Partyflock
 
Forumonderwerp · 878199
­ Nederland
weet IK veel... ík was er niet bij :p

Vertellen JULLIE het maar! :yes:

:cheer:
 
Uitspraak van Lassy op zondag 4 juni 2006 om 21:08:
Nee, by far de slechtste van alle ISOS cd's.

Ik vind dat je de ISOS-CD's niet met elkaar moet vergelijken.
Dat gebeurt maar keer op keer.
Mijn gevoel is dat je de albums moet leren "begrijpen".
ISOS 5 vond ik in het begin ook maar apart, maar niet slecht.
Luister eens echt heel goed naar ISOS 5:
die platen zijn zo mooi bij elkaar gezocht.

En luister ISOS 4 nog eens terug: daar staan zulke mooie nummers op, die keurig bij elkaar passen.

Steeds maar ISOS 1,2 en 3 erbij halen.
Dat is een compleet ander tijdsbeeld.
Stromingen als trance evolueren nou eenmaal...
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zondag 4 juni 2006 om 21:15:
Ik vind dat je de ISOS-CD's niet met elkaar moet vergelijken.
Dat gebeurt maar keer op keer.
Mijn gevoel is dat je de albums moet leren "begrijpen".
ISOS 5 vond ik in het begin ook maar apart, maar niet slecht.
Luister eens echt heel goed naar ISOS 5:
die platen zijn zo mooi bij elkaar gezocht.

En luister ISOS 4 nog eens terug: daar staan zulke mooie nummers op.

Steeds maar ISOS 1,2 en 3 erbij halen.
Dat is een compleet ander tijdsbeeld.
Stromingen als trance evolueren nou eenmaal...

:jaja:
Uitspraak van actief op zondag 4 juni 2006 om 21:15:
Ik vind dat je de ISOS-CD's niet met elkaar moet vergelijken.
Dat gebeurt maar keer op keer.
Mijn gevoel is dat je de albums moet leren "begrijpen".
ISOS 5 vond ik in het begin ook maar apart, maar niet slecht.
Luister eens echt heel goed naar ISOS 5:
die platen zijn zo mooi bij elkaar gezocht.

En luister ISOS 4 nog eens terug: daar staan zulke mooie nummers op, die keurig bij elkaar passen.

Steeds maar ISOS 1,2 en 3 erbij halen.
Dat is een compleet ander tijdsbeeld.
Stromingen als trance evolueren nou eenmaal...laatste aanpassing 4 juni 2006 21:15

Ik heb het puur over de (onnodige) mixtechnische errors, niet over de track-keuze, want dat is een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten ;)
 
Uitspraak van Lassy op zondag 4 juni 2006 om 21:20:
Ik heb het puur over de (onnodige) mixtechnische errors,

Oké, die kritiek hoor ik vaker.
Maar mij komt het helemaal niet storend over hoor.

Ik vind de hele serie ISOS uitblinken in het feit dat de platen zo mooi bij elkaar passen.
Dat overheerst en is in mijn ogen het belangrijkste van alles.
 
Wat een topfeest vannacht...!:P
Schitterende trance met een vleugje progressive af en toe...:respect: voor Tiesto

HmH is de beste lokatie voor een feest,supergeluid en snel bier:bier:

Vond vanmorgen nog 33 muntjes in me zak....volgende keer maar opdrinken.
Uitspraak van actief op zondag 4 juni 2006 om 19:02:
It was such a bad set, build-up (where?), flow (on the rocks), tracls (uhhh 3 december?), mixing (over the edge)....."

Ik ben persoonlijk een Tiësto-fan van het eerste uur (in +- '98 las ik al interviews van hem in oa. de Strobe) terwijl hier in België nog praktisch niemand van zijn bestaan afwist getuige in 2001 op een Belgisch festival op het hoofdpodium waarbij ocharme 500 man stond...

MAAR ik kan me grotendeels in de pijnpunten vinden en daar waren ik en mijn 2 maten het volledig mee eens. Er was geen deftige opbouw... Eerst rustig, dan keihard, dan terug naar het housy gedeelte en terug wat hardtrance erdoor... 3 december vond ik ZOVEEL beter (gisteren voor het vertrekken nog ns naar geluisterd) omdat er veel meer ISOS-achtige tracks in voorkwamen, hetzij de melodische en progressieve nummers. En het mixen was idd niet het beste wat ik ooit al hoorde. Van track 1 naar 2 was echt beneden zijn niveau en hier en daar hoorde ik wel eens een 'clash'...

NU, het was geen slecht feestje. Alleen stoorde ik me iets te vaak aan sommige dingen.

Owja, dag Bloesem en Just-D. Ik weet, ik was rap weer weg maar ik zag dat het er bij jullie nogal incrowd aan toeging en ik daar eerder voor piet snot zou gestaan hebben... (f)

EN voeg 'Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Robert Burns mix)' maar toe aan de tracklist al mag je mij niet meer vragen waar em precies zou moeten staan.
laatste aanpassing
Vond vanmorgen nog 33 muntjes in me zak....volgende keer maar opdrinken.

die had je ook kunnen ca$hen bij de kassa's aan de ingang.. had ook nog 15 muntjes over, kreeg er netjes 15€ voor terug! :)
Uitspraak van kokkenmaster op zondag 4 juni 2006 om 21:27:
getuige in 2001 op een Belgisch festival op het hoofdpodium waarbij ocharme 500 man stond...

hehe, zal nu niet meer gebeuren ;P


Uitspraak van kokkenmaster op zondag 4 juni 2006 om 21:27:
3 december vond ik ZOVEEL beter omdat er veel meer ISOS-achtige tracks in voorkwamen, hetzij de melodische en progressieve nummers.

Nu was ook Progression al bijna 3 uur bezig he.. die hebben het progessieve trance gedeelte meer op zich genomen.


Uitspraak van kokkenmaster op zondag 4 juni 2006 om 21:27:
EN voeg 'Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Robert Burns mix)' maar toe aan de tracklist

huh? Volgens mij heb ik die dan gemist POTVER :(




Uitspraak van kokkenmaster op zondag 4 juni 2006 om 21:27:
Owja, dag Bloesem en Just-D. Ik weet, ik was rap weer weg maar ik zag dat het er bij jullie nogal incrowd aan toeging en ik daar eerder voor piet snot zou gestaan hebben

rare, tuurlijk niet, wij zijn heeeel sociaal hoor :knuf:
laatste aanpassing
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 juni 2006 om 21:36:
die had je ook kunnen ca$hen bij de kassa's aan de ingang.. had ook nog 15 muntjes over, kreeg er netjes 15€ voor terug

ja weer een pluspunt van de HMH, muntjes inleveren voor uitrijkaart en/of voor cash (y)
Artiest Mike G
Heb echt een super feest gehad Tiesto Lasers hoop leuke mensen.

Sfeer was echt goed heel de zaal ging keer op keer uit z'n bol, echt mooi om te zien vanaf de tribune.

:respect:Tiesto:respect:
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 4 juni 2006 om 14:40:
niet echt super veel gemist qua muziek als ik de tracklist zo doorneem

Mijn idee ook, al zal het best een super feestje zijn geweest.
 
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 juni 2006 om 21:36:
die had je ook kunnen ca$hen bij de kassa's aan de ingang.. had ook nog 15 muntjes over, kreeg er netjes 15€ voor terug!

Ach maakt niet uit,ik kom wel vaker in de HmH.
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 juni 2006 om 21:36:
die had je ook kunnen ca$hen bij de kassa's aan de ingang..

Ik kwam er thuis achter dat ik er nog 23 had :) Ach, ik kom toch vaak genoeg in de HMH en zag dat er aan het begin van de avond een behoorlijke rij voor de muntjes automaat stond en was blij dat ik er toen nog 13 had en niet hoefde te halen.
Uitspraak van actief op zondag 4 juni 2006 om 21:15:
Stromingen als trance evolueren nou eenmaal...

mja, maar dat zou niet moeten betekenen dat er aan kwaliteit wordt ingeboet, wat in de ISOS serie duidelijk wel gebeurd is na deel drie...
Uitspraak van bloesem op zondag 4 juni 2006 om 21:38:
Nu was ook Progression al bijna 3 uur bezig he.. die hebben het progessieve trance gedeelte meer op zich genomen.

Daar heb je wel een punt, maar van mij mocht Tiësto toch ook meer wat 'hemelse' muziek spelen en minder beukers...
Uitspraak van MvB op zondag 4 juni 2006 om 21:44:
en zag dat er aan het begin van de avond een behoorlijke rij voor de muntjes automaat

nogal ja.. en overal he, pffff
Ik ben dan altijd zo ongeduldig... wil gaan feesten! En niet in een rij staan :(
hahaha
Uitspraak van bloesem op zondag 4 juni 2006 om 21:38:
huh? Volgens mij heb ik die dan gemist POTVER :(

Mijn FLIP (!!!) moment van de avond... Manmanman... Mijn 2 medereizigers zeiden dat ze me nog nooit zo zien gaan hebben... En aangezien ze toch al minstens een 20tal keer mee waren moet het toch wel iets zijn geweest :D
Uitspraak van kokkenmaster op zondag 4 juni 2006 om 21:51:
meer wat 'hemelse' muziek spelen en minder beukers...

sja

Ik vond het een mooie mix juist, van vocale trance, spacy trance en het wat stevigere werk.

Dus smaken blijven verschillen :D
Uitspraak van bloesem op zondag 4 juni 2006 om 21:38:
rare, tuurlijk niet, wij zijn heeeel sociaal hoor :knuf:

Goh ja... Laat ons het anders stellen... Jullie zijn allemaal VEEL te rad van tong. Als simpele Vlaming kan ik gesprekskundig zowiezo toch niet volgen... :)
Uitspraak van kokkenmaster op zondag 4 juni 2006 om 21:53:
Mijn FLIP (!!!) moment van de avond

ik zal m'n vriendjes s vragen.. wat ik aan t doen was dan... :/
Uitspraak van bloesem op zondag 4 juni 2006 om 21:52:
nogal ja.. en overal he, pffff

Is eigenlijk standaard bij ieder feestje in de HMH. Tussen 23 en 01 uur is het ontzettend druk en daarna kan je overal netjes snel bij. Heb meestal wel een paar muntjes over na een feest die ik niet inwissel zodat je de volgende x weer snel aan de beurt bent.
Uitspraak van kokkenmaster op zondag 4 juni 2006 om 21:54:
kan ik gesprekskundig zowiezo toch niet volgen...

whaha, ik praat niet veel hoor, en ik versta al helemaal weinig :)
Ik ben meer van 't dansen, 't genieten, 't (glim)lachen en 't knuffelen :D :D
Uitspraak van MvB op zondag 4 juni 2006 om 21:56:
Heb meestal wel een paar muntjes over na een feest die ik niet inwissel zodat je de volgende x weer snel aan de beurt bent.

slim idee eigenlijk. Stom dat ik daar zelf niet aan denk ;)
Uitspraak van bloesem op zondag 4 juni 2006 om 21:56:
en 't knuffelen :D :D

Heb ik gemerkt... Zouden meer vrouwen zo moeten zijn (y) (y)
Uitspraak van AREA 51 op zondag 4 juni 2006 om 16:07:
Van het forum alleen Pedro en Bloesem nog heel even gezien, verder niemand!

Was top dat we toch nog hebben gezien. Maar de 24e zal een hoop goed maken. Als je elkaar daar mis loopt, dan weet ik het niet meer.....
Uitspraak van bloesem op zondag 4 juni 2006 om 21:56:
Stom dat ik daar zelf niet aan denk

Zo had ik ook 2 drinkdoppen meegenomen van thuis. Aangezien je geen doppen op je flesjes krijgt en ik zo'n flesje niet in één keer weg krijg. Bij de controle doen ze niet moeilijk over dopjes maar bij de bar krijg je ze niet mee. Waarom moeilijk doen als je het zelf kunt oplossen :)
Ik bedenk me nu net... mijn forum pic is vlak voor ISOS4 release party van vorig jaar genomen...

Vette :)


Hoogste tijd om te verversen...
Uitspraak van MvB op zondag 4 juni 2006 om 22:04:
Zo had ik ook 2 drinkdoppen meegenomen van thuis

hehehe, ik heb die ook altijd klaarliggen... maar vergeet ze altijd.
Gelukkig had Pedro ze wél bij zich (y)
Uitspraak van Lassy op zondag 4 juni 2006 om 21:08:
Ik vind dat je van iemand met het kaliber als Tiësto een technisch perfecte mix mag verwachten en dat is deze CD bij lange na niet.

Maar ja, de meeste mensen kopen 'm toch, alleen al omdat er "Tiësto" op staat...

Gedeeltelijk mee eens..... Misschien technisch gezien niet de beste CD, maar muziek is nou eenmaal emotie en die ervaart iedereen anders. Sommige overgangen komen wat rommelig over doordat de toonaard niet overeenstemt. Ook kan je zeggen dat een aantal tracks niet volbloed trance zijn... helemaal waar!
Maar de sfeer die de CD uitstraalt is wat mij betreft zomers..... en dat is wat ISOS voor mij moet zijn.....
Uitspraak van =Peter= op zondag 4 juni 2006 om 22:15:
Maar de sfeer die de CD uitstraalt is wat mij betreft zomers..... en dat is wat ISOS voor mij moet zijn.....

Precies!

Op- en aanmerkingen kan je op iedere cd geven. mag ook.
Geweldig feest heb me echt vermaakt, niet zo goed als Tiest in concert in het gelredome maar toch een erg leuke avond gehad. Het nummer Yahel - Voyage was echt de topper van de avond....klasse Tijs :)
Ik vond het echt geweldig. Misschien enigszins climaxloos, maar ik denk dat het inherent is aan een lange set. Je kunt niet 6,5 uur opbouwen naar 1 climax en dus bouw je op, bouw je af, etc etc. Hetzelfde principe was ook van toepassing bij TIC 1 (vond ik). En dat was zeker geen probleem!

Weet trouwens iemand hoe ik aan die geweldige smalltown boy remix kan komen?

RUN AWAY RUN AWAY

:)

Ik vond dat er genoeg Magik & ISOS klassiekertjes langskwamen, in elk geval.
Uitspraak van =Peter= op zondag 4 juni 2006 om 22:15:
Maar de sfeer die de CD uitstraalt is wat mij betreft zomers..... en dat is wat ISOS voor mij moet zijn.....

:jaja: Helemaal mee eens!!
@ Helsie: :) heerlijk, dat je genoten hebt.
En helemaal waar: 6,5 uur is niet iets dat je "ff opbouwt". Zoals ik al eerder zei, heel mooie mix van trance in de brede zin van t woord.
En Progression heeft voortreffelijk geopend (als je een set van bijna 3 uur openen kan noemen)
Heerlijk enthousiast ook die 2 gasten (y)

(en nogmaals de gemiste kans... het podium, de dj booth, waren echt niet goed)
Uitspraak van =Peter= op zondag 4 juni 2006 om 22:15:
Maar de sfeer die de CD uitstraalt is wat mij betreft zomers..... en dat is wat ISOS voor mij moet zijn.....

ook helemaal mee eens! deel 1 t/m 3 waren gewoon echt meer "trance" en ik vind deel 4 en 5 meer zomers. maar daarom zeker niet minder slecht en luister heel erg graag.

was volgens mij een heel mooi feest gister en denk dat ik wel wat gemist heb. volgende keer beter en zal ik er ook weer tussen staan :D
Uitspraak van actief op zondag 4 juni 2006 om 18:56:
Was ik dus al mee bezig, zoals je zelf kunt concluderen.
Maar sommige nummers ken ik gewoon echt niet.
Misschien te achterhalen aan de hand van de playlist.
Die is dus nog niet compleet.

UIk ken ook al die nummers niet helaas. We wachten dus gewoon nog even af!!!

Uitspraak van Lassy op zondag 4 juni 2006 om 21:08:
Ik vind dat je van iemand met het kaliber als Tiësto een technisch perfecte mix mag verwachten en dat is deze CD bij lange na niet.

Maar ja, de meeste mensen kopen 'm toch, alleen al omdat er "Tiësto" op staat...

Ik heb hem gekocht omdat ik het wel een lekkere cd vind! Niet de beste SOS maar zeker niet omdat er tïësto op staat!!


Uitspraak van bloesem op zondag 4 juni 2006 om 23:43:
Heerlijk enthousiast ook die 2 gasten (y)

Jij bent anders ook een lekkere enthousiaste dame!! Was erg gezellie met jullie (K)
laatste aanpassing
Uitspraak van TechnoBluffy op zondag 4 juni 2006 om 23:45:
volgende keer beter en zal ik er ook weer tussen staan

is je geraden!
Ik heb je brede glimlach gemist hoor!

(heb je foto's van Create gezien? Jij en Erik? (y) )
laatste aanpassing
Uitspraak van bloesem op zondag 4 juni 2006 om 21:56:
Ik ben meer van 't dansen, 't genieten, 't (glim)lachen en 't knuffelen

heb ik ook gemerkt !
Was geweldig !
Uitspraak van Kosh op maandag 5 juni 2006 om 00:18:
heb ik ook gemerkt

heb ik (weer) wat gemist???
;)
 
Uitspraak van actief op zondag 4 juni 2006 om 21:25:
Ik vind de hele serie ISOS uitblinken in het feit dat de platen zo mooi bij elkaar passen.
Dat overheerst en is in mijn ogen het belangrijkste van alles.

ben ik het helemaal mee eens... heerlijke happy... zomerse cd's... :bounce:

o ja en geen mc :respect:... goed bezig...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 00:43:
o ja en geen mc

hahaha, indeed.. good choice, no MC !
Wat al vaker is gezegd : echt zonde van dat podium en die dj booth vond ikzelf ook echt minder..
Uitspraak van bloesem op maandag 5 juni 2006 om 00:34:
Uitspraak van Kosh op maandag 5 juni 2006 om 00:18:
heb ik ook gemerkt

heb ik (weer) wat gemist???

remembering...

Was toppie jou ook te hebben zien genieten...

*houdt van lachende blije lieve mensen*
Uitspraak van Kosh op maandag 5 juni 2006 om 01:02:
Wat al vaker is gezegd : echt zonde van dat podium en die dj booth vond ikzelf ook echt minder..

dat podium was het mooist ... dude....

Je kon een keer fatsoenlijk dansen voor de speakers!!!!!!!!

bij iemand als tiesto vind ik het een uitkomst ...

Alle kijkers op het dek... de vloer bij de speakers voor de addicts ;0
 
Zo, ben weer aardig op aarde. Allereerst ben ik (uiteraard) de meeting vergeten. Hoewel ik wel (als je met je neus naar de DJ stond) aan de linkerkant stond, maar meer naar achter, bij de bar ongeveer.

Voor mij waren er toch een paar minpuntjes. Ik heb weinig van de wisseling van DJ gemerkt. Naar mijn idee stond Tiesto er ineens. Had denk ik wat meer vuurwerk verwacht ofzo. (of ik heb het gemist, kan ook maar zo).
Ook stond ik denk ik tussen de "verkeerde" mensen. Mensen die wat mij betrof alleen maar stilstonden of met voetjes aan het bewegen waren. Veel handtasjes en "kijk" publiek om me heen.
Ook miste ik de "intro" van ISOS5 een beetje. Had denk ik toch verwacht dat hij Mailibi Beach zou draaien.
En dan de DJ-Booth. Wat stond dat ding verkeerd. Heb een paar x echt moeite moeten doen om maar een glimp van The Hero te kunnen zien. Af en toe zag ik zijn schim, maar meer ook niet. Erg jammer vond ik dat. Ben al zo klein van stuk...

Maar oeeeee....toen Fonzerelli – Moonlight Party werd gedraaid..Mijn God, wat een treffer is dat toch.

Maar wat de avond zelf en de muziek betreft: Fe-no-mi-naal! Ik heb de nacht van mijn leven gehad.
De bar verliep vlot, leuk personeel ook. (maar ja, wat wil je..je mag werken tijdens een feest waar Tiesto de hoofdrol speelt, ik zou dan ook blij zijn;-))
De wc's zijn in de HMH altijd al goed geweest. Gratis en schoon, zoals het hoort.
Muntjes die je na afloop weer kan inleveren is perfect en net zo eerlijk. (ik wist het niet, heb dan ook nog het één en ander aan muntjes liggen).

Jammer dat ik niemand van hier heb kunnen ontdekken, maar dat ligt geheel aan mezelf. Zou handig zijn als ik wat meer mijn ogen open hou, dan zie ik over het algemeen ook meer...:-) Aan de andere kant, het feit dat mijn ogen zovaak dicht zitten komt door de genietmomenten. En die moet je hebben tijdens een party, daar kom je voor. Dus toch goed gedaan Bianc...hehe.

Moe maar voldaan kijk ik er op terug, wanneer is de volgende?
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 09:06:
Ook stond ik denk ik tussen de "verkeerde" mensen. Mensen die wat mij betrof alleen maar stilstonden of met voetjes aan het bewegen waren. Veel handtasjes en "kijk" publiek om me heen.

Misschien had je even verder moeten lopen dan, want er waren toch heeeel veel mensjes die wél aan t dansen en genieten waren.


Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 09:06:
Aan de andere kant, het feit dat mijn ogen zovaak dicht zitten komt door de genietmomenten. En die moet je hebben tijdens een party, daar kom je voor. Dus toch goed gedaan Bianc...hehe.

:D
 
Ik ben een paar keer van plaats verwisseld, maar toch bleef ik tussen het stilstaand publiek naar mijn idee. Maar ja...what the hell als je toch alleen maar met je ogen dicht staat. Haha

Ach, het feest was goed, ben erg tevreden en zit hier met heimwee...wat wil je nog meer?
Ik heb het er in ieder geval ontzettend naar mijn zin gehad! Heel veel plezier gehad van mijn vrienden en van de muziek! Heel gezellig :)

Ik ben het eens met 'opbouw'. Dat was er eigenlijk niet en er zat idd op zijn tijd een monotoon beuk stuk in... maar er waren zooooo veel goede stukken! Klassiekers, nieuwe, zweverige, stevige, warme, vocale, en non-vocale heerlijke platen! :D Party mood was on :)

En dat zag je aan alles: Licht! Geluid! Mensen! Muziek! Allemaal lekkerrrrrrrr :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van LauWo op maandag 5 juni 2006 om 10:28:
Ik ben het eens met 'opbouw'. Dat was er eigenlijk niet en er zat idd op zijn tijd een monotoon beuk stuk in... maar er waren zooooo veel goede stukken! Klassiekers, nieuwe, zweverige, stevige, warme, vocale, en non-vocale heerlijke platen!

Ja, de opbouw was beter op 3 december.
Maar, dan vraag ik me af, is dat erg?
Ik heb zoveel momenten gehad met kippevel, lekker afwisselende platen.
Veel nieuwe gehoord, wat ik altijd zo waardeer aan de sets van Tijs.
Hij blijft me verbazen.
Dit vond ik gewoon toch wéér beter / anders dan Miami.
Het was voor mij hoe dan ook absoluut een niet te missen feestje.

Tiësto & HMH: de ideale combi! :respect:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van actief op maandag 5 juni 2006 om 10:38:
Tiësto & HMH: de ideale combi!

dat zeker ja :yes: komt mooi tot zijn recht :lief: