Partyflock

Forumonderwerp · 878199
Betreft: evenement: In search of sunrise 5, zaterdag 3 juni 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
weet IK veel... ík was er niet bij :p

Vertellen JULLIE het maar! :yes:

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:12:
Jij ook nog niet??

Hier nog zo iemand :jaja: :d :d

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 6 juni 2006 om 11:19:
Hier nog zo iemand

Ja en ik weet wel waarom :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 6 juni 2006 om 11:19:
Hier nog zo iemand

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Watjes zijn jullie allemaal zeg..... ;) Kan alweer niet wachten op de volgende!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 6 juni 2006 om 11:37:
Watjes zijn jullie allemaal zeg.....

:roflol: :roflol:

Maar je hebt gelijk......... wanneer is de volgende tiesto in de HMH????
Waarschuw beheerder
Dit is hem dan, de opening van ISOS 5 opgenomen met mijn nokia N70. Weet niet of dit al gepost is? Duur 2.06 :yes:.

http://www.megaupload.com/?d=DJTYRCUD

Hij is wat donker in het begin ( de zaal was ook donker ;p ) maar wacht af, KIPPENVEL :yes:. :bounce: :bounce: :cheer: :bounce:

:respect: TIESTO :respect:.

Allure--The love we lost ook nog op film staan, zet ik zo online. VET VET VET :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tiesto was zeker geweldig! Zeker als hij lange sets maakt, helemaal top!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Tiesto was niet op zijn allerbest. Mixtechnisch niet goed (veel geclatch), al gelijk bij de eerste plaat en de platen daarna.

De laatste 2 uur was gewoon niet om aan te horen, dat doelloos geram zonder enige emotie. Ik hou daar niet van. :) Maar dat is iets persoonlijks.

Ik heb genoten vanaf 12.00 tot uurtje of 4.30, daarna vond ik het echt minder worden. Maar vele dingen maakten toch de avond geslaagd: mijn vriendin, al de bekenden en vrienden die er waren.

Het was een tegek weekend, en Tiesto heeft mij echt wel kunnen ontroeren de avond. Empty Streets mixte die zo lekker in...pfff..mooie plaat...ik trok het toen even niet meer. ;)

Waarschuw beheerder
Hey Mr Arnoldi! Ik ben jou ook nog tegenkomen volgens mij :D

jammer dat het voor jou niet echt geslaagd was, qua platenkeuze. Mixtechnisch heb ik weinig fouten gehoord, maar ik moet ook ff de hele set terugluisteren. Pas dan hoor ik vaak de fouten.
Waarschuw beheerder
een echte tiesto fan vind alles mooi. maar goed dat is mijn mening.

ach ik vind ook als je dj een slechte dag heeft ook eerlijk moet toe kunnen geven als je dj niet goed draait ook al ben je een diehard fan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:17:
Mixtechnisch heb ik weinig fouten gehoord

Het begin was wat stroef maar om nou tezeggen dat hij niet op zijn best was vind ik ver gaan maar goed kan is jou mening arnoldi.

Uitspraak van DJ Arnoldi op dinsdag 6 juni 2006 om 12:05:
De laatste 2 uur was gewoon niet om aan te horen

Vond ik persoonlijk geweldig, had al gehoopt op een wat hardere set van hem en dat was het zeker.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:17:
maar ik moet ook ff de hele set terugluisteren

Waar kan dat men. Justin? ;p. Wil die set downloaden en nooit meer uitzetten maar waar ???? Hij is niet opgenomen volgens mij :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Arnoldi op dinsdag 6 juni 2006 om 12:05:
Tiesto was niet op zijn allerbest. Mixtechnisch niet goed (veel geclatch), al gelijk bij de eerste plaat en de platen daarna.

De laatste 2 uur was gewoon niet om aan te horen, dat doelloos geram

onvoorstelbaar.. :vaag: maar goed, is jouw mening.. (y)

doelloos geram.. haha.. moet dr gewoon om lachen.. weet niet wat voor shit jij geslikt hebt.. maar die is niet goed gevallen denk ik..

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 6 juni 2006 om 12:21:
Waar kan dat men. Justin? . Wil die set downloaden en nooit meer uitzetten maar waar ???? Hij is niet opgenomen volgens mij

Nergens nog :/ Komt vast nog wel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:22:
doelloos geram.. haha.. moet dr gewoon om lachen.. weet niet wat voor shit jij geslikt hebt.. maar die is niet goed gevallen denk ik..

Idd, ik vond het ook geweldig. Dikke 10 dit feest. Eerste feest dit jaar waar van begin tot eind vet gedraaid werd. Hier en daar een foutje jezus waar maak je je druk om. Hij eeft 6.30 uur gedraaid.

Weet je wat het is het is nooit goed als Tiesto draait. De man bewijst zich keer op keer en altijd is er wel weer wat. Dan is het de booth, dan de sfeer, dan de kijk mensen. 3 december werd er gezegt "hij draait tesoft" :no: nu is het weer tehard. AvbFan zei in forum over tiesto "vind de muziek van ISOS 5 tezacht voor een feest in de HMH" hahahahha moet je toch gewoon spontaan van schijten ofniet dan :frusty:. Mening geven prima (Y) maar dit soort uitspraken gaan gewoon nergens over.

Booth is veranderd dus er valt een stuk minder tekijken de hele nacht omdat hij vrij hoog staat. Dus mensen zullen meer losgaan ook weer niet goed.
De man staat al minstens 5 jaar aan de top, bewijst zich keer op keer, niet alleen in NL maar all over the world.
Nog is het niet goed genoeg voor bepaald volk hier :no:.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 5 juni 2006 om 21:55:
hehe, wat was de aanpassing miss Jis?

had een heel verhaal getikt speciaal voor onze AvB fan. Met de uitdaging om eens face2face in discussie te gaan...maar las de wijze raad om niks meer neer te zetten dus maakte er dit van.

Uitspraak van bloesem op maandag 5 juni 2006 om 21:55:
Wel een beetje understatement hoor... "gezellig feestje"

;-)

dat is het ook...het was fantastisch 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 6 juni 2006 om 12:34:
Hier en daar een foutje jezus waar maak je je druk om

Ik stoorde me er ook niet echt aan. Ik verwacht ook niet dat hij altijd foutloos draait. Ik werk ook niet altijd zonder fouten te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JF1978 op dinsdag 6 juni 2006 om 12:38:
had een heel verhaal getikt speciaal voor onze AvB fan. Met de uitdaging om eens face2face in discussie te gaan...maar las de wijze raad om niks meer neer te zetten dus maakte er dit van

:roflol:

Je bent niet de enige die die uitnodiging eens gedaan heeft :D Maar dan krijg je als excuus dat hij op een feest komt om te feesten, en niet om te discusieren :vaag:

Uitspraak van JF1978 op dinsdag 6 juni 2006 om 12:38:
dat is het ook...het was fantastisch

MEGA fantas werelds top feest!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 6 juni 2006 om 12:34:
Idd, ik vond het ook geweldig. Dikke 10 dit feest. Eerste feest dit jaar waar van begin tot eind vet gedraaid werd. Hier en daar een foutje jezus waar maak je je druk om. Hij eeft 6.30 uur gedraaid.

Weet je wat het is het is nooit goed als Tiesto draait. De man bewijst zich keer op keer en altijd is er wel weer wat. Dan is het de booth, dan de sfeer, dan de kijk mensen. 3 december werd er gezegt "hij draait tesoft" nu is het weer tehard. AvbFan zei in forum over tiesto "vind de muziek van ISOS 5 tezacht voor een feest in de HMH" hahahahha moet je toch gewoon spontaan van schijten ofniet dan . Mening geven prima maar dit soort uitspraken gaan gewoon nergens over.

Booth is veranderd dus er valt een stuk minder tekijken de hele nacht omdat hij vrij hoog staat. Dus mensen zullen meer losgaan ook weer niet goed.
De man staat al minstens 5 jaar aan de top, bewijst zich keer op keer, niet alleen in NL maar all over the world.
Nog is het niet goed genoeg voor bepaald volk hier .

:respect:

je haalt de woorden uit mn mond... (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (f)Marieke op dinsdag 6 juni 2006 om 12:38:
Ik werk ook niet altijd zonder fouten te maken.

Nee, maar dan kan je ook kritiek verwachten ;)

Ik denk dat de meeste mensen die kritiek leveren op tiesto z'n set meer technisch naar een set luisteren dan anderen. Vandaar dat zij de foutjes eerder opmerken. Zij kennen de platen en horen de overgangen dus beter.

In z'n laatste paar sets in Amerika draaide hij veel meer nieuwe tracks en was de opbouw veel beter, dat schept een bepaalde verwachting. Zeker wanneer je bedenkt dat hij amper in NL draait. Ik snap dan ook best dat er mensen zijn die wat teleurgesteld waren over dit optreden.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sneu om die mensen gelijk de grond in te boren. Iedereen beleeft het op z'n eigen manier.

Zelf vond ik het rommelig en vooral aan 't einde te hard. Toch heb ik het naar m'n zin gehad, voornamelijk door de mensen om mij heen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lassy op dinsdag 6 juni 2006 om 12:53:
Nee, maar dan kan je ook kritiek verwachten

Das waar maar dat hoor ik nooit, werk in mijn uppie :)

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sneu om die mensen gelijk de grond in te boren. Iedereen beleeft het op z'n eigen manier.

:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik snap dan ook best dat er mensen zijn die wat teleurgesteld waren over dit optreden.

Ik niet. totaal niet.. Ik luister ook technisch en ik vond het gewoon een super avond... En zoals duke al zei, men heeft altijd wel wat te zeiken op deze man..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:40:
Je bent niet de enige die die uitnodiging eens gedaan heeft Maar dan krijg je als excuus dat hij op een feest komt om te feesten, en niet om te discusieren

Jullie ook al?:P

en owja: Komt die set nog online? Zou um zo graag nogmaals horen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Als mijn post hiermee bedoelt? Ik boor niemand de grond juist niet. Iemand in het bijzonder kikt er gewoon op om een forum teverzieken met ze'n respectloze gelul, en nee ik basseer dat niet allen op dit forum.

Vind het gewoon jammer dat een forum dat heet "Het grote Hoe Was ISOS 5 in de HMH topic:-)" vol met onzin staat van ondermeer avbFan die er niet eens was. Hou gewoon je bek als je te sneu bent om niet tekomen. Ga niet achteraf lopen zeiken over een tracklist, de manier van inmixen het moment enz enz doet er dus niet toe :no:. Dat zie je namelijk niet op de tracklist.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 6 juni 2006 om 13:07:
Vind het gewoon jammer dat een forum dat heet "Het grote Hoe Was ISOS 5 in de HMH topic" vol met onzin staat van ondermeer avbFan die er niet eens was. Hou gewoon je bek als je te sneu bent om niet tekomen. Ga niet achteraf lopen zeiken over een tracklist, de manier van inmixen het moment enz enz doet er dus niet toe . Dat zie je namelijk niet op de tracklist.

:respect:

Niks meer aan toe te voegen.

Nu weer ontopic?

Kijk eens mensen, KIJK EENS!! :kwijl:

[img]https://photo.partyflock.nl/images/61241/main/254901.jpg[/img]

Te geil voor woorden :yes:

:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de meeste mensen die kritiek leveren op tiesto z'n set meer technisch naar een set luisteren dan anderen. Vandaar dat zij de foutjes eerder opmerken. Zij kennen de platen en horen de overgangen dus beter.

misschien moeten ze dat dan juist maar es niet meer doen.. raken ze ook niet meer teleurgesteld.. (n)

laat je gewoon net als ik (en vele anderen) meezweven op de muziek en zit niet te mierenneuken en je druk te maken over wanneer ie wat draait..

denk dat juist de mensen die niet "technisch "luisteren een top avond gehad hebben, van begin tot eind.. (y)

dus tip van de dag;

laat je meevaren door de wolken van geluid van tiesto... en let niet meer op het technische gedeelte.. top avond verzekerd!!!

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 13:11:
Te geil voor woorden

*kreunt*
Waarschuw beheerder
donateur
misschien moeten ze dat dan juist maar es niet meer doen.. raken ze ook niet meer teleurgesteld..

Das makkelijker gezegd dan gedaan. Er zijn mensen die komen voor de gezelligheid, maar er zijn ook mensen die op de eerste plaats voor de muziek komen.

Ok, avbfan draaft een beetje door (zwakjes uitgedrukt), zeker wanneer je bedenkt dat hij er niet eens bij was...maar we hoeven toch niet met z'n allen als een stelletje schapen alles en iedereen goed te vinden?

Ik vond Tiësto matig draaien, ben veel beter van hem gewend. En dat mag best gezegd worden vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lassy op dinsdag 6 juni 2006 om 13:32:
Er zijn mensen die komen voor de gezelligheid, maar er zijn ook mensen die op de eerste plaats voor de muziek komen.

ik kom ook voor allebei hoor, wat dacht jij dan.. :vaag:

Ik vond Tiësto matig draaien, ben veel beter van hem gewend. En dat mag best gezegd worden vind ik

tuurlijk ieder zn eigen mening.. vind het alleen jammer voor jou..
Waarschuw beheerder
Hee allemaal,

We hebben ook een klein verslagje op onze site gezet :D

http://www.thesoundofprogression.com

enjoy!

Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die tiesto zaterdag maar matig vonden, heb een speciaal topic voor jullie geopend!
ga je gang zou ik zeggen!! houden we hier gezellig alleen mensen over die het ook mega-spacend-top-geweldig vonden!!

:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanielWanrooy op dinsdag 6 juni 2006 om 13:37:
Hee allemaal,

We hebben ook een klein verslagje op onze site gezet

enjoy!

Jullie hebben echt TOP ge-opend! En tof dat het al lekker vol zat tijdens jullie opening :)
Waarschuw beheerder
Ok, avbfan draaft een beetje door (zwakjes uitgedrukt), zeker wanneer je bedenkt dat hij er niet eens bij was...maar we hoeven toch niet met z'n allen als een stelletje schapen alles en iedereen goed te vinden?

Je moet niet vergeten dat als je zolang aan de top staat het moeilijk is je elke keer weer tebewijzen. Begrijp wel wat je bedoelt met schapen en ik weet idd dat die types er ook zijn. Maar dat heb je met elke grote dj ofniet AvbFan. Van die kudde dieren die alleen maar naar zijn feestje gaan ;p. Ja je leest het goed ik vind armin ook een wereld dj.

Jij geeft je mening en onderbouwt hem :respect:.Het kan dat jij het minder vond. Denk dat je zoizo wel een vet feest gehad heb zoals je aangaf.
Ik vond het persoonlijk een zwaar goede set, progression ook trouwens VET VET VET.
Waarschuw beheerder
Hee allemaal,

enjoy!

:respect: Progression :respect:.

Helemaal geweldig heren (Y)

Waarschuw beheerder
Progression Tracklist HMH 03-06-06 In Search of Sunrise Celebration Party
1. Hernan Cattaneo - Warsaw
2. Joost van der Vleuten - New Horizons
3. Cassino and Laben - Unit 5 (LBA)
4. Gerwin Koudijs - Next chapter
5. Episodic - Nothing this way (Eelke Kleijn remix)
6. Jussi Polet - High Alley View (Allende remix)
7. SQD - Inversed Puma
8. Solarstone and Jes - Like a Waterfall
9. ID - ID
10. Adam Nickey - Forgotten Island
11. Progression - Technophobia
12. Luminary - My World (Andy Moor remix)
13. Ahmet Ertenu - Why
14. Tilt - Twelve (Dousk remix)
15. ID - ID
16. Electric Pulse - White Noise
17. Progression - Sands of time
18. ID - ID
19. Progression - Ocean Green
20. Odyssee - Evolution
21. Kyau vs Albert - Kiksu

Nummer 17 blijft een lekkere track.. ging aardig los toen ik hem hoorde..
Waarschuw beheerder
donateur
Zoo wat een feest afgelopen zaterdag heb nog nooit van mijn leven zo'n vet feest meegemaakt :respect:

sfeer was helemaal top super gezellige mensen !
Progression draaide helemaal top heerlijk begin :cheer:
Heb de nacht van mijn leven gehad :yes: :bounce:

:respect: TIESTO :respect:
Waarschuw beheerder
Kijk eens mensen, KIJK EENS!!

:jaja: :kwijl:
[img width=500 height=333 cacheid=000000450023ddbdb244b6f21a016fff11]http://www.mijnalbum.nl/Foto=FIMFJZXS[/img]

Hoppa Hoppa ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 6 juni 2006 om 11:59:
Dit is hem dan, de opening van ISOS 5 opgenomen met mijn nokia N70. Weet niet of dit al gepost is? Duur 2.06 .

Hij is wat donker in het begin ( de zaal was ook donker ) maar wacht af, KIPPENVEL .

TIESTO .

En dan nog Allure-The love we lost.

http://www.megaupload.com/?d=U6JG2OXT

Duke (Y)
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Hee allemaal,

enjoy!

Leuk verslag:)

Kwam zelf om iets voor 12 binnen en het was gelijk al feest, goeie platen, baalde toen dat we niet eerder gekomen waren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 6 juni 2006 om 14:30:
Dit is hem dan, de opening van ISOS 5 opgenomen met mijn nokia N70. Weet niet of dit al gepost is? Duur 2.06 .

leuk filmpjee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 6 juni 2006 om 14:30:

wat stond ik op dat moment met kippenvel zeg! heerlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 15:37:
wat stond ik op dat moment met kippenvel zeg! heerlijk

Ja wij ook allemaal :yes:.

Heb het nu denk ik alweer 15 keer gezien en het blijft gaaf.

Waar is de set :o van progression en tiesto.

Waarschuw beheerder
Thanks duke, gelijk aan het downen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 6 juni 2006 om 15:39:
Heb het nu denk ik alweer 15 keer gezien en het blijft gaaf.

Waar is de set van progression en tiesto.

Strakke filmpjes Duke.
En die sets, vrees er maar voor dat het een herinnering blijft.
Ze zouden het standaard moeten opnemen.
Dat is nu niet gebeurd. boehoeh :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 6 juni 2006 om 15:42:
En die sets, vrees er maar voor dat het een herinnering blijft.

Dat idee heb ik ook vooral omdat drie december ook live was te luisteren via de stream en dit keer niet:(
Waarschuw beheerder
Ik vond Tiësto matig draaien, ben veel beter van hem gewend. En dat mag best gezegd worden vind ik

was het dan zo opvallend die fouten??
ik heb er nog een keer een poosje op geprobeert te letten, maar al snel was ik mijn concentratie kwijt! (wel heel erg snel trouwens!!)

ik hoor het dan echt niet, tenzij het echt te fout voor woorden is :)

sterker nog, ik vond zelf een paar keer dat hij juist heel lekker aan het mixen was :S:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 6 juni 2006 om 15:42:
Ze zouden het standaard moeten opnemen.
Dat is nu niet gebeurd. boehoeh

:jaja: ygenlyk wel nu blyft het een herrinnering:-( boehoeh
:nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op dinsdag 6 juni 2006 om 15:08:
leuk filmpjee

ik kan em niet openen... :cry: