| Betreft: | evenement: Free your mind festival, zaterdag 3 juni 2006 om 12:00 |
voor mij erg kort werd afgevoerd naar het paleis van justitie van arnhem omdat ik wat pilletjes bij me had
Ook mijn 1e keer FYM, maar zeker niet de laatste
Ja.. er was een oplossing; een flesje water van 4 euro over je handen leeg gooien.
alleen jammer van michel de hey die het tempo eruit haalde op het einde
Huh? Ik heb steeds 1 bonnetje betaald voor een flesje...
Geluid stond overal zacht,boxen die de verwachting wekken dat er leuk geluid uit komt(maar dat op de helft van haar kunnen leek te staan).
Vond het geluid overal goed en zuiver. Voor de main hebben we een tijdje voor het podium gestaan en zijn een stukje naar achteren gegaan omdat het geluid te hard was voor mijn lieve oortjes.....
ohja vind het wel erg kut dat ik JAWAT heb moeten missen, waar de fuck hing die uit dan. stond om 3 uur in die tent en om kwart over drie nog steeds maar geen jawat gehoord
Of ik nu 1 meter van de boxen stond of 10meter overal kon ik praten met mensen. Als jij dat hard vind moet je eens naar een duits festival gaan
Vindt het ronduit belachelijk dat je verplicht voor minimal 20euro munten moet halen
Was echt
Een beperkte keuze aan eten. De hamburger man, wilde niet even zijn arm uitrijken voor een broodje beenham. (Ik stond helaas een halve meter te ver naar linksin de rij, waardoor ik bij de hamburgen afdeling in de rij stond) Daarna ook te horen krijgen dat we 20 minuten zouden moeten wachten op een broodje beenham... Toen maar een hamburger genomen, met te veel mayo, geen sla etc.. van 4 euro.
En ik betaal geen 50 cent voor een vieze plee, die je niet eens kunt doortrekken.
Tja,vond het eerder gezellig dan muzikaal hoogstaand...
Vond het een leuk feest, maar meer ook niet. Het ging te weinig echt los vond ik.
Ja jij ook
Niet gezien
Jammer Bartvolgende keer ff smsen
prijzen voor eten/drinken normaal
Maar zet mijn vraagtekens bij het eten,drank en geluid.
Iemand enig idee wanneer de Livesets online komen?(Livesets.com zou dit regelen)
Ik heb alleen Jawat gemist.. Heeft ie überhaupt nog opgetreden want 16 bit werd overgenomen door Laidback Luke gevolgd door Benjamin Bates (beiden geweldig)
vond ik dus ook, alleen bij mono en mtv tent vond ik het wel lekker los gaan.
echt een duffe bedoeling vond ik
maar 4 euro voor een flesje water
Little computer people, whenn the sunn goes down, father and sisters tell me.........
One million miles away from homelaatste aanpassing 4 juni 2006 06:33
Echt ja was goed feestje maar de sfeer ben ik wel met de meeste eens dat die niet echt los ging.
Mono was werkelijk echt saai, mijn muziek ook niet.
Ja binnekort gaan we gewoon samen
Prima vermaakt jij ook?
feestje moet jezelf maken!
Ja die one million mile away from home was dat idd die ik zoek
Maar het was overal vrij gezapig. Of dat aan het geluid lag? Het publiek dat haar draai niet kon vinden? Heb me prima vermaakt hoor, met vrienden en bekenden. Maar meer dan gewoon gezellig is dit festival niet geworden. Het was voor mij muzikaal gezien geen hoogtepunt. En daarnaast heb ik me toch enigzins opgewonden over drank en eten. Ik lust geen bier. Bier is goddomme het goedkoopst 1 munt..en water,wijn gewoon 2(4€ belachelijk!!). Smirnoff 3munten
Heb het alleen bij Kalkbrenner echt los zien gaan
Rother, mijn held!
bonnen voor €20,-
Ik vond Heil echt geweldig! wat een superset
Bier is goddomme het goedkoopst 1 munt..en water,wijn gewoon 2(4€ belachelijk!!). Smirnoff 3munten
Vond het idd belachelijk dat je alleen maar bonnen voor €20,- kon kopen
maar vaak wordt er ook 2,50 per glas water gerekend en uit zo'n flesje gaan weer twee glazen...
Heb jou heel niet gezien
Ik jou ook nie! Hopelijk binnenkort weer?
Kep al wa leuke fotootjes op mun prof staan, bij album van Free Your Mind!
Baalde alleen erg van hoe het eten was geregeld
Iemand enig idee ?
Ja, ik was er ook...kep jou ook helemaal nie gezien! Hoop je ook snel weer es te zien, Powel! Kep trouwens veel mensjes nie gezien...kweet nie hoe da kan???
Hier 2 filmpjes van ons, van Free Your Mind...geluid is wa minder...maar de sfeer
Kep altijd zo veel lol met haar
Dit ben ik
emporium die was kwa prijs/kwaliteitverhouding beter dan FYM.
Hier onder 3 korte filmpjes (geluid is niet prima)
Over lineup enzuh gesproken....degene die de timetabel bij rockwattus heeft verzonnen is echt labiel!! Zat geen logica in behalve remy en daarna Mulero!!!
Denk dat Remy toch beter tot z'n recht zou zijn gekomen in de tent
Klopt..eerst zou die 15.00 optreden. Later kwam ik Kubus tegen die vertelde dat ze 18.30 zouden komen,maar weinig Jawat. Ja ladderzat voor de tent aan het hangen met zn staf in de hand, beetje jammer.
Wat betreft de locatie... vond ik iets minder.
Het feest had nul aankleding
het binnen in de tent toch iets te benauwd
Michel de Hey echt een laffe afsluiter was
vond verder wel dat er een lasertje had gemogen in de MTV
Een beperkte keuze aan eten.
Geluid stond overal zacht
Op het eten moest je uren wachten
het geluid in de mtv tent niet echt goed
Wat viel Benny me trouwens tegen met Darko zeg
heb die nummers al te vaak gehoord
bij de main echt een duffe bedoeling vond ik
Beetje sober einde vond ik
vorig jaar was muzikaal gezien beter
4 euro voor een zakJE patat met mayo
t geluid in die MTV tent was idd slecht, en 2 bonnen voor wat eten
Vond ik niet..vond dat het alleen bij selloutsessions af en toe los ging.
Daarna is het niet echt meer bijzonder geweest
Van de 3 edities vond ik dit wel de slechtste
Het geluid vond ik overal te zacht
De monostage vond ik geen reet aan
het was overal vrij gezapig
muzikaal gezien geen hoogtepunt
heb nog nooit zn saai feest meegemaakt
ik vond t behoorlijk tegenvallen
tegenvaller van de dag
Ik vind het vooral op de main wat zwakjes
drank prijzen zo hoog
Geen stijgende muzikale lijn en dat is toch het lekkerste..
degene die de timetabel bij rockwattus heeft verzonnen is echt labiel
Dit feestje kun je naar mijn mening gerust over slaan
Denk dat Remy toch beter tot z'n recht zou zijn gekomen in de tent
en hoe meer er gezeikt word des te beter het feestje voor mij,ik vond het wel op een feestje van een paar jaar terug lijken en daar houd ik wel van
Raar dat mensen dat mooi vinden.... Ik liep zelf toevallig ook nog langs die tent waar Jawat toen stond... maar had daar toen echt geen trek in... Ik kom daar om lekker los te gaan op techno etc. ... niet voor hiphop..
Voor de afwisseling, beetje lauwe biets horen in het zonnetje met een biertje en een jointje, relaxed toch...
wij zijn gewoon verwend
We zoeken het gemiddeld gezien ook vaker in het buitenland i.t.t. andere danceliefhebbers denk ik. Veel vergelijkingsmateriaal, veel kritiekpunten.
zolang je het zelf maar gewoon naar je zin maakt
Heb trouwens nog nix over Marco Bailey gelezen volgens mij maar die vond ik ook nog een verassend lekkere set draaien.
Beetje jammer dat je voor het toilet moest betalen...
Op het eten moest je uren wachten vervolgens kwam je erachter dat het zwart was of nog niet goed.
4 euro voor een zakJE patat met mayo, en t zelfde bedrag voor een broodje hamburger met mayo en curry of een flesje water?
en je kon bijna alleen maar kiezen uit ongezond eten..
Halverwege de middag was het halve festival terrein gebombardeerd als openbaar toilet, en van het personeel, organisatie, politie en beveiliging was er niemand die er een probleem mee had....
Je moet gewoon niet eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
n biertje is ook 2 bruine boterhammen
Lijkt me niet dat je daarover kan klagen in de richting van de organisatie, maar dat je daarvoor bij de gemeente moet zijn....
Daar kreeg je gratis een paar bakken met regenwater over je heen...
Geheel gratis en voor niets....
idd nog al loose opmerking zwemporium is tog meer een trancy feestje
Lijkt me niet dat je daarover kan klagen in de richting van de organisatie, maar dat je daarvoor bij de gemeente moet zijn....
en mooi
Ga je gewoon ff naar Barca voor dat feest? Of icm vakantie/stage/studie/werk ofzo? Wel heel cool!
kzie nooit echt wat mensen tegenhoudt
een week lang welteverstaan....aangezien er van volgende week dinsdag tot aan de week erop maandag dagelijks clubfeesten zijn naast SONAR zelf, met elke dj uit de wereld die je je maar voorstellen kan...en overdag beachparties..
daarnaast is barca naast berlijn een gruwelijk vette stad
kzie nooit echt wat mensen tegenhoudt....een vliegreis kost 60 eurie retour...jeugdhotelletje 120 euro.....ben je klaar voor 180 e.
Hoorde dat er 4 x was geschoten en toen was de bal al over het hek en kwijt. Ze hadden het goal niet echt tactisch neergezet
kzie nooit echt wat mensen tegenhoudt....een vliegreis kost 60 eurie retour...jeugdhotelletje 120 euro.....ben je klaar voor 180 e.
en op FYM en after heb ik evenveel uitgegeven..
ik snap dat gezeur over dat eten ook niet hoor, gewoon snel vreten, maakt niet uit wat gewoon ff voorde honger, en dan weer zuipen en dansen!
maar heb er zelf geen noot trance gehoord
FC speelde ook toevallig nog eens thuis tegen Valencia.
Misschien dat je heel goedkoop uit kan zijn, maar mij lukt t niet.
nee, zeker wel een heel stuk vaker whahaha
echt mooie dingen meegemaakt daar whaha
ballen vér over, mensen met grote bekken dat vér naast schoten.. zelfs nog eentje die niet alleen de bal buiten het terrein schoot, maar zelfs z'n schoen meeschoot whahaha
En ik betaal geen 50 cent voor een vieze plee, die je niet eens kunt doortrekken.
FYM was dope!!!!
Gek is dat, ik zie vaak genoeg staan: Retourtje Barcalona 60!! op de ruiten van reisbureaus maar kom nooit onder de 250 incl. belasting en dergelijke.
180,- was ik denk alleen al kwijt aan taxies in een week
Misschien dat je heel goedkoop uit kan zijn, maar mij lukt t niet.
Gek is dat, ik zie vaak genoeg staan: Retourtje Barcalona 60!! op de ruiten van reisbureaus maar kom nooit onder de 250 incl. belasting en dergelijke.
Maar even 1 ding woon jij op jezelf. En dan bedoel ik niet op een studentenkamer ofzo.
Anderen die met ze mee gaan. Er zijn maar weinig vriendengroepjes die naar zulke feesten gaan. Ik krijg ook maar weinig mensen mee naar zulke feesten.
Maar goed, dan weet je ook dat Barca geen goedkope stad is en je er dus nog geen beat gehoord hebt voor 180 €...
En drank en eten dan? Dat vergeet je dan even...
ja en het kaartje
Gek is dat, ik zie vaak genoeg staan: Retourtje Barcalona 60!! op de ruiten van reisbureaus maar kom nooit onder de 250 incl. belasting en dergelijke
Melt, SMS, LFP, Pollerwiesen, Blauersee..
http://www.residentadvisor.net/events.asp?ai=20&m=6&y=2006
klik maar wat feesten aan....en huiver!
(this is hardcore...zijn feestjes met o.a vitalic en fairmont enzo!)
wel wazig dat ze die feesten this is hardcore noeme haha
border community showcase op 15 juni
ik woon op mezelf ja...kheb wel een kamer.....een appartement is wat te duur voor iemand van 21 vind je niet.....ik wil nog wel 2 x per week blijven feesten namelijk.
1 iemand mee is al genoeg toch?.....daarnaast gaan dr genoeg nederlanders....ik zou in mn eentje ook zo op het vliegtuig stappen..alleen maar spannender en je ontmoet sneller nieuwe mensen!
ep k vond het weer geslaagd !
Lekker weer, leuke mensen, er werd superlekker gedraaid, alleen alle minpunten van vorig jaar waren dit jaar (op het weer na) aanwezig:
-Maar op 1 plek wc 's
-weinig aan de aankleding / decoratie gedaan
-geen plek / te weinig plek om te zitten (tribune) gevolg: veel mensen last van hun rug
-Niet bijzonder goed aangegeven welke tent wat was
-weinig keuze aan eten, en verschrikkelijke rijen voor het eten.
Ik heb het echt fantastisch gehad, maar dit was vorig jaar exact hetzelfde, dus dan denk ik..... doe er wat aan ! toch?
ik heb een eigen huis en kan nog ieder weekend gaan stappen dus dat hoeft niet.
dat klopt maar zelfs 1 persoon is al moeilijk en alleen zou ik toch niet zo snel doen. Want tuurlijk kom je anderen tegen maar het is wel zo gezellig als je met een paar kameraden bent.
Iemand enig idee wanneer de sets die zijn opgenomen door livesets.com online komen? Wil wel graag nog wat tonen herbeleven van afgelopen zaterdag.
ik heb een eigen huis en kan nog ieder weekend gaan stappen dus dat hoeft niet.
En daar werd het wel eens tijd voor
Roepie?
en ook nog op school?......erg netjesY)
zou wel heel netjes zijn ja....als dat zo is, ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar krijgt? misschien nog wat nuttige tips..kan ze goed gebruiken
het ging over fym trouwens
Wie weet door welke site's er allemaal foto's zijn gemaakt??
polsen door te snijden