Partyflock

Forumonderwerp · 887337
Duncan Stutterheim van ID&T

wil graag persoonlijk reageren...

...op het incident tijdens het optreden van Rob Gee & Band op Sensation Black van afgelopen zaterdag:

Soms sla je de plank mis, dit was een heel bos.

Ik had mezelf voorgenomen na een hele drukke periode en heel veel aandacht te hebben gehad, niet meer in de publiciteit te treden. Maar hier kan ik niet omheen en wil ik ook niet omheen.
Ik zal proberen in het kort uit te leggen wat er is gebeurd met het Rob Gee-optreden op Sensation Black, hoe het tot stand is gekomen, hoe ID&T daarin staat en hoe ik er persoonlijk in sta.

De band komt over 5 min op.. ‘Iedereen klaar?...Ja. Dunc, jij klaar? Ja.’
Ik was de grote bedenker en initiator van het optreden en deed de regie en het licht.
‘T....g wat duurt het lang. Wanneer komen ze nou? Hè, hè..’
Band komt eindelijk op, het heeft te lang geduurd, de spanning is weg en iedereen staat een beetje raar te kijken wat er gebeurt. Eerste nummer voorbij en niemand weet eigenlijk waar het heen gaat. Een paar mensen hebben het na één track al gehad en de eerste boe-geluiden en biertjes richting podium gaan al. Ik voel de spanning en onvrede van de zaal in mijn hele lijf.
‘Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen. Het publiek begint zich nu echt te roeren en het boe-geroep gaat door merg en been.
Ik ben altijd koel gebleven in alle situaties maar dit is heftig, heel heftig. De helft van de mensen van ons gaan weg, kunnen het niet meer aanzien.
Nog nooit heb ik zo’n lange 20 minuten meegemaakt, ik hoop dat Rob Gee na twee nummers stopt, het ook aanvoelt en zijn klassieker ‘XTC you got what I need’ gaat spelen. Maar Rob blijft doorgaan, wil zich niet laten kennen. De Arena kookt over als een snelkookpan, maar zelf wil ik het optreden ook niet stoppen, uit respect naar Rob.
Uiteindelijk komt die jongen uit het publiek het podium op en haalt voluit uit naar Rob, waarna de band hem in elkaar slaat. Wat ís dit?

Het is nu woensdagavond en ik schrijf op wat ik toen voelde en hoe ik het nu voel.
Het incident staat op alle sites, tot in Amerika toe en Gerard Joling heeft het er zelfs over in Shownieuws op SBS6. De reacties zijn heel uiteenlopend. Wie er niet bij was in de Arena en alleen de beelden heeft gezien, reageert heel anders dan wie er wel bij was. Heel veel mensen vragen zich af hoe dit heeft kunnen gebeuren en waarom Rob Gee daar optrad met die muziek?
Vorig jaar stond Deepack op Sensation Black met een live drummer en dat was helemaal te gek. Daar wilden we graag op voortborduren.
Rob Gee is al een lange tijd een vriend van mij, sinds zijn eerste succes in de hardcoretijd van de jaren negentig. Ik ken hem al 14 jaar en we komen bij elkaar thuis. Dit jaar hoorde ik muziek van hem met gasten van grote Amerikaanse rockbands. Het leek ons een goed idee om daar iets mee te doen.
De muziek kwam een maand geleden binnen bij ons op kantoor. ‘Wel heel erg rock’ zeiden veel mensen. Het optreden zou eerst een half uur duren, maar dat hebben we ingekort naar 20 minuten. Sommigen vonden dat nog steeds te lang en zeiden dat het optreden maximaal tien minuten zou moeten duren. Anderen vroegen zich af: ‘waarom doen we dit eigenlijk?’
Soms heb ik iets in mijn kop en kan ik daar helemaal op los gaan en het doorzetten. Ik zei een paar maanden geleden nog: ‘ik pak het wel op’.
Vorige maand werd alles bevestigd, de band kwam op donderdag aan in Nederland en vrijdag hadden we de eerste repetitie en een optreden in Studio 80 voor 100 mensen. Ik kwam thuis en zei: ‘Dit gaat moeilijk worden maar ik wil het toch proberen’.
Ik wist dat veel mensen het niet echt leuk zouden vinden, maar soms doe ik ook dingen om te vernieuwen, de grens op te zoeken en te kijken wat er kan - en eigenlijk soms om te voelen wat net níet kan.
Dat het zo heftig zou uitpakken had niemand (en ik helemaal niet) verwacht. Een grote fout van mij is geweest dat ik niet goed naar de uiteindelijke line up heb gekeken. Met deze dj’s komen er mensen die echt willen knallen. Rob Gee lag echt uit de lijn. En toch heb ik zo’n belangrijke beslissing er doorheen gedrukt. Veel mensen om me heen zeiden nog van: ‘zou je het wel doen?’ Maar ik was te eigenwijs.
Het boe-geroep ging door merg en been, ik zal het nooit van mijn leven vergeten, maar jullie hadden gelijk.
Voor Rob Gee was dit natuurlijk vreselijk en ook heel heftig om zo iets mee te maken. Om door een stadion vol te worden uitgefloten, terwijl je zelf al je ziel en zaligheid in je muziek legt, dat is pijnlijk.
Sommige mensen op de forums maken hem helemaal af, maar weten niet wie hij is en wat hij allemaal heeft betekend voor de muziek. Dat verdient hij niet. Voor één ding heb ik zwaar respect en dat is dat Rob bleef staan ondanks de vernedering die hij moest ondergaan. Helemaal nu het filmpje wereldwijd op het net staat, waarop hij te zien is als vechtersbaas. Een van zijn vrienden is twee jaar geleden doodgestoken op het podium en dat gevoel voelde hij weer opkomen toen dit gebeurde in de Arena.

Tegen die jongen die het podium opklom en eerst aan de geluidstafel had gezeten, wil ik nog wel wat zeggen. Voor veel mensen ben je de held van de avond, wat ik snap, maar ik veroordeel het wel. Je beseft totaal niet wat je aan het doen was, en het had helemaal anders kunnen lopen. Stel dat die geluidstafel voor àl het geluid was geweest en alles was uitgevallen. Een heel stadion kan dan naar huis. Ik snap dat het voor jou herrie was, maar om dan een podium van bijna 4 meter op te klimmen en voor een volle zaal de artiest in elkaar te willen slaan? Dat gaat echt te ver en overschrijdt alle grenzen.

Nu zijn er zelfs mensen die echt kwaad zijn en zeggen dat hun hele avond is verpest. Wat is dat voor onzin? Alles verpest door 20 minuten? Volgens mij hebben wij van te voren duidelijk gemeld dat we dit gingen doen, en hebben we ook uitgelegd dat we iets nieuws wilden proberen.
Het ging niet goed, maar we moeten wel af en toe dingen blijven proberen - alleen niet op deze manier.
Volgens mij zag ik in de uren daarna ook alle handen de lucht ingaan, en heb ik ze bijna niet meer naar beneden zien gaan tot zeven uur de volgende ochtend.
Sommige bezoekers klagen op de internetforums over het optreden van Rob Gee en dat het hele feest daarna niet meer op gang kwam. Ik ervaarde dat op de avond zelf heel anders. Ondanks dat ik een half uur in de zwaarste dip heb gezeten die ik ooit met ID&T heb meegemaakt, kwam ik er daarna wel uit en ging het feest los.

Ik wil alle mensen mijn excuus aanbieden voor het incident, ik zal mijn ‘experimenten’ niet meer op dit soort feesten doen. Verder wil ik alle dj’s bedanken die het dak eraf hebben gedraaid. En vooral wil ik alle mensen bedanken die het konden opbrengen om uit het hele diepe dal te komen en er daarna toch een feest van te maken.

Groet,
Duncan

(bron ID-T.com)
laatste aanpassing
Ja ok daar heb je een punt, maar ik bedoelde eigenlijk als organisatie van Sensation :)
laatste aanpassing
'En vooral wil ik alle mensen bedanken die het konden opbrengen om uit het hele diepe dal te komen'

Kom op alleen aan die zin kan je toch al afleiden dat dit een bericht is om iedereen warm te houden. Het hele diepe dal??? Ik bedoel net alsof die mensen 3 weken in de woestijn hebben gelegen zonder eten en drinken ofzo. Nee er was 20 minuten geen 'stampuh' en daarna zijn ze gewoon weer gaan dansen, laten we ze daar is uit de grond van ons hart voor bedanken...

denk dat rob gee t moeilijk gaat krijgen bij mega rave...
Uitspraak van rups op vrijdag 14 juli 2006 om 19:17:
Nee er was 20 minuten geen 'stampuh' en daarna zijn ze gewoon weer gaan dansen, laten we ze daar is uit de grond van ons hart voor bedanken...

Dat was idd beter geweest, het had ook de rest van de avond kut kunnen zijn....
Het is idd een beetje overtrokken om over een diep dal te beginnen...
Uitspraak van actief op vrijdag 14 juli 2006 om 19:29:

Zo, ik denk iid dat hij het heel moeilijk gaat hebben

Uitspraak van Hoochem op vrijdag 14 juli 2006 om 19:34:
Zo, ik denk iid dat hij het heel moeilijk gaat hebben

Hoezo?! Hij is een hoog gerespecteerd persoon! althans bij mij staat hij hoog in vaandel! Door zo'n incident moet opeens iedereen 'm gaan uitspugen?!

dat is pas :gaap:

Leuk dat Duncan heeft getracht iets nieuws te brengen op Sensation! Wie niet waagt die niet wint! Zo is hij ook ver gekomen met alles wat hij bereikt heeft! En ik heb respect voor 'm, wat hij bereikt heeft en wat hij de dance scene (wereldwijd) gebracht heeft!

(Y)

hoezo?
Tja nou ja Duncan, die zitten er ook tussen moet je maar denken! En Rob Gee moet zijn vuile smerige Amerikaanse muil houden, bah wat een jammere reactie van hem!

denk dat rob gee t moeilijk gaat krijgen bij megarave...

pfff hoezo. dat nu weer. :S
hoop toch niet dat een nog triester persoon denkt de actie te wreken ofzo?
Denk eerder dat die triestere persoon het moeilijker zal gaan krijgen dan.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 20:45:
hoop toch niet dat een nog triester persoon denkt de actie te wreken ofzo?

actie actie.... Volgens mij is het normaal om jezelf te verdedigen als je wordt aangevallen door zo'n mafketel. Helemaal als je aan het optreden bent, en zeker als je hoort dat een vriend van Rob Gee 2 jaar geleden is doodgestoken op het podium.

Uitspraak van Sancti op donderdag 13 juli 2006 om 15:56:
Duncan Stutterheim van ID&T wil graag persoonlijk reageren...

Soms sla je de plank mis, dit was een heel bos.

Ga je de betalende/teleurgestelde klanten volgend jaar matsen dan?

‘Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen

En jullie hier op PF pikken die bullshit van hierboven ?!... :gaap:

Nu zijn er zelfs mensen die echt kwaad zijn en zeggen dat hun hele avond is verpest. Wat is dat voor onzin? Alles verpest door 20 minuten?

idd Duncan, de rest draaide ook klote, dat weet je best! 30000 man, net als in 2004 en 2005 bij lange na NIET uitverkocht.
Houd je aan het concept, anders gaat het de innercity kant op en sta je straks weer kaarten voor de 1/2 prijs weg te geven of nog erger...gratis!

Het ging niet goed, maar we moeten wel af en toe dingen blijven proberen - alleen niet op deze manier.

Dan probeer je dat voortaan maar in een andere zaal of tent, oke ? (y)

Volgens mij zag ik in de uren daarna ook alle handen de lucht ingaan, en heb ik ze bijna niet meer naar beneden zien gaan tot zeven uur de volgende ochtend.
Sommige bezoekers klagen op de internetforums over het optreden van Rob Gee en dat het hele feest daarna niet meer op gang kwam. Ik ervaarde dat op de avond zelf heel anders. Ondanks dat ik een half uur in de zwaarste dip heb gezeten die ik ooit met ID&T heb meegemaakt, kwam ik er daarna wel uit en ging het feest los

Ja... :gaap: en aan het eind van de regenboog staat een pot goud.. :S

Ik wil alle mensen mijn excuus aanbieden voor het incident, ik zal mijn ‘experimenten’ niet meer op dit soort feesten doen.

Terrecht!

Verder wil ik alle dj’s bedanken die het dak eraf hebben gedraaid.

Dan ben je zo klaar, want als JIJ, de grote id&t man, vindt dat die er waren... Komop kerel, ik loop al zo lang mee als jullie die feesten geven en dit was helemaal niet best 'vriend' !

En vooral wil ik alle mensen bedanken die het konden opbrengen om uit het hele diepe dal te komen en er daarna toch een feest van te maken.

Ik ken tientallen mensen die geweest zijn, maar die tevreden zijn, zijn op 1 hand te tellen...
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 01:46:
eerlijk verhaal, iedereen tevreden, klaar is kees

dat gepiep moet eens ophouden

(y) (y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 21:08:
Ik ken tientallen mensen die geweest zijn, maar die tevreden zijn, zijn op 1 hand te tellen

Wij waren met een groep van 13 man en iedereen is tevreden,

En mensen die ik achteraf her en der heb gesproken waren eingelijk ook allemaal tevreden, het onvermijdelijke onderwerp wat robb gee heet kwam natuurlijk wel ter sprake, maar voor de rest was het een super goede en vooral super losse sensation black, de arena was nog nooit zo vroeg al lekker op gang gekomen. WAt de DJ's en show betreft alleen maar lof :respect: Volgend jaar geen rock en het wordt helemaal te gek :bounce:

waarom ging die gozer t podium op?
wat dacht ie?
nu zou iedereen me wel cool en gaaf vinden,zoiets neem ik aan.
lijkt me niet echt mogelijk dat je je persoonlijk aangevallen voelt door muziek die je niks vind.
dat jeje er zo over opwind dat je in blinde woede t podium opklimt, nee hij heeft er over nagedacht!!!
naja actie geslaagt kijk ma naar t forum.
tis je gelukt sommige mensen vinden je tof.

rob gee op sensation black oke, duncan what were you thinkin,????
maja niet echt schokkende rel ofzo.

En oke dat natrappen enzo,t hoort niet oke maaaar als ik zomaar door een of t ander hardstyle sportschool strakke hempies kijk mij eens vette gast zijn gozer wordt geslagen of hij doet poging tot, dan zou ik m ook zeker een donders pak op zn flikker geven als ik de kans kreeg.
ookal werdt ie vast gehouden door 100 man.
is t niet bewust dan is t wel in blinde woede ofzo.

tis niet iets om trots op te zijn als je zo reargeerd als rob-gee en staff,maar wel zeer begrijpelijk en logisch vind ik.
niks mis met zn reactie,

ps:verplaats jezelf s in rob-gee en er gebeurt zoiets.

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 14 juli 2006 om 21:22:
Wij waren met een groep van 13 man en iedereen is tevreden, En mensen die ik achteraf her en der heb gesproken waren eingelijk ook allemaal tevreden,

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 14 juli 2006 om 21:22:
voor de rest was het een super goede en vooral super losse sensation black, de arena was nog nooit zo vroeg al lekker op gang gekomen. WAt de DJ's en show betreft alleen maar lof Volgend jaar geen rock en het wordt helemaal te gek

Ben blij dat er mensen zijn die het wel een goed feest vonden.
Een kinderhand is gauw gevuld... :jaja:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 19:55:
Hoezo?! Hij is een hoog gerespecteerd persoon! althans bij mij staat hij hoog in vaandel! Door zo'n incident moet opeens iedereen 'm gaan uitspugen?!

dat is pas

Leuk dat Duncan heeft getracht iets nieuws te brengen op Sensation! Wie niet waagt die niet wint! Zo is hij ook ver gekomen met alles wat hij bereikt heeft! En ik heb respect voor 'm, wat hij bereikt heeft en wat hij de dance scene (wereldwijd) gebracht heeft!

helemaal mee eens
In het nieuwe beeldmateriaal viel mij op dat die gast die het podium op kwam wel een vip bandje om had.
Had'ie beter ff naar een andere zaal kunnen gaan.

Uitspraak van actief op vrijdag 14 juli 2006 om 22:09:

Weet zeker dat die bij mij niet meer op eigen kracht het podium verliet.
Heb veel nodig om door te slaan, maar weet zeker als dit mij gebeurde, ik totaal door het lint ging.

dat is pas :gaap:

Net als jou gezwemel, vroeger hadden we al de pest aan die herrie van die dikke amerikaanse boer...

Leuk dat Duncan heeft getracht iets nieuws te brengen op Sensation! Wie niet waagt die niet wint! Zo is hij ook ver gekomen met alles wat hij bereikt heeft!

door zich aan concepten te houden slimmerik!
dacht je nou echt dat wij vroeger andere muziek te horen kregen op thunderdome 92, 93 en 94 ? allen hardcore, en daarom is je billie duncan zo succesvol geworden!

En ik heb respect voor 'm, wat hij bereikt heeft en wat hij de dance scene (wereldwijd) gebracht heeft!

is er nog een plekje in duncan z'n reet? misschien willen er nog meer mensen bij...

lijkt mij een beetje om vriendjes politiek lijken bij duncan.

als echt iedereen van je organisatie zegt van 'dit kan echt niet' of 'ik weet niet of dit wel past op zo een feest' ben je niet echt goed bezig als je dan je mening door duwt.

De band komt over 5 min op.. ‘Iedereen klaar?...Ja. Dunc, jij klaar? Ja.’
Ik was de grote bedenker en initiator van het optreden en deed de regie en het licht.
‘T....g wat duurt het lang. Wanneer komen ze nou? Hè, hè..’
Band komt eindelijk op, het heeft te lang geduurd, de spanning is weg en iedereen staat een beetje raar te kijken wat er gebeurt. Eerste nummer voorbij en niemand weet eigenlijk waar het heen gaat. Een paar mensen hebben het na één track al gehad en de eerste boe-geluiden en biertjes richting podium gaan al. Ik voel de spanning en onvrede van de zaal in mijn hele lijf.
‘Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen. Het publiek begint zich nu echt te roeren en het boe-geroep gaat door merg en been.
Ik ben altijd koel gebleven in alle situaties maar dit is heftig, heel heftig. De helft van de mensen van ons gaan weg, kunnen het niet meer aanzien.
Nog nooit heb ik zo’n lange 20 minuten meegemaakt, ik hoop dat Rob Gee na twee nummers stopt, het ook aanvoelt en zijn klassieker ‘XTC you got what I need’ gaat spelen. Maar Rob blijft doorgaan, wil zich niet laten kennen. De Arena kookt over als een snelkookpan, maar zelf wil ik het optreden ook niet stoppen, uit respect naar Rob.
Uiteindelijk komt die jongen uit het publiek het podium op en haalt voluit uit naar Rob, waarna de band hem in elkaar slaat. Wat ís dit?

ik ben blij dat hij het zo beleeft heeft en er wat van geleerd heeft.

hoop dat ze de volgende versie niet zo verneuken als deze voor de gene die er alsnog heen gaan.
ik denk dat ik hem voortaan laat schieten tenzij het een heel veel belovend feest is.

Uitspraak van rups op vrijdag 14 juli 2006 om 20:53:
als je hoort dat een vriend van Rob Gee 2 jaar geleden is doodgestoken op het podium.

net zo waar als dat er ' weapons of mass destruction ' in irak liggen zeker ?!...

Uitspraak van actief op vrijdag 14 juli 2006 om 22:09:

lees zijn comment eens in het engels bij het nieuwsonderwerp

ik gaf m ook t voordeel van de twijfel, maar tering wat heeft die vent een kapsones.
maar :respect: voor Duncan

fouten zijn pas fouten als je er niets van geleerd hebt
en ze nog een keer herhaald

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 10:35:
fouten zijn pas fouten als je er niets van geleerd hebt
en ze nog een keer herhaald

ik denk niet dat Id-t dit nog een keer zal doen... niet op Sensation iig ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 10:26:
net zo waar als dat er ' weapons of mass destruction ' in irak liggen zeker ?!...

ouwhoer hey. dit is op de rand van achtervolgings waan

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 10:26:

geciteerd uit zijn stuk onder t nieuwsartikel
REP and I acted accordingly to protect ourselves and everyone on stage. It was just all too recent and fresh a memory for most "Metal" bands and fans, that on December 8, 2004, "Dimebag" Darrell Abbott, and 3 others were murdered when a gunman, took to the stage and began shooting during the band's show in Columbus, Ohio, USA.

@ Lt.=>Loser

Er is een verschil tussen neergeschoten en neergestoken worden, als 'vrienden die bij elkaar over de vloer komen' had ie toch wel iets beter geinformeerd kunnen zijn.

ik las van de week dat rob gee bij 538 in de uitzending zou komen ofzo heeft iemand dat gehoord en weten jullie waar je dat kan vinden?

8)

vooruit..nog 1 keertje nog dan ;)

Rob GEE Written Response

July 13, 2006

You have to realize something, my best friend and band mate REP stopped hitting this individual on our own. No security pulled us off the punk. This idiot who got on stage was a big guy, bigger then REP and I. He was obviously under the influence and had the look of fury in his eyes with the intent to harm us when he charged and swung at me with all his might. There is no way this moron was going to be restrained by holding him. There's no way if we just hit him once or twice, he was gonna stop. We simply did what was right. When we saw he was no longer a threat, we stopped and walked away. Let's make this perfectly clear, I'm not onstage to beat people down or insight violence but remember, if need be we will and have reacted accordingly. This story could have gone a completely different way. The headlines might have read "otherwise" if not for the action taken by my crew to keep things orderly!!!!!! I can guarantee that if this chump got me down, he would of kicked me in my head and that would of prompted other individuals to rush the stage and do the same. Then you would have had a full scale riot.

REP and I acted accordingly to protect ourselves and everyone on stage. It was just all too recent and fresh a memory for most "Metal" bands and fans, that on December 8, 2004, "Dimebag" Darrell Abbott, and 3 others were murdered when a gunman, took to the stage and began shooting during the band's show in Columbus, Ohio, USA.

WE WEREN'T GOING TO LET THAT HAPPEN AGAIN!!!!!!

The most ridiculous thing about all of this is that it was prompted because of the music we played. I mean you don't have to like us, that's fine. Go grab a drink, sit down, boo us, that's totally cool, you have a right to your opinion, but rush the stage and attack us? I mean what the Fuck is that? Even throwing things at us like beer and popsicles, and other objects is just silly. Popsicles are really silly. That made me laugh, I'm still laughing. However I would like to point out that even when we had various objects thrown at us, we never once lost our cool and remained professional.

This is to the narrow minded people at SENSATION BLACK. So you had to listen to something you never heard before. BOO-FUCKING-HOO!!!!!!! "Jeez guys I never heard this music before, I think it sucks. Duh, I got a "brilliant" idea, let's throw popsicles at the Artist, then let's jump on stage and attack him. After all its music and if I don't like it I have every right to commit acts of violence"

As far as GEEing different;

"THAT'S EXACTLY WHERE WE WANT TO BE, JUST AHEAD OF THE CURVE, SETTING TRENDS, NOT FOLLOWING THEM .THERE'S MORE TO LIFE THAN JUST "BOOM BOOM BOOM". SURE, WE HAD SOME OF THAT, YET, WE"VE CREATED MUCH MUCH MORE THAT THE EAR OF THE FREE-MINDED WILL APPRECIATE"

ID&T, Duncan Stutterhiem and I share the mission of moving the music forward, that's what makes our choices of music and line ups so exciting. We both take the risks to keep it fresh CAUSE THAT'S WHAT WE DO!!!!!!

I love Holland - I love what it stands for, I'm fascinated by it's history and I love it's people and culture! Arguably a most influential environment for music, art and philosophy. As we know - Rene' Descartes spent the last 20 years (1628-1649) of his life in Holland and was most productive during this time. I'm no Descartes and my methodology and music, won't be bringing about the transition of medieval science and philosophy to the modern era. I'm just Rob GEE making my moves to keep the music evolving! That open-mindedness is what I've always know the Dutch to have and I look forward to that kind of support from my Dutch fans and all my fans around the "uni"verse, not the attack we endured at Sensation Black!"

YOU NEVER GET ANYWHERE IN LIFE WITHOUT TRYING NEW THINGS. THAT'S HOW I ALWAYS LIVE MY LIFE, THAT'S WHY I ALWAYS LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--Rob GEE
Thijs1984

Rob Gee written response :nocheer:

hij vraagt om de reactie van Rob Gee bij Radio 538

oke, k dacht dat dit ergens op t internet stond ofzo, maar dacht dat hij wel life in de uitzending zou komen.

beetje zwak, zo kan je uiteraard niet doorvragen over bepaalde onderwerpen en kan hij zijn in een week bedachte tekst verzinnen.
laatste aanpassing

hij is ook live in de uitzending geweest :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:26:
hij vraagt om de reactie van Rob Gee bij Radio 538

538 moet zich nergens mee bemoeien, sensatie zoekers...

Ja klopt, ben ik het ook zeker wel mee eens, maar vraag me toch af wat voor een act ie gaat doen op Megarave.
Als ie hetzelfde doet(denk het niet) dan zou dat wel eens wat kwaad bloed kunnen zetten bij sommige mensen.
Ik heb ook zeker respect voor Rob Gee maar weet niet of andere mensen ook zo denken.
We zullen het wel zien.
Hoop iig dat hij wel een goede reactie van het publiek krijgt!

Uitspraak van Hoochem op zaterdag 15 juli 2006 om 11:42:
maar vraag me toch af wat voor een act ie gaat doen op Megarave.

neej duh, dat was speciaal voor Sensation...
dacht je echt dat die, nog een keer zou proberen. zo van jullie zullen en moeten het leuk vinden ?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:35:

aren't we all ?

Laat dat gewoon aan ID&T over, daar zijn ze heel goed in...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:13:
@ Lt.=>Loser

zegt iemand die zich partymamma noemt... :roflol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 11:35:

Hoe heet het desbetreffende feest ook alweer ?...
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 13:18:
Uitspraak van J-ROON op zaterdag 15 juli 2006 om 11:35:
Hoe heet het desbetreffende feest ook alweer ?...

:P
Uitspraak van Partymamma op zaterdag 15 juli 2006 om 11:13:
@ Lt.=>Loser

Ben ik het wel mee eens :')
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 12:10:
neej duh, dat was speciaal voor Sensation...
dacht je echt dat die, nog een keer zou proberen. zo van jullie zullen en moeten het leuk vinden ?

Tja...dat zou idd wel erg lomp zijn, misschien geeft ie wel een gigantisch vette show weg, wie weet...

Uitspraak van Pilsem op zaterdag 15 juli 2006 om 14:38:
Ben ik het wel mee eens :')

Geboortedatum: 2 februari 1988 :roflol:

:looser:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 15:33:
Geboortedatum: 2 februari 1988 :roflol:

:looser:

hij durft tenminste zn leeftijd erbij te zetten :flower:

zegt iemand die zich partymamma noemt...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 15:33:
Geboortedatum: 2 februari 1988

Wat heeft dat er weer mee te maken?
Ik vind je vergelijk met de inval van irak ook door en door triest.
Looser is een beetje overdreven, maar om zo te reageren, zou ik bijna zeggen dan . . . . .
maja het is goed weer. de ballen
Misschien hadden ze die gast die het podium op is geklommen wat beter moeten raken, dat ie er niet met een zielige schedelbasisfractuur van af kwam... Dat komt er misschien wat hard uit, maar ik ben nogal teleurgesteld in het feit dat die gozer zo veel positieve reacties krijgt die hij mijn inziens totaal niet verdient.

Scheit aan iedereen die vind dat wat hij deed stoer was. Ik ben het wat betreft dit incident volledig met Rob Gee eens in zijn verhaal. Wie zou zichzelf nou niet verdedigen als ie aangevallen werd? En dan zeggen er nog mensen van "ja met zijn 6en op hem intrappen is gewoon zielig". Die lul had gewoon van het fucking podium af moeten blijven! Wat doe je als je met zijn 6en door de stad loopt en een of andere maloot valt jullie aan, dan verdedig je je toch ook met 6 man sterk? Tot ie ophoudt, en zoals Rob het al zegt, ze zijn gestopt toen hij geen bedreiging meer was en niet weggesleept door de security ofzo. Dat kunnen we van die eikel die er op geklommen is toch niet echt zeggen lijkt me zo, dat hij uit zelfverdediging heeft gehandeld! Laat zijn vader hem alsjeblieft nog een knal na geven en hem alsnog opvoeden!
laatste aanpassing
Artiest X-Side
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:09:
Dan moet je zorgen dat een bezoeker daar niet bij kan komen... Is gewoon en slappe smoes!!

Om drank over een mengtafel te gooien hoef je helemaal niet zo dichtbij te staan, hoor... :/

Eerst denken, dan pas reageren! :yes:

zegt iemand die zich partymamma noemt...

wie t laatst lacht.....

t gaat me niet om wie je bent, maar lees eeerst en maak dan een onderbouwde opmerking die juist is
en vergelijk geen appels met peren

Duncan Stutterheim van ID&T wil graag persoonlijk reageren...

Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen

Ja he Duncan, en poep ruikt eingelijk best lekker... :gaap:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 20:40:
wie t laatst lacht.....

Hehe, voelt toch altijd goed he;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:23:
Een bezoeker heeft de mengtafel half gesloopt’ zegt iemand van het geluid. Bij het volgende nummer is de sound van de band inderdaad vervormd. De muziek is al moeilijk, maar nu gaat het helemaal verkeerd. Het klinkt voor geen meter en de gitaren lijken wel valse violen
Ja he Duncan, en poep ruikt eingelijk best lekker...

Toevallig nog gefrustreerd dat je ongelijk had dat over het feit dat het bullshit zou zijn dat het voormalige bandlid van Rob GEE was doodgeschoten tijdens een optreden? Dat je nu dan maar van iets anders gaat beweren dat het gelul is? mjah... als jij je daar goed bij voelt...
laatste aanpassing

Uitspraak van DJ Gatecrasher op zaterdag 15 juli 2006 om 21:26:
Toevallig nog gefrustreerd dat je ongelijk had dat over het feit dat het bullshit zou zijn dat het voormalige bandlid van Rob GEE was doodgeschoten tijdens een optreden?

ook al zou hij dat zijn
dan zou hij t nog niet toegeven

zo zijn zulke zielige persoontjes nou eenmaal ;)