zowel Rob Gee als die gozer die het podium op klom, er vooral die Rob gee en co bleven maar doorhakken, en ze zijn er nog trots op ook, in amerikaanse media zeggen ze ook "we kicked that guy new jersey style whoaaaa!!!, nou als je al op zo'n manier reageerd tja dan ben je echt laag, trots omdat ze met 6 man 1 gozer het zioekenhuis in hebben geslagen???? Terwijl die gozer niet eens echt een grote bedreiging was , ze zijn gewoon te ver gegaan.

eens
er loopt toch ook beveileging rond waar was die in het verhaal want daar hoor je niks over

Waarschuw beheerder
donateur
Van de 35.000 aanwezige bezoekers hebben hoogstens 30 een biertje gegooid en er is er maar 1 !!!!! het podium op geklommen

34000 stonden buiten bereik van het podium.
En laag dunkend ja, als ik hier lees dat ongeveer 40% het een geweldigge actie vind, dat iemand het podium op klimt en iemand op de bek slaat, omdat die kut muziek draaid. Dan mag je best laagdunkend over het publiek praten vind ik.
Waarschuw beheerder
Van de 35.000 aanwezige bezoekers hebben hoogstens 30 een biertje gegooid en er is er maar 1 !!!!! het podium op geklommen, en toch doet hij over al het publiek heel erg laagdunkend, daar maak je ook geen vrienden mee, en hij provorseerde ook nog eens

kan wezen maar t publiek wat geen bier gooiden ging boe roepen ene zitten god wat respectvol was dat en dat daaredooor iemand zich geroepen voelde waarschijnlijk ook nog aangespoord door andere om maar t podium te beklimmen nee dan ben je de bom waar 35.000 kinderen schreeuwen om iets wat ze niet krijgen en t daarnas uit de hand loopt zijn die 35.000 babys toch niet helemaal vlekkeloos denk ik dan .
Waarschuw beheerder
frustratie moetje niet op anderen afreageren he. beetje zielig.

Waarschuw beheerder
donateur
Toevallig nog gefrustreerd dat je ongelijk had dat over het feit dat het bullshit zou zijn dat het voormalige bandlid van Rob GEE was doodgeschoten tijdens een optreden? Dat je nu dan maar van iets anders gaat beweren dat het gelul is? mjah... als jij je daar goed bij voelt...

:gaap:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 22:52:
ook al zou hij dat zijn

Aan je foto's te zien, lijkt partOMA meer op z'n plaats.
Dus over zielig gesproken en in dat kader:
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 03:16:
en daar kennen we er meer van he?

:respect: voor die opmerking (y) !

Nb:
Van de 35.000 aanwezige bezoekers

30000 bezoekers kereltje...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 14:49:

Uitspraak van Partymamma op zaterdag 15 juli 2006 om 22:52:
ook al zou hij dat zijn
Aan je foto's te zien, lijkt partOMA meer op z'n plaats.
Dus over zielig gesproken en in dat kader:
Uitspraak van xxJootjexx op zondag 16 juli 2006 om 03:16:
en daar kennen we er meer van he?

voor die opmerking !

Nb:
Uitspraak van Thijs1984 op zondag 16 juli 2006 om 12:40:
Van de 35.000 aanwezige bezoekers
30000 bezoekers kereltje...laatste aanpassing 16 juli 2006 14:52

jij weer hier?

heb je eigenlijk ok in het dagelijks leven dat je met NIEMAND een normaal gesprek kan voeren zonder dat er ruzie komt? Of zoek je hier alleen dingen op waar je effe lekker kan ravotten?

ah well, ieder het zijne.

Waarschuw beheerder
donateur
ok:) het discussie forum:D..... leuk

Ik wil dit alleen kwijt (staat tevens ook bij de voorpagina)

Duncan..... :respect:

Ik vind het erg dapper om je te verklaren hoe dit allemaal tot stand is gekomen. Ok... ookal was het een stunt... jij wou de resultaten daarvan zien... die zijn helaas slecht naar voren gekomen... even op zijn plat te zeggen; KUT!

Ik moet zeggen; ik stond echt verbaasd te kijken toen Rob Gee optrad, 1 van mijn vrienden zei: Hey... is KISS niet aan het optreden? Ik keek naar die vriend; Euh.... lijkt me erg onwaarschijnlijk, dit is SENSATION BLACK! enfin... het bleek dus idd Rob Gee te zijn...

Ik geef ook toe dat ik het er niet eens was met de muziek die er op dat moment gespeeld werd en ja: ook "boe" geroepen (ik kan helaas niet fluiten op mijn vingers:$:$, mijn excuses...) anyhow, Rob Gee deed zijn ding en ookal heeft het verkeerd uitgepakt, het is een leer voor de volgende keer:)

Ik moet eerlijk zeggen.. het is voor mij het eerste Sensation feest en ik heb me echt donders goed vermaakt, dacht dat het geluid UBER kut zou zijn, en dat viel HEEL erg mee! TOP!

Ik heb er eigenlijk verder niet veel aan toe te voegen maar ik denk dat je wel van je fouten heb geleerd en dat dit soort dingen niet (of nooit) meer voor zullen komen. Ik ga geen poging doen om te slijmen en/of alles goed te praten, ik vertel gewoon wat ik gehoord heb c.q. mee heb gemaakt.

Duncan........ (en de rest van de Crew)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:24:
This is to the narrow minded people at SENSATION BLACK

Fuck you Rob Gee.
Ik vind Rob een geweldige artiest, en Sensation is een geweldig feest.
Maar ik, en 35.000 anderen waren gewoon nog niet klaar voor zulke rauwe muziek.
Was het na Catscan geweest, prima...
Maar Rob Gee meteen na Showtek zetten is hetzelfde als ' s morgens vroeg bier drinken en patat eten.
Het is het tijdstip wat belangrijk is voor het slagen van iets.

Waarom krijgt het publiek de schuld? Omdat het allemaal hardstylers zijn?
Ik heb niemand boe horen roepen toen Zany 'the Shadowlands theme' draaide, of '6 Million Ways to Die'

Dit hele gezeik had gewoon niet geweest als Rob Gee het laatste half uurtje was gekomen en dan had ik, en waarschijnlijk vele anderen met mij het geweldig gevonden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:15:
jij weer hier?

laat een ieder even jou post nakijken in diverse topics, laat staan je aanhoudende privé berichten

Waarschuw beheerder
Wat is er met de persoon gebeurt die Rob Gee sloeg?
Waarschuw beheerder
Nou het was iig een sensatie met een zwart randje...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:34:
Hey... is KISS niet aan het optreden?

:roflol:
Dan was het misschien nog iets geworden .. I was made for loving you baby b)
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Kunnen jullie even ontopic blijven?

Het wordt er niet echt gezelliger op! :no:

Waarschuw beheerder
sneu die acties...:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rob GEE Written Response

July 13, 2006

Rob GEE

Helemaal mee eens!
Als je zo'n set van 20 min. niet gaaf vindt, dan ga je effe wat te zuipen halen of je gaat effe pissen.
Voor mijn part ga je effe een rondje lopen, ouwehoer wat met gasten. Doe je misschien nog nieuwe vrienden op ook.
Wat je in ieder geval niet hoort te doen is op het podium te klimmen om iemand op z'n murf te slaan en dan denken dat je the man bent!

Ik kan me nog een set van PCP herinneren in Sporthal Zuid waar ik helemaal gek van werd.
Nog niet misschien dat ik mijn zuipen naar hun kop gooide; die lui deden ook gewoon hun ding en het feit dat ik het niet geweldig vond mag de pret niet verzieken. Ik ben gewoon even de zaal uitgelopen. En daarna heeft niemand mij er over zeiken: ja, maar ik had wel zoveel voor dat kaartje betaald. Flikker toch op!
Wat zijn nou 20 minuten op een heel feest.

Ik heb respect voor iemand als Rob Gee; als ze je uitjouwen en met van alles bekogelen en je gaat dan nog door dan ben je voor mij the man!
Keep it fresh, screw the rest!

Waarschuw beheerder
Tja sensation publiek he

stuk voor stuk mongolen al die mensen die op deze manier hun ongenoegen dachtten te kunnen uitten

Eindelijk wordt zo mongool die het podium opkomt echt aangepakt

Wat bezield een mens om boe te roepen tegen een ander die zijn eigen ding doet en daar niemand kwaad mee doet :S
Waarschuw beheerder
Het boe-geroep had hij nog niet eens problemen mee...maar het podium opklimmen enzo dat ging hem te ver...en terecht... :)

Maar wel een foute inschatting van organisatie...publiek te hoog ingeschat...ghehe...
Kom maar op een feestje bij ons Rob...wij waarderen het waarschijnlijk beter... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 00:41:
Tja sensation publiek he

stuk voor stuk mongolen al die mensen die op deze manier hun ongenoegen dachtten te kunnen uitten

Eindelijk wordt zo mongool die het podium opkomt echt aangepakt

Wat bezield een mens om boe te roepen tegen een ander die zijn eigen ding doet en daar niemand kwaad mee doet

Teeeering...

wat een kortzichtige opmerking voor iemand die niet eens op dat feest was...
Het klonk gewoon niet, klaar...
Heeft niets met kortzichtigheid te maken, of met de kwaliteiten van Rob Gee, of wil je soms zeggen dat ik ook een mongool ben aangezien ik ook gefloten heb?

Ik ben op veel metalconcerten geweest, en op heel veel gabberfeesten maar dit was gewoon niet om aan te horen.

Het was gewoon te vroeg op de avond en het geluid was slecht.
DAT is de reden dat men boe riep en niet omdat op Sensation alleen maar hardstylers komen.
Ik heb niemand bij Catscan boe horen roepen...

denk eens na voor iedereen zulke opmerkingen maakt zonder dat je aanwezig was...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar dat het niet klonk was omdat 1 of andere mongool het geluid al verkloot had blijkbaar?

Waarschuw beheerder
donateur
het klonk al meteen niet, dat geluid is bullshit...

Niet om het een of ander, maar dat optreden was gewoon echt niet op z'n plaats.
ik heb het later terug geluisterd en het klonk best lekker, maar daar dus absoluut niet.
Ik kan er maar 1 woord voor verzinnen; akelig.

En als ik naar Sensation ga ben ik ook helemaal niet in de stemming voor zulke muziek.
Als ik naar Sepultura ga wil ik ook geen Robbie Williams horen, hoewel ik beiden goed kan waarderen...
De gozer waar ik mee was heeft ook al de nodige metal-concerten bezocht maar hij liep ook te fluiten omdat het zo slecht klonk.
Je kan het vergelijken met een pizza, smaakt heeerlijk maar niet als je net wakker bent.
Rob Gee maakt heerlijke muziek, maar niet als je net hardtrance en vrolijke hardstyle hebt gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daarom zeg ik ook foute inschatting van organisatie... :)
Kan je Rob Gee dus niet kwalijk nemen wat dat betreft...hij werd geboekt voor dit...

Waarschuw beheerder
donateur
ik had het ook niet tegen jou, maar tegen al die kneuzen die zeggen dat het aan het kortzichtige hardstyle-publiek ligt dat op Sensation komt :S

En wat dan nog, als het hardstyle-publiek al bij voorbaat kortzichtig is dan is het helemaal dom om een Rob Gee er neer te zetten.
Er is trouwens geen kortzichtiger publiek dan het hardcore-publiek want je zal bij hardstylers geen clubkutten-terreur, H4L, fuck trance, fuck tiesto, en weet ik veel wat allemaal tegenkomen...
Waarschuw beheerder
Ik weet niet eens tot welke groep die knul behoorde...misschien was hij ook wel hardcorepubliek die boos was dat hij geen gabber deed...I dunno... 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 01:43:
En wat dan nog, als het hardstyle-publiek al bij voorbaat kortzichtig is dan is het helemaal dom om een Rob Gee er neer te zetten.
Er is trouwens geen kortzichtiger publiek dan het hardcore-publiek want je zal bij hardstylers geen clubkutten-terreur, H4L, fuck trance, fuck tiesto, en weet ik veel wat allemaal tegenkomen...

Amen.... :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 17:48:
laat een ieder even jou post nakijken in diverse topics, laat staan je aanhoudende privé berichten

haha je snapt het niet. niet jij ALWEER hier, maar ben je hier weer eens. je bedoelt die 3 a 4 pers. berichten? :gaap: sorry man. leuk trouwens dat je woorden als 'eenieder' probeert te gebruiken en dan bezittelijk voornaamwoorden verkeerd gebruikt :D niet dat je altijd netjes hoeft te schrijven.. maar als je het pretendeert...
Waarschuw beheerder
donateur
Rob Gee :respect:

Ik kwam per toeval het filmpje van Rob Gee tijdens Sensation tegen op internet. Ik ben niet op het feest geweest en weet dan ook niet hoe het er aan toe gegaan is, maar voor zover ik kan zien komt er een kerel op het podium geklommen die uithaald naar artiesten. Ik had zelf niets anders gedaan wanneer er zo'n mafkees op me afgerend komt....

Meneer Stutterheim is de oorzaak van dit alles; en het doe me ontzettend goed dat hij weer een keer met zijn neus op de feiten wordt gedrukt. De man doet alles wat hij zelf wil, luistert niet naar anderen en kijkt alleen naar zijn eigen portomonnee. Sinds het moment dat hij zo’n 10 jaar geleden plotseling ophield met hardcorefeesten omdat het niet genoeg geld meer opleverde, ondanks het feit dat de ‘gabber’ van toen dit bedrijf groot heeft gemaakt, heb ik geen enkel respect meer voor deze man.

Ik kan me de frustratie van het publiek heel goed voorstellen; Rob Gee hoort simpelweg niet thuis op Sensation. Rob Gee is van origine -voor zover ik weet- een metal band; op een terrorfeestje zou hij waarschijnlijk beter op zijn plaats geweest zijn. Niet op een hardstyle (hardcore/classics) feest. Desondanks heeft hij voorheen ook goede performances gehad. Ik kan me mysteryland nog herinneren, 1998 geloof ik (voor mij de laaste goede mysteryland overigens; het einde van de tijd waar je nog 20000 gekleurde australianpakkies rond zag springen). De hele zaal ging los op klassierers als ‘XTC you got what I need’ en ‘I'm a gabber’.

Iedereen heeft zo zijn eigen muzieksmaak; en zoals Rob Gee zelf aangeeft; ga wat drinken... 'boe' er op los. Maar je gaat geen artiesten aanvallen.
En wat betreft sensation, wederom een triest commercieel ‘succes’ van ID&T, waar naar mijn mening de echte partyliefhebber niet naar toe gaat. ID&T in het algemeen; ik probeer de feesten zoveel mogelijkt te vermijden. Wat mij betreft; boykotten die handel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheBrAiN op maandag 17 juli 2006 om 11:06:
Meneer Stutterheim is de oorzaak van dit alles; en het doe me ontzettend goed dat hij weer een keer met zijn neus op de feiten wordt gedrukt. De man doet alles wat hij zelf wil, luistert niet naar anderen en kijkt alleen naar zijn eigen portomonnee.

Lekker kortzichtig.
Toen hij 14 jaar geleden zijn eerste houseparty organiseerde (de eerste grote ter wereld?) riep ook iedereen "waar ben je mee bezig, dat is niks"

Als iemand iets mag uitproberen, dan is hij het wel (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 00:49:
Teeeering...

wat een kortzichtige opmerking voor iemand die niet eens op dat feest was...
Het klonk gewoon niet, klaar...
Heeft niets met kortzichtigheid te maken, of met de kwaliteiten van Rob Gee, of wil je soms zeggen dat ik ook een mongool ben aangezien ik ook gefloten heb?

Ik ben op veel metalconcerten geweest, en op heel veel gabberfeesten maar dit was gewoon niet om aan te horen.

Het was gewoon te vroeg op de avond en het geluid was slecht.
DAT is de reden dat men boe riep en niet omdat op Sensation alleen maar hardstylers komen.
Ik heb niemand bij Catscan boe horen roepen...

denk eens na voor iedereen zulke opmerkingen maakt zonder dat je aanwezig was...

Punt 1 kun jij niet oordelen of ik op het feest was :S

Of wacht jij bent zo iemand die dat opmaakt uit de info die jij van PF haalt hahahahaha tip voor je!!!!!!! Moet je niet doen ;) kun je verkeerde conclusies uit trekken

Punt twee je bent idd een mongool om je te verlagen tot het uitfluiten al was het omdat het bier niet te zuipen was
Je kunt je ongenoegen ook op een andere manier uitten

Maar goed je zal het natuurlijk niet met mij eens zijn

Maar zoals Tyharo al zegt publiek te hoog ingeschat das duidelijk maar daar ben ik ook schuldig aan geweest

Waarschuw beheerder
bla bla bla shit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:02:
Lekker kortzichtig.

Volgens mij kun jij niet zo goed lezen. Ik schrijf dat mr. Stutterheim de oorzaak ik van het incident dat is voorgevallen op sensation; dat heeft niets met kortzichtigheid te maken. Hij is de man van ID&T en verantwoordelijke. Zijn organisatie zou er voor moeten zorgen dat dergelijke situaties zich uberhaupt niet voor kunnen doen, bijvoorbeeld door wat meer security daar in de buurt te posten. En met jarenlange ervaring in het organiseren van dance-eventen zou hij in het bijzonder moeten weten dat dergelijke situaties kunnen ontstaan bij het uitnodigen van die DJ op dat feest.
Hij heeft zeer zeker het recht om nieuwe dingen uit te proberen, maar dat neemt niet weg dat hij eindverantwoordelijke is. En mijns inziens moet het publiek op nr.1 staan en niet de wil cq. creativiteit van Duncan.

Volgende keer eerst lezen voordat commentaar geeft op iemand anders zijn mening... over kortzichtigheid gesproken... (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheBrAiN op maandag 17 juli 2006 om 13:23:
Volgende keer eerst lezen

Ik heb het heel goed gelezen voordat ik een reactie geef.

Je geeft hem persoonlijk dus de schuld dat hij iets "verkeerds" doet omdat hij wat nieuws probeerd. Hoe vreemd ik het ook vond, wil niet zeggen dat hij het verkeerd heeft gedaan en nu
Uitspraak van TheBrAiN op maandag 17 juli 2006 om 11:06:
de oorzaak van dit alles

is.

bijvoorbeeld door wat meer security daar in de buurt te posten

Er wordt op zo'n evenement 2 euroton aan beveiliging uitgegeven. Die hebben zelf een schema met welke mensen ze waar plaatsen. De leiding van de beveiliging, of die jongens zelf hebben die fout dus gemaakt dat er op dat moment op die plek te weinig mensen waren. Ik geloof niet dat ID-T daar op dat moment zelf enige invloed op heeft gehad.

En mijns inziens moet het publiek op nr.1 staan en niet de wil cq. creativiteit van Duncan.

Ja mijn kleine meid wilde ook alleen maar eindeloos achter elkaar dezelfde film van K3 zien. Ik heb eerst tot grote ontevredenheid en veel protest 4x een andere dvd moeten opzetten voordat ze die ook leuk vond, en nu grijs wordt gedraaid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 14:41:
Er wordt op zo'n evenement 2 euroton aan beveiliging uitgegeven. Die hebben zelf een schema met welke mensen ze waar plaatsen. De leiding van de beveiliging, of die jongens zelf hebben die fout dus gemaakt dat er op dat moment op die plek te weinig mensen waren. Ik geloof niet dat ID-T daar op dat moment zelf enige invloed op heeft gehad.

maar dan is het toch kei slecht dat de security na de eerste tafereel (het slopen van een mengtafel) alweer zat te slapen? dit is gewoon niet goed te praten voor beide partijen (security & IDT)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FedericoLopez op maandag 17 juli 2006 om 14:55:
maar dan is het toch kei slecht dat de security na de eerste tafereel (het slopen van een mengtafel) alweer zat te slapen?

Tja, ik kan daar niets over zeggen. Zat niet bij organisatie of de beveiliging dus weet ook niet wat er allemaal aan de hand was op dat moment.

Maar om ID-T nou de schuld ervan te geven, vind ik gewoon te makkelijk.
De enige schuldige is de nationale lands-idioot die het podium opklom.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:07:
Maar om ID-T nou de schuld ervan te geven, vind ik gewoon te makkelijk.
De enige schuldige is de nationale lands-idioot die het podium opklom.

Deze malloot voelde zich geroepen om namens 35.000 boze, zittende en boe roepende partypeople een definitief einde te maken aan het optreden.

Ik vind het achteraf gezien ook bullshit dat het op zo'n manier ging maar OP DAT MOMENT kreeg deze gast mijn volledige dank en respect voor het terugbrengen van de feestvreugde in de zaal...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:11:
Punt 1 kun jij niet oordelen of ik op het feest was

punt 1; Gezien het feit dat je ELK groot feest waar je geweest bent in je agenda zet en beoordeeld kan ik wel merken dat je daar niet geweest bent...
Zo'n spraakmakend feest moet je wel in je agenda hebben gezet en beoordeeld als je er geweest was...

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:11:
Punt twee je bent idd een mongool om je te verlagen tot het uitfluiten al was het omdat het bier niet te zuipen was
Je kunt je ongenoegen ook op een andere manier uitten

punt 2; Zoals??? Over het algemeen is het op grote sport- en muziekevenementen een volledig geaccepteerde manier van het beoordelen van de situatie.
Het is heel simpel; applaus = (y) fluiten = (n)

Wat de fak is daar mongool aan? Dus volgens jou moet iedereen maar een rondje om gaan lopen?
Aan het aantal mensen te zien dat aan het fluiten en zitten was had het een behoorlijk drukke boel geworden op de ring :D

Ik kan echt aan alles merken dat je duidelijk niet aanwezig was...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 16:12:
punt 1; Gezien het feit dat je ELK groot feest waar je geweest bent in je agenda zet en beoordeeld kan ik wel merken dat je daar niet geweest bent...
Zo'n spraakmakend feest moet je wel in je agenda hebben gezet en beoordeeld als je er geweest was...

Jongen als je nu gaat oordelen op wat je ziet in plaats van wat je zou moeten weten dan heeft een gesprek met jouw niet eens zin, even serieus elk groot feest waar ik geweest ben in mijn agenda, nee sorry dat doe ik niet, jij wel???????

Maar goed je bent dus een echt PF figuur die Partyflock als handleiding gebruikt

Ga mij nou niet vertellen waar ik wel en niet geweest want dan schat ik je nog lager in en is dat gefluit nog van hoog niveau

Nu moet ik zelfs aan vreemden gaan uitleggen waarom iets niet in mijn agenda staat :S het wordt steeds gekker hier op PF

Ga de volgende keer aub een rondje lopen idd zal je goed staan

Waarschuw beheerder
Dit Sensation Black drama is niet goed te praten, maar ik heb wel respect voor Duncan dat hij zich verontschuldigd.
Ik had eerder van id-t verwacht dat ze het weg zouden laten en alleen een mierzoete recensie op de site zouden plaatsen, as usual

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 16:39:
Ga de volgende keer aub een rondje lopen idd zal je goed staan

Is ook exact wat ik gedaan heb, om bij terugkomst nog net te kunnen zien hoe die gozer in mekaar gebeukt werd.

Het viel mij trouwens op dat iedereen hetzelfde onderwerp van gesprek had op de ring; het optreden van Rob Gee...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 17:29:
Het viel mij trouwens op dat iedereen hetzelfde onderwerp van gesprek had op de ring; het optreden van Rob Gee...

Luister ik ben de laatste die zal beweren dat het optreden een succes was ik wist dit al van te voren omdat ik de mannen ik kwestie (Rob Gee DJ Starscream en de rest) al eens heb mogen aanschouwen

Zo een optreden hoort gewoon niet thuis op een feest zoals Sensation dat heb ik ook al in een eerder topic over deze toevoeging gezegd maar heb bewondering voor het feit dat duncan het geprobeerd heeft

Wat mij gewoon al jaren, dus niet alleen afgelopen sensation, dwars zit is het feit dat zoveel mensen respectloos omgaan met dingen die niet in hun of ieders straatje passen en ik heb me echt dood geergerd aan al die zittende en fluitende mensen en voor die gzoer die op het podium heb ik helemaal geen enkel begrip!!!!!!

Dit is hoe ik het beleef, doe jij het anders prima

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 17:49:
voor die gzoer die op het podium heb ik helemaal geen enkel begrip!!!!!!

Begrip niet nee, achteraf al helemaal niet, maar toen op dat moment vond ik het wel een coole aktie :bloos:

Ik vind nog steeds dat als je een optreden slecht vind je dat mag tonen, ongeacht of zo'n artiest een respectabele staat van dienst heeft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 18:14:
Begrip niet nee, achteraf al helemaal niet, maar toen op dat moment vond ik het wel een coole aktie

Ik vind nog steeds dat als je een optreden slecht vind je dat mag tonen, ongeacht of zo'n artiest een respectabele staat van dienst heeft...

Tja toch jammer dat je het dat moment cool vond had niet gemogen naar mijn idee zeker aangezien je er nu anders over denkt

En ik vind nog steeds dat je op een andere manier had mogen tonen dat je het niks vond door bv de organisatie daar op de hoogte van te brengen door middel van brief cq email

Artiesten moet je naar mijn idee vanaf blijven zij doen waar hun voor gevraagd worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 16:06:
Deze malloot voelde zich geroepen om namens 35.000 boze, zittende en boe roepende partypeople een definitief einde te maken aan het optreden.

Dan ben je geen malloot, maar de Nationale Staats Mongool.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 17:26:

precies

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 18:40:
ik vind nog steeds dat je op een andere manier had mogen tonen dat je het niks vond door bv de organisatie daar op de hoogte van te brengen door middel van brief cq email

ja bij ID&T mag je dan tot sint juttemus op antwoord wachten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 19:56:
ja bij ID&T mag je dan tot sint juttemus op antwoord wachten!

denk dat ze elke dag tien tallen mailtjes krijgen, met suggesties. Als ze daar allemaal op moeten reageren. . . . .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 13 juli 2006 om 16:15:
Voor volgende jaar:

dan gaat iedereen wel uit zijn dak denk ik.

je hebt helemaal gelijk, maar dàt zullen ze al helemaal nooit leren...

verder... slappe hap, het hele verhaal, na deze gigantische fout moet hij stoppen met zijn werk.
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=zKK4R-FNlZs

daar wordt geen bier gegooit

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 09:18:
3 a 4 pers

Doe volgende keer maar : ' á '

Je eigen woorden...
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 09:18:
niet dat je altijd netjes hoeft te schrijven.. maar als je het pretendeert...

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 21:40:
Voor volgende jaar:

dan gaat iedereen wel uit zijn dak denk ik

Nou 1 hardtrance DJ misstond echt niet hoor op black :D Vond Kai wel erg lekker openen.

Maqar misschien kan je hardtrance idd ook wat meer op sensation white naar voren laten komen, daar heeft men zowiezo wat extra pit nodig :jaja: , zeker na de zeer zeer softe editie van dit jaar. Het was gewoon ietjes te belachelijk.

Black was tot nu toe de hardste en ik vindt de muziekale mix op dit moment (bijna) perect, hardtrance opening - hardstyle als hoofdmoot en hardcore met 1 of twee dj's als afsluiter is naar mijn inzicht perfect :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 17 juli 2006 om 22:36:
Maqar misschien kan je hardtrance idd ook wat meer op sensation white naar voren laten komen, daar heeft men zowiezo wat extra pit nodig , zeker na de zeer zeer softe editie van dit jaar. Het was gewoon ietjes te belachelijk.

dat is zeker nodig. De afgelopen 2 edities van Trance Energy werd ook met stevige hardtrance afgesloten. En toen bleef ook iederen tot het einde uit zijn dak gaan.

Blijf erbij dat white editie 2003 de beste was vanwege de grote hoofdmoot waar iedereen om vraagt: trance...

Het kan naar mij echt geen kwaad als je acts zoals Yves de Ruyter, Cosmic Gate, Dave 202, Scot Project of Marcel Woods laat afsluiten op white. Succes verzekerd denk ik zo...

Kwa Black kunnen we stellen dat de 'evolutie' van het feest bijna gevonden is. Ik ben het eens met de mix van deze editie. Moet geen 2e Qlimax worden denk ik zo (ook al kan dat vet feestje zijn) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 07:48:
Kwa Black kunnen we stellen dat de 'evolutie' van het feest bijna gevonden is. Ik ben het eens met de mix van deze editie. Moet geen 2e Qlimax worden denk ik zo (ook al kan dat vet feestje zijn)

Daar ben ik het wel mee eens. DEze editite is voor zo'n groot publiek het meest toegankelijk qua harde stijlen. En alles is zo'n beetje vertegenwoordigd :jaja:
Blijf erbij dat white editie 2003 de beste was vanwege de grote hoofdmoot waar iedereen om vraagt: trance...

IK kan me nu nog wel voor mijn kop slaan dat ik deze helaas heb moeten missen :(, deze was idd misschien wel de vetste tot nu toe, daarna is het toch wat meer slappe hap geworden.

dat is zeker nodig. De afgelopen 2 edities van Trance Energy werd ook met stevige hardtrance afgesloten. En toen bleef ook iederen tot het einde uit zijn dak gaan

Tja als ze het succes van trance energy eens door trekken naar sensation white, want TE is de laatste jaren wel kwalitatief wel erg goed geworden, de laatste Trance Energy was volgens mij wel de beste tot nu toe, de nieuwe ontwikkelingen binnen de techtrance enz kwamen goed aan bod en de sfeer was onovertroffen :cheer:
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die gemist hebben wat er nou precies gebeurde ;)

http://www.vkmag.com/media/robgeebeukteroplos/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MIELE op dinsdag 18 juli 2006 om 12:10:
Voor de mensen die gemist hebben wat er nou precies gebeurde

Zucht...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 22:29:
Doe volgende keer maar : ' á '

Je eigen woorden...

die is wel 'raak'! ohjooohhhh liever spelfoutje dan elementair foutje :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 13:47:
die is wel 'raak'! ohjooohhhh liever spelfoutje dan elementair foutje

Doe maar biologisch... *Zucht*...

En in dat geval; M'n vader heeft je nu al gemaakt! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 17:24:
M'n vader heeft je nu al gemaakt!

ikniejbegrijp

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 17:26:
ikniejbegrijp

(bio)Logisch...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm dan zou je iets verwachten dat ik een elementair foutje ben van MIJN vader... ik heb meer uitleg nodig.

Waarschuw beheerder
donateur
uitleg in 1 woord: schepper

Waarschuw beheerder
Beste Duncan,

Gelieve DJ PAUL op Sensation Black 2007.

( tip: liveset hardhousegeneration 25-05-2006 ).

Of wil je geen mensen uit R'dam die ook nog eens té goed draaien ?!

Waarschuw beheerder
hier een klein interview met rob gee:

klik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 20:53:
Of wil je geen mensen uit R'dam die ook nog eens té goed draaien ?!

:nee: :)

Waarschuw beheerder
DJ Paul hoef je toch niet te boeken, gewoon een willekeurige set van hem downloaden, het verandert toch niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 19 juli 2006 om 10:52:

:aai:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 11:11:
DJ Paul hoef je toch niet te boeken, gewoon een willekeurige set van hem downloaden, het verandert toch niet

:aai:

Spakenburg 3-2 !

Waarschuw beheerder
ik ben er zelf niet geweest maar die set vind ik wel vet klinken :) alleen op t verkeerde feest is t vertoond maar ach een foutje kan gebeuren.

Waarschuw beheerder
volgende keer maar gewoon houden bij het oude recept.

dus geen nieuwe dingen meer uitproberen .

en draien waar het publiek van houd .

en niet je eigen ding gaan doen .

huur anders gewoon ffie angerfist in .

dan kom ik wel hahahahahahahahhaa

dan weet je dat iedereen los kan gaan .
Waarschuw beheerder
dat is zeker nodig. De afgelopen 2 edities van Trance Energy werd ook met stevige hardtrance afgesloten. En toen bleef ook iederen tot het einde uit zijn dak gaan.

Meer trance :yes: :kwijl:

Waarschuw beheerder
ik vind die set van rob gee helemaal eigenlijk niet zo raar...vooral het begin stuk en vanaf 11.30 is wel vet:D
daar kun je wel op los gaan tog zou je zeggen?:/

Waarschuw beheerder
ik vind heel die set vet maar die mensen die naar sensation gaan komen daar niet voor lijk me.. en dat is ook wel gebleken:P
Waarschuw beheerder
Ik heb gister met een maatje van me de hele stream van Sensation gezien omdat ikzelf erook ben geweest, maar Rob Gee paste TOTAAL NIET qua muziekstijl dertussen!
T was gewoon een zware teleurstelling dat hij met zijn bandleden er waren.
Maar voel je niet aangevallen, het is en blijft een forum met allemaal meningsverschillen.

Waarschuw beheerder
nou zulke luide muziek was het toch niet:S early hardcore bass met wat rock/metal erdoor...over die pure rockband zonder bass erdoor (weet zo niet hoe die band heet ) zeurde ook niemand...die platen van catscan op het laatst waren veel rauwer...attack van unexist:kwijl:

Waarschuw beheerder
ja maar mensen gaan naar sensation en willen dan geen rockconcert :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 19:02:
early hardcore bass

daar gaat t ook niet om maar denk dat die gitaren gewoon verkeerd zijn gevallen.

Waarschuw beheerder
experimenteren is de drijfveer achter nieuwe muziek....zonder experimenten was er geen house...mischien hadden ze iets beter kunnen reageren op de houding/reactie van het publiek,en hun repetoire iets kunnen annpassen,of een ander feest voor dit experiment kunnen uitkiezen.hoop voor iedereen die geweest is dat het feest verder de moeite waard was.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 18:15:
hoop voor iedereen die geweest is dat het feest verder de moeite waard was

En okl het de moeiute waard was:d

Voor de rest was het een supoer strakke sensation black, voor mij de ena-beste tot nu toe. Voor de rest klopte eignelijk alles wel aan dit feest.

en experimenteren is idd de drijfveer achter nieuwe muziek, maar dit was dus duidelijk een mislukt experiment. Jammer maar helaas. Meer ze hadden het toch wel aan zien komen, de muziek die door Rob Gee en co ten gehore werd gebracht was meer iets voor een gothic feest dan een uitbundig sensation black :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 18:15:
hoop voor iedereen die geweest is dat het feest verder de moeite waard was.

hoor niet anders dan geklaag.
zal wel lekker rustig zijn op de 2007 editie.
net als innnercity, een zinkend experiment...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:36:
ik vind die set van rob gee helemaal eigenlijk niet zo raar...vooral het begin stuk en vanaf 11.30 is wel vet
daar kun je wel op los gaan tog zou je zeggen?

Je moet niet alleen de set luisteren.
Zoals ik al 100 keer heb gezegd; pizza is lekker, roomijs is lekker maar roomijs op een pizza niet.

Je moet de set niet als geheel zien maar als deel in een avond en ik heb het toetje het liefst na het hoofdgerecht en niet andersom...

De act van Rob Gee was het probleem niet, wel het tijdstip waarop...
Mensen die denken een mening te kunnen vormen op enkel de lifeset kunnen niet oordelen als ze niet op de avond zelf geweest zijn.

Avond was verder gewoon super, echt een topfeest en volgend jaar ben ik wederom vd partij...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 22:35:
hoor niet anders dan geklaag.

enigste geklaag wat ik hoor, is over de inmiddels veel besproken live act.
Wie over de rest wat te klagen heeft, heeft niets te klagen maar te zeuren. Of ging naar een feest met de verkeerde verwachtingen, terwijl we in middels weten dat sensation een hard-breezer feest is en GEEN hardcore party.

Waarschuw beheerder
donateur
Het hele feest was slecht...
En Duncantje, Ach joh, ga toch flappen krassen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 17:59:
En Duncantje, Ach joh, ga toch flappen krassen!

lol, voor het geld hoeft hij het niet te doen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AnoNimisT op donderdag 27 juli 2006 om 18:52:
lol, voor het geld hoeft hij het niet te doen...

ik denk dat ducan wel een beetje geld kan gebruiken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qapam op woensdag 2 augustus 2006 om 16:47:
ik denk dat ducan wel een beetje geld kan gebruiken

Denk dat dat ondanks een paar tegenvallers wel redelijk mee zal vallen...
Waarschuw beheerder
donateur
Nu een paar weken voorbij zijn is dit voorval ook niet meer dan een voorval met een hele wijze les voor Duncan / ID&T, en dat is dat vriendjespolitiek en persoonlijke belangen never nooit voor de vraag / verwachting van het publiek moet staan.

Het publiek maakt het feest, natuurlijk in interactie met met de DJ en extra sfeer door een prachtig decoor / lichtplan en visuals. Maar ik heb het idee dat ID&T iets te driftig op zoek is naar vernieuwing, veel vernieuwing is goed, het houdt het alles interassant, maar als ze de vernieuwing te veel buiten de dance zoeken dan haken bezoekers af, zoals bijv ook op Innercity van 2005 waar door de grote ommerzwaai naar ook nog een extra urban / rapzaal niet erg geslaaagd bleek te zijn, voor de rest was de vernieude innercity op dance-gebied ook maar matig, wel leuk, maar totaal niet het je van het. Het is niet meer zoals in 2001, 2002 en 2003

GEwoon iets meer luisteren naar het publiek, sensation white was ook een redelijk succes, alhoewel het veel slomere club en progressive mij persoonlijk niet echt aan trekt.

ID&T Moet gewoon lessen leren, soms zijn die erg hard, zoals bij sensation black.
Waarschuw beheerder
donateur
zolang jij, en al je vrienden, de incontrol merchandise kopen is er geen vuiltje aan lucht
Waarschuw beheerder
slipknot rules
slipknot rules
slipknot rules

rob gee you are the greatest.
je durft tenminste nieuwe dingen te doen
maak je niet druk om die hardstyle wankers.

Waarschuw beheerder
donateur
voor wie ondanks alles de CD sensation black heeft gekocht, track 12 CD 2 :)
Waarschuw beheerder
nette verklaring, met een enorme kern van waarheid...(Y)

Waarschuw beheerder
donateur

Hier ben k het helemaal mee eens!
Wat n achterlijke zeg ; & hem dan ook nog de held van de avond noemen ? Je zou je moeten schamen! :looser:
Waarschuw beheerder
was meer iets geweest oor thunderdome .. second stage :) ik denk dat het daar beter was gevallen... en ook wel veel mensen er zouden staan........ sensation publiek is gewoon te mainstream O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 09:51:
dan verdedig je je toch ook met 6 man sterk?

iemand achter op zijn hoofd schoppen terwijl ie op de grond al klappen krijgt van een paar andere heeft met verdedigen niets meer te maken.

Rob Gee heeft bij mij persoonlijk gewoon helemaal afgedaan.
ook als dit op een hardcore feest gebeurt zou zijn....