Partyflock

Forumonderwerp · 878113

Waarschuw beheerder
donateur
Vertel....

Als er uberhaubt al iemand thuis is tenminste....
Waarschuw beheerder
was vet!
ik nam een dikke vette pil!
maar ik besef nu pas dat ik daar niet eens was geweest!

Waarschuw beheerder
Waarom zou iemand al terug zijn als het tot 12 uur duurt? :o
Waarschuw beheerder
donateur
misschien zijn er mensen eerder naar huis gegaan, omdat er nix aan was O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Aan het weer hoef het niet te liggen :)

Waarschuw beheerder
donateur
lekker bezig lefty! 8) tuurlijk is iedereen nog dik aan het feesten! b)
Waarschuw beheerder
donateur
Had er graag bij willen zijn, maar kwam vanmorgen redelijk brak terug uit Amsterdam en had geen puf meer. Best jammer want het is 10 minuten rijden vanaf hier.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 20:25:
lekker bezig lefty!

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Het was me net een brug tever :D
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn er nog weinig terug :D

Waarschuw beheerder
voor mij erg kort werd afgevoerd naar het paleis van justitie van arnhem omdat ik wat pilletjes bij me had
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 21:44:
voor mij erg kort werd afgevoerd naar het paleis van justitie van arnhem omdat ik wat pilletjes bij me had

tering wat kinderachtig. Gelukkig was dat die tijd dat wij veel gingen een stuk minder.

Waarschuw beheerder

Volgende keer dus wat beter verstoppen! (Y)
Waarschuw beheerder
Free Your Mind was geweldig!!! Heerlijk feestje gehad met heerlijke mensen en een heerlijk zonnetje :D

Wat betreft de locatie... vond ik iets minder. Het feest had nul aankleding, maar dat mag de feestvreugde niet drukken.

Wat was iedereen vrolijk zeg, alleen maar leuke mensen ontmoet :D

Waarschuw beheerder
Zo zo ben weer thuis!

Was een zeer geslaagd feestje!

Michel de Hey lekker afgesloten! heerlijke climax!

Lokatie was wel leuk, auto lekker dichtbij geparkeerd!!

al met al leuke dag gehad en veel gelachen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het was echt super relaxed!!!

Goede muziek...

Goed weer...

Leuke mensen...

GEWELDIG! 10/10
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk iets gemist op deze o zo saaie dag :gaap: :(

Waarschuw beheerder
Was heel leuk! Lekker feestje! Heerlijk in het zonnetje staan housen! Vooral buiten gestaan! Vond het binnen in de tent toch iets te benauwd :/
Heerlijk uit mijn dak gegaan bij Rachmad,Watson, Remy, Skils, Mulero en Bailey..(Y)
laatste aanpassing

Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Erg erg vet.
Super vermaakt vandaag! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Net thuis. Heerlijk dagje! Sfeer was super, lekker zonnetje, muziek was best prima (Remy, Rachmand en Mulero) en een hoop mooie vrouwen! Kortom, de juiste ingredienten voor een goed feestje :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Ohja, daar wil ik nog aan toevoegen dat Michel de Hey echt een laffe afsluiter was. Ben sowieso al geen grote fan van em, maar hij stond naar mijn idee op de verkeerde tijd op de verkeerde plek.
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Heerlijk festival! Wat heb ik genoten zeg:kwijl:
De sfeer, het terrein mn vriendjes:lief: wat mooi!
toppers van de dag waren toch echt wel Johannes Heil die echt al vroeg hard rockte! en ook benny vs darko die een geweldige set draaiden:D Verder zag de stage onder de brug er ook heel erg vet uit! Ik vond verder wel dat er een lasertje had gemogen in de MTV verder alles top geregeld!

Waarschuw beheerder
Net thuis, maar was weer erg goed vertoeven op FYM. Vooral muzikaal erg vet!! Hearttrob, Mulero en Rachmad waren super, maar Eulberg was echt magistraal aan het draaien.

Waarschuw beheerder
Lekker feejes TOP :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
De rest is nog aan het doorgaan op feestjes elders?

Waarschuw beheerder
donateur
Zoooooo wat een heerlijk feestje, heerlijke muziek! Vooral veel in de MTV tent gestaan, werd echt lekker gedraait daarzo :D
De sfeer was ook super, en qua organisatie ook helemaal top!
Heb me uitermate goed vermaakt...
Wel weinig aankleding, maar was zo'n heerlijk feestje dat me dat eigenlijk helemaal niet boeide.
Waarschuw beheerder
Wat een vet feest :D Ben zelf helemáál niet thuis in house en dergelijke, maar zal vanaf nu geen house feesten/festivals meer uitsluiten voor mezelf. Vond het 100% geweldig!!! Goede sfeer, prijzen voor eten/drinken normaal, enige nadeel is ivm openbaar vervoer dat ik niet tot einde kon blijven, maar van mij had het wel door mogen gaan tot 8 uur 's ochtends!! Don Diablo was voor mij de man van de avond, hip-hop tussendoor was ff leuk maar had wat korter gemogen, maar hoe dan ook volgend jaar weer aanwezig, wat een sfeer zeg!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 1 ding te zeggen :bier:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Little computer people, whenn the sunn goes down, father and sisters tell me.........

One million miles away from home
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 23:36:
Volgende keer dus wat beter verstoppen!

beter verstoppen ? ik was ff gaan pissen in de bosjes kom eruit doe me broek ff goed en dan denken hun meteen dat ik pillen ofzo in me onderbroek heb, maar die zaten nog gewoon in me zak.
Waarschuw beheerder
Was heerlijk !!!! net thuis van de after, vanavond weer verder, nu slapen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
poe poe, ik ben net wakker, en moest ff denken aan het feit dat het gister echt een meesterlijk feestje was. En dat ik eigenlijk vandaag wel weer zo'n feestje wil...

Ik denk het beste feest van 06, op naar awakenings festival!
Waarschuw beheerder
Geweldig feest, Remy zette echt een lekkere set neer! Heb ook de nodige tijd besteed bij het Solar busje.. echt geweldig hier kwam het echte festival gevoel in mij naar boven!

Waarschuw beheerder

Flauw zeg.
Het viel mij juist op dat de wouten en beveiliging heel erg relax waren, bij de poort én binnen. Was ik niet gewend in Arnhem. :cheer:

Waarschuw beheerder
GEWELDIG feestje, 10x beter dan emporium. Heb me echt zeer goed vermaakt:cheer:

Artiest Kinesis
Waarschuw beheerder
Het was een gezellig feestje!Volgend jaar zeker weer aanwezig.....

Waarschuw beheerder
1e keer FYM, wat n mooi begin van t festivalseizoen! Heel de dag bij Rockit gestaan.. Sfeertje zat er lekker in en heb letterlijk de blaren op mn voeten gedanst.. Bart Skills en Remy :respect:

Waarschuw beheerder
Zo maar ff mijn souvenir (een lading zand) van het festival opzuigen :S :D

Waarschuw beheerder
donateur
Line up was echt goed. Rother! Te Jezus, wat een set!!! :lief:
Die stage bij die flower power bus was echt zó supertof! Daar ben ik de laatste uurtjes echt hélémáál los gegaan. :lief: En het was ook echt gezellig met mn vriendjes. En ook zeker leuk om iedereen weer eens te zien! Wauw, veel bekenden! :D

Er waren helaas toch wel een aantal puntjes die voor mij de dag minder maakte..

De verhalen van vrienden van me; die zo maar door de politie om niets van de weg af werden gehaald. Die jongen werd behandeld als een crimineel, terwijl hij gewoon naar de ingang van het festival liep. Hij moest zich strippen etc.. Hij had niets bij qua drugs, behalve 2 jointjes. En zelfs die 2 jointjes wilde ze in eerste instantie van hem afnemen. Waar gaat dit over?!

Waarom geen stromend water? Dat is toch wel het minste wat je kunt doen voor de partygangers! Je loopt gewoon heel de dag rond, in een stofwolk en plakkerig frisdrank. Ja.. er was een oplossing; een flesje water van 4 euro over je handen leeg gooien.

Een beperkte keuze aan eten. De hamburger man, wilde niet even zijn arm uitrijken voor een broodje beenham. (Ik stond helaas een halve meter te ver naar linksin de rij, waardoor ik bij de hamburgen afdeling in de rij stond) Daarna ook te horen krijgen dat we 20 minuten zouden moeten wachten op een broodje beenham... Toen maar een hamburger genomen, met te veel mayo, geen sla etc.. van 4 euro.

En ik betaal geen 50 cent voor een vieze plee, die je niet eens kunt doortrekken.

Tja sorry voor mn geklaag. Ik heb me verder prima vermaakt, zoals ik al zei.. bij dat busje, Wauw! Heerlijk! :lief:
Onder de mensen in het algemeen was de sfeer ook goed. Mensen waren vriendelijk. En vrolijk. :) (op een enkeling na, maar die heb je overal.. en dat is ook geen klacht waard)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook mijn 1e keer FYM, maar zeker niet de laatste :D Lekker weertje, toppie muziek en gezellig volk... Wat wil je nog meer? :D

Waarschuw beheerder
geweldig!!!:D
volgend jaar zeker weer!!
Waarschuw beheerder
Goeie sfeer, lekkere muziek en lekker weer! alleen jammer van michel de hey die het tempo eruit haalde op het einde.

verder een geslaagd feest!

Waarschuw beheerder
m'n eerste keer FYM.. in 1 woord super!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aapie! op zondag 4 juni 2006 om 11:31:
Ook mijn 1e keer FYM, maar zeker niet de laatste

Het is wel even afwachten wáár het zal zijn... Gemeente Arnhem heeft verschillende plannen voor het terrein. Maar hopelijk duurt dat nog wel paar jaartjes...

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 11:30:
Ja.. er was een oplossing; een flesje water van 4 euro over je handen leeg gooien.

Huh? Ik heb steeds 1 bonnetje betaald voor een flesje...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op zondag 4 juni 2006 om 11:42:
alleen jammer van michel de hey die het tempo eruit haalde op het einde

Dat was zeker jammer.. Had ik al n beetje verwacht, ze hadden beter iemand anders af kunnen laten sluiten naar mijn mening..

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 11:52:
Huh? Ik heb steeds 1 bonnetje betaald voor een flesje...

de ene keer was t 1 de andere keer 2 :vaag:

Waarschuw beheerder
weet toevallig iemand site's waar foto's op staan van gister?
ik had iets met www.hosselenberg.com
maar volgens mij moet het dat niet zijn want het klopt niet helemaal :)

Waarschuw beheerder
wat een heerlijk feestje was t!!....Rother bijtte voor mij de spits af met een gruwelijk set! de MTV tent rockte op zn grondvesten tijdens zijn overweldigende performance!Daarna nog heerlijke sets gehoord van Paul Kalkbrenner, Dominik Eulberg (jammer genoeg dat de stroom uitviel :(), Derrick May en als afsluiter MdH! trouwens...moet jawat niet vergeten..kreeg t toch voor elkaar om (met behulp van enkele partygangers die flink aan de palen stonden te trekken) de tent van Sellout sessions flink te laten schudden...
paar minpuntjes waren t bepekte eten zoals Wientje ook al opmerkte en hoorde van vrienden van me dat er aan t einde nog flink overal werd gevochten..jammer!
maar al met al..een heerlijk feestje om even te ontsnappen aan de sleur van t dagelijks leven (en vooral aan mijn tentamens!)
Waarschuw beheerder
FYM was dope!!!!
Waarschuw beheerder
Wat een sfeer, wat een muziek, wat een mooie mensen, wat een weer, wat een super dag!!! THNX

Waarschuw beheerder
Geweldigenoten! Wat een relaxte sfeer de hele dag overal. Wat een hippigheid de hele dag door...., en wat een brillenparade zeg.. Wie doet er mee? Wie heeft de grootste en gekste bril? Hoog Dior en Guccigehalte.. ;) De hele dag door alleen maar gezellige mensen ontmoet! Vrienden gemaakt voor een dag! Antony Rother, Paul Kalkbrenner, Galluzzi en Remy waren de toppers van de dag! Marco V deed het ook niet onaardig op de main. Hij beloofde een technoset en kwam zijn woorden na. Heerlijk geschuiveld 'under the brige' ;) Overal waar je kwam... Techno, techno en nog eens techno en dan vooral heeeeeeel veel Funky techno! Op een gegeven moment hoorde ik in de 'Treu House Music' tent zelfs funky techno!

Kijk wie de gekste/mooiste bril had op:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=261277

Bijna 200 foto's staan nu online!

:) :) :) :) :) :) :) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond dit de minste Free Your Mind.
Het was zeer gezellig met alle bekenden en vrienden.
Maar zet mijn vraagtekens bij het eten,drank en geluid.
Geluid stond overal zacht,boxen die de verwachting wekken dat er leuk geluid uit komt(maar dat op de helft van haar kunnen leek te staan).
Op het eten moest je uren wachten vervolgens kwam je erachter dat het zwart was of nog niet goed.
Vindt het ronduit belachelijk dat je verplicht voor minimal 20euro munten moet halen.Hoogtepunten vd dag:
Remy,Joris Voorn(half uur helaas),Benjamin Bates en Mulero(alhoewel ik na 3 jaar nog steeds veel dezelfde nummers in zijn sets hoor helaas).
Waarschuw beheerder
donateur
whooooooo, zo genoten de hele dag :lief:

Geen woorden voor :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 4 juni 2006 om 12:37:
Geluid stond overal zacht,boxen die de verwachting wekken dat er leuk geluid uit komt(maar dat op de helft van haar kunnen leek te staan).

Geen last van gehad. Vond het geluid overal goed en zuiver. Voor de main hebben we een tijdje voor het podium gestaan en zijn een stukje naar achteren gegaan omdat het geluid te hard was voor mijn lieve oortjes..... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 12:40:
Vond het geluid overal goed en zuiver. Voor de main hebben we een tijdje voor het podium gestaan en zijn een stukje naar achteren gegaan omdat het geluid te hard was voor mijn lieve oortjes.....

Of ik nu 1 meter van de boxen stond of 10meter overal kon ik praten met mensen. Als jij dat hard vind moet je eens naar een duits festival gaan :D
Waarschuw beheerder
ja was weer een leuk feest, veel goeie maar ook veel mindere muziek gehoord...

vond het ook erg jammer dat het geluid in de mtv tent niet echt goed was, behalve als je voor de boxen ging staan.

bij johannes heil kon het feest al gelijk beginnen, wat heerlijk zeg! later anthony rother ook lekker.

daarna bij een zonsondergang lekker rammen bij mulero, altijd zo'n lekkere drive in die sets van hem (Y).

eulberg was vet! jammer dat precies bij snabeln de stroom uitviel:) toen nog even bij may geweest, erg vet ook weer(Y)

michel de hey vond ik eerlijk gezegd geen zak aan. (N)

verder eigenlijk niets van de gevreesde politie controles gemerkt, had eigenlijk bij het gelredome wel een flinke razzia verwacht. maargoed dat bleef gelukkig uit.

Waarschuw beheerder
Super vermaakt :D
Waarschuw beheerder
ohja vind het wel erg kut dat ik JAWAT heb moeten missen, waar de fuck hing die uit dan. stond om 3 uur in die tent en om kwart over drie nog steeds maar geen jawat gehoord(N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martijn op zondag 4 juni 2006 om 12:52:
ohja vind het wel erg kut dat ik JAWAT heb moeten missen, waar de fuck hing die uit dan. stond om 3 uur in die tent en om kwart over drie nog steeds maar geen jawat gehoord

Klopt..eerst zou die 15.00 optreden. Later kwam ik Kubus tegen die vertelde dat ze 18.30 zouden komen,maar weinig Jawat. Ja ladderzat voor de tent aan het hangen met zn staf in de hand, beetje jammer.

Waarschuw beheerder
Ja die heb ik ook gemist.. Stond ook paraat om 15:00 uur. .beetje jammer. Overigens viel het me op dat er meerdere dj's niet op tijd draaiden o.a. Joris Voorn...

Waarschuw beheerder
Voorproefje van de bijna 200 foto's die online staan op:
http://www.partyscene.nl/pages.php?page=261277

[img width=400 height=300 cacheid=000c734f0023d7f20aab4a821a016f54c2]http://partyscene.nl/images/library/galleries/partyscene/20060603_Free_Your_Mind_Festival/DSCF5840.JPG[/img]

[img width=400 height=300 cacheid=000ab6690023d7f743c175601a016f54c2]http://partyscene.nl/images/library/galleries/partyscene/20060603_Free_Your_Mind_Festival/DSCF5785.JPG[/img]

[img width=400 heigth=300 height=300 cacheid=000c73530023d7fb7d698af91a016f54c2]http://partyscene.nl/images/library/galleries/partyscene/20060603_Free_Your_Mind_Festival/DSCF5880.JPG[/img]

Rother: Held van de dag :respect:

[img width=400 heigt=300 height=300 cacheid=000c73570023d80804610fb01a016f54c2]http://partyscene.nl/images/library/galleries/partyscene/20060603_Free_Your_Mind_Festival/DSCF5786.JPG[/img]

(brillenparade)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 4 juni 2006 om 12:42:
Of ik nu 1 meter van de boxen stond of 10meter overal kon ik praten met mensen. Als jij dat hard vind moet je eens naar een duits festival gaan

Komt die weer aan met zijn duitsefestivals,jij kan beter gaan emigreren als je alles daar zo beter vind!

Waarschuw beheerder
Ben je lekker snel doof!

Waarschuw beheerder
idd :)

Waarschuw beheerder
Ieder zijn ding!

Waarschuw beheerder
precies zo is het ook maar net!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1e FYM maar zeker niet de laatste wat een geweldige sfeer en muziek heerlijk
en natuur lijk een hele hoop mooie vrouwen

Waarschuw beheerder
Vindt het ronduit belachelijk dat je verplicht voor minimal 20euro munten moet halen

huh ik had op het einde wel nog ff munten gehaald voor 10 euro..
maar goed, ik vond het echt een lekker festival.. het weer zat gelukkig niet tegen, er waren veel bekenden, het was gezellig, iedereen deed lekker gek en ik vond alles mooi :-)
Vond dat Diablo echt lekker draaide en alle andere waar ik was geweest ook, oftewel ik heb een hele mooie dag gehad en nu ff een krap maandje wachten op awakenings (Y)
ohja moet niet vergeten op te merken dat de VIP ruimte wel echt de moeite waard was 8-|
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweeeeeeeeldig feest :lief:

De sfeer, de mensen, de artiesten, het weer... alles was geweldig :lief: maar Bates en Kalkbrenner waren echt helden :lief: :respect:
Waarschuw beheerder
Tja,vond het eerder gezellig dan muzikaal hoogstaand...

ff een korte impressie van de dj's die ik heb gezien

Juan Sanchez leuke binnenkomer..

Darko vs. Benny paar platen van gehoord...klonk best aardig....benny zette een bizarre plaat op met de vocal "bass in your face blablabla", iemand titel ?

Karotte had ook af en toe zijn momenten...dat ie weer ff in een goed golfje zat, maar die verdween ook weer snel...
(wel Sasha - Xpander gehoord!! maar dat was volgens mij bij aron friedman)

Remy was matig helaas...wil Remy toch altijd liever in een zaal of tent horen denk ik...zijn sound op de main kwam iig niet goed aan bij me...

Mulero had ook zijn up's and down's, af en toe lekker tempo, maar dat vervloog ook voor mij heel snel...

Kalkbrenner vond ik wel erg goed!! goeie zweefshit, leek af en toe wel beetje proggy joh...heerlijk! Maar wou toch ff Marco Bailey horen, vaak goeie sets gehoord van em, dus dit was een zekerheidje...
Maar what the fuck deze man aan het doen was ?!?! Mulero eindigd knallend....en dan zet die Bailey een plaat op, verschrikkelijk....denk wel dat het 30 tempo's rustiger aan ging, snap dat niet...een beetje het tempo eruit halen mag wel, om je set weer op te bouwen....maar dit sloeg alles !!

Derrick May had ik het ook prima bij naar me zin,maar die was klaar en toen ja....mitch he....mitch als afsluiter....kan niet goed zijn....wel 1 verschrikkelijke vette plaat !! die remix van James Brown is Dead !?!?!? titel???

Waarschuw beheerder
Het was echt een masterlijk feestje! Goede sfeer en mooie mensen. Jammer dat in sommige tenten naar mijn mening te soft werd gedraaid, het mocht wel wat harder. Bij de main state was het super! Lekker buiten met een heerlijk zonnetje. Mijn eerste 'echte' feestje, maar zeker niet mijn laatste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kan me weinig meer herineren:d

was iig erg goed te doen daar(y)
after in t Roosje was ook chill:yes:

moet alleen nu gaan werken:frusty:

Waarschuw beheerder
Super super SUPER het was wéér een geslaagd feestje.
Alleen jammer dat ik er later achter kwam dat omwonende gratis mochten:S (woon er nog geen 10 min vandaan)

Al bij al was het weer heel de dag met een big :D .

:flower:
Waarschuw beheerder
Een beperkte keuze aan eten. De hamburger man, wilde niet even zijn arm uitrijken voor een broodje beenham. (Ik stond helaas een halve meter te ver naar linksin de rij, waardoor ik bij de hamburgen afdeling in de rij stond) Daarna ook te horen krijgen dat we 20 minuten zouden moeten wachten op een broodje beenham... Toen maar een hamburger genomen, met te veel mayo, geen sla etc.. van 4 euro.

Je he, daar baalde ik ook van. Herinner me nog dat ik vorig jaar een heerlijk broodje gezond heb gegeten op FYM? Je werd min of meer gedwongen ongezond te eten :(

En ik betaal geen 50 cent voor een vieze plee, die je niet eens kunt doortrekken.

Ik werd pas na 3 keer naar de wc te zijn geweest en betaald te hebben geattendeerd door een ander meisje uit de rij dat ik gratis mocht door mn bandje. De wc meisjes hadden er helemaal van niks gezegd, terwijl ik hen steeds het geld gaf met mn arm waar het bandje aan zat :(

Verder prima vermaakt (Y)
Uitspraak van Spenker op zondag 4 juni 2006 om 13:34:
Tja,vond het eerder gezellig dan muzikaal hoogstaand...

eens!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was zeker een vet feestje..
vooral bij de minimal en main gestaan omdat die tenten zooo fucking heet was.

wel nog heil gezien en stukje rother, maar druk en warmte. ik had er gewoon geen zin in.
verder stukje voorn gezien. wel oke, maar heb die nummers al te vaak gehoord.
stukje watson. was wel oke. remy was tof. heerlijk stana dansen in het avondzonnetje. mulero was wel oke, maar kende bijna al die platen wel die ie draaide.
ik vind de minimal super relaxed en echt lekker muziek gehoord. vond vooral tanzmann, heartrobe en eulberg erg vet. goed sfeertje daar ook
Waarschuw beheerder
Super feest (Y)

Artiest Anamica
Waarschuw beheerder
weet mss iemand die site die foto's maakte van het feest... iets met best dressed ofzo:S ben het kaartje verloren
Waarschuw beheerder
Vond het een leuk feest, maar meer ook niet. Het ging te weinig echt los vond ik.

Heil was top, Kalkbrenner heerlijk met zijn subtiele sound, Galluzzi zeer goed te verteren, Remy weergaloos as always.

Wat viel Benny me trouwens tegen met Darko zeg, die set ging helemaal nergens over.

Op naar Awake..

Waarschuw beheerder
heerlijk feest (y)
Waarschuw beheerder
ijsjes anyone??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zondag 4 juni 2006 om 14:12:
Was jij er ook .

Gegroet een WYNN

Ja jij ook:O

:cry: Niet gezien:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uncensored op zondag 4 juni 2006 om 15:16:
Vond het een leuk feest, maar meer ook niet. Het ging te weinig echt los vond ik.

dit vond ik dus ook. bij de main echt een duffe bedoeling vond ik

Waarschuw beheerder
was een zeer geslaagd feestje!!!!
:respect:
Waarschuw beheerder
vond het wel een leuk festival! veel bekenden en lekkere muziek! niet druk en te groot!

jammer vond ik ook dat je alleen voor 20 euro bonnen moest kopen en niet voor andere, kleinere bedragen. En ook prijs verhoudingen qua drank was best wel pittig. en je kon bijna alleen maar kiezen uit ongezond eten.. maar goed, mocht de pret niet drukken.
Waarschuw beheerder
hem me goed vermaakt, heb natuurlijk ook wel paar min puntjes maar die zijn er altijd!

Uitspraak van Lennart! op zondag 4 juni 2006 om 15:38:
dit vond ik dus ook. bij de main echt een duffe bedoeling vond ik

vond ik dus ook, alleen bij mono en mtv tent vond ik het wel lekker los gaan.

Waarschuw beheerder
:cheer: FYM :cheer:

Wat n heerlijkheidje dit festival .. de tijd vloog. Voordat ik t wist stond ik alweer mn laatste pasjes te maken bij de main. Beetje sober einde vond ik. Jammer! Maar goed, al met al, ook veel topdj's gehoord. Spierpijn is een goed teken, heb me flink uitgeleefd :P Ook weer allemaal bekendetjes gezien!! :lief: Vond t super! Ben r zeker weer bij volgend jaar. Heb n beetje heimwee :(

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op zondag 4 juni 2006 om 15:33:
Ja jij ook:O

:cry: Niet gezien:(

Ja ik ook :O.

Nee ook niet gezien :(.

Tjeetje zeg....

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zondag 4 juni 2006 om 16:18:
Ja ik ook .

Nee ook niet gezien .

Tjeetje zeg....

Jammer Bart:( volgende keer ff smsen:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op zondag 4 juni 2006 om 16:20:
Jammer Bart:( volgende keer ff smsen:yes:

Als jij weer eens gaat technoen dan ;).

Erg zonde van de miscommunicatie. Goed feest gehad dus? Buiten het mislopen van elkaar om.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer super.
vorig jaar was muzikaal gezien beter maar dit jaar was zonniger en gezelliger.
en het leukste van alles was nog die solar camper buiten op het veld daar werd zo goed gedraaid door ene sam oneil
geweldig met een hecht groepje staan springen daar.
Waarschuw beheerder
Superfeestje!

Lekker weer, goede sfeer en geweldige muziek

Ik heb alleen Jawat gemist.. Heeft ie überhaupt nog opgetreden want 16 bit werd overgenomen door Laidback Luke gevolgd door Benjamin Bates (beiden geweldig)
Waarschuw beheerder
Alleen op afterparty in Roosje geweest. Was erg goed (waarom staat die trouwens niet in de agenda?), werd erg goed en groovy gedraaid, veel leuke dames en een goede afsluiter van een kutdag.
Waarschuw beheerder
was zkr chill, lekker potje ballen bij de minimal :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomazi op zondag 4 juni 2006 om 04:16:
prijzen voor eten/drinken normaal

4 euro voor een zakJE patat met mayo, en t zelfde bedrag voor een broodje hamburger met mayo en curry of een flesje water? Nee die prijzen waren niet normaal, maar ja dat is tegenwoordig de trend lijkt het wel..
Verder prima vermaakt, was gezellig en op techno kan ik mij prima vermaken zo bleek :P

Maar zet mijn vraagtekens bij het eten,drank en geluid.

Idd, vooral dat die bonnenstrips alleen per 10 gingen.. tis toch geen werk om er wat vanaf te scheuren.. :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja was zeker een mooi feestje!

Iemand enig idee wanneer de Livesets online komen? :P (Livesets.com zou dit regelen)

Waarschuw beheerder
pff wat een feest met karotte staan housen daarna met galuzzie z'n chick (echt lekker ) joint gerookt(10), en met galuzzie zelf !!

en de poema helemaal (Y)

:respect: 4 ille de man wesdex
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoMist op zondag 4 juni 2006 om 17:34:
Iemand enig idee wanneer de Livesets online komen? :P (Livesets.com zou dit regelen)

Dan vraag je het hun (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Leuk feestje..gezellige sfeer alleen t geluid in die MTV tent was idd slecht, en 2 bonnen voor wat eten:s...gaat nergens over!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LEI © op zondag 4 juni 2006 om 16:59:
Ik heb alleen Jawat gemist.. Heeft ie überhaupt nog opgetreden want 16 bit werd overgenomen door Laidback Luke gevolgd door Benjamin Bates (beiden geweldig)

Jawat die was er van 20.00 tot 20.15 daarna kwam Don Diablo (die moest eigenlijk om 20.00 beginnen).
Jawat vondt ik niet zoveel aan , daarna rockte Don weer (Y)
Waarschuw beheerder
WIE O WIE WEET

hoe die eerste plaat heet die Kalkbrenner draaide?

Fym was geweldig!(L)

Waarschuw beheerder
was voor het 3de jaar wederom weer een vet feestje :cheer:

lekker weer
goeie sfeer
en lekkere muziek!!!!!!

op naar volgend jaar:cheer:

Waarschuw beheerder
GEWELDIGENOTEN!
Wat een ontzettend gezellig feestje was dit zeg! :yes:
Lekkere muziek (vooral wat later op de dag werd het steeds vetter),
prachtig weer (konden we nog meer mazzel hebben??)
en een ontspannen festival-sfeertje.

Wat mij betreft is het buiten-feest-seizoen
hiermee weer officieel geopend :cheer::bounce::cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Een hele stoere opener van het festivalseizoen!

Supervette sets gehoord, met name van Anthony Rother, Joris Voorn en Stanton Warriors, en het voelde goed om weer eens in het zonnetje los te kunnen gaan!

Waarschuw beheerder
Lekker feestje. Vooral supergezellig. Goede sfeer, leuke mensen allemaal! Vond Rother het hoogtepunt samen met Remy. Geluid in MTV tent was alleen matig. Sowieso veel problemen met geluid geloof ik, ook op main. Kalkbrenner was ook lekker. Mooi weertje :D goed begin van t festivalseizoen.
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Dit was weer een mooi begin van het festivalseizoen van deze zomer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op zondag 4 juni 2006 om 16:14:
vond ik dus ook, alleen bij mono en mtv tent vond ik het wel lekker los gaan.

Vond ik niet..vond dat het alleen bij selloutsessions af en toe los ging.
Mtv was niet byzonder.
Mono was werkelijk echt saai, mijn muziek ook niet.
Mainstage was
echt een duffe bedoeling vond ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 4 juni 2006 om 18:50:

ja op het einde(foutje) vond ik het wel lekker los gaan, tijdens Eulberg en May
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 17:42:
en de poema helemaal

ja ik vond die ille bitch en man zonder schaduw echt vet! had ze nog nooit gehoord, maar heb daar echt nog heerlijk staan knallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zondag 4 juni 2006 om 19:37:
ille bitch en man zonder schaduw

ook nog nooit gehoord, ben benieuwd wat voor stijl ze een beetje draaien?
Waarschuw beheerder
donateur
Super gezellig festival, heerlijk weertje waardoor ik vrijwel alleen maar buiten ben geweest, met uitzondering van Heil en Rother in de MTV. Vond het echt te warm daar in die tent, maar het was het zeker waard, voor mij zeker de beste sets van de dag!

Daarna is het niet echt meer bijzonder geweest, wel leuk setje van Skils gehoord op de main, altijd fijn om hem te horen (Y)

Bij de WC's mogen ze wel stromend water organiseren, vond het wel een beetje jammer dat dat er niet was. Van de 3 edities vond ik dit wel de slechtste. Heb me super vermaakt dankzij een hoop gezellige mensen, maar was iets TE gezellig, waardoor het niet echt losging.

Waarschuw beheerder
Gruwelijk feest! Egt geluk gehad met ut weer.
Waarschuw beheerder
top (y)

zon, vette beats en veel looie meiden! Mijn dag was perfecto!

maar 4 euro voor een flesje water :s:s:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op zondag 4 juni 2006 om 18:19:

Doe mij die laatste maar van zijn set... ;) Wat een knaller is dat en wat ging het los... :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Syce houst van jou op zondag 4 juni 2006 om 20:22:
maar 4 euro voor een flesje water

Tis duur ben ik het mee eens, maar vaak wordt er ook 2,50 per glas water gerekend en uit zo'n flesje gaan weer twee glazen...
Waarschuw beheerder
Heeeel relaxxttttt... ondanks wat problemen deze dag toch een super (vaag) feest gehad :D..... Zeeer goed begin van deze lieve zomer (L).... En nu maar verder met afteren :P
Waarschuw beheerder
met de nadruk op begin of niet carnagezzzz :D hahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op zondag 4 juni 2006 om 20:59:
met de nadruk op begin of niet carnagezzzz hahahah

ssst ;)
Waarschuw beheerder
HELEMAAL TOP GEHAD!!!!!!!!
echt een leuke sfeer niet te druk en heerlijk weer, leuke mensen weer gezien en ontmoet.
en een keer lopend naar een feestje gaan is toch ook wel heel erg lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
vond t tot een uurtje of 5 ook matjes er aan toe gaan
daarna kan ik me niet meer voor de geest halen:rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WIE O WIE WEET

gebrunn gebrunn

het geheim van Kalkbrenner? een dikke vette bockworst met veeeeel mayonaise :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zondag 4 juni 2006 om 16:33:
Als jij weer eens gaat technoen dan .

Erg zonde van de miscommunicatie. Goed feest gehad dus? Buiten het mislopen van elkaar om.

Ja binnekort gaan we gewoon samen:yes:
Prima vermaakt jij ook?
:kusje2:
Waarschuw beheerder
donateur
Dus was wel een tof feestje daaro.... en goed weer!!!

voor foto's zie www.point2.nl (klik op "here")
Waarschuw beheerder
donateur
erg relaxt
Waarschuw beheerder
Remy en anthony rother geweldig. Verder superveel leuke mensen . Het was wel meer een gezelligheidsfeest dan een dansfeest voor mij maar dat was ook prima!

Het geluid vond ik overal te zacht, hopen dat het volgend jaar beter is.
Waarschuw beheerder
Rother draait nu hier :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paolio-energy op zondag 4 juni 2006 om 06:32:
Little computer people, whenn the sunn goes down, father and sisters tell me.........

One million miles away from homelaatste aanpassing 4 juni 2006 06:33

(L)(L)(L)
Artiest Powel
Waarschuw beheerder
Echt ja was goed feestje maar de sfeer ben ik wel met de meeste eens dat die niet echt los ging.
Mtv tent was toch het lekkerste en Rother echt ahh heerlijk.
Vond hem sowieso al chill maar nu NOG meer :) had hem nog nooit live gezien.

Iemand een idee hoe zijn laatste plaat heet die hij draaide? Vragen is nog steeds makkelijker dan zelf de online vinyl shops door te zoeken he :P
Er zat die tekst in van blablablabla coming home (en blablabla was uiteraard een andere tekst)

En trouwens stroomvoorziening was wel zuur. Halve set van Derrick may (die trouwens ook erg goed draaide) in het donker en met bouwlampen gehad :S

Anyhow vond het wel een OK/Goed feestie
Waarschuw beheerder
Ja die one million mile away from home was dat idd die ik zoek
Waarschuw beheerder
vooruitziende blik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Powel op zondag 4 juni 2006 om 23:52:
Echt ja was goed feestje maar de sfeer ben ik wel met de meeste eens dat die niet echt los ging.

Inderdaad, van mij had het ook wel wat meer los mogen gaan!!

Mono was werkelijk echt saai, mijn muziek ook niet.

Erg saai ja!! :)

--

Maargoed verder wel gezellig gehad!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 00:02:
Erg saai ja!!

feestje moet jezelf maken!
ik heb het daar erg naar mn zin gehad(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op maandag 5 juni 2006 om 00:13:

I Know, heb ik ook zeker gedaan, alleen niet bij Mono. ;)
Zeker wel een leuke dag gehad!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op zondag 4 juni 2006 om 22:28:
Ja binnekort gaan we gewoon samen:yes:
Prima vermaakt jij ook?
:kusje2:

Mooi zo :cheer:.

Ik heb een prima dagje beleeft. Vandaag niet eens verrot ofzo :O.

:kusje2:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer een herlijk begin van het festivalseizoen Zon, mooie muziekjes en lieve mensen (L) Met als ultieme hoogtepunt....ROTHER!! Pff wat ging het los voorraan zeg Heerlijk meegesprongen, meegeschreeuwd :9 YES! Was ook echt gesloopt na zijn set. Toen ff bijgekomen in de VIP 8)
Voor de rest voornamelijk bij de main geweest. Waar het geluid trouwens dramatisch was :/ En Michel de Hey als afsluiter vond ik geen succes :no:
De monostage vond ik geen reet aan, ben daar ook niet lang gweest 8) En dus wat heerlijke uitstapjes gemaakt naar de mtv rent...Heil & Rother :9

Alleen beetje jammer dat ik en Overd0ze niet meer binnenkwamen in de Poema om 5.30 ofzo :/ Tijdens de after toch maar besloten het ff te proberen...maar helaas :(

Mensen bedankt voor de topdag en tot FYM2007!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 5 juni 2006 om 00:41:
Alleen beetje jammer dat ik en Overd0ze niet meer binnenkwamen in de Poema om 5.30 ofzo Tijdens de after toch maar besloten het ff te proberen...maar helaas

Dan heb je idd nog wat gemist ja :(
Waarschuw beheerder
donateur
als alle festivals deze zomer net zo vet gaan worden als FYM beloofd dat een hele mooie zomer te worden:lief:
Waarschuw beheerder
Ik vond Heil echt geweldig! wat een superset
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Kevinn op maandag 5 juni 2006 om 00:13:

Ja en Nee.
Ik ben van de stempel die het liefst iedereen meeschreeuwt in een feest/festival met joelen etc. Maar het was overal vrij gezapig. Of dat aan het geluid lag? Het publiek dat haar draai niet kon vinden? Heb me prima vermaakt hoor, met vrienden en bekenden. Maar meer dan gewoon gezellig is dit festival niet geworden. Het was voor mij muzikaal gezien geen hoogtepunt. En daarnaast heb ik me toch enigzins opgewonden over drank en eten. Ik lust geen bier. Bier is goddomme het goedkoopst 1 munt..en water,wijn gewoon 2(4€ belachelijk!!). Smirnoff 3munten :no: :(
Eten was allemaal (nog) niet goed..en duurde uren voordat je wat kon krijgen,als het er uberhaubt nog was.
De minste Free Your Mind tot nu toe!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Powel op zondag 4 juni 2006 om 23:53:

Anthony Rother - Father

Zie trouwens dat er wat mensen klagen over dat je alleen per 20 euro munten kon kopen. Ik heb toch echt voor 10 euro munten gekocht 8)

Voor de rest zijn de prijzen belachelijk. (waar niet tegenwoordig? ) Ik heb dan het voordeel dat ik voornamelijk bier ging halen en dan is goed te doen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op maandag 5 juni 2006 om 01:12:
Maar het was overal vrij gezapig. Of dat aan het geluid lag? Het publiek dat haar draai niet kon vinden? Heb me prima vermaakt hoor, met vrienden en bekenden. Maar meer dan gewoon gezellig is dit festival niet geworden. Het was voor mij muzikaal gezien geen hoogtepunt. En daarnaast heb ik me toch enigzins opgewonden over drank en eten. Ik lust geen bier. Bier is goddomme het goedkoopst 1 munt..en water,wijn gewoon 2(4€ belachelijk!!). Smirnoff 3munten

My words exactly. Heb het alleen bij Kalkbrenner echt los zien gaan en dat is veel te weinig natuurlijk.

En dat geld... sja dat weten we nu wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Uncensored op maandag 5 juni 2006 om 01:48:
Heb het alleen bij Kalkbrenner echt los zien gaan

Ben je zeker niet bij Rother geweest!

O wat heerlijk zeg, nog een extra dag weekend :D

Waarschuw beheerder
Heb t echt super naar mn zin gehad! :cheer: Soms iets mindere muziek (maar ach, dat mag de pret niet drukken, er komt wel weer een feestje waar de muziek super is), zonnetje, leuke mensen... heerlijk!

Vond het idd belachelijk dat je alleen maar bonnen voor €20,- kon kopen, hoop dat dit geen trend wordt voor andere feesten.

Maar even goed genoten dus :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kierewietje op maandag 5 juni 2006 om 09:56:
Rother, mijn held!

samen met heil zeker ja!!

fantastisch feest...

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 10:02:
bonnen voor €20,-

kheb gewoon voor 10 euro een keer bijgekocht hoor? :/

Uitspraak van tiesniewies op maandag 5 juni 2006 om 00:58:
Ik vond Heil echt geweldig! wat een superset

juist:-D
wat een binnenkomer alleen al:)

en k vond de sfeer bij benny vs darko ook egt goed!

gezellige dag gehad!

Waarschuw beheerder
Bier is goddomme het goedkoopst 1 munt..en water,wijn gewoon 2(4€ belachelijk!!). Smirnoff 3munten

Hoor ik van meer mensen, maar elke keer als ik flesje water haalde (veel, en bij verschillende barren) gaf ik 1 bon (wist niet beter) en is helemaal nooit gzegd dat ik er 2 moest geven...

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 10:02:
Vond het idd belachelijk dat je alleen maar bonnen voor €20,- kon kopen

Ja dat was in het begin, later kon ook per 10 euro...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 10:18:
Ja dat was in het begin, later kon ook per 10 euro...

? als dat zo is,is het erg vreemd. Ze erkennen dus als het ware hun eigen fout. Maar goed daar kun je als bezoeker moeilijk achter komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 10:08:
en k vond de sfeer bij benny vs darko ook egt goed!

idd toen ging het vooraan ook goed los!
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog nooit zn saai feest meegemaakt. vorig vond ik het best ok.

maar dit jaar kon ik me beter dingen bedenken als daar op het terrein te blyven.

voor my dus ook geen free yor mind meer
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jou heel niet gezien :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 09:46:
Ben je zeker niet bij Rother geweest!

Idd niet geweest, als ik alle verhalen hier zo hoor waarschijnlijk geen goeie keuze :/

Waarschuw beheerder
Tja...Misschien had ik er teveel van verwacht maar ik vond t behoorlijk tegenvallen.
Bij een open podium vind ik een lekker brokje gras wel een vereiste.
Er waren te weinig toiletten, de planken in de tenten lagen schots en scheef en kreeg om 19.00 uur al pijn in me rug.
Er liepen genoeg hippe mensen rond maar die weten waarschijnlijk niet meer hoe je een feestje moet bouwen.
Kan ook dat t aan de line-up lag..Het tempo had wat mij betreft wat sneller omhoog gekunt in de MTV tent.

Johannes Heil was geweldig, Juan Sanchez viel ook mee, maar Anthony Rother was niet de juiste persoon erna.
Toen ben ik ff een loopje gaan maken, maar zag dat t nergens los ging.
Hoopte dat Darko en Benny t beter zouden doen, maar dat was niet t geval (tegenvaller van de dag)
Buiten bij Bart Skills en Remy kreeg ik pas een beetje het festival gevoel te pakken.
Andre Galuzzi is gewoon een super dj en Paul Kalkbrenner zn live set doet t ook altijd goed.

Op naar Awakenings.
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 20:41:
maar vaak wordt er ook 2,50 per glas water gerekend en uit zo'n flesje gaan weer twee glazen...

weet niet waar jij je glazen water koopt.. maar je wordt iig flink genaaid!! complete waanzin dat een organisatie zoveel winst wil maken op drank..

verder wel een goede opening van het festivalseizoen! :)

vond vooral de opening van de dag @ mono erg vet!!

muzikaalhoogtepunt: Rother!!
Waarschuw beheerder
fantastisch dagje gehad!! echt super gezellig!!
tom is de held van de dag, gewoon mn telefoon terug gevonden (L) en hij doet t zelfs nog! zonder schrammetje!! woei!
Waarschuw beheerder
donateur
verrasing van de dag
Jackmate:respect:
Waarschuw beheerder
Ik vind het vooral op de main wat zwakjes, geluid had daar ook wat harder gemogen! Maar ik was toch meeste tijd bij MTV en daar vond ik het wel super, ff raar met dat licht bij derrick may geloof ik maar dat maakte niets uit. En bijna bij ieder feest zijn de drank prijzen zo hoog dus dat moeten we allemaal maar accepteren(Y)
Waarschuw beheerder
Heb jou heel niet gezien

Ik jou ook nie! :( Hopelijk binnenkort weer? ;) (k)

Kep al wa leuke fotootjes op mun prof staan, bij album van Free Your Mind! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 5 juni 2006 om 01:43:
Uitspraak van Powel op zondag 4 juni 2006 om 23:53:

Anthony Rother - Father

Chill Thanks droogkloot079

Waarschuw beheerder
Vooral Mono ondfer de brug was weer super, Dominik, Karotte, Lauhaus allemaal toppie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.L.I.E.K.E. op maandag 5 juni 2006 om 12:08:
Heb jou heel niet gezien

Ik jou ook nie! Hopelijk binnenkort weer?

Kep al wa leuke fotootjes op mun prof staan, bij album van Free Your Mind!

Was jij er ook? :(
Waarschuw beheerder
Ja, ik was er ook...kep jou ook helemaal nie gezien! :( Hoop je ook snel weer es te zien, Powel! (k) Kep trouwens veel mensjes nie gezien...kweet nie hoe da kan???

Waarschuw beheerder
Geweldig naar mn zin gehad, fijne sets en allemaal lieve mensen :lief:

Baalde alleen erg van hoe het eten was geregeld; ten eerste weinig keus, alleen vette hap, snoep of oosters, niks geen broodje met ham of iets anders hartigs voor tussen de middag. Ten tweede stond vanaf half 5 tot 8 overal een rij van minimaal 20 min en toen ik bij de patat eindelijk aan de beurt kwam had ik door waarom de rij zo lang was: er stonden maar 2 mensen en die werkten zó onvoorstelbaar langzaam dat ik er gewoon pissig van werd. Zeker een puntje van verbetering voor volgend jaar!

Flesjes water vond ik ook erg duur en jammer dat je per se minimaal €20 of een veelvoud moest uitgeven aan bonnetjes.
Waarschuw beheerder
Hoeveel bezoekers waren er op free your mind ?

Iemand enig idee ?

Waarschuw beheerder
zeker heel goed vermaakt. echt topsfeertje, de hele dag.
tog wel jammer dat ik gras had meegesjouwd en dat de vip alleen een omgeploegd modderveldje met 2 tafels was :(
maar t water was inderdaad te duur, gaat nerges over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 12:28:
Baalde alleen erg van hoe het eten was geregeld

gewoon eigen voer meenemen :P

ROTHER was echt top :respect:

brothers and sister,, tell me how you feeling................. and i say mother,,, tell me how you feeling.... father,,,, tell me how you feeling..... iff you can tell me how you feel............i must say there would be no freedom.............one million milles away from home .....one million milles away from love....one million times away from god..........

:respect::respect:respect::respect::respect:respect:
Waarschuw beheerder
Dat was kippenvel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acidcriminal op maandag 5 juni 2006 om 12:33:
Iemand enig idee ?

8.500/9.000 +-
dag van te voren waren er ruim 8.000 kaarten verkocht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was idd zo raar dat je alleen maar voor 20 euro muntjes kon halen. Slaat echt nergens op. Heb ik ook nog nooit ergens anders mee gemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.L.I.E.K.E. op maandag 5 juni 2006 om 12:25:
Ja, ik was er ook...kep jou ook helemaal nie gezien! Hoop je ook snel weer es te zien, Powel! Kep trouwens veel mensjes nie gezien...kweet nie hoe da kan???

Beetje teveel poep in je ogen? haha. Ik heb nog wel wat mensjuns gezien maar was van te voren ook vergeten hier te kijken wie er heen gingen.

tot snelliee (K)SSSS

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.L.I.E.K.E. op maandag 5 juni 2006 om 13:11:
Hier 2 filmpjes van ons, van Free Your Mind...geluid is wa minder...maar de sfeer

2e filmpje is echt cool is zij zwakzinnig ghehehehehe zo klinkt het echt
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe draaide Ouwens dan? Hij stond geloof ik in de 9 stylen area.
Waarschuw beheerder
2e filmpje is echt cool is zij zwakzinnig ghehehehehe zo klinkt het echt

Whahahaha...ja, geweldig wijffie hé! :P Kep altijd zo veel lol met haar! :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 11:49:
Kan ook dat t aan de line-up lag..Het tempo had wat mij betreft wat sneller omhoog gekunt in de MTV tent.

Inderdaad. Ging een beetje op en neer. Geen stijgende muzikale lijn en dat is toch het lekkerste..
Waarschuw beheerder
dat ben jij tog

Nee, das mun dinnetje Mical! ;) Dit ben ik....

[img width=300 height=400 cacheid=000c74640023db26b739aaa91a016fa581]https://partyflock.nl/images/user/11723_large.jpg[/img]

:P
Waarschuw beheerder
Het ultieme hoogtepunt van de dag: ANTHONY ROTHER!!
Hier onder 3 korte filmpjes (geluid is niet prima)

http://www.zippyvideos.com/4115240005306216/anthony_rother/

http://www.zippyvideos.com/1202651305306236/anthony_rother_1/

http://www.zippyvideos.com/9900171785306246/anthony_rother_2/

Nog een filmpje van michel de hey op het einde:

http://www.zippyvideos.com/3350424835306306/fym_2/
Waarschuw beheerder
Over lineup enzuh gesproken....degene die de timetabel bij rockwattus heeft verzonnen is echt labiel!! Zat geen logica in behalve remy en daarna Mulero!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.L.I.E.K.E. op maandag 5 juni 2006 om 14:19:
Dit ben ik

ghehe kwam door die groote zonnebril B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blo op maandag 5 juni 2006 om 14:50:
Het ultieme hoogtepunt van de dag: ANTHONY ROTHER!!

van dat eerste filmpje krijg ik echt kippenvel kstond daar ook ergens tussen :P

op naar RUHR :nog2weekjes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet iemand hoe die dude zen site heette die die fotos maakte...iets van hosselenbergh.com??? ???
Waarschuw beheerder
Hmm.. beetje een lauw feestje, niks te klagen bart skills draaide wel lekker en onder de brug was het gezellig.

Dit feestje kun je naar mijn mening gerust over slaan. Volgend jaar alleen naar emporium die was kwa prijs/kwaliteitverhouding beter dan FYM.

Waarschuw beheerder
marco v was mijn hoogtepunt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] TECHNO op maandag 5 juni 2006 om 17:55:
emporium die was kwa prijs/kwaliteitverhouding beter dan FYM.

kan ik me niet voorstellen...

Waarschuw beheerder
donateur
Daar kreeg je gratis een paar bakken met regenwater over je heen...

Geheel gratis en voor niets....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 5 juni 2006 om 18:21:
kan ik me niet voorstellen...

idd nog al loose opmerking zwemporium is tog meer een trancy feestje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blo op maandag 5 juni 2006 om 14:50:

Haha koele filmpjes...

Uitspraak van Vette Vingers op maandag 5 juni 2006 om 14:51:
Over lineup enzuh gesproken....degene die de timetabel bij rockwattus heeft verzonnen is echt labiel!! Zat geen logica in behalve remy en daarna Mulero!!!

Denk dat Remy toch beter tot z'n recht zou zijn gekomen in de tent
Waarschuw beheerder
leuk feestje :)
wederom weinig aan decoratie gedaan en gelukkig betaal je daarvoor en het gaat om de muziek.

lekkere vette hamburgers, met een blaadje sla ertussen word die al snel een euro duurder,

En ja gezellig, het was gewoon erg gezellig en lekker weer :)

en hoe meer er gezeikt word des te beter het feestje voor mij,ik vond het wel op een feestje van een paar jaar terug lijken en daar houd ik wel van :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op beatfreax.com staan echt vette foto's van het Anthony Rother gebeuren :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uncensored op maandag 5 juni 2006 om 18:45:

ik denk van niet. hij draait lekkere funky techno. kan juist prima op een buitenstage

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 5 juni 2006 om 19:14:
ik denk van niet. hij draait lekkere funky techno. kan juist prima op een buitenstage

mee eens :)
Waarschuw beheerder
Remy was erg goed bezig, veel platen die herkenbaar waren en goed begin en daarmee was mulero een goed einde...de rest was hmmmjaamatigjes....

Waarschuw beheerder
-Free Your Mind festival & Rockit open air zijn voor mij toch wel de beste feesten van het jaar, vooral de sfeer is super!

Laat Rockit open air maar weer komen :jaja: !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 4 juni 2006 om 12:54:
Klopt..eerst zou die 15.00 optreden. Later kwam ik Kubus tegen die vertelde dat ze 18.30 zouden komen,maar weinig Jawat. Ja ladderzat voor de tent aan het hangen met zn staf in de hand, beetje jammer.

Sjawat was dr om 20:00 pas en duurde maar een kwartiertje, dit was muzikaal misschien wel het hoogtepunt voor mij, verder vond ik de muziek maar een beetje lauw, zelfs Rother kon mij niet echt boeien, maar heb wel een chille dag gehad, volgend jaar een hiphop/electro podium, dan kom ik zeker weer...
Waarschuw beheerder
Raar dat mensen dat mooi vinden.... Ik liep zelf toevallig ook nog langs die tent waar Jawat toen stond... maar had daar toen echt geen trek in... Ik kom daar om lekker los te gaan op techno etc. ... niet voor hiphop..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vive la Vie op zondag 4 juni 2006 om 01:24:
Wat betreft de locatie... vond ik iets minder.

Uitspraak van Vive la Vie op zondag 4 juni 2006 om 01:24:
Het feest had nul aankleding

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 01:42:
het binnen in de tent toch iets te benauwd

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 02:01:
Michel de Hey echt een laffe afsluiter was

Uitspraak van tiesniewies op zondag 4 juni 2006 om 02:08:
vond verder wel dat er een lasertje had gemogen in de MTV

Een beperkte keuze aan eten.

Geluid stond overal zacht

Op het eten moest je uren wachten

Uitspraak van *martijn op zondag 4 juni 2006 om 12:44:
het geluid in de mtv tent niet echt goed

Uitspraak van Uncensored op zondag 4 juni 2006 om 15:16:
Wat viel Benny me trouwens tegen met Darko zeg

Uitspraak van Lennart! op zondag 4 juni 2006 om 14:24:
heb die nummers al te vaak gehoord

bij de main echt een duffe bedoeling vond ik

Uitspraak van inactief op zondag 4 juni 2006 om 16:16:
Beetje sober einde vond ik

Uitspraak van Lady Sascha op zondag 4 juni 2006 om 16:54:
vorig jaar was muzikaal gezien beter

Uitspraak van Svensation B) op zondag 4 juni 2006 om 17:33:
4 euro voor een zakJE patat met mayo

Uitspraak van [Roy] op zondag 4 juni 2006 om 17:57:
t geluid in die MTV tent was idd slecht, en 2 bonnen voor wat eten

Uitspraak van Mars.. op zondag 4 juni 2006 om 20:01:
Daarna is het niet echt meer bijzonder geweest

Uitspraak van Mars.. op zondag 4 juni 2006 om 20:01:
Van de 3 edities vond ik dit wel de slechtste

Uitspraak van Joren! op zondag 4 juni 2006 om 23:38:
Het geluid vond ik overal te zacht

Uitspraak van DK079 op maandag 5 juni 2006 om 00:41:
De monostage vond ik geen reet aan

het was overal vrij gezapig

muzikaal gezien geen hoogtepunt

Uitspraak van hoebink op maandag 5 juni 2006 om 10:35:
heb nog nooit zn saai feest meegemaakt

ik vond t behoorlijk tegenvallen

tegenvaller van de dag

Uitspraak van tiesniewies op maandag 5 juni 2006 om 12:05:
Ik vind het vooral op de main wat zwakjes

Uitspraak van tiesniewies op maandag 5 juni 2006 om 12:05:
drank prijzen zo hoog

Uitspraak van Uncensored op maandag 5 juni 2006 om 13:55:
Geen stijgende muzikale lijn en dat is toch het lekkerste..

Uitspraak van Vette Vingers op maandag 5 juni 2006 om 14:51:
degene die de timetabel bij rockwattus heeft verzonnen is echt labiel

Uitspraak van [0570] TECHNO op maandag 5 juni 2006 om 17:55:
Dit feestje kun je naar mijn mening gerust over slaan

Uitspraak van Uncensored op maandag 5 juni 2006 om 18:45:

Uitspraak van workey op maandag 5 juni 2006 om 18:56:
en hoe meer er gezeikt word des te beter het feestje voor mij,ik vond het wel op een feestje van een paar jaar terug lijken en daar houd ik wel van

Hebben techno liefhebbers doorgaans ook wel eens niets te klagen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op maandag 5 juni 2006 om 22:42:
Raar dat mensen dat mooi vinden.... Ik liep zelf toevallig ook nog langs die tent waar Jawat toen stond... maar had daar toen echt geen trek in... Ik kom daar om lekker los te gaan op techno etc. ... niet voor hiphop..

Voor de afwisseling, beetje lauwe biets horen in het zonnetje met een biertje en een jointje, relaxed toch...

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op maandag 5 juni 2006 om 22:42:
Ik kom daar om lekker los te gaan op techno etc. ... niet voor hiphop..

Achja voor ieder wat wils. Hoor zelf ook liever Kubus die beats pompen dan diepe minimale sjizl ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 22:51:

Nee, maar kritiek is goed (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op maandag 5 juni 2006 om 23:16:
Voor de afwisseling, beetje lauwe biets horen in het zonnetje met een biertje en een jointje, relaxed toch...

Jawel.. maar niet om 8 uur 's avonds (zo laat was het ongeveer toch..) tussen alles door... VInd het normaal ook echt relaxt maar toen ik daar (waus) langs die tent liep dacht ik echt van wtf is dit...
Waarschuw beheerder
Heb trouwens nog nix over Marco Bailey gelezen volgens mij maar die vond ik ook nog een verassend lekkere set draaien.
Toen zaten we ff voor de MTV tent te chillen voor we naar Derrick May in het donker gingen hehe (om nog maar ff wat verder te klagen :P)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 22:51:

wij zijn gewoon verwend:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 6 juni 2006 om 00:58:
wij zijn gewoon verwend:d

We zoeken het gemiddeld gezien ook vaker in het buitenland i.t.t. andere danceliefhebbers denk ik. Veel vergelijkingsmateriaal, veel kritiekpunten.

Maar dat is niet erg, daar kan een organisatie alleen maar van leren, zolang je het zelf maar gewoon naar je zin maakt. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van teknomist op dinsdag 6 juni 2006 om 01:03:
We zoeken het gemiddeld gezien ook vaker in het buitenland i.t.t. andere danceliefhebbers denk ik. Veel vergelijkingsmateriaal, veel kritiekpunten.

punt(y)

qua prijzen,geluid ok,maar publiek leek mij zeker in t begin toch niet echt los te gaan,wat ik wel vewachte eigenlijk

Uitspraak van teknomist op dinsdag 6 juni 2006 om 01:03:
zolang je het zelf maar gewoon naar je zin maakt

komt meestal wel goed;p

Waarschuw beheerder
Benjamin Bates was geweldig!!

geweldig sfeertje daar ook in de sellout sessions..
ook Laidback Luke erg goed daar :)

mono was een dikke stage maar af en toe idd wat te rustig sfeertje daar..mainstage deed me sws niet zo veel aangezien de sfeer op een main vaak altijd het minst los is..(meer van die mensen staan er vaak van; mooi weer en ja boeiend wat ze verder draaien)

verder vond ik de mtv stage erg dik, al was het geluid daar idd wat matigjes..
ging wel goed los tijdens rother!

en verder was t natuurlijk heerlijk weertje (y)
heb een lekker dagje gehad(l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik denk dat iedereen liever de dag van zn leven heeft als een "minder" festival...en inderdaad kritiek is goed zolang het geen bullshit is.

Ik had gewoon t liefst een Funky-tentje erbij gehad waar t al een een uurtje of drie 's middags helemaal losgaat
Waarschuw beheerder
Heb het echt super naar mijn zin gehad :yes:
Wederom een goede sfeer, lekker weer, lekkere muziek....

Enne... die controle bij de ingang stelde ook niks voor. Had mijn tas bij me (niet uitgemest), en daar werd maar 1 seconde een blik in geworpen. Verder werd ik ook niet echt gefouilleerd :S

Beetje jammer dat je voor het toilet moest betalen...
Waarschuw beheerder
Owja, en errug jammer dat ik het einde niet meegemaakt heb:(
Moest de trein halen.... wel beter dat er een bus klaar stond, en weg reed op het moment dat wij erin gingen zitten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Powel op maandag 5 juni 2006 om 23:53:
Heb trouwens nog nix over Marco Bailey gelezen volgens mij maar die vond ik ook nog een verassend lekkere set draaien.

Mee eens! Lekkere knalset had hij (Y)

Ik heb Bailey voor mezelf maar als afsluiter gehouden, had geen zin om de laatste trein te nemen en dan 3 uur over de terug reis te doen.

De sfeer bij de mainstage was idd misschien wat mat! Maar voor ben ik gewoon lekker los gegaan en ik was echt niet de enige! Het geluid vond ik ook niet storend zacht! Tenminste geen piep in je oor! Ik stond natuurlijk wel redelijk voor bij de boxen, dus logisch dat ik het niet als zacht heb ervaren ;)

Waarschuw beheerder
Fantastisch feest! Geweldig weer...leuke mensen!
Met VIP-pas was de WC gratis!! (dat was ook het enige wat je aan de VIP pas had...)
Benny Rodrigues, Andre Galuzzi, Steve Rachmad, Bart Skils, Don Diablo...allemaal super!
Samen met Extrema het beste Outdoor fest van het jaar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 10:29:
Samen met Extrema het beste Outdoor fest van het jaar

extrema is nog niet eens geweest... :S
Waarschuw beheerder
het geluid was erg slecht ... qua bass hoorde je alleen maar oemph ! weg met die array's gewoon goede 750/850 stacks bouwen en echt knallen !

derrick may was wel mijn fav .. radioslave nog gezien maar dat viel helemaal in het water ! voor de rest was het wel gezellig de laatste 10 minuten bij michel de hey !
Waarschuw beheerder
donateur

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 4Maaike4 op dinsdag 6 juni 2006 om 08:46:
Beetje jammer dat je voor het toilet moest betalen...

Halverwege de middag was het halve festival terrein gebombardeerd als openbaar toilet, en van het personeel, organisatie, politie en beveiliging was er niemand die er een probleem mee had....
Waarschuw beheerder
donateur
Op het eten moest je uren wachten vervolgens kwam je erachter dat het zwart was of nog niet goed.

Uitspraak van Svensation B) op zondag 4 juni 2006 om 17:33:
4 euro voor een zakJE patat met mayo, en t zelfde bedrag voor een broodje hamburger met mayo en curry of een flesje water?

Uitspraak van EL-G op zondag 4 juni 2006 om 16:07:
en je kon bijna alleen maar kiezen uit ongezond eten..

Je moet gewoon niet eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik snap dat gezeur over dat eten ook niet hoor, gewoon snel vreten, maakt niet uit wat gewoon ff voorde honger, en dan weer zuipen en dansen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vonkie op dinsdag 6 juni 2006 om 12:30:

n biertje is ook 2 bruine boterhammen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:45:
Halverwege de middag was het halve festival terrein gebombardeerd als openbaar toilet, en van het personeel, organisatie, politie en beveiliging was er niemand die er een probleem mee had....

behalve de vrouwen :D
Uitspraak van Vonkie op dinsdag 6 juni 2006 om 12:30:

:z

Waarschuw beheerder
appeltje V
----
klein verslagje dan ook van mij kant.

te beginnen met de minpunten.....dan kunnen we daarna direct verder met het grootste gedeelte...aka de pluspunten.

het geluid stond overal te zacht....voorraan wil ik gewoon gehoorbeschadiging oplopen, de beat door me heen voelen dreunen en elkander niet kunnen verstaan.....dit was niet het geval. De prijzen waren op sommige dranken onacceptabel.....4 euro voor een water ...fuckin kraanwater...ASOciaal.
Wat ook een grote tegenvaller was, dat muv de mono niks veranderd was...daar waar ik het FYMfestival juist zo hoog op had zitten....de verandering en aanpassing van de locatie in 2 jaar.
----

we hadden de autoi naast het weiland gezet dus waren binnen 3 minuten binnen, chapeau hiervoor!....rijen stelden niks voor!
meteen vond ik mijn weg naar de tent van heil....toch een van mn alltime helden.....ondanks dat ik niet future primitive en theworld ter gehore kreeg (maargoed ook,, anders had ik evt. een traantje moeten wegpinken) draaide hij weer een heerlijk lekkere set!
toen even het terrein verkent.....en allejezus...fuckin hell....wat een bekenden....sommige al zolang niet gezien...fantastisch
de mono bekeken, en zag dat ze door hadden dat MNML de hype van 2005 was en hier speelden ze goed op in. Ik vond het losgaan hier maar mondjesmaat gaan, ben dr dus ook niet meer geweest naarmate de dag vorderde!

Toen koers gezet naar de MTV tent back again.....naar DE held waar ik voor kwam ...YES!...rother.....
binnen no time bestond de gehele frontlinie in die tent uit bekenden....wat een heerlijk gevoel. Father was de eerste die erin kwam..YES!...twas lekker druk en mn arm zat al binnen de kortste tijd onder de brandwonden van peuken die in het heetst van de strijd in mijn arm werden gedeponeerd..YES!
when the sun goes down was de 2e klapper.....oeioeioeisjoewoei.....dat was lekker.....het drukke dansen begon plaats te maken voor heuse prodigy taferelen....stevige meid als je het uithield voorraan...er werd heerlijk gebeukt...en mn stem was schor voordat ik er erg in had......
back home kwam toen.........stiekum hoopte ik op Little computer people...
ik bleef het maar schreeuwen...en toen..YES!...hij kjwam....door de megafoon...allemaal meeschreeuwen..
little computer people.....livin' in a digital world, can't you see i'm on the stream, you're de master you're the key
kleine joris vooraan beloofd em op te vangen en daar ging die crowdsurfin' over de mensen......tkon allemaal niet mooier gewoon !

na rother de tent uitgelopen....en ik leek wel instant waus....de tering....er kwam halve rookwolk van me af...shirt druipend nat van zweet en water.
dat was dat.....thoogtepunt was geweest..

*Had ik niet gezegt dat het zonde was dat rother en heil zo vroeg moesten?*

maargoed...na paar uurtjes van rehabilitatie en was bijgekomen van zoveel genot....weer lekker gedanst gezopen en gesocialized......(heerlijke vrouwen waren er trouwens weer aanwezig...daarvoor hulde )
bartje skils draaide weer leuk.....en twas wachtten tot mulero.....die weer liet zien de koning van de funky techno te zijn. michel de hey viel me niet echt tegen ditmaal..

op de terugweg nog over een blok beton gestruikelt..wat mn paarse knie verklaart...YES!

de after in de poema was weer een regelrechte klappert ...ille en de man zijn helden!....allemaal doorgetrokken FYMgangers die aant doorraven waren als nooit tevoren......aiaiaiaiiii

dat was me het weekendje wel weer...volgende week SONAR......HIERRR met die zomer...YES!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:43:
n biertje is ook 2 bruine boterhammen

nee, een biertje is maar 1 bruine boterham :P
in bruin brood zit 240kcal per 100 gram. Een bruine boterham weegt ongeveer 35 gram waardoor je op 85kcal uitkomt.
In bier zit ongeveer 40kcal per 100ml waardoor je met een biertje van 25cl op 100kcal komt (en met een festivalbiertje van 20cl dus op 80kcal, minder dan n bruine boterham)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op dinsdag 6 juni 2006 om 12:54:
nee, een biertje is maar 1 bruine boterham

ach dan heb ik denk ik nog zowat n heel brood op :P

Waarschuw beheerder
Ik lees vele vele reacties wat betreft het slechte geluid.
Lijkt me niet dat je daarover kan klagen in de richting van de organisatie, maar dat je daarvoor bij de gemeente moet zijn....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 13:02:
Lijkt me niet dat je daarover kan klagen in de richting van de organisatie, maar dat je daarvoor bij de gemeente moet zijn....

klopt...maar wie kiest ervoor het in in arnhem te laten plaatsvinden dan?...

8)
Waarschuw beheerder
donateur

nou dat klopt niet helemaal want bij de main viel het gewoon uit en dat heeft 5 tot 10 min. geduurd en het uur daarvoor viel er iedere keer een kant van het geluid weg. Denk niet dat er een ambtenaartje zit die stiekem de stekker er uit trekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 18:29:
Daar kreeg je gratis een paar bakken met regenwater over je heen...

Geheel gratis en voor niets....

Als of ze wat aan het weer kunnen doen dat had zaterdag ook het geval kunnen zijn ik had het over de inhoud van het feestje en t is gewoon mijn mening hoor..
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 18:44:
idd nog al loose opmerking zwemporium is tog meer een trancy feestje

Ja misschien appels met peren vergelijken, daar heb je gelijk in maar heb er zelf geen noot trance gehoord :S :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Euh ik wacht de rest van de zomer en de festivalletjes nog eventjes af alvorens ik kan zeggen wat het beste was 8)
Waarschuw beheerder
was toch echt wel een fijn feestje hoor :)

of heb ik me gewoon beter vermaakt dan mensen die lopen te zeiken?
Waarschuw beheerder
donateur

tijdens de set van Vince Watson lag t toch puur aan de installatie:yes:

als ik mijn i-pod in heb heb ik nog beter geluid als toen:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb besloten buiten rockit(tsja eigen stadje...kmoet wel!) geen een nederlands festival meer te bezoeken dit jaar...8)

reden is dat ik wel trots ben op ons kikkerlandje wat betreft aanbod van clubfeesten maar niet zo wat betreft festivals....
en dr zijn echt superveel vette dikke festivals op een luttele kilometer of 800 verwijderd van ons die ontdekt moeten worden.

Sonar · Festival 15 juni 2006
Sonar · Festival 16 juni 2006
Sonar · Festival 17 juni 2006
Ruhr in love 24 juni 2006
Love family park 2 juli 2006
Dour festival · 2006 13 juli 2006
5 Days off · Paradiso 13 juli 2006
Melt · Festival 14 juli 2006
Monegros Desert festival 12 15 juli 2006
Rockit Open Air 29 juli 2006
Blauersee 30 juli 2006
Sonne mond sterne · 2006 11 augustus 2006
Green and blue

:lief:
Waarschuw beheerder
Doe je goed man, dikke festivals!
maar hoe ga je dat doen met melt en monegros8)

Waarschuw beheerder
niet naar beide...das een zekerheid. 8)
monegros is moeilijk te bereiken maar wel weer midden in een woestijn.
MELT staat al bijna vast en is in een haven en kheb wonderlijke foto's ervan gezien...dus tis bijna zeker MELT.
wat zou betekenen dat het dan volgend jaar monegros word.....tenzij het weer een traditie word evenals SMS...hmmmja....keuzes....tleven is zwaar soms(Y)

Waarschuw beheerder
Nee, duh....natuurlijk niet...maar volgens mij is er elk jaar Extrema???! En ik vind dat samen met FYM het leukste festival...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 13:48:
tleven is zwaar soms

en mooi
Waarschuw beheerder
donateur
zouden er trouwens ook geen penalty's geschoten worden?

Ik ben een paar keer voorbij die hoop gras gekomen maar het enigste wat daar gebeurde was relaxen in de zon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 6 juni 2006 om 13:59:
en mooi

owja...brruut mooi/lekker/bruisend/geil/druk/leip en degrelijke...YES!

fuck kan niet wachtten op sonar!
Waarschuw beheerder
KAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat was het weer vet !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 14:04:
fuck kan niet wachtten op sonar!

Ga je gewoon ff naar Barca voor dat feest? Of icm vakantie/stage/studie/werk ofzo? Wel heel cool!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoMist op dinsdag 6 juni 2006 om 15:27:
Ga je gewoon ff naar Barca voor dat feest? Of icm vakantie/stage/studie/werk ofzo? Wel heel cool!

ff?...8)

een week lang welteverstaan....aangezien er van volgende week dinsdag tot aan de week erop maandag dagelijks clubfeesten zijn naast SONAR zelf, met elke dj uit de wereld die je je maar voorstellen kan...en overdag beachparties..

daarnaast is barca naast berlijn een gruwelijk vette stad :D

kzie nooit echt wat mensen tegenhoudt....een vliegreis kost 60 eurie retour...jeugdhotelletje 120 euro.....ben je klaar voor 180 e.
en op FYM en after heb ik evenveel uitgegeven..:s
Waarschuw beheerder
Jaa Barca lijkt me echt vet.... ZOu daar ook graag heen hebben gewild... Volgend jaar nieuwe kans :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 15:36:
kzie nooit echt wat mensen tegenhoudt

Anderen die met ze mee gaan. Er zijn maar weinig vriendengroepjes die naar zulke feesten gaan. Ik krijg ook maar weinig mensen mee naar zulke feesten.

Want ze vinden bv. een heel weekend te lang en dan moeten ze weer vrije dagen opnemen en dan willen ze niet enz. enz.

Maar even 1 ding woon jij op jezelf. En dan bedoel ik niet op een studentenkamer ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op dinsdag 6 juni 2006 om 15:51:
Anderen die met ze mee gaan.

:jaja: altijd een probleem, en alleen ook weer zo iets

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
hoe het was?
leuk/lief/schattig/mooi/lekker/leuk/geil/FOKKIN GEWELDIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
een week lang welteverstaan....aangezien er van volgende week dinsdag tot aan de week erop maandag dagelijks clubfeesten zijn naast SONAR zelf, met elke dj uit de wereld die je je maar voorstellen kan...en overdag beachparties..

daarnaast is barca naast berlijn een gruwelijk vette stad

té vet dat je gaat..

Waarschuw beheerder
donateur
als ik terugdenk aan mn weekend geniet ik nog steeds:)

Waarschuw beheerder
kzie nooit echt wat mensen tegenhoudt....

Ik had ook SUPER graag gewild maar kan gewoon géén vrij krijgen *boehoeee*
Ben ook een voorstander van festivals / feestjes / clubs in andere landen dan NL. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
kzie nooit echt wat mensen tegenhoudt....een vliegreis kost 60 eurie retour...jeugdhotelletje 120 euro.....ben je klaar voor 180 e.

Maar goed, dan weet je ook dat Barca geen goedkope stad is en je er dus nog geen beat gehoord hebt voor 180 €...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:50:
het drukke dansen begon plaats te maken voor heuse prodigy taferelen....stevige meid als je het uithield voorraan...er werd heerlijk gebeukt...

:kwijl: hoogte punt van de dag die helaas veel te kort duurde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wsx op dinsdag 6 juni 2006 om 14:03:
zouden er trouwens ook geen penalty's geschoten worden?

Hoorde dat er 4 x was geschoten en toen was de bal al over het hek en kwijt. Ze hadden het goal niet echt tactisch neergezet 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DK079 op dinsdag 6 juni 2006 om 22:13:
Hoorde dat er 4 x was geschoten en toen was de bal al over het hek en kwijt. Ze hadden het goal niet echt tactisch neergezet

nee, zeker wel een heel stuk vaker whahaha 8)

echt mooie dingen meegemaakt daar whaha 8)

ballen vér over, mensen met grote bekken dat vér naast schoten.. zelfs nog eentje die niet alleen de bal buiten het terrein schoot, maar zelfs z'n schoen meeschoot whahaha 8)
Waarschuw beheerder
Vet, vetter, vetst....voor "the kick-off of the festival season". superstrakke stes van o.a Paul Kalkbrenner en Darko Esser vs Benny Rodrigues in de mtv tent. Helemaal goed....misschien lag het ook wel aan mij!!!:bier:
Waarschuw beheerder
en op FYM en after heb ik evenveel uitgegeven..

Een vriend van me gaat in september voor een jaar naar barca. Ik wil hem ff keertje bezoeken dus misschien Sonar 2007 voor mij :)
Waarschuw beheerder
en op FYM en after heb ik evenveel uitgegeven..:s

En drank en eten dan? Dat vergeet je dan even...
Waarschuw beheerder
donateur

:gaap:

O:)
Waarschuw beheerder
Het was helemaal te gek!!

Anthony Rother.. awoei!! Kippuhvel!
Galuzzi ook heerlijk bezig!!!
En natuurlijk Tanzman!
Oow oow oow!
And it's just gettin'started...
Waarschuw beheerder
het was echt te gek gewoon super lekker weer ook
leuke mensen dus echt top volgend jaar zeker weer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 6 juni 2006 om 12:37:
ik snap dat gezeur over dat eten ook niet hoor, gewoon snel vreten, maakt niet uit wat gewoon ff voorde honger, en dan weer zuipen en dansen!

Sommige mensen moet altijd zeiken. Tegenwoordig zijn ze pas tevreden als ze een 3gangen menu krijgen terwijl hun nagels gedaan worden.

Uitspraak van [0570] TECHNO op dinsdag 6 juni 2006 om 13:13:
maar heb er zelf geen noot trance gehoord

Thank god
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en op FYM en after heb ik evenveel uitgegeven

Gek is dat, ik zie vaak genoeg staan: Retourtje Barcalona 60!! op de ruiten van reisbureaus maar kom nooit onder de 250 incl. belasting en dergelijke.

180,- was ik denk alleen al kwijt aan taxies in een week
En als je dan toch in Barca ben, en Cocoon geeft t laatste Wildlife feestje.. dus ook maar gedaan.
FC speelde ook toevallig nog eens thuis tegen Valencia.
Eten en drinken hoeft niet duur te zijn.

Misschien dat je heel goedkoop uit kan zijn, maar mij lukt t niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 08:14:
FC speelde ook toevallig nog eens thuis tegen Valencia.

Die keuze is natuurlijk snel gemaakt :P

:NO: Nee, niet echt. Of je moet wel heel erg gaan krenten en daar heb ik een schijt hekel aan. Dan doe ik het liever gewoon helemaal niet.
Werkzaam bij Firma Beatmuziek
Artiest {SHOWLIST artist 46030, 53120, 66573, 33922}
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee wanneer de sets die zijn opgenomen door livesets.com online komen? Wil wel graag nog wat tonen herbeleven van afgelopen zaterdag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 6 juni 2006 om 22:25:
nee, zeker wel een heel stuk vaker whahaha

echt mooie dingen meegemaakt daar whaha

ballen vér over, mensen met grote bekken dat vér naast schoten.. zelfs nog eentje die niet alleen de bal buiten het terrein schoot, maar zelfs z'n schoen meeschoot whahaha

Ik heb dat hele stuk gemist...
waar gebeurde dat dan ????
Wel de onderdelen skippyballen (mede mogelijk gemaakt door bi)
en het twisteren gezien....

Verder prima naar mn zin gehad, leuke mensen en lekker weer.
alleen werd helemaal getikt van al dat pluis wat door de lucht vloog....
Waarschuw beheerder

een dixie kan je nooit doortrekken :s slimmerd

Uitspraak van janner. op zondag 4 juni 2006 om 12:23:
FYM was dope!!!!

Jep k vond het weer geslaagd !

Lekker weer, leuke mensen, er werd superlekker gedraaid, alleen alle minpunten van vorig jaar waren dit jaar (op het weer na) aanwezig:

-Maar op 1 plek wc 's

-weinig aan de aankleding / decoratie gedaan

-geen plek / te weinig plek om te zitten (tribune) gevolg: veel mensen last van hun rug

-Niet bijzonder goed aangegeven welke tent wat was

-weinig keuze aan eten, en verschrikkelijke rijen voor het eten.

Ik heb het echt fantastisch gehad, maar dit was vorig jaar exact hetzelfde, dus dan denk ik..... doe er wat aan ! toch?

Waarschuw beheerder
donateur
k wil graag die sets terughoren:) wanneer komen ze online?
Waarschuw beheerder
Gek is dat, ik zie vaak genoeg staan: Retourtje Barcalona 60!! op de ruiten van reisbureaus maar kom nooit onder de 250 incl. belasting en dergelijke.

180,- was ik denk alleen al kwijt aan taxies in een week

klopt!! ook de reden dat ik het dit jaar laat schieten..

alleen al 100 euro entree voor het festival zelf..

en als je eenmaal lostgaat dan geef je echt wel veel geld uit... ga uit van minstens 50 euro aan eten en drinken per dag en nacht... dat keer 7 is toch al snel 300/400..

persoonlijk denk ik dat je voor een hele week barca en sonar toch zon 6/700 euro kwijt bent..

Melt, SMS, LFP, Pollerwiesen, Blauersee..

wit gehen wieder nach Deutschland jaaaa!

(en dan volgend jaar sonar en .... monegros heeeel misschien..)

free your mind was overigens niets mis mee!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op woensdag 7 juni 2006 om 11:30:
weinig aan de aankleding / decoratie gedaan

Dat vind ik echt het minst boeiende aan een festival.
Waarschuw beheerder
donateur
foto's staan inmiddels ook op phono.nl

Waarschuw beheerder

Inderdaad. Ben er ook wel eens ingetrapt. 50 euro incl alles voor een enkeltje na Barca.

Ja, een enkeltje, voor de terugweg moest een "normale" dure lijnvlucht worden geboekt.

Overigens ga ik nu steeds via frankfurt naar Barca, en da scheelt al snel 150 euro op een retour.

Waarschuw beheerder
Maar even 1 ding woon jij op jezelf. En dan bedoel ik niet op een studentenkamer ofzo.

ik woon op mezelf ja...kheb wel een kamer.....een appartement is wat te duur voor iemand van 21 vind je niet;).....ik wil nog wel 2 x per week blijven feesten namelijk.
Anderen die met ze mee gaan. Er zijn maar weinig vriendengroepjes die naar zulke feesten gaan. Ik krijg ook maar weinig mensen mee naar zulke feesten.

1 iemand mee is al genoeg toch?.....daarnaast gaan dr genoeg nederlanders....ik zou in mn eentje ook zo op het vliegtuig stappen..alleen maar spannender en je ontmoet sneller nieuwe mensen!:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 20:30:
Maar goed, dan weet je ook dat Barca geen goedkope stad is en je er dus nog geen beat gehoord hebt voor 180 €...

GEEN goedkope stad?
pakje peuken 3 euro......fles heineken van 1 liter 1,60 euro..
en kijk je moet niet stappen in het centrum....das gewoon dom...en geen techno;)
daarbuiten kost het max 10 euro entree en heb je namen als varela en mulero en dergelijke(Y)...zo'n beetje dagelijks!
Uitspraak van teknomist op dinsdag 6 juni 2006 om 23:25:
En drank en eten dan? Dat vergeet je dan even...

tsja.....je moet gewoon bezopen aankom en in de club..makkelijk zat8)...
maar fuck hey...tis vakantie!....als ik in een week barca 350 euro uitgeef dan heb ik 0 keer op de centen gelet zowat....fuck.....in ibiza ben je dat kwijt voor 1 dag en een nacht muwhahahah:D
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 6 juni 2006 om 23:42:
ja en het kaartje

ik twijffel nog....1 dag sonar kost 40 euro...tis retecommercieel namelijk...
er zijn vanaf donderdag clubfeesten verspreid over vele clubs en het strand... en veel undergroundfeesten...kzal hier zo eens een link neerknallen...dan zul je zien dat ELKE dj die je kent zowat in barca staat tussen 15 en 20 juni!
Gek is dat, ik zie vaak genoeg staan: Retourtje Barcalona 60!! op de ruiten van reisbureaus maar kom nooit onder de 250 incl. belasting en dergelijke

idd...je word fuckin vaak genaait.
maar je moet wat langer kijken dan je neus lang is af en toe.
ik vlieg met ryanair vanaf brussel voor 60 euro retour.
naar roosendaal kan ik met OV.....en roosendaal brussel retour kost met 20 euro. zo is de reis geregeld voor 80 euro per persoon INC> luchthavenbelasting en toeslagen:)...vorige week geboekt!
Uitspraak van J. Lovehouse op woensdag 7 juni 2006 om 12:19:
Melt, SMS, LFP, Pollerwiesen, Blauersee..

die staan natuurlijk ook op het programma...SMS en MELT en BS en RIL zijn al zekerheden.

word een brute zomer!

Waarschuw beheerder
http://www.residentadvisor.net/events.asp?ai=20&m=6&y=2006

klik maar wat feesten aan....en huiver!
(this is hardcore...zijn feestjes met o.a vitalic en fairmont enzo!)

Waarschuw beheerder
donateur
toen benny erotic discourse draaide werd er ook een potje gefeest voorin...

:)

MTV tent :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 15:25:
http://www.residentadvisor.net/events.asp?ai=20&m=6&y=2006

klik maar wat feesten aan....en huiver!
(this is hardcore...zijn feestjes met o.a vitalic en fairmont enzo!)

ziet er goed uit man(Y)

wel wazig dat ze die feesten this is hardcore noeme haha
Waarschuw beheerder
staan idd wat super feesten bij, border community showcase op 15 juni :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 15:31:
wel wazig dat ze die feesten this is hardcore noeme haha

Waarschijnlijk in deze zin van het woord: "Hardcore is Engels voor harde kern. Het woord kan als bijvoeglijk naamwoord gebruikt worden in allerlei situaties en geeft dan meestal aan dat het woord waar het op slaat in een harde, expliciete vorm voorkomt." bron: wikipedia.

Oftewel Hardcore Techno? hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd......want hardcore is daar sowieso niet echt bekend....en al was het bekend...dan zeker niet in clubs.,...daar is braca veels te trendy en dergelijke voor.

sonar line-up snachts= http://www.sonar.es/2006/eng/pdf/SonarByNight02-06-11-48.pdf
check de zaterdagnacht line-up!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op woensdag 7 juni 2006 om 15:36:
border community showcase op 15 juni

ow joh

James Holden, Lazy Fat People, Fairmont (live), Petter (live)

vette shizzle

Waarschuw beheerder
http://www.bookryanair.com/skylights/cgi-bin/skylights.cgi
en je zou nu nog kunnen gaan...
dan kost vliegen met 2 personen....240 euro..
dus 120 euro per persoon retour..
en kweet zeker als je beter zoekt je er nog wel 20 euro de man afkrijgt...
:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 15:46:
en je zou nu nog kunnen gaan...

probleem is dat dit 2 hele belangrijke schoolweken zijn :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 15:30:
toen benny erotic discourse draaide werd er ook een potje gefeest voorin...

En terecht, Erotic Discourse :lief:
Waarschuw beheerder
Wie weet door welke site's er allemaal foto's zijn gemaakt??

Ben erg benieuwd naar de foto's waar ik op sta, maar weet de site niet meer!!! Tja dronken enzo...Dan vergeet je dat!!! Haha...

Nou ja als iemand mij kan helpen....graag!!
Waarschuw beheerder
phono.nl
link2party.nl
Waarschuw beheerder
donateur
fca.nl
Waarschuw beheerder
volgens mij liep er ook nog een gozer rond van ......enbergh.com of ligt dat nou aan mij?!
Waarschuw beheerder
donateur
superfeesten.com
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 15:09:
ik woon op mezelf ja...kheb wel een kamer.....een appartement is wat te duur voor iemand van 21 vind je niet.....ik wil nog wel 2 x per week blijven feesten namelijk.

ik heb een eigen huis en kan nog ieder weekend gaan stappen dus dat hoeft niet.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 15:09:
1 iemand mee is al genoeg toch?.....daarnaast gaan dr genoeg nederlanders....ik zou in mn eentje ook zo op het vliegtuig stappen..alleen maar spannender en je ontmoet sneller nieuwe mensen!

dat klopt maar zelfs 1 persoon is al moeilijk en alleen zou ik toch niet zo snel doen. Want tuurlijk kom je anderen tegen maar het is wel zo gezellig als je met een paar kameraden bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
www.the-syllie.nl staan ook foto's op

Uitspraak van wsx op donderdag 8 juni 2006 om 09:50:
het is wel zo gezellig als je met een paar kameraden bent

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Johannes Heil, Karotte en Boris Werner waren top!!!

Paul Kalkenbrenner kon me aan het begin van zijn set niet echt boeien, toen ben ik naar de Mono gegaan (Karotte!!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 12:05:
ep k vond het weer geslaagd !

Lekker weer, leuke mensen, er werd superlekker gedraaid, alleen alle minpunten van vorig jaar waren dit jaar (op het weer na) aanwezig:

-Maar op 1 plek wc 's

-weinig aan de aankleding / decoratie gedaan

-geen plek / te weinig plek om te zitten (tribune) gevolg: veel mensen last van hun rug

-Niet bijzonder goed aangegeven welke tent wat was

-weinig keuze aan eten, en verschrikkelijke rijen voor het eten.

Ik heb het echt fantastisch gehad, maar dit was vorig jaar exact hetzelfde, dus dan denk ik..... doe er wat aan ! toch?

Ben het zo met jou eens :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

en ook nog op school?......erg netjesY)
dat klopt maar zelfs 1 persoon is al moeilijk en alleen zou ik toch niet zo snel doen. Want tuurlijk kom je anderen tegen maar het is wel zo gezellig als je met een paar kameraden bent.

met vrienden is altijd mooi...maar alleen heeft ook wel wat......vermaak me op beide manieren...alleen anders....met een groep vrienden ga je ook echt met elkaar uit en dergelijke....
in je eentje kom je snel mensen tegen, en heeft ook wel iets avontuurlijks en zo Y)...maargoed, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 14:37:

zou wel heel netjes zijn ja....als dat zo is, ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar krijgt? misschien nog wat nuttige tips..kan ze goed gebruiken ;p
Waarschuw beheerder
Festival was Echt Tof!!

Alleen 4 euro voor water...echt te veel!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hannes op woensdag 7 juni 2006 om 10:00:
Iemand enig idee wanneer de sets die zijn opgenomen door livesets.com online komen? Wil wel graag nog wat tonen herbeleven van afgelopen zaterdag.

Snel hopelijk , het is nog wachten op de goedkeuring van een aantal DJ's plus goedkeuring FYM , dan word het allemaal in een week als een RE-LIVE uitgezonden.

Waarschuw beheerder

ik heb ook een eigen huis maar 2 a 3 keer per maand goed opstap gaan gaat wel en als ik vaaker ga eet ik heel de week bij mijn moeder en rook en blow ik niet, ik drink water doe geen boodschappen eet geen chips zit savonds alleen te flocken terwijl iedereen in de kroeg of in de sjop zit :) door de weeks boeit me dat niet als ik sweekends kan FEESTEN!!!!!!!!!(Y)
maar elk weekend zit er echt niet in met een schuld van 180.000 :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 22:43:
180.000

Roepie?

Waarschuw beheerder
:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:54:
En daar werd het wel eens tijd voor

daar is het nooit tijd voor maar jah schijt happens :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 05:54:
Roepie?

engelse pond :)

het ging over fym trouwens

zullen we een topic over huizen geld en dan ok nog feesten openen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 13:28:
zullen we een topic over huizen geld en dan ok nog feesten openen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 14:37:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 16:14:
zou wel heel netjes zijn ja....als dat zo is, ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar krijgt? misschien nog wat nuttige tips..kan ze goed gebruiken

nee ik werk al wel een tijdje. Anders was dat inderdaad niet te doen geweest.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 13:28:
het ging over fym trouwens

zeg je precies goed het "ging" over FYM ;)

Waarschuw beheerder
geweldig!!!!!!:)
Waarschuw beheerder
FYM was echt lekkerrr

goeie muziek, leuke mensen... Die True House Music tent: DUMPEN DIE ZOOI! het aspenvalley gehalte was daar het hoogste bahbah.

KALKBRENNER is de koning en donny diabili was ook weer lekker. :bounce:

Bij roog had ik zin om mn polsen door te snijden wat een bagger, die kerel doet al tig jaar hetzelfde setje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joel* op donderdag 8 juni 2006 om 18:02:
Festival was Echt Tof!!

Alleen 4 euro voor water...echt te veel!!

Ja man! Voor dat geld koop je de hele Spa-fabriek!! idioten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabine.... op woensdag 7 juni 2006 om 16:53:
Wie weet door welke site's er allemaal foto's zijn gemaakt??

www.partyscene.nl/galleries (bijna 200) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mmmlekkerbananen op zaterdag 10 juni 2006 om 04:47:
polsen door te snijden

naunaunqaunau!!!!!!!!! dan kan je bij veel djs zijn polsen doorsnijden ..........is niet echt nodig lijkt me ga gewoon in een andere tent staan