| Betreft: | evenement: In search of sunrise 5, zaterdag 3 juni 2006 om 22:00 |
Fairytale en bloesem in levende lijven gezien!
Maar ik heb nog wel een verzoek: KAN IEMAND MIJ IN HEMELSNAAM VERTELLEN WELKE REMIX TIJS VAN KAMAYA PAINTERS - ENDLESS WAVE DRAAIDE?????????
wie heeft er een tracklist van zijn set?
Voorlopig is de meest actuele:
Arksun – Arisen (Parc Remix)
en Overton – Your Loving Arms (Club Mix)
Kan je beter de orginele mix draaien
Markus Schulz remix is vetter
Uitspraak van Trance Maniac op zondag 4 juni 2006 om 14:36:
Voorlopig is de meest actuele:
Thnx Ziet er wel goed uit, Maar niet echt super veel gemist qua muziek als ik de tracklist zo doorneem.
Aantal kleine opmerkingen:
Arksun – Arisen (Parc Remix)
Kan je beter de orginele mix draaien
en Overton – Your Loving Arms (Club Mix)
Markus Schulz remix is vetterlaatste aanpassing 4 juni 2006 14:42
Thnx Ziet er wel goed uit, Maar niet echt super veel gemist qua muziek als ik de tracklist zo doorneem.
Kan ook niet wachten op de set, om toch nog wat proeven. De sfeer die jullie gemaakt hebben krijg ik er helaas niet bij, maar het is íets
Het streamen / live uitzenden van de set op 3 december vorig jaar, heeft Tijs & management namelijk 30.000 Amerikaanse dollars gekost !!!
Kun je nagaan...
Kan ook niet wachten op de set, om toch nog wat proeven. De sfeer die jullie gemaakt hebben krijg ik er helaas niet bij, maar het is íets
ik heb een topavond gehad
Het was trouwens al best vroeg behoorlijk druk!
Wij arriveerden 22.15 maar met munten en al pas net na 23 uur binnen.
doe ik die dubbele deuren open staat echt heel die hmh helemaal vol
Pedro en Bloesem nog heel even gezien
Zit ook in mijn filmpjes, nummer 11.
Bloesem bedankt voor je liefe
Supermode – Tell Me Why (Original Club Mix)
Als je nu eens aangeeft welk nummer bij welk filmpje hoort en dan het liefst 1 totaal overzicht dan maak je heel veel mensen blij!!
13 Way Out West – Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
14 Supermode – Tell Me Why (Original Club Mix)
De manier waarop ie die 2 in elkaar mixte was echt GENIAAL.
Ik begrijp daar dus ook geen zak van. Dat zijn mensen die gewoon op het verkeerde feest terecht zijn gekomen, of van die Armin v Buuren asskissers..
dit avondje zal niet snel overtroffen worden
Je zult het niet geloven.
Maar er zijn mensen die zijn set ronduit slecht vonden.
Zie hier een citaat:
"WHY TIJS WHY!!!!
I think Supermode said it all TELL ME WHY?
It was such a bad set, build-up (where?), flow (on the rocks), tracls (uhhh 3 december?), mixing (over the edge)....."
Ik kan dat dus werkelijk niet begrijpen zoiets!
Net zoals andere weer niet kunnen bevatten dat iedereen zo lyrisch is over z'n set...zelf vond ik het matig. Idd slechte overgangen en vooral op het einde ontbrak het "ISOS" gevoel en daar ging het uiteindelijk om. De vorige releaseparty was dan ook veel beter
??? ben jij op een ander feestje geweest dan ik zeker... snap ik echt helemaal niks van.. vond dat ie super geweldig draaide!!
ja inderdaad, want voor mijn gevoel ging zowieso dehele HMH bijna de gehele avond zwaar los. Zowiezo meer als op de vorige releaseparty. ik heb in in ieder geval niet stil kunnen staan en de hele avond door wezen zweven
"Begon te vroeg met beuken"
??? ben jij op een ander feestje geweest dan ik zeker... snap ik echt helemaal niks van.. vond dat ie super geweldig draaide!!
Jij niet dan?
Ik vind dat je van iemand met het kaliber als Tiësto een technisch perfecte mix mag verwachten en dat is deze CD bij lange na niet.
Nee, by far de slechtste van alle ISOS cd's.
Ik vind dat je de ISOS-CD's niet met elkaar moet vergelijken.
Dat gebeurt maar keer op keer.
Mijn gevoel is dat je de albums moet leren "begrijpen".
ISOS 5 vond ik in het begin ook maar apart, maar niet slecht.
Luister eens echt heel goed naar ISOS 5:
die platen zijn zo mooi bij elkaar gezocht.
En luister ISOS 4 nog eens terug: daar staan zulke mooie nummers op.
Steeds maar ISOS 1,2 en 3 erbij halen.
Dat is een compleet ander tijdsbeeld.
Stromingen als trance evolueren nou eenmaal...
Ik vind dat je de ISOS-CD's niet met elkaar moet vergelijken.
Dat gebeurt maar keer op keer.
Mijn gevoel is dat je de albums moet leren "begrijpen".
ISOS 5 vond ik in het begin ook maar apart, maar niet slecht.
Luister eens echt heel goed naar ISOS 5:
die platen zijn zo mooi bij elkaar gezocht.
En luister ISOS 4 nog eens terug: daar staan zulke mooie nummers op, die keurig bij elkaar passen.
Steeds maar ISOS 1,2 en 3 erbij halen.
Dat is een compleet ander tijdsbeeld.
Stromingen als trance evolueren nou eenmaal...laatste aanpassing 4 juni 2006 21:15
Ik heb het puur over de (onnodige) mixtechnische errors,
It was such a bad set, build-up (where?), flow (on the rocks), tracls (uhhh 3 december?), mixing (over the edge)....."
getuige in 2001 op een Belgisch festival op het hoofdpodium waarbij ocharme 500 man stond...
3 december vond ik ZOVEEL beter omdat er veel meer ISOS-achtige tracks in voorkwamen, hetzij de melodische en progressieve nummers.
EN voeg 'Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Robert Burns mix)' maar toe aan de tracklist
Owja, dag Bloesem en Just-D. Ik weet, ik was rap weer weg maar ik zag dat het er bij jullie nogal incrowd aan toeging en ik daar eerder voor piet snot zou gestaan hebben
niet echt super veel gemist qua muziek als ik de tracklist zo doorneem
die had je ook kunnen ca$hen bij de kassa's aan de ingang..
huh? Volgens mij heb ik die dan gemist POTVER
meer wat 'hemelse' muziek spelen en minder beukers...
Mijn FLIP (!!!) moment van de avond
nogal ja.. en overal he, pffff
kan ik gesprekskundig zowiezo toch niet volgen...
Stom dat ik daar zelf niet aan denk
Ik vind dat je van iemand met het kaliber als Tiësto een technisch perfecte mix mag verwachten en dat is deze CD bij lange na niet.
Maar ja, de meeste mensen kopen 'm toch, alleen al omdat er "Tiësto" op staat...
Maar de sfeer die de CD uitstraalt is wat mij betreft zomers..... en dat is wat ISOS voor mij moet zijn.....
Was ik dus al mee bezig, zoals je zelf kunt concluderen.
Maar sommige nummers ken ik gewoon echt niet.
Misschien te achterhalen aan de hand van de playlist.
Die is dus nog niet compleet.
Maar ja, de meeste mensen kopen 'm toch, alleen al omdat er "Tiësto" op staat...
Heerlijk enthousiast ook die 2 gasten
volgende keer beter en zal ik er ook weer tussen staan
Ik vind de hele serie ISOS uitblinken in het feit dat de platen zo mooi bij elkaar passen.
Dat overheerst en is in mijn ogen het belangrijkste van alles.
Wat al vaker is gezegd : echt zonde van dat podium en die dj booth vond ikzelf ook echt minder..
Ook stond ik denk ik tussen de "verkeerde" mensen. Mensen die wat mij betrof alleen maar stilstonden of met voetjes aan het bewegen waren. Veel handtasjes en "kijk" publiek om me heen.
Aan de andere kant, het feit dat mijn ogen zovaak dicht zitten komt door de genietmomenten. En die moet je hebben tijdens een party, daar kom je voor. Dus toch goed gedaan Bianc...hehe.
Ik ben het eens met 'opbouw'. Dat was er eigenlijk niet en er zat idd op zijn tijd een monotoon beuk stuk in... maar er waren zooooo veel goede stukken! Klassiekers, nieuwe, zweverige, stevige, warme, vocale, en non-vocale heerlijke platen!
Wie, wat, waar 10 juni? Ja Outland, maar meer weet ik niet...
Bovendien....vanuit mij zal je niet veel negatiefs horen, en al helemaal niet als het over Tiesto gaat....
wij hadden iets veel beters toch!!
Goh... Tiësto in de HMH ... dat is voor de mensen die op dit moment NIET hier kunnen zijn bij Johan Gielen, Bas & Ram, en Marcel Woods ... best een leuke troostprijs
llie moeten gek van genot zijn geworden met die lasers, tering, en die projecties op die grote bol
UIT JE BOL!
volgens mij ook ..
Graag gedaan..ik heb ook zo mijn bronnen hè.
Toevallig zat dit nummer ook bij m'n opnames met mijn mobieltje. Jippie
-- Simon Patterson – F16 (Mac & Mac Remix)
-- First State - Evergreen
-- Solid Haze & Milez – Reduxed
-- Midway - Cobra
-- ID # 28 (04-05-06) Crobar (Rapid Eye)
-- Ron van den Beuken – Find A Way
-- Above & Beyond – Can’t Sleep (Maori Remix)
-- Re:Locate - Rogue
-- Arksun – Arisen (Parc Remix)
-- Mark Norman – T34
VOlgens mij voelde je aan dat er een topper achteraan kwam want je hebt het in 1 keer door gefilmd. Echt super. Ik zou dat niet kunne man, dan zit ik zo in de muziek dat ik het gewoon vergeet om het vast te leggen. Haha.
En ik geniet toch wel, omdat je niet steeds door je schermpje hoeft te turen en gewoon kunt blijven dansen hahaha.
Ja ik weet het man. Dat heb je echt mooi gefilmd. (filmpje 5). Echt eerst die geweldige remix/edit/loop plaat ervoor van The fall en toen deze. VOlgens mij voelde je aan dat er een topper achteraan kwam want je hebt het in 1 keer door gefilmd. Echt super. Ik zou dat niet kunne man, dan zit ik zo in de muziek dat ik het gewoon vergeet om het vast te leggen. Haha.
Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Robert Burns mix)
Kamaya Painters – Endless Wave (Andy Bagguley Remix)
http://www.megaupload.com/?d=IZ90KJV5
(Bedankt trance maniac voor het geven van de juiste remix)
*meldt zich*
haha, ik zit die van jou, Michel, ook weer te bekijken... kwebbel ben je toch ook he!
Maar wél een genietert ook!!
Jammer dat we elkaar dit keer niet gezien hebben, ik stond juist links voor, niet op t podium.
Tipje voor volgende keer Michel, beetje meer bewegen met de camera.. langzaam rondgaan, of soms ergens anders op focussen..
Nu was t wat "saai"
Maar wel heerlijke nummertjes hoor!
Ik ben nog steeds flabbergasted en aan het nagenieten
Dit is de meest actuele playlist, waarmee ze nog steeds aan het puzzelen zijn:
DJ Tiësto – Lethal Industry (New Edit)
Jonge, ik zit me weer flink te irriteren aan je! van mij mogen ze jou een eeuwige ban geven met dat eeuwige gezeik van je!
mmm rare dingen zitten erin zeg, Super 8 vs Tab zo vroeg al draaien, draai je niet als derde plaat in een ISOS set die gebruik in je midden of aan het eind. En datzelfde geld voor Mindcircus, die ga je toch niet in je eerste uur van je set draaien? Die draai je als afsluiter.
oudere platen
En datzelfde geld voor Mindcircus, die ga je toch niet in je eerste uur van je set draaien? Die draai je als afsluiter.
Ging het in het begin dan niet los dat hij direct die platen al moest gebruiken
mmm rare dingen zitten erin zeg, Super 8 vs Tab zo vroeg al draaien, draai je niet als derde plaat in een ISOS set die gebruik in je midden of aan het eind. En datzelfde geld voor Mindcircus, die ga je toch niet in je eerste uur van je set draaien? Die draai je als afsluiter.
Uitspraak van Trance Maniac op maandag 5 juni 2006 om 12:33:
Te vaak gehoord beter om die niet meer te draaien, hij is wel lekker voor thuis maar niet in een club als tie al 1000 keer voor bij gekomen is.
Vind de set zohiezo niet bijzonder, oudere platen, slechte opbouw, van alles door elkaar.
Sfeer zal top geweest zijn, maar qua opbouw is de set zeer matig en absoluut geen duidelijke lijn.laatste aanpassing 5 juni 2006 19:44
hahaa jongen ga eens op me argumenten in. Waarom mij een ban geven, ik verkondig alleen een mening die ik heb je lijkt wel een dictator. Ging het in het begin dan niet los dat hij direct die platen al moest gebruiken, volgens mij is dat niet zo als ik die verhalen zo leest?
Wat is dan de reden dat hij die platen al zo vroeg draait? Vind dat erg opvallend
sinds wanneer zijn oudere platen altijd slecht?
kan toch juist heerlijk verrassend zijn!
en jij wil altijd iets zoeken om kritiek te geven. echt een walgelijk verwende feestganger ben jij als je het mij vraagt!
Wat ben jij erg zeg.. > >
Als je het allemaal zow goed weet waarom sta jij dan niet op het podium te draaien... en dat heel de wereld aan je voeten ligt???
Nou nou.. ik ben in afwachting van je antwoordt want ik ken je niet verder dan van PF
slechte opbouw
Mindcircus verrassend, hou toch op zeg
Tjah moet ik hier op ingaan. Beste stuurlui staan aan wal, Een journalist die een voetballer beoordeeld hoeft ook niet altijd gevoetbalt te hebben maar dat wil niet zeggen dat die niet zijn mening mag geven en dan kan die mening ook gewoon kloppen.
De trancelegende op pf
Mindcircus verrassend, hou toch op zeg, die is helemaal niet verrassend, die draait tiesto elke set bijna als die een ISOS set draait, vorig jaar draaide hij hem ook al. vind ik dus niet verrassend.
Ik zoek helemaal niets, ik trek alleen een conclusie naar aanleiding van zijn set, daar zitten wat mindere punten in, als niemand die hier noemt, noem ik ze daar hoef je niet gelijk zo panisch op te reageren.
Anders ben je er de volgende keer gewoon bij AvbFan, kijken of je dan ook zo'n slechte nacht hebt vanwege een foute set met geen opbouw en nummers op slechte momenten
Tjah moet ik hier op ingaan. Beste stuurlui staan aan wal, Een journalist die een voetballer beoordeeld hoeft ook niet altijd gevoetbalt te hebben maar dat wil niet zeggen dat die niet zijn mening mag geven en dan kan die mening ook gewoon kloppen.
okee dan moet armin van buuren dus ook maar dood, want die draaide hem op armin only
wat is armin een kneus dat hij dat deed. verschikkelijk hij heeft geen verstand!
Ik heb liever dat dat kaartje gaat naar iemand die wat positiever is ingesteld. Die heeft er meer aan
met als voorlopig dieptepunt EDVP.
Pardon? Schrijf ik dit over Tiesto?
Wat een trieste mensen hier zeg, Ik heb twee dingetjes van kritiek op zijn set, en owee het is me wat. Jullie zijn nog in de roes, maar kijk opjectief naar zo lijst. En dan moet je me op een paar punten gewoon gelijk geven.
Wie zeg dat ik negatief ingesteld ben, alleen omdat ik kritiek op een aantal van Tiesto, mag dat niet? Maar ik heb nog geen 1 goed tegenargument tegen gehoord, alleen maar dom spelen op de persoon met als voorlopig dieptepunt EDVP.
Volgens mij kan je zo'n set alleen beoordelen als je er zelf bij bent geweest en met een positieve instelling naar zo'n feest toe gaat
het gaat toch niet om een lijst, het gaat om een geheel. in dit geval, het publiek de sfeer etc. etc. en aan de hand daar van draait tiesto zijn nummers en die kwamen behoorlijk goed over!!!!
en op de persoon zelf? doe je toch ook bij Tijs, die kan zich niet verweren dus doe ik het maar!!!
en ik geef wel degelijk argumenten, maar je bent blijkbaar oost indisch blind!
Maar reageer dan eens op mijn post, ben je er de volgende keer bij of niet? Volgens mij kan je zo'n set alleen beoordelen als je er zelf bij bent geweest en met een positieve instelling naar zo'n feest toe gaat
A.S Zaterdag ben ik er al
Vind de set zohiezo niet bijzonder, oudere platen, slechte opbouw, van alles door elkaar.
Ging het in het begin dan niet los
gevolg ik ging keihard op m'n bek. maar ik kwam niet meer bij van het lachen.
Iemand raapte mij gewoon in 1 keer weer op, die ook niet meer bij kwam van het lachen
Alles ging al los bij progression dus Tiesto ging verder waar hun geeindigd waren, vond het wel lekker dat ie gelijk zo verder ging ipv dat rustige opbouwen wat ik zelf bij Tiesto altijd wel iets minder vind.
naast de climax in het nummer zelf, krijg je ook een climax in de volgorde van de muziek
Kijk eens in het woordenboek wat het betekend , je mening geven. Jij bent een duidelijke Armin fan en kan niet objectief kijken naar andere dj.. Dat laat je duidelijk in alles zien!!!!!!!
Je ziet toch zow dat in zoveel forums mensen op jou zeiken... Je bent ook de enige die al dat gezeik over je heen krijgt en nog blijf je het doen..
Ga gewoon een keer naar de HMH als Tiesto weer is een lange set draaid, ik garandeer je dat je het naar je zin zult hebben! (als je natuurlijk met de verwachting komt om te feesten )
Heel erg, je zit te beoordelen terwijl je er niet bij was. 3 dec deed je precies hetzelfde.
Wat EdvP zei, weet jij veel aan de hand van de tl in welk tempo het ging?
Weet jij veel als je er niet was?
Weet jij veel hoeveel mensen hebben staan springen, genieten, zweven, ontroerd waren, tranen kregen, van oor tot oor lachten, omarmd met vreemden hebben staan dansen, enz enz....?
Lees nou nog eens mijn post terug, ik spreek alleen over de tracklist meer niet, ik zeg niet dat mensen niet genoten hebben etc. Ik kan alleen die tracklist beoordelen, nu daar heb ik wat kritiek op, maar afijn helaas kan daar nooit normaal op gereageerd worden.
eel veel, er word op gereageerd, als het geen meerwaarde gehad zou hebben zouden mensen met mij het debat niet aangegaan zijn.
heel veel, er word op gereageerd,
Te vaak gehoord beter om die niet meer te draaien, hij is wel lekker voor thuis maar niet in een club als tie al 1000 keer voor bij gekomen is.
ja was een gezellig feestje
Wel leuk om te zien dat er een hoop zijn die of in der profiel of als forum plaatje een foto van ISOS 5 gebruiken
Enfin, ondergetekende vond de avond veels te snel gaan! Verdorie 3 maanden naar uit gekeken en die uren vliegen voorbij! Ik vond zelf dat er zeer divers werd gedraaid, super aangevuld door de lichten en lasers, super publiek (van jong, 16 jaar, tot oud, dik in de 50), keurige acco en perfect georganiseerd!!! Een dikke 10!!!
heel veel, er word op gereageerd, als het geen meerwaarde gehad zou hebben zouden mensen met mij het debat niet aangegaan zijn.
Dus of je wordt daar heel geil van of bent gewoon een zeur..
@ LaurensW
Ik denk dat je het heel mooi hebt verklaard voor Arjan.
En trouwens, ik heb t Tiesto forum een beetje gevolgd....
Toppie, dat je zo'n geweldige nacht heb beleefd!!!
Overigens: zijn er nog mensen die plannen hebben om HIER heen te gaan?
In de gang, weet je wel? Je stond daar met Just D en die andere meneer
Jij toch ook?!?!?
GEZELLY! Wie weet treffen we elkaar
met AVB, de laatste keer in Rdam, dat de sfeer en kwaliteit daar absoluut NIET te vergelijken is met die van Tiesto. De zaalindeling was saai, de climax was slecht te vinden en ook de sfeer kon gewoon niet tippen aan die van ISOS 5 en het laatste optreden van hem 3 december. Dat zegt toch al genoeg?
Laatste keer Rotterdam?
Kritiek van mij op Tiesto wordt direct zeer negatief opgepakt en op de persoon gespeeld. Maar afijn ik maakte alleen wat opmerkingen over de tracklist. Helaas kan daar ook al niet meer normaal op gereageerd worden.
oeps
Jep Laurens prima verwoord. Kritiek van mij op Tiesto wordt direct zeer negatief opgepakt en op de persoon gespeeld. Maar afijn ik maakte alleen wat opmerkingen over de tracklist. Helaas kan daar ook al niet meer normaal op gereageerd worden.
Trouwens eigenlijk moet ik dit niet vertellen, want dan gaat AvBfan nog leuk vinden ook dat mensen hem kennen.
Maar ik stond lekker beetje te ouwe hoeren bij tiesto en ik laat de naam AvBFan vallen. OPeens hoor ik achter me een onbekend meisje op me af komen. Je hebt het toch niet over de AvbFan HE? DIE KOMT TOCH NIET HE!?! Ik zag de angst in der ogen haha. Maar ik kon der gelukkig gerust stellen. Maar mensen willen je al niet meer tegen komen in het echt joh en zijn bang dat je er bent. Dat zegt al genoeg lijkt me.
Dat was echt zo mooi he en ook zo onverrast vroeg al dat hij die draaide. Maar wel op het juiste moment! Nee het was schitterend man.
kijk als iedereen het zo goed weet..waarom staan hun dan niet achter de draaitafel.
idd.. tiesto zal er wel een reden voor hebben he.. waarom hij wat op welk moment draait.. en als je dat niet mooi vond.. ben je ook geen echte tiesto fan. een echte tiesto fan vind alles mooi. maar goed dat is mijn mening..
Uitspraak van pdv op dinsdag 6 juni 2006 om 09:26:
Trouwens eigenlijk moet ik dit niet vertellen, want dan gaat AvBfan nog leuk vinden ook dat mensen hem kennen.
Maar ik stond lekker beetje te ouwe hoeren bij tiesto en ik laat de naam AvBFan vallen. OPeens hoor ik achter me een onbekend meisje op me af komen. Je hebt het toch niet over de AvbFan HE? DIE KOMT TOCH NIET HE!?! Ik zag de angst in der ogen haha. Maar ik kon der gelukkig gerust stellen. Maar mensen willen je al niet meer tegen komen in het echt joh en zijn bang dat je er bent. Dat zegt al genoeg lijkt me.
Dat is ook mijn mening, ik heb nog nooit gehad dat ik dacht van jeetje wat draait tiesto slecht vandaag. Ik ga er zo in op. Hij draaide anders zaterdag maar ik vond het geweldig.
en weten die 100% wat een feest is en hoe je die met ze alle moet bouwen
wil je nog een
wil je nog een
Lekker hoor maar nu niet, ben nog niet helemaal herstelt van zaterdag om het zacht uittedrukken
Lekker hoor maar nu niet, ben nog niet helemaal herstelt van zaterdag om het zacht uittedrukken
Jij ook nog niet??
Mixtechnisch heb ik weinig fouten gehoord
De laatste 2 uur was gewoon niet om aan te horen
maar ik moet ook ff de hele set terugluisteren
Tiesto was niet op zijn allerbest. Mixtechnisch niet goed (veel geclatch), al gelijk bij de eerste plaat en de platen daarna.
De laatste 2 uur was gewoon niet om aan te horen, dat doelloos geram
Waar kan dat men. Justin? . Wil die set downloaden en nooit meer uitzetten maar waar ???? Hij is niet opgenomen volgens mij
doelloos geram.. haha.. moet dr gewoon om lachen.. weet niet wat voor shit jij geslikt hebt.. maar die is niet goed gevallen denk ik..
hehe, wat was de aanpassing miss Jis?
Wel een beetje understatement hoor... "gezellig feestje"
Hier en daar een foutje jezus waar maak je je druk om
had een heel verhaal getikt speciaal voor onze AvB fan. Met de uitdaging om eens face2face in discussie te gaan...maar las de wijze raad om niks meer neer te zetten dus maakte er dit van
dat is het ook...het was fantastisch
Idd, ik vond het ook geweldig. Dikke 10 dit feest. Eerste feest dit jaar waar van begin tot eind vet gedraaid werd. Hier en daar een foutje jezus waar maak je je druk om. Hij eeft 6.30 uur gedraaid.
Weet je wat het is het is nooit goed als Tiesto draait. De man bewijst zich keer op keer en altijd is er wel weer wat. Dan is het de booth, dan de sfeer, dan de kijk mensen. 3 december werd er gezegt "hij draait tesoft" nu is het weer tehard. AvbFan zei in forum over tiesto "vind de muziek van ISOS 5 tezacht voor een feest in de HMH" hahahahha moet je toch gewoon spontaan van schijten ofniet dan . Mening geven prima maar dit soort uitspraken gaan gewoon nergens over.
Booth is veranderd dus er valt een stuk minder tekijken de hele nacht omdat hij vrij hoog staat. Dus mensen zullen meer losgaan ook weer niet goed.
De man staat al minstens 5 jaar aan de top, bewijst zich keer op keer, niet alleen in NL maar all over the world.
Nog is het niet goed genoeg voor bepaald volk hier .
Ik werk ook niet altijd zonder fouten te maken.
Nee, maar dan kan je ook kritiek verwachten
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sneu om die mensen gelijk de grond in te boren. Iedereen beleeft het op z'n eigen manier.
Je bent niet de enige die die uitnodiging eens gedaan heeft Maar dan krijg je als excuus dat hij op een feest komt om te feesten, en niet om te discusieren
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sneu om die mensen gelijk de grond in te boren. Iedereen beleeft het op z'n eigen manier.
Vind het gewoon jammer dat een forum dat heet "Het grote Hoe Was ISOS 5 in de HMH topic" vol met onzin staat van ondermeer avbFan die er niet eens was. Hou gewoon je bek als je te sneu bent om niet tekomen. Ga niet achteraf lopen zeiken over een tracklist, de manier van inmixen het moment enz enz doet er dus niet toe . Dat zie je namelijk niet op de tracklist.
![[img]https://photo.partyflock.nl/images/61241/main/254901.jpg[/img]](https://photo.partyflock.nl/images/61241/main/254901.jpg)
Ik denk dat de meeste mensen die kritiek leveren op tiesto z'n set meer technisch naar een set luisteren dan anderen. Vandaar dat zij de foutjes eerder opmerken. Zij kennen de platen en horen de overgangen dus beter.
misschien moeten ze dat dan juist maar es niet meer doen.. raken ze ook niet meer teleurgesteld..
Er zijn mensen die komen voor de gezelligheid, maar er zijn ook mensen die op de eerste plaats voor de muziek komen.
Ik vond Tiësto matig draaien, ben veel beter van hem gewend. En dat mag best gezegd worden vind ik
Hee allemaal,
We hebben ook een klein verslagje op onze site gezet
http://www.thesoundofprogression.com
enjoy!
Ok, avbfan draaft een beetje door (zwakjes uitgedrukt), zeker wanneer je bedenkt dat hij er niet eens bij was...maar we hoeven toch niet met z'n allen als een stelletje schapen alles en iedereen goed te vinden?
Hee allemaal,
enjoy!
Dit is hem dan, de opening van ISOS 5 opgenomen met mijn nokia N70. Weet niet of dit al gepost is? Duur 2.06 .
http://www.megaupload.com/?d=DJTYRCUD
Hij is wat donker in het begin ( de zaal was ook donker ) maar wacht af, KIPPENVEL .
TIESTO .
Hee allemaal,
enjoy!
Dit is hem dan, de opening van ISOS 5 opgenomen met mijn nokia N70. Weet niet of dit al gepost is? Duur 2.06 .
Heb het nu denk ik alweer 15 keer gezien en het blijft gaaf.
Waar is de set van progression en tiesto.
Ik vond Tiësto matig draaien, ben veel beter van hem gewend. En dat mag best gezegd worden vind ik
Met Windows Media Player 10 werkt het ook...
wie o wie kan mij helpen... ik heb die mp4's gedown maar kan ze niet afspelen met mijn wmp ... ben heel erg benieuwd
Dit is hem dan, de opening van ISOS 5 opgenomen met mijn nokia N70. Weet niet of dit al gepost is? Duur 2.06
Uitspraak van Marcel (Lassy) op dinsdag 6 juni 2006 om 13:32:
was het dan zo opvallend die fouten??
ik heb er nog een keer een poosje op geprobeert te letten, maar al snel was ik mijn concentratie kwijt! (wel heel erg snel trouwens!!)
ik hoor het dan echt niet, tenzij het echt te fout voor woorden is
sterker nog, ik vond zelf een paar keer dat hij juist heel lekker aan het mixen was
Ze zouden het standaard moeten opnemen.
Dat is nu niet gebeurd. boehoeh
was het dan zo opvallend die fouten??
Na mij dan toch zeker? nee hoor, het was echt een topfeest! Laten we hopen dat er binnenkort weer zo'n gaaf feest komt met zo'n sfeer, zulke muziek en dezelfde lasers
Het was heel mooi gedaan enzo maar zo speciaal vond ik het toch niet
3 lasers
Ach dat had ik ook wel. Vorige week was het veel vetter (de lasers).
Wat ik me afvraag. Wordt de gemiddelde bezoeker nog steeds helemaal gek van 3 lasers?
Vorige week was het veel vetter (de lasers).
Q Dance staat ook altijd garant voor een vette laser show
bekijk mijn profielfoto maar eens. ik vind hem echt top
Afgelopen zaterdag was voor mij ook de mooiste lasershow die ik gezien heb.
Hij was best aardig maar zeker niet de mooiste die ik hebben gezien. Persoonlijk vind ik de lasershows van monumentenhal best allertijden.
Vooral als men zo veel verschillende kleuren gebruikt! Dat vond ik juist bijzonder
fullcolours
ik heb dus echt liever 1 super grote multi colour laser in een abnormaal klein zaaltje, dan 15 groene lasers
Persoonlijk vind ik de lasershows van monumentenhal best allertijden.
één keer meegemaakt, was super vet...
Maar.. ik vond het dit keer in de HMH gewoon veeeel mooier.
doelloos geram.. haha.. moet dr gewoon om lachen
Ja, vlakbij de bar!!!!!!!!
Ja, vlakbij de bar!!!!!!!!
De meester
verdomme, hardtrance bij Tiesto
volgende keer sta ik vooraan, ik heb het helemaal gehad met mijn trots
dat gaat me dan weer iets tever, maar ik geef je het voordeel van de twijfel
dat gaat me dan weer iets tever, maar ik geef je het voordeel van de twijfel
hahahah zaterdag los .
mee
verdomme, hardtrance bij Tiesto
De meester
Ik kom op de 2e plaatst goed?
In welke lijst staat dat .Euh weet ik zo niet
Tweede plek van onder?
Wat een rotleven zo he?
Uitspraak van >RaoulDuke< op woensdag 7 juni 2006 om 15:54:
Tweede plek van onder?
Hey, bekkie he??
haat/liefde verhouding??
Zoo, ik heb daarstraks touwens al Jis d'r ISOS foto's gekeken... damn... leuk, lief, vaag, grappig, mooi, alles zit erin.
Lieve Jis, heeeeel erg bedankt! Een prachtige herinnering voor mijn beste en mooiste feest ooit
Ik had nog een filmpje beloofd met leuke lasers
Ik kreeg volledig kippevel weer toen ik dit filmpje zag
overal te kunnen
Prachtig in combi met de muziek en het publiek!!
het gevoel van ISOS 5 is nog lang niet weg bij mij
Maar op deze site wordt volgens mij op dit moment zo intenser alles nog eens op 'papier' gezet. We blijven gewoon bezig met hoe heerlijk het in de HMH was en hoe heerlijk ISOS / TIESTO sowieso is!
Om 2 voorbeelden te noemen.
Zo heb je steeds weer herinneringen.
Heb er daarom nog 3 in het vooruitzicht momenteel.
Uitspraak van Just-D op donderdag 8 juni 2006 om 10:54:
zaterdag noem ik geen echte gig namelijk.
Ik wel.
OH! En iets anders feestelijks (ff off-topic, sorry ):
Ik weet sinds vandaag dat ik mijn diploma heb behaald!
(Sociaal Pedagogisch Werk - Onderwijs Assistent)
En nu op naar het HBO
(propedeuse Toegepaste Psychologie)
Ik ben BLIJ !!!
(moest het ff kwijt )
( La Noche = van ons )
Binnen kort komt de Film Pirates of the Carribeans 2 "dead men"s Chest wereledwyd uit in alle biosscpopen Tiesto is gevraagd om er een remake van te maken
Tracklist He"s a Pirate
1 tiesto radio edit
2 remix
3 Orchestal remix
4 Frisca lombay tribal remix
5 Chriss Joss Ships Ahoy remix
Begin julli word de single verwacht www.tiestoworld.nllaatste aanpassing 8 juni 2006 12:38
Q Dance lasers
Q Dance lasers
Bij Tiesto waren ze echt beter
zeker het beste feestje voor dit jaar
Waar hebben we het over? Troep dat uit de lucht komt vallen!
Ik heb zelf filmpjes gemaakt vanaf het podium..
Ik heb zelf filmpjes gemaakt vanaf het podium..
Kon niet stilzitten dus ze zijn nogal bewogen!
Bij Armada Night niet normaal joh met die plakkerige zilveren slierten !
uke filmpjes dus jy kon ook al niet stilzitten ik ook niet
heb nog 2 snippers van Armada Night in mijn bezit, wie biedt?
10 euro !
http://www.kimmsallabimm.nl/muziek/MOV09127.MPG
Wat een ongelooflyk lekker nummer is dit om weer terug te horen kippevel momenten hier Thx a lot
Ik heb trouwens ook Karen Overton heel lang opgenomen..
Ben hem even aan het uploaden
Komtie dan he!
haha wauw!! Verkocht!
Hee goldrush.... ken je goldrush al ?? oO
Die plaat goldrush is echt mega . Idd tic 2 dvd staat die op.
Wij maken onze eigen party kettingen van klei
Niks gedrukt dus.
Denk dat hij hem dit jaar ook uitbrengt op zijn nieuwe cd, word ook weleens tijd ook .
Die plaat goldrush is echt mega . Idd tic 2 dvd staat die op.
Mega plaat vandaar myn pf naam :0-)
![]()
Denk dat hij hem dit jaar ook uitbrengt op zijn nieuwe cd, word ook weleens tijd ook
Tja, de echte fans hè.
Wij maken onze eigen party kettingen van klei
Niks gedrukt dus.
ahahahah ja ja vet feest .
Werd echt gebeukt in de HMH door Tiesto .
De meester
Zeker nog nooit op een echt Hardtrance feestje geweest?
Maar het ging mij om vergelijk hoe Tiesto vaak draait en hoe hij 3 juni draaide. Hij draaide harder als we gewend waren, zeker als je isos 5 cd 1 hoort. Cd 2 is wat harder maar komt nog niet echt in de buurt hoe er op het feest gedraaid werd.
Die plaat goldrush is echt mega
nog iemand hier die tiesto niet hard genoeg vind
Nogmaals volgende week weer laatste aanpassing 9 juni 2006 17:51
Voor mij was dit zeker het beste feest tot nu toe van 2006.
Tiesto resident at HMH amsterdam . Niet echt goed voor mijn gezondheid laatste aanpassing 9 juni 2006 17:57
voor mij mijn beste ooit tot nu toe
Voor mij was dit zeker het beste feest tot nu toe van 2006. Was ook op armada night in hmh 4 weken ervoor maar was nog niet de helft van dit feest kwa sfeer, geluid en dj's.
Sorry honey, maar dat blijft nog steeds 02-02-02 voor mij
Tiesto resident at HMH amsterdam . Niet echt goed voor mijn gezondheid laatste aanpassing 9 juni 2006 17:57
Kom je ook gezellig naar bloesem. Las ergens dat je ook welkom bent
Euhhm niks gelezen. Vertel meer details
Ik trek mijn conclusie naar je eigen woorden. Je geeft het zelf aan dat het harder was dan verwacht, Dat is erg raar omdat het hier ging om een ISOS release(Werd zo aangekondigd). Dan verwacht je zeker de eerste 2 a 3 uur rustige progressive/ progressive trance sound. Als dat niet gebeurd is de cd release van ISOS niet helemaal geslaagd. Maar dat wil niet zeggen dat ik het feest daarom slecht geweest is, alleen voel ik me genoodzaakt om het even te melden hier
Me too De grootste Tiestofans uit het Noorden komen ook voor 1,5 uur Tiesto naar het westen....
En ZO hoort het

Stukje op Rijnmond wordt trouwens elk uur herhaald volgens mij want heb het net weer gezien.
Dat is zeker van zijn optreden afgelopen zaterdag? Wordt zeker alleen in R'dam e.o. uitgezonden? Bummer, mijn vriend had het wel graag willen zien en ik ben ook wel benieuwd.
Waarom vind ik dat topic niet? Ik heb overal gezocht... denk ik...
1. SQD - Inversed Puma
2. Gues - Signs (Latigidi sees signs remix)
3. Jussi Polet - High Alley View (Allende remix)
4. Kyau vs Albert - Kiksu
5. Electric Pulse - White Noise
6. Matt Darey feat. Tiff Lacey - Always
7. ID - ID
8. Gerry Cueto - Blue (Luke Terry and Chris Shepherd remix)
9. Midway - Cobra
Verse mix van de heren van Progression
http://rapidshare.de/files/22888942/TheSoundOfProgression_June_19.mp3.html
Kga er deze week mee aan de gang
Dan is de kater van nergens bij MOGEN komen verwerkt
Want ze hadden me net zo goed niet uit mogen nodigen want Tijs heb ik amper gezien
Grtzz
Erik
Vrijdag naar Tiesto in London!
Vrijdag naar Tiesto in London!
Joh gewoon roeien met de riemen die je hebt. Erik heeft genoeg dikke lenzen om ook vanuit de zaal te kunnen schieten gezeur altijd dat fotografen overal bij moeten
Sorry voor de dode mus, maar ik ga nu hardnekkig zoeken overal
haha doe dat maar
heeft iemand al wat gehoord van
Kamaya Painters – Endless Wave (Andy Bagguley Remix)
en
ben namelijk nog opzoek naar deze nummers....
grtn E
Vanavond en morgen feest in London. Op het laatste moment besloten om 2 gigs te doen i.p.v. 1!
Party reports volgen! hehe!
Is zeer blij dat ik niet op de foto sta
Heb er eentje even gepikt
Haha ik sta er ook zeer charmand op
Was een mooie ervaring, en ik heb soms wel wat traantjes laten gaan. Vooral bij de gitaartrack die helaas nog een ID is. En ook bij een aantal andere tracks waar ik de naam weer van vergeten ben.
Het was echt heerlijk om mij even te laat gaan, ondanks alle shit in me hoofd.
Volgende keer gewoon meegaan. De vliegreizen zijn betaalbaar, de hotels ook wel. Maar Engeland blijft uberhaupt wel duur! Klote ponden.
Maar liefst 6 uur en 35 minuten mogen genieten van een ongelooflijk goede set, met verschrikkelijk veel mooie platen
Iemand deze set? please
tiesto - he's a pirate (original mix)